رواية فرس داخل منزلي الفصل الخامس 5 بقلم ناهد ابراهيم
رواية فرس داخل منزلي الفصل الخامس 5 بقلم ناهد ابراهيم
البارت الخامس
روحت عندها سلمت ع امها وقعدت واتعشينا ونمت ف الصاله لما الاتنين نامو
وصحيت وانا بيتمص ف زوبري ببص لقيتها امها هيا بتبصلي ولا كان في حاجه وانا ولا قولتلها حاجه اني جاي هربان هقولها ايه
هيا فضلت تمص ف زوبري وانا ساكت ومستمتع بلي بتعملو ولقيتها بتنزل كلوتها وكسها احمر اووووي ومفيش شعره في
ولقيتها دخلت زوبري ف كسها وبقت تهز ف كسها يمين وشمال وانا زوبري بيخبط ف كل جوانب كسها فضلت هيا تنط ع زوبري وانا نااار مولعه بعد 10 دقايق زوبري نزل ف كسها وهيا خرجتو ولبني نزل ع زوبري من كسها ولقيتها قعدت بكسها ع زوبري وزوبري نايم ع بطنها وهيا بكسها قعدت عليه وبقت تحك ف زوبري رايح جاي وهيا ااااااه ااااااه كانت عايزه تنزل وهيا بتحك جامد ولقيت وقفت وكسها بينزل ع زوبري وهيا كانها خلاص اخدت مهداء اخدتها نامت عليه وبتبوس فيا
وقالتلي قوم اتشطف قامت من عليه ودخلت اتشطف ولقيت دخلت عريانه
وانا بقولها انا قولت انك هتاجي ضحكت وقالت عيب ضيف يستحمه لحالو ودخلت معايا ولقيتها بتغسلي جسمي وانا نضفت كسها ومصيت شفايفها وكسها وكسها ودخلت صباعين ف كسها وفضلت انيكها بيهم ولقيتها بتصرخ اوووووي لحد منزلت غسلت كسها وطلعنا قالتلي تعال اوضتي ودخلت وهيا نامت ف حضني يوم والتاني وانا بنيك دي ودي ولقيتها بتقولي وانا نايم معاها ف صديقه ليه معاه تاكسي تشتغل عليه قولتلها ياريت بس ممعيش رخصه قالت بسيطه انا اعرف واحد هناك بيعملك كل شئ بتعرف تسوق قولتلها ايووووه
قالت خلاص الصبح باخدك وبنروح المرور وكل شئ بيتعمل والصبح طلعنا ع المرور ركبت العربيه وكل حاجه تمام المشكله مش في سوقتي انا عارف انها هتطلعها بجسمها واحنا مروحين عرفت منها ان الراجل عرفها وعرفت انه نام معاها قبل كده روحت وهيا دخلت تتشطف كان حر شوي
وانا دخلت عليها وزوبري وقف وبنتها كانت بره
وانا زنقتها ف الحيطه بقولها طلعت الرخصه بجسمك قالت احترم نفسك انا جوزي عمل خدمات لناس كتير وده كان منهم هو نام معي لما انا وجوزي كنا عندو جوزي شرب وبقي سكران وهو نام معي ماقدمتلو شئ بمزاجي انا بدعك ف كسها ودخلت زوبري وبقيت انيكها وزوبري داخل طالع ف كسها واحلي متعه وهيا حضناني وانا زوبري ف كسها وبمص بزازها وقالت دور طيزي يلا انا اول مره حد يقولي نيك طيزي لقيتها عطتني ضهرها
وفنست وانا حطيت زوبري ع خرم طيزها
ودخلتو دخل مش بسهوله واهات عاليه وانا دخلتو كلو وبقيت اطلعو ودخلو وطيزها ضيقه
حاسس ان لما بيدخل زوبري بيتفعص
فضلت انيك فيها ونزلت ف طيزها وهيا تعبت وانا طلعت زوبري ولفيتها ونزلت فيها بوس ونزلت ع ركبي وبوقي ع كسها مص جامد ومكنتش عايز اقوم غير وهيا منزله ع وشي وده الي حصل غرقت وشي كلو ورجليها بترتعش وانا حضنتها وبقولها مالك بترتعشي ليه وهيا تعبت انا شغلت الدش تاني وغسلنا وطلعنا نفس اليوم بليل
طلعنا اتا وهيا لصحبتها واتفقت معايا النض بنص ف كل حاجه واتفقت معاها واخدت التاكس وكان معايا وصل بالرخصه روحنا متاخر وسمعنا صوت حد مع بنتها جوه انا مشغلتش دماغي دخلت نمت مع امها وطلعت الصبح لما امها عملتلي فطار
واخدتها خبطها زوبر ونزلت رجعت بليل كان شغل كويس اتعشبت وعطيتها مصاريف
وبقيت اعتبرها مراتي وفضلت كده اسبوع
انيك الام الصبح وانا نازل وبليل لما اجي انام
وكنت اخد بنتها مشوار كنت بنيكها ع الطريق
وهيا بتحسبني بجسمها وبقيت اكتر من شهر ع الوضع ده لما سمعت ف مره البنت بتتخانق مع امها بسببي وقتها قولتلها الي يرضيك هعملو وش كده قالتلي اطلع بره وامها زعلت معاها وانا قولتلها مفيش مشكله ودخلت لميت هدومي وامها قالتلي رايح فين قولتلها هبقي اكلمك
وطلعت بالتاكسي ولقيت بلكونه ع الطريق عليه يفطه لايجار كلمت الرقم استفسر قالي انه اوضه صغيره ولقيت سعرها مش غالي وده كويس
طلعلي دخلت كان صغيره اووي وبلكونه متر بس بس حلوه حتي ع الشارع ومطبخ صغير وحمام وسرير لاتنين وسرير لواحد السرير لواحد ده كانو قعده اخدت الغرفه ونمت
وتاني يوم طلعت للشغل وبويا رن عليه كذا مره مردتش عليه ورن من ارقام غريبه اسمع صوته اقفل السكه ف يوم وانا شغال قبلت مرات ابويا كانت ف السوق ركبت معايا ووصلتها واتاسفت ع الي حصل وانا عرفتها ان انا بعدت عن كلو وهيا قالتلي ابوك قلقان عليك قولتلها قوليلو ان انا كويس ولقيتها قالتلي لما تبقي فاضي كلمني اقعد معاك قولتلو انا مقفول خالص بس لما اقعد ف يوم هكلمك تاجي نزلت وانا طلعت وبقيت شغال واخر الاسبوع اروح اعطي الفلوس للست ف يوم ببص من البلكونه لقيت واحده وقفه كان الجو برد بليل وشكلها بردانه نزلت قعدت ع الاستراحه وهيا وقفه عشان عربيه توقف ليها
JvHTEf2.md.jpg
شكلها حلو وطيزها ف البنطلون جميله
فضلت ابص عليها اكتر من خمس دقايق لقيتها بتقرب مني وبتقولي مرحبا قولتلها مرحبا
بتقولي ممكن دقيقه من موبايلك طلعتو قولتلها اتفضلي كلمت حد وبتقولو انا بالطريق شو اسوي مافي سيارات قالتلو خلاص اقفل راح اتصرف خلص بكفي قفلت معاه
قولتلها انت منين قالت انت مصري قولتلها ايوه
قالت انا من عكار قولتلها وايه جابك الشمال قالت كنت ف فرح رفيقتي وجوزي حكالي انه راح ياجي الساعه 11 وهلا الساعه 1 وكلمتو قالي معي للصبح السياره كانت خربانه
قولتلها طب هتنامي فين
قالتلي مابعرف راح اقعد هون
قولتلها بيتي هنا لو عايزه تقعدي للصبح قالت عنجد قولتلها ايوه قالت اوك شكرا
اخدتها وطلعت دخلنا وقالت بره برد كتير قولتلها ايوه قلعت الجاكت وبتبص من البلكونه
وقالت انت شوفتني من هون قولتلها ايوه
قالت عندك شئ يتشرب قولتلها المطبخ هنا
JvHA4oJ.md.jpg
راحت وانا ببص ع جيزهت كانت تحفه
قالتلي وانت قاعد لحالك قولتلها ايوه لوحدي وابويا حصل مشاكل وسبتلو البيت وشغال ع تاكس قالت معك تاكس قولتلها ايوه قالت فيك توصلني قولتلها جوزك هياجي قالت سيبك منو قولتلها برحتك بس انا شغال عليه مش بتاعي ضحكت وقالت بعطيك وزياده انا سياراتي ماجبتها معي قولت جوزي بيوصلني وخلاص
قولتلها خلاص تمام
عملت نسكافيه وفضلت تكلم معايا وشغلنا الدفايه والجو بقي دافي وهيا قالت حسيت حالي دفاينه كتير شربت النسكافيه
وقالت بدي انام قولتلها نامي ع السرير انتي قالت وانت وين تنام قولتلها ف سرير صغير هيا كانت قاعده عليه قالت ده قولتلها ايوه قالت لا مستحيل قالت نام هون ع الطرف وانا بنام جوه اخاف اقع وبتضحك انا قولتلها السرير صغير قالت اي عادي انا مابتقلب وانا نايمه وضحكنا وانا قولتلها برحتك انا وقفت ولقيتها بتقلع البنطلون
JvH70ap.md.jpg
وطيزها ف وشي انا انصدمت ولقيت فنست وخلعتو ووقفت وطلعت ع السرير وقالت مالك مابحب انام بشئ تقيل ع جسمي هيا طلعت وانا وقف وزوبري وقف وهيا بتبص لزوبري وقالت ماراح تقلع كمان قولتلها عادي قالت اي عادي ماتتحرج ماراح نعمل شئ غلط لسه بقول مينفعش لقيتها بتقرب ومسكت بنطلوني ونزلتو
JvHYIff.md.jpg
وزوبري ظهر ف البوكسر وهيا كملت وقلعتني البنطلون ولقيتها قالت خود راحتك
لقيتها قلعت الي فووق ولبسه ستيان نفس الكلوت حلمات واضحه وبزاز ملبن انا ببصلها
وهيا نامت ع ضهرها وانا فضلت لابس التيشرت مش لابس تحتو فانله نمت وزوبري بيوقف وهيا بتكلمني وعينها منو وسالتني عن بقالي قد ايه هنا الخ الخ وهيا نامت ع جنبها وطيزها ف وشي وانا زوبري ناااار وقف اوووي
قالتلي ماراح تنام قولتلها عندك عيال قالت بنتين
ف البيت مع الشغاله
لقيتها لفت وشها وبصالي وقالت شو ماراح تنام قفلت النور ومبقتش شايف حاجه
لقيت ايديها ع بطني وقالت حسيت ببرد قولتلها اجبلك بطانيه قالت لا لقيتها بتقرب مني اكتر ورجليها لمست رجلي جسمي سخن ولقيت ايديها حولين بطني وقالت دفي بعض انا قولتلها ادفيك قالت اي قولتلها حاضر روحت لفيت جسمي ليها
وحضنتها ودخلت ف صدري قالتلي كام سنه عندك قولتلها داخل ف 21 قالت حسي حالي مع زلمه اووي مردتش ولقيتها قالت دنام ع الجنب التاني ااااه انا لقيتها بتلف وعطتني ضهرها وبترجع انا زوبري اول لمسه لجسمها وهيا رجعت وانا حضنتها اووووي وزوبري جوووه طيزها
وانا ايدي ع بطنها بحسس عليها بقولها دفيانه كده قالت اي كتير لقيتها بعد شويه بتحرك طيزها ع زوبري وانا بتنفس ف رقبتها وبقولها لو الشورت بتاعي مداياق اقلعو قالت اي نام وانا بقلعو الك
انا نمت ع ضهري ومش شايف حاجه
لقيت الشورت بيتقلع
وانا مش شايف حاجه انا مستني منها تمسك زوبري او تمصلي لقيتها رجعت تاني
نامت جنبي وعطتني ضهرها وانا مستغرب
لقيتها بتقولي دفيني بجسمك انا بحضنها اااااااه زوبري بقي ع طيزها علطول ولسه بحرك ايدي
لقيت ايدي علي بزازها علطول عقلي راحىدي قلعت خالص انا حضنتها اووووي ورفعت رجلي ع رجليها وزوبري عند كسها وانا حضنها اوووي وهيا بتحرك وسطها ع زوبري انا مسكت بزها جامد داااافي وملبن هيا مسكت ايدي
وانا نزلت فيها تفعيص وانا لقيت زوبري بقي تحت كسها زوبري بيحك ف كسها
وانا ببوس كتفها وهيا قالتلي شو بتسوي قولتلها عملت ايه وهيا مردتش لعبت ف حلماتها وهيا طلعت اااااه قولتلها مالك مردتش ورجعت بزوبري ورا وبقرب وراس زوبري بتخبط ف كسها وهيا امممم لحد مالقيت زوبري راسو دخلت ف كسها
وهيا اااااه اااااه وانا بدخل زوبري واحده واحده وهيا قالت لا لا عيب هيك
انا دخلتوو للاخر وقولتلها بدفي زوبري بكسك
وهيا مردتش وبقيت انيكها وهيا بقت تطلع صوت وبقولها كسك ضيق اووووي
وفضلت انيك فيها برومانسيه كده وهيا ف عالم وانا زوبري ف كسها وايدي بقت ع كسها من اودام وبلعب ف كسها وهيا اااااااه وانا بدعك ف زنبورها اووووي ولقيتها بتصرخ حرفيا وجسمها بيتنفض وكسها بينزل كتير اووووي لدرجه ان انا فكرت دي شخت ميه بس طلع عسل كسها زوبري ولع ووقتعا كنت عايز انزل ف كسها خرجتو ونزلت ع شفايف كسها وهيا بتنهج ونزلت ودخلتو تاني ف كسها
وفضلت انيكها لحد مازوبري نام خرجتو
وهيا بتنهج ونمنا وانا حضنها وصحينا الساعه 6 الصبح وهيا بصالي ولما صحيت بقولها صباح الخير قالت صباح النور بدي ياك توصلني قولتلها زي ماتحبي وانا بقولها زعلانه قالت ليش ازعل كتير مبسوطه انا بوستها من شفايفها بوسه رومانسيه وهيا قالت بتعرف ماحد لمسني من شى اسبوعين قولتلها وجوزك قالت متجوز واحده تانيه ونادرا ع ماياجي للبيت مقدرت امسك حالي امس
انا قولتلها شبعتي قالت لسه بدي كمان قولتلها قومي مصي هيا انبسطت زي العيال ولقيتها بتعدل شعرها انا مسكت وسطها وخليتها تركب ع بوقي وبقيت الحس ف كسها وهيا نزلت ع زوبري 69 بتمص ف زوبري وبقيت انا وهيا بنلحس لبعض
وزوبري هيا بتحاول تبلعو كلو
وانا باكل كسها حرفيا
وفضلت امص ف كسها وزنبورها وشفايف كسها الوردي لحد مالقيتها بتنزل تاني ع بوقي بقيت الحس وبلع عسلها وهيا بترتعش وانا ماسك طيزها وشددها ع وشي وبلحس كسها نضفتو وهيا قالت يلا نيك انا قلبتها ع ضهرها ومسكت فخادها ضميتها لصدرها ودخلت زوبري ف كسها
JvHkKdB.md.jpg
وانا بقيت انيك فيها اوووي وهيا تصرخ من النيك كسها عامل زي الورده وردي ومن جوه احمر زوبري داخل طالع ولقيت جوزها بيرن
وهيا شديتني من القميص وحضنتني وزوبري ف كسها وهيا حضناني وانا بنيكعا اووووووي ولقيتو بعتلها رساله انا مسكت التلفون وبقولها جوزك وقف مكان الوكيشن عند الاستراحه
هيا قامت وفتحت البلكونه وقفلت الستاره شافتو وقف وانا بقولها ده جوزك ومسمت زوبري ودخلتو ف كسها وبقيت انيك فيها ووهيا وقفه بتبص
JvH8oKv.md.jpg
وانا مكمل نيك وكسها بينزل عسل كتير وهيا من رعشت رجليها نزلت ع ركبتها وانا بسندها وهيا نزلت بوشها ع الارض وانا دخلت زوبري ف كسها
وهيا ف عالم تاني فضلت انيك فيها وزوبري مش عايز ينزل وانا بنيكعا اووووي واخدتها ع السرير ونيمتها ع بطنها ورجليها ع الارض وقعدت ع ركبي وفتحت طيزها الحس كسها ودخلت صباعين ف كسها وانا بلحس طيزها وكسها بالساني وهيا اااااااه اااااه واتا بلحس وقفت ولقيتها بتراسل جوزها وبتقولو انا شوفتك اخلص مع الشب وراح انزل الك وانا مستغرب قالها صوت شو بتسوي عندك قالتلو صوت الشب نزلي من البيت وحكالي بتنامي عندي والمقابل دنام معك وانا وفقت ولا بدك انام بشارع قالها خلصتي
قالتلو لسه من ربع ساعه بنيكني نزلت مرتين وهو مابيشبع قولتلها احسن يحبسني قالت لا تخاف
مابيقدر يحكي معي اتا بقيت انيكها وهيا قالت راخ افتح كاميرا ولقيتها فتحت الكاميرا وجيبها وشها وهيا نايمه لحد وسطي الي ظاهر وصوت النيك وهو بيقولها شكل الشب قوي قالتلو كتير مارحمني ها الشب مصري كتير زوبرو قوي
وانا بنيكها ولقيتو بيقولها ايرو كبير انا بدون كلام طلعت ع السرير اودام وشها وهيا بتضحك وقالت شو عجبك قالها اي كتير كبير قوي هالشب
هيا بتلحس زوبري ودهلتو ف بوقها وبقت تمص في اودام جوزها وفضلت تمص وانا قولتلها اطلعي ع زوبري هيا مسكت التلفون وبعدتو عن وشي وطلعت ع زوبري وجوزها بيقولها كل الزوبر ده جوه كسك وهيا بتوريه زوبري وهو بيدخل ف كسها واختفي كلو ف كسها خرفيا لدرجه ان جوزها قالها وين راح زوبر الشب وبيضحك وهيا بتعض ع شفايفها وبتنط عليه
JvHi09j.md.jpg
وانا ماسك وسطها وهيا بتنط ع زوبري
وفضلت انيك فيها وزوبري مش عارف حصلو اييه وهيا بتنط ع زوبري ولقيتها بتتشنج واترمت ف حضني ولقيت كسها بينزل عسل تالت مره وانا حضنها وكسها بينبض وانا حضنها ولقيت جوزها بيلعب ف زوبرو ف العربيه وقالها الينا احكيلي وينك اجي انيك مع الشب
انا مسكت التلفون وقولتلو دي بتاعتي مش هخليك تلمسها طول ماهيا مع راجل عارف يكفيها قالي اي انت راجل كتير حميان انا بدي نيكها معاك قولتلها اتفرج عليها وهيا بتتناك نيمتها ع ضهرها وفتحت رجليها ودخلت زوبري ف كسها وهو بيتفرج ع زوبري وهو بيدخل ف كسها
JvHZJUX.md.jpg
وبقولو شوف مراتك مش قدره وزوبري ف كسها
وانا بنيكها لقيت **** علي ايديها لسه شايفو وانا بقولو اسمك ايه قالت ميشيل
وانا عرفت انهم مسحيين بس ازاي هو متجوز واحده تانيه فضلت انيك فيها وهيا ااااااه ااااااااااه ولقيتها بتنزل تاني ع زوبري وانا زوبري دفع قذايف لبن ف كسها وانا زوبري بينزل ناااااار ف كسها وجوزها بيقول ااااااه انا نزلت ي الينا عليكم ولقيت زوبرو صغير قولتلو حرام عليك تحرمها من الجنس تبقي جيبهاالي علطول وخليها تنام معايا وهو بيقولي تعالي انت معانا وانا نزلت لبني كلو ف كسسها وقفلت معاها ونمت عليها
وبقيت اقولها مبسوطه قالت اي كتير قولتلها لو عايز اشوفك تاني ازاي قالت باخد رقمك ونتواصل وانا قومت من عليها وكسها غرقان قولتلها عمله حسابك قالت ف ايه قولتلها احسن تحبلي ضحكت وقالت انا 43 سنه خلاص مابخلف
قولتلها شكلك صغير بحسبك 35
ابتسمت واخدتني ف بوسه وقالت كتير انبسطت معك اليوم وانا راح اكلمك تاجي تنام معي وبعطيك اجره التاكس طول اليوم وبترجع
دخلنا اتشطفنا رغم ان الحمام صغير بس كنت عايز اتشطف معاها ونضفت كسها وهيا نضفت زوبري وانا بقولها عايزين نتاكد ان كسك نضيف وانا دخلت زوبري للاخر وهيا بتضحك وف 30 ثانيه خرجتو وهيا قالت كفايه حسا انك راح تنكني تاني بتاعك مابينام وطلعت وانا لبستها كلوتها حتي الستيان وكل حاجه واخدتها ف بوسه ونيمتها ع السرير فضلت ابوس فيها وهيا قالت تعال وصلني لتحت قولتلها جوزك قالت لا عادي
نزلت معاها وايدي ع وسطها وطلعنا ع الطريق وهو كان راكن ف جنب طريق سريع مفيش حد وقف ضربتها ع طيزها اودامو وقولتلو خالي بالك منها لقيتو بيسلم علي وقالي شو شغال قولتلو تاكس قالي شو رايك تشتغل عندها سواق قولتلو بجد قالي اي وبتاخد راتب كل شهر انا قولتلو موافق والسكن قالي كل شئ موجود
قالتلو حبيبي فيك تاخد بالك من الطريق شوي قالها شو في قالتلو كتير ممحونه لقيتها مسكت زوبري وقالت لساتو وقف قولتلها اكيد لقيتها بتفك بنطلونها وركبت العربيه ونزلت بنطلونها للركبه
وانا طلعت زوبري وركبت العربيه ولقيتها بعدت الكلوت عن كسها انا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها ونزلت بوس فيها ولقيت حوزها قفل الباب وركب وقالنا هطلع امشي براحه احسن حد يشوفنا انا فضلت انيك فيها وهيا تصرخ وجوزها عينو غلينا وانا قلعتها البنطلون وبقيت انيك فيها اووووي 10 دقايق وهيا نزلت ع زوبري وبقت ترتعش وجوزها بيقولها شو ها الشب كتير اوووي وانا بنيك فيها ونزلت ف كسها خرجت زوبري وهيا لبست الكلوت ولقيت جوزها وقف وقالي البس بنكلونك وتعال مكاني انا ركبت اسوق وهيا لسه فاتحه رجليها وانا لقيتو دخل زوبرو ف كسها وفضل ينيكها لحد منزل ف كسها كنت انا لفيت ورجعت لبست وقالتلي بكلم ف اقرب وقت راح اجيك بتكون لميت ملابسك وسلمت التاكس وتاجي معي قولتلها ماشي وبوستها بوسه جامده وانا طلعت ونمت قتيل
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية فرس داخل منزلي)