رواية فرس داخل منزلي الفصل العاشر 10 بقلم ناهد ابراهيم
رواية فرس داخل منزلي الفصل العاشر 10 بقلم ناهد ابراهيم
البارت العاشر
خرجت من عند لينا وقولت ل تاليا ادخلي ل لينا هيا دخلت وانا بقيت مبسوط ولسه مش مصدق ان لينا نزلت ف كسها وهيا لما بتهيح اووووي بتنزل ميه من هيجانها بقيت طول اليوم هيا لبسه ضيق ولبسه الننققاب وجسمها مولع وتاليا بنطلون جينز وطيزها تحفه عليها بليل لما حسن ريح جسمو شويه انا اخدت تاليا ورا الاوضه ونازل فيها بوس ولينا بتراقب الجو وهما بدلو مع بعض ولينا كنت بفعصها لدرجه من هيجاني عليها رفعت العبايه ونزلت بنطلونها والكلوت وحشرتو ف كسها فضلت انيك فيها ورا الغرفه ونزلت ف كسها وهيا منزلتش ميه وبقيت معاهم علطول واحده تاخد بالها والتانيه انيكها وكنت مبسوط اووووي وكنت باخد تاليا ف العربيه ونفضل بفعص ف بعض
وانا كنت عايش معاهم كاني متجوزهم ال3 ايام دول كانت كل واحده تجيلي بليل والتانيه بتراقب ونيكهم مع بعض لما جوزها يكون نايم ونزلت ف كسها تاليا 4 مرات وف يوم طلعت للمدام بليل بقيت انيك فيها وهيا مبسوطه نمت معاها علي سريرها كانت بتتناك مني ممكن 3 مرات ف الاسبوع ف اليوم الي كنت بنيكها في
قالتلي مينا عايزك تسافر معاه
قولتلها اسافر فين قالت التشييك
قولتلها اعمل ايه قالت انت عارف هتعمل ايه
قولتلها انا هفضل هنا قالتلي مينا شريك معايا ف الشركه ولينا مصالح معاه
وهو مصمم انك تسافر معاه اسبوع عشان مراتو عايزاك قولتلها انا مش عايز اروح
قالت اسبوع بس روح اتفسح وتعالي
وهيا هتعطيك فلوس ليك خدها شوف ياعلي انا مستفاده بسفرك ده كتير عشان اوفق بس
روح وبعد اسبوع تعال انا ببوسه وبقولها مدام في مصلحه ليك انا موافق بس ليه طلب عندك
قالت ايه قولتلها لما ارجع هاجي عليك انام معاك وشبع منك واخد العربيه اسبوع اسلم علي ابويا وقعد معاه ورجع تاني قالت والي تحت قولتلها تحت ايه ضحكت وقالت تاليا ولينا مش هتنام معاهم قولتلها انتي عرفه قالت كل حاجه
بس مدام مش حرمني من حاجه لما بطلبك اعمل الي انت عايزو انا بقولها لو عايزاني ابعد عنهم قولي بس عطتني بوسه وقالت لا زي مانت ليه عايز البت تحبل منك قولتلها بصراحه البت حلوه ومش بقدر اتحكم ف نفسي وانا بنيكها كسها ضيق وبحس باحساس حلو اووووي وانا بنيكها
قالت البت صفيره وطبعا هتبقي حلوه ف الجنس وانت برحتك نيكها وحبلها والدكتوره موجوده وهنكتبو باسمك لو عايز قولتلها بجد قالت ايوه قولتلها فين عيالك قالت متجوزين وعايشين كل واحده ف بيت نمت ف حضنها والصبح لما صحيت نزلت ولينا كانت بتنضف تحت وقفشت فيها وقولتلها لولا اني لسه مخلص كنت فشختك هنا ضحكت وقالت انا تعبانه اصلا شكلي قربت
يوم والتاني وكنت خلاص همشي مع مينا ومايا وانا قبل مامشي بيوم وانا ف حضن تاليا عرفتها بالي حصل وهيا كانت مبسوطه وانا بقولها سيبي موضوع ابوك عليه بس عرفيني لو حبلتي
تاني يوم كنت ماشي الساعه 10 اخدت لينا عند المدام ف الفيلا عشان جوزها مايعرفش وفضلت انيك فيها ونزلت ف كسها وبليل اخدت تاليا وفضلت انيك فيها ونزلت ف كسها مرتين
وتاني يوم جهزت نفسي وهيا كانت عرفه
ومشيت بتاكسي وصلت هناك قبل السفر بساعه كانت كل حاجه جاهزه كنت انا ومينا بس وانا كنت بدور ع مايا وهو قالي مايا ف المطار عشان معانا مرات اخوها وصلنا وطلعنا وانا ببصلها وهاكلها بعيني وطلعنا ولقيت الكرسي بتاعي جنب بتاعها
وانا عرفتها انها مقصوده انا شغلت المترجم
وبقولها انتي حلوه اووووي ومبسوط اني معاك
ابتسمت وقالت ولسه هتنبسط بس لما نوصل ولقيتها بتبوسني من شفايفي وانا عرفت ان هيحصل حرب لما نوصل
ف نص الطريق كانت الطياره مش مليانه اووي الكراسي الي جنبنا فاضيه خالص وهيا لقيتها بتحط ايديها ع فخادها وانا عرفت انها خلاص مش هتبطل لقيتها مسكت زوبري بتدعك في وبصالي وانا طلعت زوبري وهيا مسكتو وبصالي وراحت اخدتو ف بوقها تمص في وانا مولع ناااار
JvOlJDX.md.jpg
بقت تمص ف زوبري اكتر من خمس دقايق كانت تمص وترجع تبص وانا الموقف نفسو مهيجني بقت تمص ف زوبري ولا هممها حد لحد مانزلت ف بوقها هيا بلعتو وقعدت تاني ومسكت زوبري تنضفو بايديها وضغطت عليه خرج منو لبن هيا اخدتو بايديها وبلتحسو بالسانها
JvO1gS4.md.jpg
وانا دخلت زوبري وهيا قعدت ومبسوطه
وبتحسس ع صدري
وبعد ربع ساعه انا مسكت بزها وهيا بصالي بقيت امسك بزازها وفعص فيهم
وهيا طلعتهم بره وشكلهم يجنن
اول ماشوفتهم عجبوني اوووي
روحت مسكتهم وهيا بتبص هنا وهنا وانا
بقرص فيهم واخدتهم ف بوقي امص فيهم وبدل عليهم ورجعت وهيا دخلتهم واخدتها ف بوسه ومعداش وقت الا وانا بحسس ع فخادها وهيا بصالي وفتحت رجليها وحطيت ايدي ع كسها اضرب عليه براحه وهيا اااام اااه اااه روحت مدخل ايدي لعند كسها من تحت كلوتها وهيا اااااااه وشكلها يجنن
JvOV5qF.md.jpg
وانا ايدي علي كسها وفضلت العب ف كسها وهيا بتعض ع شفايفها وبتعمل حركات تجنن فضلت ادعك ف كسها ودخلت صباع ف كسها وهيا ااااي وانا بقيت ادعك ف كسها لحد ماهيا نزلت ع ايدي وانا بدعك لسه وهيا اااااااه اااااااه طلعت ايدي كانت غرقانه وانا بلحس ايدي اودامها
وبلحس عسلها وهيا قفلت الزرار
وهيا فتحت شنطتها وطلعت منديل وانا اخدتو منها ودخلتو علي كسها امسح عسلها وهيا بصالي وبتعض ع شفايفها وانا بوستها من شفايفها ونمنا ف الطياره لحد مانزلنا وكان في عربيه مستنيه ركبنا ومشينا وصلنا الفيلا كانت فخمه وكان موجود شغالين وبواب وصلنا وهيا كانت بتكلمها جوزها واخدتني معاها لفوق وجوزها فضل تحت كانت دورين طلعت معاها ولقيتها قلععت وقلعتني وانا وقف واخدتني علي الدش
واستحمينا وحولت انيكها وهيا تقولي نو كنت امسك بزها ومص فيها اكتر من نص ساعه افعص فيها ف الحمام بس بدون نيك
انا خرجت معاها ولقيت جوزها مستنينا وانا طلعت انا ومراتوو ملط كنت محروج بس انا زوبري ناااار وقف عليها والبوه مخلتنيش انيكها او تمصلي حتي لقيت قالي يلا نتغدا روحنا اوضه تانيه من نفس الاوضه كانت فيها الغدا
هيا قعدت جنبي اكلنا وشبعنا ومايا بتبصلي وانا عارف ان في نيك جاي لقيت خلصت وقربت مني ومسكت زوبري الوقف وقالت 5 دقايق ودخلت الاوضه تاني انا بقيت قاعد وببص لجوزها وهو قالي راح تنبسط معانا كتير قولتلو انا مبسوط
وهو قالي يلا لقيتو وقف قولتلو ادخل بعدي بشويه قالي ماشي انا دخلت عليها اااااااه كاننت لبسه شراب لحد فخادها شفاف وكلوت وستيان شفاف انا قربت منها واخدتها ف بوسه وقلعتها الستيان وهيا مسكت زوبري ونزلت ع كلوتها بنزلو وهيا فاتحه رجليها دخلت لساني ع كسها وهيا ااااااااح ااااااااااه دخل جوزها وشافني بلحس كسها وهيا فضلت كده وانا وقفت واخدتها ف بوسه جميله اكلت شفايفها وهيا نزلت علي ركبتها ومسكت زوبري تمص في كانت محترفه مص حرفيا فضلت تمص ف زوبري وتمص بضاني
وانا مولع ناااااااار تتوف ع زوبري وتمصلي وانا وقفتها واخدتها ف بوسه وطلعت ع السرير
انا ببص عليها وهيا بتلعب ف كسها ولقيت جوزها بيبص علينا وبيلعب ف زوبرو كان صغير انا فهمت بيرضيها ليه انا طلعت ع السرير ومسكت دماغها ودخلت زوبري ف بوقها
وهيا بقت تمص ف زوبري طلعت وهيا شدتني قعدت زيها وفضلت تبوس ف شفايفي وانا زقيتها ع ضهرها وقلعتها الشراب وفضلت الحس ف كسها وهياوقفتني تاني ومسكت زوبري اوووووي تدعك في وانا روحت قفشت ف كسها وبدعك في اووووي وهيا اااااااااااه اااااااااااااااااااه وانا كنت بدخل بصباعين ف كسها
JvkBqj2.md.jpg
وبقينا انا وهيا كل واحد بيدعك لتاني كان الي هيقول كفايه انا فضلت ادعك في كسها لقيتها بتنزل ع ايدي ااااااه وايدي كلها عسل لحستو اودامها وهيا نامت ع ضهرها انا نزلت ع كسها الحس في هيا مسكه دماغي وانا بلحس ف كسها كنت باكلوو طلعت ابوس بطنها وبزازها امص فيهم وبدل ع الاتنين واكلت شفايفها ف بوسه وزوبري علي باب كسها وهيا بتحرك كسها عشان زوبري يدخل وجوزها بيقولي ايوه عذبها كده انا مكمل وانا لقيت زوبري بقي ع شفايف كسها دخلتوو ودخلتو كلو وهيا ااااااااااااااااه وانا حضنتها ونمت فوقها وبنيكةفيها وهيا فاتحه رجليها وهيا ااااااااااااااه ااااااااااااه Oh, my God وانا بنيك فيها بعنف اوووووووي وهيا تحت مني Ahhh, fuck me, fuck me وانا بنيكها اووووي
ولقيتها بتقول ل جوزها I watch him, brother, while I get fucked
فضلت انيك فيها وانا تحت مني وانا بريح نفسي من الحركه وبقيت انيك براحه
وانا وهيا ف بوسه رومانسيه وانا حضنها اووي نمت ع ضهري وهيا طلعت فوقي وقعدت ع زوبري وبقت تنط فوقي وزوبري ف كسها وهيا اااااه اااااااه اااااه Fuck my pussy, ahhh, my pussy وانا ولا فاهم حاجه
وزوبري ف كسها هيا وقفت وكسها علي رجليها وبتدعك ف كسها ولقيت كسها بينزل عسل
انا وقفت وهيا بتمسح ف كسها حضنتها وحطيت ايدي ع كسها امسحو ومسكتها كويس وروحت مدخل زوبري واحنا وقفين وبقيت انيك ف كسها ومستمتع اوووووي وجوزي بيلعب ف زوبرو وهيا مش قدره توقف واول مازوبري خرج هيا نامت ع بطنها وانا نمت عليها وبقولو مش هسيب مراتك غير وانا فشخها ودخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااااااااه اااااااااه ولقيت جوزها بيمسك ايديها
Jvkxpg1.md.jpg
وبيقولها Enjoy the fucking, bear it
وهو بيقولي نيكها اوووووي وانا بنيكها اووووي وزوبري فشخ كسها وانا زوبري داخل طالع
ونمت عليها وبقيت انزل بزوبري وطلعو وانا زوبري قبل ماينزل طلعتو ونزلت ع طيزها كان لبني كتير وجوزها بيقولي ايوه كده نزل ع طيزها نزلت لاخر نقطه ونمت ع ضهري وهيا نايمه لسه جوزها اخدها وانا نمت من التعب لحد اليل مدخل اخدت دش وكنت مبسوط اوووي ولقيت واحده جيبالي اكل اكلت ونزلت سالت حد عرفت انها بره
انا لبست وطلعت انا شوفت العجب بره النسوان تقريبا عريانه ايه ده والي شوفتو وجنني لقيت واحد زنق واحده وقفه مع واحد بيبوس فيها وبيمسك طيزها وهيا خلصت وبتضحك ومشت مع الراجل الي كان معاها انا بقيت ابص ع الراجل ده كان بيروح لاي اتنين راجل وست ويكلم الراجل والست وقفه واشوفو يبوسها ف الشارع ويفضل يمسك ف بزازها وطيزها انا هيجت اوووووي
الموقف نفسو جامد لقيتو شغال كده شكلو حلو ولابس شورت وتشيرت وكوتش
الي موتني بقي كان في واحد ومعاه واحده قاعدين ف جنينه لقيت المعلم ده راح عندهم وقعد يتكلم معاهم وبعد شويه لقيتو قعد جنب الراجل والبنت راحت مابين رجلو طلعت زوبرو وبتمص في وانا هتجنن زوبري وقف وبعد شوي لقيتها رفعت الجيبه وجابت كلوتها ف جنب وقعدت ع زوبرو وفضلت تنط علي زوبرو وبعد 5 دقايق قامت وفضلت تمص ف زوبرو لحد مانزل ولقيتو بياخد رقمها وانا هيجان اووووي وبقيت مش مصدق هو ده حقيقي فعلا ازاي الناس دي كده وانا مستغرب ليه ما مينا خول كمان
كنت ماشي وبشوف حريم شبه عريانه يدوب شورت معطي الطيز وستيان
والي لبسه فستان من غير حمالات والفستان ممسوك من عند الصدر لو اتشد صدرها كلو هيطلع والي كلوتها يدوب علي كسها والي بدون كلوت وقاعده وفاتحه رجليها رجعت ولقيت مايا كانت قاعده كلمتني وحوزها بيترجملي قالتلي كنت فين قولتلها بتمشي شويه قعدت جنب مينا وقولتلو شوفت كذا هو عادي كده ف الشارع ضحك وقالي ادخل ارتاح وبكره نخرح انا وانت ومايا شويه دخلت نمت كنت جعان نوم صحيت الساعه 7 كلمت تاليا وقعدنا نحب ف بعض وكلمت لينا
وعرفت انها اسبوع وتخلف يدوب علي مارجع
وانا قفلت معاهم وكلمت مينا الساعه 10 قولتلو عايز اخرج قالي يلا شويه ونجهز قولتلو ماشي هستناك تحت نزلت ووقفت اودام الفيلا
وبعد 10 دقايق لقيت مايا ومينا نزلين انا مش مصدق مايا لبسه بنطلون اسود لازق ف كسها
ولبسه قميص شفاف وجسمها كلو واضح بزازها وكل حاجه فيها باينه انا مشيت معاهم حاسس اني ديوث سالتهم رايحين فين قالو كافيه وكنا ماشيين وهيا لبوه جنبي
انا بقول ل مينا عايز انيكها ضحك وقالها وهيا ابتسمت ومشينا وانا بحسس علي طيزها وبزازها طول الطريق واحنا ماشيين
ووصلنا الكافيه وقعدنا وانا قصدها وجوزها جنبها وانا ببصلها وهيا بصالي
JvkZug1.md.jpg
انا من هيجاني قولت لجوزها هو انا لو بوستها هنا حد هيتكلم قالي هنا كل واحد ف حالو محدش بيكلم حد هنا انا قولتلو تعالي مكاني
قعد مكاني وانا قعدت جنبها ومسكت بزها وهيا مبتسمه واخدتها ف بوسه
وفضلنا نبوس ف بعض
وايدي علي بزازها افعص فيهم
وهيا مسكت زوبري وانا من هيجاني رفعت قميصها ومصيت بزازها ولقيت حد جاي بيتكلم وانا مكمل ولقيت مينا بيقولي علي تعالي ورايا
قومت وبقولو في ايه
لقيتو بيقولي الراجل بيقول الحمام موجود بلاش كده وانتو بره ضحكت وقولت **** راجل محترم
دخلنا الحمام وانا قلعت نزلت بنطلوني
وهيا قعدت ع الارض ومسكت زوبري وبقت تمص ف زوبري وبتلم شعرها وبتمص ف زوبري وانا لقيت مينا طلع زوبرو استغربت كان عليه قفل مقفول ع زوبري هيا بتمص ف زوبري وبقول ده ايه مردش وشو ف الارض وانا وقف وهيا تمص ف زوبري لحد ما مايا قعدت ع قعدت الحمام ????
وفضلت تمص ف زوبري وجوزها بيلعب ف زوبرو
JvvFiSj.md.jpg
كانت معلمه ف المص بقت تمص ف زوبري وانا
مسكت شعرها وهيا بتتكلم وجوزها بيترجملي عحباك بزازي نزل لبنك عليها انا ضربتو بوقها بالقلم وزوبري في بوقها وهيا تحطو ف جنب بوقها وانا بضربها مكان زوبري
وهيا رفعت زوبري ومصت بضاني ومتعه رهيبه مع الشرموطه دي فضلت تمص زوبري لحد ما قولت هنزل لقيتها مسكت زوبري وعلي بزازها من فوق بتدعك ف زوبري وانا وقف وهيا He also went to Ali Bazazi’s bank
وانا مسكت زوبري وحطيتو ع بزازها لحد منزلت ع بزازها لاخر نقطه وهيا رجعت تمصلي وتبلع الباقي من لبني ورجعت لورا ومبسوطه بالبن انا مسكت بزها كان يجنن
JvvKQgs.md.jpg
وهيا قالت لجوزها ياجي ولقيتو رايح ليها وبيطلع لسانو وبياخد لبني ويطلعو لحد بوقها وهيا تمصو لسانو وتاخد لبني تبلعو وانا بتفرج لما خلصنا خرجنا ومشينا ومكان البن لسه ظاهر واخدنا الطريق مشي وبليل شوفت بنتهم كانت 13 سنه
مايا قاعده بقميص نوم ف الصاله وانا قاعد وجوزها بيلعب مع بنتو وانا ببص ع مايا زوبري كان وقف عليها لقيتها فتحت رجليها شوفت كسها وهيا قاعده وبنتها جنبها وانا قولتلها عايزك واخدتها وهيا بتضحك ودخلنا المطبخ اقرب مكان وطلعت زوبري ودخلتو ف كسها حشر وهيا ااااااه وفضلت انيك فيها 5 دقايق وهيا نزلت علي زوبري وصوتها عالي سمعنا صوت بنتها انا عدلت قميصها ودخلت زوبري ف البنطلون الترنج وكان وقف اووي وانا عملت نفسي بشوف ركبتها وبنتها بتكلمها بالانجليزي ولقيت مايا بتتكلم وشاورت علي ركبتها ولقيت بنتها بتحسس ع ركبت امها ولقيت امها بتقولها Go to my father and I will come after you انا سمعت كلمت بابا عرفت انها بتوزعها البت مشت انا ف لحظه لساني كان ع كسها بلحسو وباكل شفايف كسها ولقيتها بتصرخ انا خوفت بنتها ترجع ولقيت مايا بتنزل ع وشي وانا لما خلصت لحس كسها وقفت بغسل وشي وهيا مسكتني من ايدي وكنا عايزين نروح اوضتها بس لقينا باب بنتها مفتوح وقفنا اودامو وكان بتلعب مع ابوها كان جيبلها العاب وانا وقف مع مايا روحت حطيت ايدي ع كسها وهيا بصالي واخدتني ف بوسه وايديها فوق كسها بدعكو
JvvIRbs.md.jpg
بقيت ادعك ف كسها وهيا بتبوسني انا بحسس ع كسها راح رفعت قميصها وهيا فتحت رجليها وبقيت ادعك ف كسها وهيا بتدعك ف زوبري من فوق البنطلون وانا بشورلها ع زوبري عشان تمصو هيا شاورت ع بنتها انا الي نزلت وزنقتها ف الحيطه من فخادها وفتحت رجليها وبقيت الحس ف كسها وهيا اااااه بصوت واطي وانا مكمل لحس ف كسها وهيا وقفه وبتبص عليهم
وانا فضلت الحس ف كسها ومص عسلها ولقيتها بتدعك ف زنبورها وكاتما بوقها انا فتحت بوقي واخدت عسلها ف بوقي كلو وروحت وقف وهيا فتحت بوقها وبلعتو وانا مصيت شفايفها وهيا عجبها الوضع لقيتها طلعت بزازها ونزلت قعدت ومسكت زوبري بتمص في ولقيت ايديها بتدعك ف كسها وهيا بتمصلي واتا وقفتها ومصيت بزازه
ومسكت زوبري دخلتو ف كسها وبقيت ادهلو وطلعو وبنيك كسها وهيا ايديها ع كتفي
حضناني وانا بنيك فيها وهيا بقت تتناك ونست بنتها خالص ولقيت كسها بينزل وعنيها دمعت واتا كاتم بوقها لما اخدت نفسها
ونزلت ع زوبري بتمصو ولقيت ايديها بتمسح كسها
وفضلت تمص ف زوبري
وزوبري ناااار مولعه هيا وقفت وبتبوسني من شفايفي وانا حضنتها اوووي وهيا مسكت زوبري تاني وكانت تعبانه انا دخلت زوبري ف كسعا ومش بحركو فضل ف كسها حوالي دقيقه وانا بنيكها براحه ولقيت زوبري بينزل ف كسها وانا حضنها اوووي وزوبري بينزل مدافع ف كسها وهيا حضناني جامد وانا نزلت لبني كلو ف كسها وزوبري خرج هيا مسكتو وضغطت عليه من ورا لاودام وخرجت لبن جوه واخدتو بايديها بلعتوو واتا بوستها
JvvMOCB.md.jpg
روحت خليتها تلف وبفتح كسها ولبني بيخرج منها انا بتفرج ولبني نزل علي فخادها نزلت القميص وهيا وقفه دخلت صباعين ف كسها اخدت لبني وبلعتو واتا مشيت دخلت اتشطفت واكلت ونمت وتاني يوم اتكرر دخلت عندي بليل وفضلت انيك فيها طول الليل وتاني يوم قالي اننا رايحين البحر
الصبح روحنا البحر كان جميل
وانا شوفت هناك حريم ملط ملط حرفيا انا شوفت واحده نايمه علي بطنها وقلعه الستيان والكلوت داخل ف طيزها وجوزها نايم جنبها البحر مكنش في ناس كتير بس الي موجود كلو عريان اكترهم كل واحد معاه واحده وشوفت واحد راكب فوق واحده وزوبرو ف كسها وهو بيبوسها وانا زوبري وقف عليهم رجعنا الشاليه وبقيت هيجان ع مايا
وهيا لبسه ستيان وكلوت وبنطلون خفيف
وانا هيجان عليها وهيا بتبصلي ودخلت المطبخ وانا غمزت لجوزها ودخلت المطبخ وراها وهيا وقفه وطيزها تجنن اووووي
Jvvsr9s.md.jpg
روحت وراها حضنتها وكنت لابس شورت وزوبري بين طيزها وانا بحك زوبري ف طيزها وهيا وقفه
وانا زوبري وقف مابين طيزها طيزها ناااااار زوبري هيجان اووووي خرجتو ونزلتلها البنطلون شوي ودخلتو ف كسها من جنب الكلوت وهيا وقفه اااااااه وخرج وبقيت احكو ف شفايف كسها وهيا ضمه رجليها ع زوبري وانا زوبري مابين شفايف كسها وهيا ااااااااه ولقيتها بتنزل ع زوبري وانا دخلتو ف كسها وهيا طلعت اااااااه نااار انا لبستها بسرعه البنطلون ودخلت زوبري ولسه وقف لقيت بنتها داخله علينا بتكلم امها وهيا بترد عليها وبتكلمها والبنت خرجت وانا رجعت احضنها ولقيتها بتتكلم انجليزي وطلعت وانا وراها ولقياها بتكلم جوزها وهو قالي بتقولك البنت عايزه تخرج هاخدها العصر نفسحها قولت ماشي دخلت اوضتي هيجااان اوووي زوبري وقف الساعه 4 صحيت من النوم مكنش حد موجود عرفت انهم خرجو…………
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية فرس داخل منزلي)