روايات

رواية فرس داخل منزلي الفصل الرابع 4 بقلم ناهد ابراهيم

رواية فرس داخل منزلي الفصل الرابع 4 بقلم ناهد ابراهيم

 

البارت الرابع

 

لما روحت ومرات ابويا كانت زعلانه انا كبرت دماغي ونمت وتاني يوم مردتش اتكلم معاها
وهيا كانت عادي لبسها زي ماهو قمصان نوم
حتي لما ابويا راح الشغل وانا بتفرج ع الشاشه كانت تطلع تقعد قصادي بقميص نوم بدون كلوت او ستيان وكلوت بس وانا مش عايز اكلمها اصلا
بعد يومين روحت عند سليم صحبي وقعدت معاه
واخته وامه ف البيت
كنت قاعد وهيجان عليهم اووي
لما دخلت المطبخ اشرب ميه ريم جات ورايا وحضنتني من ورا وقالت بتعرف الفيديو كتير حلو انا مسكت ايديها وشديتها اودامي وحضنها من ورا وبقولها وحشاني اووووي قالت ليش مابتاجي
قولتلها بريح قالت تعال اقعد معي مالازم نسوي شئ انا قولتلها مش قادر اشوف الجمال ده ومالمسوش ومسكت بزها الي ع الحم وطيزها عليها كلوت فاتله وهيا قالت بدي ياك
قولتلها اخوك بره ياشرموطه مسكت طيزها بايدي الاتنين افعص فيها وبقولها بس عايزك ادخلي اوضتك وانا هجيلك جهزي نفسك وانا مسكت كسها وهيا مبسوطه وخرجت وانا طلعت زوبري ناار رجعت عند سليم كان بيلعب ف التلفون
انا ع نار وانا عارف ان ريم مستنيه جوه وانا قاعد لقيت ريم علي بقولها نعم قالت تعالي عايزاك قومت وسليم حتي مابصش كانت ورا الباب ولقيتها اول مادخلت قفلت وكانت عريانه ملط لقيتها بتقلعني هدومي كلها وانا وقف مكاني قلعتني كل هدومي وانا اخدتها ف بوسه جامده وهيا مسكت زوبري ولقيتها بتدخلو ف كسها واحنا وقفين نااااار كسها انا رفعت رجليها ع ايدي وبقيت انيك فيها اوووووي وبقفش ف طيزها

JkZOfmN.md.jpg
وزوبري داخل طالع ف كسها وهيا ااااااااااه ااااااه صوتها عالي وانا بقولها صوتك وهيا ااااااه انا خرجت زوبري من كسها وكاني خلعت قلبها بقولها وطي صوتك قربت مني وقالت حاضر هوطيه واخدت شفايفي ف بوسه وقالت
كتير بحبك بموت عليك لا ترحم كسي بدي تناك
كتير تعبانه انا ولقيتها مسكت زوبري تاني وبتحط ع كسها انا روحت مدخلو ف كسهاا وفضلت انيك فيها ورفعت رجليها ولقيتها ااااااااااااااااااااه انا كتمت بوقها وبنيكها وهيا بتتوجع اوووي ولقيت كسها بتنطر عسل اتا خرجت زوبري وعسلها بينزل

JkZkqiX.md.jpg
هيا كانت بتقولي بحبك لا تتركني
انا بحبك راح اعمل اي شئ بس تكون معي
انا بقولها انا معاك بس بدون جواز
ولما تتجوزي وحبيتي اكون معاك معنديش مشكله
انيكك من ورا جوزك وتخلفي مني كمان
وهيا قالت اي لما اتجوز بجيلك هون تنكني وراح احبل منك انت انا قولتلها بتحبيني قالت اي كتير
قولتلها وزوبري قالت بعشقو قد حياتي انا دخلت زوبري ف كسها تاني وهيا ااااااه انا روحت رفعت رجليها التانيه وبقت متعلقه ف رقبتي وانا رافع رجليها وزوبري ف كسها رايحه جاي

JkZvPjV.md.jpg
JkZviZB.md.jpg
انا رفعتها ع ايدي وبقيت انيك فيها وهيا اااااااه اااااااه كمان كمان هيك احلي وانا رفعها وبنزلها ع زوبري وبعد دقيقتين بالظبط قولتلها هنزل قالت بكسي نزل بكسي انا ضممه عليه وزوبري كلو ف كسها ولبني بينزل قذايف ناااار وهيا فضلت متعلقه ونزلت لبني بينزل من كسها هيا نزلت مسكت زوبري بتخرج اي لبن في وتلحسو وانا لبست وخرجت سليم مكنش موجود امه قالت صوت البت عالي كويس اني بعت سليم مشوار
قعدت جنبها وقولتلها غصب عني
قالت بعرف ريم بتحب الجنس قولتلها زيك
ضحكت وقالت ايوه قعدت وسليم قعد ولقيت شيرين قالتلي بكره بليل بنتظرك دوري انا وبتحسس ع زوبري براحه وقالت ماتلمسو لبكره سيبو يرتاح انا قولتلها مش بيرتاح ده وزوبري وقف ولقيتها قالت قوم سيبني لحالي مابدي انفضح انا قومت وقولتلها بكره هكلمك روحت ومرات ابويا قاعده بقميص نوم دخلت اتشطفت ولبست شورت بس وقعدت وزوبري وقف وهيا دخلت اوضتها وانا عايز اكلمها بعد شوي قربت من الباب كان مفتوح ببص لقيتها بتلعب رياضه انا دخلت بتفرح عليها

JkD50ge.md.jpg
JkD5hXV.md.jpg
JkD7dE7.md.jpg
هيا بتلعب رياضه وانا ببصلها وهيا قالتلي بتعمل ايه هنا روح ع اوضتك قولتلها عايز اتكلم معاك
قالت في حاجه قولتلها ليه زعلانه مني قالت ماني زعلانه يلا روح وهيا بتلعب رياضه ومفنسه انا روحت ماسك طيزها وروحت ضربها اووووي فرقعت وهيا اااه انت غبي قعدت ع طيزها وبتقولي ليه عملت كده انا مو شرموطه انا وهيا بتتكلم قولتلها بحبك وانتي عصبيه اوووي
هيا قالت انا مش بهزر لو سويت شئ راح احكي ل ابوك انا شايف كسها شافط الشورت انا روحت قولتلها هتقوليلو ايه قالت هقولو انك عايز تغتصبني قولتلها وانا لو اغتصبتك دلوقتي هتقوليلو قالت اي راح احكيلو
انا روحت بايدي وحطيتها ع كسها

JkDYMoQ.md.jpg
وهيا مش مستوعبه الي حصل انا بحرك صوابعي ع كسها المبطرخ وهيا عضت ع شفايفها ولقيتها قالت خلاص اتركني ورجعت وقالت اطلع بره ياعلي انا وقفت وقولتلها هطلع بس اعرفي ان انتي وحشاني اووووي وطلعت بره
وهيا قفلت الباب ورايا وانا قعدت ف اوضتي وكنت هيجان عليها وزوبري مولع انا بعد 5 دقايق قولت هروح اخليها تعملي اكل
طلعت وبفتح الباب فتح معايا وببص لقيتها ف عالم تاني هيا نايمه ع ضهرها وايديها بتلعب ف كسها ومغمضه عنيها

JkD0Id7.md.jpg
انا وقف ابص عليها وهيا بتطلع اهات خفيفه
ومنظرها ناااار انا حطيت ايدي ع فخادها
وهيا بصتلي وبعدت ايديها عن كسها
وقالت بتعمل ايه هنا قولتلها جعان قالت احكي وانت بره قولتلها لو عايزه ترتاحي اريحك قالت ملكش دعوه يلا اخرج انا روحت بايدي بحسس ع كسها قولتلها سبيني خمس دقايق بس وبعدها هخرج وهيا بتغمض عنيها وانا بلعب في كسها وبدخل صوباعي ف كسها من الشورت الي كسها شافطو منظر يجنن انا بقيت ادعك ف كسها اووووووي وهيا مغمضه عنيها وانا روحت مطلع حلماتها بره الستيان

JkDEhfR.md.jpg
هيا بتبصلي وانا بقولها لما ابويا ياجي هتقوليلو ابنك عمل فيا ايه بصتلي وانا نزلت ع بزازها وايدي لسه بتلعب ف كسها مصيت بزازها وبوس حلماتها وانا ببصلها ف وشها وهيا بصالي انا دخلت ايدي تحت الشورت وصباع جوووه كسها والباقي بحركو ع شفايف كسها وبقولها هتقولي ل ابويا ايه ان ابنك كان بينكني لما حكيتلو انك مش بتلمسني خالص ولا هتقوليلو ابنك لما عرف اني هخونك من راجل غريب قرر هو ينكني عشان يحافظ ع شرفك من الغريب
تعرفي انا مش هممني كلام ابويا ولا اي حد انا المهم عندي نفسي ابويا اتجوز لمصلحتو وانا هنيكك لما يكون ليه مزاج ليك
وانتي مرات ابويا لو شوفتك مع حد ابو بتكلمي حد انا الي هتصرف معاك وروحت مسكت زنبورها الصغير بقرصو جامد وهيا ااااااااه قولتلها فاهمه
انا هنا راجل البيت والراجل بتاعك انيكك وقت ماحب وف اي مكان وايه لما انيك بره هو انتي مراتي وهيا بتسمع وساكته وانا فضلت ادعك كسها قولتلها اقلعي يشرموطه ملط وروحت ضربها ع كسها اووووي طلعت ااااه من نار
قولتلها اسمعي كلام جوزك يلا لقيتها وقفت ع رقبتها وقلعت الستيان والشورت
وانا بقولها الجماال ده لازم يبقي مع حد شباب يهتم بيه وروحت ضربها ع طيزها اوووي ونيمتها ع بطنها وفضلت اضرب ف طيزها وطلعت نمت عليه وزوبري فوق طيزها وانا لابس هدومي وانا بقولها انا بحبك وبحب جسمك الملبن وعايز انيكك كل يوم بس انا بنيك 3 غيرك لازم انيكهم وشبعهم قالت شيرين وبنتها قولتلها تعرفيهم قالت اي اعرفهم وانا قولتلها بكره هنيك شيرين وبعد بكره بنيكك قالت مابدي تلمسني قولتلها يعني مش عايزاني اقلع دلوقتي ودخل زوبري ف كسك وانتي تتمتعي بالنيك ولبني يغرق كسك قالت اممم
قولتلها انا مش هنيكك غير لما تطلبي مش هعمل حاجه غصب عنك بس انا عارف انك كنتي بتلغبي لنفسك ولسه منزلتيش انا هخليك تنزلي ومشي وانا رجعت ورا وبلعب ف كسها وهيا نايمه وانا
دخلت صباع والتاني وهيا اامممم ااااه ودخلت التلاته الي ق النص

JkDXstt.md.jpg
وبقيت ادخلهم وهيا بتضرب طيزها وبتفتح طيزها وانا بنيك كسها وهيا ااااااااه اااااااه وانا حاسس ببل ف كسها كاني حاطت ايدي ف ميه وبحرك ايدي وصوت الميه نفس الصوت ف كسها صوت كسها وهيا اااااااه ااااااااه وانا مكمل نيك ف كسها لحد ماهيا فتحت رجليها ع الاخر وانا شوفت كسها بينزل عسل من كسها بصراحه عجبني اوووي
ومنظر كسها يجنن انا طلعت زوبري وطلعت ع السرير وهيا فاتحه رجليها وانا دخلت الراس بس ف كسها ومرات ابويا اااااه انا طلعتو ونيمتها فوق كسها ضهر زوبري بقي علي طول كسها
ونمت فوقها وبقولها كان نفسي انيكك وشبعك نيك بس انتي قولتيلي لو اغتصبتني هتقولي ل ابويا وانا مش عايز اغتصبك وقومت وقبل ماقوم روحت مدخلو كلوو ف كسها ونمت عليها وهيا اااااااااه انا برفع وسطي وبنزل فكسها جامد وبقولها اسف مكنش قصدي وقعت بالغلط خرجتو وكلو عسل وهيا نايمه ومش بتتحرك طلعت اتسحميت وزوبري هايج وهيا ماطلعتش من اوضتها لحد مابويا رجع من الشغل شوفتها كانت زي القمر مكياج خفيف ولبسها ضيق ترنج بيتي يجنن عليها وطيزها تجنن وكلوتها واضح قعدنا نتفرج علي فيلم وهيا قاعده ف حضن ابويا وهيا بتحسس ع شعر صدرو وحسيت انها بتغيظ فيا لما شوفتها بتبصلي بتعالي كده وقالت ل ابويا بدي ياك ودخلو كنت خايف تقولو بس سمعت اهات منها ولما قربت عرفت انهم بيمارسو الجنس
بعد 5 دقايق لقيتها لبسه روب وخارجه وطلعت لما خلصت وقعدت قصادي وبقولها ابويا شكلو كيفك
بصتلي وانا شوفت بزها خارج انا وقفت وقولتلها انا ناويت ابعد شويه عن شيرين وبنتها الاسبوع ده كلو ليكي لو عايزه تعاليلي الاوضه لما ابويا ينام دخلت الاوضه وقلعت الا البوكسر وقعدت العب ف التلفون وعارف انها جاي بعد ساعه الباب بيخبط بقول ادخل قالتلي هجيب بس حاجه من عندك انا قولت يمكن محروجه تقولي انها موافقه قولتلها اتفضلي لقيتها لبسه نفس الروب خفيف ووردي
دخلت وانا قلعت وقفلت الباب وزوبري وقف
ووقفت وراها وبقولها ايه الي ضايع منك
وبحسس ع طيزها قالت ماتلمسني قولتلها حاضر روحت بكف ايدي ودخلتو مابين طيزها لمست كسها وطيزها وبقولها غصب عني اسف وهيا مردتش وانا بقولها الجمال ده لو يوافق بس اسبوع كامل هيتعب معايا وانا بتكلم وبقيت ازوق ووبري ف طيزها وهيا مش بتتكلم

JkbVgGs.md.jpg
وانا مسكت طيزها بايدي وبقولها لسه مش موافقه وهيا مش بتتكلم انا بقيت ادخل زوبري وطلعو كاني بنيكها وروحت حضنها من بزازها ومسكتهم بايدي وبقولها ابويا نام قالت ااااه انا قولتلها يعني انتي جايه تتناكي من ابنو روحت رميتها ع السرير وهيا نامت ع بطنها واتا بقيت العب ف طيزها ودخل دماغي مابينهم ودخلت تحت الروب ووشي ف طيزها وهيا نايمه ع بطنها رفعت الروب وبقيت اضرب طيزها وهيا بتتحرك

JkbhdhP.md.jpg
واهات تجنن وانا بضرب طيزها وحسس عليها وفتحت رجليها ودخلت صباعين ف كسها وهيا كانت زي المكنه اهات كانها محرومه من سنين لدرجه اني اول مادخلت صباعين نزل ميه من كسها مش كتير بس لما لحستو كان عسل دعكت بيهم كسها

JkbhPcJ.md.jpg
وصوابعي الاتنين يدخلو يطلعوو ف كسها
وهيا نايمه ومش بتتحرك اهات بتطلعها
بتولع فيا اكتر انا بقيت انيكها بصوابعي وبضرب طيزها وهيا اااااه اااااه بقولها ابويا شبعك يالبوه وهيا شكلها مش مركزه معايا
انا دخلت 3 صوابع ف كسها وهيا اااااااه اااااااه فتحت رجليها وبقيت اضرب كسها وبقولها قوليلي ابويا شبعك قالت لا لا مشبعتش ي علي
انا اسفه انا تحت امرك انا بحبك اوووووي نكني نكني وشبعني انا شرموطه ليك انا مراتك وانت جوزي انت راجل البيت انتوكل حاجه بس نكني انا تعبانه اوووووي انا روحت نايم فوقها ودخلتو ف كسها وهيا اااااااه كانها اخدت حقنه مخدر دخل ف كسها وهيا ااااه وانا بقولها ايوه كده انتي ملكي لوحدي يالبوه وفضلت انيك فيها وهيا اااااه اااااه كمان كمان متعني شبعني بالبنك ياعلي انا عايزه اتناك فضلت انيك فيها روحت قلبتها ع ضهرها ودخلتو ف كسها علطول

JkbNJTl.md.jpg
انا زوبري ف كسها وجسمها الملبن تحت مني بيتهز من كل حركه واهاتها وكسها الي منفوخ
واحمر وانا زوبري بيفحر ف كسها
وهيا مبسوطه وتقولي ااااه حلو اوووي
كمان كمان ايوه كده خليك معايا ماتسبنيش
وانا فضلت انيك فيها وبزازها بتترج
وانا نمت عليها وزوبري ف كسها وانا ببوس شفايفها وهيا حضناني اووووي وانا فوقها

وهيا حضناني وانا بنيك كسها بكل عنف والسرير تحس انه هيتكسر وانا بنيك فيها وهيا بتهمس ف ودني ااااه كمان ياعلي كمان حلو اووووي زوبرك يجنن كمان انا قربت انزل

اووووي سيبو ماتحركوش انا ماتحركتش وانا حاسس ان كسها بيمتص زوبري جوووووه
لقيتها قالت يلا براحه انا بقيت انيكها براحه خالص وواحده واحده رحعت للنيك العنيف
ولقيت مرات ابويا بتصرخ وانا قفلت بوقها وبنيك اوووووي لقيت عسل من كسها بيغرقني وانا زوبري لسه ف كسها مش عايز ينزل
هيا نزلت انا نمت ع كسها لحستو من كل عسلها
لما بقي نضيف وانا بقولها شبعتي قالت مش هشبع غير ولبنك بكسي اخدتها ف بوسه وقولتلها اعملي احلي وضع بتحبي تتناكي في قالت طب قوم خليني اتناك وبتضحك
انا قومت لقيتها واخدت وضع الكلب

JkbvjWl.md.jpg
واتا وراها ودخلت زوبري ف كسها
وبقيت انيك فيها وهيا ااااه ااااه وانا بنيك ومبسوط اوووي مرات ابويا حلوه وجسمها تحفه يتحط في متحف فضلت انيك فيها وبقولها
الاسبوع ده مش هرحمك عشان تشبعي مني
وفضلت انيك فيعا لحد مازوبري نزل كلو ف كسها ولبني بينزل من كسها وهيا اااااه اااه تجنن ياعمري نمنا حنب بعض وقالت وحشتني كتير لا تتركني بعد كده انا بحبك كتير
وفضلنا ف حضن بعض وهيا طلعت وانا نمت تعبان تاني يوم الغدا ف المطبخ ونزلت فيها نيك
ونزلت ف كسها وفضلت اكتر من 3 ايام كل يوم مرتين وكسها الضحيه الي بتبلع كل لبني
وفي خامس يوم وانا بنيكها ف الاوضه حصلت الصدمه الي مكنتش اتوقعها اليوم ده واحنا بنفطر
قلعتها الهدوم ونكتها وطول اليوم هيا لبسها مجنني لحد ماشوفتها بطقم داخلي جديد اسود يجنن قالتلي انا دخله انام دخلت وقبل المغرب انا عارف ابويا بياجي الساعه 8 يعني لسه 3 ساعات دخلت علبها ونمت وراها ومسكت بزها

Jkbi8dl.md.jpg
مسكت بزازها وهيا صحت وقالت هتتعب قولتلها مش هسيبك وبقيت ادعك ف بزها وزوبري ف طيزهاوانا بفعص ف بزها وهيا امممم وانا بقولها عايزك تشبعي من لبن ابن جوزك
روحت حطيت ايدي ع كسها ادعك في من فوق الكلوت وهيا بتهمهم وانا بدعك ف كسها
ودخلت ايدي ع كسها وهيا ااااااه

JkbLBFj.md.jpg
بقيت ادعك ف كسها وهيا تطلع اهات وانا دخلت 3 صوابع وهيا براحه براحه
وانا وقفت وقلعتها القميص عافيه ونزلت ع شفايفها مص وبزازها بقيت اكل فيهم
وكسها الكلوت شفاف زوبري بقي ع كسها وانا فضلت امص ف شفايفها وبزازها
وانا فضلت كده وهيا حضناني وانا بعدت كلوتها ودخلت زوبري ف كسها وبقيت انيك فيها وهيا تحت مني تدلع وتقول كلام يجنني اكتر
وانا بنيك ف كسها وهيا مبسوطه اووووي ووشها فرحان وانا ببوسها وهيا تقولي كمان كمان
وانا بقولها عايزك تركبي ع زوبري قالت حاضر انا نمت ع ضهري وهيا طلعت ع زوبري وقعدت بكسها كلو عليه وهيا بتقول اااااااااااه

Jkby0Zl.md.jpg
ولقيتها بتقولي زوبرك وصل لبطني
وبتقولي شوف وانا زوبري كلو مختفي ف كسها
انا قولتلها يلا متعي جوزك وهيا بدات تطلع وتنزل اكتر من 10 دقايق انا وهيا نطلع اهات من المتعه وصوتنا عالي ولقيتها بتنزل ع زوبري وانا زوبري قعد ينزل اكتر من دقيقه كانو كان محوش لبن ليها وانا اخدتها ف حضني وكسها بينزل لبن وبقينا ف حضن بعض وانا نمت فوقها وحظي الوحش هيا بتقولي قوم بقي كفايه وانا بقولها سبيني شويه جسمك ملبن وهيا قوم احسن ماقول ل ابوك وانا بقولها صوتي وهيا ضحكت وقالت الحقوني بصوت مش عالي اوووي وانا بضحك وبقولها عفشخك ياشرموطه وبقيت ابوس في شفايفها وهيا بتحاول تبعدني الا وسمع صوت ابويا بيقولي انت بتعمل ايه ف مرات ابوك ياوسخ انا قومت بسرعه بقولو يابا قالي بتغتصب مرات ابوك يانجس وهيا غطت نفسها وبتقولو الحقني ابنك ااغتصبني وانا جريت لبرا الاوضه ودخلت اوضتي وقفلت الباب لبست اي حاجه وف ثواني اخدت حاجاتي ف شنطتي ورميتها من البلكونه وقزحت من البلكونه كان دور اول
هربت مش عارف اروح فين كلمت صحبت ريم وقولتلها ابويا طردني وقالتلي تعال

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى