رواية غرام اولاد الغربان الفصل الثالث 3 بقلم ملكة زماني
لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها
أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)
رواية غرام اولاد الغربان الفصل الثالث 3 بقلم ملكة زماني
البارت الثالث
#غرام_اولاد_الغربان
#البارت_الثالث
#بقلم_ملكه_زمااني
احمد دخل الشركه جت عليه السكرتيره مستر احمد عند حضرتك اجتماع النهارده مهم جدا الساعه 2 مع الوفد الفرنسي
احمد تمام روحي بلغي محمد وحسن يكونو جاهزين السكرتيره تحت امرك يافندم
انجي سوسو حبيبتي عامله ايه وحشاني جدا
اسراء حبيبتي انتي اكتر كده ياكلبه متساليش عليا
انجي بابتسامة حقك عليا اها صحيح اعرفك دي ساره بنت عمتي
اسراء ازيك عامله ايه
ساره الحمدلله تمام
اسراء من النهارده كلنا صحاب مع بعض
ساره بابتسامة ده كده كده
انجي بفرحه اععع انا متحامسه جدآ
حسن دخل علي احمد هو بيغني احمد ياسلام اي الروقان ده كله
حسن بهيام شوفت حتت بت النهارده انما اي مزه مزه يعني بياض اي وحالوه اي يلهوي ياض يا احمد عوزه تتاكل اكل احمد ياسلام واي تاني ياقلب اخوك
حسن هتجوزها اكيد يعني
احمد ونبي اتوكس مش لما اخوك الكبير يتجوز الاول
حسن بغيظ طب اخويا عيل عبيط البت ساره بتموت في هو الي حمار طب والله البت مزه
محمد برفعه حاجب هي مين الي مزه ومين الي حمار يابغل انت
حسن بص علي احمد بخوف هوا احمد هز راسه بضحك اهه هوا
حسن هو بيلف راسه بخوف مضحك احمد الي حمار
احمد بصدمه نعم ياروح امك
حسن بخوف اكبر انا انا
احمد بسخرية انت علقت دوس علي الزرار يامحمد
حسن بضيق بص علي محمد ايوا انت حمار ومش بتفهم غير لما ساره تضيع منك وفواقتها ابقا قبلني لو عرفت ترجعها تاني وسابه وخرج
محمد قعد هو عقله مشتت وبردو بيكابر كلكم اغبيه انا مش بحبها هو الحب بالعافيه
احمد بياس الي انت شايفه يلا عشان الاجتماع
انجي وصلت القريه السياحية تبع اسوان انجي واو اي الجامدان ده
ساره انا عوزه اعيش هنا علي طول
اسراء طب يلا ياختي انتي وهي
في الاجتماع احمد ازي حضرتك استاذ عصام
عصام تمام اعرفك دي بنتي منه
احمد اتشرفت بمعرفتك انسه منه
منه باعجاب اشرف ليا انا
احمد بص مستر عصام دلوقتي الوفد الفرنسي عايز يكون بنا شراكه وحاطط نسبه 85٪ لينا وحضرتك حاطط 65٪ وانا موافق علي عرض الوفد الفرنسي
عصام بضيق يعني ايه يا احمد
احمد بذكاء يعني عايز يتم بنا تعاقد يبق توافق علي النسبه الي قولت عليها
عصام بس كده كتيرر اووي
محمد انت عارف ان شركتنا مسكه السوق ازاي واكيد انت زكي بما في الكفايه عشان تاخد قرار
منه قربت من ابوها وقلتله حاجه في ودانه
عصام انا موافق
احمد بابتسامة وبص علي منه بخبث عشان هو فاهم هي قالت اي
احمد عين العقل مستر عصام وقام وقف وسلم على عصام وسلم على منه
احمد خلينا نشوفك تاني
منه باعجاب كبير اكيد طبعا هتشوفني كتير
احمد هز راسه وخرج
محمد اقطع دراعي لو مكنتش منه دي معجبه بيك انت شايف نظرتها ليك عامله ازاي
احمد بضحك غبيه فكراني هبصلها متعرفش اني قلبي ملك لي انجي وبس
محمد صفر ايوا ياعم
احمد ولا احنا فى الشركه
انجي
انجي بصت وراها نفخت بضيق وتصنعت الابتسامة ازيك يا عبده عامل ايه
عبد الرحمن بحب انبسطت اووي انك جيتي اتمنا تنبسطي هنا
انجي انشاء الله بعد اذنك
ساره مين ده
انجي ده زميلي بس انا عارفه انه بيحبني بس انا دايما بصده
ساره يلهوي لو احمد عرف
انجي بخوف بس عشان لما بتخيل بس بخاف
استني لما ارن عليه
احمد الووو
حبيبي انا وصلت
احمد بحب حمدالله على السلامة ياقلبي اوعي يكون في حد ضيقك
ساره خديت منها التلفون في واحد عكسها
احمد وعيونه احمرت من كتر الغضب وصوته اتغير انتي قولتي اي
ساره رمت التلفون لي انجي بخوف
انجي بتوتر دي بتضحك عليك
احمد ابتدا يهدا شويه انجي بجد ولا بتضحكي عليا
انجي وحياتك عندي
احمد تمام
انجي هقفل معاك دلوقتي وهبق اكلمك تاني وقفلت
انجي بضيق لا ساره لي قولتي كده
ساره كنت بهزر معاه
انجي بزمه ده واحد حد يهزر معاه
بعد مرور عشر ايام
الباب خبط حسن اتفضل
ملاك بقولك لحضرتك يامستر حسن ممكن تراجع الورق ده علشان حسه ان في حاجه غلط
حسن بستغراب وريني كده وراجع الورق صح في شروط احنا حطنها نقصه من العقد
احمد قاعد مع منه بتكلم بخصوص الشغل وقلبه وجعه اووي مش عارف ليه
منه انت كويس
احمد اهه تمام
محمد دخل جري عليه
احمد قام وقف بخوف كانه قلبه حاسس
محمد الجو باص الي انجي وساره ركبين في اتقلب
احمد قعد مكانه هو مش مستوعب
محمد راح عليه جري احمد انت كويس
كان قلبي حاسس والله كنت حاسس
محمد احمد فوق احمد
منه واقفه مش فاهمه حاجه
احمد فاق من الصدمه انجي وقام جري علي برا محمد جري ورا
يتبع…
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية غرام أولاد الغربان)
لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها
أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)