روايات

رواية عائلة أستاذ ماجد الفصل الثاني 2 بقلم ناهد ابراهيم

رواية عائلة أستاذ ماجد الفصل الثاني 2 بقلم ناهد ابراهيم

 

 

البارت الثاني

 

 

انا قاعد مستني بره وقاعد مش علي بعضي
مش مصدق الي بيحصل ومش عارف هعمل ايه
بعد شويه ماما بتنادي عليه انا زوبري كان وقف خبيتو مابين فخادي ودخلت الاوضه وانا شايف ماما نايمه علي بطنها لبسه كلوت يدوب مغطي جزاء صغير من طيزها وبدون اي ستيان
انا دخلت وهيا جنبها علبه
قالتلي خود العلبه دي وفضي منها ع جسمي
ودعكو جامد انا بقولها حاضر
وقفت جنبها وانا زوبر وقف رافع الشورت
وماما وشه نحيتي
وانا مسكت العلبه كانت فيها حاجه زي العسل تقيل
نزلت ع ضهرها شويه واخيرا لمست ضهرها بايدي وهيا قالتلي بايدك الاتنين
انا بايدي الاتنين بقيت ادعك ف ضهرها
وهيا ايديها تحت وشها وتقولي جامد وانا وصلت لكتفها وهيا اممممم لقيتها بتقولي تحت باطي ياعلي انا بايدي الاتنين وبعمل تحت باطها وهيا مرتاحه
وانا بقولها ماما هو فين بتاع المساج
اخدت نفس وقالت سافر ياحبيبي
بقولها طب وليه بابا مش بيعملك المساج
قالت بابا دايما مشغول وانا جسمي بيوجعني ولازم حد يعملي مساج علطول
انا زوبري بيشد وبقيت اضغط اكتر
وبقولها بعد كده انا الي هعملك مساج
فتحت عنيها ولمحت زوبري
فضلت تتكلم معايا وعينها ع زوبري
وبتقولي ياريت ياحبيبي عشان انا تعبانه اوووي جسمي متكسر
انا وصلت لاخر ضهرها وهيا قالتلي كمل ياعلي
قولتلك ماتسبش حتي ف جسمي
انا شايف طيزها مرفوعه لفوق وشكلها يجنن
انا مسكت ازيت وهيا رفعت رجليها وقالتلي ابداء من رجلي انا رجعت لورا وبدعك ف صوابع رجليها وانا بنزل لتحت وهيا فتحت رجليها وقالت اقلع الشورت بتاعك لو لابس بوكسر عشان مايبقاش كلو زيت انا قلعتو وقلعت التشيرت كان ع الحم
زوبري وقف اوووي ف البوكسر
ماما بتبص لورا وشافتني لابس البوكسر بس وطلعت مابين رجليها وهيا قالتلي حط زيت وكمل ياعلي انا كملت وفضلت ادعك ف طيزها وهيا دخلت الكلوت مابين طيزها وقالتلي كمل فضلت كده وانا زوبري مولع نااااااار
خلصت وماما قالتلي خليني انام ع ضهري
انا نزلت وزوبري وقف اووووي حجمو واضح من البوكسر ماما بتبصلي وبتقولي كمل ياحبيبي انا شايف بزازها اودامي حلمات وردي ووقفه وانا ببلع ريقي وماما قالتلي خليك من ورا الاول انا رجعت ورا وبدات من ركبتها وكملت بس انا انصدمت لما شوفت بعيني حاجه بتنزل من كس ماما ع السرير وانا بدعك بنطها وفوق كسها وحرفيا تحت كسها في عسل كتير نزل انا ببص لماما كانت مغمضه عنيها كانها بتتوجع انا مش مصدق زوبري صاروخ
وبعد ثواني ماما قالتلي علي
بقولها نعم قالتلي مادعكتش هنا ليه وبتشاور ع كسها انا انصدمت وبقولها عشان مينفعش ماما قالتلي لا اعملي ولقيتها بتقلعو وشوفت كسها بيلمع
وهيا بتقولي شوف عملت ف ماما ايه وعسلها كان واضح وانا بقولها اسف
قالتلي لا ياحبيبي انا كده بكون مرتاحه
انا ساكت وهيا نامت وهيا قالتلي يلا ياحبيبي بايدك الاتنين ادعك تحت وحولين كسي
انا سمعت الكلمه جسمي بيرتعش
انا حطيت زيت ع كسها وماما فتحت رجليها
وانا زوبري وقف اوووي وانا لمست كسها وهيا طلعت اااااه وجعت قلبي بقيت ادعك ومش عارف اعمل ايه لدرجه اني فضلت ادعك ف كسها فتره وانا حسيت اني خلاص عايز انزل
وصابعي لاول مره احركو علي كسها وماما طلعت اممممم حلو اوووي ياعلي كمل انا وقف ومكمل وبعد دقيقه وانا مكمل حسيت برعشه ف ماما ولقيت كسها بينزل عسل وهيا بتطلع ااااااااه عاليه وانا بعدت عنها وهيا بتاخد نفسها وايديها علي بزازها ضغطها عليهم وانا من المنظر لقيت زوبري بينزل لوحدو وماما شافت بوكسري غرقان وهيا فضلت تبص عليه وهيا مسكت ايدي بايديها وقالتلي مالك بقولها مفيش قالت طب كمل انا حطيت زيت
وبدعك بطنها لحد موصلت لصدرها ماما هيا الي حطت الزيت وقالت ادعهكم اووووي ياعلي
انا لقيتها بتمسك ايدي وبتحطهم ع صدرها وقالت محروج من ايه ياخايب انا ماما
انا ايدي مسكه بزازها وبضغط عليهم وهيا اممم انا فضلت ادعك فيهم واحب شعور حلماتها الي ف كف ايدي انا فضلت كده شويه ولقيت ايد ماما بتروح لكسها بتحسس عليه انا عرفت ان ماما تعبانه انا نزلت بكف ايدي لبطنها وحطيت ايدي علي ايد ماما ده كان كفيل تخلي ماما تفتح عنيها وتبصلي
انا مش عارف عملت كده ازاي بس ماما قالتلي ادعك كس ماما ياعلي
انا حطيت ايد علي كسها وبدعك في وصباعي مابين شفايف كسها رايح جاي ماما بقت تطلع اهات
وانا مكمل وزوبري بيشد واضح من البوكسر واخيرا دخلت صباع ف كس ماما وهيا كانها اضربت طلقه انا اتاسفت وبقولها غصب عني وهيا قالت كمل انا بصباعي فضلت انيكها وهيا بتضغط علي بزازها
ولقيتها قالتلي علي ببصلها وهيا قالتلي نام فوقي بقولها ازاي قالت نام بجسمك ع جسمي جسمي وجعني انا استغربت وهيا قالتلي مالك مانت لابس اهو مردتش وهيا قالت نام بجسمك فوقي زي ماكان بيعمل بتاع المساج انا حسيت بغيره لاول مره
وانا طلعت وماما مبسوطه ونمت عليها وزوبري وقف اووووي وهيا قالتلي نام انا كنت وقف علي ايدي كاني بلعب ضغط والحمل كلو ع زوبري الي ع بطنها بس ماما لما قالتلي نام بقي صدري فوق صدرها ونفسي ف نفسها حتي زوبري هيا قالتلي انزل تحت شويه وده خلاني زوبري فوق كسها وهيا حضنتني وقالت اضغط بجسمك اوووي ياعلي
انا بقيت احرك جسمي يمين وشمال عليها
وانا شايف ماما بتعض ف شفايفها وانا مكمل وزوبري حاسس انه هينفجر وانا نزلت تاني وامي عرفت لما جسمي اتهز وهيا مبتسمه وبتقولي نزلت انا مردتش وهيا بتبوس خدي وقالت يلا قوم كفايه كده انا وقفت وبوكسري بايظ خالص ماما قالت يلا روح اتشطف
انا طلعت فرحان اووووي انا غرفتي فيها حمام وغرفه ماما كذالك انا خلصت ولبست وطلعت لقيت باب ماما مفتوح دخلت سمعت صوت الدش دخلت الاوضه وشوفت ماما وقفه وبتدعك ف كسها

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية ايروتومانيا هوس العشق الفصل الأول 1 بقلم شاهيناز محمد

3ZPuzMX.md.jpg
3ZPuMKu.md.jpg فضلت كده شويه لحد مانزلت من كسها عسل
انا فضلت اتفرج وهيا بتتشطف انا خرجت وقعدت ف الصاله وهيا خرجت ببنطلون فيزون وتشيرت نص بزازها واضحه ماما كانت مبسوطه عملت عصير وانا بقولها بكل جراءه هو بتاع المساج كان بيعمل كده معاك
بصتلي وقالت ايوه انا لازم يتعنلي مساج عشان جسمي انا بقولها بعد كده محدش هيعملك مساج غيري ابتسمت وقالت حاضر
بس تسمع كلامي لو عايزني اخليك تعملي علطول
بقولها حاضر انا خرجت للدرس ورجعت وماما مع اختي ف الصاله قاعدين اختي قاعده بقميص نوم
وهيا بتقولي اهلا بسيد الرجاله انا استغربت الكلمه
اختي معملتها اتغيرت وبليل قالت ل ماما انا شويه وماشيه عايزاك ف حاجه
وقالتلي خلي البت معاك
وانا قاعد ولما قربت من الباب سامع صوت اهات خرجو بعد 20 دقيقه تقريبا اختي خرجت الاول وشعرها منكوش وحرفيا كانها كانت بتتخانق
وانا بقولها مالك عمله ليه كده ضحكت وقالت خليك ف حالك وهيا بتضحك وانا لقيتها بتلبس عبايتها السوده تحت منها البنطلون الفيزون وتشيرت بس وربطت العبايه
وانا بقولها اجي اوصلك قالت لا انا لقيتها خرجت وانا بقرب من الباب شوفت ماما نايمه ع بطنها وعريانه وانا فضلت ابص عليها وهيا شكلها نامت
او تعبانه وانا دخلت وماما شافتني وقالتلي تعال ياعلي انا شوفت كسها وروحت عند وشها وهيا قالتلي شوف اختك بتعمل فيا ايه
انا ساكت وهيا قالتلي عايزه اخرج شويه تعال نخرج سوا قولتلها ماشي هيا نامت ع ضهرها ولقيت اثر عضه ع بزها وهيا مخدتش بالها وانا بقولها ده ايه
قالت اختك الزباله
انا سكت وبقولها هستناك لما تلبسي
طلعت بره ودخلت لبست وماما لبست بنطلون جينز وقميص يجنن وشعرها ناعم
اخدتها ونزلت ركبت العربيه
وطلعت لفينا شويه وروحت كافيه ع البحر
شربنه قهوه ماما كانت زي القمر لدرجه ان الناس كانت بتبص عليها
وانا مبسوط يجمالها
فضلنا نتكلم شويه وركبنا العربيه وماما فتحت زرار القميص شوفت شق بزازها
ورجعت الكرسي لورا وانا مركز ع الطريق
ووصلنا ودخلنا البيت وماما لبست قميص نوم وانا لبست شورت وفانله وقعدنا اودام الشاشه
وانا شغلت قناه رقص وماما لما شافتني كده
قالتلي بتحب الرقص هزيت دماغي وعيا قالتلي تحب ارقصلك انا بقولها مينفعش هيا قالت
هو ايه الي مينفعش ولقيتها قامت وربطت وسطها او طيزها وفضلت ترقص وزوبري وقف عليها وهيا بتهز ف جسمها
وبزازها بتتهز زي الجيلي ولما خلصت
انا قاعد وزوبري وقف وهيا بتبص عليه
وانا بقولها ماما هو اختي نجوي ليه بتعضك هنا
ضحكت وقالت اختك دي مش بتشبع
بقولها مش فاهم قالت تعال قعدت جنبها وهيا قالتلي انت مش صغير انا عايزاك تفهم
في ست بتحب جوزها ينام معاها كل يوم ودي زي اختك بقولها بس جوزها بيسافر قالت ايوه
هيا بتاجي هنا بتعوض
بقولها ازاي ضحكت وقالت انا كمان جوزي مسافر هيا بتاجي هنا عشان منحتجش لراجل
انا هزيت دماغي
هيا قالتلي بكل جراءه انت مش كنت بتتفرج عليه وانا ف الاوضه كل ده بسبب ابوك انا محروج اووي وهيا مسكت ايدي
وقالتلي بتاع المساج ده كان بيريحني
انا ببلع ريقي وبقولها عايز اريحك زيو هيا قالتلي بس ده مينفعش انت ابني
انا بقولها انا شوفتكم مع بعض هيا قالت بتبص عليه ياعلي
قولتلها انا سمعت صراخك فشوفتكم مع بعض قلعين
قالت وانت نزلت لبنك علي الارض انا ماتكلمتش وهيا قالت انا شوفتك علفكره وعيب تبص ع ماما
انا بقولها انا اسف
هيا عطتني بوسه جنب شفايفي وقالتلي
بلاش نعمل زي بتاع المساج خليني زي ماعملنا اخر مره عشان مينفعش انا امك
وانا بقولها ماشي
هيا بتقولي بس بعد كده امسك نفسك شوي انا مش هفضل اغسل ف هدومك الداخليه
انا ابتسمت وبقولها حاضر وهيا عطتني بوسه لاول مره ع شفتي وقالت بكره بابا راجع هتعملي مساج بعد الضهر هو هيرجع بعد العصر
بقولها ماشي وهيا قالت انا نازله عند اختك شويه عشان نروق شقتها بقولها ماشي بس خالي بالك من نفسك مدام بتعضك كده
ضحكت وقالتلي بكره هقولك عضتني فين تاني وهيا ضحكت وانا بقولها فين
قالت بكره هتشوف………

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية نبضة صامته الفصل التاسع 9 بقلم ندى رأفت

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *