روايات

رواية بيت العايلة الأزرق الفصل الرابع 4 بقلم ناهد ابراهيم

رواية بيت العايلة الأزرق الفصل الرابع 4 بقلم ناهد ابراهيم

 

البارت الرابع

 

هيا كانت بتفرجني ع كسها
وبتحسس عليه وانا بدعك ف زوبري وهيا بتقولي
ينفع الي عملتو وانا ف المطبخ
انا ساكت وببصلها الشرموطه بتهيجني اتا زوبري وقف وهيا مبتسمه وقالتلي كل ده كان ورايا
انا بقولها هيا الخياره دخلتيها جوه ازاي
هيا بتقولي انت مركز بقي
انا بقولها شويه وهيا بتبص لزوبري وتدعك كسها
واتا بحرك ف زوبري وهيا بتقولي بتاعك كبير
انا بقولها عجبك هيا هزت دماغها
وانا وقف وهيا بتفتح كسها بصوابعها كسها احمر من جوه وهيا فضلت تدعك ف كسها وانا بلغب ف زوبري وهيا وصلت لمرحله اهات عاليه وانا نزلت لبني ع الارض وعيا بتبص عليه وبتعض شفايفها وهيا قالت ريحت نفسك وانا لسه
انا دخلت زوبري وقعدت جنبها وبقولها
هو لازم يكون في حاجه جوه عشان تتزلي
قالتلي قصدك ايه انا بحسس علي فخادها هيا بتغطي رجليها وبتقولي بتعمل ايه
بقولها هريحك قالتلي قصدك ايه انا بحسس علي فخادها وشوفت كلوتها الحمر

وهيا بتقولي بتعمل ايه انا بقولها مفيش هريحك زي مارتحت وهيا ساكته وانا لمست كسها من الجنب هيا كانها اتنفضت انا بقولها مالك
هيا بتقولي بلاش
بقولها مالك قالتلي انا امك ياعلي كده عيب
انا بحسس علي كسها وهيا ااااه ااااه
انا مش مصدق الي وصلتلو انا بحسس علي كسها وهيا مسكه ايدي مش عرفه تبعدها ولا تخليني اكمل
بس انا بدعك وهيا حطت ايديها ع ايدي بتساعدني وانا بدعك ف كسها اوووي
واول مالمست كسها بصوابعي وانا مش مصدق هيا الي بعدت كلوتها وانا بدخل صباعي مابين شفايف كسها لقيت كسها بينزل علي ايدي حسيت انها فاقت فجاءه غطت نفسها وقالت كفايه كلامها كان جد انا بمص عسلها اودامها وخرجت ومش مصدق اي حاجه بتحصل بس الوضع اتغير اوووي
هيا مكنتش بتكلمني بس لبسه شبه عريان
انا بشوف حلماتها ف التشيرت
وانا كنت بالبوكسر بس
بس انا كنت مستني اي حركه منها تعطيني التمام
وانا اصلا خلاص ع اخري
بليل كان خلاص الشراره ولعت فينا دي لما دخلت الحمام واتاخرت وانا عارف انها بتعمل حاجه
بس سمعت صوتها وهيا بتنادي عليه
انا كنت لابس شورت بس دخلت عليها وانا لقيتها علي الارض ومسكه كعب رجليها وانا شايفها ملط وجسمها كلو صابون
انا مسكت رجليها وبقولها مالك

قالتلي انها اتزحلقت
انا مسكت رجليها وبحسس عليها كاني بمرجها
وانا ببص علي كسها الوردي
وبزازها وانا شوفت مكنه حلاقه فيها شعر
وانا بقولها تعالي اخرجك قالت لا خليني شويه انا بحسس علي كعب رجليها وهيا بتبصلي وانا بحسس ع رجليها كانت ناعمه اوووي

وانا قعدت علي طيزها وحطيت رجليها علي فخادي وبدعكها وهيا بتحركها وبقت فوق زوبري
وانا مكمل احساس روعه وانا زوبري وقف اووي
وهيا سندت ضهرها وكسها نضيف اووي
مسكت المكنه الحلاقه وبقولها دي ل ايه هيا قالت كنت بنضف نفسي
انا ابتسمت ليها وبقولها جسمك مفهوش شعرايه
هيا قالت احلق شعر رجلي انا مسكتها وبقيت امشيه علي رجليها والصابون ع رجليها وهيا رجليها علي زوبري وانا بحلق رجليها الي مفهاش شعرايه
وانا ببص ع كسها وبقولها بس كده
قالت تعرف تحلق لي تحت انا بقولها ماشي
قالتلي وقفني انا مسكتها من وسطها وزوبري وقف
وهيا وقفت وسندت ع الحيطه وقالت احلق براحه عشان ماتعورنيش انا ببصلها وحطيت ايدي علي كسها وهيا بتقولي بتعمل ايه
قولتلها بشيل الصابون وهيا قالت سيبو انا مسكت المكنه وبمشيه علي كسها

انا مش شايف شعرايه واحده
عملتها مره واتنين وتلاته
وهيا بصالي
وانا قولتلها كسك نضيف اووي
هيا بتقولي انا عارفه بس انا بحب اخليه نضيف علطول انا ببصلها وبقولها اشمعنا
قالت بحب النضافه
انا بقولها ليه ماتتجوزيش انتي لسه جميله
قالت انت عايزني امشي
انا بقولها لا طبعا بس حرام واحده حلوه زيك تفضل كده من غير ماتتجوز
قالت مانت جوزي
انا بقولها ازاي
قالت مش بتصرف عليه وبتجبلي كل حاجه وقاعده ف بيتك وبتهتم بيه يبقي مراتك
انا بقولها يعني انتي مراتي
ضحكت وقالت مش بمعني الكلمه بس اعتبر ايوه
انا بقولها ياريت هيا ضحكت بصوت مرقعه
وقالتلي انا عارفه دماغك راحت فين
بقولها فين هيا قالت بعينك ده يحصل
انا بقولها هو ايه الي يحصل هيا بتقولي شوف بتاعك عامل ازاي انا زوبري كان وقف
وانا بقولها وانا بضحك بقولها انا لسه صغير مابعرفش ده بيعمل ايه المفرود تعلميني
هيا ضحكت وقالت ده بيعمل كده ولقيتها بتدخل صباع ف كسها وانا ببص عليها وهيا بتضحك

 

وانا ببص عليها وصباعها بيختفي ف كسها وهيا طلعتو وقالتلي انت عمرك مانمت مع بنت قولتلها لا انا اول مره اشوف حد كده
هيا قالت طب انا عايزك تغسل جسمي باليفه
انا بقولها ماشي انا ماتحركتش انا ببص ع جسمها وهيا شغلت الميه وانا اتغرقت وهيا معايا ولقيتها بتحسس ع صدري وبتقولي اغسل جسمك وهيا بتغسل صدري
وانا بقولها هو ينفع نتجوز بصتلي وقالتلي عايز تجوزني انا
بقولها ايوه ضحكت وقالت مينفعش
بقولها ليه هيا قالت انا امگ
بقولها انتي مرات ابوبا وهو مات
قالت ياحبيبي وانت عايز تتجوزني ليه
انت تتجوز واحده صغيره تخلف منك وتنبسط معاها
انا بقولها انا عايزك انتي هيا قالتلي عايز مني ايه
انا انحرجت وهيا بتبوس خدي وقالت قول عايز مني ايه بقولها عايز انبسط معاك هيا ضحكت وقالت كل ده ومش مبسوط وبتشاور علي زوبري
انا مسكت وسطها وشديتها لعندي صدري علي صدرها وهيا بتقولي بتعمل ايه ياعلي عيب كده
انا نفسي بيزيد وهيا قالتلي كفايه ياعلي امسك اليفه
انا بعدت ومسكت اليفه واول حاجه حطيتها ع صدرها وبدعكها فيهم ومسكت بزها التاني وهيا اااااه بتعمل ايه انا بفعص ف بز وبدعك اليفه ف بزها وانا شايفه بتعض شفتها وانا بنزل لبطنها وحطيتها علي كسها وهيا بتبصلي وانا ببصلها وبدعك ف كسها براحه وانا حركت صباعي الوسطاني الي دخلتو لنص ف كسها وهيا شهقت وهيا قالت كده عيب انا رجعت عملت تاني بس المره دي دخلتو كلو وهيا فاتحه بوقها وانا طلعتو وبمصو اودامها ورجعت اليف كسها
وهيا عملت حركها مكنتش مستعد ليها خالص
لقيتها مسكت زوبري من فوق الشورت

 

انا بقيت ادعك ف كسها باليفه وهيا فتحت رجليها ومسكه زوبري وانا لسه بدعك كسها وهيا بتحرك ايديها ع زوبري وانا رميت اليفه
وكملت بايدي بدعك في بطنها وهيا سابت زوبري وانا فضلت ادعك ف بطنها لبزازها ونزلت لكسها
هيا وقفه وبتعض ف شفايفها وهيا بتقولي كفايه بقي
انا بقولها حاضر بس انا كملت وقفت وبقولها عليك صابون من ورا لفي
هيا سمعت الكلام وانا حشرت زوبري ف طيزها ومسكت صدرها وهيا مش بتتكلم
واجمل حاجه حصلت لما الجرس ضرب
وانا بقولها هيكون مين هيا قالتلي سيبك منو
انا مسكت حلماتها بصباعي وبقولها مش فاضي اصلا
هيا ساكته كانت ضعيفه اووووي
وانا نزلت بايدي علي كسها لمستو وهيا فتخت رجليها ودخلت صباعي ف كسها وهيا كانها فاقت وقالتلي بتعمل ايه ياعلي كفايه كده انا بقولها
خليني اخلص الاول
وانا طلعت زوبري وهو علي طيزها

وانا مشغل الميه وبدعك ف جسمها وبحك زوبري ف طيزها من ورا وهيا سندت علي الحيطه
وانا فتحت طيزها بايدي وشوفت جمال طيزها وكسها من ورا وهيا قربت زوبري منهم وبحكو ف كسها بدون ممسكو هيا اااااااااه بتعمل ايه وهيا وقفت بدل ماكانت ميله للحيطه وزوبري مابين شفايف كسها وفخادها وانا حضنها وهيا بتقولي مينفعش ياعلي
انا امك انا بفعص ف بزازها وبقولها مرات ابويا الي بحبها مش قولتي انت زي جوزي
قالتلي بس مش ف كده ياعلي
انا بقولها لا انا جوزك ف اي حاجه
وهيا ماتكلمتش اول مابقيت اطلع زوبري ودخلو وهو تحت كسها كنت بطلعو وخرجو. هيا سندت ع الحيطه
وانا بقيت احرك زوبري وبنيكها ف فخادها وكسها وهيا امممم اممم وانا مسكت بزازها وشديتها عليه وببوس رقبتها وبفغص ف صدرعا وهيا ااااه وانا بفعص ف صدرها اووووي وهيا بتقولي براحه شويه
انا بقولها الخياره كانت بتريحك هيا سكته وبقولها ردي هيا قالتلي عيب ياعلي انا خليتها تسند ع الحيطه وهيا راجعه بطيزها وانا مسكت زوبري
والاول مره راس زوبري تلمس كس حد هيا وقفه وجاهزه وقالتلي بلاش ياعلي عشان خطري بقولها الراس بس ماتخفيش انا بدخل زوبري ااااااااه هيا ااااااااه وانا دخلتو للاخر ومسكت طيزها وهيا ااااااه
وانا حاسس بزوبري وهو بيتهز من المتعه اول مره يحصل معايا كده
انا ماسك طيزها وبدخلو براحه وخرجو وهيا اااممم اااه اااه وانا حسيت بزوبري اول مره يوقف كده وهيا شجعتني من اهاتها كانها خلاص استسلمت وانا بنيكها اووووي وعيا اااااااه اااااااه اااااااااه وانا بنيكها اووووي وزوبري داخل طالع ف كسها وانا حضنتها اوووي وانا ببوس كتفها وبقولها انا بحبك اووووي يانبيله هيا وانا كمان ياحبيبي
انا رفعت رجليها وانا لسه وقف وراها وهيا سندت برجليها ع الحيطه وانا رفعها عشان ماتنزلش وزوبري ف كسها بنيكها اووووي وهيا اااااااه اااااااه صوتها بقي عالي واتا بنيكها اةووووي وهيا اااااااااه اااااااه هنزل هنزل وانا اول مره ليه طلعت زوبري وهيا كسها انفجر علي زوبري شلال عسل نزل علي زوبري

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى