رواية هوس النقيب الفصل التاسع عشر 19 بقلم نونا
رواية هوس النقيب الفصل التاسع عشر 19 بقلم نونا
البارت التاسع عشر
عدد كلمات البارت 2150❤️
*****************************
قبل ساعات
لما اتصل ارسلان بي نادين وطلب يشوفها فرحت اوي وكنت مش مصداقه تجهزت واخذت عربيتها وطلعت وصلت امام قصر ارسلان وقفت عربيتها امام البوابه ونزلت بعد ما فتحلها العم توفيق
في لحظه دي كان ادم واقف قدام العربيتها فتحها بطريقته الخاصه و وضع فيها جاهز تنصت (وباقي اللي حصل انتو تعرفو لما دخلت لعند ارسلان اي حصل في بارت اللي فات) لما طلعت نادين كانت في عربيه تلحقها ومشيت وراها والعربيه دي كانت ادم وتصل بي ارسلان وقاله
ادم = القطه اكلت الطعم وانا مشي معاها وفتحلك الموقع ولحقني بسرعه
ارسلان طالع علي طول ويدعي انه شكهم فيها يكون في مكانه وكمان اتصل بدوريات الشرطه وبلغهم انه هبعثلهم الموقع
“الوقت الحالي”
“كان وقف امامهم ومشهر السلاح في وشهم و عيونه تقدح غضب عمل حركة برقبته حركها يمين وشمال وابتسم ابتسامه زرعة الرعب في قلبوهم ”
نادين =”بخوف وتأتأه” اااا ارسلان نزل سلاحك من ايدك وانا هشرحلك معرفش هو هو ده اتصال بيا وقال اجي هنا انا معرفهوش
2
عادل= ههههه دلوقتي عاوزه تطلعي منها زاي الشعره من العجين يا فاجره
اخرسهم ارسلان لما اطلق رصاصه مخترقه كتف عادل اللي وقع يصرخ متألم ونادين خافت اوي وكنت هتهرب. بس ادم كان اسرع منهاا ومسكها من شعرها بيجرها في الارض
ادم = حريم تستاهل الحرق كلها “الا ملاكي 😍😂”
6
ارسلان = غرام فين يا ابن…… “و دخل يدور عليها في كل مكان في الاوض كلها وكل حته في بيت مش لقيها هو متاكد كان سامع صوت عيطها وصريخها باسمه ”
“نحني بقرب من عادل المتألم ” فين مراتي فين غرام يا **** هخليك تتمني الموت ومش تلقي يا عادل يا**** ولكمه بقوه في وشه
عادل= هههههه بتعرف حتي لو مت دلوقتي بنسبه ليا انا في نعيم بعد ما ذوقت جسم مراتك الفاجررر اوي كل حته فيها لمستها وتركت اثري عليهاااا
“ارسلان شيطاين دنياه كلها تنتطت امامه. كان بيخنقه بأيديه من رقبته ” يا ع***** يا ابن ******* هقتلك هموتك وحرقك جثتك وحتي لو مت هرجع اقتلك ثاني يا ***** وساب رقبته وعادل كان يلتقط انفاسه
“ابتسم ارسلان كالمختل واخرج مطواه واخذ ايد عادل اللي كان يصرخ وقطع واحد من اصابعه “= دي اليد اللي لمستها بيها صح يا****
“عادل حباله صوتيه كنت هتتقطع من كثر الصريخ ”
قد يعجبك أيضاً
لعنة عشقي المحرم بقلم NonaAl12
لعنة عشقي المحرم
282K
3.6K
فاكهة حب محرمة دائمآ ماتكون لذتها مختلفه رغم كونها محرمة الا اننا لا نريد سواها هي تلك الدخيلة اللتي احبها منذ نعومة اظافرها منذ انا كانت تمسك بيده وياخذها لشراء الحلوه…
عشق صقر البدو بقلم Taeh12uars
عشق صقر البدو
14.1K
415
ماذا يحدث عندما تتصادم العادات والتقاليد البدويه مع فتاة عاشت بعيد عنها ماذا يحدث عندما تلتقي مع صقر البدو يالله لقد اشفقت عليك يا صغيرتي لقد وقعتي مع كبير البدو
حارة الباشا+١٨ بقلم Toli566
حارة الباشا+١٨
591K
14.9K
من هو ؟! هو الباشا كبير حارة الباشا . قوي لا يهاب أحد بل الجميع يهابوه هو . ذو كلمة مسموعة لا ترد أبدا . وان حكم بأمر لا يستطيع أحد ان يغير رايه . متزوج من ثلاث لماذا لا…
نــااار وهدنـــــه +٢١ بقلم SaraAhmed54054624
نــااار وهدنـــــه +٢١
606K
30.3K
رواية مشتعلة بالعشق، الصراع، والجنون… حيث لا هدنة تدوم، ولا نار تنطفئ!
أحبتني ملكه من الجن +21 بقلم AmiraMohamed153
أحبتني ملكه من الجن +21
339K
10.3K
هو لقد كنت وحيد رغم اني متزوج ولي اخوات ولي اهل كثيرين لكن دائما بعيد كل البعد عنهم رغم اني كبيرهم وانتي يا جنيتي الفاتنه لا أعرف كيف ظهرتي في حياتي ولاه احد يعرف بوجود…
في وكر الفهد +21 بقلم naynanos63
في وكر الفهد +21
404K
5.2K
احاول إشعال النار بالثلج كمن يحاول إخماد نار الحب بالكلمات..
عاجر بقلم Zainab_majid00
عاجر
4.2M
324K
رواية ( عاجر ) قصة عراقية حقيقية لشخصية اعرفها معرفة شخصية سأرويها لكم بقلمي زينب ماجد
تفنان في تعذيبه قطع اصابع ياديه كلها وعادل كان بينزف ويفقد الوعي وقف ارسلان وصب عليها سطل مياه رجع عادل لوعيه
ارسلان = تؤ تؤ لسه الحفل في اوله ياعادل
عادل = بترجاك ارحمني يا نقيب ارسلان انا ندمت انا اسف اوووي
ارسلان = هخليك تموت الف موته الموت رحمه ليكي بس انا هعذبك قبل ماقتلك هنتقم في كل لحظه خوفت فيها غرام وخليتها بعيده عني ولمستها “وشدد علي كلمه لاخيره” قرب من عادل المربوط في كرسي و صنع شق طويل بالمطوه في بطنه وايديه “بالمختصر شرح كل حته في جسمه بالموس”
ادم = ارسلان انا عرفت منهاا “وسكت لما عيونه وقعت علي شكل عادل اللي بقي ملامحه تخوف ومشوه من كثر تعذيب ارسلان و كان ملابس ارسلان غرقانه دم وابتسم وقال ” احااا اي الشغل الفاخر ده يسادة النقيب
ارسلان = غرام فين يا ادم طمن قلبي وقولي لقيتها كويسه
ادم = لقيتها في مخزن تحت الارض ومعاها دكتوره تعال بسرعه
وفي نفسه لحظه اللي نزل فيها ارسلان بالهفه وقلبه سابقه للمخزن وصل آسر ومعاه الشرطه
نزل ارسلان الدرج لتحت بسرعه وينادي بأسمه عيونه تدور في كل مكان بس وقفه صوت عياط بيبي تجمد ارسلان في مكانه لما شاف غرام حبيبته طفلته الصغننه ولدته و الدكتوره شايله طفلهم بين ايديها قرب ركض من غرام ونزل علي ركابه محتضنها لصدره عاوز يدخلها داخل اضلاعه اما غرام كانت تحاول وتقوم انها ماتفقدش الوعي كنت مفكره نفسها بتحلم لما شافت ارسلان رفعت ايدها لمرتعشه وحاطتها علي وجه ارسلان الذي مال علي كفها مغمض عيناه يستشعر وجودها
ارسلان = حمدالله يارب انك كويسه غرامي ياصغننه انتي سمعاني
غرام =”بصوت ضعيف وعيونها شبه مغمضه” ارسلان انت جيت كنت عارفه “قبل ما تكمل كلامها كنت فاقده الوعي”
ارسلان = “بخووف عليها وقلبه كان هيوقف وزعق علي دكتوره” انتيي عملتي فيهااا اي هقتلك لو حصلها حاجة
الدكتوره = يا بيه انا معرفش هم اللي طلبو مني اجي لهنا وانه صديقتها تعبانه مش تقدر تجي المستشفي المدام نزفت كثير لازم ناخذها للمستشفي جسمها ضعيف مش هتتحمل
اخذها ارسلان بين احضانه بسرعه وطلب من آسر يجيب الدكتوره و الطفل كنت صغنن وبيعيط ولفتته الممرضه في قطعة قمش اما ادم كان يسحب نادين لعربية الشرطه واخذوها معاهم وكانو هياخذو عادل كمان بس ارسلان وقفهم بصوت عالي
عادل كان مفترش الارض في وسط البيت غارق في دمائه و جسمه كله مشرحه ومشوه
عادل = ارسلان ارحمني هتعمل اي بترجاك مش عاوز امووت
كان ارسلان يصب بنزين في كل حته في بيت و علي عادل كمان اللي كان يصرخ برعب و خرج ارسلان من بيت بأكمله و شعل النفسه سيجاره اخذ منها نفس ونفثها في هواء و بعدين حذفها علي بيت وشتعلت النار في كل البيت و دخله عادل يصرخ متألم ويطلب رحمه “وكده نهاية عادل كانت شنيعه”
7
نادين كنت تبص من عند شباك العربيه وخايفه من جنون النقيب كان ارسلان فاقد السيطره علي نفسه لما شاف حالة غرام زاي ذابله وجعلوها تضع طفلها في مثل هذي الضروف المرعبه
2
“اما نادين تم الحكم عليها ب25سنه بسبب الخطف وشغلها في دعاره و المافيا” ارسلان مايقدرش يأذي نادين بسبب انها ام زين حتي لو كانت وحشه بس تقعد ام ابنه وخايف عليه وعلي نفسيته تتعب”
2
بعد ساعه كانو كلهم في مستشفي
اخذو غرام دخلوها غرفة العمليات “عملولها تنضيف لانه ولدت في بيت بدون معدات وكمان نزفت كثير وجسمها ضعيف ركبولها دم ومحاليل ولسه فاقده الوعي”
ارسلان كان وقف امام غرفة الحضانه وعيونه تبص علي طفله طمنته عليه الممرضه وقالتلو انه بصحه كويسه
نعيمه = ارسلان يا ابني طمني علي غرام و حفيدي
ارسلان = غرام صحتها كويسه لسه فاقده الوعي و بيبي كمان صحته كويسه
“طلبت نعيمه من ممرضه تشوف حفيدها واخذته بين ايديه تحضنه ”
نعيمه = صلاة علي نبي ياحبيبي قمر ربنا يحفظك ويطول بعمرك يعيون تيتا “وقربت من ارسلان تعطيه ليه. اخذهه ارسلان بأيدين ترجف كان صغير اوي ويبص عليه بعيون البريئه اخذه ارسلان يحضنه بقوه ويشمه مستنشق رائحة محبوبته فيه ده قطعه منهم وثمرم حبهم لو حصلهم حاجة كان مش هيسامح نفسه ابدآ
ادم = حمدالله علي سلامتهم يا نقيبنا ويتربه في عزك الاسد الصغير
ارسلان = يبارك فيك يا ادم متشكر اوي في وقفتك معاي
ادم = يا*** من امتي بين الشكر وبعدين ده جزء بسيط من اللي انت عملتو علشاني
2
دخلت جنات تركض وحضنة آسر بقوه =حبيبي طمني عليها هي كويسه فين عاوزه اشوفها
آسر = ” حاوط وجها بكف ايدو ويسمح دموعها” اهدي ياقلبي هي كويسه لسه مافقتش بس وبيبي كمان
جنات =”عيونها توسعت بفرحه ” غرام ولدت عاوزه اشوف لبيبي
“ونزلت جنات هي و آسر للقسم لتحت فيه الحضانه وقسم خاص بولاده شفو البيبي وحملتو جنات وكنت مبسوطه اوي”
جنات = حبيبي خالتو ياقمر انت ما اجمالك ياصغنن
آسر = اي رايك احنا كمان نجيب واحد مش نحدد الفرح خلاص
3
جنات = انت مستعجل ليه يا آسر
إسر = عاوزك من الاخر
“احمرت خجل واصبح شكلها فاتن جدآ قرب آسر عاوز يبوسها ”
جنات= آسر مش كده قدام لبيبي
بعد ما طلعو جنات و آسر من غرفة الحضانه تفاجاءت جنات بوجود ايمن و نورسين اللي خرجو من عند غرفة دكتورة النساء
تلقت العيون كان ايمن ماسك ايد نورسين وبيحكي مع دكتوره و جنات بتمشي جنب آسر وايدها مشبوكه في ايدو
حتدت عيون آسر وضغط علي كف جنات ومشيو من جنبهم
كان ارسلان وضع راسه حضن غرام وبقي جسم علي ارض مسك ايدها ويبوسها
ارسلان = حبيبتي يلا اصحي ياصغننه وحشتني اوي كنت هموت بدونك قلبي كان هيقف حتي نبضاته كانت بتوجعني ولما رجعتلي رجعت روحي معاك بترجاك ياصغننه خاليك قويه علشان ابننا محتاجك وانا كمان
تحركت ايد غرام وفتحت عيونها و رؤية وضحت عندها و اول حاجة شفتها كان ارسلان
غرام = ارسلان فين ابني انا عاوزه
ارسلان = “وقف وطبع قبله علي جبينها خدودها وشفايفها وبعد” اشش اهدي ياصغننه حمدالله انك صحيتي انا هروح اكلم الدكتوره
وبعد لحظات كانت نعيمه جنب غرام تحضنها وتبوس راسها بفرحه و آسر وقف جنب ارسلان
نعيمه = حبيبتي الف حمدالله علي سلامتك يابنتي قلقتني عليك اوي كنت هموت من خوفي عليك ربنا ينتقم من ولاد الحرام حمدالله ربنا حماك انتي و ابنك
غرام = كنت مرعوبه اوي ياماما كنت كل يوم بنادي علي ارسلان وكلهم قالو مش هيجي بس انا كنت عارفه حبيبي مستحيل يسبني
جنات =”دخلت وفي ايدها البيبي” البطل وصل حبيبي ماما
اخذت منها غرام وعيونها دمعت حضنته الصدرها بحب مستنشقه رائحة تبوس ايديه الصغيرين وخدوده قرب منهم ارسلان وضمهم داخل حضنه
نعيمه = هانسمي البيبي اي
ابتسم ارسلان وبص في عيون غرام وقال = “اركان”
2
**************************************
بعد مرور شهر
عرفت عائلة الهواري خبر موت عادل وتعب سعيد كثير وتأزمت حالة اوي ونقلو للمستشفي كان ضميره هيقتله الحياه دائمآ عادله كما تدين تدان وربي اخذ حقهم منه بطريقة بشعه جدآ موت ابنه مراته و بنته عاهرات وسمعتهم علي كل لسان عجزه واصبح مشلول عاجز عن نطق ومشي
عفاف فقدت عقلها بعد كل اللي حصل معاها اصبحت مجنونه موت ابنها طلاقها من سعيد رجوعها الحياة الفقر كل العز والفلوس راحت والشاب اللي كنت معاه وتحبه طالع بيضحك عليها “كانت يتيمه معندهش حد في دنياه غير اخوها السكير اللي اخذها ورمها في المصحه العقليه ”
عهد تجوزت غصب عنها من شايب عمرو 65 سنه كان في عمر ابوها متزوج اثنين قبلها وعندو ولاد كثير وكمان ولاده كانو من عمر عهد كان كل مايحاول يقرب منها تمنعو وتبعدو عنها بقرف بس في يوم ضربها واخذها غصب عنها اغتصابها ولما عرف انها مش بنت بنوته ضربها ضرب قتل وقالها من يوم. و رايح هتبقي خادمه لي و لضرايرك و ولادي
4
“يعني ربنا اخذ حق غرام و هاله بطريقة عادله”
ياسر وهاله عايشين بحب وكل واحد فيهم بيعشق الثاني اضعاف ياسر كان العوض لي هاله كان راجل معاها بمعني الكلمه بيحبها بيخاف عليها وبيدفع عنها وبحب ابنها وبيعملو بيما يرضي الله كانه ابنه “ام ياسر ” بتحبها جدآ وتعملها كانها بنتها
علي سافر ساب كل حاجة وراه ضهرو وهرب من واقع بعيد موت اخوه خسارة هاله حب حياته مرض ابوه ساب كل الحمل ده علي كتاف ياسر وهرب بعيد سافر لندن
ايمن و نورسين عايشين حياتهم بحب ايمن مبسوط اوي بحمل نورسين ومتحمل كل نكده من وحم وطلبتها ودلعها بيحاول يخلص شغل بدري علشان يرجعلها ويكون جنبها حبهم كل يوم يكبر و لبيبي اللي جاي شكلو هيغير حاجات كثير اولهن عاليه اللي تغيرت معملتها مع نورسين بعد حملها بقت طيبه معاها ومبسوطه وتجهزا لقدوم حفيدها بفرغ الصبر
آسر وجنات “كالقط والفأر” حب وغيره وجنون وخناقات مش بتخلص ابدآ رغم كل ده الاثنين بيعشقو وبيتنفسو هواء بعض وبعد محاولت كثير من آسر مع جنات قدر يقنعها انه فرحهم بعد اسبوع
1
اما عند حبايب قلبنا “غرام ونقيبنا وطفلهم ”
كنت جالسه علي سرير وترتدي قميص نوم قصير اخدت اركان في حضنها اللي كان يعيط عاوز يرضع
اخرجت نهودها ولتقم اركان حلمتها يرضعها
فتح الباب زين يتكركب ويفرك عيونه كان لسه صاحي من نوم كان متعلق باخوه اركان اوي وكل يوم بيعيط عاوزه ينام معاه في اوضته و غرام بتقنعه انه لسه بيبي بيرضع ولازم ينام معاها
كنت جالسه علي سرير وترتدي قميص نوم قصير اخدت اركان في حضنها اللي كان يعيط عاوز يرضع اخرجت نهودها ولتقم اركان حلمتها يرضعها فتح الباب زين يتكركب ويفرك عيونه كان لسه صاحي من نوم كان متعلق باخوه اركان اوي وكل يوم بيعيط عاوزه ينام معاه في اوضته و غرام…
زين = صباااااح الخير مامي غرام “وطبع قبله علي خدودها و كمان علي خدود اركان”
غرام = صباح الفل علي ابني القمر زين
في لحظه دي خرج ارسلان من حمام لفف المنشفه علي وسطه وبص بغضب وغيره علي غرام ولبسها و زاي قعده كده امام زين
4
قرب منها وبغيره مجنونه= اي ده ياغرام
غرام = في اي يا ارسلان وطي صوتك اركان بيرضع وعاوز ينام مش عاوزه يصحي مره دي هعيط انا
ارسلان = بطل ابوه زين تقدر تنزل عند تيتا تحت واحنا هنلحقك كمان شوي
زين = اوكي بابي “و خرج زين من الاوضه”
“قعد ارسلان علي سرير ومسك غرام من ايدها وبعصبيه
وزعيق”= الف مره بقولك ياغرام ام ال**** الهدوم دي وقمصان النوم مش بتلبسيها قدام زين ولا كمان بترضعي قدامه
غرام = ارسلان فيها اي وبعدين زين لسه طفل هو كمان
ارسلان = انا حلفت يمين يا غرام مش اشوفك بالهدوم دي الا لي انا وبس “وسند جبينه علي جبينها وعيونه علي شفايفها” انتي لي انا وبس بغير عليك بجنون “وحاط ايدو علي نهودها عصرهم بقوه حتي نزل منهم لبن” نهودك دي لي انا بتاعي ملكي مش بيرضع حد منهم الا انا وهجم علي شفايفها يقبلها بحب وغيره وهوس يمتص شفايفها بقوه يسحبها بين اسنانه وايدو بتعصر نهودها قرص حلماتها تاوهت داخل فمه ستغل الفرصه يتذوق رحيق وحلاوة ثغرها ” فصل القبله وهم يلهثو وعيونهم ذابله برغبه
ارسلان = انا عاوزك اوي يا صغننه
غرام = وانا هموت عليك بس ياحبيبي لسه جرحي بيوجعني
“وقف ارسلان يمسح وشه ويشتم حظه وفترة الحيض والنفاس”
بعد لحظات كانو متجمعين علي طاولة الفطار
غرام بتأكل زين وبتلعب بصحنها ومش بتأكل ونعيمه معصبه عليها بتزعق عليها تأكل كا اي ام بتخاف علي بنتها وبتعملها اكل صحي
غرام = خلاص ياماما واللهي شبعت انا من اكلك ده هبقي فيل
زين ضحككك. = ماما غرام فيللل
نعيمه = اي محن ده ودلع زايد انتي جسمك ضعيف وبترضعي لازم تشدي حيلك وتتغذي
قطع كلامهم ولحظتهم كلام ارسلان اللي صدمهم
ارسلان = احنا هننزل البلد تيتا سلطانه عاوزن
4
تصدمو غرام ونعيمه اللي قلبها ضرب بجنون وعيونها دمعت لما سمعت اسم امها
غرام ……
رايكن وتوقعتكن اي هيحصل يا جميلاتي ✨
اي رايكن في نهاية عادل البشعه 💀💔
ونادين العاهره؟
عهد و امها و ابوها؟
انتقام ارسلان من عادل💀
2
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية هوس النقيب)
اهوو خالصنا منهم الحمدالله😂