رواية غرام اولاد الغربان الفصل الرابع 4 بقلم ملكة زماني
لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها
أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)
رواية غرام اولاد الغربان الفصل الرابع 4 بقلم ملكة زماني
البارت الرابع
#غرام_اولاد_الغربان
#البارت_الرابع
#بقلم_ملكه_زمااني
احمد ركب العربيه وساق بسرعه كبيره ومحمد ورا الطريق زحمه جدا
احمد بيخبط علي طبلوه العربيه بغضب اووف يلا
بعد وقت وصل قدام المستشفى في وقت قياسي نزل جري دخل عند الاستقبال في اتنين وصلم هنا في حدثه
الممرضه ايوه يافندم بس دول كتير مش اتنين بس
احمد بنفاز صبر اسمهم انجي وساره
الممرضه ايوه يافندم في اخر الطرقه
احمد جري علي جوا
محمد دخل ورا
احمد دكتور وبزعيق اي زفت يخرج يطمني يا بهايم
الممرضه خرجت جري خير يافندم الزعيق ده احنا هنا في مستشفى مش في الشارع
احمد حاول يتحكم في قلقه المريضة الي جوه عامله ايه طمنيني عليها
الممرضه وحده حلتها خطر وحده حلتها مستقره
محمد بخوف اني وحده الي حلتها خطر الممرضه تقريباً ام شعر قصير واسود
محمد حط ايده على رأسه ساره مستحيل لا
الممرضه سبتهم ودخلت
محمد قعد علي الارض هو حاسس ان الدنيا بتلف بيه وافتكر كلمه حسن لما قاله ابق قبلني لو رجعتلك
احمد نزل عنده مالك يامحمد
محمد باصص عليه ومش بيرد
احمد غمض عينه وخد نفس جربت شعور انك تخسرها
محمد دموعه نزلت
احمد بصدمه محمد انت بتعيط
محمد بعياط انا مش عارف يا احمد بس كل الي انا حاسس بيه اني قلبي وجعني جامد وخايف مش عارف ليه
احمد خده في حضنه بتحبها؟
محمد سكت مش عارف اول مره احس اني عايز اتكلم معاها اول مره احس اني مفتقدها جداً
احمد بابتسامة حزن تعالى نصلي ياحبيبي يلا
الجد مسك قلبه وقعد علي الكرسي
سلامه ابو احمد جري عليه بابا مالك انت كويس
الاب ساره وانجي في المستشفى
سلامه بخضه اي
الاب عملو حدثه خدني وديني عندهم
سلامه يلا
جوه اوضه العمليات
الدكتور المريضه بتنزف جامد اوى عوزين دم بسرعه
محمد واحمد صلى ورجعو
اشرف دخل جري بنتي فين
احمد اهدى ياعمي انجي كويسه
الجد وساره ساره عامله ايه
احمد متكلمش
الجد بخوف بقولك ساره عامله رد عليا
محمد بدموع ادعلها ياجدي
الممرضه خرجت جري عوزين دم بسرعه المريضة بتنزف جامد
محمد برعب ساره وبق عامل زي المجنون
احمد بزعيق اتصرفو اي مستشفى طويله عريضة مفيهاش دم الممرضه اهدى يافندم فصيله الدم بتعتها ندره جداً
محمد بغضب اقلبي المستشفى كله ساره لو حصل ليها حاجه ههد المستشفى دي علي دماغكم سمعين
الممرضه بخوف حاضر يافندم
احمد اهدى يا محمد انا هتصرف رن علي حسن
حسن الوو
احمد انت فين يازفت
حسن في الشركه في حاجه ولا ايه
احمد احنا في المستشفى
حسن وقف بخوف في حاجه ولا ايه
احمد انجي وساره عملم حدثه
حسن بخوف طب انتو فين انا جاي دلوقتي
احمد اسمع بس ساره محتاجه دم بسرعه واحنا مش لقين شوف في الشركه حد فصيله دمه B+ بسرعه
حسن خرج جري حاضر جمع كل الشركه مين هنا فصيله دمه B+ محدش رد
حسن بغضب يعني مفيش ولا واحد خالص
ملاك من ورا انا
حسن انتي متاكده
حسن بخوف عليها قدره تتبرعي ملاك اه
حسن طب يلا بسرعه ورن علي احمد الوو انا لقيت
احمد الحمدلله تعالي بسرعه
احمد حضن محمد اتلقينا
محمد الحمدلله يارب الحمدلله
انجي خرجت
احمد راح عليها جري انجي حبيبي ردي عليا ياقلبي دخلت الاوضه واحمد دخل معاها وابوها
حسن وصل هو و ملاك
محمد يلا بسرعه الممرضه تعالي معايا
حسن دخل معاها ومرديش يسبها
احمد قاعد جنب انجي وبيمسح علي شعرها فوقي يانور عيني انا مستنيكي وبعد الايام عشان اشوفك وفي الاخر تفضلي نايمه كده وحشني صوتك
حسن مش كفايه كده ده تاني كيس
الممرضه محتاجين دم كتير عشان المريضة نزفت كتير خالص
ملاك مفيش مشكله بعد شويه خلصو سحب
حسن انتي كويسه
ملاك اه تمام
الممرضه انتي محتاجه عصير عشان تعوضي الدم ده
حسن تعالي اجبلك ملاك مش وقته تعالى بس نطمن علي انجي الاول
حسن بس
ملاك صدقني انا كويسه وخرجم دخلو عند انجي
حسن عامله ايه دلوقتي
احمد لسه مفقتش لغايه دلوقتي
حسن خير انشاء الله
ملاك حمدالله على سلامتها
احمد الله يسلمك انتي ملاك صح
ملاك اه احمد بص علي حسن وغمزله
حسن ضحك
ملاك واقفه وحسه انها دايخه مسكت في حسن
حسن بص عليها انتي كويسه لسه مكملش الكلمه وقعت مغمي عليها بين ايديه
حسن بخوف ملاكككك
يتبع…
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية غرام أولاد الغربان)
لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها
أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)