روايات

رواية فرس داخل منزلي الفصل السابع 7 بقلم ناهد ابراهيم

رواية فرس داخل منزلي الفصل السابع 7 بقلم ناهد ابراهيم

 

البارت السابع

 

انا دخلت لبست والمدام نامت وهيا فاتحه رجليها وشكلها يهيج اوووي انا قربت منها بوست شفايفها وببوس شفايف كسها وهيا صحت قالتلي خلاص مش قدره انا قولتلها معلش شكلك كان حلو اووووي قولت ابوس الشفايف من فوق والي تحت قالت هروح مشوار عايزاك معايا الساعه 9 جهز السياره قولتلها حاضر نزلت ودخلت اوضتي اتشطفت ولبست وجهزت العربيه وانا وقف شايف لينا وانا ببتسم ليها كانت جميله اووووي طلعت يوم والتاني وانا بقيت اتكلم معاهم بدون كسوف اخدنا ع بعض لدرجه من كتر هزاري مع البنت تاليا لينا قالتلي انت بتحبها قولتلها لا انا بهزر معاها عادي وف يوم طلعت عشان اجيب طلبات للبيت ومعايا تاليا ولينا يجيبو خضار وحاجات
ولقيت تاليا بتكلم واحد وعرفت انها بتحب واحد لبناني ولينا عارفه وهيا ضحكت عليه وانا ضحكت ع نفسي وانا الي بقول عليها صغيره
الاتنين نزلو وانا مستني ولقيت تلفون تاليا مفتوح مسكتو وبدور ع الواتساب لقيت واحد مبعتلو صوره اسمها ملاك الروح ببص لقيتها متصوره حالا وبعتهالو واحنا ف العربيه بدور ع الصور وعيني ع المرايه عشان لو جات لقيت صور عريانه انا جسمي اتلبش ايه ده احاااا البنت بتبعتلو صور عريانه لجسمها لقيت فيديو انا ف لحظه سجلت رقمي وبعت كل الصور والفيديوهات ومسحت رقمي وحطيت تلفونها وانا فتحت الرسايل
وبقيت اتفرج عليها وع جسمها ولقيت فيديو عشر ثواني وهيا بتصور وشها والتلفون بيجيب بزازها لحد ماوصل لكسها مقفول وشكلو ناار الفيديوهات حوالي 7 والصور كتير اكتر من خمسين
لقيتهم جايين قفلت التلفون ونزلت حملت الحاجه معاهم وركبو وانا طلعت ووصلنا انا ركنت العربيه
ودخلت اوضتي وقفلت وبقيت اتفرج ع الصور ومطلع زوبري بلعب في وانا اتهبلت احاااااا ايه ده انا لقيت فيديو ليها مع عيل دقيقتين بتفرج عليه الصدمه ان لقيت الواد شغل فيديو وقالها بصور اهو وهيا نايمه ع بطنها ولقيتو دخل زوبرو ف كسها انا اتجننت احا ده اييييه لقيتو بينيكها

JvzKNKg.md.jpg
وهيا كانها متعوده وانا بقيت اتفرج عليها وزوبري صاروخ لقبت الواد قلبها ع ضهرها ورفع رجل ع كتفو وراح مدهل زوبرو ف كسها وفضل ينيك فيها ولقيتو راح منزل ع كسها لبنو

JvzqHIp.md.jpg
وفضل يحك زوبرو ف كسها وهيا مبسوطه وقالتلو مبسوط حبيبي قالها اوووي ونام فوقها وبيبوسها وهو قفل الفيديو وانا اتفرجت ع الباقي نفس الواد بينيكها ف كسها وانا الي بفكر اتجوزها
الباب خبط لبست كانت لينا بتقولي يلا عشان هنتعشا انا بقولها ماشي وقالتلي عشان خطري اوعي الي حصل مابينا انا وانت بره الاوضه يتقال لحد حتي مدام الينا قولتلها ليه قالت هيا قالتلي اني اعملك كل الي عايزو. انا رفضت بس قولتلها موافقه اعمل كده بس اكون معاك وهو معاك مش عايزه تعرف اني عملت حاجه من وراها
انا قولتلها فين جوزك قالت بيجيب طلب وجاي انا ققفلت الباب وهيا قالت شو راح تعمل انا قولتلها حضن واحد بس قالت لا ماينفع بطني روحت مسكت من ورا وحضنتها وبقولها انا عايز احس بحضنك بشم شعرها وبقولها كل حاجه فيكي تجنن وهيا قالت يلا حوزي راح ياجي
قولتلها هسيبك بكره هستناك الصبح بدري لقيتها قالت حاضر بس سيبني انا مسكت بزها وضربت طيزها وهيا خرجت واتعشيت معاهم وانا عيني ع لينا وخلصت وسهرت شوي والبت تاليا بتتكلم ف التلفون ولا كان في حد قاعد وابوها ولا هنا
وانا ببص ع طيزها وبقول لنفسي معقول البنت ام 17 سنه دي بتتناك وكان مفبش حاجه ف كسها
دخلت نمت وصحيت بعد الفجر فضلت صاحي وفتحت الباب واول ما النهار طلع لقيت لينا بتنشر هدوم ولبسها يجنن وانا شايف طيزها الواضحه اوووي بقيت ابص عليها
وطلعت زوبري وبلعب في وهيا بتبصلي وترجع تبص ع اوضتها

JvzABix.md.jpgوانا بلعب ف زوبري وهيا بتبصلي وانا بقولها تعالي وهيا بتبص وشكلها خايفه تدخل
لقيتها دخلت ولقيتها مسكت زوبري

JvzAO0l.md.jpg
وبقت تدعك ف زوبري وتسيبو وتخرج تبص وترجع تمسكو وتلعب في جامد
وانا بقولها ايديك حلوه اووووي فضلتتلعب ف زوبري وانا بحسس ع طيزها وبرفعوالعبايه البيتي دي ورفعتها لطيزها ووهيا مش بتتكلم ولقيت هيا الي وقفت اودامي وانا شايف كلوتها البيض لقيتها بتدعك ف زوبري وبتحكو ف طيزها وانا احسس زوبري وهو علي طيزها وهيا مبسوطه انها بتعمل كده احساس حلو اووووي ولقيتها بتوقف زوبري ع شق طيزها
Jvz5q3Q.md.jpg
وانا بقيت انزل وطلع وزوبري مابين طيزها فوق الكلوت وهيا مستمتعه اووووي وبتحك طيزها ف زوبري وهيا بتحرك طيزها ع زوبري وانا مسمت زوبري ودخلتو تحت كسها الي مانع زوبري بلمس كسها كلوتها بقيت احك ف كسها بزوبري وهيا كانها بتتناك بتطلع اهات وانا حضنتها وكاني بنيكها بقولها انزل علي طيزك ولا ايه قالت لا ولقيتها قعدت ع ركبتها ومسكت زوبري تمصو وانا احلي احساس حسيتو ان لينا تمص ليه فجاءه كده لوحدها انا مسكت دماغها ودخلت زوبري كلو ف بوقها

JvzcMe2.md.jpg
وهيا بترجع تاخد نفسها وهيا الي ترجع تمص بعد دقيقه لبني كلووو نزل ف بوقها خلصت وبلعت لبني وعدلت هدومها ومسحت شفايفها ولقيتها بتاخدني ف بوسه وقالت باي وانا قفلت وبقيت مبسوط بالي حصل ونمت لحد الضهر صحيت لقيتها ف وشي بترش الزرع بعتلها بوسه وهيا كانت مبسوطه اوووي شكلها
وبليل اخدت لمشوار ورجعنا كان معاها اختها الكبيره وصلتهم وقعدت مع حسن ولقيت لينا قالتلي علي في قط شكلو ميت ورا السور قولتلها بره خالص قالت لا ورا الفيلا بين السور والفيلا قولتلها ماشي روحت وهيا معايا شميت ريحت حاحه ميته انا قولتلها قطه اول ما اختفينا عن الانظار حضنتها من ورا وبقولها ايه رايك تجيلي بليل قالت لا ماينفع بكره الصبح زي اليوم قولتلها هستناك وبحسس ع طيزها
ورجعت والقطه ف كيس ورميتها بره وجوزها شايفها ولبسه ضيق وطيزها واضحه وانا دخلت وببص من الشباك لقيتو اخدها ودخل مطلعش الا بعد خمس دقايق لقيتو قعد وشكلو هبطان وقولت يمكن ناكها لما شافها لبسه كده اودام واحد غريب……….
لو عجبتكم عرفوني عشان انزل الاجزاء بسرعه
القصه للجزاء السابع ف يومين اهو مروق عليكم تفاعلو مع القصه بقي عشان ننزل بسرعه الباقي

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى