رواية هوس النقيب الفصل الثامن عشر 18 بقلم نونا
رواية هوس النقيب الفصل الثامن عشر 18 بقلم نونا
البارت الثامن عشر
البارت🔞
****************************
“تشعر بثقل في كامل جسدها فتحت عيناها الفيروزيه و رؤية اصبحت تتضح قليلآ نظرت في مكان حوالها ونتفضت بهلع لما مر شريط الذي حصل معاها وضرب قلبها في صدرها برعب كنت حاسه بالخطر حواليها في كل مكان وضعت يدها علي بطنها المنتفخ وكنها تستمد القوه من طفلها وعيونها دمعت انفتح الباب و رجعت غرام لوراء حتي لتصق ظهرها بالحائط وايدها كانو مربوطين في سرير عيونها توسعو لما شافت اللي دخلت عليها وكانت ”
نادين= صحيت الاميرة النائمه “وضحكة بسخريا” اووف متعرفيش قاد اي انا مبسوطه وانا بشوف في ضعف ارسلان وهو بيدور عليكي في كل حته زاي المجنون فاقد عقله
غرام = انتي واحده وسخه و مريضه نفسيآ عاوزه اي مش كفايه اللي عملته
“قربت منها نادين اكثر وضربتها بالقلم ومسكتها من شعرها حتي تألمت غرام ”
نادين = ياعاهره انا اوريكي زاي تحكي معاي كده لسه ماشفتيش حاجة من جناني “وضربتها قلم كمان حتي نزل دم من شفايف غرام”
غرام = انتي بتستقوي عليا واحده ضعيفه مش قادره تدفع عن نفسها بس هتندمي هيجي ارسلان ويطلعني من هنا وياخذ حقي
“نزلت نادين لمستوها ” تؤ تؤ ياحرام فين ارسلان دلوقتي مش موجود هنا ولا يقدر يوصلك حتي انا بشفق عليكي اوي ”
“وفجاء داخل عادل الاوضه وتصدمت غرام بوجوده هو كمان زاي طالع من السجن”
عادل = ابعدي عنها انتي بتعملي اي مش ده كان اتفقنا
“وسحب نادين من ذرعها ابعدها عن غرام وتجنن لما بص علي وش غرام المحمر من اثر القلم ونزل دم من شفايفها” انتي عملتلها اي يا****
نادين = تستاهل هيي بترد كلام وبعدين شايل ايدك عني “وخرجت من الاوضه”
“قرب عادل من غرام يجالس القرفصاء عند سرير المربوطه فيه غرام”
عادل = وحشتني اوي ياقمري “وحاط ايدو يتحسس خدها ناعم بس غرام جفلت من لمسته وبعدت وشها عنو”
غرام = انت عاوز مني اي حرام عليك اللي بتعملو بترجاك ياعادل سابني اروح من هنا
عادل = اششش انا ماصدقت حصلت عليك عاوزني سايبك بسهوله دي لااا “وقرب كف ايدو الضخم حاطها علي بطنها المنتفخ ورتعشت غرام بخوف” ده ابنه بيكبر هنا في بطنك انا بكرهوو اوي عاوز انتزعو من داخل احشاك مش عاوز حاجة تذكرك بيه ثاني انتي لي انا وبس غرامي بصي انا بعمل المستحيل علشان نكون مع بعض
2
“غرام كنت تعيط وتهز راسها بنفي وخوف ده مجنون وهياذي طفلها ”
“فلاش باك”
في سجن وتحديد غرفة الزياره كان عادل قاعد علي كرسي وعيونه تعلقت في باب اللي تفتح ودخلت منه واحده مايعرفهش اول مره يشوفها
قد يعجبك أيضاً
لعنة عشقي المحرم بقلم NonaAl12
لعنة عشقي المحرم
282K
3.6K
فاكهة حب محرمة دائمآ ماتكون لذتها مختلفه رغم كونها محرمة الا اننا لا نريد سواها هي تلك الدخيلة اللتي احبها منذ نعومة اظافرها منذ انا كانت تمسك بيده وياخذها لشراء الحلوه…
عشق صقر البدو بقلم Taeh12uars
عشق صقر البدو
14.1K
415
ماذا يحدث عندما تتصادم العادات والتقاليد البدويه مع فتاة عاشت بعيد عنها ماذا يحدث عندما تلتقي مع صقر البدو يالله لقد اشفقت عليك يا صغيرتي لقد وقعتي مع كبير البدو
حارة الباشا+١٨ بقلم Toli566
حارة الباشا+١٨
591K
14.9K
من هو ؟! هو الباشا كبير حارة الباشا . قوي لا يهاب أحد بل الجميع يهابوه هو . ذو كلمة مسموعة لا ترد أبدا . وان حكم بأمر لا يستطيع أحد ان يغير رايه . متزوج من ثلاث لماذا لا…
نــااار وهدنـــــه +٢١ بقلم SaraAhmed54054624
نــااار وهدنـــــه +٢١
606K
30.3K
رواية مشتعلة بالعشق، الصراع، والجنون… حيث لا هدنة تدوم، ولا نار تنطفئ!
أحبتني ملكه من الجن +21 بقلم AmiraMohamed153
أحبتني ملكه من الجن +21
339K
10.3K
هو لقد كنت وحيد رغم اني متزوج ولي اخوات ولي اهل كثيرين لكن دائما بعيد كل البعد عنهم رغم اني كبيرهم وانتي يا جنيتي الفاتنه لا أعرف كيف ظهرتي في حياتي ولاه احد يعرف بوجود…
في وكر الفهد +21 بقلم naynanos63
في وكر الفهد +21
404K
5.2K
احاول إشعال النار بالثلج كمن يحاول إخماد نار الحب بالكلمات..
عاجر بقلم Zainab_majid00
عاجر
4.2M
324K
رواية ( عاجر ) قصة عراقية حقيقية لشخصية اعرفها معرفة شخصية سأرويها لكم بقلمي زينب ماجد
نادين = “مدت ايدها تصفحه” انا نادين الاحمدي
عقد عادل حواجبه بستغراب وسلم عليها =افندم مين حضرتك
نادين =يمكن انت متعرفنيش بس انا بعرفك كويس وشايفه انا الهدف بتاعن مشترك وبيقولو عدو عدوك صديقك مش كده
عادل = “وهو يضع رجل فوق الثانيه وينفث دخان سيجارته” ايوه ومطلوب مني دلوقتي اي
نادين = تخطف غرام وتبعدها من هنا
“عتدلت جالسة عادل لما سمع اسم غرام”
عادل = وزاي. وانا هنا بين اربع حيوط
نادين = دي سابها عليا انا هعرف زاي اطلعك من هنا بكل سهوله بص اسمعني كويس
1
كان وقت الغداء في سجن وكل السجناء مجتمعين كان عادل وقف في طبور ينتظر دوراه خبط في شاب
عادل = يا*** انت اعمي مش بتشوف قدمك “وسداد لكمه لشاب”
الشاب = يا ف**** انا وريك “و رد ليه لكمه”
وبدأت الخناقه بين الاثنين وفي لحظه لكل مش منتبه غمز عادل لشاب و اخرج مطواه من كم القميص وطعن بيها عادل وفي نفس لحظه تدخلت الشرطه
الشرطي = يافندم ده بينزف كثير اوي لازم ننقلو للمستشفي
وتم نقل عادل للمستشفي
وهناك كان يقف شرطين علي باب الاوضه التي كان فيها عادل ودخل عليه دكتور
الدكتور = يلا بسرعه البس ملابس دي
عادل = اي ده
الدكتور = مفيش وقت للتفسير “وفعلآ لبس عادل ملابس المرضاء و قعد علي كرسي متحرك وطالع بيه الدكتور من الاوضه بس وقفوهم الشرطه وقال الدكتور انهم هيمعلو بس شوي فحوصات ضروريه للمريضة وتفهم الشرطي وسابهم يمشو. بس هم خرجو من باب الخلفي للمستشفي وكانت هناك في انتظارهم عربية وهرب عادل من سجن ”
“باك”
************************************
كان بيدور عليها زي المجنون في كل مكان عيونه مش بتغمض ولا يذوق طعم الراحه وهو ميعرفش عن معشوقته حاجة كان قالب القسم فوق رؤوسهم كلهم
ارسلان = “بزعيق” انا مشغل معاي حمايررر زاي يهرب منك يا….. انتو مطرودين مش عاوز اشوف وش واحد منكم هنا
رائد = سيادة نقيب احنا بعثتنا دوريات في كل حته وكمان توصلت مع قطعات في ضواحي
“شد شعرو بقوه كانت نار تغلي داخل قلبه هيموت من قلق عليها جسمه كله كان بيرجف وفقد السيطره علي نفسه”
رائد = ارسلان بيه انت كويس بتسمعني ارتح
“دفعه عنه ارسلان ” انا كويس اليوم ده عاوزه اعرف مكان ال**** عادل ولا هحرق القسم باللي فيه فهمين زاي تطلبو مني ارتح وانا معرفش مكان مراتي فين
صدح صوت رنين تلفون ارسلان وكان رقم غريب فتح ارسلان الخط وصله صوته المقرف المستفز
عادل = سيادة نقيب بتعرف مراتك عليها جسم فاجر اووووف دي مهره اصيله اوي
ارسلان = ياف…… يا ابن ل……. لو تلمس خصله منها بحرقك حرق هخليك تتمني الموت ومش تلقي يا….
عادل = هههههه يلا اخليك بقي اروح اكمل جولتي بتعرف انت مراتك مزه فشخ واللي يذوقها بيدمن عليها سلام ياحضرت النقيب
3
ارسلان = حذف تلفون علي حائط تكسر وهو بيشتم ويسب يا$$$$ ياكلب ياس**** هقطعك واكل لحمك للكلاب يا***** “وبدا يكسر في كل حته في مكتب وانفه نزف من كثر الغضب والعصبيه”
داخل عليه ادم وبص حواليه وجعو اوي حال صاحبه اول مره يشوف شكل ارسلان بالفوضويه ذي شعره مبعثر ازوار القميص مفتوحه وانفه بينزف و ايدو كنت في اثر زجاج لكم الشباك داخل في ايدو.
ادم = اوقف اي الحاله اللي انت فيها دي احنا هنلقي غرام واللي عمله كده هيندم اخليه ينساه حليب ام هحرق ميتين اهلهم بس انت شد حيلك و خليك جامد ياض شوي وهتنوح زاي الحريم انت شاكك في حد
ارسلان = غرام عند الف***** ابن ع*** عادل وكمان الفلاشه اللي في مكتبي تسرقت دي فيها كل اسرار المافيا ادم = في مؤامره كبيره بتحصل انا اعرف زاي نوصل مكانهم
**********************************
كان رجع من شغل في شركه و داخل الفيلاه وكنت كالعاده في استقبله امه
ايمن = ازيك يمه عامله اي اليوم “وطبع قبله علي راسها”
عاليه= الحمدالله اللي افتكرت انك عندك امه يا ابن بطني بتسأل عليها قعده لوحدي طول الوقت وابوك في شغل مسافر وانت من ساعة ماتزوجت السلعوه دي مش بتسأل علي امك خالص
ايمن = حقك عليا يامه انت تعرفي شغل كلو علي كتافي وابوي برا البلد وبعدين عيب يمه تقولي كده علي نورسين هي مقصره معاكي في اي ما مريحكي طول الوقت بتطبخ وتنزلك الاكل و مهتمه با ادويتك تعطيهالك في معدها
عاليه = ايوه ماهي سحرتك عمالك عمل هي وامه فاطمه الخبيثه
2
“صاعد الشقه وهو يمسح علي وجه بغضب كل يوم نفس الاسطوانه بتتكرار وهو صاعد و هو نازل امه مش متقبله حد يشركها في ابنها كنت بتعمل كده في جنات و دلوقتي دور نورسين اللي مهما تعمل بتفضل وحشه في نظر عاليه”
فتح الباب و دخل الشقه بعد ماقلع الجاكيت و حاط مفتايح علي تربيزه كان في صوت موسيقي هاديه و رائحة حلوه تعبق كل شقه دخل الصالون بص علي سفرة الاكل كنت مجهزا بطريقة حلوه وعليها ورد. وشموع وقالب كيك استغرب اي مناسبه
ايمن = حبيبتي انتي فين
خرجت نورسين من الاوضه وكان شكلها خاطف اللانفاس بالنسبه لي ايمن كنت لبسه قميص نوم احمر قصير يبرز تفصيل جسدها الفاتن وشعرها البني الطويل مسدول قرب منها ايمن وهو يحاوط خصرها بحب
خرجت نورسين من الاوضه وكان شكلها خاطف اللانفاس بالنسبه لي ايمن كنت لبسه قميص نوم احمر قصير يبرز تفصيل جسدها الفاتن وشعرها البني الطويل مسدول قرب منها ايمن وهو يحاوط خصرها بحب
ايمن = اي الحلاوه دي يامزتي 🫦
نورسين = “بدلع ” عمالك مفاجاءه ياحبيبي غمض عيونك الاول
ايمن = ها غمضت وبعدين
نورسين = افتح ايديك ولما بقولك فتحهم فتح عيونك
“وحاطت في ايدها علبه صغيره وقالت ليه يفتح عيونه وعقد ايمن حواجبه بستغراب وفتح العلبه وكان فيها اختبار حمل و كندره لبيبي ضحك ولابتسامه شقة وجه وقال بعدم تصديق”
2
ايمن = انتي حامل صووح
“نورسين طوقت رقبته بايديها وهي تهمس بسعاده وعيون بتلمع” ايوه ياحبيبي هتبقي احلي واحن بابا في دنياه كلها
اخذها ايمن في احضانه وهو يلف بيها كل شقه بفرحه وكان مبسوط اوي
ايمن = بتعرفي اني بحبك اوي وانك هتنديني احلي هديه في كون انا بعشقك يقلب ايمن انتي “ودفن وجه في رقبتها يقبلها بهيام”
نورسين =”تحاول تبعدو عنها” حبيبي نقطع الكيك الاول ونحتفل
ايمن = لااا انا عاوز احتفل بأبني علي طريقتي
حملها بين ايديه وحاطها علي سرير هبط يقبل رقبتها يمتصها ويصك ملكيته عليها يجدد علاماته قلع عنها القميص بهدوء وكنت ترتدي ملابس داخليه حمراء من دانتيل تعكس بيضا بشرتها كنت ايدي تتحسس كل حته في جسمها الطري و هجم علي شفايفها يقبلها بحب و رغبه ولعت في كل حته في جسمهم تاوهت نورسين وايدين ايمن بتعصر نهودها ويسحب شفايفها بين اسنانه فاصل القبله وهو يرفع ايديها يثبتها فوق راسها ويهبط يمتص نهودها ونورسين تتلوي تحته من شهوه
نورسين = اه ياحبيبي اممم اه براحه
وقف ايمن يقلع القميص والبنطلوان وفاضل بس البوكسر ورجع نام فوقها يوزع قبلاته علي كامل جسمها و رجولته المنتصبه تحتك بانوثتها من فوق البوكسر نزل بقبلاته البطنها يقبلها بكل حب وسعاده انه بذرة حبهم بتنمو وتكبر داخل بطنها كان مبسوط اوي.
ايمن = بحبك اوي اوي يانورسين وعاوزك “واخذ ايدها يحاطها علي بوكسر وانتصابه كان هيمزق البوكسر ويخترقها” تعالي ياقلبي طلعي ومتصي
وقفت نورسين بخجل وبايدين يرجفو قلعته البوكسر وقفزت رجولته الضخمه اخذت تمرار ايديها عليها وتحركها ذهاب واياب زاي ماطلب منها ايمن وهو كان يتاوه ويرجع راسه الورا وهوب كان مسكها من شعرها و يحشر قضيبه داخل فمها يضاجع فمها ويتاوه برجوله من شعور الذيذ اللي بيحسو معاها وهوب كان قالب الوضع وكان فوقها ويخترقها في انوثتها برجولته لم يعد يتحمل اكثر كنت ايدي بتعصر خصرها و رجولته بتنزع في رحمها يتحرك جوها بسرعه ويلهث من نشوه
ايمن = اوووف يامهرتي جسمك نار بحبك اوي اه ايوه خوذي كذه ياقلب ايمن اممم “وهبط يقبلها من شفايفها ويخرص صرختها وكنت نورسين تخبش ظهرو وتتاوه داخل فمه استغل ايمن الفرصه واقتحم ثغرها يتذوق حلاوتها ممتص لسانها بستمتع رتعشت نورسين تاتي بشهوتها متأوها بأسم ايمن”
ايمن = هاتي عسلك ياقلبي ايوه كده غرقي ز***بي
“حملها من وسطها وهي تطوق عنقه و رجليها بتلفهم علي وسط ايمن و رجولته داخل انوثتها ويدفع داخلها اعمق و اسرع و كان يمتص جلد رقبتها مشوه ورتعش هو الاخر زئز كالاسد قذف حمامه الساخنه داخل رحمها و رجولته تنبض داخلها”
“بعد جواز ايمن و نورسين حصلت خناقات ومشاكل كثير بسبب غيرت عاليه علي ابنها وانها مش راضيه يتزوج نورسين هجمتها وعملت فيها اكثر حتي من اللي عملتو في جنات الغلبانه وجن جنونها لما ايمن طلب من فاطمه ام نورسين تجي تسكن في ملحق متعاهم علشان تكون قريب من بنتها طبعآ ابو نورسين عمر داخل سجن لمدة 30 سنه بسبب الاعمال المشبوها اللي كان بيشتغل فيها ولاقمار و حشيش وقرارت ام نورسين تشتغل في مصنع خيطه علشان تصرف علي بناتها نور ونسرين مش عاوزه تاخذ من ايمن علشان عاليه بتقول طمعنين في رزق ابني”
2
************************************
كنت نعيمه علي سجادة الصلاة بتعيط وتدعي ربنا يرجع غرام وتكون كويسه هتموت من قلقها عليها وكان ضميرها يأنبها وحطت الذنب عليها انها هي سبب لو اليوم هذاك كانت موجوده ماحصلش اللي حصل
نعيمه = يارب رجعلي بنت غرام سلمه يارب ابعد عنها ولاد الحرام يارب مالنا غيرك يارب احفظلي ولادي بشوفهم بيضعو قدام عيوني
واقفت وقلعت اسدال الصلاة وكان زين وقف امام باب الاوضه
زين = تيتا امتي ترجع مامي غرام وحشتني اوي مشعارف انام وهي مش موجوده
حضنته نعيمه وهي تعيط وقلبها موجوع اوي
***************************************
وقفت عربيتها امام مكانهم المفضل شطئ البحر نزلت وقعت عيونها عليه وقف يعطيها ظهر العريض وايديه في جيوب البنطلوان ركضت لعنده وهي تحضنه من خلف تلفت لعندها واخذها داخل احضانه وكنت تعيط
آسر = اشش يقلبي اهدي خالص احنا اتفق مفيش عيط ثاني مش عاوز تنزلي دمعه دموعك ددي بتكوي قلبي يا جنتي
جنات = انا خايفه اوي اوي يا آسر علي غرام قلبي بيوجعني عليها من اول معرفت انها تخطفت ومش قادره اوقف دموعي
آسر = اهدي ياحبيبي انتي دعيلها نلقيها وترجعلنا بسلامه نحنا بندور عليها في كل حته وانا كمان كل ما افتكر حالة ارسلان بختنق اوي
جنات = يارب ترجعلني كويسه
“قرب منها آسر اكثر يدخلها جوا احضانه ويطبع عدت قبلات علي راسها ونزول لعيونها المدمعه وانفها المحمر من اثر الدموع وهبط علي شفايفها يقبلها بهدوء وحب يمتص شفايفها يلعقها وكان عجبه اوي طعمهم كنت جنات تبدله القبله بكل حب وايدها في شعرو ”
“هئحم جنات وآسر دلوقتي مخطوبين😭 بعد تصرفات آسر المجنون وكان هينتحر ويقتلو نفسو قدامها وهو سكران لولا لطف ربنا وتداخل احمد ابو جنات في تلك الحظه لكن آسر طلق النار علي قلبه وبعد تلك الحادث بيومين قرارت جنات تسافر لندن وتبعد عن البلد وعن كل حاجة تسيب الماضي وراها ولما عرف آسر تجنن ولحقها للمطار وعمل فضيحه كبيره ورجعها غصب عنها وقف قدام عمه بيعترف بحبه وجنونه بجنات وانه لو مكنتش ليه هيقتلها ويقتل نفسه وراه علطول وده افضل حل وبعد ما شافت جنات تعلق اسر بيها وحبه قرارت تعطي حبهم فرصه”
“آسر اسس شركه خاص بيهم هو عمه احمد بعد نفصل شركتهم عن شركه ايمن و جنات كمان تشتغل معاهم في شركة سكرتيرة آسر الخاصه ولامر لا يخلو من غيرت آسر المجنونه عليها ”
***********************************
كان في مكتبه يرجع اورق بعض الصفقات الاخيره ليهم تفجاء باب المكتب انفتح وتقفل وكنت هي اكثر شخص يكرهو وقفت تقلع قميصها وتتميل تقرب منه
عهد = “قربت منه بكل وقاحه وحاط ايدها علي وجه تتحس لحيته” ياسر انا بحبك اوي بليز اعطيني فرصه اصالح اغلطي بص قاد اي انا تغيرت
“نفض ياسر ايدها بقرف ومسكها من شعرها وصك علي اسنانه بغضب وزعيق” =انتي واحده قذره وعاهرة بنت ل….. مستحيل تتغيري وبص عليها بقرف وشمئزاز وضحك بسخريا =مستحيل تغريني ولا تهزي شعري فيا حتي
عهد = عجبك فيها اي هي احسن مني في اي دي واحده ساقطه
“ضربها ياسر بالقلم وشدها من شعرها دفعها وقعت عند رجله مسكه عهد في رجله من تحت وهي تعيط بقهر ”
عهد = بترجاك يا ياسر تستر عليا وتتزوجني بترجاك علي عاوز يجوزني الشايب خارفن قاد جدي بترجاك
ياسر = ده قليل فيك دي عقاب كل اغلاطك تستاهلي وفعها عنه ثاني بقرف وطالع من مكتب تركها وراءه
في مساء
كانو كلهم علي طاولة الاكل وتكلمت سلطانه تقول
سلطانه= ابني يا ياسر انا لقيتلك عروسه قمر بنت عائلة لقاضي اي رايك تروح بكرا تعمل نظره شرعيه يا ابني
ياسر = اللي انتي عاوزه يا تيتا حاضر
رتعشت تلك الجالسه بجنبه والقمه علقت في حلقها ترغرغت عيونها الفاتنه بالدموع وايديها رعشو ساقط منها الملعقه وقفت تدفع الكرسي وتحاول تدري دموعها وغصتها
هاله = الحمدالله انا شبعت “وطلعت برا القصر للحديقه”
كنت ترفع راسها فوق تنظر للسماء ورياح تداعب خصلاتها السوداء تمنع دموعها من نزول وصلها صوت تعرفه كويس
علي = حبيته شايفك بتعيط وجسمك بيرتعش لما تينا جابت سيرة الجواز
هاله = انت بتقول اي وبعدين مالكش علاقه تتدخل في حياتي ولحقني لهنا ليه ” واعطته ظهرها كنت هتمشي سمعته يقول”
علي = انا هسافر وهبعد من هنا قلبي بيتعذب كل يوم وانا بشوفك علي ذمة راجل ثاني غيري هموت من ندمي وعرفت معني كلامك دلوقتي لما قولتلي هتندم انا بعتذر عن كل غلاطي في حقك ياريت تسامحيني يا هاله عاوز اسافر وقلبي مرتاح ديري بالك من سعيد هو حاجة الوحيد اللي بيربطنا بعض
“دخلت لجوا وهي تبص لتحت وتفجاءة بايد بتسحبها وخبطت في صدره الحجري ”
ياسر = كنت وقفه معاه بتعملي اي لتكوني حنيتي للايام الخوالي هااا قوليلي كنتو بتحكو اي مع بعض “وهزه من كتافها وعيونه تتطير شرار”
هاله = مالكش دخل روح شوف عروستك “ودفعته عنها ودخلت لجوا”
بعد لحظات
كنت في غرفتها ودخلت عليها سعاد
سعاد = حبيبتي ممكن نحكي شوي مش كا كنه وحماتها لا كا ام وبنتها
هاله = طبعآ انا بحبك اوي زاي ماما الله يرحمها واكثر
سعاد= يا بنتي انا عاوز منك تخليه جوزك بابني ياسر يكتمل هو لسه مش داخل عليك صح “هزت هاله راسها بخجل” يا بنتي انا شايفه عيون ابني عليك نظرته وعيونه بتلمع بحب كل مره يبصلك فيها معملته معاكي حبه لابنك سعيد زاي ابنه انا حتي مش عاوزه يتزوج غيرك يبقي تسمعي كلامي وتكملي جوزكم لليله وبشطرتك تقدري تمنعي يتزوج ويكون ملكك وبس
ساعه 12 بعد منتصف الليل
داخل الجناح وفتح الاضواء وقلبه خفق بجنون داخل صدره لما عيونه وقعت عليها وهي تقف بذلك القميص الابيض العاري وشعرها الاسود الطويل منسدل وتقف بخجل راسها لتحت وتفرك ايديها في بعض قرب منها كالمغيب يستنشق رائحة عطرها المثيره التي نتشرت في هواء الغرفة باكملها كنت كل الغرفه مزينه بورود وشموع وهي في انتظاره بهذه الشكل المغري ومعذب لقلبه دليل انها تريد قربه وحبه
داخل الجناح وفتح الاضواء وقلبه خفق بجنون داخل صدره لما عيونه وقعت عليها وهي تقف بذلك القميص الابيض العاري وشعرها الاسود الطويل منسدل وتقف بخجل راسها لتحت وتفرك ايديها في بعض قرب منها كالمغيب يستنشق رائحة عطرها المثيره التي نتشرت في هواء الغرفة باك…
ياسر = اي ده يا هاله هو انا موت ودخلت الجنه ولا نايم وانتي في احلامي زاي كل مره
هاله = “حاطت ايدها علي صدره وقالت بنبرة مرتعشه” لاا ده واقع وانا اااا انااا جاهزه اكون مراتك
“رفع ياسر ذقتها وهو يبص علي شكلها المغري وخدودها المتورده و زاي تعض شفايفها بتوتر ”
ياسر = بطلي تعض عليهم وقوليها وانتي تبصي في عيوني
هاله = انا جاهزه اكون ملكك ومراتك انا ع… “وقبل ماتكمل جملتها كان ياسر مبتلعها في قبله يسحب انفاسها يقبلها بالهفه وشوق ورغبه وحب يمتص شفايفها يطوق خصرها و يقربها منه اكثر و رجولته تحت بانوثتها كنت تشعر بنتصابه حملها ولما يفصل القبله وضعها علي سرير وقلع عنها طرف روب وطبع قبله علي كتفها وكنت هاله تلهث وصدوها بيطلع وينزل وجسمها نار ولعه
ياسر= بصي في عيوني مش عاوز عيونك تفرق عيوني ابدآ وقف قلع قميصه و بنطلوان وفضل بس البوكسر وعيون هاله تبص علي شكله المهلك الرجوله عضلات صدره الحجري “اخذ ايدها وحاطها علي صدرو” دول ملكك تقدري تلمسيهم “تحسست صدره بانملها ناعمه وياسر اغمض عيونه برغبه ” هبط يقلع عنها القميص وعيونه تبص علي نهودها الكبير قلع البرا وقفزت نهودها وبتلع ريقيه برغبه. هاله وضعت ايدها بخجل تخبي نهودها
ياسر= “بغضب وسحب ايدها” بتغطي جسمك ليه ده بتاعي وبيحقلي ابص علي كل حته فيكي”
وهبط يلتقم صدرها يمتص حلماتها ويعصر نهدها الثاني بقوه وعنف وهو يصدو اصوت استمتع. “اممم امووه امم صدرك ده بتاعي انا امم بموت انا في ملبن اووف جسمك نار يا حبيبتي” صك ملكيته علي كل حته في جسمها شوها رقبتها نهودها بطنها هبوط لانوثتها وهاله كنت هتموت من خجل كان ياسر وقح في كلامه وكمان اشياء جديده عليها هاله رغم انها متزوجه قبل بس علي ماكنش بيعمل معاها كده هي دلوقتي عايشه شعور اول مره تحسه
هبط يفرق بين رجليها وقلع عنها الاندر وهاله مغيبه عن العالم كنت نار ولعه في كل جسمها هبط يمتص انوثتها الغرقانه يدعبها يمتصها وايدو مثبتها من خصرها وهاله تتلوي تحتيه
هاله = اه اممم اي ده اللي بتعملو ده احساس حلو اوي امم ايوه كده “ونسيت خجلها وكسوفها وهي تدفن راس ياسر داخل انوثتها اكثر ورتعشت تاتي بشهوتها في فم ياسر ومتصها كلها حتي اخر قطره
ياسر = طعمك حلو اوي يا مهرتي عسل صافي
اخذ ايدها حطها علي رجولته وبيحركها فوق البوكسر وهبط يمتص شفايفها ويقبلها بعنف ممتص لسانها متذوق رحيق ثغرها ولما يعد يتحمل اكثر يريد انا بيشعر بنفسه داخلها قلع بوكسر ونام فوقها وخترقها بكامل رجولته داخل انوثتها وكتم صرخها بشفايفه وكان حاسس بضيق انوثتها علي قضيبه وتحرك جوها براحه وبعدين بسرعه وايدو تعصر ونهودها وصوت تأوهتم يملائ الجناح
ياسر= اوووف انوثتك ضيقه اوي وبتاكل في ز***بي اممم اهخخخ كنت هموت عليك وحشرو جوكي كنت بمنع نفسي وصابر عليكي مش عاوز اقرب منك غير برضكي اه يامهرتي اووف بحبك اوي بموت فيكي عملتي في اي بس
هاله = كنت تضمو ليها وتخدش ظهرو من المتعه اللي حسها وقلبها بينبض بجنون وهي تسمع اعترفو بحبه الكبير ليها
رتعشت وهي تاتي بشهوتها للمره الثانيه وفي نفس لحظه رتعش ياسر يقذف جيوشه الصغار داخل رحمها وانوثتها الساخنه ونزل لبنه من بين افخذها
بعد لحظات كان ياسر مستند علي سرير وبيدخن سيجاره عاري الصدر و هاله حاولت تقف وهي لفه غطاء سرير علي جسمها وتاوهت بالم وهي تمسك جزئها السفلي
ياسر =”بسخريا” بتذري اي ما انا شوف كل حاجة يامزتي وبعدين مش قادره تمشي علي رجلك ليه
هاله = وجعتني اوي كنت شرير معاي
ياسر = بلاش محن يقلبي انتي لو كنتي بنت بنوته هتعملي اي بطلي دلع لانه هتصحي وحشي ومش هرحمك بجد وقف وهو بيحملها بين احضانه و داخل الحمام
**************************************
ثاني يوم
تنهدت نعيمه بحزن علي حال ابنها كان الحزن واضح في عيونه وتعب قلبه تهلك من الشوق لطفلتها معشوقته
وتفجاءت بتلك العاهره تدخل بيتهم وقفت نعيمه بغضب
نعيمه = بتعملي اي انتي هنا غوري من هنا مش عاوزه اشوفك خالص انتي معندكش دم يامهزاء
“اوقفها صوت ارسلان بيقول ” انا قولتلها تجي هنا يمه
نادين = ده طلب ابنك ياطنط براحه العصبيه مش كويس للي في عمرك بيرتفع ضغطك السامح الله
ارسلان = الحقيني المكتبي
داخل المكتب ودخلت وراه نادين وقلبها هيطير من فرحه واخيرآ تخالصت من غرام وتتصل الاهدفها قربت منه تحضنه من وراه
نادين = وحشتني اوي يا بيبي كنت عارفه انه هيجي يوم ونرجع لبعض انا بحبك اوي وبعتذر علي غلطي
“تلفت ليها ارسلان وعيون بتقدح غضب حاول يخفيها ” ايوه انا فكرت في زين لازم يعيش حياه طبيعيه زاي اي طفل في عمره وامه تكون جنبه مش كده
نادين = “وهي تلتصق فيه اكثر بميعه” ايوه كده يا بيبي وكنت تبص علي شفايفه وكنت هتبوسه بس مسكها من شعرها وبعدها عنه
ارسلان = مش دلوقتي شايفك مستعجله اوي مش لما اطالق اول
نادين = ايوه صح هي فين “السلعوه بتعمل نفسها مش عارفه”
ارسلان = تقدري تروحي يا نادين دلوقتي حكينا خلص
نادين = بس انا عاوزه اشوف ابني زين
ارسلان = في وقت ثاني مش دلوقتي هو نايم
وخرجت نادين تبص علي نعيمه بشمته وخرجت من قصر باكمله وهي تركب عربيتها ونطلقت وشوي ورن تلفون وكان
عادل = الحقي بسرعه غرام بتعيط من وجع بتنزف معرفش اي حصلها بتصرخ انها هتولد عاوز دكتور دلوقتي تعرفي يا نادين لو تحصلها حاجة هقتلك فاهمه بسرعه
نادين = هو انت عملت اي يا غبي الله يلعنك هتفضحنا
“فلاش باك”
داخل عليها الاوضه وكنت متكوره علي نفسها قرب منها وحاط سفرة الاكل علي تربيزه جنب سرير
عادل = افتحي بوقك اكلك
غرام = مش عاوزه منك حاجة سابني امشي ياعادل حرام عليك
عادل = بطلي عناد وفتح بوقك والا وكلك بطريقتي
غرام = انا عاوزه الحمام ممكن تفوكني
قرب عادل وفك الكلابش وسحبها معاه للحمام
غرام = اكيد مش هتدخل معاي الحمام
عادل =لوفكرتي تهربي هقتلك فاهمه
دخلت حمام وقفلت الباب بصت علي شباك كان قريب اوي فتحت المياه و صعدت علي سطل وفتحت شباك ونزلت لتحت بصعوبه بسبب بطنها المنتفخ
غرام = تحمل يا ماما هانهرب من هنا اكيد بابا مشعار يوصل لعندنا انا متااكده
ستغرب عادل تاخرها وينادي عليها مفيش رد كسر الباب وكانت هربت
غرام لفت من وراه البيت وبصت حوليها كنت غابه تفجاءت بحراس علي بوابه البيت كنت هترجع لوراه وتخبطت بصدر عادل وصرخت برعب
غرام = سابني ياحيوان ابعد ايدك الوسخه عني سابني وصرخت =ارررررسلان فينك ياحبيبي
عادل = ايوه عيطي مش هيجي ولا يسمعك ” وكان يسحبها معاه الداخل البيت لتقطت مزهريه وضربت بيها عادل في وشه وكنت هتهرب بس كان اسرع منها وسحبها من شعرها ووقعت علي بطنها متألم وعادل فوقها
عادل = بتهربي مني يا بنت الكلب انا هوريكي وضربها بالقلم وشق فستانها وهبط يقبلها بقرف و تتحرك غرام تحته بعشوائيه وتحاول تبعدو وحاست بالم فضيع في بطنها وحاجة سخنه نزلت بين رجليها
غرام = ابنييي
بعد عنها عادل بخوف وهووس = اششش اهدي هتكوني كويس حبيبتي غرامي مش هيحصل حاجة اهدي
“باك”
وصلت نادين ومعاها دكتوره
عادل = بسرعه هي ببتوجع كثير اوي وبتصرخ انها بتولد
نادين = اي ده مكنتش اعرف قلبك رهيف كده شوي وهتعيط
عادل = اسكتي يا……
“وتجاءو بصوت ضرب نار قوي و ضجة والباب تكسر و داخل منه ارسلان ”
“سمع صوت طفلته تتألم صوت صرخها شق قلبه نصفين”
ارسلان وهو يوجه سلاحه عليهم …….
+
يتبع🔥
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية هوس النقيب)