روايات

رواية عائلة أستاذ ماجد الفصل الأول 1 بقلم ناهد ابراهيم

رواية عائلة أستاذ ماجد الفصل الأول 1 بقلم ناهد ابراهيم

 

 

البارت الأول

 

 

كنت معرفش يعني ايه تحرر ولا يعني ايه جنس
كنت ١٨ سنه وانا عايش مع ابويا وامي
واختي الكبيره متجوزه سالم جيران
حالتنا الماديه فوق الممتاز
عندنا عربيتين وبيتنا كبير بجنينه وسور وجوز اختي عندو فيلا ف نفس المنطقه
انا ف مدرسه لغات
بابا 49 سنه اسمه ماجد
وماما سلمي 42 سنه
واختي نجوي 25 سنه
وانا علي ١٨ سنه
انا كنت عايش حياتي مدلع ومبسوط
عندي كل حاجه بطلبها كنت مدلع بسبب ماما
لما بيكون عايز اي حاجه مش بتتاخر
عشان انا الابن الي كان نفسها في مع بابا
والصغير كمان
انا بنسبالي كان عادي اشوف ماما ببنطلون فيزون والكلوت واضح عليها
انا اتعودت علي كده واختي كمان كانت لما تاجي بتكون اوسخ من ماما بتلبس شورت قصير ونص بزازها بره زي الملبن وكمان بترضع بنتها اودامي عادي بالحلمه الوردي كنت بخرج من البيت للمدرسه وبرجع علي الساعه 3 العصر
كنت طيب ف نفسي كده لدرجه اني لما اعرف ان ماما ف الغرفه الصغيره بتاعت المساج مع راجل غريب ده كان عادي وبابا عارف فبنسبالي عادي
ولما كنت بسمع اهات ماما عادي لما كنت بسالها بتقولي من تعب البيت
ماما مش بتحب موضوع الخدمات ده خالص
انا كنت بكون قاعد ف الصاله وشوف الراجل خارج وماما تخرج جسمها عرقان وكانها كانت بتجري وتدخل الحمام تتشطف وبتبقي مبسوطه
انا مكنتش اعرف اي حاجه ماليش صحاب كتير ماما هيا صحبتي بتاع المساج ده كان كل اسبوع مره
وممكن ياجي علي ع حسب ماما
يعني ف ايام كتير بتكلمو بياجي مثلا بكون بذاكر وبسمع اهات
وبابا بيكون عارف وهيا بتقولو بتاع المساج جاي
بس انا كان عندي فضول ايه بيحصل
وده الي غير نظرتي خالص ل ماما
الاوضه الي ماما فيها فيها شباك صغير انا دخلت الاوضه التانيه والصوت ارتفع عشان قربت من الشباك
وانا ببص بطرف عيني وشوفت منظر اول مره اشوفه ف حياتي ماما نايمه ع بطنها وقالعه خالص والراجل قالع وجسمهم كانو عليه زيت وهو نايم عليها وهو بيرفع نفسو وبينزل جامد عليها وهيا اااااااااه
انا بسمع الاصوات ومش مصدق وبعد ثواني امي قامت ولقيتها بتنيمو ع السرير وراحت مابين رجلو بتمصو زوبرو الكبير كان طويل
وهيا بتبلعو كلوو وانا مش مصدق ماما بعد شويه ركبت عليه زي الحصان وفضلت كده لحد ماسمعتو بيقولها هنزل وهيا نزلت ع الارض وهو وقف ونزل علي وشها وبزازها حاجات بيضه
وهيا مبسوطه وبتاخد من وشها بتحطو ف بوقها
ولقيت ماما وقفت وبتبوسو وراحت عند شنطتها طلعت فلوس بتعطيلو ولقيتها بتحط 200 جنيه ف كسها والراجل نزل مابين رجليها اخد الفلوس غير الفلوس الي اخدها بايدو بس انا شوفت منظر غريب
لقيتو كانو بياكل ف كسها وماما وقفه مبسوطه ومسكه شعرو وفضل كده فتره لحد ماشوفت ماما بتدعك في كسها وهو فاتح بوقه وماما بتنزل حاجه من كسها وهو بيبلعها كلها وانا اول ماشوفتو وقف وراح منزلهم ف بوقها الي بلعو وماما وهو بيبوسو بعض وهو مسك فوطه بيمسح جسمو وماما مسكت بتاعو وانا لقيتها نزلت تاني بتبلعو وبتبلع بضانو وهو بيقولها خلاص بقي نضيف وهيا قامت ولقيتها بتحضنو وهو مسك طيزها وبيضربها وهيا بعدت وهو بيلبس انا خرجت براحه ودخلت الاوضه
وانا مش مصدق الي حصل
بس في حاجه غريبه اول مره تحصل معايا
انا بتاعي وقف اووي وكل مافتكر ماما بيوقف
عدت اكتر من سنه ع الحال ده لا وكمان ايام كتير بابا بيكون موجود ف البيت ولما كانت ماما بتخلص تخرج تقعد جنب بابا وتبوسو من شفايفو
بس مستحيل كنت اتخيل ان ماما وبابا يكون معاهم راجل ف السرير
كنت نايم لما صحيت سمعت صوت اغاني طلعت ولسه داخل ع الصاله شوفت ماما لبسه قميص نوم وبترقص انا رجعت ورا خطوتين
كنت خايف اقدم شويه واتفرج
بس في صوت راجل معاهم واكيد ده صوت عم حسن بتاع المساج
بس بيعمل ايه هنا الساعه 1 بليل
بس الجواب عرفتو لما قام وانا شوفتو حضن ماما من ورا وبابا قاعد وهو بيمسك صدرها وطلعهم وبابا وقف اودام ماما وبيبوسها وانا مش مصدق الي بيحصل
ماما ف النص وانا شوفت بابا والراجل كل واحد بيمص ف بز انا لقيت الراجل شال من وانا رجعت ودخلو الاوضه وبعد دقايق سمعت اهات عاليه حولت اشوف بس معرفتش بس الي كنت سامعو اهات وماما مبسوطه وبعد 5 دقايق تقريبا سمعت ماما بتقول
نزلو علي وشي والصوت سكت وماما بعد شويه خرجت وهيا عريانه خالص ودخلت الحمام
اتشطفت ولقيت بابا والراجل خرجو وهما لابسين الشرات والفانله بس وقعدو وانا ف الاوضه وباصص من طرف الباب وماما خرجت لبسه روب
ورحت عندهم وانا طلعت براحه وسمعت ماما بتقول بعد كده خدو حبايه شغل الخمس دقايق ده مش هينفع معايا انا كسي وطيزي لسه بياكلوني
بابا قالها مش بتشعبي ياشرموطه زوبرين ومقدروش عليك ماما بتقولهم عايزه راجل بزوبر كبير يفشخني وانا بطرف عيني شوفت ماما رفعه رجليها ع الكنبه وفتحاهم وهيا بتدعك ف كسها وانا شوفت ماما بتنزل حاجه من كسها والراجل قام قلع وفتح رجليها وهيا نامت ع رجل بابا وانا بينيكها وهيا ااااااه كمان وماما طلعت زوبر بابا تمصو وانا طلعت زوبري وفضلت العب في وانا شايف ماما اودامي كده والراجل بينيكها اوووي وهيا بتمص بتاع بابا
لحد مابابا نزل ف بوقها
والراجل فضل ينيكها شويه
وماما فنست وهو دخلو ف طيزها سمعتها بتقولو دخلو ف طيزي ونزل جوه
انا ماسك زوبري بلعب فيها وانا مش عارف ايه حصل ليه ولقيت حاجه بتنزل من زوبري وانا كنت عايز اطلع ااااه عاليه بس كتمت صوتي وانا كنت حاجات بيضه ع الارض وبسرعه دخلت الاوضه وقفلت وانا مرعوب وانا مش عارف ايه الي انا نزلتو ده بس انا مرتاح
بس جسمي تعبني اوووي
مش عارف الاحساس ده اول مره احسو نمت من التعب اول مره اكون كده انام وكتر من وقتي وده كان سبب ان ماما تاجي الاوضه تصحيني بس انا اول مره اشوف ماما بنظره تانيه
انا ركزت ف بزازها الي نصها واضح من القميص ولبسها برموده فيزون وطيزها تجنن
تعرفو الي مخدتش بالي منو ايه ان زوبري كان وقف ووووي ف البوكسر معرفش هيا اخدت بالها ولا لا
بس لما خرجت ببص مكان الارض مكنش في اي اثر للي نزل مني انا خوفت تكون ماما عرفت
وفعلا هيا عرفت وده واضح من كلامها معايا
بقيت راجل ومعملتها اتغيرت بس للاغرب
ماما حركاتها ف البيت بقت غريبه شويه
بس للاسواء
بقت تلبس اشرات بس لنص فخادها وبضي بدون ستيان بزازها واضحه اوووي
وانا فضلت حوالي 3 شهور اراقب الوضع والموضوع بيتكرر وانا بقيت اضرب عشرات وبقيت اتفرج ع سكس واتعلمت حاجات كتير
بس مهما تعمل هتكون ضعيف اودامها وده حصل معايا يوم كنت قاعد بالبوكسر بس وكنت بتفرج ع سكس والسماعه ف ودني وزوبري وقف
كنت ببص ع الفيديو وعين ع الصاله
بس زوبري واضح
وانا وقعت ف موقف محرج اوووي لما ماما دخلت الصاله انا غيرت السكس
وعملت نفسي بلعب ف التلفون بس الي حصل مايتوصفش ماما قعدت جنبي وقالتلي انها عايزه تنام وراحت نامت ع رجلي واتا قاعد وزوبري وقف
وانا مش عارف اعمل ايه بس انا مقدرتش اشوف فخاد ماما البيضه وبزازها الي شبه بره ووضحه اووي من عندي
وجسمي بيقشعر وانا ببص ع طيزها
حاجات كتير حسيت جسمي بيقشعر
وزوبري بينبض وماما عينها ع زوبري وهو بينزل دفعات لبن ف البوكسر وانا مرعوب
ولبني واضح من البوكسر

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية يوسف وهنا - الحب كدا الفصل العاشر 10 بقلم سلمى ابراهيم

ماما قالتلي قوم ادخل الحمام وغير هدومك
انا قايم محروج اوووي
بس امي اتعملت كانو شئ عادي وده طمني اوووي
وانا الموضوع اتطور اكتر ماما الراجل ينيكها ع سرير بابا وهيا عرفه اني موجود
وانا كنت بزعل اوي
ازاي يحسل كده وبابا عارف وماما دلوقتي عرفه اني عارف كل حاجه
واكتر من مره ماما تتناك ف الاوضه بتاعت المساج والشباك الصغير مفتوح كانها بتقولي اتفرج
ماما كانت بتعشق حاجه اسمها نيك ف الكس
زوبرالراجل كان بيخرج كانت تدخلو وتقولو اوووي والراجل ينيك اوووي
ونزل ع طيزها وماما ف لحظه بصت للشباك وانا رجعت وحسيت انها شافتني
انا دخلت الاوضه عندي وخايف لماما تعمل معايا حاجه
بس كالعاده مفيش حاجه والاغرب ان ماما بقت تدلع ع بابا اودامي يعني الاول كان كل حاجه عاديه دلوقتي تقعد ع حجرو هو بيهزر معاها بمسك بزها
حاجات غريبه تاخدو الاوضه بتاع المساج انا اتفرج وهو بينيكها وماما كانها بتفرجني ع جسمها وانا بتفرج بس وانا مشغول ف النيك مخدتش بالي من عيون ماما الي بتبصلي وانا رجعت براحه
ودخلت اوضتي وعملت نفسي نايم وخايف بس محصلش حاجه
يوم ف التاني ف التالت
الموضوع اتكرر مع بابا بس بتتع المساج مبقاش بياجي وده خلاني اشوف ماما بتعمل حاجات غريبه
ماما تقعد وفاتحه رجليها قصادي وكسها واضح
كسها حلو اووووي
وهيا تدخل الحمام اسمع اصواتها وانا بحاول اتفرج بس مش عارف تخرج وهيا واخده دش
فضلت فتره ع الحال ده
بتاع المساج مش بياجي وبابا بشوفو دايما مع ماما
وماما بسمعها لوحدها مش عارف بتعمل ايه بيخلي صوتها عالي كده
واخيرا ماما دخلت اودامي الاوضه كنا الساعه 3 العصر
وانا شوفتها دخلت الاوضه الي بتعمل فيها المساج وانا فضلت شويه وروحت اشوفها من الشباك وانا عارف انها عرفه اني بتفرج بس انا مبسوط
انا بتفرج علي ماما وهيا بتقلع وهيا عرفه اني بتفرج وقعدت ع السرير ولقيتها طلعت جزره وانا متحمس وهيا بتمص فيها رغم ان الجزره كبيره هيا بتحاول تمصها وانا لقيتها قعدت وفتحت رجليها واجمل منظر اودامي ماما بالخياره وبتحكها ف كسها

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية فاطمة وسامح وشاهندا - زوجتي الفلاحة الفصل الخامس 5 بقلم كوثر علي

3ZNtPV9.md.jpg
انا شايف المنظر يجنن
وماما تبص نحيتي بطرف عينها وانا بتفرج عليها
فضلت كده تحك ف كسها وتضرب بيها كسها
وانا بلعب ف زوبري
وهيا بتفتح كسها بصباعين وبايديها التانيه تفت عليها وحطتها ع كسها وفضلت تدعك في كسها الي شكلو يجنن انا المنظر مخلي زوبري مولع ولقيتها مسكت الجزره ودخلتها ف كسها للاخر و5 دقايق نااااار مابتطلتش نيك واهات لدرجه ان انا نزلت لبني ع الاخر وزوبري لسه وقف
وهيا فضلت كده ونامت وفاتحه رجليها والجزره ف كسها بتلمع من عسل كسها
ماما رجعت تاني تكمل وتزيد ف السرعه ولقيتها بسرعه خرجتها وكسها بينزل شلال ف الجو وهيا بتقفل رجليها وانا مش قادر من المنظر
كنت باخد نفسي بالعافيه
وهيا ارتاحت ومسحت كسها بكف ايه وبتلحسو
ولقيتها تاني مسكت الجزره ودخلتها ف طيزها وبتدعك كسها

3ZOnjx1.md.jpg
ماما بتطلعها وتدخلها وانا بتفرج وزوبري عمود وقف
وهيا ترتاح ثواني وترجع تكمل وانا ماسك زوبري
وكان سخن اووووي ماما تنيك نفسها وانا ادعك زوبري وهيا وقفت ومسكت صدرها وبتضربهم وبتبص نحيتي ولقيتها فنست ع السرير وطيزها نحيتي ورجعت تنيك نفسها تاني وانا بتفرج وبعد شويه ماما نزلت من كسها شلال عسل ع السرير وانا زوبري انفجر تاني ع الارض وانا تعبت اوي
دخلت الاوضه وانا نايم وبعد دقيقه وانا نايم ع ضهري الباب فتح وكانت ماما لبسه قميص نوم قصير وبزازها بتتهز وبتقولي انا جعانه وبابا هيتاخر انا بقولها بصوت مبحوح اعملي معاك لقيتها بتوطي لعندي وبتبوس خدي وانا شوفت حلمات بزها وقفه وهيا قالت قوم يلا اتشطف كده انا هزيت دماغي
وهيا مشت وانا وقفت دخلت اخدت دش
بس اجمل حاجه لما تشوفها مبسوطه وهيا معاك وياريت لو انام معاها بس كل حاجه ف بالي اتغيرت لما اختي تاني يوم كانت عندنا وانا موجود ف غرفتي بذاكر وسمع صوت بنتها بتنادي ع امها
انا طلعت البت قاعده وبتعيط لسه صغيره
بس انا حطيت ودني ع الباب وسامع اهات من ماما انا مصدقتش اختي جوه بتعمل ايه
بس الصوت بقي عالي وفضلو اكتر من ربع ساعه مع بعض انا قاعد مع البت بضحك معاها
اختي طلعت وحرفيا بنطلون الفيزون الابيض
كانها كانت بتستحمه جسمها كان عرقان وظاهر ف البنطلون وع وشها انها كانت ف معركه قعدت وماما طلعت بمنظر ابن متناكه
طلعت بقميص نوم لحد طيزها
ولو بعدت تشوف كسها وانا شوفت كسها وهيا داخله علينا وقعدت وضمه رجليه بس فخادها تجنن انا مش مصدق الي بيحصل معايا
ماما اودام اختي فتحت رجليها وكسها بيلمع انا ببص عليها وهيا اودامي واختي قالتلي عامل ايه ف دراستك يا علي
انا بقولها تمام ابتسمت وقالت خالي بالك من دراستك
وكمان من ماما
بابا مش راجع الا بعد يومين خليك جنبها
انا بقولها هيرجع منين
قالت هو ف شغل بره مصر
بقولها محدش قالي يعني
قالت لسه هو مكلمنا واحنا جوه
وقتها ماما بتقول ل اختي يلا قومي البسي وروحي عشان جوزك
اختي جوزها بيسافر كتير وبياخدها معاها اغلاب الاوقات ولما بتاجي هنا بتاجي عندنا علطول
اختي قامت لبست وطلعت وانا وماما لوحدنا
وهيا مسكه الريمود وانا عيني ع كسها
ماما تعرفو لما تكونو بتتحكمو ف حد غصب عنو انا كنت كده ماما متحكمه في بحركه واحده تشقلب حالي زوبري وقف ف الشورت وماما تقفل وتفتح رجليها وانا زوبري حوالي ف ال15 سنتي
كان واضح اوووي من الشورت
انا شوفت ماما بتبص لزوبري عملت نفسي مش واخد بالي هيا دخلت تنام
وبليل الساعه 10 سمعت احلي خبر ف حياتي
لما كنت قاعد ماما قعدت معايا وهيا لبسه فيزون وتشيرت ع الحم
وقالتلي اقولك ياعلي انا جسمي تعبني اووووي
وبتاع المساج مبقاش بياجي تعالي اعلمك ازاي تعمل مساج عشان جسمي مكسر وتعبانه اووي
انا بقولها خلاص مفيش مشكلها وهيا ابتسمت وقالتلي بس اوعي تقول لحد انك بتعملي مساج حتي بابا
بقولها طيب ماما قامت وقالت شويه كده ونادي عليك بقولها ماشي انا مبسوط اوووووي……

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية أنا ميراس (وردة) الفصل الثالث عشر 13 بقلم نهى مجدي

 

يُتبع

 

 

____

لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها

أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *