رواية هوس النقيب الفصل الثالث عشر 13 بقلم نونا
رواية هوس النقيب الفصل الثالث عشر 13 بقلم نونا
البارت الثالث عشر
تفاعلو بنجمة وكومنت ولاتنسو كومنتات بين الفقرات واتمني ليكم قراءه ممتعةة❤️
5
عدد كلمات البارت3000✨
******************************
قطع لحظتهم الحلو صوت الجرس وفتحت الخادمه وكانت نادين اللي وجها كلها كدمات وجروح كان مزرق وشكلها يخوف متشوها من كثر الضرب
نادين= ارسلان بترجاك ساعدني انا ماليش حد ثاني غيرك 😭
7
ارسلان = “بغضب وعيوني تقدح شرار وزعق عليها” في اي ياوليه ايه اللي جابك حد بيتي اطلعي برا
غرام بصدمه”من شكل نادين كانت تتعذب اوي ومن غضب ارسلان”
2
اما نعيمه كنت وخذه زين في حضنها اللي كان يعيط ومش فاهمه حاجة من اللي بيحصل
نادين =”وبترجي وهي تنزل عند رجل ارسلان” بترجاك ابوس راجلك يا ارسلان تخالصني من انا فيه دي كان عايز يقتلني هربت من تحته ايده بالعافيه
9
ارسلان = وانا مال امي بيكي يقتلك ولا تولعي غوري من وشي
نادين =”بعيط ودموع” سامحني انا بعتذر علي كل اللي عملته مش عايزه حاجة ثاني الا بكون جنب ابني ارسلان انا بموت علي بطيئ مش عايزه اخر ايامي تكون بعيد عن ابني بترجاك ارحمني انا كل يوم بموت من نادم هياكلني اكل
2
نعيمه = دلوقتي صحيتي لنفسك بعد مافات الوقت ماعدش ينفع خالص اللي نكسر ما يتصالحش
7
ارسلان=”ماسكها من شعرها شديد ورفعها البرا يجرها معاه” غوري من هنا مش عايز اشوفك او المح ظلك حتي لو رجلك هوبت هنا ثاني لقتلك
2
وتفجاء من غرام تشد علي ايدو ودموعها نازله علي خدها دموعها دي تكوي قلبه بالنار
غرام =”قربت من ارسلان اكثر وحاوطت ايدها علي وجها” ارسلان علشان خاطري لو مش علشاني عشان زين حرام كل اللي بيحصل قدامه ده طفل صغير وبيأثر علي نفسيته هو بعد مايكبر هيكون معقد ومش مفتكر لحظه حلوه عن امه اعطيها فرصه تكون ام الزين وتصالح غلطها بترجاك
9
ارسلان = ماينفعش ياغرام وياريت ماتتدخليش ونفض ايده منها و صاعد الفوق
داخل الجناح وهو معصب وكل عفريات الدنياه في وجها اي اللي رجعها ثاني بكرهه لو في ايده الموت بيطلع روحها خاينه داخل غرفه الرياضه وقلع القميص وكالعاده يفرغ غضبه في ملاكمه
داخل الجناح وهو معصب وكل عفريات الدنياه في وجها اي اللي رجعها ثاني بكرهه لو في ايده الموت بيطلع روحها خاينه داخل غرفه الرياضه وقلع القميص وكالعاده يفرغ غضبه في ملاكمه
قد يعجبك أيضاً
لعنة عشقي المحرم بقلم NonaAl12
لعنة عشقي المحرم
282K
3.6K
فاكهة حب محرمة دائمآ ماتكون لذتها مختلفه رغم كونها محرمة الا اننا لا نريد سواها هي تلك الدخيلة اللتي احبها منذ نعومة اظافرها منذ انا كانت تمسك بيده وياخذها لشراء الحلوه…
عشق صقر البدو بقلم Taeh12uars
عشق صقر البدو
14.1K
415
ماذا يحدث عندما تتصادم العادات والتقاليد البدويه مع فتاة عاشت بعيد عنها ماذا يحدث عندما تلتقي مع صقر البدو يالله لقد اشفقت عليك يا صغيرتي لقد وقعتي مع كبير البدو
حارة الباشا+١٨ بقلم Toli566
حارة الباشا+١٨
591K
14.9K
من هو ؟! هو الباشا كبير حارة الباشا . قوي لا يهاب أحد بل الجميع يهابوه هو . ذو كلمة مسموعة لا ترد أبدا . وان حكم بأمر لا يستطيع أحد ان يغير رايه . متزوج من ثلاث لماذا لا…
نــااار وهدنـــــه +٢١ بقلم SaraAhmed54054624
نــااار وهدنـــــه +٢١
606K
30.3K
رواية مشتعلة بالعشق، الصراع، والجنون… حيث لا هدنة تدوم، ولا نار تنطفئ!
أحبتني ملكه من الجن +21 بقلم AmiraMohamed153
أحبتني ملكه من الجن +21
339K
10.3K
هو لقد كنت وحيد رغم اني متزوج ولي اخوات ولي اهل كثيرين لكن دائما بعيد كل البعد عنهم رغم اني كبيرهم وانتي يا جنيتي الفاتنه لا أعرف كيف ظهرتي في حياتي ولاه احد يعرف بوجود…
في وكر الفهد +21 بقلم naynanos63
في وكر الفهد +21
404K
5.2K
احاول إشعال النار بالثلج كمن يحاول إخماد نار الحب بالكلمات..
عاجر بقلم Zainab_majid00
عاجر
4.2M
324K
رواية ( عاجر ) قصة عراقية حقيقية لشخصية اعرفها معرفة شخصية سأرويها لكم بقلمي زينب ماجد
قربت غرام تساعد نادين تقف من علي الارض بس تفجاءه بيها تبعد بعنف
2
نادين = شاطره اوي في تمثيل بتعملي نفسك الملاك الطيب اللي بينشر الخير وانتي وحده فاجره خطفتيهم مني بس انا مش هسكتلك
11
نعيمه = “بزعيق” انتي يا وليه يافاجره الظهر هتخيبي ودماغك بزت خالص من شوي كنت زي المسكينه تنوحي وتترجي في ابني يغفرلك دلوقتي بقيتي زي الكلبه المسعوره غوري من هنا احسنلك ولادي خط احمر فاهمه
7
نادين = ياوليه ياخرفانه هخليكي تنادمي وبقيش انا نادين هوريكم واحد واحد
نعيمه =الظهر القلم الاول ماجبش نتيجة هوريك “وكنت عايزه تضربها بس مناعتها غرام”
غرام = كفايه ياماما عيب كده ماينفعش
نعيمه =ابعدي ياغرام اديها باللي في رجلي السلعوه دي
يلاا غوري من هناااا
طلعت نادين بقهر وغضب وهي بتمشي بخطوات غضبه تزرع الارض وبعد مابعد شوي عن القصر ركبت عربية وكان
حمزه = اي حصل معاك قدرتي تدخلي القصر
نادين =و”هي تبص علي شكلها في مرايا وتمسح دموعها الوهميه” لا الحيوان ارسلان مش راضي ولا مصداق كلامي
حمزه =”شدها من شعرها بقوه” لو تحاولي تلعبي بذيلك يا بنت الفا****س*ده لقتلك و ودعي حياة ابنك الكتكوت
نادين =”ابعد ياحيوان مش كفايه اللي عملتو قتلت ابنك اللي في بطني مش هترحم طفل صغير زين خط احمر “و مش نادين اللي ترجع في كلامها قولتلك هعرف اجيب كل معلومات واحرقها
10
كان لسه يفرغ غصبه في ملاكمه ويفتكر كل حاجة حصلت معاه كان الغضب اعمي عيونه ويحاول يهدي نفسه خرج من غرفة الملاكمه ودخل الحمام عمل دوش وخرج غير لبسه اللي بدلته العسكريه ونزل
تحت كنت غرام في غرفة زين نايم في حضنها بعد ماعيط كثير وداخ ونام دخلت عليهم نعيمه
نعيمه =اي نام
غرام =اي المسكين خاف اوي من صراخ و زعيق ابوه
نعيمه =الله ينتقم منها دي ام اللي بتعمل في ابنها كده
وسمعو صوت الباب تخبط بالقوه وبعدها صوت العربيه وعرفو انه ارسلان طالع
******************************************
آسر = جنات في اي جنات لحظه ولحقهااا
صوت فرامل العربيه وصراخ جنات
آسر =جناااااااااات
ايمن بصدمه =وقف متجمد في مكانه وباصص علي جنات اللي خبطتها العربيه بكل قوه و وقعت في الارض غارقه في دمها
7
آسر جري لعندها وهو يصرخ بأسمها وخذها في حضنه واخر حاجة شفتها جنات قبل ما تغمض عيونها كانت صور آسر وعيونه المليانه رعب وخوف عليها
آسر =جنات جنتي اصحي ماتغمضيش عيونك
ايمن =”صحي من صدمه وجري هو كمان عندهم “جنات جنات ابعد عنها” وكان عايز ياخذها من احضان آسر ”
آسر =شايل ايديك الوسخه دي عنها و رفعها بين احضانه وبسرعه حاطها في عربيته
ايمن=تعال هنا دي مراتي فاكر نفسك مين
خرج غاده واحمد بعد ماعرفو من موظفين اللي حصل وكنت صدمه كبير ليهم عيط غاده بقوه وهي تبكي علي بنتها و وكل واحد ركب عربيته ونطلقو للمستشفي وراه عربية آسر اللي كانت بتطير طاير للمستشفي من كثر سرعته اتجاوز اشارات المرور وكان هيعمل حادث وصل امام المستشفي ونزل اخذها في احضانه ويصرخ بصوت عالي
آسر =بسرعه دكتوووور عاوز دكتور نزفت كثير هتروح من بين ايدي هخسارها المره دي للابد
اخذوها الدكاتره ودخلوها غرفة العمليات بسرعه اما آسر كان يبص علي ايديه المليانه بدمها وملابسه وحاط ايدي في راسه ويشد شعره وفي نفس الحظه داخل ايمن و وراه غاده واحمد
غاده كنت منهار وتعيط علي بنتها وخايفه عليها واحمد ضغطه نازل وكان يحاول يخليها تهدي
غاده =ابني طمني عليها بنتي كويسه صح اي اللي حصل كنت مبسوطه ومفيش حاجة حتي
آسر عيونه وقعت علي ايمن اللي كان شكله فوضوي وقميص لسه مفتوح وشعرها مشعث مشي اتجاه آسر يغضب ولكمه في وجها جامد حتي وقع في الارض وجالس فوق منه ويسداد ليه في لكمات وحده وراها الثانيه بكل غصب معطش فرصه حتي يدفع عن نفسه ابدآ
13
شهقت غاده بخضه واحمد كان يحاول يبعدهم عن بعض ولمة الناس عليهم و نزل رئيس المستشفي
رئيس المستشفي=معليش يابيه احمد ده مكان مرضاء وبيعملو ازعاج ومشاكل هنا ماينفعش
آسر =سيبوني اقاتله واشرب من دمه كله بسببك لو حصلها حاجة هادفنك في ارضك ومابقش انا “آسر”
غاده =كفايه يا ابني اي الجنان ده حصل اي علشان تضربه كده عيب
ايمن =انا هوريك اخليك تنادم و جنات مراتي مش هتقدر تمعني عنها حصل بينا سؤ تفاهم بس هي تكون كويسه وهرجعها
6
آسر =عشم ابليس في جنه مش هتلمس خصله من شعرها ثاني
2
احمد=كفايه بقي احترامو اني وقف بينكم دي اللي جوا بنتي بين الحياة والموت
طلع الدكتور مستعجل =بسرعه ماحتاجين دم زمرة O-
آسر =انا. هتبرع ليها زمرتي O-
ماشي معاهم آسر و سحبو منه الدم
اما ايمن كان هيتجنن ويموت قهر من اللي حصل معاه
3
**********************************
عند ارسلان في مركز
ارسلان = “بابتسامه وسخريا” تؤ تؤ لو كنت اعرف عادل بيه منوران هنا في قسم لكن استقبلتك بذات نفسي
عادل= انت عايز مني اي انا معملتش حاجة
ارسلان =”وحاط ايدو علي كتف عادل وضغط عليها جامد حتي تألم” لا عملت وعملت كثير كمان اولآ لمست املاكي وحاجة تخصني وانا هقطع اليد اللي لمستها بيها
و رجع خطوه الوراه وعمل حركه “برقبته حركها يمين وشمال” تحب نبدأ من فين
5
عادل =”بخوف ” هتعمل اي انا عايز محامي
ارسلان =مش قبل ماصفي حساباتي معاك لاول وبعدين نتكلم في جرائمك واحده واحده
5
ارسلان= “بعيون مظلمه من غضب” لمستها بأي ايد “ومسك ايدو وكان عادل مربوط بسلسل حديد في كرسي بطلب من ارسلان “ضغط علي اصابعه جامد كسر واحد منهم وعادل بيصرخخ بألم. اما ارسلان كان مستمتع بكسر اصابعه واحد ورا الثاني لحد مافاقد الوعي من الالم اخذ سطل مياه بارده وقلبها عليه حتي يصحي
ارسلان =قلبك رهيف كده تؤ تؤ خساره شنابك ماتنحسب علي رجاله “تف وبصق عليه” ده حتي تعذيب علي بسيط ونزل فيه لكمات علي وجه وماينسمعش الا صوت صراخ عادل وتوسلته انه راح يعترف بكل حاجة بس هنا ارسلان كان عايز يشفي غليله ولو شوي منه وكل مايتذكر انه حاول يغتصب “غرام” يتجنن اكثر و اكثر
داخل رائد =كفايه بقي يا ارسلان هتموته تحت ايديك احنا ماتفقنا كده ماتنسا انه قضيته هتتحول للنيابه العامه وهيشوفو اثار تعذيب
ارسلان = مش مهم في حساب بين قديم وانا اخذت حقي منه ومش بس كده مش هرتح الا لما شوفه معفن في سجن
رائد =ماتخافش دي قضيته بيع مخذرات و كمان محاولت اغتيال وقتل هيروح فيه اقل حاجة 15 سنه
6
بعد ما طالع من غرفة التحقيق و داخل مكتبه تفاجاءه بسعيد
ارسلان = مش مرحب فيك هنا تقدر تغور من هنا
سعيد =ولاه احترام نفسك واني اكبر منك ولا ظهر نعيمه متعرفش تربي
ارسلان =”وقرب ماسكه من قميصه” ماتجيبش سيرة امي علي لسانك الوسخ انا لسه مش عايز اغلط معاك غور من هنا احسنلك ولو علي ابنك قضيته تحاولت للمحكمه العاليه
***************************************
بعد ساعات من الانتظار
خرج الدكتور من عمليات
الدكتور =الحمدالله قدرنا نوقف النزيف وعندها بعض الكسور وجروح دلوقتي هي لسه نايمه مش هتفيق الا بكرا الصبح ان شاءالله
زفر آسر انفاسه براحه وقلبه يضرب بعنف خوف علي صغيرته محبوبته
غاده رتمت في احضان زوجها احمد وهي تعيط ومره دي دموع فرح انه ربي استجاب لدعائها وحملها بنتها الوحيده
اما ايمن اللي كان في وقف في اخر الممار وقلبه نار ولعه واحساس النادم كان هيموته وماكنش هايسامح نفسه لو حصلها حاجة
9
دكتور طمنهم عليها وقالهم ممنوع حد يدخل عليها الليل بكرا صبح هيكون موعد الزياره
غاده كنت مسره انها تبقى جنب بنتها حتي ولو مش صاحيه بس احمد حاول معاها كثير واقناعها ترجع البيت ويجوا بكرا الصبح و ايمن كمان راح البيت علشان يغير لبسه وتلفون كان في عربيه وتحرق رن مكالمات كثير كانو من نورسين و رسائل
“طمني انا هموت من قلق جنات كويسه”
“ايمن مش بترد ليه انا لو حصلها حاجة هقتل نفسي”
3
تجاهل كل مكالماتها و رسائلها وطلع البيت بعد لحظات داخل ايمن البيت
عاليه وقفت بخضه بعد ماشفت شكل ايمن و وجه المتورم من ضرب آسر وشكله متبهدل اوي
2
عاليه= يالهوووي عليك ياضنايه اي ده مين عامل فيك كده
ايمن =”وهو يبعد ايدها عن وجه”مفيش يمه بس جنات عملت حادث
عاليه = حادث ازي كده
يونس = في اي ما تحكي عدل ياولاه احنا نسحب الكلام من بوقك بالعافيه
عاليه =دي زي القطط بسابعة رواح مايكونش حصلها حاجة
يونس =انكتمي يا مراءه
ايمن =يمه انا تعب. بكرا صبح هتروحي معاي نتطمن عليها في مستشفي
2
اما في مستشفي
داخل آسر غرفة العنايه بعد ما اعطي ممرضة فلوس علشان تخليه يدخل يشوفها
2
نحني وجالس عندها وهو يبص علي شكلها كانت زي الورده الذبله راسها ملفوف بشاش و كمان وشها مليان جروح و ايدها مكسوره برغم كل ده كان يشوفها فاتن تعذب قلبه و فؤاده نزلت دمع من عينه ومسحها
آسر = انا اسف يا عذاب قلب آسر لو انا مبعدتش عنك ماكان حصل كل ده انا كنت بعشقك اوي بس كنت اوضح العكس ليكي دائمآ كنت اهرب من مشاعري واعتبرها ضعف كنت مفكر لو بعدت هاشيلك من دماغي وقلبي بس لا كنت كل يوم زاي ملاك تزوري احلامي كنت هتجنن لو جارلك اليوم حاجة كنت هموت وراك اخذ ايدها السليمه بين ايديه وطبع عليها قبله ونزلت دموعه
6
آسر = انا اسف يا عذاب قلب آسر لو انا مبعدتش عنك ماكان حصل كل ده انا كنت بعشقك اوي بس كنت اوضح العكس ليكي دائمآ كنت اهرب من مشاعري واعتبرها ضعف كنت مفكر لو بعدت هاشيلك من دماغي وقلبي بس لا كنت كل يوم زاي ملاك تزوري احلامي كنت هتجنن لو جارلك اليوم …
“واخخ من دموع رجال مش هتنزل الا في حالتين يا اما بسبب عشق حقيقي يا اما تعب من دنياه ”
كان بيشعر بأيدها تضغط علي كف ايده كانها سامعه كل حرف يقوله وحاسه بوجوده رفع نفسه وطبع قبله سطحيه علي شفايفها و قف وهو يهمس “كوني بخير يا عذاب قلبي”
2
**********************************
ساعه 1 بعد منتصف الليل
داخل البيت وقلع جاكيت طويل عنه وهو بيمشي بخطوات هاديه عكس افكاره وسمع صوت ضجه من مطبخ و وقعت عيونه علي تلك الفاتنه الوقفه في مطبخ بقميص نومها المغري بالنسبه ليه ومشغوله بتخظر البوشار قرب منها بدون ماتحس وحصرها من وراه كان صدره عريض ملتصق في ظهرها اخفاها عن العالم بضخامته
شهقت غرام بخضه وهي حاسه بأرسلان وانفاسه الساخنه تحاوط عنقها ودفن نفسه هناك يسنشق رائحتها المسكره بالنسبه ليه
شهقت غرام بخضه وهي حاسه بأرسلان وانفاسه الساخنه تحاوط عنقها ودفن نفسه هناك يسنشق رائحتها المسكره بالنسبه ليه
ارسلان = بتعملي اي ياصغننه غرام = بعمل بوشار انا وزين بتبع فيلم كرتون “اظلمت عيون ارسلان بغضب وغيره ولفتها ليه” انتي زاي تقعد جنب الولد بالبسك ده جنتي غرام =”شفايفها كنت ترجف زي البيبي ودموعها نزلت” انت بتزعقلي ليه مش كفايه بقي صبح زقتلي انا زعلان…
ارسلان = بتعملي اي ياصغننه
غرام = بعمل بوشار انا وزين بتبع فيلم كرتون
“اظلمت عيون ارسلان بغضب وغيره ولفتها ليه” انتي زاي تقعد جنب الولد بالبسك ده جنتي
غرام =”شفايفها كنت ترجف زي البيبي ودموعها نزلت” انت بتزعقلي ليه مش كفايه بقي صبح زقتلي انا زعلانه ومخصماك ابعد عني وبعدين مالو لبسي مش عجبك انا البس اللي يعجبني و زين لسه طفل صغير و ….. ابتلع باقي جملتها بشفايفه وهو يشدها من شعرها وايدو ثانيه تحاوط خصرها النحيل و رجليها تعلقت في هواء من قصر قامتها مقارنه بطوله الفارع ابتلعها كاتم انفاسها يقبلها بعنف يسحب شفايفها بين اسنانها وضغط علي خصرها تأوهات داخل فمه استغل الفرصه واقتحم ثغرها يمتص لسانها وعض عليه بخفه وفاصل القبله بعد ما حاس بحاجتها للهواء
ابتلع باقي جملتها بشفايفه وهو يشدها من شعرها وايدو ثانيه تحاوط خصرها النحيل و رجليها تعلقت في هواء من قصر قامتها مقارنه بطوله الفارع ابتلعها كاتم انفاسها يقبلها بعنف يسحب شفايفها بين اسنانها وضغط علي خصرها تأوهات داخل فمه استغل الفرصه واقتحم ثغره…
ارسلان = ده عقابك ياصغننه لسانك ده لقطعو من مكانه لو عالي حسك قاصدي مره ثانيه
غرام كانت تلتقط انفاسها و راسها في الارض وشعرها ذهبي مغطي وشها اخذها ارسلان اقعدها علي طاوله وايدو تتجول علي منحنياات جسدها من رجلها لفخذها وصولن الانوثتها وايدو ثانيه كنت تعصر نهودها
وغرام تأوهات بنشوه وعيون ذابله قلع ارسلان عنها الاندر واخذه بين ايديه وقربه من انفه استنشقه بجنون وعيون مليانه رغبه و غرام كنت هتموت من خجل وكسوف
ارسلان =رايحة انوثتك تجنن هأكلها وقطعك يامرشميللو “ونحني يفرق بين رجليها ولسه مثبتها علي طاوله ولتهم انوثتهاا كان يأكلها اكل يمتصها بقوه ويسحبها بين اسنانه وغرام كنت تتأوه بمحن وتشد راسه تدفن في انوثتها اكثر ماتنسي خجلها وستمتعه باللي بيعمله
ارسلان =رايحة انوثتك تجنن هأكلها وقطعك يامرشميللو “ونحني يفرق بين رجليها ولسه مثبتها علي طاوله ولتهم انوثتهاا كان يأكلها اكل يمتصها بقوه ويسحبها بين اسنانه وغرام كنت تتأوه بمحن وتشد راسه تدفن في انوثتها اكثر ماتنسي خجلها وستمتعه باللي بيعمله
ارسلان =رايحة انوثتك تجنن هأكلها وقطعك يامرشميللو “ونحني يفرق بين رجليها ولسه مثبتها علي طاوله ولتهم انوثتهاا كان يأكلها اكل يمتصها بقوه ويسحبها بين اسنانه وغرام كنت تتأوه بمحن وتشد راسه تدفن في انوثتها اكثر ماتنسي خجلها وستمتعه باللي بيعمله
غرام =اه اه اوووف اي ده اللي بتعمله ده حلو اوي اممم ا اا ارسلان بليز اه ماتوقفش
ارسلان =بعد راسه عنها وبص عليها بخبث عايزه اي يقلب ارسلان قوليلي
غرام = انا عايزك اوي عاوزه تطفي نار اللي هنا “كانت تحكي بأنفاس مسلوبه وعيون ذابله من رغبه ونار ولعه في جسمها وتحديد انوثتها”
هجم عليها ارسلان ثاني يمتص انوثتها ويضاجعها بالسانه وتأوهات غرام و رتعشت كلها وهي تأتي بشهوتها في فم ارسلان وعلي وجه وشنبه امتصها كلها لاخر قطره و وقف وهو يقلع عنه البنطلوان وظهرت رجولته الضخمه بعروق نافره منتصبه حد الجحيم
ارسلان =بصي هو عايزك قد اي وبدون مقدمات كان مقتحم انوثتهاا برجولته بأكملها وشهقت غرام بتأوه وهي تحضن كتافه وتقرب ليها اكثر و ارسلان كان يزمجر بستمتع من ضيق انوثتها
ارسلان =اووووف انتي هتجنني طول الوقت بتشغلي تفكيري مش بتروحي من بالي ابدآ انا هتجنن عليك قولي انك ملكي وبتعي انا
غرام = اه اوووف براحه ياحبيبي انا ملكك وكلي حته فياا ليك انت
ارسلان =وهو بيزرع روجولته جواها اكثر قولتي اي
غرام =بوش احمر من الاثاره وشفايفها متفرقه ح حبيبي
ارسلان =’وسند جبينه علي جبينها” عايز اسمعها ثاني
وهبط يتقم نهودها في بوقه بيرضعهم ويعضهم زي طفل جعان كان صدرها متوسط الحجم يدخل في بوق ارسلان كله يمتصه ويعذبه وغرام هتموت تحتيه من عنفه كان يتحرك جوا انوثتها بسرعه ويعتصر موخرتها ويمتص صدرها وغرام تتاوه وصراخت باسم ارسلان وهي تاتي بشهوتها للمره الثانيه و زمجر ارسلان وتاوه برجوله وهو ياتي بشهوته وقذف حمامه الساخنه داخل انوثتها
طبع قبله علي خدودها وجبينها واخذها في احضانه وطلع بيها جناحهم الخاص
غرام =يالهووووي انا نسيت زين خالص وكنت هتقف حست بألم في انوثتها
ارسلان =اشش اهدي براحه بيكون نايم من زمان
غرام =بعيونه مدمعه انت شرير وجعتني اوي انا حتي كرهت اللي بين رجلي ده بسببك
“قرب منها ارسلان وهو عضض علي شفايفه” انت مرشميللو اوي ومهلبيه عايزه الاكل وانوثتك دي هلكي بعشق اللي بين رجليك ده 🫦 وبعشق كل حتي فيكي وبعشقك يا صغننه
غرام اين غرام قلبهاا فضحها نبضته الف وسخنت كلها من كلماته “اخذها ارسلان بين ايديه ودخلو الدوش مع بعض “وبعد ما خالصو كان ارسلان اخذها بين احضانه ونامو
6
*****************************************
كنت بتمشي في ظلام الليل وتبص وراها بخوف وترقب وحاطه طرحه علي وشها وعبايتها سوداء مش مبين حاجة منها لحد ما طلعت من مزرعه ومشيت مسافه لحد ماوصلت امام عربيه نزل منها شاب حضنته جامد
الشاب =وحشتني يافافي هموت عليك اوي
عفاف =”بتوتر وخجل مش لعمرها خالص” وانا كمان اوي اوي
الشاب =’بعيون تبص عليها بقذره ” هاتي حته يامزه اذوق العسل كده
عفاف =”بتوتر” لالا انا مش هقادر اتأخر اكثر من كده زوجي و ولاد هيفقدوني خرجت بالعافيه. وطلعت كياسه صغيره “ده ذهب كله ”
الشاب =اسفه ياحبيبتي اني انا طلبت منك بس محتاجهم اوي
عفاف = ولايهمك اهم حاجة احنا مع بعض مش كده بتحبني انت صووح
الشاب =اوي اوي يا فافي
ثاني يوم الصبح
سعاد =يالهووووي الحقني يا محمد
محمد =في اي ياوليه مالك علي صبح ربنااا
سعاد =ذهبي يامحمد مش موجود كل ذهب تسرق ياخرابي يامرراك الطفاح ياسعاد كل ذهب راح
محمد=ازي تسرق ياوليه مافيش حد يدخل القصر استهدي برحمان ممكن انتي غيرتي مكانه
سعاد =انا متاكده كل ذهباتي تسرقت
6
ياسر =صباح الخير علي احلي سوسو الله في اي من صبح تنوحي يمه مين مات
محمد =ولاه مش وقت هزارك امك زعلانه اوي كل ذهب بتعاها تسرق من خزنه
ياسر= شرد يفتكر اللي شافه
6
************************************
في المستشفي
الكل كان عند جنات بعد ماصحيت
غاده =حبيبة قلبي بعيد الشر عنك ياماما حاسه نفسك كويسه
جنات = ابدآ انا مش كويسه يايمه
احمد= انتي بس شدي حيلك و رجعيلني ياحبيبتي
وقطع كلامهم دخول ايمن يحمل باقة ورد ومعاه امه عاليه
عاليه = “بوش مقلوب😑 يونس حلف عليها يمين الطلاق تروح ” حمدلله علي سلامه يا جنات يابنتي
3
ايمن =”قرب منها وحاط باقة ورد جنبها ونحني يطبع قبله علي جبينها وغمضت جنات عيونها بقوه ” الف حمدالله علي سلامتك ياحبيبتي خفت عليك اوي “واخذ ايدها وكان هيبوسها” الكل تفاجاء من جنات سحبت ايدها منه بقوه
جنات = ايمن انا عايزه اتطلق
18
ايمن والكل ………..
**************************************
كنت وقفه امام المرايا تعدل شكلها للمره الاخيره وكنت مبسوطه اوي” اليوم اول يوم بالمدرسه”
ارسلان = لحظه كده تلفتي كده اممم مش كانه ضيق شوي من عند الخصر
غرام =اوووف حرام عليك يا ارسلان ده الفستان ربع اللي بغيرو بعدين انتي مش راضي البس الطقم المدرسي علشان التنور قصيره اوي
ارسلان =اسمعي الكلام ياصغننه وتجنبي غضبي لسه ماشفتيش الجنب العفش مني
بلعت ريقيها بخوف “قرب خطف قبله من شفايفها كاتم كل انفاسها وبعد عنها”
نزلو مع بعض وبعد الفطار ودعاء نعيمه لغرام بتوفيق لي اول يوم ليها طلعو و ركبو العربيه ونطلقو غافلين عن تلك العيون التي ترقبهم
بعد لحظات كنت غرام تمشي في ممار المدرسه وجنبها ارسلان كنت كانها بنته ناعمه و رقيقه جنب خشونته كل شكله ووسيم وخاطف للانفاس ببدلته العسكريه وعيونه زرقاء مرعبه وطوله الفارع كانو كل بنات الثانويه يبصو عليه بأعجاب وغرام كنت هتموت من غيره عليه
دخلو مكتب المديره
المديره =اهلين سيادة النقيب شرفتنا واللهي تشرب اي
يافندم
ارسلان =ولاحاجة دي المدام غرام عايزك تاخذيها للاصف بتعاها و زاي ما قولتلك
المديره ما تقلقش يا فندم غرام في عنياه
ومشي ارسلان العمله و غرام مشيت جنب المديره ودخلتها الصف وعرفتها علي زملائها في صف وقعدت غرام بخجل جنب بنت كانت قعده لوحدها عكس باقي الطلاب
اريج =واو انتي جميله اوي اوي هتكون محاط انظار الكل هنا
غرام =قصدك اي
المعلمه =اريججج حرف ثاني هقلع من صف
6
وبعد ربع ساعه انتهي الدرس و كانت وقعت الاستراحه طلعت غرام وجنبها اريج اللي تعرفو علي بعض اكثر والواضح هيكونو صحاب اوي
قعدو مع بعض في كافتيره واخذو عصير وشوكلاته وفضلو يدردشو تفاجأو بشاب جالس معاهم علي طاوله
+
الشاب = هي دي انتي بجد مش مصدق الصدفه اشوفك ثاني
غرام = بصدمه ……
10
يتبع✨
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية هوس النقيب)