روايات

رواية فرس داخل منزلي الفصل الثامن 8 بقلم ناهد ابراهيم

رواية فرس داخل منزلي الفصل الثامن 8 بقلم ناهد ابراهيم

 

البارت الثامن

 

اخدها ودخل وطلع هبطان وانا شايف تاليا بتتكلم ف التلفون وف نفس اليوم كنت سهران وتقريبا كلو نايم الساعه 12 انا شوفت تاليا بتتسحب وخرجت ومخدتش بالها ان انا صاحي طلعت وقفلت البوابه وانا ببص لقيت عربيه ف اول الشارع هيا ركبتها وانا فضلت صاحي ولقيتها رجعت الساعه 2 بليل وكانت شكلها سكرانه انا كنت وقف عند البوابه وهيا بتفتح الباب الي جنب البوابه وانا قولت افتحو انا كاني خارج اشتري حاجه بفتحو لقيتها بتظبط هدومها اتخضت ومن غير ماتفتح بوقها قولتلها تعالي نشتري حاجه مسكتها من ايديها وهيا قالت المفتاح بالباب اخدتو وبقولها الي واخدك ده صحبك لقيت سكتت قولتلها ساكته ليه ده صحبك ولا مين قالت اي حبيبي قولتلها اااه حبيبك هيا ماشيه جنبي وكانها مش قدره وقفت ف جنب وبقولها شاربه ايه قالت مافي قولتلها افتحي بواق وهيا بتفتحو انا شميت ريحت خمره قولتلها انتي بتشربي ده انتي صايعه بقي وهيا مردتش اشتريت ازازتين لبن
و4 باتيه رجعت وانا ماشي جنبها وضربتها ع طيزها بعد تفكير كتيرر
هيا ولا اتكلمت انا منظر الواد وهو بينيكها ده مجنني وبذات كسها الي كنت شايفو صغير بس اتغير اول مابلع الزوبر انا ضربتها تاني وهيا اااه
وانا فتحت الباب وقولتلها تعالي عايزك وشديتها غصب عنها ودخلتها الاوضه وقولتلها حبيبك ده هيتجوزك ولا بيضحك عليك
هيا بصالي انا قولتلها قومي وقفت انا قربت منها
وحضنتها وهيا بتنزل ايدي وانا حضنها زوبري بيحك فيها وصدرها بيني وبينو 10 سنتي هيا الي رجعه بضهرها قالت اتركني شو بدك تعمل انا قولتلها اسمعيني وبعدين همشيك اهدي هيا وقفت وبصالي انا مسكت طيزها بايدي الاتنين
وبقولها انا عارف انتي بتعملي ايه بره
وشوفت فيديوهات ليك مكنتش اعرف انك مفتوحه ده انا كنت عايز اتجوزك بس طلعتي فرسه ف النيك هيا مش بترد انا قولتلها اخرجي بس ابوك هيعرف هيا قالت لا تحكيلو شئ
قولتلها لازم يعرف ده انتي بنتوو
لقيتها بتعيط بصوت مكتوم انا قربت منها
ووقفت وراها وكنت قاصد احط زوبري علي طيزها الي شكلها يجنن مسكت كتفها وبقولها انا ممكن ماقولش حاجه بس بشرط قالت شو
قولتلها انا نفسي اشوف جسمك عريان هيا قالت ماينفع قولتلها منا شوفتو ف الصور والفيديوهات بس الطبيعي احلي وااوعدك مش هلمسك غير بمواافقتك انا روحت حطيت ايدي ع طيزها وبحسس عليها وبقولها كنت بحلم ان انا افتح كسك بزوبري وتبقي شرموطه ليه وضربتها ع طيزها وهيا قالت خلاص موافقه بس ماحد يعرف قولتلها ماشي لقيتها رفعت علطول وطلعت بزازها وبزازها صغيره وقالت هيك قولتلها هيك روحت هجمت عليها ونزلت مص ف شفايفها
وهيا بتزقني وانا شيلتها ونيمتها ع السرير وانا فوقها ومسكت ايديها الاتنين بايدي وبقيت ابوس شفايفها واكتر من 3 دقايق ببوسها ونزلت ع بزازها امص فيهم كنت باكلهم ولقيتها مش بتتحرك وببص عليها لقيتها بتمص ف شفايفها عرفت انها خلاص بقيت امص ف بزازها وحطيت صباعين ع شفايفها لقيتها بتمصهم عرفت انها خلاص ساحت
انا حطيت ايد ع كسها من فوق البنطلون ادعك في وسمعت من اهات وانا براحه فتحت زرار البنطلون والسوسته وشوفت كلوت اسود جيبتو ف جنب وشوفت كسها شكلو يجنن
روحت نمت فوقها وزوبري بقي ع كسها وهيا بصالي ف عيني وانا بقولها اصل انا مش هسيبك هو مش احسن مني خليكي شطره وماتطلعيش صوت لقيتها بتعملي بدماغها حاضر انا مسكت زوبري ودخلتوو ف كسها وهيا بتفتح بوقها وانا قفلتو وبدخل زوبري ف كسها وهيا عنيها بتفتح وتقفل وانا قفل بوقها وبصراحه البنت كسها ضيق وانا زوبري دخل ف كسها حاسس بكسها بيقفل ع زوبري انا ماتحركتش زوبري لسه ف كسها وهيا هديت ع الاخر وانا بعدت ايدي وببصلها وبرفع نفسي براحه وبنيكها وهيا اهات خفيفه وانا بقولها عايزه تحرميني منك ليه هو احسن مني ف ايه
نزلت ابوس شفايفها كنت باكلها حرفيا وبرفع وسطي وبنزل وانا بنيك فيها اوووووي وهيا مش عرفه تطلعواصوات من البوس وانا كنت عايز اغير الوضع روحت طلعت زوبري وشديت بنطلونها بالكلوت لتحت وانا قلعت ملط
ونمت ع ضهري وهيا لوحدها طلعت ومسكت زوبري ودخلتو ف كسها وبقت تنط

JvRaEE7.md.jpg
انا بقيت انيك فيها وهيا تنزل وتطلع وانا مش مصدق دي 17 سنه بس
وانا بقيت انيك فيها وانا شايف زوبري وهو بيدخل ف كسها وكلو عسل منها ونمت ولقيتها رفعت نفسها وبتدعك ف كسها وهو بينزل وصوتها بيعلي انا بقول صوتك يالبوه وهيا قفلت بوقها وعسلها بينزل انا روحت زقيتها وبيمتها ع بطنهاا ومسكت طيزها وشوفت خرم طيزها لحستو ولخست كسها وف لحظه دخلتو ف كسعا

JvRh6Lg.md.jpg
وفاتح طيزها بايدي وهياا اااااه وانا بنيك فيها اكتر من خمس دقايق وانا خرجت زوبري ونزلت لبني ع كسها وطيزها ونمت جنبها وببصلها بقولها صغيره بس جامده اخدتها ف بوسه وهيا اتجاوبت وقالتلي مابدي حد يعرف شئ حتي لينا
انا ماحكيت ل بابا عن شئ ماتحكيلو انت قولتلها وانتي عرفه ايه قالت كل شئ وهيا بتلبس
وقالت انا بعرف انك واخد الصور من عتدي وانا بسوق انا الي سويت هيك بدون علم لينا
ولقيتها بتقولي باي بحكيك بعدين خرحت وانا مش عارف بتقول ايه يعني انا الي وقعت ف فخها هيا الي كانت عايزه كده
كملت نوم وصحيت الساعه 10 وانا بغسل العربيه لينا قالتلي اليوم خبطت عليك مارديت قولتلها معلش كنت نايم متاخر
قالت تمام ومشت هيا حست اني مش مهتم
وشكلها زعلت وانا تفكيري ف البنت الشرموطه دي انا فضلت ع نار لحد بعد العصر لما كنت ف الاوضه رقم رن عليه كانت هيا كانت بتتمشه ف الطرقه وبتقولي وينك قولتلها ف الاوضه
جيبتي رقمي منين قالت من تلفون بابا
قولتلها طلعتي جامده اوووي
وبقولها الكلام بتاع انبارح قالت ايوه
انا الي سيبت تلفوني مفتوح عشان تشوف الصور وكل شئ قولتلها ليه قالت عجبتني قولتلها بس كده هو اي حد يعجبك ينيكك
قالت اي بمزاجي قولتلها فكرتك طيبه قالت اليوم طالعه مشوار للمدام راح اجيبلها شئ وانت راح تاجي معي بحكيلك كل شئ قولتلها تمام
قفلت وانا قعدت مع ف الشمس ولينا رايحه جاي ولقيتها لبسه اسود ولبست نننققققاب وانا ضحكت وبعد العصر لقيت تاليا نزلت من الفيلا وقالت بابا راح اجيب للمدام طلبات وعلي راح ياجي قالها ماشي ياحبيبتي قومت وهيا ركبت ورا اودامهم وانا طلعت وقالتلي وقف وقفت وطلعت جنبي وقالتلي شوف ده سر بينا ولقيتها بتقولي احلف بكتاب**** ان ده هيفضل سر بينا حلفتلها
قالت شوف انا من سنه كنت نايمه ومرات ابويا كانت يوميتها نايمه مع مدام الينا
انا بنام بقميص نوم ع سريري في فاصل بين سريري وسرير بابا وفي ستاره بينا
انا كنت نايمه ولقيت بابا نايم ورايا وحضني وانا فكرت عادي اب وبنتو بس لقيتو مسك صدري وانا قولتلو بابا شو بتعمل وهو بيقولي انا تعبان يا الينا قولتلو انا بنتك وهو اممممم حولت ابعد ماعرفت ماحسيت غير ببتاع ابوي بيدخل بكسي وانا ماقدرت بقيت ابكي وهو ولا حاسس بشئ فتحني وخلص معي ونزل بكسي ونام وانا ببكي وهو صحه وعارف الي عملو وشاف الدم ع السرير وقعد يبكي جنبي وبيندم وانا حكيتلو خلاص ما راح اتزوج كنت صغيره وبعدها باسبوع لقيت بابا سكران وراح نام معي تاني وانا ماحكيت شئ عشان الينا ماتصحا من الكلام وكان بيحكي كانو انا ماما ونزل بكسي وانا حبيت الوضع متعه حلوه بيوم انا كنت بالغرفه والينا بتجيب خضار ابويا شافني بقميص نوم وقرب مني انا اليومسكت زوبرو وهو كانو اخد الاذن وراح مطلع زوبرو ودخلو بكسي فضلنا انا وهو اكتر من شهر هيك لحد ماحكالي خلاص معاد ينفع هيك لبست كل شئ وانا نايمه ماعمل شئ وانا بالمدرسه تعرفت ع واحد وانا خليتو ينام معي وسنه كامله انا مع الشب الي شوفت الصور تبعي
ولما انت اجيت لقيتك بتبص لطيزي كتير وبتضحك بس حسيت حالي راح انفضح لو خليتك تنام معي بس فكرت ف الصور ونفعت قولتلها ده انتي ملكيش حل يعني ابوك هو الي فتحك يابختو ضحكت وقالت هيك احلي
هيك بمتع حالي مع حبيبي قولتلها
انتي طلعتي فاجره قالت انبسط كتير امس
فرحت كتير لما شوفتك وقف حسيت حالي راح اتعذب وبتعرف شئ انبسطت كتير وانت بتشدني ايدك قويه حسيت حالي مع رجال
قولتلها كلامك ده بيخلي زوبري يوقف ضحكت وقالت ده حبيبي بموت في شبعني كتير
وكتير ناشف قالتلي اي لو كنت لسه بنت كنت هتتجوزني قولتلها اكيد انتي حلوه وجامده ف الجنس لقيتها بتضحك وقالت تعرف انا بحس حالي وسخه لما بنام مع حبيبي بس بصبر حالي وقول بابا الي سوه فيني هيك
قولتلها ابوك مايعرفش حاجه عن الي بتعمليه
قالت لا بيعرف اني بحكي مع حبيب وحكيتلو انه بدو يتزوجني وهو فرح كتير ان في حد راح يتزوجني وهو عارف اني مفتوحه هون مابيتهمو كتير بهيك اشياء زي اوروبا
انا ارتحت ليها اوووي وبصراحه عجباني صراحتها وشقيه وجمالها وكل حاجه فيها نزلت دخلت محل جابت شنطه وركبت وانا مشغل اغاني وهيا بتهز وانا بقولها شقيه يا تاليا قالت كتير بحب الرقص
قولتلها هتبقي ترقصيلي قالت اي عادي
وطلعنا ع الطريق السريع ولقيتها بترفع القميص وطلعت بزها وانا بقولها بتعملي ايه قالت شوف ببص لقيت سناني قالت انبارح عضتني لما كنت راح اصرخ قولتلها معلش غصب عني
نزلت وقالتلي لا مو انا بتتاسف للي عضيتو
انا قولتلها ياريت ومسحت بزها احسس عليه
وهيا بعدت وبتضحك وقالت وقف وقفت ف جنب لقيتها طلعت ع زوبري ركبت فوقي وبتقولي لو راح تنام معي وتكون الي راح اكون الي لحالك
وماراح اقابل اي حد قولتلها وحبيبك قالت مو حبيبي هو حكالي اننا اصدقاء وانا بمتع حالي معو وحكيت ل ابويا هيك عشان مايحكي معي ف شئ
بس اوعدك راح اكون ليك انت بس توعدني انك تكون لالي وبس انا مسكت طيزها وهيا بكسها ع زوبري قولتلها انتي عرفه انا مع مين قالت اي عرفه كل شئ المدام ولينا قولتلها انتي عرفتي ازاي قالت بعدين بحكيلك مافي مشكله بس بدي يعرفو انك الي يعني يعرفو ان اخنا بنحكي مع بعض وبنحب بعض قولتلها موافق بس بدون جواز قالت مابدك اتجوز انا بدي اكون معك وخلص تمتعني وكون معك علطول بحضنك انا قولتلها وانا موافق بس ابوك لما يعرف قالت ماتشغل بالك انت
اخدتها ف بوسه وهيا رجعت مكانها طلعت وبقولها بحب الواحده الي بتحب الجنس اوووي
لقيتها قالت انا كتير بحبه ولقيتها نزلت مسكت زوبري وقالت بدي امصو وطلعتو ونزلت بشفايفها ع زوبري تمص في وانا ف دنيا تاني من هيجاني ركنت العربيه خوفت اسوق ومسكت دماغها ونزلت لبني كلوووو ف بوقها وهيا بلعتو كلو وكانها هترجع دخلت زوبري وطلعت لقيتها بتقولي اول مره ببلع لبن قولتلها بجد قالت اي
قولتلها حلو قالت لبنك حلو بالنسبه ليه لو كان سم
انا ابتسمت قولتلها بالحق مرات ابوك لبست نننققققااابب ليه ضحكت وقالتلي بيغير عليها منك قولتلها مني قالت اي قالها البسي النننننقققققاببب ولبس واسع لحد ماتخلفي جسمك واضح وعلي بيبص عليك وروحنا ونزلت واخدت الشنطه وطلعت وانا لقيت لينا بتغسل هدومها
وجوزها مش هنا روحت حضنها وبقولها جوزك بيغير عليك مني قالت اتركني قولتلها معلش **** كنت تعبان ونايم قالت طب اتركني انا مسكت بزازها وبقولها انا مقدرش ابعد عنك بكره الصبح هستناك وسبتها ودخلت غيرت
وكلمت شيرين وابويا ومراتو وقالتلي ان ابويا بقي بيهتم بيها وينام معاها كل يومين مره
وكلمت ريم واليل دخل وطلعت قعدت مع حسن ولينا لبسه نننننقققققااااببب ولبسها ضيق بردو وانا بضحك عليها وهيا عرفه وانا ببص عليها لقيتها رفعت الننننققققققاااااب وبتطلع لسانها
وبتحركو ع شفايفها واننا مولع وجوزها جنبي ومش شايفه انا هايج اووي والمدام جوه معاها ستات صحابها ودخلت اوضتي كلمت تاليا وهيا قالت كنت مستنياك ترن وحشني اووي وانا بضحك وبقولها مالك قالت انا عملت قولت للواد ده مايكلمنيش تاني قولتلها وهو هيوافق قالت اي عادي قولتلها ماشي قالت بكره عايزاك تاجي تاخدني بسياره قولتلها اشمعنا قالت عادي قولتلها هشوف قالت هستناك وفضلت اتكلم معاها ف الجنس وقالتلي انها لبسه ترنج بدون ستيان او كلوت وانا بقولها انا عريان وافتكرت ان لينا جايه بكره قولت ل تاليا خليها بكره طبيعي احلي ضحكت وقالت ماشي قفلت معاها ونمت صحيت الساعه 5 فتحت الباب لقيتها بعد شويه طلعت
كانت لبسه اسود والننننققققااااااببب
دخلت عندي بقفل الباب قالت لا سيبو عشان اتاكد ان مافي حد طلع انا بحسس ع طيزها هيا قالت بسرعه بقولها مفيش داخلي قالت لا بدون اي شئ قلعت بنطلوني وهيا مسكت زوبري

Jv7TLdJ.md.jpg
وفضلت تلعب ف زوبري وانا بحسس ع طيزها وقفش ف بزازها وبطنها وبقولها خايفه ليه قالت مو خايفه قولتلها طب تعالي
روحت زنقها ف الحيطه ورفعت العبايه

Jv7uAkx.md.jpg
وانا حطيت زوبري ع طيزها وضربها بيه وهيا وقفه وبتبص ع الباب واتا روحت حاطط زوبري علي كسها احساس حلو اووووي وهيا لا تدخلو قولتلها ليه قالت لا تدخلو اعمل اي شئ بس لا تدخلوو بكسي انا قولتلها زي ماتحبي انا بقيت احكو ف كسها وشفايف كسها زوبري رايح جاي عليهم وانا هيجان اووووي ونفسي ادخلوو ف كسها وفضلت احكو ف كسها ولقيت بتحك ايديها ف كسها وبتدعك في وانا بدعك زوبري ف كسها ولقيتها اااااااه ولقيت كسها بينزل عسلها ع فخادها وهيا اااااه اااااااه وانا شايف كسها وزوبري تحت منو بينزل عسل عليه بردو
انا هيا نزلت عبايتها ونزلت ع ركبتها ومسكت زوبري ورفعت النننقققققااااب وبلعت زوبري وانا بقولها النننننققققاب حلو اووي عليك البسيه نزلتو ع وشها وزوبري ف بوقها وهيا بتمص
Jv75149.md.jpg
بقت تمص ف زوبري وعنيها ف عيني وانا ارفعوو واتفرج عليها ونزلو تاني
وهيا فضلت تمص ف زوبري وانا وقف لقيتها رفعت زوبري وبقت تمص ف بضاني دقيقتين فيهم ورجعت تمص ف زوبري وانا بقولها عايز انزل علي الننننققققاااااب قالت لا قولتلها خلاص
هنزل ف كسك قالت خلص لقيتها خرجت زوبري ونزلت الننننققققاب وبقت تدعك زوبري ع وشها وقالت يلا غرقني بالبنك يلا نزل انا مسكت زوبري وبقيت ادعك ف زوبري ع وشها وقولتلها هنزل هيا قالت يلا وانا بينزل لبني ع وشها وهيا بتقولي كل ده لبن وبتضحك قالت هدخل الحمام اشوف قد ايه وانا لسه زوبري بينزل

Jv7YZes.md.jpg
هيا وقفت قولتلها نفسي انزل ف كسك قالت باخر شهر بخليك تنام معي عشان تفتحني شوي
يلا خليني امشي قولتلها اعطيني رقمك ابقي اكلمك قالت ماشي اخدت رقمها وصورتها صورها عندي ووريتها ليها قالت كل ده خلعتو ودخلت اوضتها وانا قفلت وبقيت ابص ع الصوره وهيا بعد ساعه قالتلي يلا عشان هجهز الفطار بعتالي واتس طلعت وخبطت فتحتلي قالت ادخل دخلت حسن كان قاعد وانا عيني عليها وهيا رايحه جايه لحد ماقعدت وخلعت النننننققققاب كانت زي القمر وانا ببصلها وحسن شافني ولما خلصت خرجت وطلعت بعتلها رساله مردتش بعد 10 دقايق قالت حسن نام معايا بعد ماخرجت وفضل يقولي حطه مكياج لمين وانا بقولو ليك ياحبيبي وهو راح نزل ع وشي قولتلو مالك اليومين دول حامي عليه كده قالي وانا مكنتش حامي قولتلو طول عمرك حامي وجامد وهو بيتشطف دلوقتي
قالت شكل دلعي جاب نتيجه قولتلها ازاي قالت بتدلع اودامك وحطه مكياج وخلعت الننننقققاب وانت بتبصلي هو هاج لما شافني بعمل كده اودامك قولتلها يعني هو ناكك وانا لسه ماشي لما امسكك المره الجايه مش هسيبك انتي حره بقي
وقفلت وفضلت قاعد الساعه 2 كلمتني تاليا قالتلي شويه وهخرج هتاجي قولتلها ماشي
كلمت المدام وعرفتها اني رايح مشوار بالعربيه وجاي قالت ماشي طلعت
ووقفت اودام المدرسه وهيا طلعت مع بنات وجات جري ركبت معايا وطلعنا وقالت ماتروحش البيت قولتلها ع فين قالت دقيقه لقيت طلعت فستان لحد فخادها وقالت ماتبص ركبت ورا وقلعت لبس المدرسه وانا ببص عليها ولقيتها لبست فستان صغير لحد فخادها وستيان وكلوت
وبقولها ايه ده قالت نسيت وعدك ليه قولتلها بكره مع بعض قولتلها هنا قالت في بيت واحده صحبتي قولتلها لا هنا احلي قالت بكيفك المهم اتناك منك
وبتضحك كنا وقفينوف حته بين اشجار انا قلعت بنطلوني والشورت وبقيت العب ف زوبري وهيا بتبص ع الطريق ولقيتها راحت مسكه زوبري واخدتو ف بوقها تمص في

Jv7PnrQ.md.jpg
وانا نايم ع الكرسي مرجعو لورا وهيا بتمص ف زوبري وانا وسيبها برحتها هيا نزلت الشنطه وركبت جووه العربيه عند الدواسه وفضلت تمص ف زوبري وانا زوبري ناااااار
لقيتها قالت عايز اركبو وبتضحك ولقيتها قلعت كلوتها وراحت طالعه عليه ومسكت زوبري وقعدت عليه ودخلت ف كسها

Jv7sdxe.md.jpg
قعدت ع زوبري الي دخل جووه كسها وهيا اااااااه اااااااه قالتلي زوبرك بيجنني انا سيب اي حد مشانك مشان اتناك من هيك زوبر انا ملكك وفضلت تنط ع زوبري وانا بقولها انتي شرموطتي ياقحبه وانا بنيك فيها وفضلت انيك فيها وهيا تنط ع زوبري وصوت النيك عالي وانا بقولها كمان كمان يالبوه وهيا بتنط ع زوبري وطلعت بزازها ونا حضنتها وفضلت امص ف بزازها
وانا برفع وسطي وزوبري ف كسها
وهيا اااااااه مش قدره زوبرك بيخليني ما استحمل هيك متعه وانا حضنها ولقيت كسها بينزل ع زوبري وانا حضنها اووووي وهيا اااااااه ااااااااااه بتضحك ولقيتها رجعت تاني تنط وقالت ماترحمني بدي اتناك علطول اتجوزني ونيكني برحتك بغرفتك اتجوزتي وانا راح اعيش معك تحت رجلك وانا بنيك فيها ولقيت زوبري ف لحظه بينزل لبن ف كسها اتا خرجتو بس في لبن نزل ف كسها وبينزل ف كسها

Jv7Qf9V.md.jpg
ولبن بينزل من زوبري لسه وهيا قالتلي كسي كلو لبن وبتبوسني وقالت شو خايف اخلف منك قولتلها مينفعش قالت لو حبلت مابدي منك شئ وماراح احكي عليك راح اعمل حالي سكرانه وبنام بحضن ابويا ومراتو مش موجوده وبخليه ينزل بكسي وراح يعرف انه ابنو
قولتلها انتي شيطانه قعدت بكسها تاني ع زوبري
وقالت يلا نروح قولتلها يلا نزلت تمص زوبري وانا نضفت كسها بمنديل وهيا لبست تاني ووصلنا فتحلي حسن وشاف بنتوو معايا قالتلو ركبت معاها من ع الطريق وانا دخلت ولقيت لينا بصالي وانا داخل اوضتي وقعدت ولقيت الباب بيخبط فتحت لقيتها لينا قالت انت نزلت ف كس البنت قولتلها لا قالت البنت ف الحمام لبنك بينزل من كسها قولتلها هيا الي نزل بكسي قالت وتسمع كلامها ليه ده عيله قولتلها هيا الي عايزه تبقي اساليها بقي قالت انا ماليش دعوه واوعي تكلمني بعد كده او لسانك يكلمني
وخرجت وانا مش عارف ايه الي حصل هيا زعلانه ليه كده بعتلها رساله قولتلها انتي عرفه انها مفتوحه اصلا قالت عرفه ان حبيبها فاتحه بس منزلشف كسها زيك علم عليها وانت الي هتلبس
قولتلها شيفاني عيل ولا ايه احترمي نفسك معايا انا انيكك طول عمرك منغير مخلي لبني يلمس كسك هيا الي شرموطه قولتلها هنزل وهيا قالت نزل بكسي لحد ماخرجتو وهو بينزل بس كان نزل ف كسها شوي قالت انت حر انا مالي دخل
واعتبر مافي شئ حصل بينا ومافي كلام بينا سلام………….

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى