رواية غرام اولاد الغربان الفصل الخامس 5 بقلم ملكة زماني
لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها
أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)
رواية غرام اولاد الغربان الفصل الخامس 5 بقلم ملكة زماني
البارت الخامس
#غرام_اولاد_الغربان
#البارت_الخامس
#بقلم_ملكه_زمااني
حسن بخوف ملاك ردي عليا
احمد شيلها بسرعه وخلي الدكتور يشوفها
حسن شلها وخرج بيها
حسن دكتور
الدكتوره جت عليه دخلها هنا
حسن نيمها علي السرير
الدكتوره هي حصلها اي
حسن اغم عليها فجاه بس هي كانت متبرعه بدم كتير الدكتوره يبق جلها هبوط خصوصآ ان جسمها ضعيف جدا علقت ليها محلول الدكتوره لما المحلول يخلص هتفوق
حسن هز راسه وقعد جنبها
احمد دخل عليه حط ايده علي كتفه هتبق كويسه
حسن انشاء الله
احمد بضحك ده طلع الموضوع بجد بقا
حسن بستغراب موضوع ايه
احمد طلعت بتحبها فعلاً
محمد دخل ساره بقت كويسه وحضن احمد بقت كويسه يا احمد
حسن بتريقة وانت مبسوط كده لي كانك بتموت فيها اووي محمد بص عليه بغيظ ملكش دعوه وبص علي ملاك مين دي احمد دي ملاك الي اتبرعت لي ساره وقرب منه وحسن بيحبها محمد اها بيحبها
اشرف انجي فاقت
احمد خرج جري و دخل عندها
انجي احمد
احمد قرب منها روح وقلب وعقل احمد
حمدالله على السلامة ياقلبي كده تخضيني عليكي
انجي بتعب حقق عليا اومال فين ساره حصلها اي
احمد اهدى ساره كويسه في الاوضه الي جنبك
انجي واسراء
احمد بستغراب اسراء مين
انجي صحبتي
احمد معرفش وبعدين في ناي كتير جت هنا انشاء الله هتكون كويسه
انجي غمضيت عنيها
احمد بخوف انجي فوقي
الدكتور دخل
احمد بخوف كانت لسه فايقه دلوقتي اي الي حصل
الدكتور متخفش هي نامت من التعب ومفعول البنج لسه مرحش اووي
احمد خد نفس تمام
محمد قاعد جنب ساره ومستنيها تفوق بفارغ الصبر
محمد ساره قومي والزقي فيا زي مانتي عوزه وانا مش هدايق طلعت بدايق اكتر وانتي بعيده عني انا مش عارف ده حب ولا تعلق بس كل الي انا عوزه انك تكوني كويسه
تلفون احمد رن
احمد الوو
منه في ايه يا احمد مين انجي الي خرجت جري عشنها دي احمد دي بنت عمي وحبيبتي روحي وانشاء الله هتكون مراتي قريب
منه بغل وهي عامله ايه دلوقتي
احمد كويسه
منه الف سلامه وقفلت
منه غمضيت عنيها بضيق ومين زفته دي كمان الي ظهرت فجاه بس ماشي انا وانتي والزمن طويل ياست انجي
ملاك فتحت عنيها
حسن ملاك انتي كويسه
ملاك هزت رأسها اهه بس دايخه شويه
حسن اكيد هتكوني دايخه استني هجبلك اكل وعصير وجاي ملاك مفيش داعي
حسن الاول قولتي كده واغم عليكي عوزاني استنى لما تموتي يعني هجي بسرعه
ساره اههه
محمد بفرحه ساره انتي كويسه
ساره بوجع اهه راسي وجعاني اووي
محمد استني هجيب الدكتور بعد شويه الكل واقف عندها في الاوضه الجد حمدالله على السلامة يابنتي
ساره الله يسلمك ياجدي
الدكتور دخل عامله ايه دلوقتي
ساره عندي صداع ورجلي مش حسه بيها
الدكتور للاسف انتي مش هتقدري تحركي رجلك لفتره
ساره بعياط لا
محمد بصدمه اي يعني ايه الكلام ده اتصرف
الجد قعد ماكنه
احمد يعني يادكتور في امل انها تمشي
الدكتور اههه طبعا بي العلاج الطبيعي والدعم النفسي انشاء الله هترجع تمشي بس اهم حاجه النفسيه عشان يكون عندها اراده
احمد بحزن شكرا يادكتور
ساره بتعيط جامد اوى
محمد قرب منها بدموع ساره انشاء الله هترجعي تمشي ساره انت مبسوط دلوقتي صح
محمد بصدمه ساره انتي بتقولي ايه؟
ساره كنت بتبقا مدايق لما اقف اتكلم معاك وتفضل تقولي انتي عامله زي الازقه ابعدي عني دلوقتي مش هقدر وانت هترتاح مش الي انت عاوزه انا خلاص انا الي بقولهالك انا مستحيل ارجع احبك تانى
محمد واقف مزهول من كلامها خلاص هي فعلا ضاعت كلام حسن صح مستحيل تسامحني
ساره انا
ساره اطلع بره
محمد اسمعيني بس
ساره بنهيار هي مش عاوزه محمد يشوفها كده علشان كده بتبعد عنه
محمد خلاص اهدي اهدي انا خارج وخرج جري
جدها حضنها اهدي ياقلبي انا معاكي كلنا معاكي
ساره بعياط انا عاوزه ماما ياجدي انا محتاجها اووي
الجد بحزن ربنا يرحمها يا بنتي
احمد خرج ورا محمد بزعل جامد علي الي وصل لي فضل يدور عليه لغايه لما لقاء قعد علي الارض بعيط جامد
احمد جري عليه محمد
محمد حضنه جامد انا تعبان اوى يا احمد
انا كنت ببعد عنها عشان خاطر متتوجعش زي شهد لما قربت مني وفي الاخر مستحملتنيش وبعدتت عني
وتعبت اووي في بعدها ولما صدقت اني رجعت زي الاول
خوفت اقرب منها كل لما احس اني قلبي حن ليها ابعد عشان خاطر متوجعش تانى
وكنت بااقنع نفسي اني مش بحبها
بس الظاهر اني حبيتها بجد ورجعت اتوجعت تانى
احمد دموعه نزلت علي الي اخوه وصل ليه
احمد قوم معايا
محمد انا مش هقدر ابعد عن ساره
احمد سبها تهدا الاول برضو الي هي في مش شويه
وخد اخوه وصله البيت
حسن خدي كلي كويس
ملاك شكراً
حسن هروح اطمن علي ساره
يتبع…
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية غرام أولاد الغربان)
لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها
أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)