رواية فرس داخل منزلي الفصل الثاني عشر 12 بقلم ناهد ابراهيم
رواية فرس داخل منزلي الفصل الثاني عشر 12 بقلم ناهد ابراهيم
البارت الثاني عشر
رجعنا الفيلا تاني وطول الطريق مفيش كلام دخلت اوضتي وكنت عامل حسابي اني خلاص هرجع وكفايه كده لميت هدومي عشان ف اي وقت اخلع فضلت طول الوقت افكر هيحصل ايه
وانا نمت كنا بليل نمت من التفكير وشنطتي جنبي وكنت خلاص عامل حسابي ان ده الي هيحصل بسبب الشرموطه وطيزها
صحيت الساعه 8 وكنت خلاص ناوي احجز انهارده وطلعت لقيت مايا قاعده ماكلمتهاش مينا كان قاعد قولتلو عايز احجز قالي خليك لبكره ومشي ف ميعادك قولتلو خلاص هيا شكلها اتقفلت وانا كده كده خلاص قالي بكره معادك امشي بمعادك وراح تاخد فلوس ليك قولتلو مفيش مشكله دخلت وطول الوقت قاعد ف الغرفه
نمت زي انبارح وصحيت الساعه 5 جهزت هدومي لقيت مينا بيرن عليه وبيقولي تعالي
لبست شورت ع الفانله وطلعت دخلت لقيت الاتنين تحت الحاف وانا شايفهم كل واحد نايم ع جنبو وبيبوسو ف بعض
وانا وقف لقيت مينا بيقولي وقف ليه انا قلعت الشورت ودخلت تحت الحاف وزوبري علي طيزها ومسكت بزها بايدي وبقيت احرك زوبري ع طيزها روحت بعدت الحاف وشوفت طيزها وكسها
وانا بحسس ع طيزها وبضربها براحه وبحسس عليها وبقيت احسس ع كسها وطيزها
JvmaNHb.md.jpg
وصباعي بيدخل ف كسها وخايف احطو ع طيزها
فضلت ادعك ف كسها بصراحه مقدرتش طلعت صباعي ع خرم طيزها ودخلت العقله وهيا طلعت ااااااه وانا طلعت صباعي
وهيا ماتكلمتش دخلتو كلو ف طيزها وهيا بتحسس ع ايدي وانا بقيت احرك صوباعي ف جوانب طيزها روحت مدخل التاني وهيا اااااه انا عجباني طيزها اووووي لقيتها وقفت وانا نايم ولقيتها نزلت مابين زوبري ومسكت زوبري
وبقت تمص في وانا مولع بمصها
JvmEYua.md.jpgقعدت تمص ف زوبري وتبلع بضاني وتبصلي
ولسانها بيتحرك ع زوبري محترفه ف المص انا روحت شديتها من شعرها عليه وبوستها ف شفايها روحت خليتها تلف 69 ومسكت طيزها
وفضلت الحس ف كسها وهيا بتمص ف زوبري
وانا بلحس ف كسها وصباعين ف طيزها ببعبصها ف طيزها ولساني ف كسها
فضلت الحس ف كسها الي نزل ع وشي وانا بلحس ف كسها وببوس شفايف كسها وبمص شفايفها وسحبها هيا طلعت زوبري ووقفت وانا خليتها تنام ع جنبها ووشها ف وش جوزها وانا مسكت زوبري بحكو ف كسها وخرم طيزها ودخلت راسو ف كسها ودخلتو ف كسها كلو والي جنني لقيت ايديها بتفتح طيزها وانا شايف خرم طيزها مفتوح وهيا مسكه طيزها كانها بتوريني طيزها انا خرجت زوبري من كسها وحطيتوو علي فتحت طيزها ودخلتو وهيا اااااااااه وانا بدخلو ودخلتوو كلووووو ف طيزها وحضنتها اووووي
JvmWJDu.md.jpg
وزوبري ف طيزها حاسس بمتعه رهيبه وانا حضنها دقيقه كامله وزوبري جوووه طيزها حركت زوبري وهيا صوتها عالي وفضلت انيك في طيزها وهيا تصرخ وانا زوبري بيحشر ف طيزها
وهيا تصرخ وانا ماسك بزازها وحضنها اووووي وزوبري جوه طيزها وهيا ف متعه تانيه
نيمتها ع بكنها ونمت فوقها وبقيت انيك فيها وصوت فخادي ف طيزها عالي وانا بنيكها
وخرم طيزها بيفتح ويقفل ع زوبري كانو هيقطعو وانا بنيك ف طيزها وكنت ف عالم تاني بعد شويه هيا قامت ولقيتها قعدت بخرمها ع زوبري
ودخل كلو ف طيزها وهيا بتنط ع زوبري وانا ف متعه تانيه حرفيا فضلت كده لحد مالقيتها خرجت زوبري من طيزها ودخلتو ف كسها
JvmwWT7.md.jpg
ورجعت تنط ع زوبري وزوبري ف كسها
وهيا تنزل للاخر وتطلع لفوق ع طرف زوبري وتنزل تاني وكانها بتعذب كسها وفضلت كده لحد مالقيت زوبري نزل ف كسها لقيتها رفعت نفسها وانا مسكتو ونزلت لبني الباقي علي كسها
JvmwhQe.md.jpg
وكنت خايف وهيا فوقي انا نزلت ف كسها لبن
وهيا الي رفعت نفسها يعني مكنتش عايزاني انزل جواها هيا نامت جنبي واخدت شفايفي ف بوسه
وانا ببوسها ولقيتها مسكت تلفونها وبتكتب وتترجم وانا ببص لقيتها بتقول انت نزلت لبنك بكسي ممكن احبل منك انا ببصلها وبقولها اسف مكنش قصدي هيا شافت الكلام ولقيتها بتبوسني ومبسوطه قالت اليوم قبل ماتروح عايزاك تنزل بكسي لبنك انا عايزه اخلف ولد قولتلها وجوزك قالت ماتشغل بالك قولتلها ماشي طلعت اتشطفت وكنت مبسوط اوووي وطول اليوم معاها بوس وتقفيش واحنا ف المطبخ هيا لبسه صوت علي كسها وستيان انا قطعت الشورت من تحت ووقفتها ودخلت زوبري ف كسها وفضلت انيك فيها ولما سمعت صوت بنتها خرجت زوبري وهيا وقفت عادي وامها عملتلها عصير والبت اول ماطلعت انا ف لحظه دخلتو تاني ف كسها وبقيت انيك فيها اوووي وهيا كاتمه صوتها لحد مالقيتها بتنزل ع زوبري وهيا حضناني وانا زوبري كلو ف كسها ونزلت لبني ف كسها وهيا مسكه ضهري وزوبري ف كسها خرجت زوبري وكسها بينزل لبن وبقيت مبسوط اوووي امانه كانت متعه اووووي ف المطبخ والساعه 8 قالت هنوصلك المطار وركبت معاهم كنت ورا وهما اودام وهيا لبسهةفستان اسود جميل اووووي وشراب طويل لفخادها
كنا ع الطريق وانا بقيت ابوس فيها وهيا عطياني وشها I want to fuck you
قالت ok
هيا كلمت جوزها وقف العربيه
وانا نزلت ولقيتها رفعت الفستان خالص ومكنتش لبسه تحتو اي حاجه ولا ستيان ولا كلوت وانا بحسس ع كسها وهيا طلعت زوبري وبندعك لبعض
JvmU41t.md.jpg
وهيا رجعت الكرسي لورا وانا دخلت ومسكت زوبري دخلتووف كسها 15 دقيقه بالظبط بنيك فيها وبدل ف كسها وطيزها ولما جيت انزل دخلتو ف كسها وبقيت انزل ف كسها وهيا اااااه وجوزها بيقولها كلام مش فاهم وهو بيشاور ع زوبري وهو بينزل وهيا كلمتوو ومردش عليها وانا خرجت زوبري وهيا نزلت الفستان وانا لبست ورجعت مكاني وكملنا الطريق وكنت مبسوط وهيا عطتني شويه دولارات مش عارف كام بس كلهم ميات ورزمه شكرتها ببوسه وهيا بتشاور ع تلفوني مسكتوو وهيا بعتتلي رساله بتقولي انا لما هاجي السنه الجايه هكون معايا ابنك بس لو طلعت بنت راح تنكني تاني ل حتي اخلف ولد وانا شوفتها وروحت شديتها لعندي وسحبتها وقعدت فوق زوبري كسها علي زوبريومن تحت البنطلون وفضلت ابوس فيها وكسها بتحكو علي زوبري لحد ماوصلنا وهيا قامت ولقيت الي كان ف كسها ع زوبري هيا ضحكت ولحستو ولقيتها طلعت بنطلون تاني ليه ف العربيه وقلعتني وطلعت زوبري ومصتو ولبستني وانا بوستها اووووي وضربت كسها جاامد وهو احمر وانا بضحك وسلمت ع مينا ومشيت وانا ف المطار بكلمها وطلعنا وصلت اخيرا لبنان ركبت تاكس وكنت عامل مفاجاءه ليهم محدش عارف اني ف الطريق وصلت الساعه 10 الصبح الفيلا شافتني تاليا كانت بتلعب مع اختها بره بالكوره اول ماشافتني جرت عليه بالحضن وانا حضنها اووووي وهيا ف الشارع بتبوسني كاني جوزها دخلت وسالتها عن ابوها عرفت انه ف السوق عشان لينا ف المستشفي تعبانه شوي وممكن تخلف بكره او بعدو انا فضلت ابوس في تاليا ولقيتها بتقولي المفرود الدوره كانت تنزل الاسبوع ده منزلتش لسه اسبوعين لو منزلتش يبقي انا حامل قولتلها انا عايزك حامل وتخلفي ليه ولد حلو زيك فضلت ابوس فيها وبعد نص ساعه ابوها وصل بتاكسي وانا كلمت المدام قالتلي تعال اطلع طلعتلها وكانت لوحدها لقيتها لبسه قميص نوم ابيض هيا قامت واخدتني بالحضن وتبوس فيا وبتقولي اسبوع مشتقالك تعبانه كتير لا تبعد عني ولقيتها نزلت قلعتني من فوق كلو ونزلت ع ركبتها قلعتني وزوبري وقف وهيا مسكتو مص وانا وقفتها وبقولها اطلعي ع السرير ومصي هيا طلعت ونامت ع بطنها ومسكت زوبري تمصو
ومنظر طيزها وهيا بترقص ف مصها يجنن وكلوتها داخل ف طيزها كلوت ابيض فضلت تمص ف زوبري وانا بنيمتها ع ضهرها وبقيت الحس ف كسها اووووي كنت باكلو حرفيا وطلعت عليها ودخلت زوبري ف كسها اوووووي وبقيت انيك فيها من اول دقيقتين لقيتها بتنزل وانا بنيكها وبقولها لسه بدري وفضلت انيك فيها وزوبري ناااار جوه كسها وهيا حضناني اووووي وده شكلها وانا زوبري ف كسها ودي بزازها الي بتنط زي الجيلي اودامي وانا بهيح علي جسمها الملبن
JvpFSB2.md.jpg
JvpF429.md.jpg
JvpK0ve.md.jpg
شوفو الصوره خليتها كامله ازاي عشانكو بتعب عشانكو **** ومفيش تفاعل ع ام القصه خالص ????
نكمل بقيت انيك فيها ف الوضع ده اووووي وانا بنيكها جامد وصوت كسها وزوبري بيرزع في يجنن طلعت زوبري ولحست كسها من العسل ومسحت زوبري من عسل كسها نشفتو ودخلتو تاني وفضلت انيك فيها لحد ماهيا نزلت تاني وانا زوبري نااااار لسه بطلع وبدخل زوبري نزلةف كسها وهيا ااااااااااح اااااااااح سخن اوووووي وانا طلعت زوبري ورجعت وبقولها لبني مخرجش ليه وبضحك
Jvpfkf2.md.jpg
وهيا قالت مش هيخرجو هو عطشان نمت ف حضنها لتاني يوم هيا مخلتنيش انزل ولا اعمل اي حاجه فضلت نايم ف حضنها واكلنا ورقصتلي كاني جوزها ونكتها بليل تاني وانا بنيك فيها وهيا بتاخد ف كسها ونزلت ف كسها ونمنا للصبح لبست ونزلت عم حسن بصلي وانا نازل ومكلمنيش عرفت انه عرف حاجه سلمت عليه كلمني من ورا ضهرو كده نفضتلو وبعد الساعه 4 اخدت تاليا وروحنا ل لينا كانت هتخلف ومحدش معاها انا فضلت معاها وهيا بتقولي حسن عرف انك بتنام معايا سالتها عرف ازاي قالت الكلبه الصغيره بنتي واحنا قاعدين بناكل لوحدنا البت قالت بابا عم علي خالي ماما تعيط احنا الاتنين بنبص للبنت وهو قالها ليه ياحبيبتي قالت شوفت ماما عمو حضنها من ورا وهيا بتقول اااه وتصرخ انا اتصدمت وجوزي بصلي وقالها امك تعبانه ياحبيبتي وعمك علي بيطمن عليها وانا خايفه ومكلمنيش وبليل لقيتو بينزلي الكلوت ونكني كل يوم يقلعني وينكني ومايكلمنيش حتي لما تعبت جبني المستشفي ودفع للمرضه فلوس عشان تخدمني
قولتلها قومي بس انتي واحنا هنشوف حل
لما تخلفي وترجعي يكون كل حاجه تمام وطمنتها وعطيت للمرضه فلوس عشان تجبلها كل حاجه وبوستها وقولتلها هجيلك بكره قالت ممكن اولد بكره الضهر قولتلها هكون عندك من الصبح اخدت تاليا ومشيت ونزلنا وحسن بيقولها كنتي فين قالتلو كنا عند لينا هو بصلي
وانا معبرتوش وبقيت قاعد مع تاليا وهو مش عارف يقول ايه وبليل كنت واخد تاليا ف العربيه بنبوس بعض وهيا لبسه بنطلون استرتش وتشيرت وانا واخدها ع زوبري كسها فوق زوبري وبنبوس ف بعض وفجاءه الباب فتح كان ابوها وهو بيقولها شو بتسوي ياشرموطه وانا قولتلو ماتعزقش قالي لك ليك عين عم تحكي قولتلو انت هتعملي فيها نضيف مالك ياعم امال لو مكنتش سابقني هو قالي شو بتقصد بحكيك هاد قولت ل تاليا انزلي نزلت وراحت للغرفه وقولتلو تعالي نتكلم كلمتين عشان ترتاح من نحيتي قالي احكي ماراح اركب قولتلو عنك ماركبت اول حاجه انا تاليا قالتلي مابقتش بنت ازاي ولو كشفنا عليها وهيا قالت انه انت الي عملت كده انت عارف هيحصل ايه فيك قالي عم تهددني ياواطي
قولتلها باعم انا ولا بهددك ولا بزفت
بس اسمعني انا بحب بنتك وهيا بتحبني وانا لسه مش جاهز للجواز زي مانت عارف بس لو انت راضي اتجوزها لما اظبط حالي معنديش مشكله بس بنتك هتفضل معايا والي انت شوفتو ده هيتكرر علطول وهو ساكت قولتلو وموضوع مراتك هيا عرفتني كل حاجه حصلت بس حابب اعرفك حاجه تصدق ماتصدقش انت حر
انا ف اليوم ده كنت مع تاليا وكنت بعمل معاها زي ماشوفتني دلوقتي والي شافتني لينا
وانا قولت ل تاليا خليك ومكنتش اعرف انها بدون اي حاجه تحت لما دخلت عليها افهمها شتمتني وضربتني بالقلم وقالتلي انها هتقولك اتعصبت عليها وكنت عايز اضربها بس عقلت وهيا لسه متعصبه مسكتها من ورا وكتمت بوقها وهيا بتتحرك وا وا شوف انا هقولك ومش هتحرج منك
انا بتاعي كان وقف اوصلا وانا مع تاليا ولما حسيت بيها عريانه هجت عليها ورفعت عبايتها وحصل الي حصل وهيا كانت بتعيط عشان انا بنيكها وهيا بصصلي قولتلو انا بشر وبصراحه لينا جميله انت نفسك مامسكتش نفسك اودام بنتك انا همسك نفسي اودام لينا وبعدين ده الي حصل تصدق صدق ماتصدقش انت حر انا عليه عرفتك
هو مشي وانا كلمت تاليا ترجعلي وهيا رجعت وفضلنا بنفس الوضعيه دي بوس وتقفيش بس وابوها عرف انها معايا وبليل اخدتها ع العربيه وابوها قاعد وانا مقلعها البنطلون والكلوت ف جنب وزوبري ف كسها وهيا بتنط ع زوبري وابوها قاعد انا نزلت الازاز وابوها شايف بنتو بتنط ع زوبري وصوتها اهاتها مولعه وزوبري نزل ف كسها
وهيا ااااااااه سخن اووووي سخن كتير
وهيا قامت لبست وانا نززلت معاها وهو ماتكلمش وانا دخلت اتشطفت وطلعت كان قاعد صعب عليه دي بنتو بردو رحتلو وقعدت عندو وقولتلو شوف اانا عارف انها بنتك وانت مكنتش ف وعيك لما عملت كده انا بقي ف وعيي وانا بنزل جواها وعايزه تخلف مني هو بصلي ولسه بيتكلم قولتلو اسمعني الاول انا عايز بنتك تحبل مني والواد يتكتب باسمي وباسمها وهيا هتبقي ام ابني بس مش مراتي وكل حاجه هتكتب ف الحكومه انه ابني وابنها قالي ازاي قولتلو بالفلوس وبالوسطه ايه انت ف لبنان الدولار يعملك كل حاجه
وعشان تطمن مدام الينا هيا الي هتعملي كل حاجه قالي هيا عرفه قولتلو ايوه عرفه كل حاجه هو سكت قولتلو بس بنتك دلوقتي اعتبرها مراتي لو قالتلي انك زعقت ليها او ضربتها هيحصل بينا مشاكل قالي عشان بنتي هيحصل مشاكل
قولتلو يابو حسن انت ابنك جاي ف الطريق روح شوف مراتك وصالحها وشوف ابنك واعتبر بنتك دلوقتي مع راجل وملكش دعوه بيها قالي خلاص انتو حرين مدام هيا موافقه ع هيك ومرتاحه خلاص ومشيت نمت للصبح وعرفت المدام اني هروح عند لينا عشان هتولد قالت انا عايزاك ف مشوار وصل حسن وبنتو وتعالي معايا قولتلها خاضر اخدت حسن وتاليا ومشيت وصلتهم ورجعت وهيا نزلت ووصلنا الشركه قعدنا للساعه 4 ونزلت روحنا وكلمت تاليا عرفت ان لينا خلفت ولد
روحت ليهم واطمنت عليها وبعد يومين رجعت لينا وانا كنت مريح من النيك يومين حسيت اني هموت واحلي حاجه المدام شغلها ع الاب توب مش بتفكر ف الجنس كتير وفضلنا اسبوع نكت المدام مرتين مره بليل وتاني مره بعدها بيومين ونمت مع تاليا 3 مرات ونزلت ف كسها وابوها كان بيشوفها وهيا معايا ف العربيه او بتدخلي الاوضه وتخرج بعد نص ساعه لدرجه انه ف يوم خبط عليه وقالي انه عايز تاليا قولتلو هتلبس وجايه وماتحرجتش منو هو عارف كل حاجه بقي
كنت بفكر اروح ل ابويا بس لسه خايف منو بصراحه قعدت افكر ف الموضوع وكلمتو وهو فرح اووي وانا بقولو يابا **** كان غصب عني والخ الخ هو قالي ياعلي انا عارف حاجات عنها وانا عارف انها وسخه بس انا مكمل معاها غصب عني تعال بس ونتكلم لما تاجي انا اتشجعت وكلمت المدام وفكرتها قالتلي مفيش مشكله ياعلي بس اعمل حسابك انك شغال معي دلوقتي قولتلها منا عارف قالت لا انت مش شغال سواق قولتلها امال قالت شوف الاسبوع الي قعدتو عند مايا ده بيكسبني فوق ال100 الف دولار انا بقولها احا بجد قالت اي بجد ماتستغرب هدول الناس مابتفرق معاهم 100 الف او مليون
بيلعبو بالملايين لعب انت شغال معي انت راح تكون معي وين ماروح وبتنفذ كل شئ بحكيلك عنو وانا بعرف انك شب ولسه بعز شبابك وصحتك كتير حلوه مشان هيك راح تعمل الشئ الي بتعملو معي ومع غيري بس كلو بفلوس قولتلها فهمت قالت كويس روح خدلك اسبوع راحه ببيت ابوك وارجع نكمل شغلنا قولتلها في حد يعني قالت كيف قولتلها قصدي في زبون ضحكت وقالت اي دي لبنانيه عايشه هون بدها حد معاه قولتلها خدام يعني ولا ايه قالت لا افهم هيا بدها شب حلو ويتمسك بمشاعرو مابدها نيك بدها مداعبه فقط تدعبها تتحممو سوا تاكلو سوا تنامو سوا بس بدون نيك قولتلها دي كده هتعذبنا وبضحك قالت اذا عرفت تنيكها انت حر بس يكون بمزاجها اي غلطه راح ترجعك لبلدك قولتلها طب الطيب احسن بلاش خالص قالتلي خلاص انا اتفقت معاه الاسبوع الجاي من يوم السبت بتكون معاها
انا قولتلها لمن يعيش اخد العربيه معايا قالت اي تمام ماخدتش هدوم معايا هناك بس قولت هطلع الصبح وخلاص وانا عرفت تاليا وهيا كانت عايزه تاجي معايا بس انا كنت رافض وهيا مصممه وانا مش عايزها تاجي وهيا زعلت وانا بليل اخدتها عندي وشبعتها نيك وفهمتها وهيا قالت خلاص متل مابدك والصبح الساعه 9 صحيت كل حاجاتي جاهزه بقول ل تاليا فين ابوك قالت رايح يجيب فول من اول الشارع انا قولتلها بصي ع الطريق ودخلت ل لينا كانت قاعده وبترضع الواد وهيا قالت شو بتعمل هون قولتلها مسافر وعايزةابوسك وهيا ضحكت وبوستها بنتها كانت نايمه بوستها جامد وروحت مطلع بزها التاني وفضلت امص في وبشرب لبنها وهيا مسكه راسي اكتر من خمس دقايق مص شفايف وبزازها تاليا قالت بابا جاي انا قولت ل لينا لما اجيلك بقي وبوستها وخرجت وركبت معايا تاليا وكنت بكلمها وهيا قالت خدني معاك وقعدت تتحايل عليه انا فكرت ف الشقه الي كنت ماجرها كنت نسيها خالص قولتلها بسرعه جيبي هدوم لنفسك ولا اقولك تعالي اخدتها بالي عليها وكلمت حسن وعرفتو انها معايا من غير مايرد قفلت السكه وهيا كانت مبسوطه اووي انا بجد حبيت تاليا حاسس انها نضيفه وابوها هو الي بوظها انا طول الطريق مشغل اغاني وهيا مبسوطه ووصلت الشقه وعرفتها ان الشقه دي ماجرها وانا وانتي هنام فيها قالت حلوه وعجباني مع انها صغيره اصلا كلمت ابويا وعرفتو ان موجود ف البلد عرفت انه ف الشغل
وقولتلو خلاص هاخد مراتي اجبلها هدوم قالي مراتك قولتلو ايوه لما تاجي هفهمك
وتاليا فرحت اوووي لما قولتلو مراتي
تاليا دي حتت سكره بصراحه بيضه وشعر اصفر شكلها حلو جسمها يجنن بزاز لسه بتكبر وطيزها عريضه ومفبش بطن وكس احمر من جوه ووردي اوووي من بره جمال حقيقي وف الجنس متعه بتمتع ف الجنس اوووي من جمال كسها حتي حلمات بزازها وردي اخدتها اشتريت ليها احلي لبس واحلي ملابس داخليه وقمصان نوم وهيا فرحانه واشتريت شنطه وحطيت كل الهدوم فيها وحطيتها ف العربيه وابويا قال انه ف البيت انا عرفت تاليا بكل حاجه حصلت معاهم ووصلنا سلمت ع ابويا وابويا سام ع تاليا ومبسوط بيها وتاليا مبسوطه وقعدنا نتكلم قولتلو اني شغال عند واحده غنيه وبتحبني وعطياني عربيتها وانا شايف مرات ابويا لبسه ترنج خفيف وابوياةقعد معايا لوحدي وقالي ان مراتو طلعت لواحد وقبلتو وواحد صحبي شافها وهيا طالعه عماره كذا ولما روحت لقيتها نزله مع واحد وركبت معاه العربيه
انا قولتلو انا عارف الراجل ده قالي ازاي عرفتو كل حاجه حصلت وانا جيبت الغلط عليها ف الكلام وابويا مصدقني ولما كلمت ابويا ليه مش بتطلقها قالي هخسر كل حاجه البيت والوظيفه قولتلو سيبها عليه وانا هخلعك من الوظيفه دي وشغلك ف شركه كبيره قالي ايه هيا قولتلو مش عارف بس هشغلك وبراتب احلي بكتير قالي فين بالبنان قولتلو طرابلس قالي ايوه المكان هناك جميل قولتلو انا هشوفلك الوظيفه والشقه هشوفلك واحده اجار بسيط وانت حاول تبيع البيت ده وقول ليها هناجر بيت لما نشتري بيت قريب للشغل ولما كل حاجه تتظبط طلقها وكسم الوظيفه بتاعتك دي انا عرفتو موضوع تاليا بس كدبت عليه ف حاجتين اني انا متجوزها وانها بنت بنوت
وبليل اخدتها ف حضني ونمت وهيا كانت تعبانه فضلت للصبح واحنا صحينا ابويا كان نزل الشغل ومرات ابويا ف اوضتها وتاليا عملتلي فطار
وفطرنا وقعدنا نتفرج ع الشاشه وانا لابس شورت ولقيت تاليا بتحط رجليها ع زوبري وبتلعب بيه
Jvyn6HN.md.jpg
وانا بقولها الست جوه قالت انا مالي بيها انا مع جوزي حبيبي وفضلت تحسس برجليها ع زوبري وهيا بتضحك وانا زوبري بيوقف لقيتها بعدت البطانيه ولقيت شورت للركبه ولقيتها بتخلعو خالص وتحت كلوت اسود داخل ف طيزها ويدوب مغطي كسها قالتلي عجبك ده وبتفنس طيزها
Jvyxd2R.md.jpg
وانا شايف جمال كسها وهيا بصالي وبتهز طيزها انا اول مالمست كسها هيا قالت لا وعطتني وشها وقالتلي عايزه امصلك بالبيت بتاعك الاول قولتلها مش بتاعي بس مصي هيا طلعت زوبري ومسكتوو وهيا بصالي وعنيها وشكلها قمر
JvyIj1a.md.jpg
ده منظرها حرفيا انا معايا ملكه جمال اسمها تاليا من سوريا 17 سنه جمال وحلاوه انا وقف وهيا بتدعك ف زوبري الي وقف ف ايديها
وهيا بقت تمص ف زوبري وانا ببص ع جمال طيزها هلاقي احلي منها فين جمال وحلاوه
وواحده تحبني وهيا بتمص ف زوبري وانا ببصلها وهيا وقفت ع ركبتها واتشعلقت ف رقبتي وقالت انت بتبصلي ليه كده مسكت طيزها وبقولها عشان بحبك وهيا بتبوسني وقالت بسويلك اي شئ بس لا تتركني بموت حالي اذا تركتني قولتلها بعد الشر انا معاك بس الدنيا تظبط وهتجوزك قالت لو بعيش حياتي كلها بدون زواجك مابيهمني بس بكون معك انا قولتلها هتجوزك ونعيش احلي عايشه مع بعض
واخدتها ف بوسه وهيا بتاكل شفايفي اكل ومسكه زوبري ولقيتها بتقولي مابدي اتناك بدي ابلع لبن قولتلها وانا نفسي ادخلو ف كسك هيا فنست وقالت انا تحت امرك بس معك دقيقه واحده واتركلي حالك مشان بدي لبنك بفمي هيا عطتني طيزها وانا بعدت الكلوت وبحسس ع كسها بصوابعي
JvyXP6J.md.jpg
وكان كسها يجنن بقيت ادعك وروحت ماسك زوبري ودخلتو ف كسها وهيا اااااااه
Jvyhtlj.md.jpg
وبقيت انيك في كسها ولقيتها هيا الي بقت ترجع وتطلع ع زوبري وفضلت تنيك نفسها
وتهز طيزها وهيا بترجع وزوبري بيخبط ف جوانب كسها وتقولي مبسوط اقولها اووووي وهيا بعد دقيقتين طلعت زوبري وقالت كده كتير عن دقيقه اتركني امتع ايرك انا سبتها وقعدت وقولتلها انتي حره لقيتها رفعت التشيرت وبزازها اودامي
JvyvYdu.md.jpg
وانا قولتلها بزازك صغيره بس جميله قالت بكره تكبر لما تهتم بيهم شوي وترضع منهم ورضع ابنك ويكبرو مسكت زوبري وعلي حلماتها بزوبري
وقالتلي راح امص ايرك احلي مره راح امص فيها الك ولقيتها بتمص زوبري وكانت محترفه درجه اوول لدرجه ان انا مستحملتش وهيا بلعت راس زوبري بتمصو لحد مانزلت في بوقها وهيا نزلتهم ع زوبري تاني وبقت تدعك في زوبري بايديها ولقيتها بتغمزلي
Jvygl3P.md.jpg
Jvyg18F.md.jpg
قالتلي عجبتك قولتلها اووووي
قالت وانت تجنن ياعمري وفضلنا نبوس بعض واخدتها ع الاوضه ونمنا زي ماحنا وومصحتش غير علي حد بيمص زوبري انا صحيت لقيتها مرات ابويا بقولها بتعملي ايه قالت بدي اتناك
انا وقفت وطلعتها بره وبقولها مابقاش ينفع
انا معايا مراتي قالت ومراتك احلي مني بشئ لحتي تنيكها وتمصلك ايرك وانا اتفرج
بدي ياك تنام معي اليوم وبعملك كل الي يريحك بس ماتتركني بهيك حاله انا ببصلها لبسه قميص نوم اسود وشكلها يجنن ملبن
روحت مسكت طيزها وبقولها بليل انهارده اعملي حسابك هفشخ كسمك قالت حاضرر بدي اتفشخ بزوبرك
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية فرس داخل منزلي)