روايات

رواية منزل أخي يجمعنا الفصل السادس 6 – قصة تحرر مصري

رواية منزل أخي يجمعنا الفصل السادس 6 – قصة تحرر مصري

 

البارت السادس

 

تاني يوم صحيت وكنت مبسوط اوووي رغم انها كانت نايمه بس احساس جميل انك تنزل ف كس واحده وعارف انها هتحبل منگ
انا صحيت وهيا كانت موجوده لبسه شورت وتشيرت
صبحت عليها وهيا بتقولي
الماذون هياجي الساعه ٩
الساعه ٧ طليقي هيرجع يقعد معانا
انا بقولها ماشي رغم ان انا عايزك دلوقتي
قالت وفر لبليل
المهم عايزك شديد معايا
وبرحتك نيك ف اي مكان عادي المهم انا عايزاه يتمتع بينا انا قولتلها ماشي قربت منها واخدت بوسه وبقولها اخر يوم
قالت شهر مطولش ابتسمت وانا بقولها هو انا لو اغتصبتك هتعملي حاجه
قالت امتي
بقولها لما نطلق
لقيتها بتقولي علي حسب مزاجي وبعدين ليه تغتصبني وبكلمه منك اكون تحتك برضايه
انا هقولك حاجه وتفضل سر مابينا
انا جسمي مابقدرش اتحكم لما تحضني من ورا وتمسك بزي وايدك علي كسي
انا بقولها بجد قالت تحب تجرب وهيا بتحسس ع زوبري وانا بقولها مش قولتي وفر صحتك
هيا قالت مانت الي بتتعبني انا روحت كتفتها وحضنتها من ورا وبشم شعرها وهيا ااااه زوبرك وقف اووووي هيا وقفه بتنهج وانا بمص رقبتها وودنها وحطيت ايدي ع كسها من بره احسس عليه
وانا قلعتها التشيرت خالص وكانت مش لابسه حاجه تحت وانا نزلت شورتها كمان وقلعت كل هدومي وهيا نزلت ع ركبتها وبتقولي انت هتجنني وهيا نزلت تمص زوبري كانت بتاكلو وانا وقفتها واخدت شفايفها ف بوسه وزوبري دخلتو ف كسها وبقيت انيك فيها اووووي وهيا اااااااااه وانا بكتم اهاتها ببوسه وفضلت انيك وشيلتها ودخلت للغرفه ونيمتها ع بطنها ودخلتوو ف طيزها
وفضلت انيك فيها ربع ساعه لما نزلت ف طيزها طلعت اتشطفت وخرجت كانت هيا زي ماهيا ع بطنها ومبسوطه وانا قولتلها هخرج شوي
طلعت للبيت اتغديت مع امي وعرفتها ان اول الاسبوع هنبيع البيت ونشتري بيت تاني كانت مستغربه
وانا فعلا كنت كلمت واحد بتاع عقار بيتنا ف مكان مش حلو دورين وامي وفقت ع كلامي
وانا كنت بدور علي بيت ف مكان هادي

من نفس الراجل قالي ع بيت ف منطقه كذا ٣ ادوار متشطب بس صحبو مرخصو بسبب ان ولادو سافرو لما اتجوزو وعايش لوحدو
سالتو بكام قالي ب اتنين مليون
قولتلو كتير قالي انا هكلملك صاحب البيت وهز الموضوع شويه قولتلو ماشي

رجعت الفيلا وانا لقيت ولاء مستنيه بقميص نوم شفايف الستيان تحت واضحه وكلوت واضح وهيا بتقولي اتاخرت ليه
قولتلها انا محتاج فلوس عشان اشتري بيت قالت محتاج كام قولتلها ٢ مليون
قالت بسيطه هتاخدهم مني انا غير فلوس جوزي
بقولها بحبگ وبوستها وهيا قالت وانا بحبگ
انا بقولها انا عارف ان ده اتفقنا من الاول شهر واحد وخلاص بس صدقيني انا اتعلقت بيكي
وانا عارف انك هتنسي كل حاجه
بس انا مستعد اعمل اي حاجه بس احضنك كل يوم وحس انك لسه معايا هيا ابتسمت وهيا
انا قولتلك هتشتغل معايا سواق
ولو حابب هخليك دراعي اليمين كمان لو احتاجت اي حاجه اقولك حتي لو عايزه البس الكلوت هقولك تعال لبسهولي انا بقولها وانا جاهز
قالت سيب كل حاجه لوقتها يلا هو زمانو جاي
انا قعدت وهيا جبتلي عصير شربتو
وبعد شويه جوزها دخل راجل كبير ف ال٦٠
هو قعد وانا سلمت عليه وبنتكلم
وهيا حطه رجل ع رجل وانا ببصلها
وبقولها تعالي جنبي
هيا قامت وقعدت جنبي وانا بتكلم معاها
ولقيتها نزلت بخدها ع فخادي ونامت وانا زوبري بيوقف بسببها وانا بحركه جريئه
الي خلاني اعملها اني عارف ان هو وهيا متفقين مع بعض لما سمعتهم
انا طلعت زوبري اودامو ومسكت شعرها وخليتها تمص زوبري وهيا مبسوطه وبتمص زوبري وانا ساند ضهري وبقولو ولاء دي بتحب المص اوووي
طول الفتره الي فاتت بتمص زوبري كانها ماشفتش زوبر زي زوبري وهيا بتبلع زوبري وانا مسكت راسها وزوبري ف بوقها للاخر وهيا طلعت زوبري وبتضحك وبتوف ع زوبري
وبتقول لطليقها شايف زوبرو عامل ازاي وهيا بتدعكو وانا قاعد وهيا بتوف عليه ونزلت تمص ف زوبري وهو بيبص عليها وهيا بتمص وبتبصلو وانا مسكت شعرها وووقفت وبقيت انيك بوقها اووووي كاني بنيك كسها بالظبك وهيا ااااععععع ااااععععععع اممممم وانا خليتها تمص بضاني وتلحسهم بالسانها
وانا وقفتها واخدتها ف بوسه وهيا قلعتني التشيرت بالفانله وهيا قالت لجوزها
حبيبي لؤاي هيبقي السواق بتاعي ف اي مشوار
وهو قالها برحتك ياحبيبتي هيا وقفت وهيا حضنتني
وهيا حضناني جامد وانا حضنتها واحنا مش عايزين نسيب بعض وهيا رجعت وقالت
اقولك ايه كانت بتهمس ف ودني وانا بحسس ع ضهرها وهيا قالت انت هتقلعني وانا هروح لعندو اهرب منك وانت امسكني ونكني وانا ف حضنو وانا هزيت راسي كنت هيجان اووووي وهيا بتقلع القميص وانا نزلت الكلوت والستيان ونزلت الحس كسها وهيا وقفه ومصيت شفايفها اوووي وهيا اااااااه
ورجعت لجوزها وهو قاعد وهيا قعدت ع رجلو وبتقولي لا انت بتمص صعب انا مش عايزه خلاص
انا قربت منها وقعدت ع ركبتي وفتحت رجليها وهيا ع رجل جوزها ونزلت الحس كسها وهيا اااااه ااااااه بتعمل ايه بلاش بلاش انا كنت بمص ف زنبورها اوووي ولساني بيلعب فيه
وهيا بتبوس جوزها ولقيتها بتقولي وانا كنت خلاص
هدخلو قالتلي قبل ماتدخلو طلقني ودخل زوبرك
انا حطيت زوبري علي كسها وانا بدخلو وبقولها انتي طالق بتلاته ودخلتو وهيا ااااااااااه اااااااااااااااه وجوزها مسكه من بطنها ساندها وانا بنيكها زهيا ااااااااه اااااااه كمان كمان وانا بنيكها وزوبري داخل طالع اووووي انا شديتها من جوزها وفنستها وهيا بتحسس ع زوبرو وطلعتو كان صغير ومرخي وهيا نزلت تمص في وانا دخلتو ف طيزها
تعرفو بامانه كنت زعلان اوووي اني بنيك مراتي اودام طليقها وبقيت مبسوط اني طلقتها كنت بنيكها بعنف وبضرب طيزها وجوزها قلع البدله وهيا قلعتو البنطلون وبقي بشورت وزوبرو وقف وهو قالها بسرعه اركبي علي زوبري لقيتها قعدت ع زوبرو ودخل ف كسها وانا دخلتو ف طيزها وبقيت انيك فيها وهو اااااه ااااااه حلو اووووي قالها ماتتحركيش عشان اطول وانا الي بنيكها وانا طلعت زوبري من طيزها ودخلتو ف كسها مع جوزها وبقيت بنيكها وهيا ف عالم تاني وجوزها بيقولها مش قادر هنزل هنزل وهو نزل ف كسها وانا فضلت انيكها اووووي ونيمتها ع بطنها ودخلتو فيها ربع ساعه نيك ونزلت ع وشها وبزازها ونمنا جنب بعض وهيا بتقول لجوزها
حبيبي متنساش لؤاي بمبلغ حلو
لقيتو بيقولها بسبب المتعه دي الي هو يطلبو هياخدو
قالتلو اعطيلو ٥ مليون بصلها وقالها مش كتير ياحبيبتي قالتلو عشان خطري لو بتحبني
قالها انتي عرفه اني مش بحب ارفضلك طلب
بس كلو فداك انا مش مصدق ٥ مليون هيا قامت وقالت تعالي نتشطف اخدتني للحمام وانا بقولها ٥ مليون قالت فداگ تستاهل اي فلوس اخدتها ف بوسه وزوبري وقف تاني وهيا قالت كفايه انا بقولها لا لسه رفعت رجل ودخلتو ف كسها وفضلت انيك فيها وهيا بتصرخ من النيك وجوزها دخل معانا وبيقول ماتعبتش وهيا اااااه طول الشهر كده مش بيتعب وفتح طيزها قالها منا شوفت مكنتش مصدق وانا بنيكها وهيا اااااااااه اكتر من ١٠ دقايق نيك
وهيا قالت نزل ف بوقي وانا قبل مانزل هيا نزلت ع ركبتها ونزلت علي لسانها وهيا شطفتني وخرجنا لبسنا وجوزها لبس وكتبلي شيك ب٥ مليون
وهيا فضلت جنبي لحد ما الماذون وصل كانت لبست هدوم تانيه واطلقنا وانا قولتلها عايزك ف كلمه هيا اخدتني للاوضه وانا هجمت ع شفايفها وانا وهيا حضنا بعض ونزلين بوس ف بعض وهيا قالت كفايه الناس بره وانا قولتلها كسمهم اخدتها ونمنا ع البلاط ونزلت البنطلون بتاعها ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك فيها انا منزل مرتين بعد ٢٥ دقيقه نيك بكل معني الكلمه هيا نزلت ٣ مرات وانا ف حضنها وبنبوس بعض وزوبري ف كسها وانا بقولها هنزل ولقيتها كتفتني برجليها وايديها وزوبري انفجر ف كسها وهيا ااااااااااه ااااااااااه ناااااار ناااااااار وهيا فضلت ف حضني وهيا بتقولي المره دي مكنتش عايزاك تقوم من عليه وانا بحبك اوووي علفكره
انا بقولها انا سمعتك وانتي بتقولي لجوزك كذا كذا
قالت لازم اقوله كده وبعدين في اكتر من اني اخليك تنزل ف كسي عشلن احبل منك
بقولها الناس بره
قالت مشيو من زمان انا قولتلو لو دخلنا امشو وتعالي بكره مع الماذون
انا بقولها ينفع ارجعك تاني
قالت ومين قالگ اني هسيبك بقولك انت هتبقي جوزي التاني انت هتختارلي ملابسي الداخليه وتلبسهالي وتلبي كل مطالبي وكمان لو تعبانه تريحني
بقولها وانا جاهز وهيا عطتني بوسه وقفنا وانا شيلتها للحمام اتشطفنا واتعشينا وطول اليل رقص ودلع وطلعنا بليل متاخر نلف شويه
اجمل حاجه لما وقفنا ف مكان بعيد وشغلنا اغاني ف العربيه وهيا رقصتلي رجعنا البيت وعرفين حصل ايه نمت وتاني يوم كانت هيا نايمه وانا خرجت ولما روحت طلعت الشيك ابو ٥ مليون وببص ف جيبي كان في حاجه تانيه لقيت شيك تاني ب٢ مليون عرفت انها كتبتو وحطتو ف بنطلوني
كنت مبسووط اووي معايا ٨ مليون ف ظرف شهر
الناس دي بتجيب الفلوس دي منين
كلمتني ولاء وقالتلي بكره الساعه ٩ تكون موجود عشان شغلك بقولها من بكره قالت ايوه
بقولها ماشي اليوم ده روحت سحبت الفلوس وحطيتها باسمي وروحت والراجل كلمني بتاع العقار وقالي هو مش عايز ينقص غير ٥٠ الف بس
قولتلو هشوف البيت امتي قالي وقت ماتحب قولتلو بكره هخلص شغل وعدي عليك قالي تمام
اليوم ده اخر النهار
كنت عند نجلاء برضيها علي سرير اخويا وهيا اترضت احلي مرضايه
وهيا بتقولي كسي نزل كتير بسبب حرمانو عشان سيبني لوحدي
بقولها عشان شغلي ليك يومين ف الاسبوع
قالت خليهم ٣ بقولها ماشي
قالت امك قالتلي انك هتبيع البيت بقولها ايوه عايز بيت حلو كده علي عمويد
قالت معاك فلوس بقولها ايوه
قالت هتتجوز امتي بقولها لسه هشوف عروسه
قالتلي في عروسه زي العسل
بقولها مش عايز منك حاجه
قالت ياواد اسمع
البت حلوه ملبن جسمها حلو اوووي
بقولها وانتي شوفتيه فين
قالت انا شوفتها ولمستو كمان بقولها ازاي
قالت البت وامها كانو عندي بعملهم حلاوه
البت معملتش حلاوه من زمان كسها مكنتش ظاهر وامها مش بتعرف تعمل
البت كانت بزازها مليانه ف الستيان ولما كانت بتتوجع بسبب الحلاوه اتهز صدرها وطلع بزها بره انا لقيت بزها وقف واحمر ددمم والحلمه وردي فاتح وانا مسكتو ودخلتو وهيا اتحرجت ووشها وردي وانا شايفه كسها كان يجنن لولا امها كنت اكلت كسها والبت وحيات ولادي وانا بعمل الحلاوه للبت امها كانت بتهوي علي كسها المولع وانا شوفت كس البت بينزل عسلها بكميه كتيره وتقيله البت بصالي وخايفه وانا مسكت منديل ومسحت كسها وبقولها ماتخفيش ولما خلصت البت كانت زي القمر وهيا ف ٢ ثانوي امها قالت العرسان كتير بس في مش جاهز وفي لسه عايز يحجز
والبت لسه سنه وتتجوز انا بقولها بنت مين
قالت عمك رشدي بقولها قصدك علي هاجر
قالت تعرفها بقولها طبعا دي بنت حلوه
قالت اتجوزها هما ناس غلابه وهما مش بيوافقو ع عرسان بسبب غلبهم هيجهزو البت منين
قولتلها طب افتحي الموضوع مع امها كده وشوفي
قالت ماشي بس ايه مكفاتي
انا بقولها اخد حبايه ونيكك قالت ااااححح ده انت هتموتني وهيا بتضحك وانا روحت ونمت وصحيت الساعه ٨ لبست وطلعت ليها ضربت الجرس فتحتلي كانت بتلبس الباب بالكهربا
دخلت وهيا لبسه فستان اصفر لتحت الركبه وهيا قالت مفتاح العربيه هناك خودو وطلع سخن العربيه
طلعت وجهزت العربيه وهيا ركبت ورا
ومكنتش بتتكلم وانا وصلتها للشركه بتاعت جوزها عربيتو كان موجوده هيا نزلت وقالت لما اكلمك اطلع
انا فضلت قاعد ونزلن قعدت مع بتاع الامن واتعرفت عليهم كانو اتنين من الفيوم ٤٠ سنه والتاني ٥٠
اتغدينا سوا وتلفوني رن كانت ولاء
طلعت ليها ولقيتها بتقولي خود الشنطه دي وروح بيها ع البنك هتاخد سميره معاك
سميره السكرتيره بتاعتها نزلت وشكلها مليانه فلوس ولما روحت مع سميره شوفت ف ايديها شيكات بملايين وصلتها ودخلنا واخدو الفلوس والشيكات
ورجعنا اتعرفت ع سميره متجوزه من ٣ سنين لسه مخلفتش جوزها موظف ف نفس الشركه عندها ٣٠ سنه رجعنا الشركه الساعه ٣ ونص نزلت وركبت ومشينا هيا بتقولي انهارده يوم مقرف بقولها ليه
قالت هو الشغل يقرف اصلا انا بقول ف سري احا كل الفلوس دي ويقرف
وهيا قالت هنروح اغير هدومي واخد دش ونخرج بالعربيه بقولها ماشي هيا نزلت وانا بقولها هستناك هنا
هيا قالت تعالي بقولها انا هنا عشان هكلم امي
قالت ماشي برحتك بعد نص ساعه خرجت لبسه ترنج زهري وشكلها جميل
ركبت جمبي وبقولها زي القمر هيا قالت عيب وانا ببتسم وهيا قربت مني وعطتني بوسه ع شفايفي وقالت وحشتني انا بقولها ع فين
قالت خليك ع الطريق السريع
ضحكت ومشينا وهيا قالت احود من الطريق ده كان بتاع اراضي زراعيه نزلت منو والدنيا واسعه ومفيش اي حد وهيا قالتلي تعرف انا كنت عايزه ابعد شويه عنك بس مقدرتش انا بقولها تبعدي ليه مش انا ابو الي ف بطنك قالت طبعا ومهما يحصل انت الراجل الي كسر مناخيري بقولها ولا عاش ولا كان الي يكسرك ف اي حاجه قالت انت طول اليل بلعب ف نفسي مش قدره اتخيل انك بعيد انا بقولها لبسه ايه تحت ضحكت وفتحت السوسته

2LpP2Bn.md.jpg
واتا بقولها بموت ف بزازك
قالت بيوجعوني اوووي تعرف انا ف المكتب رفعت الفستان لفوق ودعكت كسي ونزلت ومسحت بالمنديل كنت عايزه اكلمك انا بقولها وليه ماكلمتنيش اجيلك
قالت كفايه كلام انا محتاجاك انا مسكت بزها وطلعتو من الستيان ومسكت حلماتها افعصهم وهيا اااااه وانا نزلت الحس بزازها ومص فيهم هيا طلعتو زوبري ودخلتو ف بزازها وفضلت تنزل وتطلع وبقولها زوبري ناشف لسه
قالتلي انا بحبو ناشف ف كسي ةوووي انا بقولها طب دخليها لقيتها بعدت شعرها ونزلت تمص زوبري

2Ly2TNt.md.jpg
وانا ببص يمين وشمال وهيا بتمص زوبري وبتضرب بيه خدها وبتمص بضاني وبتلعب بالسانها فيهم
وهيا قالت انزل انا نزلت وهيا ع ركبتها وتزلت تمص زوبري

2LyzNHu.md.jpg
كانت بتبلع زوبري للاخر وتطلعو تاني فضلت تمص ف زوبري وانا ببص ع الطريق وهيا وقفت وبتبوس شفايفي وبتقولي انت مش انسان طبيعي
بقولها ليه قالت مش قدره ابعد عنك كل مابحاول انساك بفتكرك وانت ف حضني حتي وانا بشتغل او قاعده بتخيلك لو موجود هتعمل فيا ايه وبضحك
انا عايزاك تنكني ف كسي بلاش طيزي وتنزل جوه عشان احبل منگ نفسي ف ولد اووووي
بقولها ليه قالت عشان يورث كل حاجه يورث منك الزوبر الناشف ويورث من جوزي كل حاجه
بقولها مش هيبقي باسمي قالت لا باسم الراجل بقولها المهم تكوني عرفه انه ابني قالت هو ابنك وانا مراتك
انا ضربتها ع طيزها اووووي وهيا قامت تجري ع العربيه وبتضحك ونزلت البنطلون وهيا بتهز طيزها وبتقولي انا جاهزه وانا قربت وهيا بعدت الكلوت

2LyVeoB.md.jpg
2LyVitp.md.jpg
وقالت دخلو ف كسي ونيك اوووووي
انا حطيتو ع فتحت كسها ونزلت نيك فيها وهيا اااااااه ااااااااه وانا بضرب طيزها واكتر من عشر دقايق بنفس الوضع وهيا نزلت وانا نزلت ف كسها لبني كلو نزل وهيا الي بتطلعو وتدخلو وكسها بينزل لبني
واتا لبستها وركبت ورجعنا وهيا مبسوطه اووووي ركبنا العربيه وهيا قالت روح وبكره تعال بدري عشان تشوف هلبس ايه قولت تمام روحت

ونمت كنت تعبان عايز انام

انا فعلا عايز انام عارف ان الجزاء صغير بس احلي من مفيش انا بنام الساعه ١٠ بتوقيت السعوديه عشان بصحه الساعه ٦ ونص

الجزاء السابع

 

روحت البيت وكنت مبسوط بكل الي بيحصلي فلوس ومعايا باسهل طريقه ممكنه امي كانت بتسالني عن الفلوس الي هشتري بيها بيت قولتلها شغال مع راجل اعمال كبير بيحبني اتعرف عليه وعطاني مبلغ بسبب عملت معاها موقف جدعانه
امشي صدقت غلبانه

نمت والصبح بدري كنت عندها دخلت وهيا كانت نايمه والغريبه ان جوزها اول ماشافني قالي هيا نايمه ادخل صحيها
وهو كان لابس وخارج
انا كنت بستغرب ازاي الناس دي كده

فتحت الباب ودخلت عليها كانت نايمه وشعرها ع وشها انا شايفها زي القمر لبسه قميص نوم بدون ستيان وكلوت وده الي خلاني قلعت
وفتحت رجليها ودخلتو ف كسها وهيا بتصحه وانا نايم عليها وهيا بصتلي وحضنتني وفضلت انيك فيها براحه وهيا وانا بنبوس بعض ونزلت ف كسها وهيا مبسوطه وانا بقولها مش كنتي بتقولي مش هيحصل مابينا حاجه قالت انا مش قدره ابعد عنك
بحس انك جوزي وانا ببوسه واخدتها للحمام اتشطفنا سوا وانا ببوس بطنها وبقولها ابني وهيا قالت نفسي ف ولد اوووي
بقولها فين بنتك
قالت مش هنا مع ماما ف بيتها انا مش فاضيه ليها كتير بروح ليها لما بكون فاضيه
انا بحركه هيجتها اوووي زنقتها ف الحيطه واحنا عريانين وزوبري علي طيزها وبقولها والي هيبقي ف بطنك هتسبيها وتروحي شغلك
هيا كفايه عشان منتاخرش انا عارفاك مش بتزهق
انا ببوس رقبتها وبضرب طيزها وهيا اااااه وببعبص طيزها وهيا كفايه وانا بقولها عايزك تنزلي علي زوبري وهيا مش دلوقتي انا لفيتها ضهرها للحيطه وحطيت صباعين ف كسها وفضلت انيك فيها اووووي وهيا ف ظرف ٣ دقايق كانت نزلت علي زوبري وانا حطو تحت كسها ولقيتها نامت ع البلاط من التعب وانا وقفتها وشطفتها وشيلتها وكانها **** نشفتها وهيا بتقولي اختار هدوم داخليه
اخدتها كلوت اسود وستيان شفايفين
وهيا لبست بنطلون وقميص وشعرها مربوط ديل حصان وطلعنا واليوم زي الي قبلو مشينا الساعه ٤
واول مادخلنا الفيلا
هيا نزلت وانا نزلت واخدتها لللكرسي الي ورا غصب عنها وهيا بتضحك وهيا نامت ع ضهرها وانا نزلت البنطلون بتاعها وطلعت زوبري وبعدت الكلوت ودخلتو ف كسها وهيا ااااااااه وانا بنيك فيها وكسها اتفشخ ونكت طيزها وهيا نايمه ع بطنها
وقبل منزل طلعت زوبري ودخلتو ف كسها ونزلت ف كسها وهيا لبسه عدلت الكلوت وهيا مبسوطه ولبست وهيا دخله مبسوطه وانا روحت
وطول شهر كامل انا وهيا كل يوم انيكها
حتي اودام جوزها انا بكون نايم ع ضهري وهيا بتنط ع زوبري وهو بيلحس طيزها
واجمل احساس لما هو كان بيتفرج علينا وانا وهيا حضنين بعض وهيا فوقي وبتنط ع زوبري
وزوبري خرج وانا بحرك وسطي عشان يدخل
لقيت ايد مسكت زوبري وبيدخلو ف كسها وانا اااااه وهيا بتقولي مبسوط بقولها اووووي
وهيا بتنط بطيزها ع زوبري ونزلت ف كسها
واخيرا هيا حبلت مني وكانت مبسوطه حتي جوزها
وقتها اخدت اسبوع اجازه وسافرنا الساحل
واحلي اسبوع كنت انا وهيا ننزل البحر ونخرج للشاليه واحنا ع الباب ابعد كلوتها ودخلو ف كسها
٣ مرات او مرتين ف اليوم
بعد ٥ شهور
كنت اشتريت البيت وخطبت هاجر
وكانت زي القشطه وبوستها مره واحده لما كنت بكلمها ف التلفون وبقولها جيبي بوسه وهيا ترفض وقالتلي لما تاجي وانا روحت يوم خميس وقعدت معاهم
وكنا اتفقنا ع سنه ونتجوز
شقتي كانت جاهزه بكل حاجه تبعي حتي ساعدتهم ف الفلوس عشان يجيبو حاجاتها كلها

وانا كنت شاريها اصلا كنت بحبها بس مكتتش مصدق انها مش هتتجوز قبل ما تقدم ليها
بنت حلوته وملبن والف مين عايزها بس يمكن ظروف اهلها اخرو جوزها حتي ابوها كان رافض وانا كلمتو علي جنب وعرفتو ان انا مستعد اتكفل بكل حاجه وطبعا من غير ما هاجر تعرف بس عرفت من امها
المهم

اليوم ده كنت عندهم وقاعد معاهم ولما بقينا لوحدنا بقولها فين البوسه وهيا اتكسفت وانا بقولها البوسه وهيا قالت علي خدك
ضحكت وبقولها ماشي
وهيا بتبوس خدي وانا مسكت شفايفها بايدي
وبقولها لما نتجوز مش هسيبهم وهيا قالت لما نتجوز انا قولتلها ابوس خدك انا بقي وهيا عطتني خدها وانا بوست شفايفها ١٠ ثواني وكنت بمص شفايفها وهيا بتحاول تبعد وانا سبتها وهيا بتقولي حد يشوفنا وانا بقولها مش مشكله وهيا بعدت عني وبصالي وقالت انت اول مره بقولها ايوه قالت امال بتبوس حلو ليه كده ضحكت وبقولها عادي
انتي اول مره قالت عيب تقول كده بقولها معلش
قالت انت اول واحد يلمسني اصلا
قربت منها وبقولها انا بحبك وانا ماليش غيرك
وبوست خدها وهيا ساكته والمره دي بوست شفايفها
وهيا بدون رده فعل مستسلمه خالص وانا بمص شفايفها ومع البوسه مسكت بزها المليان وهيا ف عالم تاني وانا بفعص بزها ومسكت ايديها وحطيتها ع زوبري وهيا مش عرفه تعمل ايه وانا مبعدنيش عنها الا صوت امها بتنادي عليها
هاجر عدلت هدومها وقالت ياحيوان ونزلت وانا بضحك وزوبري مولع وهيا طلعت معاها عصير
وانا شربتو وبقولها امتي نتجوز قالت روح بقي
انا بقولها حضن وهمشي هيا حضنتني وانا حضنتها
وانا حاسس بصدرها ومسكتو تاني وهيا بعدت وقالتلي لؤاي اخر مره تعمل كده
انا مش واحده من الشارع
بقولها معلش حاق عليه وبوست راسها
ونزلنا سوا
وكنت انيك ف ولاء كل يوم بليل اودام جوزها
وبطنها كبيره وكان ولد
وهيا كانت تخليني انيك فيها اودام جوزها ولما زوبرو يوقف ينيك طيزها واهيا كانت ببتناك ف وضع الكلب
امتع ليها ويوم الولاده خلفت ابني كان في ملامح مني الون القمحي
وانا كنت مع جوزها كانو ابوه
وانا دخلت ل ولاء بعد شويه وهيا مبسوطه وانا بقولها ابننا زي القمر وهيا عطتني بوسه
وفضلت معاها ٣ شهور بدون نيك كانا ناشفه معايا
وابني معااها والصدمه حصلتلي لما قالتلي اننا لازم نبعد وكفايه لحد كده قولتلها وابني
قالت هتشوفو كل فتره
ولقيتها بتعطيني فلوس وقالت خليهم معاك
ده مني ومن جوزي
كانو عشره مليون انا مكنتش مصدق ايه الناس دي
وهيا قالت هتبقي تشوف ابنك والفلوس دي عشان محدش يعرف اي حاجه مابينا
وانا فعلا اخدت الفلوس
بنسبالي هيا احسن منهم وابني كده كده هشوفو

وبعد ٣ شهور كان فرحي
انا كنت بعدت عن ام صحبي وحتي صحبي مكنتش بكلمو اخويا كان موجود قبل فرحي بشهرين لسه شهر وينزل وانا كنت بتحرش بمراتو نجلاء كل مانكون لوحدنا بس مكنتش مصدق ان يوم فرحي انيك نجلاء
كنا الصبح بدري يوم الفرح انا بنام ف شقتي وامي تحت الباب خبط فتحت ولقيت نجلاء بقولها ايه الي جابك دلوقتي دخلت وقفلت الباب وقالت انا قولت ل اخوك اني هطلع بدري عشان اكون مع امك
وامك خبطت عليها لسه نايمه
بقولها الساعه ٦
قالت منا عرفه انا جيت اصحيك
وبتقرب مني وبتقولي وحشتني اوووي
بقولها انهارده فرحي يانجلاء
قالت خليني معاك ربع ساعه عشان خطري انت نام وسبني برحتي انا بقولها انا عارف انك شرموطه وهتفضحينا هيا لفت وبتحك طيزها ف زوبري
وبتقولي زوبرك وقف اوووي انا ضربت طيزها
وهيا اااااه وهيا بتحك زوبري ف طيزها وانا بقولها انا داخل اخد دش وانتي اقلعي
لقيتها بتقولي تعالي دش ايه ولقيتها نزلت ع زوبري طلعتو من البرموده وبتمص في وانا واقف وهيا فضلت تمص ووقفت وبتقولي اخوك جيبلي قميص نوم جديد عايزه تنكني بيها
بقولها فين قالت ف الشنطه
هدخل البسو وبعد شويه ادخل هيا دخلت وانا دخلت المطبخ شربت عصير وعملت سندوتش سريع
وطلعت دخلت الغرفه كانت اوضه نومي
انا وهاجر
لقيت المبه الزرقه شغاله ونجلاء نايمه وسانده بكوعها وبتقولي تعالي انا بقولها ليه الزرق
قالت حلو
لقيتها لبسه قميص اسود لحد طيزها وبزازها ظاهره خالص هو شفاف
وهيا فتحت رجليها شوفت كسها
وانا بقولها ياخربيتك ايه الجمال ده
انا فتحت رجليها وهيا قالتلي لا دخلو علطول عايزاك تنزل ف كسي لبنك كلو انا عمله حسابي
انا قولتلها اسكتي يامتناكه همتع كسك الاول
نزلت الحس كسها وزنبورها وهيا ااااااااه ااااااه
وانا بلحس كسها ووقفت وهيا فتحت رجليها وبتدعك كسها وانا ببصلها

2QDXmbe.md.jpg
وهيا قالتلي يلا دخلو ف كسي وتعالي ف حضني
انا بقولها مالك هيجانه ليه كده
قالت بحبك اوووووي ومش مصدقه ان انا وانت مع بعض ليله دخلتك
انا بقولها مانتي مراتي بردو قالت بجد
انا طلعت عليها وبحك زوبري ف كسها ودخلتو ف كسها وهيا اااااااه انا نمت عليها وزوبري ف كسها وهيا بتبوس شفايفي وانا بنيك كسها وهيا اااااااااااااه ااااااااااه وهيا بتبوس ولقيتها ربطت رجليها ع ضهري
وهيا اااااااه اااااااه كمان وانا وهيا ف عالم تاني وهيا تحت مني وقالت من يومين واخوك اول مره ينيك طيزي سالني وبيقولي كل دي خياره دخلت ف طيزك
وانا قولتلو ااااه خياره كبيره وطخينه
وهو بيقولي انا حاسس اني هنزل ونزل ف طيزي
وانا بنيكها ف كسها وبقولها اخويا ناك طيزك احسن ولا انا هيا قالت تعرف اخوك قالي ايه لما خلص
بقولها ايه

قالتلي لما نزل ف طيزي ونام جنبي
قالي اوعي تكوني اتشرمطتي من ورايا وفتح طيزك

انا قولتلها مينفعش كلامك ده انت بتقول ايه
قالي ماتزعليش بس انا عايزك تغير المود
وقتها قولتلو لو حد هو الي فاتحها كنت هتعمل ايه
لقيت اخوك نيمني ع بطني ودخلو ف طيزي تاني
وبيقولي كنت هتفرج عليكو وهو بينيك طيزي اوووووي وانا ااااااه ااااااااه وهو قالي اتكلمي كمان
وانا قولتلو زوبرو طخين وكبير كان بينكني ع سريرك ف طيزي وهو فضل ينيك فيه وانا اتكلم لحد منزل تاني وانا فوقت وعرفتو ان كل الكلام ده مش صح
انا قولتلك كده عشان بتنكني وهو قالي اول مره اجرب الاحساس ده
وانبارح لما قولتلو هتاجي ولا اجيب حد غيرك
قالي هيعمل فيك ايه
قولتلو انا دخله اركب ع زوبري ودخلو ف كسي طيزي فاضيه لو هتنكني معاه دخلت. لقيتو ورايا بيمسكني اووي وبنيك طيزها وانا عرفت ان اخوك بيحب ان اقولو كده انا بنيكها وبقولها ااااه ياشرموطه
لقيتها قالتلي نفسي اركب ع زوبرك وخوك ينيك طيزي وانت تنزل ف كسي واحبل منك
وانا بقولها ياخربيتك هتخليني انزل وهيا طلعو ودخلو ف طيزي شويه وحشني زوبرك اوووووي
انا قومت من عليها وهيا نامت ع جنبها
وانا وقفت ع ركبي وفتحت طيزها ودخلت زوبري ف خرم طيزها

2QDttMG.md.jpg وهيا اااااااه زوبرك يجنن وانا بفشخ طيزها اووووي وهيا اااااه اووووي اووووي وانا زوبري ف طيزها كنت بفشخ غلي ف طيزها وهيا اااااااه ااااااه وانا نيمتها ه بطنها وركبت فوقها وهيا اااااااه وانا كنت بطلع زوبري وبنزلو ف طيزها جامد وهيا ااااااه ااااااااه
وانا بعد نيك عنيف ف طيزها هيا نيمتني ع ضهري وقلعت القميص وقالت انا كسي هينفجر انا لقيتها بتقعد علي وشي وانا بلحس كسها وهيا بتحك كسها ع وشي وانا مطلع لساني وهيا كانها قاعده ع زوبري وبتروح وتاجي اووووي ع زوبري
وحرفيا كسها انفجر ع وشي وهيا بترتعش وانا مغمض عيني وهيا كسها بيرتعش فوق وشي وانا اخدت قميصها مسحت وشي
وانا فتحت كسها بصوابعي ولحست كسها
وهيا قالتلي مش قدره كفايه
بقولها كفايه ايه انتي مراتي انهارده انا وقفت وبقولها تتناكي ازاي وهيا اخدت وضع الدوجي وكسها وطيزها مفشوخين انا مسكت زوبري ضربت كسها بيه وهيا اااااه ااااه وانا دخلت ف كسها اووووي وهيا ااااااااه ونامت ع وشها وانا نمت عليها بلعب ضغط وزوبري فكسها وهيا مش قدره تتكلم وانا كتمت بوقها وفضلت انيك فيها وهيا تحت مني وانا عايز افشخها خالص طلعت زوبري ونيمتها ع ضهرها وانا اكلت بزازها اكل حلماتها احمرت من المص والعض وكانو وقفين حتي لما كنت بنام عليها كانو علي صدري نجلاء
قالتلي يلا دخلو ف كس مرات اخوك ومتعه بلبنك وانا بقولها عايزه تتناكي وهيا ااااااه دخلو وانا دخلتو ف كسها وهيا اااااه وانا نمت عليها وانا وهيا ف بوسه تجنن والنيك شغال وقولتلها هنزل لقيتها كتفت رجليها وزوبري انفجر ف كسها وهيا مبسوطه اووووي
وبعد ٥ دقايق لبست وقالت مبروك ياعريسي ونزلت تحت وانا اتشطفت وكنت مبسوط بالي سمعتو منها

واليوم كان ناس ومزمار والدنيا جميله ولحد اليل لما اخدت هاجر الشقه قفلت الباب
ومكنتش عايز ابقي غشيم معاها اول يوم
انا عشان افك الجو
قولتلها ابعدي انا جعان وهيا ضحكت وانا وهيا اكلنا سوا بالبس الفرح وهيا طلبت مني اخلع ليها الفستان ولما قلعتو ليها شوفت طيزها وهيا لبسه البنطلون وانا حسست ع طيزها وبقولها ياجامد وبعدت وانا بضحك انا هيجان اووووي انا دخلت المطبخ ومسكت زوبري وبقول ياخربيت جمال طيزك
طلعت وانا وهيا شربنا شاي وانا بقولها وبعدين ابتسمت وقالت شويه وتعالي هدخل اغير
انا انبسطت وهيا دخلت تغير
انا علاقتي ب ولاء كانت شبه خلاص انتهت
بعد شويه خبطت وهيا قالت ادخل
دخلت كانت لبسه روب وشعرها اصفر
انا قربت منها وبقولها ايه القمر ده
هيا قالت انت الي عيونك حلوه انا بقولها لبسه روب ليه وبخلعو عنها وهيا مش بتتحرك وانا ببص ف المرايه وانا شايف جسمها كانت لبسه قميص نوم نااااااار احمر وبزازها تجنن انا اخيرا مسكت بزازها وبااصص ف عيونها ف المرايه وانا بضغط ع بزازها الملبن وهيا بتغمض عنيها وانا شايفها وهيا بتغمض عنيها وبتعض شفايفها انا وقفتها وقربتها مني وزوبري وقف علي بطنها ونفسي ف نفسها وروحنا ف بوسه
كانت نااااار هاجر كانت بتبوسني مكنتش عارفه بس بتحاول انا نيمتها ع السرير ونمت فوقها وفضلت ابوس فيها وزوبري فوق كسها بيحك في وانا طلعت بزها بره والحلمه اوردي الوقفه الي خلتني انزل امص فيها اوووي وهيا اااااااه اااااااه امممم وانا بمص ف الحلمه وطلعت التاني امص فيهم
وهيا اممممم ااممممم وانا بحك زوبري ف كسها وبقولها عايزك تمصي زوبري وهيا قالت مش بعرف
وانا قولتلها بعدين اعلمك كل حاجه
وانا فتحت رجليها خلعت الكلوت وانا ف النص وهيا بتبص ع زوبري وانا بحط لعابي ع راسو وتحت منها ملايه عشان الدم وحطيتو علي كسها التحفه فنيه
وانا بدخلو وهيا ااااااه وزوبري فتحها وهيا اااااااه انا دخلت زوبري كلو ف كسها وهيا اااااااااه طلعو طلعو انا طلعتو ومسحت كسها وزوبري وانا مكنتش قادر زوبري مولع انا نيمتها ع بطنها ونمت عليها وزوبري بيحك ف نص طيزها رايح جاي وزوبري مولع ناااار من طيزها الملبن انا روحت ابوس طيزها ولحست خرم طيزها كانت وردي وهيا اهات بس
وانا حطيت زوبري تاني علي طيزها وبقيت احك زوبري لحد منزلت علي طيزها وهيا تعبانه اخدت للدش ونضفت كسها وقولتلها مبروك ياعروسه
خرجنا وعينك ماتشوف الا النور
بعد ساعتين واحنا علي السرير حضنتها من ورا كنا هنام بس زوبري وقف وانا طلعتو ودخلت. ف كسها
وهيا ااااااااه ودخل ف كسها وهيا اااااه وفضلت انيك بنفس الوضع لحد منزلت ف كسها لبني وهيا ااااااااه وانا مبسوط اخيرا نكتها هيا كده خلاص الحرج ماببنا انشال وانا حضنتها ونمنا زي ماحنا ولبني ف كسها وانا الي قولتلها تنام بس هيا قامت وغسلت ونامت ف حضني وتاني يوم الصباحيه اهلها وصلو وهيا طلعت سلمت ع امها وابوها وامها عرفت انها اتفتحت وزغرطت وبعد مانزلو انا اخدتها للسرير وكنت بهرسها بوس وتفعيص لحد ماعضيت حلماتها هيا زعلت وقالت ابعد عني انا مردتش ازعق معاها طلعت قعدت بره ع الانتريه وبعد شويه لقيت هاجر جايه وهيا لبسه قميص نوم اسود وبزازها نااااار انا ماكلمتهاش
ولقيتها بتقعد اودام زوبري وبتقولي اسفه وانا ببص ع بزازها ولقيتها قالتلي انا عايزه اتعلم امص زوبرك مدام بتحبو انا بقولها ياريت لقيتها ابتسمت ومسكت زوبري

2QpH3VS.md.jpg
وبتقولي هو مش بينام
قولتلها لا مش بينام
وهيا بتحسس عليه وبتقولي كده حلو بقولها حلو بس خرجيه لقيتها بتقولي بدلع تؤ مش هطلعو وهيا بتحسس عليه وانا لسه بتكلم لقيتها نزلت الشورت وزوبري وقف وهيا
قالتلي علمني اعمل ايه
قولتلها اعتبريه مصاصه قالت انا بحب المصاصه اووووي ولقيتها دخلت الراس وبتمصور ف بوقها وانا اااااه وهيا بتمص زوبري هيا مش عرفه بس احسن من مفيش الاجمل لما قالت عايز تدخلو مابين بزازي
هزيت دماغي وهيا طلعت بزازها اودامي وانا بقولها بزازك فاجره لقيتها بتقولي عيب كده ووقفت وعطتني ضهرها وقعدت علي زوبري بتحك طيزها علي زوبري
وبصتلي وقالتلي حلو بقولها اووووي
قعدت ومسكت زوبري وبتمص الراس وبتوف عليه وفضلت تمص زوبري ولقيتها بتدخلو ف بزازها وانا اااااااااااااه وهيا لتهز ب

2QpFctj.md.jpg وهيا بتهز بزازها ع زوبري
احساس جميل اووووي وهيا ضمت بزازها اووووي وبتنزل وتطلع وقالتلي حلو
بقولها اةوووي مين علمك كده قالت صحبتي متجوزه من شهرين وقالتلي اعملي كده مع جوزك انا ااااااااه حلو اووووي وهيا بتنزل وتطلع
وانا من هيجاني وقفت واخدتها للاوضه وهيا بزازها بتنط انا نيمتها ع بطنها ورفعت طيزها ونزلت الحس ف كسها من ورا وهيا ااااااه ااااه
وفضلت الحس ف كسها وطيزها ووقفتها ع ركبتها
وانا وراها وزوبري ع طيزها وانا مسكتو ودخلتو ف كسها وهيا ااااااااااااه وانا زوبري كلو ف كسها

2QpBAsj.md.jpg
انا بنيك فيها وهيا مسكه بزازها وانا حشرتو كلو ف كسها ومسكت بزازها احساس جميل اوووووي
وانا بالوضع ده بقيت انيك فيها وزوبري كان هينزل كسها ناااار خرجتو وهيا بتقولي خرجتو ليه
انا نيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها وهيا طبقتهم وكسها مفتوح لزوبري وانا مسكت زوبري بضرب كسها المربرب

2QpxcGa.md.jpg
دخلتو ف كسها اووووي وهيا ااااااااه لدرجه انها بتزقني برجليها وايديها وانا نمت عليها وزوبري ف كسها وبمص بزازها وطلعت ابوس شفايفها
وهيا حضناني وانا بحفر ف كسها ااضيق
وزوبري فشخ كسها وزوبري كان خلاص وزوبري نزل ف كسها بركان من البن وانا ف حضنها ولما قومت شوفت لبني بيخرج من كسها

2QpTo4s.md.jpg
وانا بقولها فين بقيت البن
وهيا بصالي ومبسوطه وانا نمت جنبها ابوس فيها وانا وهيا مبسوطين وهيا بتقولي
انا مش مصدقه الي انا عملتو
بقولها انا عايزك كده علطول تكوني عرفه انك متجوزه راجل بيحب النيگ وعايزك كل شووويه
هيا قالتلي وانا مبسوطه اووووي وف اي وقت انا جاهزه

الجزاء التامن

انا وهاجر كنا كل يوم انيك فيها واخدتها وسفرت شرم قعدنا هناك شعر عسل
وكان اجمل شهر عسل
لما تكون مع حلالك
انا كنت بخليها تنزل اقل حاجه مرتين تلاته
اخويا كان سافر ونجلاء بقت تكلمني وبقيت اروح ليها وهيا كانت حامل وانا كنت بنزل ف كسها وهيا كانت تخليني انزل ف كسها علطول كنت عايش كده انيك ف نجلاء وهاجر
كنت بحب انيك نجلاء بسبب طيزها
واجمل يوم لما كنت بنيكها والعيال نايمين وكنت فاشخ طيزها كانت نايمه ع بطنها وانا قاعد ع طيزها وزوبري ف طيزها وبنيكها اووووي ساعتها جوزعا رن واخيرا الحظه الي كنا مستنينها انا طلعت جيبت خياره من المطبخ بسرعه وهيا ف ايدي وانا دخلتو تاني ف طيزها وبنيكها وهيا فتحت وهيا بتتناك مني وبتكلم جوزها وانا بنيكها وهيا اااااه بيقولو حد معاك ولا ايه قالتلو ااااااه زوبرو ف طيزي وهو بيقولها وريني كده هيا قالتلو زوبرو كبير اوووووي وفاشخ طيزي اااااااااااااه انا قومت ودخلت الخياره ف طيزها
وهيا فتحت الكاميرا وبايديها بتدخل الخياره ف طيزها وهو اااااه ياشرموطه كل دي ف طيزك
هيا قفلت الكاميرا وهو بيقولها افتحي خليني اتفرج
انا دخلت وطلعت نمت عليها وبقيت انيك فيها وهيا اااااااااه اااااااااااه وانا بنيكها وهيا بتقول لجوزها طيزي اتفشخت من الخياره
وهيا قفله المايك وقالتلي انا هفتح الكاميرا ع وشي اقعد ع طيزي
انا قعدت وبدخلو وطلعو وهيا فتحت الكاميرا وبتمص الخياره وانا بنيكها براحه واحساس جميل اووووي

وهيا بتقولو عايزه حد ينكني لحد ماترجع وهو بيقولها اتناكي ي شرموطه واتدلعي ع الازبار وفرجيني عليك وانتي بتتشرمطي وبتتفشخي
هيا قالتلو نفسي ف زوبر يدخل ف طيزي وينكني وانا بكلمك وهو ينيك طيزي وهو بيقولها ياريت ياريت وهو طلع زوبرو وبيدعكو وهو قالها دخلي الخياره ف كسك هيا قالتلو حاضر انا طلعت بره وهيا نامت ع ضهرها وفضلت تنيك نفسها لحد ماهو نزل
وقالها انا نزلت وهيا قالتلو انا عايزه اتناك
قالها ياشرموطه انتي ناااار
قالتلو انزل الشارع كده عايزه اتناك من 3 مع بعض وهيا قفلت الكاميرا
وانا دخلت عليها وفتحت رجليها ودخلت زوبري
وهيا بتكلم جوزها وبتقولو 3 رجاله اركب ع زوبر والتاني ف طيزي وانا بمص واحد وهو بيقولها كده هيفشخوك وانا سامع الكلام وبنيك ف كسها ولما سخنت بقيت انيك اوووووي وصوت النيك طالع وهيا اااااااه ااااااااااااه وهو بيقولها ااااااااه كانك بتتناكي
بتقولو كسي مولع اوووووي بضربو عشان يهده وانا هديت خالص وطلعت زوبري ونزلت الحس كسها ورجعت انيكها وهيا فضلت تتكلم معاه وانا نايم عليها ونقفل المايك
ونبوس بعض وانا بنيكها براحه ولما اكون عايز انيكها اوووي اقفل المايك وهيا تصرخ وانا بنيكعا اوووووي وانا خليت اخويا دقيقه يقولها فينك
وانا ببوس شفايفها وهيا حضناني وانا لقيت كسها بينزل عسل ع زوبري الي ولع ناااااار وانا بقولها هنزل وهيا قالت هوس وفتحت المايك وانا بنيكها وهيا اااااه ااااااه ااااااه وجوزها بيقولها كنتي فين
وهيا قالتلو بكل صراحه بتتتناااااااك ااااااااااااااه ااااااااااه ياكسي اااااااااااه وانا حضنتها اوووووي وزوبري بينزل مدافع ف كسها وهيا اااااااااااه ااااااااااااااه وهو بيقولها ياخربيتك وقفتي زوبري
وهيا قالت زوبرو طخين بيفشخ طيزي وكسي انا قومت ولبني خرج من كسها وهيا بتقولو بجد انا تعبانه الخياره تعبتني
قالها انا لسه ماشي من اسبوع
قالتلو بجد مش قدره اكتر من كده
قالتلو نفسي اتناك من حد يخاف عليه
وهو قالها عايزه تتناكي من مين
قالتلو اخوك لؤاي
قالها اشمعنا اخويا
قالتلو بحس انه جامد ف الجنس
وانا مع مراتو قالتلي انها تعبت منو بسبب كده
قالها دي لسه عروسه
قالتلو هيا بتحكيلي بقي وقالتلي بيقعد كتير
قالها وهيا قالتلك ليه كده
قالت عشان اقولها حاجه تخليها مرتاحه يعني عشان انا خبره وضحكت

قالها وقولتيلها ايه
قالت هقولها ايه
كنت عايزه اقولها ابعتهولي وانا ههدو
قالها انتي بجد عايزه تتناكي من لؤاي
قالتلو لا طبعا انا بس بتخيل عشان نريح بعض
قالها انا عايزك مرتاحه ومبسوطه
انا مش هزعل لو فكرتي فعلا ف اخويا
قالتلو بتتكلم جد
قالها ايوه انا حاسس بيگ انا عارف انك بتحبي الجنس وانا عايزك مبسوطه

قالتلو اكلمك بصراحه
قالها ايه
قالتلو انا اخوك كان عندي هو ومراتو وانا شوفت زوبرو ف الحمام وانا ف المطبخ شكلو يجنن انا شوفتو وطلعت ولما مشيو فضلت العب ف كسي لحد منزلت وبتخيل اخوك بينيك في وانت بتتفرج علينا وانا تحت منو بصرخ
قالها ياريت يانجلاء نفسي اشوفك اوووي تحتو
انا كنت بسمع ومش مصدق

قالها ايوه شوفي يانجلاء انا قاعد ف السكن مع واحد بكستاني مراتو كانت هنا السكن اصلا غرفه وصاله وحمام
لما وصلت كان قالي اني هنام ف الصاله انا قولتلو ماشي
وبعد اسبوع مراتو كانت حلوه اوووي وهيا كان لبسها خفيف وانا كنت بسمعهم مع بعض وف يوم كنت نايم صحيت لقيتها بتمص زوبري انا ببعدها وهيا باتكلم وانا مش فاهم كلامها
بس هيا عايزاني وانا مقدرتش امسك نفسي لما هيا قلعت انا نيمتها ع سريري ونكتها
تاني يوم اتكرر الموضوع لسبوع كامل تجيلي وانيكها حتي لما كان حوزها يخرج الشغل كان بيسينا لوحدنا
وانا انيكها طول اليوم ومكتتش اعرف انه هو الي قالها تعمل معايا كده وبليل وهيا بتمص علي زوبري
وانا لقيت جوزها طلع عريان وانا خوفت وهيا نزلت ف حضني ولقيتو بيدخل زوبرو ف طيزها وانا مكنتش مصدق ونزلت ف كسها وهو حتي مكلمنيش ف الموضوع بس فضلت كده معاهم كل يوم ننيكها سوا او انيكها لوحدي وعرفت منها لما اتكلمت معاها من المترجم انها مش بتخلف وهيا مراتو التانيه
وهو متجوزها عشان المتعه
وقتها دخلت السرير جنب سريرو وفضلنا 3 شهور كل يوم انيكها وجوزها جنبي
وبصراحه يا نجلاء انا قولتلو اني عايز اشوف مراتي بتتناك اودامي زيگ واتمتع بمنظرها ولحمي وشرفي
ونجلاء قالتلو ااااااااه ياريتني كنت مكانها اتناك من صحبك اودامك وانت جنبي وشايفني بتناك من صحبگ وهو زوبرو بيدخل ف كسي

قالها ياريت
قالتلو انا عايزه اركب ع زوبر اخوك اوووي
قالها ااااه ياريت يانجلاء
وشوفك وانتي بتنطي ع زوبرو وهيا ااااااه انا كنت نايم جنبها وبحسس ع بزها ومش مصدق
وهيا قالتلو انا بكره هكلم اخوك ينقل معايا الدولاب وهكون لبسه ترنج من غير كلوت
قالها ااااه ياريت وقوليلي هيحصل ايه
قالت حاضر ياحبيبي باي
قفلت وانا بقولها احيه ايه الي بيقولو ده

قالت انا كنت حسا بس مكنتش مصدقه قولت يمكن بيتخيل عشان نكون مبسوطين قولتلها انا مش مصدق هيا قالتلي اخوك عايز يشوفك وانت بتريحني انا حضنتها وايدي ع طيزها وببوسها
وبقولها وانا معنديش مانع بس اهم حاجه يكون عارف ان ده مش بمزاجي
قالتلي عندي فكره جامده
قولتلها ايه قالت انت تنام ع ضهرك وانا هصور فيديو وانا بمص زوبرك وبقعد عليه وانت ماتتخركش خالص
بقولها وبعدين قالت هقولو عطيتو منوم ونام
بقولها احا بس كده قالت
صدقني هينبسط اووووي انا بقولها مش عارف
وهيا قالت فكر وعرفني
انا روحت البيت
حياتي كالاتي معايا عربيه وبيتي وفاتح محل سباكه جميل انضف حاجه وكذالك محل للكهربه
ومعرض موتسيكلات

وبكسب حلو اووي منهم واشتريت 5 فدان
بيجيلي منها رز وكل حاجه
ولسه معايا ففلوس ف البنك
ومراتي كانت مرتاحه احلي راحه وكل حاجه عندها
هيا زي القمر بليل اليله بتكون حمره نيك بنص ساعه
بعد يومين كنت عند نجلاء الساعه 11 شربت الشاي وفعلا محسيتش باي حاجه وصحيت الساعه 5 بعد العصر
وكنت نايم ع السرير انا جيت هنا ازاي
ولما طلعت لقيت العيال بره بيلعبو ونجلاء طالعه من المطبخ مبسوطه ومسكت ايدي واخدتني للمطبخ
وقالتلي انا عملت الي عليه الدور عليك
بقولها مش فاهم وبعدين انا نمت ازاي
قالت شوف مسكت تلفونها وورتني فيديو نص ساعه وانا نايم وهيا بتقلعني البنطلون وانا بسبق وهيا بتمص بضاني وزوبري ومسكت التلفون وبتبوس شفايفي وطلعت بكسها ع وشي وبتحك كسها ف وشي وركبت ع زوبري وفضلت تنط ع زوبري وتصرخ وهيا نزلت مرتين ع زوبري
وهيا دخلت زوبري ف طيزها كانت بتتناك بجانب انا نايم وهيا عشان جوزها يشوف فضلت تنط ع زوبري ونزلت ف طيزها وهيا رفعت طيزها ولبني بينزل منها والفيديو خلص وهيا قالت اسمع الصوت
ولقيت جوزها بيقولها ياخربيتك عملتي ايه
قالتلو ريحت نفسي بزوبر اخوك
قالها هتتكشفي قالتلو ياريت عشان اتناك منو وهو صاحي وهو فضل يقولها فيديو جميل وزوبر كبير وطخين وهيا قالتلو انا هكلمو ينقل معايا الدولاب وهلبس قميص نوم بدون كلوت وستيان قالها ااااااه ياريت عشان ينيكك
والكلام خلص مابينهم
بعد كلام كتير وانا بقولها تعطيني منوم قالت عشان تبقي مظبوطه ولسه هتشوف هعمل ايه
انا هدلعك وهمتعك هخليك تركبني واخوك بيتفرج
بعد يوم والتاني والتالت كلمتني نجلاء روحت ليها وهيا قالت جاهز بقولها جاهز
قالت التلفون هحطو وانت ماتبصش عليه
انا هدخل البس ونادي عليك
قولتلها تمام
بعد 5 دقايق قالت يالؤاي تعال عايزه انقل الدولاب دخلت عليها وبقولها لبسه ليه كده
قالت الجو حر شوف عايزه الدولاب مكان السرير والعكس صحيح
بقولها ليه قالت كده بقولها تقيل الدولاب
قالت انا معاك اهو
نص بزازها طالعه وانا بقولها برحتك
وبدات ازوق الدولاب من جنب عشان يتحرك وهيا وقفت اودامي وهيا بتزق معايا وطيزها بتحك ف زوبري وهيا ااااه ده تقيل اوووي ولقيتها فنست وزوبري ف طيزها وهيا بتقولها هحاول ازوق من تحت وهيا كده انا رجعت ورا
وهيا وقفت تاني
وهيا فضلت كده وانا زوبري وقف وهيا قعدت ع السرير وحطت رجل ع رجل وقالت تقيل اوووي
انا بحسبك جامد هتنقلو لوحدك
بقولها هو تقيل نامت ع ضهرها وانا شايف كسها
وقالت ااااه جسمي تعبني اووووي اخوك سافر وسبني تعبانه بقولها عندك ايه
قالت تعبانه اوووي عندي سخنيه صعبه اووووي
بقولها طب ماتاخدي حقنه
قالت انا عايزه حقنه فعلا بس حقنه كبيره عشان تريحني انا بقولها ازاي لقيتها بتقولي
رفعت القميص وفتحت رجليها وقالتلي تعالي ريحني انا بقولها بتعملي ايه انتي مجنونه
لقيتها وقفت وبتقرب مني ومسكت زوبري وقالت لو معملتش الي عايزه هصرخ وقول كان بيغتصبني وانا بقولها مينفعش كده يانجلاء هيا قالتلي زوبرك وقف اووووي ولقيتها نزلت وطلعت زوبري وبتمصو وانا وقف وهيا بتمص
وانا طلعت زوبري وهيا قامت وقلعت ونامت ع السرير
وقالت لو مدخلتوش هصرخ انا طلعت عليها ودخلتو ف كسها وبقيت انيك فيها اووووي وبعنف وهيا ااااااه اووووي وانا قلعت وبقيت انيكها بعنف شديد وكل مافتكر اخويا هيتفرج انيكها اووووي انا كنت بنيكها وهيا بتصرخ وهيا نزلت مره
وانا بعد متعه ف النيك وهيا ف حضني تحت مني وانا زوبري بينزل ف كسها فيضان لبن وهيا اااااااااه وبتخربش ضهري وانا نزلت ف كسها
وزوبري لسه وقف ورجعت انيكها تاني وبعد شويه نزلت ف طيزها وانا وهيا بنبوس بعض
وهيا قالتلي اااااه اول مره احس اني بتناك من راجل
وانا بقولها انا ماشي
هيا قالت هتاجي امتي بقولها بكره هجيلك
وهيا قامت قفلت الفيديو وبعتتو لجوزها ورجع من الشغل شافو ومكنش مصدق واتكرر الموضوع
انا كنت بنيكها وجوزها سامع
اخويا سامع مراتو وهيا بتتناك مني وانا بنيكها وهيا واكتر من شهرين واحنا ع الحال ده
كنت انيكها ونزل ف كسها وجوزها بيسمع والتلفون جنبنا كنت بكون هيجان اوووووي
لما يكون اخويا ع التلفون والتلفون حنبنا ونام فوقها ونيكها وانا بشتمها وهيا اااااااااه ااااااح زوبرك اكبر من زوبر اخوك عايزه اركب ع زوبرك اودامو لما ياجي وانا فضلت معاها بعد سنه كانت خلفت ومراتي خلفت

وف يوم كنت عندها ونايم معاها وهيا قالتلي اقول سر بقولها قولي
قالت مليكه بقولها مالها
قالت بنتك بقولها بجد ازاي

قالت فاكر قبل ماخوك يرجع وقولتلك عمله حسابي
كنت عايزه احبل منك وقولتلك نزل جوه وبعظ اسبوعين عرفت اني حامل منك
قولتلها مايمكن يكون من اخويا قالت الحمل بيظهر بعد اسبوعين
وانا حبلت بعد اسبوعين واخوك كان لسه حاي بقالو اسبوع بقولها طب ليه ماقولتليش
قالت سامحني وانا قولتلها ماشي يانجلاء من وقتها زياراتي خفت اوووي
كانت تكلمني وتتاسف
بس انتو عرفين الشيطان الي رجعني ليها تاني وكانت وحشاني فضلت انيك فيها شهور
لحد ماخويا رجع من السفر عارفين يعني ايه اخويا يعملو نفسو نايم وانا انيكها ف الصاله وكون عارف انه بيتفرج علينا وكنت بنيكها ف المطبخ وهو بره ف الصاله وهيا كاتمه صوتها
احساس كان جميل بس كنت بزعل ع اخويا واخر يوم قبل مايسافر
هيا اتفقت معاها يعمل نفسو نايم وانا عارف انه عامل نفسو نايم
وانا فشختها جنب منو كنت بخليها تركب ع زوبرو ويدهل كسها وهو علمل نايم
وانا ادهل زوبري ف كسها كمان ونزل ف كسها وهو بينزل ونكتها تاني والمره دي نزلت ع وشها ولبست ومشيت وبليل بعتتلي صور وجوزها بينيكها وقالت اخوك نكني مرتين لما كسي وجعني منكم
وسافر اخويا ورجعت انيكها وشتمها اودام منو وهو سامع وايام بيكون شايف
وبعد 3 سنين من النيك والمتعه ف الاخر انا لبست نجلاء
اخويا مات وقع من السقاله نزلتو مصر

وبعد كلام مع الاهالي بسبب العيال انا اتجوزت نجلاء وهاجر كانت زعلانه بس ابوها وامها اقنعوها عشان العيال وقعدت ف الدور التالت
وانا كنت بنيكها بمتعه اخيرا بقت مراتي دي كانت الخبره بتاعتي الي بتريحني وتمتعني باجمل نيك
امي توفت وانا كنت متفق معاها اننا منخلفش
بس انا رجعت ف كلامي وهيا حبلت مني وبعد 6 شهور كشفت عليها كانت حامل ف تؤام
ولما روحت كنت مبسوط وهاجر كانت اعتبرت نجلاء اختها الكبيره وكانت مبسوطه وانا خليت هاجر حامل بردو حامل ف ولد تاني
وكنت بنام هنا يومين وهنا يومين
نجلاء كانت بتدلعني بصراحه خبره كبيره
لما دخلت تعملي اكل ولبسه اصلا يعبر ملط
انا كنت مكنتهاش اخر يومين ليها بسبب حملها
بس هيا المره دي كانت زي الفل قلعت الشورت ودخلت وراها وبحسس ع طيزها

2ZIOKyg.md.jpg
وانا بقولها وحشتيني
هيا قالت وانت وحشتني
انا حضنتها من ورا وبقولها
تعبانه ولا ايه
قالت لا كويسه بس كسي تعبان
بقولها وريني كده ونزلت الشورت بتاعها وقلعتها الستيان كمان وهيا امص قولتلها لا ودخلتو ف طيزها وبدعك كسها اوووووي وهيا ااااااااه

2ZIeSs4.md.jpg
وانا بنيك طيزها وبدعك ف كسها الي كان بينزل شلال من البن ع ايدي وزوبري الي كنت بخرجو علي عسل ودخلو تاني ورفعت رجليها
ودخلتو ف كسها وهيا ااااااااه حلو اوووي

2ZIvVSI.md.jpg
وهيا اااااااه ااااااااه كمان كمان وانا بنيكها اةوووووي وبزازها بتتهز وانا بشتمها وهيا نزلت ع زوبري وانا لسه مسكها وهيا زي ماهيا كنت متحكم فيها اوووي فضلت انيك فيها لحد منزلت ف كسها

2ZISwGf.md.jpg
3 دقايق وانا بنيكعا براحه وزوبري نام وخرج ولبني نزل من كسها وهيا فاتحه رجليها ولبني بينزل وهيا غسلت كسها وبليل نكتها
وهاجر كذالك مكنتش برحم ف النيك
وحيلتي استقرت عليهم عايش مبسوط معاهم
……. انتهت

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى