روايات

رواية فرس داخل منزلي الفصل الثالث عشر 13 بقلم ناهد ابراهيم

رواية فرس داخل منزلي الفصل الثالث عشر 13 بقلم ناهد ابراهيم

 

البارت الثالث عشر

 

دخلت نمت مع تاليا ولما صحينا كانت صاحيه
بقولها بتكلمي مين بتوريني لقيتها بتكلم لينا
اخدتها ف بوسه وبقولها الست الشرموطه دي عايزاني انام معاها وانا مش عايز بس انا مش عارف هيا مسكه ايه ع ابويا او في ايه مابينهم مش عارف يطلقها ونخلص
قالت وانت شو راح تسوي انا بقولها مش عارف
هنشوف انتي بس خليك ولبسي حاجه وسعه لما نكون بره الاوضه قالت حاضر
فضلت ابوس فيها وهيا قالتلي انت بتحبني قولتلها شوفي انا بحب السوريين اوووي
تخيلي بقي واحده ف جمالك وحلواتك وطعامت كسك وبحسس علي كسها من فوق الكلوت
وهيا قالتلي انا بحبك اوووي وحضنتني وانا بلعب ف كسها وهيا بتحرك كسها ع ايدي اووووي كانها راجل وبتنيك حد فضلت كده لوحدها لقيتها حضنتني اوووي وانا لقيت كسها بينزل وانا بقولها مالك قالتلي مبسوطه اني معاك اووي
وبحب لما بتكون جنبي انا ملكك ياعلي انا مش عايزه تلمس حد غيري قولتلها وانا بحبك وهتجوزك وتبقي ملكي طول ماحنا عايشين
انا عايز اخدك وسافر لمصر
بس لما اعمل شويه فلوس حلوه نقدر نعيش بيها هناك قالتلي ليك قرايب قولتلها طبعا عندي عمتي معاها جوزها وعيالها
وخالتي متجوزه ومخلفه
وخالتي التانيه متجوزه من 6 شهور تقريبا دي متحوزه متاخر قالتلي واحنا هنقعد عند مين قولتلها ولا دي ولا دي هنشتري بيت
احوش بس فلوس ونشتري ونظبط امورنا ونسافر
طلعت ايدي وبقولها شوفي عسلك
مسكت ايدي وقالت انا بحب اشرب لبنك
بحب اي حاجه منك
تعرف يوم مابويا شافني معاك ف العربيه كنت خايفه اوووي منو بس كنت عرفه ان انا معاك مش هيكلمني فضلت ف حضنها نتكلم والليل دخل ابويا كان رجع وطلعنا انا وتاليا ومرات ابويا كانت بتبص ل تاليا كانها عدوتها انا ابويا لحظ ده وقالي عايزك ف حاجه ياعلي روحت معاه الاوضه وقالي خالي بالك من مراتك الست دي مش بتحبها لتعمل فيها حاجه قولتلو انا كده كده يومين وروح شقتي قالي ليك شفه قولتلها ماجرها لما مشيت من هنا هاخد تاليا فيها ونقعد قالي يبقي احسن
قولتلو في حاجه قالي ايه قولتلو بس ماتزعلش قالي خلاص فهمت قالي شوف انا كنت عارف انها مره شرموطه بس قولت يمكن تتعدل بعد الجواز بس مفيش فايده شوفي يابني الست دي عايلتها ناس وحشه ممكن يعملو فينا حاجه
اسمع كلامها طول مانت قاعد وماتخليش مراتك تروح ف حتي لوحدها قولتلو انت فاهم قصدي الاول انا قصدي هيا عايزاني اااااا قالي فاهم بس بلاش اودامي قولتلو انا اصلا مش عايزها تاليا عندب بالدنيا قالي برحتك المهم مراتك
قولتلو تمام خرجنا وتاليا بتلعب ف التلفون قعدت جنبها وبعاكس فيها وهيا بتبوسني كانها بتعاند مرات ابويا اتعشينا واخدت تاليا ونزلت افسحها شويه بالعربيه وحطيت بنزين وانا كلمت مدام الينا بقولها ابويا في مشاكل وعايزو ياجي يشتغل عندك لو في اي شغلانه ف الشركه قالت مفيش مشكله
ياجي هو وانا هشغلو ف الشركه شكرتها وقفلت
وروحنا دخلت وتاليا دخلت لبست ترنج ضيق ومرات ابويا قاعده بترنج بردو
لوحدها بسالها ع ابويا قالت جووه قولت ادخل افرحو دخلت كان نايم صحيتو وقولتلو هو انبسط اووي بكده وانا خرجت ومبسوط عشان ابويا
قعدت جنب تاليا وايدي ع كتفها ومرات ابويا قاعده قولت ل تاليا لما تشوفيني معاها ادخلي وبعد شويه اطلعي بس اعملي صوت عشان اسمعك قالت حاضر ببص لمرات ابويا قولتلها تعالي اقعدي جنبي قاعده بعيد ليه قالت انا مرتاحه كده قولتلها وانا برتاح تكوني جنبي قامت وجات جنبي وبتقعد انا حطيت ايدي تحت طيزها وهيا بتقوم قولتلها اقعدي عقبال ماتقعدي ع زوبري بصوت واطي شيلت ايدي وحطيتها ع فخادها بحسس عليها وتاليا شيفاني
اول مالمست كسها من فوق البنطلون فتحت رجليها وانا بحسس ع كسها وتاليا قالتلي انها داخله تنام قولتلها ماشي اول ماقفلت الباب
انا روحت وقفت علي رجلي ومرات ابويا قاعده بترنج يحنن طلعت زوبري وحطيت رجل ع الكنبه
وقربتو من وشها ودخلت ف بوقها كلو وطلعتو اضرب وشها بزوبري وهيا فاتحه بوقها ادخلو كلو وخرحو تاني اضرب وشها ودخلتوو وهيا بقت تمص ف زوبري اوووي وهيا بتقولي وحشني زوبرك اوووي وهيا فضلت تمص وانا طلعتو ونميتها ع ضهرها ودخلت مابين رجليها وزوبري مشيتو علي كسها وهيا اااااه وهيا بتقولي نزل ونكني انا كنت ناوي بصراحه نزلت البنطلون شوي
ونزلت ع كسها لحس وهيا مسكه دماغي وانا باكل ف كسها وهيا ااااااااه اااااااااه وبعد مص شويه مسكت زوبري وحطيتو ع كسها وبحركو وخليت ضهر زوبري رايح جاي ف كسها وانا كنت خلاص ع اخري مسكت زوبري ودخلتو كلووو ف كسها وهيا مسكتني اوووووي ااااااااه
ولقيت الباب بيتفتح وتاليا بتكح وانا بقوم ومرات ابويا مسكاني مكنتش عايزاني اقوم هيا لبست ولقيت تاليا جايه قعدت جنبي
وبتقولي مش جيلي نوم من غيرك انا بايدي اليمين دخلت ايدي علي كس مرات ابويا وبقيت ابعبصها واخدت شفايف تاليا ف بوسه وكنت مستمتع اووووي بعد دقيقه وسمعت مرات ابويا ااااااااه اااااااه ولقيتها بتنزل علي خرجت ايدي وحطيتها من فوق البنطلون وبدعك فيه وهيا اااااااااه ااااااه وانا ببصلها ومن فضول تاليا بتبص عليها ولقيت مرات ابويا رفعت طيزها من الانتريه ووقفه ع رجليها وسانده بضهرها وهيا بتدعك ف كسها من بره واحنا بنبصلها ولقينا عسل كتير اووووي بينزل من كسها وهيا بتدعك اووووووي
ااااااه اااااااه اااااااااه وتاليا بتبص عليها
وكانت اتغرقت خالص وهيا قعدت ومغمضه عنيها
وبتبص لينا شكلها اتحرجت من تاليا
وهيا قاعده وقامت وانا وقفت ف وشها ومسكت وسطها وزنقها ف حضني بقولها رايحه فين قالت هنام قولتلها انتي كنتي محرومه اوووي وحسست علي كسها وهيا بصالي وقالت خلص سبني امشي
هيا بتمشي حضنتها من ورا وزوبري مابين طيزها
بقول تعرفي ياتاليا مرات ابويا دي بحبها اووي وهيا بتموت فيا وزوبري بحكو ف طيزها
وهيا بتغمض عنيها وانا ضربت طيزها اوووووي
وهيا ااااي دخلت ع طول وانا اخدت تاليا وبوس واحضان ودخلت نمت وتاليا بتقولي انها صعبانه عليها وقالتلي نام معاها قولتلها هيا بصراحه وحشتني بكره نظبطها ونمنا صحيت الساعه 8 مكنش حد ف الاوضه عرفت ان ابويا ف الشغل
سمعت حد ف الحمام روحت ابص ولقيت مرات ابويا قاعده بتسمع سكس وقاعده بتلعب ف كسها

J8WaQfa.md.jpg
انا بقيت اتفرج عليها وانا سامع اهات من التلفون
وهيا تغمض عنيها وتدعك ف كسها
وانا دخلت وهيا مش شيفاني انا طلعت زوبري وبلعب في وهيا اول ماشافتني فتحت بوقها

J8W0kfn.md.jpg
وبصالي وقالت انت هنا من امتي
قولتلها من بدري انت بتعملي ايه
امال انا لزمتي ايه بس ونزلت علي ركبتي وفتحت رجليها ولقيتها بتتفرج ع سكس واحد منيم واحده ع ضهرها ورافع رجليها ع كتفو وبنيكها
انا قولتلها انا اعملك كل الي نفسك في
قعدت العب ف كسها وهيا قفلت التلفون
وقالت قوم دخلت زوبرك بدي اتناك تعبت **** ياعلي كتير تعبانه مابعرف انت وابوك ليش بدكم تعذبوني انا ضحكت وقولتلها انا مقدرش اعذبك
لحست كسها وهيا اااااااه اااااه
وانا فضلت الحس ف كسها وهيا مبسوطه اووووي
وانا وقفت وهيا مسكت زوبري من فوق البوكسر
وانا طلعت بزها

J8WePvS.md.jpg
وطلعت التاني ونزلت امص في شقايفها وف بزازها وكنت بعض الحلمات براحه
ومص فيهم وانا اخدت شفايفها ف بوسه
قولتلها يلا ياشرموطه فرجيني كنتي بتعملي ايه قبل مادخل هيا مسكت زوبري انا خرجتو وقولتلها هيجيني يلا عشان افشخك لقيتها بتمص ف بزازها الكبيره وفتحت رجليها وبقت تلعب ف كسها

J8WrEHx.md.jpg

وانا بدعك ف زوبري وهو بره هيا بتدعك وبتبص لزوبري وانا بتفرح عليها وهيا بتبص ع زوبري وبتقولي علي مش قدره انتو بتعملو فيا ليه كده ارحموني وحسيت انها هتعيط بجد انا وقفتها وبقولها مالك قالت انا تعبت وانت وابوك بتعذبوني معاكم وانا مابقتش قدره انا حضنها وبسمع كلامها
وانا بقولها انتي زعلتي ليه كده ماتعيطيش
قالت انا مابقتش قدره ياعلي انا قولتلها تعالي اخدتها ع اوضه ابويا وبوستها واحنا وقفينوودملت زوبري ف كسها وهيا اااااااااااه ااااااااااااااااااااااااااه ولقيت كسها بينزل علي زوبري كتير اووووووي وانا هتجنن مسكت طيزها وهاتك ياهبد ف كسها وهيا اااااااه كمان كمان وانا بنيك فيها واحنا وقفين وانا ماسك طيزها وزوبري فسها وانا بنيكها اوووووي وكسها مولع ف زوبري انا بقيت انيكها وانا شايف بزازها الملبن بتتمرجح اودامي روحت مطلع زوبري وهيا قالت مش قدره ونزلت علي زوبري تمص في وتلحسو بالسانها وانا وقفتها ووقفت وراها ودخلتو ف كسها وقفش ف بزها ووسطها وبنيكها اوووي وهيا مش قدره توقف

J8Wsjae.md.jpg
وانا مكمل نيك ف كسها وبزها بينط وصوتو طالع وانا فضلت انيك فيها وهيا اااااااااااااااااااه ولقيتها بتنزل تاني ع زوبري ولقيتها نامت ع وشها وقالت مش قدره قولتلها لسه نمت عليها ودخلتو ف كسها وانا وقف وبقولها مش هسيبك ياشرموطه عايزه تتناكي اتناكي خدي ف كسك
فضلت انيك فيها وقلبتها ع ضهرها ورفعت رجليها شويه ودخلتو ف كسها

J8WLEHg.md.jpg
وقفشت بزها وهيا بتقولي كمان كمان نيك براحه متعني انا محرومه من الجنس
وانا بقولها محرومه ليه ياشرموطه مش بتروجي للرجاله تنيكك هيا قالت لا مابخون ابوك
قولتلها ايوه صح مانتي بتعملي ايه دلوقتي قالت بحكيلك كل شئ بس نيكني ونزل بكسي فضلت انيك فيها لحد مازوبري نزل ف كسها وانا نمت جنبها وهيا قالتلي علي راح تحكيلك كل شئ بس ماتحكي ل ابوك اي شئ قولتلها تحكي ايه منا ابوبا قالي انك بتخونيه قالت لا **** ماحصل
اسمعني بس نمت جنبها وايدي ع كسها بدعك لبني ف كسها وهيا قالت انا راح احكيلك من اول شئ
انا ماكان بدي اتزوج كان عمىري 30 وكنت شغاله بشركه الي ابوك شغال فيها وابوك معو سياره وكان قريب من بيتي كنت عايشه لحالي مع ماما واتعرفت ع ابوك وكان بيوصلني
للبيت وماما شافتو كانت كبيىره بالسن وحكالي انه كان متزوح ومراتو ماتت وهو وابنو هون حبيت ابوك كتير وبيوم كنا سهرنين واخدني ل هاد البيت وحكالي بنقعد شوي وبروح وانا قاعده ابوك اخدني بالغصب للغرفه تبعو وقلعني كل شئ وماحسيت بشئ غير وزوبر ابوك بكسي ابوك فتحي وانا عشان حبيتو سلمت نفسي ليه
واندمجت معاه حتي بعد منزل بكسي دخلت الحمام وطلعت كنت زعلانه بس ماحكيتلو هيك هو ما اهتم راح مقلعني ونكني تاني
وروحني وماحكينا بعد يومين كلمتو عشان نتزوج حكالي موافق واخدني لللبيت وقررنا هيك شئ كل يوم لمده سنه وعدني بالزواج وفضل ينام معي لحد مابيوم اخدني لدكتوره عرفت اني ماراح اخلف زعلت كتير بس حسيت ابوك مبسوط بعد ماعرف اني مابخلف تزوجني قولت خلاص بخليك متل ابني ولما كبرت ابوك مابقي زي الاول بيقعد بشهر مايلمسني وانا كتير بشوفك متل ابني بس ابوك بيوم حكيتلو ليش مو مهتم بيه حكالي انه تعبان من الشغل شوفي حد ينيكك وانا زعلت من حكيو قبلها ب5 سنوات امي ماتت قولتلها فاكر
قالت مابقاش لي حد بعت البيت وعطيت فلوسو ل ابوك مشان يشتري هاد البيت قولتلها هو البيت بفلوسك قالت اي ابوك كان واخدو اجار سنوي انا اشتريتو باسمو بس اتغير ابوك علي وكان بيضربني وكنت بكون جنبو بلعب ف حالي مشان تعبانه ممكن ينام معي ويريح كسي بس لا مابيعمل شئ بيوم حكيتلو ليش عم تعمل فيا كده حكالي روحي اتناك بره شبعي حالك ولا اقولك حاجه علي انتي مربيه ع ايدك روحي خليها ينيكك فاكر يوم ماسمعتني بعيط بره وجتلي قولتلها ايوه
قالتلي هو ده اليوم الي حكالي في كده
قالي روحي علي بينيكك ويشبعك وانا ماراح اتكلم انا زعقت معاها وهو ضربني وقالي لو كلمتيني ف الموضوع تاني راح اطلاق حكيتلو طلقني وسيبلي بيتي حكالي انه باسمو قولتلها بتتكلمي جد قالت راح افرجيك الدليل بعينك
قولتلها طب يوم ماقولتيلي انك رايحه ل صحبك
قالت مافي صاحب ولا في شئ كل هاد تخطيط ابوك قولتلها ازاي قالت راح اكملك
ابوك بعد ماضربني طلع الشغل بليل رجع وشكلي صعبت عليه حاول ينام معي بس انا كنت رافضه حكالي انه معندوش مانع لو تتناكي من علي حكيتلو انت مجنون حكالي انا مشغول كتير
وابني معك طول اليوم البسي شئ حلو وهو اكيد راح يغتصبك زي ماغتصبتك زمان
وانا راح اساعدك احكيلو هيك وهيك وهيك
والبسي هيك وانا قولتلو لا بس صدقني ماقدرت
لبست الملابس الي حكالي عنها وبقيت طول اليوم معك هيك وكنت مبسوطه انك بتبص ع جسمي
فضلت هيك لما ماقدرتش اتحمل وحكيتلك اني بدي اخرج لصديقي وابوك هو الي حكالي هيك
وحكيتلك ابوك مابيتهم فيني وهيك وبعدين حصل الي حصل مع بعض وابوك عرف انك بتنام معي
ولما شافني كتير مبسوطه معك حكالي انه بدو يشوفني ع زوبرك وانا رفضت بس هو حكالي مليش دعوه هو بيدخل علينا وخلاص
قولتلها يعني كل ده ابويا الي عملو قالت بعطيك دليل قولتلها ايه قامت وطلعت شريحه وقالت هاد الرقم الي كان ابوك بيحكيني عليه ع الواتس انه صديقي فتحت الواتس عندها وورتني الرقم وطلعت تلفون تاني وحطت الرقم في ورنت رن قالت ده رقم ابوك اشتراها جديد وده تلفوني القديم ده تلفون ابوك اشتراه الي من زمان
قولتلها تمام تمام قالت لا دقيقه ولقيتها بتوريني عقد البيت وهو باسم الراجل وبتاريخ
وقالت دي كمان صوره بنفس اليوم وصار باسم ابوك وابوك اكتر من 10 سنين هنا وانا امي ماتت من خمس سنين وده العقد من خمس سنين لما بعت بيت امي قولتلها طب واهلك قالت ماعندي اهل اهلي بعيد في( صيدا)
بعيد وماحد بيكلمنا بعد موت ابوي
اكتر من 20 سنه ماحد كلمنا ضحكت وقولت احا يعني انا ابويا كان هيخزوقني قالت في ايه
قولتلها مفيش تسمعي كلامي قالت ايه قولتلها عايزك تدلعي عليه وهو قاعد قالت ليه قولتلها كده من غير ليه قالت ومرتك قولتلها ثواني تاليا وهيا قالت بتعمل ايه قولت تاليا وبضحك خبطت قولتلها ادخلي دخلت وشافتني جنب مرات ابويا
قولتلها تعالي نامي جنبها نامت قولتلها شايفه البزاز عمله ازاي عايزك لما تكبري تبقي كده عشان اكلهم قالت حاضر متل مابدك
قولتلها مصي بزها انا مسكت بزها ومصيتو وتاليا انبسطت وعملت زيي وبقت تقلدني ومرات ابويا ف النص اممممم وانا وتاليا بناكل في بزازها قولتلها بتحبي تبلعي لبني قالت اوووي قولتلها هو ف كسها يلا وريني شطرتك لقيتها ابتسمت ونزلت علي كسها وبقت تلحس في كسها وانا بقول ل مرات ابويا همتعك انا فضلت امص ف شفايفها وتاليا بتاكل كسها اكتر من عشر دقايق ولقيت مرات ابويا بتنزل ع وش مراتي ومراتي بتلحس وقامت وقالت مكنتش اعرف ان الكس حلو كده ووشها غرقان دخلنا مع بعض اخدنا دش ومرات ابويا دخلت اوضتها وانا قعدت مع تاليا اكتر من نص ساعه وقولتلها رجعلك تاني روحت ل مرات ابويا لقيتها بتلعب ف التلفون ولبسه فوطه حولين جسمها ونايمه وكسها ظاهر من تحت
بقولها ايه ياجميل قاعد لوحدك ليه
قالت بصراحه محروجه من مراتك قولتلها ليه دي شكلها حبتك وحبت كسك قالت هيا دلوقتي شيفاني ازاي وانت معايا
روحت طلعت ع السرير وبحسس ع كسها

J8XqG5b.md.jpg
وقولتلها شيفاكي زي منا شايفك
جميله وحلوه وجسمك حلو وبتحبي الجنس وبتحبي الزوبر وعجبها كسك زي ماعجبني
انتي خلاص بقيتي الشرموطه بتاعتي
انتي الي زوبري كل مايوقف كسك يقولو تعالي ادخل حوايه هيا ساحت انا فتحت الفوطه وهيا سايحه خالص وانا نزلت الحس كسها وايدي قفشت ف بزها وهيا اااااااه

J8XCWiB.md.jpg
انا بقيت الحس ف كسها وبقفش ف بزها اكتر من خمس دقايق وهيا ااااه اممممم بحبك ياعلي
وبحب جسمك وبحب زوبرك زي مابتحب كسي وانا سامع ومكمل لحس ف كسها وزنبورها الصغير بين شفايفي وهيا ف عالم تاني قالتلي هنزل ياعلي قولتلها نزلي ياشرموطه وهيا نزلت وانا مصدر لساني ف كسها ونزلتوع لساني وهيا بترفع كسها وتنزلو ولساني رايح جاي علي كسها انا مسكت الفوطه ومسحت كسها نضفتو وقولتلها عايزو ناشف عشان زوبري يقطع ف كسك

J8XoJBp.md.jpg
زوبري خليتو فوق كسها
رايح جاي وهيا ااااااه يلا دخلو ف كسي ياعلي
انا امك انا حبيبتك انا شرموطتك وانا بسمع الكلام وزوبري دخلتو ف كسها وفضلت انيك فيها
وهيا تحت مني وانا بنيكها وزوبري رايح جاي في كسها واحلي اهات اسمعها منها الشرموطه فضلت انيكها وزوبري ف كسها
وهيا قالتلي مص بزازي انا نمت عليها وزوبري ف كسها وبقيت ابوس بزازها ومصهم وقالت بحب مصك اووووي لحسي وبزازي انا قولتلها عايز انيكهم قالت ماحد فكر ينيكهم غيرك قولتلها يابختي طلعت زوبري ووقفت ع الارض وهيا نزلت ع ركبتها وانا دخلت زوبري مابين بزازها وهيا ضمتهم وانا كاني بينيك حاجه احلي من كسها حاجه قفله ع زوبري جامد وناعمه اووووي وملبن ف نفس الوقت فضلت انيكها ع الوضع ده
ولما حسيت اني هنزل طلعتو وبصبت النحيه التانيه عشان لو بصتلها وهيا كده هنزل من غير مالمس زوبري وكمان لبني خلاص بقي ع اخرو مش مستني اشاره
اخدتها ع السرير ونيمتها ع بطنها وحطيت زوبري مابين طيزها ونمت عليها وجسمي فوقها وبقولها نفسي افتح طيزك اووووي قالت انا كلي ليك اعمل فيا الي انت عايزو قولتلها هتتمتعي اوووي
قالت برحتك ياعلي انا زي مانت قولت شرموطه عايزه تتناك وخلاص
انا قولتلها لا طبعا انتي حبيبتي انتي الي مربياني
وده جزاء بسيط بقدمو ليك اني اريحك وانا مستعد اعملك اي حاجه عشان تبقي مبسوطه قالت اكون جنبك وف حضنك
انا دخلت زوبري وبقولها اكتر من كده
وبقيت انيك ف كسها وبقولها طيزك دي يوم لوحدها اتمتع بيها وانا بنيكها وفاتح طيزها بقولها افتحي خرم طيزها هيا فتحتو وانا شوفتو بيوسع قولتلها واسع اوووي قالي لا م يوسع انا مش صغيره ياعلي قولتلها ادخل زوبري قالت برحتك ياحبيبي قولتلها افتحي خرجت زوبري وطيزها اتفتحت وانا دخلت راس زوبري وهيا اااااه حسه بوجع خفيف قولتلها لسه دخلت زوبري وهيا ااااااه ااااااه وانا حاسس ان زوبري هيتقطع جوه طيزها دخلت نصو وهيا اااااااااه لا لا بيوجع وانا سابت زي منا مش بتحرك وهيا اااااااه بيوجع وانا بقولها عشان اول مره بس هتحبيه اووووي لقيتها قالت دخلو كلو ياعلي وانا نمت عليها وزوبري دخلو كلو وهيا اااااااااااه وصوتها مكتوم وانا فوقها وزوبري كلو ف طيزها وانا حاسس بحاجه بتقبض ع زوبري كانو هيتقطع وده هيحني اوووي طلعت زوبري ودخلتو ومرات ابويا اااااااه ااااااااه وانا لقيت زوبري خلاص زوبري نزل ف طيزها شويه وانا خرجتو وكملت تنزيل علي طيزها

J8XYe5l.md.jpg
وهيا اااااه اااااه سخن اوووي حسه بنار ف طيزي ياعلي قولتلها ولسه يا قلب علي
فضلت جنبها وهيا قامت قالت تعال شوف لقيتها بتجيب تلفونها وقالت شوف ببص لقيت مكالمه منتهيه بقولها ده ايه قالت ابوك هيموت ويشزفني وانا معاك قولتلها لسه مخلصه قالي شغلي الفيديو وسبيها وحظو انك دخلت وهو اكيد شاف كل حاجه قولتلها كل حاجه قالت ايوه
ماهو لسه قافل اهو اول ماشافني وقفت قفل
قولتلها موضوع انك تتناكيمني اودام ابويا احساس حلو اوووي قالت انا ميهمنيش ابوك
انا المهم عندي انت
اخدتها ف بوسه وقولتلها بليل البسي احلي قميص نوم عندك وعايزك تدلعي علينا قالت حاضر يلا قوم عشان مراتك كفايه كده انهارده طلعت
وقعدت مع تاليا وطلعت من البلكونه لقيت بيت ريم وامها شوشو وحشتني ****
رنيت عليها مردتش بعد الساعه 5 ردت عليه وقولتلها فينك قالتلي انها نايمه قولتلها اجيلك قالت مينغعش قولتلها ليه قالتلي انها اتجوزت قولتلها مين قالت واحد صاحب ماما كان بياجي عندها واتجوزها ولما شافني جوزني ابنو
قولتلها وهما قاعدين عندكم قالت لا احنا مش ف البيت قولتلها امال قالت نقلنا للفيلا بتاعتهم واجرنا البيت قولتلها انتي مبسوطه قالت احلي من الاول قولتلها طب كويس قالت علي قولتلها نعم قالت عايزه اقابلك قولتلها ماشي فين قالت عربيه ماما مش بركبها وجوز امي مش بيخليني اركب اي عربيه قولتلها انا معايا عربيه قالت هتاجي تاخدني امتي قولتلها اجيلك فين بعتتلي الوكيشن وقالتلي استني اول الشارع قولتلها ماشي قالت بكره بعد الم غ رب قولتلها ماشي
قفلت معاها ودخلت نمت ف حضن تاليا الي كانت نايمه صحينا ع تخبيط مرات ابويا طلعنا نتعشا والساعه 11 قولت ل تاليا ادخلي جوه وماتطلعيش بصوت واطي قالت حاضر
دخلت ولقيت مرات ابويا كانها اخدت اشاره دخلت اوضتها وطلعت ولقيت مرات ابويا لبسه قميص نوم ازرق واسع لحد نص طيزها وتحتو كلوت فاتله داخل ف طيزها وكسها وشفايف كسها شافكه اكلوت وبزازها واضحه خالص وجوزها بيبصلها وكان مستغرب قعدت وانا ببصلها وهيا قعدت قصدنا وقالت الجو حر اوووي وانا ببص عليها وهاكل جسمها بعيني
هيا ابويا راح قعد جنبها وبيكلمها وهيا بتبصلي وهو دخل الحمام ولقيتها قعدت جنبي وقالتلي ابوك قالي اني اقعد جنبك وتمايص عليك وهو يزعقلي وانا اعمل نفسي بعيط وانت تدخل تصلحني ضحكت وقولتلها راجل صايع لقيتها مسكت زوبري وقالت وانا بصراحه موضوع ده مجنني وانا جاهزه قعدت جنبي وبويا رجع وهيا بتحسس علي صدري وبيقولها اقعدي كويسها ياشرموطه قالت هو في حد غريب ده ابني
وانا ببتسم بقولها طبعا وقعدنا وهيا دماغها ع كتفي وبويا قالها ادخلي جوه ياوسخه هيا قامت كانها خايفه وبتجري وطيزها قزحت ولعت فيا هو مستني مني رد قولتلها ليه كده هيا عملت ايه
هخش اصلحها وانا عارف ان ابويا عايز كده وانا معدي فتخت الباب بتاع تاليا وقولتلها اقفلي الباب وماتفتحيش غير اما اقولك انا قالت ماشي قفلتو
انا عارف ابويا نجس ليفكر ف حاجه
دخلت علي مرات ابويا ولقيتها نايمه علي جنيها وكل وطيزها ف وشي

J8Xtt99.md.jpg
انا ببصلها وهيا قالتلي
نكني علطول عشان مايشكش اني قولتلك وانت بتاخد راحتك معايا قولتلها ماشي انا رفعت كلوتها وشوفت منظر كسها وطيزها وهيا قالت بصوت واطي ابوك بيتفرج انا زوبري علي خرم طيزها

J8Xma44.md.jpg
وروحت مدخلو وهيا اااااااااه
وانا دخلتو كلو وبقيت انيك ف طيزها وهيا بتفتح طيزها وواااااااااه كفايه ارحمني مش قدره ابوك بره وانا بنيك ومش سامع فضلت انيك في طيزها وخرجتو من طيزها لكسها وهيا اااااااااه كمان كمان نيكني ياعلي وحشني زوبرك اووووي وانا بنيك فيها وهيا تحت مني وانا فضلت انيك فيها خرم طيزها بقي بتنيكو وانت مرتاح وسع ومش بيوجععا زي الاول وانا فتحت رجليها ودخلتوو ف كسها وبقيت انيكها وانا مبسوط ان ابويا بيتفرج
عليه وانا بنيك ف مراتو نمت عليها

J8hJVBn.md.jpg
J8hJkIS.md.jpg
وزوبري جوه كسها وهيا بتقولي كمان نيكني اوووي ياعلي فضلت نايم عليها وزوبري ف كسها وانا بنط عليها والسرير بيتهز حرفيا لحد مازوبري نزل ف كسها وانا بنهج وهيا حضنتني اوووووي وانا زوبري ف كسها وهيا بتقولي حرك زوبرك ف كسي هنزل انا بقيت طالع نازل لحد مالقيتها نزلت وانا ببوسها اوووووي لحد مانمت جنبها وهيا قالت قوم البس انا قومت وهيا قالتلي لما تخرج قول ادخل اوضتك وبليل هبعتلك ابوك عمل معايا ايه هصورلك قولتلها ماشي
لبست وطلعت دخلت اوضتي وانا سمعت اهات بعد 5 دقايق وعرفت ان ابويا حن عليهل ونكها
بعد ساعه بعتتلي فيديو ابويا مستناش دخل عليها ونكها ف كسها وبيقرص بزازها ويضربها ع طيزها ونزل جواها بسرعه ونام وهيا قالتلي لو ماتشطفتش تعالي ناخد دش سوا طلعت تاليا كانت نامت فضلت انا ومرات ابويا تحت الدش نص ساعه نضفت جسمها وانا قاعد ف البانيو وهيا ع زوبري وانا بدعك كسها وقفش ف بزازها لحد مازوبري وقف مستحملتش دخلتو ف كسها وهيا معايا ف البانيو وهيا فضلت تنط براحه لحد منزلت ف كسها وكنت خلاص قومت من مكاني نزلنا تحت الدش وطلعنا ملط دخلنا المطبخ اكلتني بايديها وانا دخلت نمت صحيت تاني يوم متاخر وتاليا نايمه صحتها قالتلي انها قامت فطرت ونامت ابويا ف الشغل ومراتو نايمه وطلعت وبقينا احنا التلاته هيجين ع بعض انا خليتهم يبوسو ف بعض وتاليا لحست كس مرات ابويا وبدلو وفضلو كده لحد منزلو وانا قولتلهم نازل مشوار وجاي
نزلت وكلمتها وهيا قالتلي مستنياك روحت ولقيتها وقفه احا هيا لبسه ايه لبسه تشيرت طويل وتحتو شورت زهري يدوب مفيش عشره ستني طولو
ركبت ولقيت كتفها الشمال نزل وبزها واضح

J8hnC6N.md.jpg
J8hnz8X.md.jpg
بقولها ايه ده قالت اطلع بقي طلعت وهيا قربت مني عطتني بوسه ف خدي وقالت وحشتني
بقولها وانتي اكتر ايه اتجوزتي امتي قالت من اسيوع في واحد كان بياجي عند امي وفي مره نام معايا كمان ولقيتو ف يوم قال ل امي انه هيتجوزها هيا وفقت وقالها انه هيجوزني ل ابنو
ابنو تعبان شوي ابنه نام معايا وكويس مش وحش
بس دماغو تعبانه شوي
بس بيتكلم وبيغهم بس انا بقرف من منظرو وهو نايم فوقي وبعدين قولت خلاص اتجوزت وهعيش مع جوزي واستحمل وانا ف المطبخ لقيت جوز امي بيقلعني الشورت وبينكني ونزل ف كسي وقالي انتي وامك بتوعي قولتلها المهم انتي تكوني مبسوطه قالت انا مبسوطه مديا وكل حاجه بس انت وحشتني اووي قولتلها وانتي كمان لقيتها بتقلع الشورت وحطتو علي زوبري وقالت هو دي عربيتك ولقيتها بتبص ورا وطيزها عريانه

J8hxopn.md.jpg
J8hxIhG.md.jpg
وبتبصلي وانا ببص ع طيزها
وشوفت كسها انا مسكت طيزها وهيا قالت اطلع ف اي مكان قولتلها انا بردو هعمل كده طلعت ع الطريق ودخلت طريق زراعي الجو كان ليل
وقفت وهيا نزلت علطول طلعت زوبري وبقت تمص في وتلحس ف زوبري كانت محترفه ف المص ريم الشرموطه فضلت تمصلي

J8hzwP4.md.jpg
J8hzel2.md.jpg
ريم فضلت تمص ف زوبري كانو مصاصه وانا بصراحه عجبتني اوووي ف المص
وهيا قالت تعرف جوز امي زوبرو زي زوبرك كبير وهو بينكني ف طيزي قولتلها يابختو ياريتني كنت معاك ونيكك ع طول وهيا بتمصلي وقالت هو قايلي انهارده اروح ف اوضه امي شكلو هينكمي معاها فضلت تمص ف زوبري وانا روحت مقلعها التشيرت ولقيتها بدون ستيان مصيت بزازها وشديتها ف حضني ودخلتو ف كسها وهيا بقت تنط ع زوبري اووووووي ومكنتش بتوقف غير لما لقيتها نزلت ع زوبري مكنش كتير بس غرقتني بوستها وهيا بتنط ع زوبري وفضلت انيك فيها وزوبري نزل ف كسها وهيا ااااااااه ااااااه لبنك سخن اووووي قولتلها فنسي ياكسمك لسه ماشبعتش هيا فنست وانا حشرت زوبري مره واحده ف طيزها وهيا ااااااه صرخت ف العربيه

J8huOKv.md.jpg
وانا بقيت انيك ف طيزها وهيا فضلت تصرخ
وانا ولا شغال بالي بقيت انيك فيها وزوبري محشور ف طيزها وانا بنيك فيها اكتر من 10 دقايق وهيا نزلت مرتين واحنا بنفس الوضع لحد مازوبري نزل تاني ف طيزها مكنش كتير هيا طلعت زوبري ولبست الكلوت وقالت لبنك ده ميخرجش من كسي وانا قعدت ع الكرسي لقيتها مسكت زوبري تمصو

J8hRY3x.md.jpg
فضلت تمص ف زوبري كانت بتنضفو من لبني وعسلها وانا قولتلها كفايه ضحكت وقالت خلاص هو لسه وقف قولتلها جسم بقي احلي من الاول وده مهيجني قالت بزازي حلوين قولتلها اووي انا اخدتها تاني ع حجري وبقيت امص بزازها خمس دقايق وعض قيهم وهيا لبست ومشينا وصلتها وروحت وسمعت صوت اهاااات ف الصاله انا فتحت وكنت مرعوب ليكون ابويا عمل خاجه
دخلت لقيت الاتنين تاليا ومرات ابويا
قلعين خالص وبيحكو ف اكساس بعض وسالتها عن ابويا قالت ف الشغل انهارده هينام هناك مكلمني من شويه انا قعدت اتفرج عليهم وخلصو ودخلت معاهم للحمام اتشطفنا واتعشينا ودخلنا نمنا مع بعض بدون نيك
تاني يوم بليل نفس الحوار مع مرات ابويا ونكتها اتكرر يومين ورا بعض اليوم التالت كنت ع اخري
قعدت جنبي وانا شديتها ع زوبري قعدت بكسها ع زوبري وهيا بتبصلي وانا بخرج زوبري اودامها وهيا بصالي ولقيتها بتبعد الكلوت وابويا بيتفرج ع الشاشه وعلينا وهيا رفعت نفسها وزوبري دخل ف كسها وهيا ااااااه بصوت مكتوم ويقت تنط ع زوبري براحه وانا سندت ضهري ومسكت طيزها وهيا خلاص اااااه اااااااااه كانو مش قاعد بس كانو مش واخد بالو فضلت تنط ع زوبري والصوت طالع لحد منزلت ف كسها وهيا قعدت جنبي ولقيتها بتبوسني وراحت لجوزها طلعت زوبرو وقعدت عليه وبقت تنط بس بعد دقيقتين ابويا نزل ف كسها وانا هيحان ع المنظر روحت وقفت وراها وهيا قاعده ع زوبري ابويا زقيتها عليه ودخلتو ف كسها تاني وفضلت انيك وهيا تصرخ وبويا يبوسها وانا زوبري ف طيزها وزنقها وببص ل ابويا وبقولها هنيك الشرموطه اودامك وانت بتتفرج علينا وفضلت اشتمها اودامو وانا بنيكها وهو يقولي نيك الشرموطه خلصت نيك ونزلت ف طيزها وقعدنا ومحدش اتكلم دخلت نمت وريحت اتغديت مع تاليا ومرات ابويا وهيا مبسوطه وبليل اخدتها اودام ابويا وقولتلو حصلنا جووه اخدتها ودخلنا الاوضه وفضلت انيك فيها وبويا مطلع زوبرو بيلعب في ومراتو بتنط ع زوبري فضلت كده لحد منزلت ف كسها فضلنا كده لحد اخر يوم كان الجمعه وكنت مفرود ارجع السبت الصبح
فطرنا وكلمت ابويا قولتلو انا عرفت كل حاجه وانا معنديش مشكله انا كده كده بحب مراتك
ومعنديش مشكله تاجي معاك بيع البيت
وتبقي حصلني وانا هكون شوفت بيت تشتريه بس عرفني هيبقي معاك كام بس اعمل حسابك ان تاليا خط احمر لو فكرت تلمسها يابا مش هسمي عليك قالي ماشي يابو قلب قاسي
قولتلو دي مراتي وام ابني الي ف بطنها واي حد يفكر يلمسها قالي خلاص خلاص ياعلي انا تعبان من زمان انا عامل عمليه والدكتور محذرني من الجنس انا اول مره انام معاها الاسبوع ده بسببك انا جسمي تعبني اصلا لسه شهر بقي عشان انيكها تاني عشان كده قولت انت اولي بيها من الغريب هيا مرات ابوك انا عندي ابني ينام مع مراتي احسن من الغريب قولتلو تمام هشوف بيت لينا كل واحد دور عشان ابقي حنب مراتك ضحك وقالي يعني مش جنبي قولتلو وجنبك طبعا
اليوم ده ابويا قعد يتفرج علي وانا بفشخ في مراتو اكتر من نص ساعه نيك بسبب ربع حبايه عطهاني وبقيت انيكها ف طيز والكس وكنت فشخها حرفيا ونزلت ف كسها مرتين وطنت خلاص اخري اتعشينا جمبري بره ودخلنا نمنا والصبح جهزنا الشنطه وطلعنا وكنت قايلهم اتصرفو ف البيت وخلص شغلك هنا وكلمني اجيلك او تاجي انت قالي ماشي اخر الشهر هقبض وشوف حد يشتري البيت قولتلو تمام
كلمت الراجل بتاع الشقه بتاعتي قولتلو مقدم 6 شهور معاك قالي تمام انا سايب الشقه دي احتياطي وهتعرفو ليه ف السلسله التانيه مكنتش اعرف ان الاوضه دي هيدخلها 3 حريم مع بعض استنوني ف السلسله التانيه ❤

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى