روايات

رواية علي وسماح الفصل الرابع 4 بقلم ناهد ابراهيم

رواية علي وسماح الفصل الرابع 4 بقلم ناهد ابراهيم

 

 

البارت الرابع

 

امي قالتلي اطلع سلم عليهم وانا هموت عليها كسم العايله واحد واحد طلعت وسلمت عليهم وقعدت معاهم غصب عني الساعه 9 العريس اخد العروسه بالعربيه ونزلو اودام الشارع وكان في مزمار وفضلنا نرقص وخلصنا وانا بقول ل امي تعال نمشي وامي بتقول اعقل احنا ف فرح خلصنا وروحنا انا وامي وابويا امي دخلت تعملنا اكل وانا عملت نفسي داخل اشرب ودخلت حضنتها جووووه وبحك زوبري ولقيتها بتقولي ابعد عني وبصتلي وقالت ياوسخ وضربتني قلم صدع دماغي وانا بدون كلام دخلت اوضتي
وقفلت الباب وزعلت اووي من القلم ده
انا قاعد مولع ف نففسي وابويا خبط عاليه وقالي تعالي كول معايا عشان همشي انا طلعت وبسالوو مش انت 62 سنه ازاي ماطلعتش معاش قالي لو في غيري كانو خرجوني ومحدش بيسال ورانا
اتعشينا وعرفت انه هيمشي 4 والساعه 12 دخلت اوضتي واول مدخلو طلعت للصاله وقعدت بشورت ع الحم وفانله انا قاعد وسمعت صوت امي قربت ولقيتها بتقولو يلا ياحبيبي **** تعبانه اوووي قالها وانا تعبان ياوليه وعايز انام همشي الساعه 4 لقيتها بتقولو جيب امي الصناعي من جنبك هو قالها خودي ولقيتها بتشتم ابويا وانا قعدت زي منا وهيا بعد نص ساعه خرحت
وشافتني كانت لبسه قميص نوم طويل وانا قاعد وهيا خلصت ودخلت وانا سهران وابويا وهو ماشي انا عملت نفسي نايم وزوبري وقف ومكنتش اعرف انه هياجي عندي وامي شافت زوبري كمان بيقولها الواد كبر قالت طبعا ابنك مش صغير
وابويا خرج وامي سمعت صوت رجليها
وانا ببص عليها لقيتها وقفه ومغمضه عنيه وايديها ع كسها وبزازها تفتح وتغمض وانا ببص عليها وغمض عيني امي دخلت اوضتها وانا مولع ف نفسي تاني يوم روحنا ل اختي وبوستها من خدها ومبروك وانا جوايه ناااااار ومطلعتش النار دي الي وهيا ف المطبخ بتجيب حاجه سقعه دخلت معاها واخدتها ف بوسه وهيا اهلنا بره اخدت الساقع وطلعت وانا مولع نااار وامي لما روحنا قالت اختك قالتلي انت عملت ايه كده هتفضحو نفسكم مردتش عليها ودخلت اوضتي وسماح كانت بتكلمني اروح عندها وانا بقيت اكبر دماغي منها
وف يوم كنت هيجان اووووووي كنت الصبح وامي قاعده طلعت وطلعت اودام امي وهيا ف الصاله عند سماح خبط وهيا بتفتح علطول شافتني ف العين السحريه لقيتها لبسه قميص روب مفتوح وتحتو قميص نوم لحد تحت كسها ونص بزازها واضحه بقولها افردي حد غريب قالت هلبس الروب طب وانا لقيتها بتقلع الروب وبتضحك بقولها سعد فين قالت ف الشغل قولتلها ادخلي البسي ال**** قالت ليه قولتلها حلو عليك اوووووي قالت تحت امرك تعال ورايا دخلنا اوضه النوم وهيا لبستو وبتقولي حلوه قولتلها اووووي
طلعت ع السرير ونامت وبتقولي تعالي جنبي

d98l1l1.md.jpg
انا وقف وبقولها كام واحد ناكك من بعد المصيف قالت وحياتك مفيش غير ابوك بس لما كان هنا دخل عليه وكان مستعجل ضربني الزوبر وقعد 3 دقايق ونزل ومشي وانا كملت بعبصه ف كسي
انا قلعت الشورت والبوكسر وهيا قالت هو وقف علطول كده قولتلهغ لما يشوفك ياقحبه وطلعت ع السرير

d9801Ll.md.jpg
هيا مسكت زوبري وبتقولي بعشق الزوبر الهيجان علي ولقيتها بعدت الننققاب وبتمص زوبري
وانا قاعد وهيا بتمصلي وخرجتو وبتقولي
قولت ل ابوك انبارح روح نيك مراتك اوله قالي دي شرموطه مش بتشبع
قولتلها كسمو قالت بتشتم ابوك قولتلها واشتمك واشتم اي حد كلكم شراميط ياموحا بتقولي
موحا حبيبتك شرموطه وقحبه ولبوه بس ليك انت لو حد تاني قالي كده هفضحو
انا بقولها انتي شرموطتي قالت شرموطك وحشها زوبرك اوووووي لقيتها بتقولي تعرف ياعلي يوم ماكتفتني عايزه يتكرر تاني بس اودام سعد ويشوفني وانا بتعذب منك
قولتلها بعدين يلا اركبي قالت يلا ولقيتها ركبت ع زوبري ودخلتو ف كسها وانا احساس كسها حلو اووووي كسها واسع بس مولع من جووووه
انا
d98G5dP.md.jpg
انا بقيت انيك فيها وهيا ااااااااه اااااه
وانا نايم وهيا الي بتنط ع زوبري وصوتها يجنن بتقولي زوبرك حلو اوووووي نيكني اووووي
عوضني ابوووك ونكني وانا بنيكها وبقولها اعوضك مين ولا مين ياشرموطه
وهيا بتنط ع زوبري وقالت وحيات ولادي ماحد نكني غير ابوك وسعد والااتنين بتوع المصيف وانت السبب قولتلها كدابه قالت منا لازم اقولك انا بتناك والف راجل يتمناني عشان تعرف اني مش محتاجاك بس صدقني انا مش عايزاك تسيبني
وانا بنيكها قولتلها نامي ع ضهرك نامت ع ضهرها وانا فتحت رجليها

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية روح بلا مأوى الفصل الحادي عشر 11 بقلم سارة فتحي

d98MtNn.md.jpg
وبحك زوبري ف كسها ادخل راسو وخرجو
وبقولها يعني انتي شرموطه لينا بس قالت بطل بقي دخلو قولتلها عايزك تشبعي قالت مش بشبع انا بحب النيك اووووي اتا دخلت زوبري وخرجتو وهيا بتقولي حرام عليك انا بقولها هعذبك روحت مدخل 4 صوابع ف كسها وهيا ااااااااه

d98WzLG.md.jpg
بقولها اااااااااااه ياخربيتك قالت بيوجعني بلاش بلاش وانا مكمل لقيت كسها بينزل عسل بيتنطر ف الجو وهيا اااااااه وبترتعش وانا بضحك وبقول شبعتي قالت كده انت بتخليني حاميه اكتر وانا روحت ضارب كسها وهيا ااااااه حاسب قولتلها بيوجع قالت اووووووي روحت ضربها تاني وتالت وهيا اااااااه كفايه كفايه وانا بضرب كسها وروحت ماسك زوبري وبدعك ف كسها وهيا دخلو بقي انا حطيتو ع باب كسها ومسكت ايديها لورا وهيا يلا دخلو ياعلي اووووي اتا روحت حشرو كلو ف كسها اووووي هيا صرخت ااااااااااااااه

d98hgeI.md.jpg
ياخربيتك وبتضحك وانا ماسك ايديها ورافع رجليها وزوبري ف كسها
وعمال انيك فيها وهيا اااااااه اااااه وانا بنيكها بقولها جسمك زي الملبن وهيا بتقولي انت هتجنني مسكتك صعبه اووووووي ايه براحه وانا بقولها براحه اهوووو وبقيت انيك اوووووي ف كسها ونزلت رجليها ونزلت امص بزها الخارج وكنت بمصو وعضو وهيا ااااااااه اااااااه ماتعضش ماتعضش وانا برفع وسطي وبنزل وفضلت انيك فيها وهيا ااااااه وانا بقولها يلا عشان انزل وروحت مسكتها جامد وبقيت افشخ ف كسها لحد منزلت جووووه كسها وفضلت فوقها ولبني بينزل جووواه ونمت جنبها وهيا مبسوطه وانا روحت مدخل 3 صوابع ف كسها وبقيتوافشخها اووووووي وهيا ااااااااه ااااااااااه ولقيت كسها بينزل عسل بيتنطر ف السما من كتر البن وانا بضحك وبقولها ياخربيتك قالت بقي انت تعمل في كده وبتمسح وشها وانا بضحك وبقولها عايز انيكك ف اوضتي قالت امك لو عرفت هتفضحني هتقولي اخدتي الراجل وابني كمان وانا بقولها هبقي اعرفك ونزلت تحت والباب مفتوح وامي شافتني كانها مستنياني ودخلت اتشطف ولقيتها بتقولي كنت فين ياعلي قولتلها كنت عند سماح
قالت بتعمل ايه قولتلها كنت عايزها ف كلمه قالت نص ساعه ياعلي قولتلها اصلنا طولنا شوي
امي ماتكلمتش وانا بتشطف وهيا مش سامع صوتها طلعت ولقيت الباب مفتوح طلعت فوق جري الباب مفتوح وانا داخل وعارف اني ف حاجه حصلت ببص ف الصاله مفيش حد انا لقيت صوت طالع من الاوضه ببص لقيت سماح ركبه فوق امي وامي شكلها بتتخانق معاها شعرهم منكوش وسماح كانت لسه بالهدوم الي نكتها بيهم وانا ببص ولقيت سماح بتقول ل امي اهدي بس يام علي هفهمك قالتلها ابني كمان ياسماح حرام عليك ده لسه عيل لقيت سماح بتقولها اهدي وهنتكلم سماح قاعده فوق بطن امي وهيا بدون اي حاجه ولقيت سماح بتحسس عل كس امي وامي ابعدي ايدك ياشرموطه عني وسماح بتدعك في ولقيتها بتقولها دوقي لبن ابنك ولقيت سماح نامت عليها بالعكس 69 ولقيت سماح بتقطع بنطلون امي من عند الكس خالص وشافت الكلوت جابتو ف جنب ونزلت تلحس وامي مش بتتكلم بس امي خلاص صوتها راح وانا لقيت سماح بتقولها اااااااه لبن ابنك حلو ايووووه دخلي لسانك جوووووووه وخوديه كلو ولقيت امي بتلحس ف كس سماح انا نزلت ومستنيها ونزلت بعد ربع ساعه وهيا بعبايه وعارف ان بنطلونها مفشوخ امي دخلت اوضتها وطلعت وانا دخلت اوضتها ودورت ع بنطلونها اخدتو وقعدت وهيا بتبص عليه وشافتني وانا مسكو وبقولها مانتي كمان بتطلعي ل سماح اهو
قالت انا قولتلها اسكتي انا ولا عايز منك خاجه ولا منها حاجه انتي بس حسستيني ان انا خلاص هنام معاك كنت هسيب اختي وسماح وكنت هفضل معاك انتي بس يلا مش مشكله انا عارف انك عايزاني بس انتي متكبره قالت علي انت عيل حيوان انا تعبانه وهموت وبتعيط انا نفسي ف راجل يعوضني وانت يوم الفرح لو ابوك مكنش نادي علي كنت هتلاقيني مستسلمه ليك بس ابوك فوقني وانا ع ركبتي انا مش عايزه اغلط معاك انت انت ابني ماينفعش
انا وقفت وباخدها ف حضني وبقولها حاق عليه وانا نفسي فيك اووووي بس مش هعمل حاجه غصب عنك بس تقوليلي حاجه بصراحه قالت اممم قولتلها لبني حلو هيا بتقول لبن ايه انا قولتلها منا شوفتك فوق وانتي قالت بس ياعلي
انا قولتلها حاضر بس مش لازم عشان نريح بعض يبقي نمارس الجنس
انا ممكن ارتاح وانتي ف حضني
احضنك من ورا بس وانتي هريحك بالصناعي او الحس كسك وانتي تنزلي امي نفسها كان عالي كانها بتتخيل قولتلها كان نفسي ادخلو فيك من ورا انا حضنت امي وايدي ع وسطها ونزلت مسكت طيزها وبمشي ايدي ف النص وبقولها بحبك اوووي انا نفسي ابقي مكان ابويا وانا ضربت طيزها وامي حضناني وانا قولت خلاص امي راحت فيها لسه بحسس علي كسها لقيتها شهقت وقالت لا كفايه قولتلها مالك قالت حلو كده قولتلها نكمل قالت يلا ياعلي كفايه ولقيتها كملت الاكل واكلنا وانا كنت بضرب طيزها ابوس خدها وهيا بتمانع يوم ورا التاني كلمت اختي وقالتلي تعال جوزي ف الشغل روحت عندها ولقيت بنت جوزها سلمت عليها وبتقولي انت جاي تنيك ولا تقعد قولتلها انيك تعبان اووووي قالت طب اقعد ف الصاله وانا هلبس ع الحم وشال اسود اخبي جسمي قولتلها ماشي قعدت والبنت بكلمها وهيا عسل ودخلت اختي لبسه بنطلون جينز ولبسه طرحه سمره وحطه روج وقاعده اودامي

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية شظايا الكلمات أثير وراكان الفصل الثالث 3 بقلم جهاد وجية

d9SYiGI.md.jpg
وهيا قاعده والطرحه السوده مخبيه جسمها كلو وانا قاعده وشوفت كسها شافط البنطلون وهيا قاعدت وبتقولي بصوت واطي البنطلون بيوجع كسي اووووي معرفش انه هيوجع كده بقولها لبسه فوق ايه لقيتها حطت وشها ليه وضهرها للبت وكانها بتعدل الطرحه لقيت لبسه بتاع زي الستيان اسود وبزازها من تحت مدلدله ولقيتها بتوريني بزها والحلمه وقفه وانا بمسكو وببص ع البت واختي بتعض شفايفها وراحت دخلتو وهيا قالتلي تعالي اوريك حاجه وهيا قالتلي ماتقفلش الباب احسن تقول ل ابوها دخلنا وهيا اخدتني ف بوسه وانا بفعص ف بزازها ونزلت امص بزها وحسينا بحد هيا عدلت نفسها ووقفنا اودام بعض عادي وبنتكلم والبت دخلت بتقولها عايزه سندوتش طلعت قعدت وهيا بتاكل السندوتش وبتلعب ف التلفون واختي طلعتلي بزها من الزويه بتاعتي

d9SlhQ4.md.jpg
وانا هموت ومصو وقولت للبت اقولك انزلي جيبي لينا شيبسي وعصير وحاجه ناكلها لقيتها بتقولي انا عايزه فشار قولتلها خودي 50 جنيه اهي وجيبي الي نفسك فيه اختي قالتلها جيبي الفشار من الي بعيد الي تحت وحش قالتلها حاضر هيا نزلت واختي قفلت الباب وقلعت الطرحه ودخلت عليه زي اللبوه
ولقيتها طلعت بزازها وقالتلي خليك زي مانت وعطتني طييزها وقالت حلوه

d9SlyZv.md.jpg
انا بحسس عليها وبقولها لازم اتاكد بنفسي وقفت وحطيت زوبري وسط طيزها وبحكو فيها ووقفتها ومسكت بزازها وهيا قالتلي كان نفسي نمتع بعض بس خليني بسرعه قبل ماتاجي انا فكيت بنطلونها وانا قلعت ملط وهيا بتقولي قلعت ليه قولتلها انا لازم جسمي يلمس جسمك ونزلت بنطلونها للركبه وقولتلها يلا فنسي اختي فنست وانا نزلت اشوف طيزها الي فشختها وكسها وبقولها جوزك عمل حاجه من ورا قالت ايوه بينيك من الاتنين هو بتاعو كبير بس مش بيطول
قولتلها سالك مين فاتحك قالت لا انا دخلت زوبري ف كسها وهيا ااااااااااه

d9SGcts.md.jpg
وانا بقولها قوليلو اخويا هو الي فتح طيزي
وريح كسي وهيا اااااااه ااااااااه وانا بنيك ف كس اختي وحاسس براحه وانا معاها وفضلت انيك فيها وهيا قالت يلا نزل قولتلها لسه بدري قالت البت زمانها جايه انا فضلت انيك فيها ونيمتها ع ضهرها وزوبري كان ف كسها

d9SMff4.md.jpg
وانا بنيك فيها وهيا اااااااااه ياحبيبي بحبك اوووووووي انت جوزي ورجلي وانت خدمتك وانا بنيكها ونزلت ابوس شفايفها وهيا بصالي وبتقولي بحبك بعشاق بموت فيك ياحبيبي قولتلها بتحبيني انا ولا زوبري قالت انا بحبك انت وكسي بيموت ف زوبرك وانا بنيكها واحنا بصين لبعض وانا بنيكها ولقيتها بتنزل عسلها وانا بقيت انيكها اوووووووي والمفاجاءه الباب خبط وهيا قالت كفايه انا قولتلها خلاص خلاص قربت وبنيكها وبعد دقيقه خرجت زوبري وبنزل علي رجليها وهيا لبسه الشراب

d9SMSXs.md.jpg
وانا بنزل علي رجليها واختي مش قدره تقوم انا وقفت لبست هدومي واختي قلعت شرابها ولبستها البنطلون وهيا عدلت هدومها وانا قولتلها قوليلها ان اخويا نام دخلت نمت ف اوضه التانيه وهيا فتحت واختي قالتلي كلو تمام قولتلها خودي الشراب اهو اختي قربت وانا وقف وزنقتها اختي ضهرها للحيطه وانا شايف الطريق قولتلها عايز ادوق كسك قالت بلاش بلاش انا روحت اضرب كسها وهيا بتقولي كفايه قالت انا هبقي اجي عندكم من اول الاسبوع الجاي هيبقي كل جمعه عندكم وامك عرفت كل حاجه يعني نعمل اودامها عادي قولتلها تمام وطلعت وبعد شويه مشيت روحت وعرفتها ان انا كنت عند اختي
وامي بليل سمعت صوتها ف اوضتها ولما هيا نامت دخلت عليها امي نايمه لبسه داخلي وكلوتها جنبها والستيان لبساها وجنبها زوبر صناعي وكسها احمر مش عارف ده ضرب ولا نيك بس انا عجبني كسها اووووي انا نزلت اشم كسها وطلعت تلفوني وشغلت فيديو وانا بقرب بالساني ع شفايف كسها ولحستو من تحت لفوق وامي اتحركت انا طلعت وعارف ان انا مش لازم استعجل هيا الي لازم تطلب وتاني يوم حضنت امي وهيا ف المطبخ وببوسها وزوبري ع طيزها وساعات اضربها ع طيزها وامي تشتمني بس اتعودنا خلاص ع كده كنت بقولها انا اريحك بدل الصناعي وهيا ماتردش وكنت بقعد بالبوكسر وانا ببصلها زوبري يوقف ولما كنت اقولها انا طالع لسماح تمسكني واليوم ده انا صممت وهيا مسكتني وانا بقولها خلاص خليني انزل امي فكرت ولقيتها بتحسس ع زوبري وبدون اي كلام طلعتو وبقت تلعب في وتوف عليه وفضلت تدعك ف زوبري وانا نزلت بعد 10 دقايق لعب في وهيا قالت ارتحت قوم يلا اتشطف انا فرحت اووووي اتقدمنا شوي اهو
واتكرر الموضوع بعد يومين وامي كانت بتدعك وهيا مبسوكه ومندمجه ف الحوار والي جنني انها لمست راس زوبري بالسانها واليوم ده ابويا كان جاي بليل انا حضنتها من ورا وزوبري ف البوكسر وهيا بتعمل ايه قولتلها ابويا جاي خليني اعمل الي نفسي في قبل ماياجي هيا قالت طب بسرعه انا اول حاجه طلعتو من البوكسر وخليتو ع عبايتها ومسكت بزازها وانا بقيت انيك فيها من فوق الهدوم وبقولها تخيلي انتي رفعتي العبايه ونزلتي البنطلون والكلوت بتاعك وانا زوبري يدخل ف طيزك وانتي تتوجعي وانا ادخلو وطلعو ف طيزك وبدلو لكسك وانتي تنزلي ع زوبري وانا انزل ف كسك وطيزك ونكرر الموضوع ونيكك ع سريرك وفي المطبخ انا زوبري ناااااار وانا بكلمها وحاشر زوبري ف طيزها وامي طلعت اااااه لما قفشت بزها اووووي انا زوبري نزل علي طيزها وانا ااااه ااااااه وامي بتقولي ارتاح ياحبيبي وسمعتها بتقول انا اوله بالبنك ياحبيبي انا سمعتها بس مردتش عليها خلصت ودخلت اتشطفت وبليل ابويا رجع والساعه 2 بليل امي خرجت وانا بقولها عمل حاجه قالت اقعد ساكت وانا بقولها تعالي عندي وانا همتعك وهيا دخلت تاني وانا تاني يوم انا وابويا وامي عند اختي وكان يوم جميل بصراحه نفسيا وانا شايف امي محرومه من النيك
وكنت احضنها ف البيت او ابوسها وكانت بتعمل الغدا مره روحت وقفت معاها وبقولها بتطبخي ايه قالت لحمه قولتلها دي خساره في وبضحك قالت عيب ياعلي انا وقفت وراها وبقولها العيب لما اكون متجوز واحده زيك ومقدرش عليه قالت واحده زيي ازاي ياعلي
انا زنقت زوبري ف طيزها وبقولها بتموت ف الجنس شوفي طلعت تلفوني وبقولها كان ف ايدي اعمل كل الي انا عايزو بس ده الي عملتو امي شافت نفسها وهيا نايمه والصناعي جنبها والفيديو جايب وشي وانا بلحس كسها وخلص وقالت عملت ليه كده قولتلها غصب عني انا مقدرتش امسك نفسي بس قولت بلاش تعمل حاجه غصب عنها
اخدت نفس عالي وقالت طب ابعد شويه وخليك هنا علي مابتاعك ينام بعدت عنها وومسكت زوبري وبحطو مابين فخادي وبقولها هو انا لو حطيتو من بين فخادك هتقولي حاجه قالت بس بقي انا طلعت ابص علي ابويا كان نايم ع الانتريه
دخلت عليها وحضنتها من ورا وبقولها ابويا نايم ومسكت بزازها وبقولها انا ببعد عن سماح عشان خطرك من يوم مابقيتي تريحيني انا بحبك اوووي وانا رفعت عبايتها لوسطها وزوبري بحكو من فوق البنطلون وامي ساحت وانا دخلت ايدي علي كسها من تحت البنطلون والكلوت هو الي فارق مابين كسها انا بدعك كسها ولقيت امي بعد دقيقتين بالظبط طلعت ااااااه انا كتمت صوتها وامي بتنزل بكميه كبيره انا ايدي علي كسها والتاني ع بوقها امي ماعرفتش توقف وقعدت ع طيزها وانا شايف بنطلون غرقان انا حسيت للحظه ان ده بول مش عسل وبقولها انتي نزلتي ميه بصالي وقالت لا مش ميه انا قولتلها كل ده عسل ياريتو كان نزل وزوبري ف كسك قالت كفايه بقي خليني اغير انا وقفت وروحت شيلها ع ايدي واودام ابويا وهو نايم دخلتها الاوضه ونيمتها وبقولها عقبال ليله دخلتي عليك وانتي بقميص النوم امي سكته ومردتش وانا طلعت ودخلت اوضتي ارتاح وتفكيري ف امي ازاي انيكها برضاها وهيا الي تكون عايزاني انيكها وتقولي كده بالسانها………

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية وتقابل حبيب الفصل الثامن 8 بقلم عائشة الكيلاني

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *