روايات

رواية مدير مبيعات عفريت الفصل الأول 1 بقلم ناهد ابراهيم

رواية مدير مبيعات عفريت الفصل الأول 1 بقلم ناهد ابراهيم

 

 

البارت الأول

 

 

انا هاني عمري حاليا ٤٥ شغال مدير مبيعات و بموت ف الجنس و عندي استعداد لأي حاجة وقت الهيجان
مراتي و مزتي حنان ٤٠ سنة ست بيت.بس ايه يا جدعان حاجة بنت متناكة جسم يهيج فشخ طولها ١٧٣ و وزنها ٨٢.جسمها مقولكمش بقى بزاز كبيرة و حلماتها لونها بني غامق و الهالة اللي حواليها كبيرة اوي و دي حاجة بتهيجني مووووت عشان بحب الحسها اوي و فخادها مليانة و سمانتها تهيج المخصي ههههههههههههههههههه .أما طيزها و اه من طيزها يا شباب كبيرة و مشدودة بخبىاوي لما انيكها ادفن وشي فيها من كبرها. أما بالنسبة لحالتها الجنسية وقت النيك بتبقى ميتة من الهيجان و عندها استعداد تعمل اي حاجة المهم انها تفتح رجليها و تتناك.
حكايتنا مع الجن بتبدأ من سنة و نص
اليوم ده كنت راجع من الشركة و تعبان لقيت حنان خارجة من المطبخ لابسة قميص نوم لونه بنفسجي طويل مفتوح لحد وسطها و بحمالة بتتربط على الرقبة و ضهرها كله عريان لحد اول طيزها.و بزازها تلات اربعها طالع من القميص من قدام و حلماتها واقفة اوي ولابسه شبشب مفتوح من قدام و بكعب و حاطة منيكير لونه بنفسجي.جت باستني و قالتلي على ما تاخد دش اكون حضرت العشا.دخلت خدت الدش و لبست شورت ع اللحم واسع زي ما لبوتي بتحب و عريان من فوق. (نسيت اقولكم اننا مش بنخلف و راضيين )
قعدنا اتعشينا و وسط ما احنا بناكل و كنا بنتكلم في الشغل انهاردة و عملت ايه في شغلي لقيت حنان بتقولي ياترى ناوي على ايه انهاردة و انت رافعني قلتلها انتي نفسك في ايه نفسك نتخيل حاجة ولا تحبي اكون خدامك انهاردة قالت لي لاء نتخيل قلتلها تمام نتخيل ان انا و انتي في شاطئ و بعد البحر طلعنا ندخل الكابينة عشان نستحمى و قلت لك ايه رأيك ادخل معاكي.
اتعشينا و جت نامت على رجلي قلتلها قومي البسي اندر و سنتيان عشان كأننا ع البحر قامت لبست و جت و احا على جسمها اللبوة اول ما شفتها قلت لها ده انتي لو ع البحر كده هتهيجي الناس يا متناكة قالت لي و مالو يا عرص ما انت نفسك في كده قلت لها نفسي يا شرموطة اشوف جسمك عريان قدام الناس
و جت نامت على صدري قلتلها يلا بينا عشان انا زبري وقف أوي. قالت لي طب ابدأ انت رحت وقفتها قدامي و قلتلها تعالي لقى ندخل الحمام عشان كأننا في كابينة الاستحمام
دخلنا الحمام و سيبنا الباب مفتوح عشان نتخيل ان الناس شيفانا و رحت موقفها تحت الدش و دخلت معاها بهدومنا و رحت بايسها من شفايفها و هي بدأت تسخن و بقيت امص شفايفها اللي بعشقها و امص ريقها اوووي و ابلعه و ايدي اليمين بتلعب في طيزها ماسك فردة طيزها في أيدي اووووي و ايدي الشمال بتلعب في رقبتها من ورا. لقيتها بتقولي هاني بس الناس رايحة جاية من قدام الكابينة تشوفنا استنى لما نطلع الاوضة.قلت لها احا يا متناكة انا نفسي يشوفوني و انا بنيك مراتي العلقة المتناكة و يشوفوا جسمها اللي مولعني قالت لي يا راجل يا عرص عاوز جسمي يبان للناس و يشوفوا بزازي و كسي قلتلها و طيزك كمان يا حنونة و ده لعها.رحت لفيتها و لقى ضهرها ليا و زبي راشق في طيزها من ورا و وشها لباب الحمام و بقولها خلي وشك للناس عشان يشوفوا هيجان وشك يا متناكة و انا بدخل زبي في طيزك و بقفش في بزازك دي قالت لي اووووف جميل اوي خليهم يشوفوني و انت بتقعدي البرا و يشوفوا بزازي و فجأة و انا بنيكها النور قطع عن الشقة كلها ف رحت جبت الموبايل و نورت الكشاف حنان قالت لي ما تيجي نخرج من الحمام قلت لها لاء كملي انا جبت الموبايل اهوه. و كملت معاها اني لازق زبي فطيزها و رحت مقلعها البرا و بقفش في بزازها و بدعك حلماتها براحة اوي عشان هي بتهيج من كده و هي ابتدت تطلع آهات قلتلها ايه يا شرموطة هجتي قالت اكيد .مش شايفة الناس و هي بتتفرج على جسمي رحت نزلت على ركبي من وراها و قلعت لها الاندر و دفنت وشي في طيزها الحس خرمها اوي و هي تقولي هيجتني يا عرص و اقولها انا عرص جسمك يا شرموطة و هي حطت ايدها على كسها من قدام تدعك فيه و تقولي الحس خرم طيزي اوي كسي ولع يا راجل و احنا مندمجين أوي فجأة لقينا على باب الحمام واحد وواحدة عريانين ملط طبعا حنان صوتت و أغمى عليها و انا اتخضيت اوووي انتوا مين و دخلتم هنا ازاي.رد عليا الولد و قالي انا ممنون و دي هانيا جن و جنية عاشقة و هي مراتي في عالمنا.طبعا انا كنت مش مركز معاهم بسبب حنان قلت لهم طب خليكم هنا و شلت حنان لحد اوضة النوم و فوقتها هي فاقت و لسه مخضوضة فهمتها مين دول و قلت لها مادام طالعين لنا كده يبقى مش ناويين شر.البسس روب و تعالي ورايا خرجت و سالتهم انتم لينا عاوزين ايه جايين لكم عشان احنا سمعناكم و شفناكم و انتوا مع بعض و عرفنا انك بتحب الناس تشوف مراتك عريانة و جينا لكم عشان نمارس معاكم و اكون انا جني عاشق لمراتك و هانيا ليك لان جسم مراتك شفته من خلف المرايا و عجبني اوي و انت جسمك عجبك هانيا.
قلت له لاء طبعا انتوا جن و بعدين انتوا ازاي جن و واقفين قدامي كده كأنكم بني ادميين.
ردت هانيا و قالت لي احنا متشكلين على هيئة البشر. و لو وافقوا مش هتشوفونا ابا على هيئتنا دي و لو رفضتوا هتشوفونا على حقيقتنا لقيت حنان بتقولي طب تعالوا نقعد راح ممنون بيقولها لازم تقلعي الروب الاول عشان نقعد كلنا عريانيين. قلعت و قعدنا بدأ ممنون يقولي انا عجبني جسم معاك اوي و نفسي افشخها اوي و كنت بشوفها على طول من ورا المراية و هي بتستحمى و كنت بهيج عليها لحد ما عرفنا ميولكم النهاردة.و فجأة راح قام وقف و ياريته ما وقف زبره طلع طويل اوي حنان اول ما شافته شخرت وقالت احا ده هيدخل إزاي ف كسي رد عليها ممنون و قالها مش كسك بس لاء و طيزك كمان و جه قعد جنبها بقيت هي بيني و بينه و هانيا قامت و جت قعدت جنبي قلت لها خليكي واقفة اتفرج على جسمك و كانت ملط لقيتها بزازها حلوة مش كبيرة زي حنان بس طيزها طرية اوي و ملبن و شعرها طويل لحد تحت طيزها
قعدت جنبي و انا حطيت ايدي على كتفها ممنون قال تعالي يا مدام حنان مصي لي زبي حنان بصت لي بعلوقيه كده و راحت قامت قعدت بين رجليه و مسكت زبره تتفرج عليه و تكتشفه الأول و عنيها بتبص في عيني و لقيت هانيا قامت وقفت و جت قعدت على رجلي بضهرها و طيزها على زبي و بدأت تحك كسها في زبي و انا زبي بدأ يقف اوي من منظر شرموطتي مراتي و هي بتمص له و شايف الهيجان في عنيها و ممنون بيقولها حلو زبي قالت له حلو اووووي و طويل اوي أوي و هانيا بتقولها لسه لما يقف و يدخل كسك يا مرة يا شرموطة راحت مراتي اللبوة رفعت راسي و تقولها زب جوزي اعرض منه بكتير و هيفشخك كسك يا هانيا كل ده و هانيا قاعدة على رجلي و انا بفشخ بزازها من ورا و عمال أقطع فيهم لعب و دعك قلت لها قومي يا هانيا يا متناكة يا مرات العرص ممنون قالت لي و مش عرص بس ده انا بلعب له في طيزه و ببعبصه الخول ده لفيتها و خلتها تسند باديها الاتنين على ضهر الكنبة و نزلت الحس كسها من ورا و هي عمالة اهههه لحسك حلو اوي يا هاني الحس كسي اوي انا هجت أوي انا شرموطة الجن و عاوزة اتناك من بشري اوي دخل زبك بقى في كسي ولع انا كان زبري وقف اوووي من اني شايف ممنون نيم مراتي ع الكنبة و نازل لحس في كسها و ايده بتقطع بزازها و هي بتموت تحته من المتعة و الهيجان و بتقولي حلو يا هاني انك شايفني كده و انا بتناك و كسي متقطع قلت لها زبي هيتقطع من الهيجان يا لبوتي و رحت مدخل زبي مرة واحدة في كس هانيا من ورا لقيتها صوتت بتقولي يا عرص زبك عريض فشخني .قلتلها بس يا متناكة انتي كسك غرقان اصلا من عسلك و فضلت انيكها في كسها و هي شغالة آهات و تقولي كمان زبك حلو اوي كان نفسي اجرب زب غير زب ممنون الخول ده و هو يرد عليها يقولها اتناكي حلو يا احلى جنية شرموطة حنان بزازها كبيرة و مجنناني اوي تقوله قطعها و مراتي تقوله قطعها اوي. و شغالين نيك أوي و بعدين انا رحت نيمت هانيا على ضهرها و رفعت رجليها لفوق و ضميتهم على بعض و دخلت كسي براحة و هي اهههه حلو كده أوي انا بحب اتناك براحة و اقولها انا هنيكك و ادلعك و مراتي الناحية التانية شغالة آهات و هي بتتناك و ببص لقيت ممنون بينيكها في طيزها و هي عمالة تصوت تحت منه و تقول له ما تنيك يا خول شكلك جني مش بتعرف تكيف الست اللي تحتك و فجأة النور رجع يرعش تاني عشان شكله هيرجع و هنا لقينا ممنون و هانيا فجأة بيتلاشوا و اختفوا.و بصيت لحنان و لقيتها نايمة ع الارض على بطنها رحت عدلتها على ضهرها و نمت على صدرها و قلت لها هو ده كان بجد يا حبيبتي قالت لي ايوه..و هنا يخلص الجزء الأول
في انتظار تعليقاتكم و ملاحظتكم

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية الحياة التي لم افهمها (كاملة) من الفصل الأول للأخير بقلم ناهد ابراهيم

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *