رواية فرس داخل منزلي الفصل الحادي عشر 11 بقلم ناهد ابراهيم
رواية فرس داخل منزلي الفصل الحادي عشر 11 بقلم ناهد ابراهيم
البارت الحادي عشر
انا لبست شورت وتشيرت
وطلعت ع البحر انا شوفت حريم ف البحر ملط
بقيت اتفرج عليهم والي نايمه وبزازها عريانه وانا ببص عليهم وقعدت شوي وفضلت اتمشي وكان في واحد اودامي لابس شورت وانا ماشي ولقيتو راح لواحد وجنبو واحده انا وقفت وبقيت اشوف ايه هيحصل الواد بيكلم البنت والي معاها كانت لبسه كلوت وستيان لقيتها قامت وبتقلع تحت وفوق وانا ببص البنت حلوه والواد اخدها ورايحين نحيت البحر لقيتو وقفها واخدها ف بوسه وهيا اتجاوبت معاها ومسكت راسو وبتلعب ف شعرو وفضلو يبوسو بعض ولقيت البنت نزلت ع ركبتها ونزلت الشورت بتاعو والناس رايحه جايه ولا كان في حاجه
Jv8LzQ4.md.jpg
هيا بتمص ف زوبرو وهو ماسكها من شعرها وانا شايف الي معاها بيلعب ف زوبرو والبنت فضلت تمص ف زوبرو والواد شدها وقفه وراح حضنها من ورا وشكلو دخلو بقي ينيك فيها
Jv8L4at.md.jpg
وبقي ينيك فيها وانا زوبري وقف اووي علي المنظر البنت مرجعه طيزها لورا والواد بينيكها وانا ببصةع الي معاها خرج زوبرو وبيلعب في مع انه كبير بس مش عارف مالو الواد فضل ينيك في النت اكتر من 5 دقايق بنفس الوضع وهيا راحت قعدت تبوس في ونطت ع وسطو ومسك رجليها ولقيتو بيدخلو ف كسها وفضل ينيك فيها وبيخليها تنط ع زوبرو وهيا صوتها عالي هو نزلها وهيا نامت ع ضهرها والواد ركب فوقها والواد لقيتو بيدخل زوبرو جامد ومش بيتحرك ولقيتو اكتر من دقيقه مش بيتحرك عرفت انه نزل ف كسها الواد طلعو وهيا لسه نايمه لقيتو لبس الشورت ومشي والبت بتقوم وراحت عند الي كانت معاها احاااا البت مسكت زوبرو وقعدت عليه وبتنط ع زوبرو ونامت عليها وفضل ينيك فيها ونزل ف كسها وهيا مبسوطه قامت عريانه راحت للبحر وانا شايفها دخلت جوه وكانها بتدعك كسها وخلصت طلعت لبيت الكلوت والستيان واخدت الي معاها ومشيو وهيا حطه ايديها ع وسطو
انا زوبري وقف وكلمت تاليا شوي
وكان الساعه 5 وشوي الشمس قربت تروح وانا بكلمها شوفت طيز بيضه الكلوت داخل جواها وبزازها ملبن الستيان مرميه جنبها وهيا نايمه ع بطنها وجنبها واحد لابس شورت وطاقيه وانا ماشي زوبري وقف اوووي وقربت منهم وعايز انط عليها انا لقيتها بتبصلي ولقيتها لفت وشها وانا شوفت بزازها ف وشي وكلوتها الاحمر الي داخل ف طيزها وهيا بصالي وبتعملي بصباعه تعالي
Jv8mf3l.md.jpg
انا ببص عليه وهيا بتشاور روحت ليها
ولقيتها بتعطي بخاخه الي جنبها وبتحسس علي جسمها عرفت انها عايزني دعك جسمها
انا ببص علي الي معاها وهو بيبص للبحر ولا كاني موجود هيا نامت ع ضهرها وانا شوفت كسها من الكلوت الي داخل مابين شفايف كسها هجت اووووي قربت منها وقعدت وهيا بصالي
عطتني مسكت البخاخه مسكت منها وانا بخيت علي رجليها كلها وبخيت علي كسها شوي وهيا بصالي انا بقيت ادعك ف فخادها ورجليها وركبتها لحد صوابع رجليها وبمشي كف ايدي علي رجليها وزوبري وقف اوووي وهيا بتبص عليه
والي معاها بيبص علي زوبري وانا كملت وبحسس فوق كسها وكسها نضيف وفتحت فخادها شوي وبقيت ادعك ف فخادها جنب كسها وصباعي للصغير كان بيخبط ف كسها وانا طالع بايدي الشمال بحسس علي بطنها واليمين جبتها من اول خرم طيزها لحد فوق بطنها تحسيس ودعك ف بطنها مطلعتش لبزازها وهيا فاتحه بوقها وانا بدعك بطنها لقيتها مسكت ايدي وبتحطها ع بزازها
JvSHmzP.md.jpg
JvSJHqg.md.jpg
وانا بقيت ادعك ف بزازها وهيا بتبص عليه وانا بصباعين بحركهم علي حلمات بزازها الوقفه
وانا بمسكهم وكانو ناااار اقرص حلماتها وهيا تفتح بوقها واتا روحت بحط صباعي ع شفايفها ولقيتها بتمصو وانا بدخلو ف بوقها وهيا بتمص دخلت التاني وهيا بصالي ولقيتها قعدت وانا وقف ع ركبتي وانا بحسس علي بزازها روحت زقيتها وهيا رجعت تاني لورا وانا بقرب منها واخدت كلمت بزازها الي قتلوني ف بوقي امصهم وهيا امممم ااممممم خلصت مص لقيتها اتقلبت ع بطنها والي معاها بيتفرج وانا بخيت ع طيزها وضهرها وبقيت احسس علي فخادها تاني وطلعت لفوق ع ضهرها مسكت بزازها من الجنب ورجعت لطيزها بقيت احسس عليها وكلوتها الفاتله مهيجني اوووي
انا بقيت امسك فرده الطيز بايدي الاتنين بفرقهم عن بعض لدرجه اني شوفت خرم طيزها الوردي وكسها الوردي انا بمسك زوبري اودام جوزها
ومشيت صباعي الوسطاني زي البعبوص علي خط الكلوت ولمس طيزها وكسها كلو وهيا اااامممم وانا رايح جاي وهيا بتهز ف طيزها بتحركها وانا روحت جايب كلوتها ف جنب وشوفت كسها وخرم طيزها مسكت طيزها فتحتهم عن بعض ومنظرهم يجنن انا مقدرتش استحمل اكتر بصوابعي الربعه بحسس بيهم علي كسها وهيا من هيجانها رفعت طيزها لفوق
JvSKkdu.md.jpg
وانا بحسس ع كسها اووووي بدعكو جامد شوفتو اسماعيل ياسين كان بيدعك الفانوس ازاي انا كنت بدعك كسها كده وهيا بتهز طيزها ااااااااااه الااااه طلعه منها كل مدعك كسها بربع صوابع جامد
وجسمها يرتعش وانا دخلت صباعين ف كسها وصباع ف طيزها مع بعض وهيا بترفع وسطها وبتطلع ااااااااه ااااااااااه Oh, my God Oh my God, oh my God وانا طلعت صوابعي وبمصها اودام جوزها وروحت تفيت ع ايدي ودعكتها ف كسها وبقيت احك كسها جامد بايدي رايح جاي رايح جاي وهيا بترتعش ااااااااه اااااااه ااااااااااه
ولقيت البنت بتنزل عسل كسها ع ايدي وانا لسه بدعك وهيا نزلت وانا روحت وراها ونمت ع ضهري ومسكت طيزها نزلتلها ع وشي وهيا اول مالساني لمس كسها كانها اتكهربت واناومسكها وبلحس ف كسها وشفط عسلها وكنت عايز امتع نفسي بالجسم ده بقيت الحس ف كسها ولساني يدخل جووه كسها وبمص شفايف كسها وقومت من تحتها وهيا رفعه طيزها انا نزلت الشورت طلعت زوبري والي معاها بيبصوع زوبري وبيقول وهو بيضحك Big zoobro
وهيا مفنسه وانا وقفت وراها ومسكت زوبري علي شفايف كسها بحكو وهيا بتحرك طيزها وكسها بيتحرك علي زوبري وانا مسكت طيزها ودخلت راسو وهيا اااااااااااه وانا بدخل زوبري هيا نامت وانا نمت فوقها وزوبري ف كسها دخلتو كلو ف كسها
JvSxNZG.md.jpg
ونايم عليه وهيا Oh my god oh my god وانا بنيك فيها وزوبري انا بنيك ف كسها والي معاها بيبص علينا وانا زوبري كلو ف كسها رايح جاي وهيا مطلعه اهات توقف زوبري علطول
بقيت انيك فيها وانا لسه فوقها ونايم عليها وزوبري هو الي بيدخل ويخرج
كان احلي احساس اكتر من عشر دقايق راكب فوقها وهيا تحت مني وانا مبسوط انها تحت مني كسها كان بيقبض ع زوبري لما حسيت اني هنزل خرجتو وفضلت العب في لحد منزلت علي طيزها لبن كتير اوووي وهيا بتضحك
JvSaUs1.md.jpg
بنزل لبني علي طيزها وهيا نايمه علي بطنها وروحت مدخلو ف كسها تاني
وبقيت اخرجو ودخلو حوالي دقيقه وطلعتو وهيا مبسوطه وانا وقفت ونزلت اخر نقطه ع ضهرها
ولبست البوكسر بالشورت
وهيا طيزها متغرقه لبن حرفيا
JvS1Mpj.md.jpg
انا بتتكلم انجليزي وانا بقولها no english هيا فهمت هيا فضلت كده وانا قولتلها ده جوزك وبشاور بصباعي قالت No,
This is my brother
عرفت انه اخوها انا قولتلها Your number مسكت تلفوني وكتبت رقمها وهيا وقفت
واخدتني ف بوسه نستني كل حاجه ف حياتي محترفه مص شفايف لساني انسحب مني وهيا بتمصو ولقيتها قالت شكرا
وراحت ماشيه ع البحر وطيزها كلها لبن
JvSjpBj.md.jpg
ونزلت البحر ولقيت اخوها قلع الشورت ونزل معاها ولقيتو حضنها وبيبوس فيها
ولقيتها رجعت بدماغها ورا وهو ماسك وسططها وعرفت انه بينيكها ف البحر وهو حضنها وبعد شويه خرجو وانا ماشي بعتلها رساله كلام مترجم قولتلها عايز اقابلك لوحدنا نمارس الجنس
هيا بعتت اوك موافقه راح اطلع اخويا من الشاليه وكلمك قولتلها تمام انا مسافر كمان 4 ايام
قالت يوم او اتنين وكلمك وانا قفلت معاها
وبقيت مبسوط اوووي مكنتش مصدق اني ممكن انيك حد بالطريقه دي وان ده عادي
روحت ولقيت مينا قعدت معاها وسالتو قالي عادي بس لازم الست توافق لو غصب تروح ف نصيبه قولتلها وجوزها قالي هنا مش زي عندكم هنا متحررين شوي سالني بتسال ليه قولتلو اصل شوفت حصل كذا كذا قالي ده اقل شئ
شويه وباخدك نخرج بره وبفرجيك شئ راح يعجبك فضلت قاعد معاه وبليل الساعه 1 طلعنا كنت انا وهو ومراتو طلعنا مكان في ناس انا بقيت اشوف بنات يدوب متغطي الكس والبزاز بس والي لابسه قميص نوم والي بتشورلك تروحلها وانا ماشي وببص يمين وشمال وعيني مش مصدقه هو في كده انا لقيت مينا ورايا وقفت استناها وببص وقف شوي ورجعت ليه بقولو وقف ليه لقيت عينو علي مراتو وهيا وقفه ف شارع صغير في حوالي 6 كل واحد معاها واحده بينيكها انا لقيت مراتو قعده علي ركبتها وبتمص زوبر واحد وفضل كده خمس دقايق ونزل ف بوقها هيا قامت وبتبلع لبنو وانا بقول ف سري ياشرموطه واتا ماشي وببص ع البنات وحلاووتهم سمعت صوت بنت بتتكلم مصري ببص لقيت واحده وقفه وبتتكلم ف التلفون ولبسه فستان ضيق اووي
هيا سمره بس وهيا بتلف طيزها عجبتني اووووي
انا بقيت ابص عليها وهيا وقفت وانا قربت منها ولقيتها ابتسمتلي وبتتكلم انجليزي انا كنت لابس شورت وتشيرت قولتلها انتي مصريه قالت ايوه انت مصري قولتلها ايوه انتي منين قالت انت منين الاول قولتلها المنصوره قالت انت بعيد انا من الشرقيه وانا بقولها بتعملي ايه ف البلد دي قالت انا هنا مع جوزي قولتلها هو فين قالت معرفش سيبك انت معاك فلوس ولا بترغي
ضحكت وقولتلها ايوه كده انا عايز المصريه
طلعت 200 دولار وحطيتهم جوه بزازها
قولتلها حلوين قالت اوووووي واخدتني ف بوسه قالتلي عندك مكان قولتلها لا قالت تعالي بيتي قريب قولتلها جوزك قالت مش هناك
قولتلها ثواني روحت ل مينا وعرفتوو وبسالو عن مراتو لقيتها وقفه وواحد زنقها ف الحيطه بيبوس فيها وبيفعص فيها قولتلو انا هرجع ع البيت ورجعت وبقولها اسمك ايه قالت لوزه ضربتها ع طيزها وبقولها عايز اشوف طيزك هيا طلعت اودام شويه وانا ببص ع طيزها
JvQkXqv.md.jpgانا ببص ع طيزها كانت جميله وشكلها نااار
بقت تمشي اودامي وانا قربت منها وبقولها المكان بعيد قالت ليه تعبت من دلوقتي وبتضحك
روحت بحسس ع طيزها وبقولها لا مش قدر استني طيزك تجنن بصتلي ووقفت وقربت مني ولقيت كف ايديها مسكت زوبري وقالت انا اكتر منك بس لما نوصل عشان عايزه اتمتع معاك وبسطك انت ابن بلدي وانت زوبرك يجنن انا بقيت ايدي ع طيزها واول مادخلنا العماره لقيتها وقفتني ومسكت زوبري بتلعب في
ونزلت علي ركبتها وبتعض زوبري بسنانها
ولقيتها طلعتو وقالت كل ده زوبر وراحت بالسانها من عند بضاني رفعت لفوق لحد الراس
واتكرر الموضوع لحد مابقت تمص ف زوبري
وزوبري بقي زي المصاصه وفصلت تمص ف زوبري ووقفت ودخلتو وقالت تعالي نكمل فوق
طلعنا ولقيتها بترفع الفستان لحد طيزها
ولقيتها لبسه كلوت ابيض انا مسكت من طيزها وهيا بتقولي هتعمل ايه قولتلها هو انتي احسن متي ونزلت الكلوت لفخادها ولقيت كسها وطيزها اودامي وهيا فنست وانا نزلت بالساني الحس في كسها وهيا ااااااه وانا بلحس طلعت لساني لفوق ع خرم طيزها الي فتح معايا وانا بلحس خرمها ووقفت ودخلت صباعين دخلو وانا وقفت ورفعت كلوتها ونزلتلها الفستان ودخلنا واول مادخلنا قالتلي تحب ع سرير جوزي ولا ف الصاله قولتلها ع سرير جوزك طبعا دخلنا جووه
JvQiPoB.md.jpgوهيا قعدت ع السرير وفتحت رجليها وانا قربت منها وروحت ضربها ع كسها هيا طلعت ااااااه
وقالت انت من النوع الي بيحب الضرب
قولتلها لا بس بحب اضرب الكس الي مجنني وضربتها تاني وهيا ااااااه نزلت ع ركبتي وطلعت لساني بحركو ع كلوتها وبشفايفي بشد كلوتها وحطيت ايدي ع كسها ادعك في واهيا اااااه لحد ماقلعتها الكلوت وشوفت كسها جميل اووووي نزلت في لحس وهيا اااااااه ااااه وانا شوفت خرم طيزها لحستو ودخلت لساني جوووه ووقفت قلعت الشورت وخليتها تقعد عن جنب وكسها وطيزها اودامي انا دخلت زوبري ف طيزها
JvQtJmG.md.jpg
وهيا بصالي وزوبري بيدخل كلو وزوبري داخل طالع ف طيزها وهيا ااااااه زوبرك كبير ياعلي
وانا بنيك ف طيزها احساس الطيز حلووو اووووي وممتع بقيت انيك ف طيزها وهيا اااااااه اااااااه خرجتو من طيزها ودخلتو ف كسها وهيا ااااااي ااااي نكني اووووي نكني اووووي فضلت انيك فيها وطلعتو من كسها لطيزها بقثت انيك ف طيزها اوووووي وقولتلها فنسي يلا يالوزه طلعت زوبري وبلعب في وهيا نامت ع وشها وطيزها مرفوعه وهيا فاتحه طيزها وخرمها مفتوح اوووي
JvQmq1p.md.jpg
JvQmn2I.md.jpg
انا روحت تفيت جووه طيزها ومسكت زوبري
ودخلتو ف طيزها وبقيت انيك فبها
وهيا بتدعك ف كسها وانا بنيك في طيزها وزوبري ناأااار بقيت انيك ف طيز لوزه ولقيتها كسها بينزل وانا لسه زوبري ف طيزها انا زوبري وبنيكها لحد مانزلت ف خرم طيزها طلعتو ولبني طلع مالي طيزها خرمها كلو لبن
JvQpPob.md.jpgوانا دخلتو تاني ف طيزها كلو وفضلت عليها كده شويه طلعتو من طيزها وهيا بتقول لبنك مالي طيزي ووقفت ولبني بينزل من طيزها وبنضحك وهيا نضفت نفسها وطلعت من الحمام
ولبست الكلوت وقالت يلا ننزل
نزلت وهيا بتقولي اعطيني رقمك قولتلها اعطيني انت رقمك ولما اعوزك هكلمك يالوز انت
رجعت للمكان تاني كنت بوصلها وقالت وقت ماتحب تنيك كلمني قولتلها وحياتك انا بنيك ليل نهار بس لما شوفت مصريه زوبري شاور عليك وبضحك قالت ده حبيبي وعطتني بوسه وقالت انا معاك ف اي وقت حابب نكررها تاني وف نص الشارع الفاجره نزلت ع الارض ونزلت الشورت بتاعي ودخلت راس زوبري ف بوقها ولسانها بتحركو عليه اتا حاسس بالسانها علي فتحت زوبري وقفت وقالت ده وداعي ليك وانا مشيت وبقول اااااه يافاجره
كلمت مينا عرفت انه روح
انا روحت ع البيت لقيت مينا قاعد بره وبسالو فين مراتك قالي جووه
انا بقتح الباب احااااا معاها راجل بينيك فيها وهيا بتنط ع زوبرو وانا طلعت وبقولو
وانت بتنيكها امتي يامينا لقيتو قالي هيا بتحب تتناك من الغريب قولتلو هيا بتحبك تبقي ديوث
قالي انا بحب اشوفها مبسوطه
قولتلو واحنا بنتكلم الراجل كان لابس وخارج
وانا قولتلو تعالي دخلنا ع مايا
لقيتها بتدعك ف صدرها وانا قولتلو روح الحس البن هو سمع الكلام وراح علي بزاز مراتوو يلحسها وياخد لبن الراجل وانا شايف كسها مفشوخ
هيا قالت لجوزها انها عايزه تنام هو خرج معايا وانا ساعه وقولتلو ادخل نام مع بنتك وسيبني مع مراتك هو دخل وانا دخلت عليه كانت نايمه ملط انا قلعت ونمت جنبها وهيا نايمه حطيت ايدي علي بزازها وركبتي ع كسها وبزها ف بوقي بمص في
ونمت جنبها وصحيت الصبح وهيا لسه نايمه انا بصحيها وهيا زي القمر اخدتني ف حضنها وانا قلبتها فوقي وزوبري علي بطنها وهيا بصالي وتبوس شفايفي وترجع تبوس وترجع
وانا واخدتني ف بوسه وانا زوبري شد اووووي تحت منها ولقيتها بتنزل وتطلع وزوبري بيلمس كسها ويطلع لبطنها وهيا بتكررها عشان بتحك كسها في انا زوبري وقف ودخل مابين فخادها وكسها وهيا ضمت فخادها عليه
وزوبري علي شفايف كسها ولقيت مايا قعدت ومسكت زوبري وحطت بطنو جوه كسها بقت تحك كسها ع زوبري وهيا اااااااااه شفايف كسها مفتوحه وزوبري مابينهم وهيا فضلت تحك كسها ف زوبري وانا ببص عليه وهيا دخلت زوبري ف كسها كلو وبعد 10 ثواني خرجتو تاني وكملت دعك ف كسها ودخلتوو تاني ونطت عليه
وخرجتوو وانا هتجنن لقيتها بتدعك زوبري ف كسها وراس زوبري ف زنبورها ولقيتها بتنزل عسلها ع زوبري وزوبري نام ع بطني وهيا كسها عليه وانا سحبتها من ايديها وحضنتها
وزوبري تحت كسها وانا بحرك نفسي وزوبري بيحرك علي كسها وانا نزلت بجسمي تحت ورفعت زوبري دخل شويه ف كسها وهيا اااااه وانا كملت دخلت كلو انا مسكت طيزها وبقيت انيك فيها اووووي وهيا ااااااااااه ولقيت بنتها بره
بتنادي ماما ماما وهيا قامت وانا روحت قايم وشديتها علي السرير تاني وهيا نامت ع بطنها ورجليها ع الارض وانا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا ااااه ااااااااه والبنت سمعها بتقول ماما
وانا بنيكها وسمعت صوت جوزها بره انا طلعت زوبري من كسها وهيا نايمه وكسها احمر اوووي انا فتحت طيزها بايدي وكسها اتفتح معايا وخرم طيزها ضيق وعجبني دخلت صباع في طيزها ودخل بسهوله دخلت التاني هيا قفلت طيزها ع صوابعي وكان احساس حلو اوووووي انا دخلت زوبري ف كسها بقيت انيك فيها ولقيت طيزها حلت وانا بقيت ابغبصها ف طيزها وهيا ااااااه اااااااه وانا زوبري هيجان اوووي علي كسمها
انا فتحت طيزها اووووي بايديها خرمها فتح معايا انا حطيت راس زوبري ف طيزها ولقيتها بتتكلم مش فاهم بتقول ايه بس انا همي ع زوبري الي بقيت ادخلو ف طيزها وهيا شكلها بتشتم وانا ولا هنا نص زوبري ف طيزها وهيا اااااااه وانا خلاص ناوي افشخها الشرموطه الي بتتناك من اي حد دي بعد دقيقه وزوبري ف طيزها ماحركتو دخلت زوبري كمان للاخر وهيا ع بطنها وانا زوبري مختفي ف خرم طيزها وبقيت انيك فيها اوووي وانا سامع صراخها وانا بنيك في طيزها وبعد شويه صوتها خف خالص وبعد شويه زوبري انفجر ف طيزها نزلت كل لبني ف طيزها حسيت اني صفيط لبن وفضلت نايم فوقها طلعت زوبري وهيا عماله تقول ااااه وشكلها اتفشخت طيزها بتنزل لبن ولما صحت بتتكلم كانها بتشتم او حاجه زي كده مش فاهم بس وشها مكشر كنت خايف منها لقيتها خارجه عريانه وبتعرج
وقفلت الباب بعصبيه وانا طلعت جوزها مكنش موجود ولا البنت سمعت صوت دش شغال دهلت عليها ولقيتها بتغسل واول ماشافتني كانها بتقول اخرج بتقول اوت
انا بقول I’m sorry قررتها ولقيتها بتفتح طيزها كانها بتقولي شوف عملت ايه واتا بقولها اسف اسف وهيا هديت وقالي اخرج انا خرجت ولبست
والساعه 4 لقيت مينا بيقولي يلا عشان هنمشي عرفت انها قفلت مع الشرموطه
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية فرس داخل منزلي)