روايات

رواية غرام اولاد الغربان الفصل الأول 1 بقلم ملكة زماني

لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها

أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)

رواية اولاد الغربان الفصل الأول 1 بقلم ملكة زماني

 

البارت الأول

 

#غرام_اولاد_الغربان
#البارت_الاول
#بقلم_ملكه_زمااني
احمد بقولك سيب ايدي
احمد بغضب مين الي انتي كنت واقفه معاه ده
انجي ملكش دعوه بيا قولتلك ميت مره
احمد بيحاول يتحكم في غضبه تمام انتي شايفه اني مليش دعوه بيكي صح
انجي بحزن اه
احمد بغضب ولا انتي ليكي كلام معايا تاني ولا انا ليا علاقه بيكي خالص
انجي بصدمة يعني ايه
احمد يعني انتي بنت عمي وبس
وسابها ومشي
ساره محمد ممكن اتكلم معاك شويه
محمد ببرود مش فاضي
ساره بدموع محمد انت لي بتعاملني كده
محمد بزهق انتي عاوزه ايه
ساره بدموع وحزن مش عايزة حاجة شكرا
محمد بضيق ضيعتيلي وقتي علي الفاضي
احمد وصل الشركه وغضب الدنيا كلها في
حسن راح عليه مالك
احمد بغضب مفيش
حسن مهو باين انك مش مضايق
احمد بضيق حسن لو سمحت روح على مكتبك عشان بجد مش طايق نفسي
حسن خد نفس جامد براحتك وسابه ومشي
انجي وصلت البيت وهي زعلانه جدا
جدها حبيبت قلبي جت تعالي
انجي راحت عليه بحزن عامل ايه دلوقتي طمني عليك
الجد عبده مالك ياحبيبتي شكلك زعلان
انجي ضحكت وغيرت الموضوع لا يروحي انا كويسه بس ضغط الجامعه بق وكده انا جعانه جدآ
الجد بضحك الاكل بيجهز
انجي تمام هطلع ارتاح شويه لغايه الاكل يجهز وطلعت دخلت الاوضه علي ساره اتلقتها بتعيط
انجي راحت عليها بقلق مالك ياساره بتعيطي ليه كده
ساره بعياط محمد بيعملني وحش جدا كانه مش شايفني خالص
انجي مهو انتي ياحبيبتي الي فرضه نفسك عليه وهو عمره ماهيحبك طول مانتي لزقه في
ساره يعني اعمل ايه
انجي تجهليه خالص كانه مش موجود وشوفي اي الي هيحصل
ساره مسحت دموعها بقوة انتي عندك حق انا المفروض انتبه لنفسي وبس
انجي بابتسامة برافو عليكي ياقلبي
محمد دخل عند احمد
احمد اتاخرت لي
محمد ساره زي كل مره
احمد علي فكره ساره بتحبك اووي انت الي حماره
محمد ياعم ساره مش الاستايل بتاعي ثؤثؤ مش هي فتات احلامي
احمد بتريقة فتات احلامك بكرا تيجي تعيط عشان توافق عليك وبكرا تقول احمد قال
محمد سيبك مني دلوقتي عملت ايه مع انجي
احمد بضيق دمغها دي زفت انا تعبت منها
محمد يعني هتسبها
احمد بسرعه اكيد لا هو انا حمار زايك انا بس هربيها الاول اصتوب نتعرف على الابطال
( احمد سلامه غراب 25 سنه رجل اعمال بيدير شركه جده)
( محمد سلامه غراب اخو احمد عنده 30 سنه بيدير شركه
مع احمد)
(انجي اشرف بنت عم احمد عندها 20 سنه في كليه تجارة انجليزي بتحب احمد هو بيحبها)
( ساره مصطفي بنت عمتهم عندها 23 سنه بتحب محمد جدا بس هو مش بيحبها)
( حسن سلامه غراب اخو احمد ومحمد 22 سنه سغال معاهم في نفس الشركه)
بقيت الابطال هنعرفهم مع الاحداث
بليل الكل مجتمع علي السفره
انجي بتبص علي احمد هو مش مديها اهتمام وهي مدايقه انجي انا طالعه رحله مع اصحابي يا بابا
اشرف يا حبيبي مينفعش تروحي لوحدك
انجي يا حبيبي هو انا صغيره وبعدين معايا اصحابي الدكاترة الي في الجامعه
اشرف برضو لا
انجي بدلع عشان خاطري ياجدو خليه يوافق
جدها بضحك علي دلعها خلاص يااشرف خليها تروح
احمد قاعد هيموت من الغضب
اشرف بس يابابا مينفعش
الجد معلش المرادي بس
اشرف بياس مش عارف هتفضل تدلع فيها لغايه امتا ماشي ياستي موافق
ساره هاجي معاكي
انجي اشطا
احمد قاعد هيولع
انجي بتبص عليه من تحت لتحت وعوزه تضحك
انجي يلا نلحق نحضر الشنط
اشرف هتقعدي كام يوم
انجي هي بتراقب رديت فعل احمد 10 ايام
احمد بغضب لي حد قالك أننا بقرون عشان تباتي برا كل ده انتي اخرك يومين وكده هكون جاي علي نفسي كمان
انجي بستفزاز انت مالك انا حره
احمد بغضب انا قولت الي عندي تلاته بالله العظيم لو مسمعتي الكلام لزعلك وسابهم وقام بغضب
انجي واقفه فرحانه انها قدرت تخليه يتنرفز
ساره واقفه متجهله محمد خالص و هو مستغرب
يتبع…

 

 

____

لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها

أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *