رواية فرس داخل منزلي الفصل التاسع 9 بقلم ناهد ابراهيم
رواية فرس داخل منزلي الفصل التاسع 9 بقلم ناهد ابراهيم
البارت التاسع
نمت الليله دي وانا قرفان
والصبح صحيت الساعه 10 طلعت فطرت ف المطعم ورجعت والمدام اخدتني ف الشركه لقيت جوزها هناك انا كنت وقف تحت شوفتو نازل من العربيه ومعاه ست تانيه طلع نفس الشركه
وانا فضلت قاعد لحد بعد العصر لقيت المدام نزلت ركبت وشغلت العربيه وقالتلي استني ركبت جنبي ولقيت واحد معاها واحده شكلهم شباب بس حلوين البت لبسه قصير ركبو ورا بيتكلمو انجليزي قالتلي يلا اطلع طلعت وكنت باخد المطبات براحه ووصلت الفيلا نزلو ولقيت المدام قالت علي خود لينا وروحو جيبو الطلبات دي بسرعه
طلعت ولبنا ركبت ماتكلمتش معاها ولا قولت حاجه وهيا ولا كانها راكبه وصلت المكان وهيا نزلت اشترت كل حاجه وانا اخدتها منها كانت تقيله وهيا ركبت ووصلنا والي لحظتو لما وصلت ان تاليا عطياني وش تاني انا علطول ترجمة ان لينا ليه دخل ان تاليا تبصلي وماتكلمنيش كمان
بعد ساعه لقيت جوز المدام جاي لوحدو وطلع وانا قاعد ف الغرفه كلمت المدام عرفتها ان انا هخرج اجيب اكل لنفسي بس محتاج فلوس عشان مامعييش قالت تعال وخود وجيب الي انت عايزو
دخلت اخدت فلوس وجيبت طلباتي لحمه وفراخ وفاصوليا ورز ومكرونه وفول وجبنه والخ الخ انا بعرف اطبخ
وانا عندي بوتجاز ف الاوضه وسالني حسن علي حكايه الاكل ده قولتلو انا بقالي فتره باكل معاكم وبصراحه انا حسيت اني متقل عليكم
ولينا تعبت معايا ف موضوع الاكل ده قالي عادي ي علي مافي مشكله قولتلو كتر خيرك ياعم حسن
كنت خلاص مش فارقه كسم لينا علي تاليا علي اي حد يوجع دماغي فضلت يومين علي الحال ده
لحد مالقيت تاليا بعتالي رساله وانا قاعد ف العربيه ومشغل اغاني ولقيتها بتقولي عايزه اطلع مشوار قولتلها وانا مالي قولي للمدام وهيا اذا قالت ماشي معنديش مشكله قالت هيا مش هتوافق قولتلها خلاص انا اعملك ايه
قالت **** الطلب ده ل لينا مش ليه بس هيا مش عايزه تقولك ولا تاجي معاك قولتلها وانا مش رايح مع حد اركبو تاكسي بقي
قالت ماشي وانا قاعد ف العربيه ولقيتهم نزلو انا قاعد ف العربيه ولقيت المدام مع جوزها وهو حاطط ايدو ع كتفها وبيضحكو مع الواد والي معاه دول ولقيتو بيقولي خود ياعلي روحت عندو وقالي خود استاذ مينا ووديهم الفندق
قولتلو حاضر قالي هبعتلك الوكيشن ع الرقم قولتلو تمام ركبو وانا سايق علي سرعه 100 وماشي علي الطريق لقيت عربيتين ورانا مالهمش ارقام انا قلقت مش عارف ليه دوست بنزين ولقيتهم بيجرو ورانا انا حسيت انهم لو مسكونا هيقتلونا انا بدوس جامد واانا ببص ف المرايه وسمعت ضرب نار وانا قلبي هيتخلع من مكانو ولقيت الاتنين نزلو لتحت وانا طاير بالعربيه لحسن حظ الراجل ف طلقه دخل ف الازاز من ورا طلعت من اودام خرمت الازاز وشرختو خالص وانا مكمل وطاير وصلت سرعتي ل280 وانا كنت سايق ومرعوب وف نفس الوقت لو مشيت براحه خايف يوصلو لينا ببص ف مرايتي كانو اختفو حرفيا وانا موقفتش الا ف دخلت البلد ف اول كمين وقفونا والضابط بيبص ع العربيه بيسالني ايه الي حصل حكيتلو الي حصل واطمن علينا وكملت ف طريقي ولقيت الراجل بيشكرني بيقولي شكرا
قولتلو انت عربي قالي ايوه لبناني بس عايش طول حياتي ب التشييك ???????? قولتلو اسمع عنها شكرني وبيقول ل مراتو كنا هنموت وبيضحك مراتو طلعت من التشييك وهيا كانت خايفه لسه وصلتهم ولقيتو بيعطيني فلوس دولارات ????
قالي اعمل السياره وانا قولتلو كتير قالي ماكتير ولا حاجه كان بيتكلم عربي مقطع قولتلو شكرا قالي ماترجعش انهارده قولتلو لا هرجع من الطريق التاني من وسط الناس
انا اخدت الطريق السريع عشان اوصلكم بسرعه
قالي اعطيني رقمك عشان اطمن عليك وانت راجع عطيتو الرقم وطلعت وانا ف الطريق لقيت المدام كلمتني وقالت حصل ايه معاك انت كويس قولتلها انا تمام قالت انت فين قولتلها ف الطريق قالت ارجع تاني اقعد لا تاجي اليوم قولتلها لا عادي انا هاخد الطريق التاني قالت اسمع كلامي جوزي قاعد اسبوع معي ومعي السياره بتاعتو خليك هناك يومين وتعال قولتلها هقعد فين قالت روح الفندق الي مينا فيا في حجز باسمك مينا حجزلك قولتلها غالي اووي قالت علي اسمع كلامي يلا روح قولتلها حاضر هدور ع حد يغير الازاز عشان الطلقه كسرتو قالت كويس انكم بخير يلا روح وطمني عليك روحت ركنت العربيه وسالت بتاع الامن كان مصري وقالي في واحد ف اخر الشارع قولتلو شكرا وطلعت عطيتلو العربيه وقالي انا معي شغل ساعتين وتعالي قولتلو مفيش مشكله طلعت الشقه كانت واسعه وكانت تحفه اووي بقيت ابص الازاز جدار كامل معمول بازاز والمنظر يجنن انا صوره المكان كلو والمنظر وبعتو ل ابويا قولتلو شوف عشان تعرف ان انا بخير قالي المهم انت كويس قولتلو ** بخير وهبقي اجيلك ف اقرب وقت عشان شغال قالي ** يقويك وقفلت وقعدت ولقيت الباب بيخبط فتحت لقيت واحده معاها اكل وكانت حلوه اوووي دخلتها وهيا حطتلي الاكل كان كتير الاكل وانا تلفوني رن ولقيتو مينا قالي الغدا وصلك قولتلها ايوه متشكرين
قالي انا نازل نتغدا معاك قولتلو ماشي انا هستناك بعد شويه دخل هو ومراتوو كانت لبسه شورت لحد نص فخادها وكسها واضح والكلوت باين من ورا انا ببص عليها وبطنها واضحه لبسه حاجه زي الستيان كده كتاف واضحه بس متغطي من تحت كتفها لحد فوق الصره ولما بيلزق عليها حلمات بزازها بتبان من البتاع الي لبساه
ولما قعدت تاكل وكانت بتاكل كنت بشوف شك بزازها عرفت انها من غير ستيان كنت محروج من الراجل وخلصنا اكل وانا قومت اغسل وقعدت وهيا قامت تغسل وانا ببص ع طيزها
وجوزها اخد بالو مني انا بشر بردو الجمال ده المفرود مايترحمش هيا بتتكلم ف التلفون رايحه جاي وجوزها قعد جنبي وبيلعب ف التلفون
ولقيت مراتو وقفه بميل كده وقفتها تجنن انا هموت عليها وانا بحاول ابعد عيني ولقيت جوزها بيقولي اليوم بستناك الساعه 10 بننزل في حفله بتروح معانا قولتلو تمام ونزلو وانا نزلت جيبت العربيه وطلعت نمت وصحيت ع حد ف المكان لقيتها نفس البنت الي دخلت الاكل لبسه جيبه قصيره وشكلها اسمر ومقصوص وحلو
كملت نوم لحد الساعهه 9 قومت اتشطفت ولبست ولقيت مينا بيكلمني وانا نزلت كنت لابس هدومي كانت حلوه مش وحشه قولت هبقي اجيب طقمين نزلت وهما نزلو وكانو زي القمر الراجل لابس بدله قالي مامعك ملابس قولتلو لا انا كنت عامل حسابي علي اني ارجع علطول قالي مافي مشكله تعال لسه ساعه بنجبلك بدله قولتلو مش لازم قالي انت هتدخل معانا ولازم بدله انا قولت خليني بره وخلاص قالي لا مينفع يلا ركبت وروحنا ع محل بدلات اشتره ليه بدله سوده جميله اووي عجبتني لبستها هناك وجزمه سوده وسرحت شعري وسمعت مراتو قالت واو وبعدها كلمه انجليزيه
وهو ضحك ورد عليها وانا مفهمتش غير واو
قولتلو في حاجه قالي لا هيا بتقولك ان شكلك احلو اكتر يلا نمشي قولتلو يلا
ركبنا ووصلنا ونزلو من العربيه وانا ركنتها ونزلت معاهم ودخلنا كانت كبيره اوووي قاعه وانا قعدت معاهم ع طربيزه عرفت انه فرح ابن راجل غني
والناس كلها ببدل ناس نظيفه وحريم شبه عريانه
اوصفلكم مراتو كانت لابسه ايه فستان ازرق علي ترتر بيلمع واصل للركبه ضيق عليها اووي وحملات رفيعه هيا الي رفعه القميص ع كتفها
قعدت معاهم وناس جابولنا عصير وميه وجاتوه انا عيني علي مراتو وانا لقيتو بيقولها مايا وكمل انجليزي عرفت ان اسمها مايا لقيتو سبها ومشي بيسلم ع ناس وهيا بتقولي نو انجلش قولتلها نو
وهيا سلمت وقالت انا مايا وانا قولتلها علي قالت علي قولتلها ايوه قالت You are beautiful
انا ضحكت وقولت شكرا انا عارف الكلمات الي كلنا نعرفها الكلمات المشهوره دي
وقولتلها انتي الي جميله وهيا ابتسمت وبعد شوي قالت بترقص انا مافهمتش لقيتها بتشاور ع ناس بترقص قولتلها جوزك بشاور ع جوزها قالت No problem وقفت معاها ومشينا ووقفنا وسط الناس وهيا حطت ايديها ع كتفي وانا مسكت وسطها وبقينا نرقص وانا ببص ف عيونها كانت جميله قالت Where are you from
قولتلها Egypt ايجيبت سهله نقولها
قالت بيراميدز عرفت ان قصدها ع الاهرامات
فضلنا نرقص وانا ايدي علي اول طيزها
وكنت هيجان اووي الرقص خلص وطلعنا قعدنا وهو كان لسه مجاش رجع وقعدنا وبعد كده مشينا ولقيتو لما وصلنا قالي علي تعال روحت عليه قالي بعد شوي راح تجييك واحده راح تكون معك طول اليل قولتلو هتعمل ايه ضحك وقالي انت بتعرف قولتلو ماشي وبضحك المعرص جيبلي واحده انيكها دخلت وقعدت اتصورت بالبدله شوي كنت عسل بيها ???? دخلت اخد دش وسمعت باب اوضه النوم بيتفتح عرفت انها وصلت طلعت من الحمام ولقيت البنت الي جابت الغدا كانت بتلم الهدوم الي ع السرير ولبسه جيبه صغيره
Jv0vTmX.md.jpg
انا بقيت ابص عليهاووهيا بتلم الهدوم الي علي السرير البدله وهدومي انت وقفت وراها وهيا شافتني عريان وماتكلمتش انا بقيت ابص عليها
وروحت احسس ع طيزها وهيا زي ماهيا مسكت طيزها بايدي الاتنين وحطيت زوبري علي طيزها وبقيت اضرب طيزها وهيا اااه مع كل ضربه روحت رافع الجيبه وشوفت طيزها
Jv08Ons.md.jpg
وكانت لبسه كلوت داخل ف طيزها انا بحسس ع طيزها وبضربها وهيا وقفه روحت حضنها من ورا وبهمس ف ودنها انتي عربيه مردتش انا زوبري داخل مابين طيزها قولتلها انجلش قالت Yes
مسكت بزازها الاتنين وزوبري مابين طيزها
روحت نيمتها ع السرير ونزلت ع طيزها وكلوت ف جنب ونزلت الحس ف كسها وهيا اامممم وانا بلحس ف كسها ودهلت صباعي ف طيزها كانت ضيقه اوووي وهيا بتقول No sir وانا بدخل صباعي ف طيزها طلعت وبالسانيةف خرم طيزها احركو عليها وفتحت طيزها اووووي ودخلت زوبري ف كسها ااااااه ولعه كان ناار ف كسها دخلت زوبري للاخر وهيا اااااااااي ااااااااه ااااااااه comfortably وانا ولا فاهم وبقيت انيك فيها ونايم فوقها وهيا اااااااااه ااااااه وانا بنيك ف كسها وانا طلعتو وقفت ع رجلي ومسكت وسطها وهيا بصالي وبتبص لزوبري ولقيتها عطتني وشها ومسكت زوبري تمص في وانا مستمتع اوووي
وانا مسكت تلفوني كتبتلها انتي معايا طول اليل ولا لما نخلص وترجمتها لانجليزي ونزلت لتلفون لعنيها وهيا بتمص ولقيتها كتبت بالانجليزي ترجمتها لقيتها اليوم انا معك انا روحت وقفتها وقولت مدام طول اليل تعالي انيكك بقي نزلت فيها بوس وطلعتها ع السرير وخليتها تفنس وروحت مدخل زوبري ف كسها تاني
Jv0gX9V.md.jpg
وفضلت انيك فيها ولقيتها هيا الي بترجع وتطلع ع زوبري وهات خارجه منها وانا بنيك فيها وفضلت اكتر من خمس دقايق ع الوضع ده ولما حسيت اني خلاص طلعت زوبري ونزلت علي كسها
Jv0rlON.md.jpg
وهيا نايمه ع بطنها وبتقول ااااااه ااااه
انا زوبري كان لسه وقف
روحت نايم فوقها ودخلتو تاني وبقيت راكب فوقها وزوبري ف كسها لحد ماحسيت انه هينام خرجت ونمت جنبها وانا ببوسها وانا قلعتها القميص السود وكانت بستيان وهيا قلعتها وقالت شكرا ومسكت تلفونها ترجمت ليه عرفت انها بتشكرني ع اني منزلتش ف كسها
ابتسمت ليها وعرفت انها متجوزه من سنه
وبقينا نتكلم مع بعض بالترجمه ودخلت انا وهيا اتشطفنا وانا اخدتها ع السرير تاني ملط فضلت انيك فيها وهيا كانت حاميه اووووي
وزوبري فشخها وهيا بقت تنزل ع زوبري وانا بنيكها فيها وعملنا وضع 69 وانا باكل كسها
وهيا تمصلي وخلصت معاها ونمنا ف حضن بعض
للصبح وقبل ماتمشي وهيا بتلبس قلعتها ووقفت عند الجدار الي كلو ازاز وبقيت انيك فيها وهيا اتشعلقت ف رقبتي وانا رفعتها من الهيجان الي احنا في نمنا ع الارض وزوبري جوووه كسها وكاننا كنا بنعشق بعض انا ببوسها وزوبري ف كسها وهيا مكتفاني برجليها وانا بنيك في كسها اكتر من 10 دقايق بنفس الوضع وكنت خلاص قومت ونزلت ع كسها وهيا قالتلي هتاجي انهارده كمان تنامومعي ببلاش وانا وفقت وقولتلها لو تعرفي تاخدي حبوب عشلت انزل ف كسك وهيا قالت اوك وطلعت لما نضفت نفسها والغدا جالي منها تاني كانت بتشتغل بالنهار انا اخدتها وفضلت ابوس فيها وكنت عايز انيكها هيا قالت بليل انا ف شغل هترفد سبتها وهيا عطتني بوسه وطلعت وانا نمت وبليل طلعتلي بهدوم الشغل ومعاها شنطه وحضنتني وعطتني بوسه ودخلت تاخد دش وخرجت ملط ومسكت فوطه بتمسح جسمها
Jv0ppta.md.jpg
وانا ع السرير بالبوكسر بس وهيا بصالي ولقيتها فنست وبتمسح رجليها انا لقيت بتاع ف طيزها انا ببصلها وهيا بصتلي وضحكت انا شوفت البتاع ده بيكون ف الافلام بتاعت السكس البنات بتدخلو ف طيزها لقيتها بتمسكو وطلعتو وشوفت خرم طيزها وسع اوووي انا عرفت انها عمله كده عشاني جات نحيتي ومسكت الشنطه طلعت قميص نوم ولبستو ع الحم وطلعت ع السرير جنبي وقربت مني وبتبوسني ف شفايفي وايديها ع زوبري
ولقيتها مسكت تلفونها وكتبتلي ع الترجمه I will do anything to please you
ترجمتها لقيتها بتقول انا اعمل ايه حاجه عشان امتعك انا شديتها من وسطها ليه وبقيت ابوس فيها وبحسس ع طيزها ومسكت طيزها ودخلت صباعين ف طيزها وهيا بتبوسني جامد وفضلت تقول ااااااه ااااه ولقيتها طلعت زوبري تدعك في وراحت طلعتو ونزلت تمص في
Jv1H5Zu.md.jpg
وبقت تمص ف زوبري وانا نايم وهيا بتمص ف زوبري محترفه لقيتها نزلت ع بضاني تمصهم ولقيتها بتلعب ف زوبري وبتمص بضاني
وقفت ع زوبري ولقيتها دخلتووف كسها وبقت تنط وبعد دقيقه خرجتو ونيمتو ع بطني وراحت بكسها قاعده ع زوبري وبقت تحك ف زوبري ومتعه رهيبه وانا تحت منها وكسها ع زوبري وانا مسكت وسطها وبقيت احركها ولقيتها بتنزل ع زوبري عسلها انا شديتها ف حضني ونيمتها ع جنبها وطيزها ليه ولقيتها مسكت زوبري وبتحاول تدخلو ف طيزها
Jv12c6G.md.jpg
وزوبري دخل شويه ف طيزها
وهيا اااااااه وانا بدخلو وهيا ااااااااااااه اااااااااااه وانا طلعتو ورجعت ادخلو تاني ف طيزها وهيا اااااااه بقيت انيك فيها وهيا تتوجع لحد ماتعودت ع زوبري وبقيت انيكها ف طيزها وهيا ااااااه ااااااه وانا مكمل نيك جامد وهيا رفعت رجليها ونامت ع ضهرها وزوبري لسه ف طيزها وهيا كسها اودامي انا خرجت زوبري من طيزها ودخلتوو ف كسها وهيا ااااااااه اااااااه وانا طلعتو من كسها لطيزها
وهيا بقت تدعك ف كسها
Jv1KRwB.md.jpg
وانا بنيك اوووي ف طيزها وهيا اااااااه اااااه وايديها بتدعك ف كسها اووووي وهيا دخلت 3 صوابع ف كسها وبقت تنيك نفسها وانا زوبري ف طيزها وبعد شوي لقيت عسلها بينزل وبيتنطر ف الجو وبينزل ع جسمنا وهيا بتلعب ف كسها وانا روحت مدخلو ف كسها وفضلت انيك فيها وهيا قامت اخدت زوبري تمصو وراحت مفنسه واانا دخلتو ف طيزها وهيا اااااااااااه
Jv1KmNV.md.jpg
وفضلت انيك ف طيزها وهيا تصرخ من الوجع وطلعتو من طيزها لكسها وفضلت انيك فيها ف كسها وبقيت ابدل ع الاتنين اكتر من 10 دقايق
وف الاخر زوبري نزل ف طيزها الي سمعت منها احلي اااااااه وهيا لما نزلت طلعت ل اودام وزوبري بيخرج منها منظر يجنن نمت جنبها وكنت هبطان وهيا تعبت من النيك ف طيزها وعرفت انها كانت عايزه تتناك ف طيزها وجوزها مش عايز بس لما عرفت اني عايز انيك طيزها اشترت دي ودخلتها ف طيزها عشان توسع اخدتها ف حضني ونمت الساعه 6 الصبح كانت بتمص ف زوبري وانا صحيت عليها وهيا بتمصلي وانا نايم وهيا طلعت ع زوبري دخل ف كسها وفضلت تنط ع زوبري اكتر من 10 دقايق ولقيتها اخدت لبني كلو ف كسها ونامت ف حضني وانا سالتها عن جوزها بقيت اتواصل معاها عبر الترجمه عرفت انه شغال هنا وسالتها هو عادي تنامي بره قالت ده شغل
قولتلها هو عارف انك مع واحد قالت اي عارف
وزي منا معك هو ايام بيكون مع واحده قولتلها يعني عادي قالت اي لقيتها قالت هو اليوم مع الضيوف الي كانو معك امس قولتلها بجد قالت ايوه كلمني الراجل وطلبو شب وجوزي راح ليهم واليوم نايم معاهم وانا قولتلها احا
وبصراحه تخيلت الموضوع بقيت هايج اووي اخدتها للدش وفضلت ابوس فيها ونضفتها وطلعنا ولقيتها بتلبس وقالتلي بعرف انك اليوم ماشي هقولك علي حاجه الاستاذ الي فوق كلموني انا وجوزي عشان انا انام معك وجوزي ينام معاهم
وليله امس انا كنت بصورك عشان هيا طلبت مني تشوفك وانت نايم معايا
بعتتلي الترجمه وانا قرات وبقيت مستغرب قولتلها يعني كل ده هما الي عملينو
قالت لا اليوم ماكان في اتفاق بينا بس انا حبيت امارس الجنس الخلفي معك وحبيت الجنس معك
راح اشتاق ليك كتير وهيا بتلبس قولتلها اطلب منك طلب هيا بعتتلي ايوه اتفضل
قولتلها انا عايز انيكها قالت مااعرف بس ممكن احكيلها الي انت عايزو
قولتلها قوليلها ان انا نفسي انام معاها اووووي من اول مارقصنا مع بعض هيا قالت تمام
هيا اخدت الشنطه وخارجه انا وقفت وحضنتها وقلعتها الشنطه وفضلت ابوس فيها وهيا حضناني وشيلتها ع السرير وهيا قلعت ف لحظه كل حاجه ومسكتني ف بوسه ونزلت ع زوبري كانها بتودعني فضلت تمص ف زوبري وراحت نايمه اودامي وفاتحه رجليها وهيا مسكت زوبري ودخلتووف كسها وانا بقيت انيك فيها وزوبري ف كسها وطلعتو لطيزها فضلت انيك في طيزها كتير اووووي وانا وهايج اووووي ولقيت زوبري بينزل ف طيزها وانا خرجت زوبري ولبني بيخرج من طيزها وانا زوبري نام
Jv1AxFp.md.jpg
ولبني بيخرج من طيزها وهيا
اخدت لبني بايديها بلعتو
وقامت ولبست كلوتها وفستانها والستيان واخدتني ف بوسه وقبل ماتخرج قالت Give me your number انا عارف ان نمبر دي رقم عطيتها رقمي وقولتلها ماتنسيش تقوليلها قالت انا طالعه لجوزي راح اصورها ليك اذا عرفت قولتلها تمام طلعت وانا مستني ع نار حرفيا مش عارف هيحصل ايه وانا لقيت رساله من ع رقم غريب فتحتها لقيت فيديو 10 ثواني ولقيت مينا ع السرير بيلعب ف زوبرو ومايا ركبه ع زوبر التاني انا اتفرجت غليه خمسين مره ولقيتها قالت بعتابي كلام انجليزي كتير انا نسختو وترجمتو قالت
انا بعتلك الفيديو انا اخدت مايا ودخلنا نتشطف سوا وحكيتلها كل حاجه وهيا فرحت واخدتني ف بوسه طويله وانا دلوقتي رايحه اشتغل سلام
انا بعتلها شكرا سلام
انا بقيت مستني ايه هيحصل بعد العصر ومفيش حاجه كان اخر يوم ليه انهارده ف المكان لبست هدومي ونزلت ومعرفتش حد وركبت العربيه وحطيت بنزين ومشيت وعرفت المدام ان انا ف الطريق والساعه 7 وانا كنت قربت اوصل الطريق حوالي 4 ساعات لقيت مينا بيكلمني وبيقولي انت مشيت امتي قولتلو من بعد الساعه 4
قالي مايا كانت عايزه تسلم عليك وتشكرك عشان انقذتها انا قولت لنفسي ارحع يعني قولتلو رقمي معاك تبقي خليها تكلمني واتس عشان اعرف اترجم ضحك وقالي ماشي سلام قفلت وكملت طريقي ووصلت وعم حسن سلم علي وانا دهلت مكنش تاليا ولينا موجودين كلمت المدام وعرفتها ان انا تحت دخلت اوضتي وبعد ساعه تلفوني رن كانت تاليا بقولها في حاجه قالت بطمن عليك قولتلها بخير هيا قالت عايزه اشوفك
قولتلها عشان ابوك قالت انا بره افتح الباب فتحتو وهيا دخلت قالتلي خوفت كتير عليك لما حكتلنا المدام علي الي صار معك قولتلها انا بخير
قالت مالك قولتلها انا الي مالي انا الي بعدت ولا انتي قالت **** لينا هددتني وقالتلي هحكي ل ابوك علي الي صار انا دمي غلي وروحت حضنها من ورا وزوبري علي طيزها بقولها بتشوفي صحبك قالت لا انا حكيتلك ماراح اقابلو تاني قولتلها فين ابوك قالت بره وسالتها فين مراتو قالت بالغرفه انا بفك الزرار وقالت شو راح تسوي
قولتلها هنيكك روحت قلعتها البنطلون وشيلتها واانا ببوسها ونيمتها ع السرير وهيا مسكت زوبري وقالت كتير وحشني ولقيتها بتقلعي البنطلون والشورت ومسكت زوبري تمص في
Jv1Xcs2.md.jpg
فضلت تمص ف زوبري النار وانا
بصراحه وحشني مصها اوي
بقت تمص ف زوبري وقالت يلا
كتير اشتقتلك لقيتها قلعت الكلوت وقالت يلا نيكني دخل زوبرك بكسي كتير اشتقت ليه
انا روحت نيمتها ع بطنها وفتحت طيزها لساني ع طيزها بحركو ع خرم طيزها وهيا اااااه وبلحس كسها وهيا اااااه وانا مسكت زنبورها الصغير
وطلعت بزوبري ودخلتوو ف كسها وهيا اااااااه
Jv1hOTG.md.jpg
وبقيت انيك فيها وهيا ف عالم تاني اهات طالعه وهيا بتقول ااااااااه وحشتني وحشني زوبرك بكسي كنت بنام بغرفتك وانت مو موجود
كنت بلعب بكسي وبتخيلك ماقدرت اتحمل ماشوفك وانا بنيكها روحت نمت عليها وبقولها انتي بنت فاجره وانا وكسمك لحبلك وكسم لينا علي كسم ابوك انتي شرموطتي غصب عن اي حد فهمتي ققالت اي اي فهمت حبلني بدي اخلف منك انا بقيت انيك فيها وبشتمها وروحت قلبتها ع ضهرها ومسكت رجل وحطيتها ع كتفي ودخلت زوبري ف كسها براحه وهيا بصالي
Jv1wZrB.md.jpg
وانا بدخلو وهيا قالتلي خوفت كتير عليك يحصلك شئ حكيت لحالي لازم اكلمك لما تاجي حتي لو لينا بتحكي ل بابا اي شئ انا بنيكها بقولها كسم ابوك ده هو الي فتحك الشرموط
ونمت عليها وبقولها كنت نفسي تكوني بنت وانا الي افتحك وتبقي شرموطتي لوحدي قالت انا ليك لوحدك بس ماتتركني فضلت انيك فيها وزوبري ف كسها نااااار جوووه كسها وانا بنيك فيها براحه وببوس شفايفها وبقولها هنزل ف كسك قالت اي نزل بكسي عايزه اخلف منك حبلني وانا فضلت انيك فيها ولقيت زوبري بينزل ف كسها وهيا اااااااه اااااااه وانا بنهج وهيا حضنتني وانا قومت وبشوفكسها ومكنش في لبن كتير
Jv1ensf.md.jpg
دخلت صباعين وبتقولي ليش مافي لبن كتير
قولتلها اصل نايك الصبح مرتين
قالت مين نمت عليها وزوبري علي كسها
قولتلها الشغاله كانت حلوه اووي ونكتها قالت احلي مني قولتلها مفيش حد احلي منك
ياتاليا بس عايزك ملتسمعيش اي كلام حد وابوك ماتخفيش منو وسيبك من الشرموطه الي متجوزه ابوك انت بتاعتي دلوقتي ولو ابوك كلمك عرفيني وانا اكلمو وهيا قالتلي بدك بنت ولا ولد قولتلها اي حاجه بس يكون حلو زيك
لازم نكرر تاني وتالت عشان ناكد علي الواد ضحكت وقالت اكيد قامت ولبست
وطلعت وانا نمت تاني يوم الصبح لقيت تاليا جيبالي فطاري واكلت معايا ولقيت رساله علي الواتس من رقم غريب ترجمتها لقيت مكتوب هاي علي اخبارك ايه انا مايا زعلت كتير انك مشيت امس من غير ماتحكيلي
انا راح اسافر كمان 5 ايام لو بقدر اشوفك
البنت بتاعت الفندق حكتلي الي انت عايزو وانا كمان عايزه انام معك كتير
كلمني لما تشوف الرساله
بعتلها رساله قولتلها ياريت بس مش هينفع اجي غير بموافقه مدام الينا
قفلت النت والساعه 12 كنت ف العربيه قاعد لقيت لينا ركبت جنبي وقالت مش قولتلك ملكش دعوه ب تاليا تاني قولتلها وانتي ايه مزعلك خليك ف نفسك قالت دي بنت جوزي وانت كده هتخليها تحبل منك قولتلها وانا عايزها تحبل مني وتخلف كمان قالت يعني هتتجوزها قولتلها ملكيش دعوه
قولتلها انتي عرفتي منين هيا قالتلك قالت لا انا شوفتها بتعمل فطار الصبح ودخلت عندك
ضحكت وقولتلها شوفي الي حصل انبارح
دي جتلي بليل ومتعنا بعض ونزلت ف كسها
هيا قالت تاني قولتلها عقبال لما انزل في كسك
قالت انت مش محترم روحت مسكت بزها جامد وكنت بقرصو وهيا اااااااه ابعد ايدك وانا قولتلها نسيتي ولا ايه انتي كنتي بتنزلي ع زوبري عسلك ومصيتي زوبري وانا اكلت كسك خفيت ايدي شوي وروحت قفشت بزها وقولتلها مع انك عقربه بس وحشتيني وهيا بتدمع حسيت ان انا قرصتها اوووي قولتلها ايييه بمسك بزها وهيا اها حاسب انا دخلت ايدي ف صدرها وهيا ماقالتش حاجه طلعتو كان احمر اوووي من القرصه وبقولها انا اسف روحت بشفايفي مصيتو وهيا بتقولي ابعد عني اتركني وانا بمص حلماتها وانا ببصلها واخدت شفايفها ف بوسه وهيا وانا شوفت تاليا جايه من الاوضه علينا قولتلها وهيا عدلت هدومها وانا بقولها ماتنزليش عايزك
تاليا فتحت الباب وشافت لينا بتتكلم معايا
( نسيت اقولكم الازاز متفيم يعني هيا مكنتش شيفانا وش العربيه ف وش السور وفوق من العربيه تانده عشان الشمس يعني محدش هيشوفنا الا من اودام واودامنا الحيطه قولت)
قولت ل تاليا روحي دلوقتي عشان بكلمها عشان تخليني نكمل مع بعض ابتسمت وقالت حاضر
قفلت الباب ومشت تاني وانا روحت مكمل بوس فيها وهيا ساحت وانا دخلت ايدي ع بزها امسكو وبقولها وحشتيني اووووي وطلعت بزها كانت تحت العبايه ستيان فضلت امص ف بزها وهيا بتبص لو حد جاي بعد 3 دقايق مص ف بزازها
قولتلها لسه مش عايزاني ادخلو حواك وارتاح
قالت راح احكيلك شئ اطلقت بسببو قولتلها مش انتي ارمله قالت لا جوزي قالت كده عشان ماينفعش يقولك انا اتطلقت ليه قولتلها قوليلي قالت راح تعرف لحالك انا رجعت ابوسها
وهيا قالت انا اسفه ماتزعل مني
قولتلها مش زعلان بس هسامحك لحد لما تقوليلي انا ملكك اعمل فيا الي انت عايزو
قالت انا حكيتلك قبل هيك انا شرموطه الك
ولقيتها فتحت رجليها ورفعت العبايه
وشوفت كسها كانت عريانه من تحت
وقالتلي تاليا عرفه كل شئ بيحصل معانا هيا قالتلي انها بتحبك وانا واثقه فيك انك مش هتظلمها وانا حكتلها ان انا وانت كنا مع بعض قالت معندهاش مانع وهيا الي شجعتني اجيلك انا طلعت بزازها وحطيت ايدي ع كسها ادعك في كان مليان دخلت صباغين وبمص ف بزازها
وانا هايج اوووي وفضلت ادعك ف كسها جامد
ولما لقيتها بترتعش لقيتها بتنزل ميه من كسها غرقت الكرسي نزلت لاخر نقطه وميته نزلت من العربيه وانا مستغرب
قالتلي عرفت اطلقت ليه
وهيا نزلت وانا فهمتو انها لما بتهيج بتنزل من كسها ميه زي مابيقولو تبول لا ارادي
وانا نزلت مسحت العربيه من الميه
وقولت ل تاليا اوقفي بصي عشان لو ابوك جه هدخل ل لينا دقيقه قالت ماشي
دخلت ولقيتها بقميص نوم طويل واول ماشفتني وقفت وانا دخلت عليها وقولتلها مهمه يكون فيك ايه واخدتها ف بوسه وطلعت زوبري وهيا مش شايفه حاجه ورفعت قميصها وكانت عريانه من تحت وانا لفيت وراها وهيا اتفاجات بزوبري علي طيزها ولسه بتتكلم دخلت زوبري ف كسها كلو وهيا ااااااااااه وانا زوبري ف كسها وانا حاسس بنار ف كسها اكتر من دقيقتين ولقيتها بتنزل ميه وزوبري اتغرق والارض اتغرقت وفخادها
انا روحت خرجت زوبري ودخلتو تاني ف كسها وفضلت انيك فبها وهيا ااااااه لحد مازوبري
نزل ف كسها كل البن وهيا اااااااه
وكان زوبري نزل ف كسها وهيا اااااااااح وانا طلعتو وقولتلها هستناك ف اقرب فرصه تنزلي ميتك ع زوبري واخدتها ف بوسه وطلعت
وانا بقيت هيجان علي لينا اووووي ومنظر كسها وهو ببنزل ميتوو ع زوبري ف تفكيري……..
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية فرس داخل منزلي)