رواية منزل أخي يجمعنا الفصل الخامس 5 – قصة تحرر مصري
رواية منزل أخي يجمعنا الفصل الخامس 5 – قصة تحرر مصري
البارت الخامس
تاني يوم الصبح انا وهيا طلعنا نجري شويه رياضه
هيا طلعت بتحب الجري اووي وبصراحه انا كتت بقالي فتره نسيت الرياضه بسبب الي حصل
رجعنا اتغدينا وفضلنا قاعدين مع بعض وبليل اتفسحنا ورجعنا نمت معاها كان كل يوم علي الحال ده كان لسه ٥ ايام وكل يوم بيعدي كنت بزعل
بصراحه عايز اعيش معاها
ماهو انا مش هلاقي احلي من كده
كنت اتعلقت بيها اوووي
وهيا عادي كانت تبين انها مهتمه بيه وحب وكدا
بس الكلام ده كلو راح لما سمعتها بتكلم طليقها اننا هننزل كمان يومين
وانا سمعتها بتقولو لا هنعطيلو قرشين وخلاص
هههه اهو موجود كل ماحب اتناك نطلق واتجوزو وينكني هههههههه ايوه بصراحه فكرتك جميله
انا مكنتش مصدقه انها هتبقي فكره حلوه كده
خلاص اخر يوم هنكون عندك وهنام انا وهو ف الفيلا وهخليك تتفرج علينا بالكاميرا
لا بصراحه هو كان هينزل جوه بس هو لحق وخرجو
ههههه انت عارف ان انا نفسي ف ولد
هو لو كان نزل جوووه مكنتش هقولو حاجه
هنكتبو باسمك وخلاص كان انت ابوه
انا عرفه انك مش بتخلف بس هو حد عارف
خلاص ماشي يلا سلام
انا طلعت قعدت ف الجنينه وقعدت افكر
يعني كل الحوار ده كان بتفاق مع جوزها انها تطلق منو وانا اتجوزها عشان انيكها
انا فضلت افكر لحد ماقولت لنفسي انا زعلان ليه
انا هنا عشلن انيكها شهر وخلاص ونتطلق وهاخد مبلغ حلو اظبط شقتي واشتري عربيه حلوه وفتح مشروع علي قدي وانتهينا
زي ماهيا عايزاني عشان الجنس انا هستغلها كمان
انا لقيتها بتقولي قاعد لوحدك ليه
بقولها الجو هنا حلو
قالت الجو برد وهيا اصلا كانت لبسه بنطلون وقط
2LRdziv.md.jpg
بقولها عشان لبسك خفيف
قربت مني وانا شوفت حلماتها وقفه
انا بقولها ايه الجمال ده هيا قالت زوبرك وقف ليه
هيا شافت زوبري وانا بقولها مش عارف وقف ليه
هيا قربت مني اووي وبتقولي هو مش بيتعب
انا مسكت طيزها وضميتها من تحت ع زوبري وهيا ابتسمت وبتقولي انت مش بتتهد
انا بفعص طيزها
وبقولها لو عايزه تتناكي ف اي وقت وف اي مكان هنيككك
لقيتها بتقولي اوعي لما نتطلق وطلب منك تنام معايا توافق انا ابتسمت وبقولها ساعتها هاخدك وفشخ كسك لقيتها حطت ايديها ع ضهري وبتقولي بحب جسمك اوووي
بقولها جسمي بس لقيت ايديها ع زوبري
وبتحسس عليه وبتقولي ده اهم نزلت علي ركبتها وبسنانها بتعض في براحه وهو وقف انا وقفتها وحضنتها من ورا وهيا بتحك زوبري ف طيزها وانا مسكت بزازها وهيا بتحك طيزها ع زوبري يمين وشمال وفوق وتحت وانا دخلت ايدي تحت ومسكت بزازها وحلماتها الوقفه وهيا ااااااااااه لقيتها بعدت ايدي ومشت اودامي وبترقص طيزها
2L53ZYl.md.jpg
انا ببصلها وهيا وقفت وبتحسس ع طيزها
وقالتلي عجبتك طيزي
بقولها اووووي
قالتلي تعرف لحد دلوقتي انت اول واحد تلمسها
بقولها ازاي قللت قصدي خرم طيزي
انت لحستو وحسست عليه
محدش عمل كده غيرك
لدرجه ان انا كنت عايز اقولك افتحها
انا بقولها طب ماحنا فيها
قالت تؤ مينفعش زوبرك هيوجعني اوووي
وانا طيزي ضيقه مش حمل زوبرك انا بقولها جسمك حلو اوووي هيا بتحسس عليه
وقالتلي هننزل كمان يومين ونرجع الفيلا نقعد يومين سوا وبعدين نروح للماذون
قولتلها برحتك
بس اعملي حسابك اليومين الي ف مصر مش هسيبك
ضحكت وقالت هتعمل ايه
انا بقرب منها وبقولها هنيكك
قالت طليقي هيكون موجود
اناجمدت قلبي وقولتلها هنيكك اودامو لو عايزه
قالت بجد
انا قولتلها هفشخك اودامو عشان يتعلم ازاي يمتع واحده زيگ هيا لقيتها مسكت رقبتي وبتقولي هو مش هيوافق انا بقولها سيبك منو انتي عايزه وانا عايز
قالت هتغمل ايه لما نكون اودامو
انا قولتلها هفشخك نصين هخليك تنزلي من النيك هنيكك وانتي ع رجلو
هخليه يشوف كسك وهو بينزل عسل ع زوبري وانتي بترتعشي وهيا غمضت عينها وسارحه ف كلامي
انا دخلت ايدي ف بنطلونها علي كسها احسس عليها في كلوت فاتله انا دخلت صباعي ف كسها وبقولها هنيكك اودامو ويوم طلقنا هنيكك اودامهم كلهم وهيا ااااااااه اااااه ولقيت كسها بينزل عسلها ع ايدي وانا بدعك كسها وهيا بصتلي وانا بقولها بقيتي بتنزلي بسرعه هيا قالتلي انا مبقتش بستحمل كلامك
اطلب منك طلب بقولها ايه
قالت عايزاك ف اخر يوم اودام طليقي تاخدني الاوضه وتمتعني عايزه اروح للماذون ولبنك علي كسك وطليقي يكون عارف
بقولها حاضر هيا قالت عايز افضل امص زوبرك لحد مينزل انا بقولها انزلي مصي زوبري هيا قالت حاضر همصو بس عايزاك تنزل ف بوقي عايزه ابلع لبنك
هيا نزلت ونزلت بنطلوني وزوبري وقف وقالت عايزه امص زوبرك كلو امسك دماغي اوووي وخلي زوبرك جوووه بقولها ماشي هيا بتمص زوبري وانا مسكت راسها ودخلت زوبري للاخر
2L5jEs2.md.jpg
وهيا بتحاول تبعد وانا ماسك راسها جامد بعد ثواني طلعتو وهيا فرحانه وبتقولي زوبرك كبير اوووووي ورجعت تمص وتتوف عليه زوبري كلو حتي بضاني بقي كلو لعاب من ريقها وهيا قالت عايزه زوبرك يحسس ع خرم طيزي
بقولها ماشي هيا وقفت وهيا مسكت زوبري
وقالت ف اي يوم لو لقيتني عايزاك ماترفضش
انت نكني عنيف ومتعني عشان خاطري انا بقولك من دلوقتي عشان معرفش اقولك انا عايزاك
انا بقولها ومين قالك اني مش هنيكك
وحيات امك لو جوزك هيكون جنبك ف العربيه ورا
لهنزل ونيكك جنبو وقفت
وطلعت بزازعا وقالت نيك بزازي بزوبرك انا دخلتو ف بزازها وهيا ضمتهم عليه
2L5iHzB.md.jpg
وانا بحرك زوبري فوق وتحت وهيا بتحرك نفسها كمان علي زوبري احساس جميل اووووووي
وانا ببصلها بنظره انها مش مراتي دي شرموطه وعايزه تتمتع حتي لو هتطلق وتتجوز حد ينيكها برحتهم كنت بنيك بزازها كانو كسها وهيا اااااااااه ااااااااه وانا بنيكها اووووي ونظرت الهيجان الي ف عنيها دوبتني خالص ومحسيتش غير بزوبري وهو بينزل علي صدرها وهيا ااااااااه نزلت كتير اووووي وهيا فرحانه ودعكتهم ف جسمها ووقفت وقالتلي لبنك يجنن
وهيا قالت انا لسه مشبعتش ولقيتهها
ونزلت بنطلونها
وقالت طب تعالي يلا ولا شبعت
2L54eII.md.jpg
انا بقولها حد يشيع منك
انا بقولها ايه الحلاوه دي
قربت منها وهيا مفنسه وبتهز طيزها وانا
ضربت طيزها وهيا بتضحك وبتقولي ايدك صعبه انا ضربتها تاني وتالت وحطيت زوبري مابين طيزها وضميت طيزها ع زوبري وهيا بتعض شفايفها وبصالي
وانا وقفتها وزوبري ف طيزها وانا بقولها طيزك تجنن
وهيا بتقولي حط زوبرك علي خرم طيزي هيجني بيه
انا بقولها ادخل زوبري ف طيزك
قالت لا بلاش انت زوبرك هيعورني
لقيتها فنست وبعدت اابتاع الي بين كسها وفتحت طيزها وشوفت خرمها ضيق انا حطيت صباعي بحسس عليه وهيا اااااه انا بدخل صباعي دخلت عقله جووه وهيا ااااااااح طلع صباعك
انا دخلتو كلو وهيا اااااااااه
طيزها بتقفل وتفتح علي صباعي الي كنت بحركو ف طيزها وهيا اااااااه اااااااااااااه وانا زنقها عشان ماتقومش وطلعت صباعي وضربتها ع طيزها
نزلت علي ركبتي وبقولها افتحي طيزك
هيا فاتحتها وانا بحسس ع خرمها ودخلت بالساني عطيزها الحس في وهيا ساحت وانا دخلت صباعين ف كسها وبقيت انيكها بعد ٣ دقايق من الصراخ والمتعه لما عرفت انها هتنزل حطيت زوبري تحت كسها وهيا نزلت علي زوبري عسلها
وانا دخلت زوبري ف كسها اووووي مع ااااااه منها خلتني ازود ف النيك اووووي وبضرب طيزها وطلعت زوبري ونزلت الحس كسها انا كنت باكلو مش بلحسو حتي هيا نامت ع الخشب وانا فتحت طيزها وفضلت الحس في كسها وطيزها ووقفت وضربت طيزها اووووي وهيا مولعه نااااار لدرجه انها مدت ايديها ع كسها بتدعكو وانا مسكت زوبري وبحكو ف كسها وانا شايف خرم طيزها الهيجان منظرو يجنن حطيت راس زوبري عليه وهيا دخلت صباعين ف كسها وانا بقولها ادخلو قالت اممممم دخلو براحه انا فتحت طيزها وتفيت ف طيزها ومسكت زوبري وبدخلو اوووي ف طيزها هو دخل بالعافيه
بس دخل الراس ف طيزها
وهيا اااااااااه لا لا خرجو انا مسكت ايديها الاتنين كاني وبدخل زوبري ف طيزها وهيا ااااااااااااه بصوت عالي وانا زوبري دخل ف طيزها كلو
حاسس ان زوبري هينقطع جووه طيزها
وهيا خرجو خرجو بيوجعني انا نمت عليها بجسمي كلو وبقولها جميل اووووووي وهيا لا لا خرجو وانا بحرك زوبري ف طيزها وهيا سكتت بس اهات خفيفه ٥ دقايق وانا بهز نفسي عليها
وهيا اول ماقالت دخلو وطلعو براحه انا وقفت وبدخلو وطلعو براحه وايديها سانده بيهم
2LlPGTb.md.jpg
وهيا الي بقت تطلع وترجع براحه ع زوبري
وهات خارجه منها ولقيتها بتقولي ياخربيتك انت عملت ايه ازاي دخلتو انا مسكتها من وسطها ووقفتها وزوبري ف طيزها ونزلت الحماله وطلعت بزازها وبفعص فيهم وبقولها انتي شرموطه عايزه تتناكي ف كل فاتحه فيگي
وهيا ااااااه زوبرك يجنن مكنتش اعرف انه ممتع كده
انا بقولها اطلعو قالت لا سيبو ف طيز عشان اخد عليه
وهيا وقفه وانا بنيكها وهيا قالت اقعد
انا قعدت ع الخشب وهيا فاتحت رجليها ومسكت زوبري ودخلو ف طيزها وشكلها مبسوطه بنيك الطيز اووووي هيا فضلت تنزل وتطلع ع زوبري وانا بفعص ف بزازها وهيا وقفت وقالت وجعتني ولقيتها بتقعد عليه وزوبري دخل ف كسها وهيا ف حضني وفضلت كده شويه لحد ماقولتلها هنزل هيا قامت ونزلت ع ركبتها وانا بحط زوبري ع بزازها لقيتها رفعت الحملات ودخلت بزازها وقالت عايزه لبنك ابلعو وانا دخلت زوبري ف بوقها وهيا بتمصو لحد مازوبري بينزل ف بوقها
2L0FjPS.md.jpg
وهيا بتبلع لبني ومصت زوبري ونضفتو كلو ووقفت وحضنتني وقالت بموت فيگ انا وقف وحضنتها وبعد مافضلنا شويه فعلا الجو كان بارد لما جسمنا بقي هادي انا شيلتها ودخلت بيها البيت
وانا وهيا اتشطفنا وانا غسلت طيزها بصباعي وهيا نضفت كسها وفضلت ابوس فيها وكنت انا وهيا اليومين الباقيين نكتها فيهم ٥ مرات
ف كل حتي ف البيت كان لسه يومين والشهر يخلص انا بكلمها هيخصل ايه وكده
وهيا كتبت شيك وقالت خالي دول معاك بسالها ده ايه
قالت مليون بقولها كتير اووي
عطتني بوسه وقالت اوعدك اذا بكره عملت الي اتفقت معايا عليه اودام طليقي هعطيك كمان مليون
قولتلها هو هيوافق قالت
هو مش هيقول حاجه انت لسه جوزي
احنا هتقعد مع بعض نستنا الماذون
انت تاخدني ف حضنك وتبوسني وسيب الباقي عليه
قولتلها ماشي
الساعه ٦كنا ف المطار ورجعنا مصر تاني وكانت ف عربيه مستنيه ركبنا وانا ووصلنا الفيلا وانا قولتلها هروح اشوف امي قالت ماتتاخرش
فعلا روحت البيت سلمت ع امي وكنت جايب ليها حلق دهب وغوايش دهب
هيا الي كانت شاريهم عشان امي
المهم كلمت نجلاء كانت مبسوطه وقالت تعالي انهارده والشرموطه بعتتلي فيديو ١٠ ثواني وهيا عريانه وكسها منزل وهيا بتقولي ده حالي كل ماتفتكرك بقولها يومين وكون عندك وهيا قالت تعالي دلوقتي والحاح منها روحت فعلا
خبطت والباب اتفتح وكانت العيال معاها وهيا لبسه روب ووشها مكياج وكانها عروسه
بكلم العيال وبضحك معاهم
وهيا قالت تعالي اول مابقينا ف جنب هيا هجمت ع شفايفي وانا ببوسها اوووووووي وهيا بتبوس كانها اخر مره هتبوس
اخدتني للاوضه وبدون كلام لقيتها قلعت وكانت ملط تحت الروب ولقيتها بتقلعني بعنف وانا قلعت وهيا نيمتني ع ضهري وركبت ع زوبري الي دخل اوووي ف كسها وهيا ااااااااااااااه ااااااااه فضلت تنط ع زوبري ١٠ دقايق تريح وترجع تنط تاني وهيا نزلت ع زوبري ولسه مكمله وانا حضنتها وقلبتها ع ضهرها وانا فوقها وكنت بهبد الزوبر ف كسها وهيا ااااااه اااااااه
فضلت انيك فيها اصعب موقف مكنتش مصدقو
لما لقيت الباب بيتفتح ف لحظه اخدت ملايه السرير فوقي وزوبري ف كسها كانت البت وانا نايم ومش بتحرك ونجلاء بتقولها اخرجي بره ياحبيبتي وانا طلعالك هيا قالت عمو
قالت ف الحمام اخرجي وقفلي ااباب خرجت البت وانا كملت نيك وبقولها انا هفشخك وهيا كتفتني بايديها ورجليها وف ظرف دقيقه زوبري انفجر ف كسها وهيا اااااااااه اااااااااح ننااااار نااااار مولعه جوه
وانا فضلت لاخر نقطه وطلعتو وهيا شالت الملايه وكسها بينزل لبن وقالتلي وحشتني اوووي انا وقفت لبست وهيا لبست الروب
وانا طلعت معاها بوستها ع الباب ومشيت
روحت الصيداليه وانا عايز انفذ خطتي الي فكرت فيها لما سمعتها بتكلم طليقها طلبت من الصيدلي منوم ومزود شهوه للست وفياجرا
هو ضحك وانا ضحكت واخدت الحاجه ومشيت وروحت ل ولاء ااساعه ٩ بليل
هيا كلمتني وعرفتها اني ف الطريق
وانا روحت ليها سلمت ع جوزها وهيا اخدتني للاوضه واتعشيت هناك وهيا قالت لبسه تقيل عشان ماتزعلش
بقولها ليه قاعده معاه
قالت ماتقلقش هو ضعيف ف الجنس
انا بقولها بس جسمك ده بتاعي وبمسك طيزها
ده بتاعي وملكي فاهمه قالت فاهمه وانا تحت امرك ف اي وقت انا بقولها طيزك عمله ايه قالت عايزاك انا ابتسمت وهيا بتقولي بحبك
انا ابتسمت وقولتلك وانا بعشاق جسمك
قالت انا مبسوطه اووي بشهر ده
قولتلها عندكم عصير قالت ايوه ثواني قامت وانا جهزت الحبايه وهيا رجعت ومعاها كوبيتين
وانا قولتلها معلش كوبايه ميه
هيا قالت انا مش بعمل لحد كده قولتلها معلش بضحكه هيا راحت وانا حطيت الحبايه وهيا رجعت وانا كنت شربت شويه وكويس انها فضلت شويه لحد ماشربت الكوبايه كانت الحبايه دابت
وهيا بداء يظهر عليها النوم وهيا قالت عايزه انام وبقولها وانا انا قفلت الباب بالمفتاح ونمت معاها وهيا ف حضني بس انا اول ماهيا نامت طلعت زوبري ونيمتها ع ضهرها وفاتحت رجليها وقلعتها البنطلون لفخادها وشوفت كسها تخت الكلوت
انا طلعت زوبري ودخلتو ف كسها وفضلت انيك فيها وهيا نايمه وزوبري داخل طالع ف كسها ١٠ دقايق لحد ما اخيرا نزلت ف كسها ريحت شويه وكملت عليها نيك نزلت تاني ف كسها مرتين ف كسها ربع سلعه استريحت خالص
ومسحت كسها ونمت جنبها لتاني
يوم وهيا مش حسا بحاجه وانا وهيا صحينا الصبح وهيا مبسوطه بسبب ان انهارده اخر يوم وهنيكها اودام جوزها وانا حطتلها منوم تاني الساعه ٩ نامت
وانا نزلت مره والتانيه ف كسها لما فشخت كسها مسحت كسها
والساغه ١ صحينا وكنت نايم عشان ماتفكرش حاجه
وانا مستني اسبوعين يظهر عليها ابن من صلبي……… نكمل الجزاء السادس
عشان ورايا شغل بدري
- لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية منزل أخي يجمعنا)