روايات

رواية عائلة أستاذ ماجد الفصل السادس 6 بقلم ناهد ابراهيم

رواية عائلة أستاذ ماجد الفصل السادس 6 بقلم ناهد ابراهيم

 

 

 

البارت السادس

 

 

امي قالت خلاص ينام معانا بدل ماينام بره
انا لو اختي جوزها كان مسافر كنت هروح عندها
بس جوزها لسه راجع ازاي هروح انام عندهم
ايوه الفيلا فيها كذا اوضه بس مينفعش بردو
انا قعدت ف الصاله وماشاء **** البنتين زي القمر
تؤام وليهم اخ بس متجوز
بس انا كنت بعتبرهم اخواتي يعني
ومفيش اي حاجه مابينا
انا كنت بخلع منهم كنت ادخل الاوضه اقعد فيها
والعجيب ان ماما تدخل وتقفل الباب وتقلع اودامي وتدخل تاخد دش وانا قاعد
وانا بصراحه عايزها بس مستحيل بعد الي حصل انها تسافر مع بابا عشان تتناك وكمان تتصور عشان تتفرج عليهم عادي
علفكره عمي اصلا مش من نفس البلد بس ع كلامهم كانو ف فرح ابن صحبو
وعدو علينا يقعد معانا يومين
انا قاعد وماما طلعت بالفوطه حوليها
وقعدت بتسرح شعرها ووقفت وقلعت خالص ووقفت اودام المرايه وانا عيني ع طيزها
ببص عليها وبص للتلفون
انا شوفت ماما مسكت صدرها وبتضغط عليهم وانا ببصلها وهيا وطت بتفتح الدرج وكسها فتح وهيا فضلت كده لثواني ووقفت وهيا بكل جراءه طلعت ع السرير ونامت جنبي عريانه وبتقول الجو حر اوي
رغم ان المكيفات شغاله والجو في بروده
هيا حطت ايديها ع بطنها وبتحسس عليها كانها لوحدها ف الغرفه
وهيا بتحسس علي صدرها ولقيتها نزلت لكسها وبتدعك في وانا ببص عليها وهيا بتتحرك زي التعبان وانا ببص عليها وزوبري وقف اوي

وهيا فضلت كده دقايق ولقيت شلال بينزل من كسها وهيا مسحت كسها وقامت شالت الملايه انا قومت لوحدي هيا كانت مسحت كسها بالملايه
اودامي وقامت لبسه كلوت فاتله وستيان ولبسه شورت لحد فخادها ولبست بجامه وهيا طلعت
انا زوبري كان صاروخ انا دخلت الحمام ماما كلوتها ورا الباب حرفيا كان كلو عسل ريحتو وشكلو
انا اخدتو حطيتو ع زوبري وبضرب بيه عشره
والمفاجاءه حرفيا لما شوفت ماما وقفه بره انا نسيت اقفل الباب من استعجالي وهيا شافتني وهيا دخلت وبتقولي قولي وانا اساعد
بقولها اسف لقيتها بتقولي بتتاسف ليه ياعلي انا ماما انا بعدت الكلوت ودخلت زوبري
وهيا قالت كده هتتعب لازم تنزل انا بقولها لا عادي وخرجت وهيا طلعت ورايا
وقالتلي هتطلع كده قولتلها مش طالع اصلا
قعدت وهيا قالت خلاص ادخل كمل الي كنت بتعملو انا بقولها مش هعمل حاجه
ماما قالت مينفعش ياعلي كده هتتعب صدقني وانا هساعدك من بعيد
مردتش هيا قعدت ع الكرسي وقربتو من السرير وفتحت رجليها وهيا ع السرير وبتدعك كسها وقالت يلا اتفرج علي وانت بتدعكو انا مردتش وهيا مكمله وقفت قلعت كل الي تحت وفتحت رجليها وبقت تدعك كسها وبصالي وزوبري وقف وكسها يجنن
وهيا رفعت القميص وطلعت بزازها وفضلت تدعك وانا مسكت زوبري وهيا عنيها وشكلها هيجانين اووي انا دخلت ايدي علي زوبري وماما بصالي وبتعض ف شفايفها وانا طلعت زوبري الي زي الصاروخ وهيا بتبص عليه وبتاكل شفايفها
وهيا كانها عايزه تهجم عليه ماما بتدعك كسها اةووي وانا براحه خالص بدعكو وبهز في
وهيا بتفتح كسها الواسع
وانا نزلت زوبري لتحت كاني بدخلو
ماما قالتلي حاجه دوبتني
قالتلي علي خليني امسكو بقولها مينفعش قالت البس الشورت وانا همسكو من بره بس عشان خطري انا دخلتو ف الشورت وماما هجمت علي زوبري تمسكو بايديها وكانو مخدرات بتشم في وتبوس في ولقيتها ركبت علي زوبري وكسها رايح جاي علي زوبري وهيا نزلت تبوس خدي وانا بقولها مينفعش بس خلاص ماما هيجانو اووووي
وهيا حرفيا غرقت الشورت بتاعي وانا كاتم بوقها
وهيا بتقولي بصوت مبحوح نكني نكني ياعلي انا بقولها لا مينفعش وانا لما هيا كملت فضلت تروح وتاجي لحد منا نزلت ف الشورت وهيا نزلت تشم لبني وانا وقفت وبقولها البسي هيا قامت وقالتلي كلمه غيرت تفكيري كلو
قربت مني وبكلمه واحده سكتتني
وقالت ايه رايك تنيك مرات عمك
انا ببصلها وهيا بتلبس
وقالتلي بليل ابوك وعمك والبنات خرجين شويه انت اخرج بره قبلهم ورجع تاني لما ارن عليك
انا بقولها وايه المطلوب
قالت مفيش حاجه انا سكت وماما قالتلي ادخل خود دش وغير هدومك
انا اخدت دش وغيرت وانا مش مصدق الي ماما قالتو بس انا مفيش ف ايدي حاجه
انا نمت وبليل صحيت لبست وطلعت سلمت عليهم وبابا قالي انهم خرجين تعالي معانا انا اتاسفت منهم وطلعت وطلعت عند واحد صحبي لعبت بلاستيشن لحد ماما رنت وقالت تعالي
انا رجعت البيت ومش عارف اعمل ايه
فتحت الباب وشوفت مرات عمي وماما بيلحسو لبعض الباب مفتوح ومررات عمي مليانه شويه
وكسها مليان وطيزها كبيره
وصدرها ملبن انا شايف المننظر وماما شافتني وهيا راحت بتقولها يلا خبي عيونك انا بسمع الكلام
ولقيت مرات عمي خبت عيونها بالبتاعه بتاعت النوم ونامت علي ضهرها وهيا بتقول هو كبير ولا صغير
قالتلها ف العشرين
وانا دخلت وماما قالت اقلع ونيكها بسرعه قبل ماجوزها يرجع
انا قلعت خالص فوق وتحت وماما قامت وقالتلي بصوت واطي اوعي تكلمها نيكها وبس
انا طلعت ع السرير ومرات عمي فاتحه رجليها وكسها ابيض اووووي وانا نزلت مابين رجليها بحسس علي كسها ونزلت الحس ف كسها وهيا مسكه دماغي وانا بلحس اوووي وهيا ااااه اااااه كمان كمان وانا باكل ف كسها اكل ومش مصدق وانا شوفت ماما طلعت وقعدت بكسها علي وش مرات عمي وانا بلحس ف كسها ودخلت صباعي ف خرم طيزها ودخلت التانيه وهيا بتلحس كس ماما وانا ببوس حولين كسها وبمص شفايف كسها وانا روحت طالع عليها وماسك زوبري وبخبط علي كسها وروحت بحكو ف نص كسها رايح جاي
وحطيتو علي خرم طيزها ودخلتو ف طيزها اوووي وفضلت انيك طيزها بسرعه وهيا اااااااه طيزها كانت ضيقه اووي كانها ماتناكتش فيها
وانا مكمل لحد ماما قامت سمعت اجمل اهات
مرات عمي اااااااااه بتعمل ايه وماما بتبص قالت مش هنا وانا مكمل ونمت علي مرات عمي وبمص شفايفها وبنيكها ف طيزها وهيا بتقولي طيزي لا
وانا بمص شفايفها وفضلت انيك طيزها وزوبري خرج وانا لقيت ماما قالت نام ع ضهرك خليها تمص زوبرك انا ننت ع ضهرها ولقيت مرات عمي فضلت تمص زوبري وسمعتها بتقول
انا عايز اشوف زوبرو ي سلمي عايزه اقلع البتاع ده ماما قالتلها مينفعش
وبعد ثواني لقيت ماما طلعت قعدت علي بطني وضهرها ليه وشالتها من ع عنيها ومرات عمي قالت زوبرو يجنن ي سلمي ونزلت تمص في وماما بتحك كسها ع بطني وبعد دقيقه ماما رجعت وكسها اودام وشي وهيا بتمص زوبري من مرات عمي وانا ساكت
وانا شايف كسها وطلعت لساني لمست كسها ومسكت طيزها وفضلت الحس ف كسها اووووي وماما بتمص زوبري ومررات عمي ع بضاني
وانا دخلت صباعبن ف كس ماما وفضلت انيكها
وصوتها مكتوم ف المص ومرات عمي تقولها خليني امص شويه وامي وقفت تاني ومرات عمي بتمص وانا لقيت ماما غطت وشي بعبايه عشان مرات عمي ماتشوفنيش وماما قامت ولبست مرات عمي البتاعه ع عنيها تاني ومرات عمي طلعت ع زوبري
وفضلت تنط وماما بتمص بزها واحنا ف الوضع ده وماما قربت مني ونامت جنبي وبتمص شفايفي وهيا بتقولي مبسوط ياحبيبي وانا بمص شفايفها
وماما بعدت وحرفيا لقيتها قعدت ع الكرسي وبتتفرج علينا وبتلعب ف كسها وحاسس انها زعلانه وانا شوفت عنيها بتدمع وانا زعلت اوووي بصراحه انا فضلت تحت مرات عمي وهيا نزلت ع زوبري وانا بعد شويه نزلت ف كسها وهيا مبسوطه وانا اخدت هدومي ولبست بره ومعرفش حصل ايه وطلعت وبعد ساعتين رجعت عادي وهما لسه مرجعوش
ومرات عمي مبسوطه وماما قاعده ببجامه وكام مفيش حاجه وانا سلمت عليهم
وانا دخلت الاوضه ونمت وصحيت ع اهات وانا شوفت بابا نايم فوق ماما وبينيكها
انا لقيت ماما بتبصلي وهيا مسكت ايدي وانا ببصلها وهيا قالت انت صحيت ياحبيبي
انا لقيت بابا بيبصلي وبيقول انا قولتلها علي هيصحه بس انت عارف امك
وهيا قالت كمل ده ابني حبيبي وانا ساكت وهيا بتحاول تقرب مني وهيا فعلا قربت
وقالتلي وبابا بيبوس فيها
علي خليك معايا ياعلي انا عايزاك
وبابا بيقول ااااه عايزاه ازاي ياسلمي
هيا قالتلو انا عايزاه حبيبي وعشيقي وابني
وهيا بتبصلي وقالتلي مش مهم تنكني بس خليك ف حضني نفسي احضنك زي زمان وبتتكلم ماما وانا روحت هاجم ع شفايفها وبمص شفايفها
وبابا بيقول ايوه كده بوسها اووووي امسك بزازها بينيكها وهو بيتكلم معايا
وماما مسكه راسي وهيا قالت لجوزها قوم ياماجد
هو قام وماما بسرعه مابين رجلي ونامت فوقي وبتبوس وشي وبتقولي علي انا مش عايزاك غير مبسوط وانا راضيه ماتنكنيش بس خليني نرجع زي الاول تاني انا بحبك
انا اخدت شفايفها ف بوسه وبابا لقيتوو بينام فوقها وهيا بتقولو طيزي براحه زوبرك وقف ليه كده وهو بينيكها وهيا قالتلي ابوك كانو اخد منشطات وانا وماما بنبوس بعض ولقيت الباب بيخبط ماما قالت نام ياعلي انا عملت نفسي نايم
واتغطيت وماما فتحت الباب ولقيت مرات عمي بتقول بداتو من غيري
ايه ده وعلي كده هيصحه
ماما قالتلها واخد حبايه تنوم جمل
لقيت مرات عمي بتقول ل بابا
بدات من غيري ياراجل
وانا شوفتها بتمص زوبرو وهو بيقولها اخويا نام قالت من بدري ولقيت بابا نيمها ع السرير وبينيكها وماما نامت جنبي عريانه انا عدلت الجنب نحيت ماما وبابا بيبوس مرات عمي وراكب عليها
وانا طلعت زوبري وبعد البطانيه شويه قربت من ماما بوسطي وانا ماسك زوبري ولمس طيز ماما وهيا بتبصلي ورفعت رجليها شويه وانا بحك زوبري ف كسها وهيا راحت براسها ع مرات عمي عشان ماتشوفش وانا بحك زوبري ف كسها راس زوبري بتدخل ف شفايفها وبابا شاف ماما بتبوس مرات اخوه وشافني لقيتوو بيرفع رجل ماما وشاف ايدي وانا ماسك زوبري وبدعك ف كسها بزوبري
وهو بينيك مرات عمي وبيقولها عجبك الزوبر، الي ناكك انهارده ومراات عمي ااااه اوووي انا نزلت مرتين من زوبرو يابختك بيه ياسلمي
ماما بتطلع اهات مكتومه
وبابا نزل بيقول ل مرات عمي
وحشتيني ي شرموطه وهو بينيكها وهيا قالتلو وانت ماشوفتكش من زمان وفضل ينيكها لحد منزل ف كسها وانا لسه بحك زوبري ف كسها وانا زوبري مابين فخاد ماما وكسها احساس جميل
وماما قفله رجليها ع زوبري لحد مرجعت زوببري ونزلت ع كسها وطيزها وبابا شاف لبني مابين كس ماما لقيتو راح فتح رجليها ومسك زوبرو واخد لبني من علي كسها ودخلو بزوبرو جوووه وماما مبسوطه ومرات عمي مش عرفه ايه بيحصل
وبابا بعد ماخلص مسح كس ماما وقامت مرات عمي لبست وخرجت وبابا قام وماما بسرعه قامت بعدت البطانيه ومسكت زوبري تمص في وتنضفو
ومبسوطه وهيا بتمص وطلعت نامت ف حضني وكانت فرحانه لدرجه انها اخدتني ع الحمام ونضفتني وبتبوس كل جزاء فيا وانا من هيجاني زنقتها ف الحيطه وزوبري مابين شفايف كسها وانا بقولها ليه روحتي لحد تاني وانا عايزك
وهيا قالت انا اسفه ياعلي غصب عني
وانا بحك زوبري طالع وبدخلو
وانا فضلت انيك كسها من بره وفخدها وبكلمها وهيا وقفه وهيا قالتلي علي ابوس ايدك سامحني وخليني معاك وماتحرمنيش منك ابدا
انا رغم اني كنت زعلان بس كلامها مخليني حاسس اني متحكم فيها انا بقولها بابا بره عايزك تدلعيني اودامو وهيا قالت عيوني اخدتني من ايدي وبابا لابس شورت وماما قعدتني جنبو
وقالتلي من انهارده انت راجل البيت وانا مراتك وبس ولقيتها بتبوس زوبري
وبابا بيقولي يابختك ياعم علي
ماما بتبوس بضاني وزوبري ولقيتها بتقولي انا عايزه انام حضنك تاني بس بكره في مفاجاءه ليك ولقيتها قاما من الارض وقالتلي بكره عملالك مفاجاءه هتعجبك انت قوم البس يلا
لبست ونمت وماما حضنها من ورا وطول نص ساعه كامله بحك زوبري ف طيزها وهيا مبسوطه لحد مانمنا تاني يوم صحيت متاخر وماما ومرات عمي وكلهم بره قاعدين قعدت معاهم واليوم تمام وعرفت منهم انهم هيقعدو اسبوع رغم ان انا كنت زعلان بس مبسوط اني رجعت ل ماما
الساعه 4 ماما دخلت الاوضه وانا قاعد رقصتلي وانا نايم ببص عليها وهيا طلعت نامت فوقي وبتبوس شفايفي وقالت انهارده هيكون جماعي بقولها ازاي
قالت هتنيك عمتك وبابا هينكني
بقولها وعمتي هتشوفني قالت ايوه
هيا عرفه انك الي كنت معاها
بقولها طب وليه عملتي كده قالت عشان هيا كانت محروجه منك بس خلاص مفيش احراج هو اسبوع هنقضيه مع بعض
انا قولتلها خلاص عادي مش مشكله
قالتلي انا معرفاها انك مش بتنام معايا
قولتلها ماهو ده الي حصل
قالت يعني ممنوع تحط زوبرك ع كسي وكده بقولها بس هتمصي زوبري معاها
قالت طبعا ده انت راجل البيت كلو
انا ببوسها وهيا قالت بحبك اوووي
واااه لو حبيت ف اي وقت تتحرش بمرات عمك برحتك بقولها بجد قالت بجد جرب وهيا مش هتكلمك وبعد المغرب دي كانت اول **** بيه
لما لقيتها داخله وهيا لبسه بجامه
وشافتني قاعد ولقيتها بتقولي ازيك ياعلي ماما قالتلي ان ليه صور هنا انا فهمت قصد ماما انا وقفت وبقولها في كذا صور شوفي كده هنا هيا بتبص ف الدولاب انا وقفت وراها وحطيت زوبري علي طيزها ولازق فيها وبقولها قصدك دول
ووريتها صور ماما وهيا بتتناك من حبيبها وهيا قالت لا دول شوفتهم وانا مسكت وسطها وبحك زوبري وهيا قالتلي جوزي بره ياعلي انا عدلت وشها وببوسها وهيا مش بتعمل حاجه ونيمتها ع السرير وببوس شفايفها وانا برفع البجامه وتحت الستيان طلعت بزها وهيا عماله تقول حد يدخل وانا بمص بزها الكبير ولقيت ماما دخلت وقفلت الباب وقالت ليه مش دلوقتي ياخربيتك هتفضحنا وقفت وعمتي مبسوطه وقالتلي ده انت طلعت قوي ياخربيتك ده انا هجوزك بنتي
امي قالتلها ولا عايزين حد فيهم ياختي
ومرات عمي قالت احسن وعدلت هدومها
وخرجت وماما قفلت الباب ولقيتها بتقولي سيبك منها الحربايه دي
بقولها ليه مع انهم حلوين يعني
قالت مش بالحلاوه ياعلي ماتعرفش حاجه بقولها ف ايه قالت ده سر البنات دي ملعوب فيهم بقولها ازاي
قالت افهم الاتنين مفتوحين من ورا
بقولها بجد قالت ايوه
بقولها من مين قالت من صحابهم اتمسكو ف شقه بقولها ازاي
قالت واحد كان بينام معاهم الاتنين وفاتحهم من ورا وامه دخلت عليه وهما قلعين وكانت فضيحه
بقولها ومحصلش حاجه جوز ولا حاجه قالت لا
انا بقولها ماليش دعوه بيهم احسن البس انا قالت جدع وامهم مش تادبهم لا دي وقفت معاهم اودام ابوهم والبنات بيخرجو ومحدش عارف بيعملو ايه انا بقولها خلاص سيبك
وحشتيني وانا بحضنها وهيا بتضحك وانا نمت عليها وبنبوس بعض وهيا حضناني وقالتلي يابخت الي هتتجوزك وتاخدك مني وحياتك لقتلها
انا بقولها وانتي لما اتجوز وانتي تزعلي مراتي هتلاقيني بضربك
قالت هتضرب امك
بقولها ايوه ببوس شفايفها ويقولها هخلي بابا يكتفك وانا افتح رجلك وانتي عريانه ومسك زوبري وضرب بيه كسك اووووي عشان تحرمي
قالتلي ياريت تعذبني بالطريقه دي وانا نمت جنبها وبحسس ع كسها ودخلت ايدي تحت الكلوت وبمص في شفايفها وبدعك كسها وماما ساحت خالص وفضلت كده شويه لحد ما بابا دخل علينا وقال ايه ياسلمي مش اتفقنا ع بليل امي قالت وقالت الواد متعرفش عمل فيا ايه
ضحك وقال الواد بردو ولا انتي الي عايزه كده
امي عدلت هدومها وابويا قالي نام عشان عمك سال قولتلو نايم
انا نمت ع السرير معرفش قد ايه بس صحيت ع ايد ماما بتقولي علي يلا الناس نامت……..

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية لارا واسد - ما دار عاد الفصل الاول 1 بقلم اسما السيد

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *