روايات

رواية منزل أخي يجمعنا الفصل الرابع 4 – قصة تحرر مصري

رواية منزل أخي يجمعنا الفصل الرابع 4 – قصة تحرر مصري

 

البارت الرابع

 

تاني يوم صحيت وانا شايفه نايمه زي القمر فعلا
بزها الشمال خارج من القميص
وانا ببصلها ومش مصدق ان دي مراتي
وبصراحه مش مصدق الي بيحصلي الناس دي
مش عايشه معانا ع الكوكب خالص كل حياتهم جنس ف جنس
انا كنت مصاحب سالم وعارف انه بيحب الجنس
بس مكنتش اتوقع ان امه شرموطه كده وتخليني اتجوز وانا بصراحه حبيت الوضع الي انا في بسبب الفلوس والمتعه الي انا فيها
لقيتها بتصحه وانا ببصلها
وهيا بصتلي وبتقولي صباح الخير
بقولها صباح النور ياعروسه ابتسمت وانا قربت منها اعطيها بوسه ف شفايفها وهيا بتلعب ف شعري وانا عملت الي كان نفسي اعملو وهيا نايمه
نزلت علي بزها ومصيتو وهيا بتقولي كفايه
وانا رجعت وقالت يلا عشان نخرج نفطر بره ونتفسح بالعربيه
بقولها دلوقتي
قالت هتنبسط اوووي الجو هنا جميل
هيا قالت وقلعت اودامي واخدت فوطه وانا قلعت البوكسر ودخلت معاها هيا قالت تعالي
دخلت معاها وانا وهيا مكناش رحمين بعض بوس وتفعيص خرجنا وهيا لبست
طقم اسود مقسم علي جسمها زي بتاع اسبيدر مان كده بس ساده واسود وشعرها الصفر وشكلها تحفه فنيه بزازها وكسها يجننو
انا لابس ترنج وهيا بتقولي شكلك جميل
انا قربت منها وبقولها ليه لبسه كده
بتقولي وحشه
بقولها زي القمر بس انا حاسس اني اريل
ضحكت وقربت مني وقالت انت كده هتخليني احبگ
انا عايزه انك تدلعني وتمتعني ف شهر عسلي
انا متجوزاك عشان كده
انا زعلت من كلامها بس فكرت فعلا هيا متجوزاني عشان كده بس ف الاخر دي مراتي
طلعنا وهيا ساكته وصلنا مطعم فطرنا وهيا قالت سوق انت فضلت سايق وهيا بتكلم صحبتها وانا لقيتها بتقولي ادخل شمال
سمعت كلامها وكان مكان واسع وقف عشان مكنش في طريق هيا قالت انزل
نزلت من العربيه وهيا نزلت بتتمشي وطيزها تجنن وانا ببص عليها وهيا بصتلي وابتسمت

2sGpSaI.md.jpg
وانا عيني عليها وهيا بتقولي لسه زعلان
بقولها هزل من ايه
قربت مني
وقالتلي انا طبعا مراتك ومن حاق تغير عليه حتي لو مفيش حد هيشوفني غيرك
انا بردو محدش قالي البس ايه ولا اعمل ايه
عشان كده قولتلك الكلام ده
شوف يالؤاي
انا عارفه ان انا مراتك وحاق تعمل الي انت عايزو
بس احنا مش ف مصر
هنا في ناس بتمشي بشورت
احنا مش ف مصر
وانت شايف مفيش حد حولينا
وانا باخد البيت ده عشان ده ف مكان خالي عن الناس عشانك انت
بقولها عشاني
قالت طبعا قربت مني وبتحسس ع صدري
وبتقولي انت جوزي وانا مراتك ومراتك تعبانه وعايزه جوزها يريحها هنا
انا بقولها هنا
قالت محدش هياجي ماتقلقش رجعت لورا ونزلت السوسته بتاعتها وطلعت بزازها الي كانو نااااار

2sM3p0G.md.jpg
وهيا بتقولي وقف ليه كده قرب انا بتاعتك
انا ببصلها وهيا ضمت بزازها ع بعض
وقالت تعالي مصهم انا قربت منها وباصص ف عنيها
ومسكت بزها وهيا بتقرب مني بشفايفها وانا ببوسها وهيا بتبوسني وبتمص شفايفي
وانا بمسك حلمات بزازها وهيا رجعت لورا ووانا لقيتها مسكتلي بزها وانا نزلت امص حلماتها كنت باكل حلماتها الوردي
وهيا وقفه ولقيتها بتقولي نزلني ع الارض انا نزلتها ونامت ع ضهرها
وانا فوقها وبمص بزها وبدل ع الاتنين
وهيا ف عالم تاني حرفيا انا بمص ف بزها وطلعت امص شفايفها وهيا مابتصدق فضلنا نمص شفايف بعض والاجمل لما زوبري علي كسها بحكو في واحنا بنبوس بعض
وبعد دقيقتين بقولها لبسه كلوت وهيا قالت شوف بنفسك انا وقف وهيا وقفت علي ركبتها وبتقولي خليني اشوف جوز كسي
انا قربت وهيا بتحسس ع زوبري وطلعتو من السوسته وبتبوس الراس واانا نزلت البنطلون وهيا بتمص زوبري

2sMAf99.md.jpg
وانا وقف وهيا قعدت تمص ف زوبري وانا بدخلو وطلعو وهيا وقفت تبوس شفايفي وبتدعك زوبري
وانا نزلتها تكمل مص تاني وهيا كانت بتبلع زوبري كلو وانا ماسك راسها وهيا تفت علي زوبري وبتدعكو وقالتلي زوبرك حديد
ورجعت تمص في وانا زوبري كان وقف اوووي بطريقه غريبه يمكن عشان المكان الي مهيجني اووووي هيا وقفت ولقيتها بتحط زوبري بين فخادها وضمت رجليها علي زوبري وبتقولي المكان حلو
انا بحسس ع طيزها وبقولها ايوه
وبحسس علي طيزها وبضرب طيزها وهيا مع كل ضربه بتخرج اااااه وانا روحت حضنها من ورا ومسكت بزازها اووووي افعص فيهم وبوس رقبتها
وهيا كانت ف عالم تاني ولما نزلت ايدي علي كسها وبدعك في وهيا مسكت دماغي وانا بدعك كسها اووووي ولقيت بتتهز وبتقولي بنزل ااااااااااه
وانا بنزل الي لبسه ونزلتو لطيزها وهيا لقيتها بعدت وعملت وضع الكلب وبتنزلو وشوفت كلوت اسود داخل ف طيزها

2sMW5Zl.md.jpg انا وقف وهيا بتبصلي وبتشاورلي بصباعها وانا وقفت اودامها وهيا مصت زوبري وانا بطلعو ورجعو وهيا فاتحه بوقها وانا روحت وراها وقعدت شوفت كلوتها غرقان عسل قربت منها وبشم كسها
وبمشي لساني عليه
ولقيتها بعدت كلوتها وشوفت كسها حميل وبيلمع من العسل انا طلعت لساني وبلحس في وهيا اااااااه اااااااه وانا فضلت الحس ف كسها شويه وعسلها كلو لحستو وانا بدخلو جوووه كسها وطلعت الحس خرم طيزها الضيق الي شكلو لسه محدش لمسو بس هيا ماتكلمتش وانا بلحس خرم طيزها ونزلت لكسها تاني الحس ومسكت زوبري وحطيتو ع كسها رايح جاي من بين شفايف كسها وهيا قالت دخلو بقي
انا وقفت علي رجلي ودخلتو ف كسها مره واحده وهيا ااااااااه وبقيت انيك فيها وهيا ااااااااه

2sVuRob.md.jpg
وانا زوبري ف كسها ومتعه رهيبه وانا راكب عليها وزوبري داخل طالع وهيا ااااااه ااااااااه
مكنتش اتوقع اني هيحصل معايا كده واتجوز وانيك مراتي ف مكان زي ده
انا فضلت انيك فيها وهيا بتقولي خرج زوبرك
خرجتو من كسها وشوفت عسلها بينزل وانا حطيت زوبري تحت كسها اتغرق عسل منها واول ماخلصت مصبرتش وزوبري كان رجع كسها وهيا راحت نامت ع الارض من التعب وانا نمت عليها ودخلتو ف كسها تاني وفضلت انيك فيها وانا فوقها وانا بهبد زوبري ف كسها وهيا ااااااااااه اااااااااه ووهيا قالت كفايه صدري وجعني هيا نامت علي ضهرها ولقيت اثار العشب علي بزازها وانا بمصهم وبقولها الف سلامه عليك ونزلت امص بزازها وهيا فاتحه رجليها وزوبري دخلتو تاني وهيا حضنتني برجليها وانا بنيكها اووووي وزوبري فاشخ كسها وانا بهبد ف كسها وهيا بتبوس ف شفايفي وانا بنيكها هيا قالتلي نام ع ضهرك
سمعت كلامها وهيا تفت علي زوبري وقعدت عليه ودخل ف كسها وفضلت تنط ع زوبري وانا ف عالم تاني كسها ممتع بطريقه رهيبه شفايف كسها قفله ه زوبري وانا فضلت كده لقيتها وقفت وبتنزل عسل كسها ع فخادي وركبتها بترتعش انا وقفت وشيلتها علي ايدي ودخلتها العربيه من ورا وهيا علي ضهرها انا دخلتو ف كسها وفضلت انيك فيها 5 دقايق بنيكها اوووووي الخمس دقايق مريحتش فيهم لحد ماحسيت زوبري خلاص هينفجر وانا عايز انزل ف كسها ف ف اخر لحظه خرجت زوبري ونزلت ع كسها وهيا بتبصلي وبتدعك كسها وانا لقيت ميه بتنزل من كسها وهيا بتاخد لبني وبتدخلو ف كسها
وانا نمت عليها ابوسها وهيا حضنتني
فضلنا كده خمس دقايق نحب ف بعض وبوس وانا نزلت ولبست وهيا لسه زي ماهيا انا اخدت كلوتها من الارض والبدله بتاعتها ولبستها الكلوت وهيا نزلت ولبستها البدله
وهيا حضنتني
وقالتلي انا ملكك انت وبس
اي لبس هلبسو عشان يعجبك انت مش عشان حد تاني انا بعشق الراجل الي بيغير عليه
بيحسسني اني ست ومعايا راجل
واعرف طول مانت جوزي انا مش هحرمك من اي حاجه ابدا وانا فتحتلها الباب ركبت جنبي وانا بسوق ورجعنا البيت وطلبنا اكل دليفري
وطول اليوم قاعدين مع بعض هيا كانت ممشيه شغلها بالتلغون وانا وهيا قاعدين نحكي لبعض عننا
واجمل حاجه حصلت لما لقيت جوزعا الاول بيرن عليها وهيا ردت وهو بيقولها وحشتيني
بصتلي وعطتني بوسه علي شفايفي
وقالتلو عايز ايه
قالها بطمن عليگي ياحبيبتي
هيا ردها عجبني اوووي
قالتلو ماتخفش انا مع جوزي وهو معايا ومش مخليني محتاجه اي حاجه
سلام دلوقتي قفلت
انا كنت رجعت انام ع الكنبه عشان مركزش معاها
هيا وقفت كانت لبسه شورت وتشيرت
ولقيتها قربت مني ونامت فوقي وبتقولي ليه بعدت
بقولها مفيش
قالت لازم تثق فيا شويه انا بقولها انا واثق
ضحكت وقالت مش باين عليك
وبعدين انا عايزه اخرج بره بقولها يلا
لبسنا وطلعنا كانت زي القمر كان الجو في هوا شويه وهيا لبست جاكت وكانت زي القمر روحنا للمدينه وكانت تحفه وانا وهيا ماشيين جنب بعض شوفت عجايب واحد وقف وجنبو واحده شبه عريانه
والمنظر الي شوفتو وهيا قالتلي اكتر الناس هنا زي دول
كان في واحد وقف ومعاها واحده
وهيا قالت اتفرج بقولها ع ايه
قالت شوف الي بيصورو دول لقيت واحد ماشي وواحد وراه بكاميرا بيصورو

لقيتهم وقفو عند الراجل والي معاها كانو ف ال40 والعيال ف الغشرين
كانو بيتكلمو بس بعد ثواني لقيت الواد بيبوس مراتو وبيفعص ف جسمها حتي رفع رجل وجوزها كانو من بنها والواد بيصور ولما خلصو البوسه طلع تلفونو وهيا كتبتلو رقمها ومشيو
وانا بقولها اخد رقمها
قالتلي ده هيكلمها ويتقابلو ويمارسو الجنس سوا
ويمكن جوزها يروح يتفرج عليها وهيا مع الاتنين
بقولها عرفتي كل ده منين
قالتلي من 3 سنين كنت هنا كنت معايا بنتي عياب زي دي وقفت جوزي وكانو بيتكلمو معانا ملخص الموضوع انهم عندهم صغحه
وهما هيبسوني وينزلوها ولو عايزه صورتك مش تكون واضحه عادي جوزي وافق وهو بيكلمني انا رفضت وراح لصحبتي مع جوزها وهما وفقو ونفس الي حصل اودامك حصل مع صحبتي
بليل كلموها وراحت ليهم ولما رجعت حكتلي انهم ناكوها ولولا انها عملت حسابها كانت هتحبل منهم
بقولها وده عادي قالت عادي هنا
هنا كلو برحتو هيا عطتني بوسه وقالت تعرف
لو الست دي كانت معاها راجل زيك مكنتش قدرت تعمل كده او تعطيهم رقمها
بقولها كنت اقتلك وقتلو
ضحكت وانا وقفين نتفرج علي المكان وهيا وقفت اودامي وقالت عمرك جربت تبوس حد ف مكان عام
ببصلها وبقولها ناويه علي ايه انا بقيت بخاف منك
قالت مش عايز تجرب لقيتها لفت ايديها ع رقبتي وطلعت لسانها علي شفتها وانا بقولها ياخربيتك
هيا قربت وعطتني بوسه وهيا رجعت وقالت هنا عادي خود راحتك انا لقيتها رجعت تمص شفايفي وانا غمضت عيني ومسكت طيزها افعص فيها
وانا وهيا ف دنيا تانيه خالص وانا بفتح عيني وهيا بتفتح وانا اخدتها ف حضني
ومشينا وهيا قالت انا مبسوطه اووووي انهارده وانا بقولها عايزه بوسه تاني ضحكت واخدتها ف بوسه المره دي طولت اكتر من الاول ورجعنا للعربيه واخدتها ف بوسه اكتر من 5 دقايق وانا وهيا كنا هيجانين اووي وهيا شافت زوبري وقف وانا سايق لقيتها بتحط ايديها عليها وبتقولي وقف ف جنب بقولها ليه وقفت ف منطقه فاضيه
وهيا نزلت وراحت عند الباب فتحتو وقلعت الجاكت
ونزلت رجلي وقالتلي انا هنا عشانك انا مراتك ف اي وقت محتاج تنزل قولي
بقولها لما نرجع قالت لا هنا احلي
انا همصلك بس نزل ف بوقي
انا لقيتها نزلت بنطلوني وزوبري وقف وهيا نزلت تمص في

2sWlzXI.md.jpg
وانا نايم وهيا بتمص زوبري وتمص بضاني وانا زي منا هيا بتمصلي والعربيات معديه وانا سمعت بنت ف العربيه بتقول Wow, good
وهيا بتبصلي وبتمص زوبري وانا مهمنيش حد
المهم عندي متعتي معاها مكنتش مصدق اني هنبسط كده معاها ف الجنس اكتر من 10 دقايق واتا زي منا وهيا كملت مص لحد منزلت ف بوقها وهيا بلعتو اودامي وبقت تضغط ع زوبري لاخر نقطه طلعت منو
ولحستها ولبستني وركبت وانا كنت فرحان ووصلنا البيت وبليل هيا الي عملت بيتزا
اتعشينا وبعد الساعه 12 هيا دخلت تنام وانا كنت هيجان عليها ومن لبسه الي كانت لبسه دخلت عشان انام ولقيت القمر كلو نايم اودامي
كسها واضح من الكلوت
وانا قربت منها وقلعت وكنت ناوي انيكها حتي لو هغتصبها حطيت صباعي ع كسها

2sWV0Ij.md.jpg
وبحركو براحه وهيا نايمه
وانا بحرك صباعي ع كسها
ونزلت اشم كسها ريحتو تجنن
وانا طلعت لساني بحركو ع الكلوت بتاعها ورفعت كلوتها ولحست كسها وعيني علي وشها كانت نايمه وانا عارف لو صاحيه وشها تعبيرو هتتغير
انا كنت داخل بعدها بساعه لما نامت
انا مسكت زنبورها بالساني الحس في وهيا اتحركت وانا بعدت وزوبري وقف اوووووي انا بدعكو وهيا كملت نوم نزلت ادعك زوبري ف كسها
ودخلت راس زوبري وهيا اممم انا طلعت زوبري وعملت نفسي نايم وهيا مصحتش
بعد شويه فتحت رجليها وبعدت كلوتها والمره دي هجمت ع كسها وفضلت الحس في وامصو وسامع اهاته وهيا مسكت شعري وانا بلحس ف كسها اوووووي وهيا بتشد شعري وانا طلعت عليها وهيا اخدتني ف حضنها
وانا مسكت زوبري ودخلتوو ف كسها وهيا اااااااه وبتبوس فيا وانا بنيكها اووووي وبعنف وزوبري داخل طالع ف كسها
وهيا قالت خليني امص زوبرك انا طلعت زوبري وكلو غرقان عسل منها وهيا وقفت علي ركبتها

2sWSKrb.md.jpg
ونزلت مسكت زوبري وقالت العسل ده من كسي
وانا لقيتها بتقولي كنت هزعل منك اووووي لو كنت نمت وهيا بتمص زوبري
بقولها ليه
قالتلي عشان انت نزلت لما مصتلك وهتسيبني من غير ماتريحني انا بقيت ارفع وسطي وزوبري يدخل ف بوقها وهيا بقت تبلعو كلووووو للاخر وهيا بعد مص كتير وقفت وفتحت الروب

2sW40Ss.md.jpg
ومنظر جسمها يجنن وهيا بتشد كلوتها
الي دخل مابين شفايف كسها
وهيا طلعت عليه وبعدت كلوتها وبتقولي دخلو ياحبيبي ف كسي انا بقولها اعطيني طيزك هيا لفت وشها وطيزها بقت ف وشي
هيا قعدت ع زوبري ودخل كلو وانا شايف طيزها بتنزل وتطلع ع زوبري
احساس جميل للزوبر وللعين
منظرها وهيا بتبلع زوبرك وخرم طيزك اودامك حتي طيزها العريضه بتتهز علي زوبرك ده متعه خاصه هيا طلعت زوبري وعدلت نفسها وقالت انا بحب اشوفك وانت بتناك منك هيا ركبت ع زوبري ودخل ف كسها

2sW6v1t.md.jpg
زوبري دخل ف كسها وهيا قعدت عليه كلو وبقت تنط براحه وانا مولع وهيا مكمله وبتبصلي وعنيها تدوب اي زوبر انا مبقتش بتحرك هيا بتعمل كل حاجه
زوبرك داخل طالع ف كسها وهيا بتنط عليها لما هيا قعدت علي زوبري عرفت انها تعبت انا حضنتها وببوسها ف شفايفهة وقلبتها ع ضهرها وفضلت انيك فيها وانا نايم عليها
وهيا فاتحه رجليها وانا وهيا اهات من المتعه وصوت النيك عالي اوووووي ف الغرفه
وهيا قالت نام فوقي دخلو من ورا انا لقيتها اخدت وضع الكلبه وانا دخلت زوبري فيها وفضلت انيك فيها وهيا قالت نام ع ضهرك نمت وهيا ركبت علي زوبري وفضلت تنط وطيزها ف وشي لقيتها حكت ايديها ع السرير وبقت تطلع وترجع ع زوبري

2sWbhp1.md.jpg وانا زوبري مولللع نااااااار وهيا تنزل وتطلع عليه رايح جاي وزورري يخرج ويدخل ف كسها وانا لقيتها بتهز طيزها اوووووي وزوبري ف كسها احساس جميل وزوبري بيخبط ف كسها وهيا بتهز طيزها وبتطلع وترجع وزوبري ف كسها وانا بنيكها وهيا طلعت زوبري ولقيتها بتنزل عسلها ع فخادي ومش قدره تتحرك انا زقيتها ونزلت الحس كسها لما شبعت منو ودخلت زوبري ف كسها وايدي ع وسطها وبقيت انيكها اوووووي وهيا ااااااااهه ااااااه ااااااااااه جاااامد جااامد وانا بدخل زوبري للاخر وطلعو ورجع انيكها اووووي
لحد ماحسيت نفسي قربت خرجت زوبري وهيا اااااه اااه انا اخدت نفسي وقلبتها ع ضهرها وفتحت رجليها وبحك زوبري ف كسها وهيا بتفتحلي كسها بايديها وبتقولي دخلو كلو انا بضرب كسها ودخلتو ف كسها

2sXH5xt.md.jpg
2sXHG5l.md.jpg
هيا بقت تدعك كسها وزوبري جوووه داخل طالع وهيا اااااه ااااااااه اااااااااااااه وانا بنيكها اووووووي كسها صوتو عالي اوووي من زوبري وهيا بتدعك اووووي
لحد ماكسها بينزل وانا زوبري جووووه احساس حلو اوووي نمت عليها وببوس شفايفها وهيا تحت مني وانا بنيكها اووووووي لحد مالقيت نفسي هنزل
وهيا حضناني وانا بقولها هنزل هنزل وهيا مش عايزه تسيب نفسها وكمان لقيتها بتقولي نزل ف كسي نزل جووووه انا استسلمت ولسه هنزل طلعت زوبري بسرعه وانا من ضغطت رجليها ع وسطي زوبري فوق بطنها ونزلت كل لبني علي بطنها وهيا بصالي
وانا ببوسها وهيا حضنتني وبتقول شكرا انا ف حضنها وبقولها ع ايه
قالت انا اول مره اوصل لكده انا مش عرفه نزلت كام مره بقولها انتي تجنني وببوسها وقالت ليه منزلتش جووه
قولتلها عشان ماتحبليش قالتلي انا الي قولتلك نزل جوووه ليه منزلتش والغلط مش هيكون عليگ
قولتلها اتا كان نفسي انزل فيگ وتحملي مني وعارف ان هيحصل مشكله بسبب كده
ابتسمت وقالت مفيش مشكله ولا حاجه محدش يقدر يقولي حاجه انت جوزي وانت حر نزل مكان ماتحب
بس انا مش عايزه اخلف تاني
وبكره هاخد حبوب عشان تنزل جوه برحتك
انا ببوسها وبقولها ياريت نفسي انزل ف كسك
وهيا قالتلي لو كنت حبلت منك مكنتش هتطلقني ابدا
بقولها بجد قالت ايوه
انا بقولها ياريتني كنت نزلت جووه
ضحكت وقالت انت مش عايز تطلقني
بقولها بصراحه لا
قالت عايزني اكون مراتك وخلفلك
بقولها ياريت وتفضلي ف حضني دايما
قالت كده هتعب منك وانا بشتغل كتير
وبعدين انا لسه شب 27 انا 32
ضحكت وبقولها لسه صغيره
وبعدين بصراحه انا حبيتك ومستعد اعمل اي حاجه وتفضلي ف حضني دايما عطتني بوسه وقالت
انت انسان كويس وانا كنت اتمني اقبلك ف ظروف احسن من كده
بس انا مش هسيبك بردو لما نتطلق
تحب تشتغل معايا بقولها بجد
قللت بجد بس في شروط
بقولها موافق ضحكت وقالت
اول شرط تبعد عن اي واحده بتنام معاها
بقولها ازاي قالت زي عبير وساره
بقولها انتي عرفه ساره
قالت ايوه عرفه تقريبا كل حاجه
وكمان تشيل من دماغك خالص موضوع اننا لما تطلق تحاول تلمسني هرفدك وهتزعل مني
بقولها كمان
قالت انا مش شرموطه
انا كنت ممكن اتجوزك اسبوع وخلاص ونتطلق
بس انا متجوزاك شرعي وانت جوزي ومن حاق تعمل كل الي انت عايزو معايا عشان كده سفرنا شهر عشان نبقي لوحدنا وبرحتنا
نرجع للماذون نتطلق
وتاجي تبقي السواق بتاعي
بقولها موافق
قالت طول منا مراتك برحتك ف اي لحظه انا جاهزه ليك بس لما نتطلق يبقي كل واحد ف حالو انت ف شغلك وبس انا بقولها موافق
قالت وانا مش هسيبك هتاخد مبلغ حلو مني ومن طليقي تتجوز عشان تستقر وتفوق لشغلك وبس
بقولها شوفيلي عروسه بقي
قالت مفيش حد تعرفو بقولها لا
قالت هشوفلك انا عروسه حلوه ومن طبعك كمان ماتكونش زيي بتلبس وبتروح وتاجي
بوستها وبقولها طب افردي انا غصب عني نزلت جواك وانتي حبلتي مني
قالت ده ابني بردو هيبقي ابني وابنك وهيتكتب باسمك وباسمي ومن حاق تشوفو كمان
انا بقولها ياريتني كنت نزلت فيك
ضحكت وقالت بعينك من بكره هخدلك حبوب ضحكت وببوسها ونمنا ف حضن بعض…..

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى