رواية لولي واخواته البنات الفصل الثالث 3 قصة فيمدوم وخضوع - The Last Line
روايات

رواية لولي واخواته البنات الفصل الثالث 3 قصة فيمدوم وخضوع

رواية لولي واخواته البنات الفصل الثالث 3 قصة فيمدوم وخضوع

 

 

البارت الثالث

 

بعد ما أتكلمت عن بدايتي حابب أنقل ليكم الأحداث لبداية آية إيه اللي خلاها شرموطة بكيفها ومتحررة ومجنونة للدرجة العبثية دي ،
آية كانت بنت ناس ومحترمة إلى حد ما مش بتشتم ولا بتقول أي ألفاظ مش لطيفة بالعكس دايما شاطرة في دراستها من المرحلة الأولى لحد ما كانت خلاص وصلت لgrade10
هنا أبتدى الموضوع يختلف هي كأي مراهقة في كوكبنا العزيز أبتدت تنجذب للشباب بالذات الشباب الروش فشخ الباد بويز و الصيع اللي بيعامل البنت على إنها منديل تويلت
يستخدم أفظع إستخدام ويترمي فا هي دخلت في علاقة توكسيك سببت ليها المشاكل اللي هحكيهالكم،
آية مكانتش الإجتماعية بزيادة لأ خالص دايما تلاقيها بتاخد جنب بعيد عن أي حوار يعني لو في خناقة حصلت بين أي شلتين آية بتبعد خالص وتختفي
بس ده مدامش طبعا في المرحلة الثانوية وبالذات لما تكون طالبة في مدرسة international school ومن علية القوم لازم تكون بتبين نفسها وسط البنات
لازم متفضلش نيرد وعبيطة و لازم تبين قوتها وتدخل شلة فشيخة فالمدرسة المهم بتبدأ الأحداث مع تاني أسبوع في الدراسة وهي في نص اليوم الدراسي
وبتخلص الحصة وبييجي البريك وبتطلع من الكلاس وبتكون عايزة تدخل الحمام وفجأة بتلاقي خناقة في الحمام بين تالين وشيلتها و تالا وشيلتها وهما بيتخانقوا وبيشتموا بعض بالفاظ آية تقرف تقولها أو تسمعها وبتلاقيهم في حالة صدمة و استعاب أنها دخلت عليهم شايفاهم بيتخانقوا وبتسمع هما بيقولوا اي في الأول خافوا ليكون صوتهم
كان عالي وحد من المشرفين في المدرسة سمعتهم ودخلت عليهم لكن لقوا إنها البنت الغريبة دي اللي محدش بيكلمها ولا بتكلم حد ، دخلت تغسل إيديها قبل اللانش
و هما كملوا كلام وﻻ كان فيه حاجة راحوا رجعوا يشتموا فبعض بألفاظ اوسخ من المرة اللي فاتت واللي هي آية في قرارة نفسها بتسأل هما ازاي بنات هاي
وبيقولوا الالفاظ دي وسمعت مصطلحات أول مرة تسمعها بس اللي خدت بالها منه أنهم كانو بيتخانقوا على نور الولد اللي أكبر منهم ب3 سنين وبيعيد وغير مدرسته اكتر من مرة ومفيش مدرسة قبلته عشان فاشل وبيعيد بس بسبب أهله ومعارف والده دخل المدرسة بتاعتهم وهو يسبقهم بسنة دراسية واحدة شاب جامد معضل ووسيم
ومش بيروح المدرسة ب أي عربية ولا بيلبس أي لبس وطبعا نايك نص بنات المدرسة واد جامد وتقيل شعره وايڤي وطويل يعني اي مراهقة هتبصله هتريل عليه ،
آية بتخلص غسل إيديها وبتطلع من الحمام وفجأة بينادوها البنات قبل ما تطلع وتخرج من الباب
البنات : أنتي أنتي
بتبصلهم آية بإرتباك وخوف وبتقولهم : أنا؟
تالين :اكيد أنتي ، بقولك اي انتي مشوفتيناش او سمعتي حاجة ?okay
آية بترد : fine أنا مالي أصلا
تالين بيعجبها رد آية، طبعا آية بعد ما خرجت راحت أكلت غداها وخلص الحوار اليوم ده
بس وهي خارجة قابلت تالين راحت قالتلها : كويس انك مقولتيش لحد ع حاجة، انتي لي مش بشوفك؟
ردت آية : يعني اي مش بتشوفيني i’m always around
تلين ردت ب : بيبي افهميني انا مش بشوفك بتعملي حاجة او بتتكلمي مع حد انتي طول الوقت مختفية
آية ردت وقالت : مش عارفة بس المفروض اعمل اي يعني ؟
تالين قالتلها : سهلة يعني انتي شكلك مش بتاعة حوارات او كددا انتي اسمك اي اصلا
آية قالتلها : أنا آية ، و اها يعني مش بحب اتدخل ف حاجة متخصنيش ، وانتي اسمك اي
تالين بدهشة قالت : انتي متعرفنيش!!؟
آية قالت : ﻻ sorry بس عادي ممكن نتعرف
تالين قالت : واو ازاي متعرفنيش انتي مش هنا ولا اي انا تالين و البنات بيقولولي تالو انا ليا مكان هنا محدش زيي او في واحدة تعرف تكلمني بس انتي عاجباني
حساكي مش سالكة كدا ومخبية حاجة ونا بحب كدا
آية ردت ب : مش سالكة ازاي هو انتي تعرفيني
تالين قالتلها : روقي كدا في اي مش بقولك مش سالكة ، انا حساكي عايشة ف دور الgood girl وملكيش ف الحورات ف اكيد مخبية حاجة
آية : لا خالص الفكرة انا مش بحب ادخل ف مشاكل
تالين ردت ب : قصدك اني بتاعة حورات ومشاكل؟
آية قالت : لا خالص بجد عادي يعني بس انتي والشلة بتاعتك مع بعض ف انا اي اللي هيدخلني وسطكم
تالين قالتلها : ما انا اللي بدخلك ناو اي رأيك ؟
آية : مش عارفة بصراحة بس هو بسرعة كدا عايزة نكون اصحاب؟
تالين قالتلها : انا بشوف اللي ع كيفي وانا بقولك عاجبني انك ساكتة وباينة بريئة بس انا حاسة انك جواكي في واحدة تانية حابة تطلع ومش عارفة
آية قالتلها : ازاي
تالين قالتلها : لا دي بتاعتي بس بصي انتي في حاجة فيكي عجباني مش عارفة اي هي ممكن عشان مزة مش عارفة بس انا حابة انك تبقي جريئة كدا بدل ما انتي بنوتة مامي اللي مش بتغلط ، بصي باي دلوقتي عشان نور جاي
آية : قالتلها مين نور ده و ماشي نتكلم بكرة
تالين قالتلها : ده my boyfriend هبقى ابعتلك على instagram نتكلم
آية : قالتلها okay هاتي الuser
ساعتها تالين اديتها اليوزر ولما آية دخلت لقت واو كمية بنات وشباب الاتنين افشخ من بعض مزز من الجنسين وهاي جدا وعاملين لتالين فولو
وعندها كمية فولويرز كتيرة جدا والستوريز والصور اللي تالين لابسة فيها لبس البحر واللي كانت ب بكيني وصور جامدة كدة من النفس النوع كتير
راحت عاملة لتالين فولو
وتالين قالتلها : هبقى ابعتلك انا لما اكون رايقة عشان لو بعتّي ممكن مشوفش باي دلوقتي ……..من بعيد هاااي بيبي ازيك
آية شافتها وهي رايحة وبتحضن نور واتخضت يعني من جرأة تالين والطريقة اللي عايشة بيها حياتها ، بعدين استنت ماما لحد ما اخدتها وروحت بيها بالعربية
ساعتها روحت وفي بالها هو اي العبط ده هي البنت دي ليه كلمتها اصلا او عايزة اي او ليه أسلوب حوارها مش مظبوط واي الجرأة دي ويترى عايزة مني اي
روحت آية وراحت من بعد البيت للتمرين في النادي و وهي بتقلع في اوضة تغيير الهدوم وبتغير عشان تلبس لبس السباحة بصت ف المراية
و أفتكرت لما تالين قالتلها من كام ساعة (انتي في حاجة فيكي عجباني مش عارفة اي هي ممكن عشان مزة مش عارفة)
وهي بنفكر أن دي أول مرة حد من يعمي صحابها في طول عمرها او اي حد غريب يقولها انها حلوة هي ع طول عايشة مع نفسها ومش بتهتم باللي باقي صحابها او اللي تعرفهم بيهتموا بيه وعمرها ما عرفت تكون إجتماعية (هي أقرب حد ليا من حيث الشخصية وأحنا الأتنين قريبين من بعض ف التفكير)
المهم جربت تقلع هدومها لاول مرة وتحاول تكتشف جسمها مخبي اي ،عمرها ما بصت على جسمها او قيمته او اتعرت قدام المراية
لكن دي اول مرة ذعملها وعرت بس صدرها ولاول مرة وهي حاسة بقلق وخوف و إثارة فنفس الوقت بتقلع نفسها بالراحة ونفسها عمال يتقل ويتسحب
ودقات قلبها بقت قوية وسريعة كأن في طبول بتخبط جواها وعينها بتروح والصورة بتضلم قدامها ببطئ وبتققر تعري جسمها بعدد محاول تفضل قافلة على ايدها
بس بتنزل هدومها فعلا وبتقلع البرا بالراحة وهي مكسوفة من نفسها فالمراية ومش عايزة تبص على وشها اللي بقى أحمر بشكل يخوف
وأخيرا بتقلع خالص عند صدرها وبتشوفه لأول مرة قدام المراية وهي واقفة جوا أوضة التغيير في النادي، بتبص على بزازها اللي بدأت تكبر وتحلو وعلى حلماتها المنتصبين واللي هي مستغربة من وقوفهم بالشكل ده زبتبص على هالات الحلمة اللي لونها بينك وهالات الحلمة واسعة وكبيرة شوية وبتنفرج وبتعض في شفايفها وبتحط صباعها
على شفايفها تحت سنانها اللي بتعض عليها بإثارة وبشكل لو شوفتها فيه ممكن تنيك فيها وبالذات بزازها وشفايفها دي اللي عايز تتقطع بوس ومص ولا حلماتها اللي محتاجة رضاعة كأنك رضيع عطشان وجعان عايز صدر أمه، بتجرب تلمس حلماتها وبتقرب ايدها من بزها عشان تحط صباعها المبلول من بوقها على حلمتها وبتحس بكهربا و بقشعرة بتجري فكل جسمها وبتخبط عند كسها وشفراته من تحت الهدوم وبتحس انها سخنة من تحت لأول مرة في حياتها وبتحس بإن في حاجة بتنزل من كسها ، بتبص. للمراية بجرأة
المرة دي وبتبص على ملامح وشها اللي مليانة هيجان ومتعة وبتبص على جمالها وجاذبيتها وإبتسامتها العسل وعيونها الهيجانة شعرها اللي اتبل من عرق وشها بسبب سخونيتها
وبقى منظرها يصعب على اللي قلبه حجر ، بتجرب تمسك بزازها الأتنين بإيديها وترفعهم وتقفش فيهم بالراحة قام المراية وبتشوف حجمهم وبتحس أنهم حلوين وبيكبروا بسرعة
وبتهيج لأعلى درجة وبتغمض عينيها وبتاخد شهيق عميق وبتنفخ ببوقها زفير بريحة الفراولة من اللبانة اللي بتاكل فيها من فترة وبتسرح وبتهيج ، لحد ما الباب بتاعها بيخبط عشان طولت جوا ولازم تخرج عشان التمرين فا بتفوق آية وبترجع لوعيها ورشدها من تاني وبتغير وهي حاسة بكسوف و إحباط إنها مكملتش وفي نفس الوقت
بشعور التأنيب بس هي مش فاهمة ليه .

.
.
.
.
.
معلش هكمل الحكاية في وقت تاني و إزاي آية هتتعرف على تالين وشلتها ويترى تالين هتعرف تخرج البنت المستخبية جوا آية فعلا ولا ايه ؟
وهل هتكون في يوم زيهم ؟
كل ده هنعرفه بعدين
شكرا لإنتظاركم نتقابل في أقرب فترة ممكنة لإكمال حكاية آية
ومن بعدها هنبتدي بحكاية يارا واللي هتكون أكثرهم إثارة و أفضلهم من وجهة نظري بس عشان نبتدي فيها لازم ننهي حكايتنا هنا الأول
لحد ما نوصل لإزاي إخواتي الأتنين خلوني بانتي ليهم

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *