رواية ضيق الحال خلاني شمال الفصل الرابع 4 بقلم المشاكسة حنين
رواية ضيق الحال خلاني شمال الفصل الرابع 4 بقلم ناهد ابراهيم
البارت الرابع
دخل علينا البجح اول ما شافنا قعد يبحلق عينه وياكلنا بيها اول ما شوفته قعدت ازعق واقلب وشي وجريت على المطبخ لبست هدومي وهو ما بجح وانسان زباله ولا اعتزر ولا اتأسف وقعد يلف في الشقه كأنه قاصد لبست وقعدت ازعق واشتم في كسمه لحد ما طردني انا والبت صباح ….
اخدتها معايا طبعا كان عايز يتنك علينا ويقول ده حلو ودي وحشه تنظف تاني شكله كان عيل مبرشم سرسجي ابن وسخه نزلنا انا وصباح قعدت تهدي فيا وتقولي انتي قلبك جامد ده صاحب الشقه والكلام ده مش اكل معايا صباح ركبت ورجعت لام زفت وانا ركبت انا كمان عشان اروح شقتي اتصلت على ام خالد حكيت لها الي حصل وزعقت معاها …
واتصلت على منار كانت فتحت الفون اطمنت عليها وكنت عايزه اشوفها رفضت وقالت تعبانه وهتنام بدري مهدوده من الشغل قفلت معاها وروحت على البيت اخدت دوش متين ولبست كاش خفيف ودخلت المطبخ عشان اشوف حاجه أكلها مش لقيت حاجه تفتح النفس قفلت الثلاجه وطلعت بره فتحت شنطتي وطلعت علبه السجاير فتحتها وولعت اول سجاره وانا وحدي شربتها بمزاج وراحه وبسحب على صدري مره وانفخ مره …
فكرتني ب ايمن اتصلت عليه اطمن عليا واطمنت عليه في الشغل وكان عجبه الشغل ايوه السياحه كانت مضروبه بس هو كان عجبه الشغل والنظافة والتغير وكده سألني على احوالي حكيت له قصه وهميه عن يومي وعن شغلي مع منار الوهمي والحورات دي ..
خلصت مع ايمن وبابا كلمني اتعشي معاهم قعدت أرفض كتير مش رضي صمم اني اروح واعمل حسابي على بيات عندهم اليوم ده عشان غياب ايمن في أوله وهم كانوا قلقين عليا فعلا دخلت لبست العبايه والطرحه وركبت وروحت ليهم اكلت معاهم وغسلت المواعين ودخلت نمت زيهم وبكده يومي خلص …
تاني يوم الصبح فطرت معاهم وقولت لازم اروح عشان اشوف منار والشغل وانا راجعه البيت فتحت الفون كان مغلق كنت خايفه من اي مكالمه غلط تحصل تخرب عليا الدنيا مع اخواتي وبابا روحت البيت فعلا اخدت دوش تاني وقعدت ولعت سجاره في التانيه وشربت شاي مرتين لحد ما الظهر خلاص قرب لقيت ام خالد بتكلمني في زبون في المهندسين زبون كويس وعايز حاجه جديده وأنا رشحت ليكي الشغله دي طبعا وافقت بس وخلاص هنقفل سألتها هيدفع كام …
قالت ٣٠٠ جنيه وانتي وشطارتك عليه بقى بس هو الجو ماشي كده قعدت أشد معاها واقول قليل والكلام ده قالتي النسوان كتير معايا لو مش عجبك ابعت له واحده غيرك وانتي استني براحتك انتي من يوم ما عرفتي طريق الفلوس والجمعية دفعتيها وانتي مش عجبك شغلي شوفي مصطفي امكن يجيبك زبون متريش احسن …
استغربت ازاي انتي تعرفي اني بشتغل شخرت بنت الوسخه لي وقالت مفيش حاجه تتعمل وانا معرفش بيها انتي متعرفنيش لسه يا بنتي موافقه على الزبون ولا اشوف غيرك لخصي معايا وافقت وعرفت المعاد بعد ساعتين بالكتير قبل ما تقفل طلبت مني ادلعه لانه زبون دايم معاها ومش عايزاه يزعل والبس لبس شيك عشان المكان ومفيش حد شك فيا وانا داخله .
ساعتين يدوب اجهز دخلت الحمام اخدت دوش وغسلت سناني وطلعت طلعت بنطلون جينز وبدي نص كم وكوتش من الي كنت بخرج بيهم مع ايمن وعملت شعري ديل حصان باستك واحد وعملت فل ميكب ولبست عبايه فك وتركيب كبسولات من أدام ولبست الطرحه لف خفيفه ولبست نظاره كانت عندي حجم كبير مغطيه نص وشي …
نزلت اول ما نزلت الشارع زي ما تكون الشارع كله اول مره يشوفني كده كله بيبرق ليا لقيت توك توك ركبته لأول الشارع واول ما نزلت ركبت تاكس عشان أنجز حالي عشان مش اتأخر عليه اتصلت على ام خالد اخد الرقم بتاع الزبون انا خلاص قربت ادخل على الشارع اتصلت به وخليت السواق كلمه عرف المكان والعماره وانا بدأت افك كبسولات العبايه وخلعت الطرحه والعبايه واخيرا سحبت الاستك وفكيت ديل الحصان وفردت شعري بمرايه ألبوك الصغيره السواق عطاني الفون …
اول ما شفني اتخض وبرق عينه وسألني انتي الي ركبتي معايا ولا اتغيرتي ضحكنا مع بعض اخر عشر دقايق قبل ما انزل هو عرف اني شمال بس اخر الطلب لحد الحساب سألته على الحساب قعد يقولي وصل ويحكها معايا كتير لحد ما في الاخر قالي ممكن لو عايزه اجيب لكي شغل كان جريء اوي بصراحه المهم اخد رقمي واخد نص الاجره عربون محبه حق البنزين لحد ما يشوفني هعمل ايه …
نزلت على الوصف صح بالضبط اتصلت على الدكتور هشام اسم مستعار بس فعلا كان دكتور وتابع معايا لحد ما طلعت له الدور الثاني وكانت شقه فيلا دوبلكس دخلت الباب ومش خلعت الكوتش عملت بنت زواد ودخلت قعدنا في الصالون حطيت رجل على رجل وبتكلم معاه من كلامه كان حد محترم السان اوي وشكله ابن ناس اوي في التعامل والاتكيت حسيته غني بس في خير يستحقه ..
ايمن اتصل عليا عرفت هشان انه جوزي واترجيته مش يتكلم كلمت ايمن واطمن عليا واطمنت عليه بتاع خمس دقايق وقفلت معاه تأسفت ل هشام وقفلت الفون خالص هشام دخل جاب عصير ومايه وقعد نتكلم حب يسمع مني ظروفي وليه بشتغل كده فهمت قصده اخترعت زي كل مره مع أي زبون قصه وهميه عندنا عيال وجوزي مسافر والظروف مش حلوه قعد يهز راسه وتكلمنا عن تعليمي وحياتي وتقريبا جوانب حياتي كلها كان الحوار معاه مش ممل بالمره المهم هو كمان حكالي عن حياته وحسيت انه فعلا محروم مطلق واخدت عياله وسابت البيت ..
هشام كان تقريبا في الثلاثين بس العز باين عليه وشه مدور وكبير وجسمه ملينا في الجسم بس ملوش كرش خالص دراعاته ضخمه وصوابعه تخينه له هيبه كده وشعره ناعم وعيونه ملونه بس مش خضراء غامقه شوي وطبعا طويل تقدر تقول وزنه مش اقل من ٩٠ وطويل بتاع ١٩٠ سم المهم بعد ما الوقت عدي منه بتاع ساعه لقيته دخل تاني واخر شوي ..
غير البس ولبس ترينج بيتي شيك وشكله اخد دوش كمان عرفت انه خلاص كده عايزنا نبداء الي جايه عشانه طلبت منه مكان اغير فيه قالي تعالي اخدني في ايده وطلع بيا الدور التاني على سلم حديد الدور التاني زي ما يكون جناح خاص او سويت في فندق فخم طرقه واسعه وغرف معدوده عكس تحت المهم دخلنا اوضه كبيره اوي وفيها سرير كبير اوي برضه قالي مش مهم تجهزي بحب اتفرج عندك مانع هزيت راسي بدأت اخلع الجينز والبادي والبرا والبانتي وبقيت سلوبيته ادامه وابص له واضحك وطلعت من الشنطه لانجري اسود با الاندر بتاعه فتله لسه هلبسه وقالي لاء بلاش كده حلو تعالي …
اتكسف منه اول مره اتعامل كده واول مره مش اجهز ولا اعمل عامل مفاجأة ليه اتمشيت عليا حيت اني قذمه ادامه لقيته ضمني وشبك ايده على وسطي من فوق طيزي وانا ايدي يدوب على صدره مش عامله حاجه قعد يتغزل فيا وديما الابتسامه في وشه وعنده غمزتين في خده شكلهم كان جميل اوي الهم بداء يحصن فيا ويضمني وباسني كام بوسه ورفعني على جسمه كأني عصفوره ومش بيا ناحيه السرير ..
فردني في نص السرير وهو كمان طلع وريا وبداء يهجم عليا قعد يبوس وياكل جسمي لحد ما حسيت بحاجه تحت مني بدأت تخبط جسمي من تحت بداء استلذ وفي نفس الوق خوفت عشان حاسه بحاجه غربيه ..
هشام بداء يخلع الترينج ووقف على رجله وانا تحته بين رجليه وخلع البنطلون والبوكسر واحا بجد زوبره كبير اوي وضخم اوي مكنتش متوقعه انه يكون كده ايوه جسمه ضخم بس بتاعه كبير اوي عليا واول مره اتناك من الحجم ده قعدت اندب نفسي على الموقف .
هشام بداء ينزل تاني ويبوس ويحضن رجعني تاني للمود مش كان بيحب الحس او كان بيخاف من الأمراض خلاني مصيت زوبره الي هو مش عرفت امصه ولا ادخله في بوقي قعدت اتف عليه وادلك بأيدي لحد ما بقي ناشف زي الحديد نيمني كلاسك ولسه فاتحه رجلي فتح درج الكمودينو وطلع منه كيس بلاستك الوان وفتحه وطلع اول مره اتناك بكاندم في حياتي…
اول فتح العلبه حطه على اول زوبره وبداء ينزله على باقي زوبره للآخر سألته ليه كده عرفني انه امان اكتر واني المفروض انا الي اعمل كده وحوارات كتير عن مميزات الواقي الذكري اخيرا بداء يحرك زوبره على كسي وزنبوري وبداء يدخله قعد بتاع خمس دقايق يدخل ويطلع لحد ما اتعود عليه وبداء ينيك بعنف اوي هشام اول فحل اشهد له بالفحوله كان عنده جسم ضخم زوبر كبير وتخين وناشف وكمان بيستخدمه كويس جدا قعد يرزع فيا بتاع ربع ساعه كلاسك وقلبني دوجي وقعد ينكني برضه بتاع ربع ساعه وعملنا وضع البرجل خمس دقايق ومسكني من شعري وزنقني في السرير ونكلني بعنف اوي لدرجه اني كنت بصوت ومش رحمني …
نزلني على الأرض ونزلني دوجي مستوي واطي وهو راكب من فوق وضع الكلبه وبقى بينك وانت بصوت من الوجع زوبره كان بيخبط في الرحم ونزل لسع اسبنكات على طيزي لحد ما صوبعه علمت علي طيزي كل صوبع لوحده من كتر العنف دموعي نزلت ومش عارفه ادافع عن نفسي لدرجه اني نزلت على الأرض بجسمي عشان اهرب من زوبره وفي الحظه دي الكاندم اتقطع جوه كسي وانا نازله من كتر العنف الي كان بيعمله …
فتح الدرج وركب كاندم تاني ورافعني على وسطه وهو واقف زوبره في كسي وأيده شايله طيزي وجسمي وانا رجلي مشبكه على وسطه قعد ينكني ويخلني اشوف وشي في المرايه بتاعت التسريحه قعدت ينيك فيا لحد ما اعصابه سابت نزل بيا على السرير تاني وفرد جسمي كله بالطول حتى رجلي مفروده ودخله فيا ونام عليا بكل جسمه مفرود برضه وقعد ينيك فيها زوبره كان طويل وتخين الوضع ده خلاني كنت حنفيه تحته شهوتي مش قدره امنعها خالص وكل شوي انزل الحكل والمسكره ساحت كلها على وشي وبقيت كأني في عزاء من الي في وشي ..
اخيرا لقيته قام من عليا فتح الدولاب وجاب ٢ كرافته وقالي معلش هعمل حاجه نفسي فيها مش كنت قادره ارد فهمت سكوتي موافقه لقيته ربط ايدي اتنين في بعض جامد بكرافته منهم والتانيه ربط بيها عيوني ونزل هو تحت السرير واقف وخلاني انا على حرف السرير وطيزي له وفتح رجلي شوي وبدأ يدخل ويطلع ..
قعد ينيك بالراحه شوي وبعد كده بقى غبي اوي ومسك طيزي من كليتي من الجنبين جامد اوي وانا كل ما احاول اطلع بجسمي مش اقدر بسبب الرباط وأيده الصوات مش كفايه انه يرحمني بجد كنت مفشوخه ومش قادره ارحم نفسي من السرعه والخشونه في الوضع ده مش نزلت ولا مره كل همي اخلص نفسي من الحركه النجسه دي اخيرا بعد عشر او ربع ساعه رحمني وفكني اول ما فكني حلف له انه مش هتناك تاني وماشيه وقلبت وشي لقيته قعد يراضي فيا ورجع تاني لاحترام والاسلوب الحلو قالي انا شبعت مش باقي غير اني انزل قولته وانا مش هتناك تاني مش قادره كسي ورم وجويا نار ..
قالي مش بنزل جوه انا بخلع الكاندم وبنزل على جسمك قولت طلما كده ماشي يله رجعنا جنب السرير تاني ونزلني على الأرض تحت رجله وهو شغال كأنه بيضرب عشره بس الفرق عليا ساعده باني امص بضانه واحسس على فخاده وهو بيلعب في زوبره اخيرا قالي هنزل على وشك افتحي بوقك انا غمضت عيني وبوقي نزلت شوي على وشي غرقه والباقي نزله على صدي
قعد يجعر جامد وبعد ما نزل كل الكميه الي كانت كتيره فشخ قعد يمسح زوبره ويلحوس اللبن على بزازي بزوبره قولته مبسوط انت فشختني جامد قعد يسألني انا ولا جوزك وانا ولا الي اتناكني منهم قبلي واكيد الاجابه كانت واضحه هو اجمد واحد في الكون عشان اكسب جيبه ببس في المرايه لقيت وشي كله غرقان لبن وجسمي كله علامات بهدله وطيزي حمره من الضرب اتكسف لنفسي والي بعمله فيها دخلت الحمام اخدت دوش جامد وغسلت وشي وشعري جامد وطلعت لبست كل حاجه ماعدا العبايه والطرحه كنت واخده ميكب في الشنطه عملت ميكب قريب من الي كنت جايه بيه.
ونزلت لهشام الدور الارضي تاني قعدنا كان في اكل اكلنا مع بعض وشربت عصير وطلبت منه الحساب حاسبني على ٤٠٠ جنيه والغريبه انه طلبني تاني بكره في نفس المعاد وقالي في مفاجأة حلوه عشاني .
نزلت من عند هشام وانا جسمي كله مكسر اخدت تاكسي وروحت عند ام خالد عشان مش هينفع اروح وأنا بالبس ده وأيمن مش موجود نزلت على باب العماره عندها ودخلت علطول بعد ما حاسبت السواق ام خالد وكل النسوان كانو مستغربين انا لبسه كده ازاي وكنت حلوه فعلا وجسمي كان مميز اوي وعملت بسببه فلوس كتير دخلت اوضه عملت فل ميكب نفس الي خرجت بيه من المنطقه ولبست العبايه والطرحه وعطيت ام خالد حقها ١٠٠جنيه وانا اخدت الباقي ومش عرفتها انه عايزني تاني بكره وقلت ده عرقي وشقايا ركبت توك توك عشان اروح شقتي اتصلت على ماما طمنتها اني مروحه وقولت شقه منار مش فيها شبكه واتصلت على منار تيجي تقعد معايا شوي برضه رفضت اتحججت برضه زي اليوم الي قبله ..
وصلت الشقه كلمت ايمن اطمنت عليه واطمن عليا وحكيت له تفاصيل يومي واخترعت قصه وهميه زي كل يوم وأيمن بجد كان وحشني اوي ابن اللزينه اطمنت عليه انا كمان وقفلت معاه ومكنش في حاجه اعملها غير الراحه دخلت اخدت دوش وسرحت شعري ولبست ترينج بيتي ويدوب قعدت وحسيت بنغذه تحت جوه كسي وحرقان حطيت من المرهم القديم وقولت هبقى حلوه وكبرت دماغي .
شغلت التلفزيون على مسلسل علاء الدين الهندي لحدما خلص ولقيت رقم بيتصل فتحت عليه لقيته واحد مكنش في بالي بالمره وبقول الو ..
قولت انا كمان الو مين معايا …
قالي انتي مش عرفاني انا …….
يتبع …….
الجزء العاشر
انا سواق التاكس الي كنت بوصلك النهارده المهندسين نستيني ولا ايه ، افتكرتك طبعا .. قعد يقولي عامله ايه واخبارك ايه والكلام ده انا كمان جاريته في الكلام عشان اجيب آخره واعرف عايز ايه مني امكن اطلع بمصلحة منه ..
بعد بتاع عشر دقايق تعارف وحكالي انه بيحب يخدم ومعاه زبائن كويسه ويدفعوا كويس بس انا باخد نسبه منك انتي بتقولي بتاخدي كام وأنا بتفق براحتي والزياده باخدها عشان انا الي بجيب الزبون ليكي المهم عندك مكان طبعا الرد لاء من غير تفكير قالي يا خساره المكان بيفرق معايا اوي في الشغل .
طبعا سألني بتاخدي كام قولت له الف جنيه وآخري ساعتين وامشي والي معايا ينزل مره واحده لو مره تاني بفلوس تاني قعد يتمتم في الكلام ويهري معايا دماغي وجعتني قفلت معاه في الكلام عشان اقفل وصلت معايا في الكلام انه عايز يجربني مره بعد فصال طلع روحي وافقت على ٣٠٠ جنيه كان رقم كبير على سواق تاكسي بس وافق .
سألني ان كان بكره ينفع قولته لاء بكره محجوز في نفس المكان في المهندسين قعد يضحك ويقر عليا قولت له خلاص انت بعد بكره اشوف بس هعمل ايه واعرفك نتفق في وقت تاني عرض عليا يوصلني ومنها يشوفني والكلام ده .
طبعا عشان ميعرفش مكاني قولت له ماشي ووافقت انه يوصلني امان اكتر وبوصل بسرعه وصفت له اول الشارع نفس المكان وافق وحددت المعاد معاه واتفقنا خلاص انه يوصلني سجلت رقمه باسم بنت عشان جوزي لو مسك الفون…
ولعت سجاره اخيره لحد ما النون كبس عليا وروحت في النوم صحيت الصبح بدري روحت عند ماما فطرت معاهم عشان مفيش اي شك يحصل ليا وقعدت انظف الشقه لأمي وقضيت مكنها كل المصالح من غسيل ومسح ومكوى وكل حاجه الساعه قربت من ١١ الظهر لبست وخرجت من عند ماما روحت لمنار كانت سابت شغلها عند الدكتور بسبب الغياب الكتير …
قعدت معاها نتكلم ونحكي عن كل حاجه في حياتنا .. منار كانت فاضيه اليوم ده الكلام جاب بعضه اتفقنا اننا نروح لكوافيره تروق علينا جسمي كان كله شعر راس سوده مش عارفه اطلعه بالسويت بس لما ارجع من عند ماما كدبت عليها عشان مش ناقصه قر منها وكانت بتتقمص لو طلعت شغل وهي لاء …
لقيتها بتقولي انتي رنتني عليا من يومين كنت نايمه ومش عرفت ارد علي كنتي عايزه ايه .. ابتسمت ابتسامه خبيثه وبصيت لها بطرف عيني هي فهمت بس انا لعبت بافكارها ..لاء انتي فتحتي ولما قعدت اقول الو الو مش رديتي دخلت الحمام وطلعت قفلت عليكي كنت سايبه الفون على السرير ..
هي ضحكت ورفعت حاجب منها كأنها مش مصدقه وتوهت على الكلام خلاص باليل نتكلم لما ترجعي من عند امك ،، نزلت من عند منار وقاصده البيت عشان يدوب الحق اجهز لمشواري وانا في الطريق مصطفي رن عليا كان جايب شغل عنده عرفت انه زبون تعبان قولت له بكره النهارده تعبانه مش قادره انزل شغل ..
وقفلت معاه في الكلام عملت تلفوناتي كلها قبل ما اجهز كل حاجه كانت تمام وطبعا كلمت ايمن كل شوي ومع كل فرصه اكلمه ولو خمس دقايق كل شوي .. كلمت الدكتور هشام أكدت معاه الميعاد وهو أكد عليا اني لازم احضر باي شكل ولو مش جايه اقول استغربت من أصراره وقولت له جايه حاضر وقفلت معاه اني هكون عنده الساعه ٣ بالكتير اوي .
اتصلت على محروس اسم مستعار سواق التاكس لاني ناسيه اسمه الحقيقي المهم محروس كان تقريبا عنده ٣٧ او ٤٠ سنه بالكتير شكله عادي قمحي وجسمه متوسط عادي جدا بس مهتم بمظهره وبنظافه التاكس جدا كلمت محروس واكدت عليه يكون عندي بعد نص ساعه بالكتير عشان الحق مشواري فرح وقالي هستناكي في المكان بالدقيقه .
قفلت معاه ودخلت الحمام اخدت دوش حلو وخرجت لبست لبس تاني بس نفس الاستايل جينز وبادي ولبست عليه العبايه نفسها برضه وعملت فل ميكب زي بتاع امبارح ولبست الطرحه خلت كل حاجه والمره دي لبست صندل عشان الحرق جامد ورجلي بتعرق وبتعمل ريحه من الكوتش ..
يدوب خلص ولقيت محروس رن عليا عرفت انه وصلت نزلت جري على السلم ومشيت برضه من الشارع ووصلت للتاكس كنت خلاص حفظت شكله وركبت مع محروس ورى كان منتظر مني اركب أدام بس مينفعش عشان مفيش حد يشك فيا من المنطقه …
قفلت الزجاج وقولت لمحروس يشغل التكييف عشان الحر وولعت سجاره لقيته بيقولي مش تعزميني الي يشرب وحده يزور عطيته سجاره وبداء يتكلم معايا ولف مرايه الصالون عليا وسبتها على صدري واخر وشي من تحت وانا بقيت بتواصل معاه في الكلام منها
قعد يتمحن في الكلام وانه عجبه دماغي وشكلي وطريقه كلامي والكلام الي مش واكل معايا عيش اصلا ولا بيدخل دماغي بعد صداع طول الطريق اخيرا دخلت على ناصيه العماره عند هشام خلعت العبايه والطرحه وحطيهم في الشنطه ومحروس صمم انه يرجع يوصلني طبعا عزمت عليه بالاجره رفض وحب يعملها عربون محبه …
وافقت ورجعت الفلوس البوك تاني ووافقت انه يرجع تاني يا خدني لو مش هيعطل بسببي نزلت من التاكس وانا داخله مدخل العماره ببص لورى لقيت محروس بيبص عليا وعلى شكل طيزي وهي مقسمه جوه البنطلون ضحكت ولفيت وشي تاني عشان كنت عارفه تفكيره النجس وتأكدت من اني صح كملت الطرقه وطلعت بنفس الطريقه لشقه دكتور هشام…
خبط على الباب استقبلني زي المره الي الي فاتت ورحب بيا وسند ظهري بايده وقفل الباب اول ما دخلت اتصدمت من الموقف لقيت واحد تاني قاعد حاطط رجل على رجل اول ما شوفته خوفت ورجعت تاني ناحيه الباب لقيته بيقولي وبيضحك ايه رأيك في المفاجأة؟؟
انا وانا ملعسمه ومش عارفه ارد بصوت مدبوح قولت له ليه كده كنت تقول وانا أوافق اول لاء بصراحه مستغربه من تصرفك طيب المطلوب مني اعمل ايه انا الوقت ؟.. لقيته قلب وشه زي ما يكون مكنش متوقع رد فعلي لقيته قالي على ايه انت فهمتي ايه لاء مش الي في دماغك ده خالص يا بنتي احنا أكبر من كده بكيتر بلاش الأفكار الزباله دي احنا عارفين انك محترمه والظروف بتحكم على الكل ولو زعلانه ادخلي خدي واجبك وفلوسك حقك وامشي واوعدك مفيش حد هيكلمك بس بلاش تبقى زعلانه كده ..
عرف بالطريقه انه يستدرجني عشان ادخل بالفعل دخل ولسه من جوايا خايفه ومش راضيه بالمره من الي حصل دخلت وقعدت قصادهم وهشام دخل جاب عصير من جوه وعزم عليا ولقيته مصمم اني اشرب بعد ما اخدت الكوبايه من ايده ولسه هشرب الشك دخل جويا خوفت روحت حطيتها على الترابيزه وكنت متوتره اوي .
لقيت هشام قلب وشه اكتر وقالي لسه برضه يا بنتي لو شيفانا ناس وسخه عايزه كام وانزل وبلاش المعامله دي ولو على العصير لو خايفه اننا حاطين لك حاجه اهو شرب منه ربع الكوبايه حسيت اني مكبره الموضوع قولت لاء عادي بس اول مره ابقي في الموقف ده انا ممكن اعرف انت عايز ايه وليه عملت كده كنت ممكن تقولي أن في ضيف عندك اعدي عليك في وقت تاني وبلاش الاحراج ده بخلص كلامي ورفعت كوبايه العصير اشرب منها كنت عطشانه …
لقيته بيقولي ضيف هههخخخ ضيق مين لاء صاحبي دكتور برضه وعارف كل حاجه متخافيش احنا هنقضي وقت ظريف مع بعض ولو على الحساب اضربي في اتنين ولقيته مطلع من المحفظه ٦٠٠ جنيه وحطهم ادامي قعدت ابرر له كنت قولتي كنت عملت حسابي وبعدين مش هقدر ااخر معاكم انا اخري في نفس الميعاد بتاع امبارح عشان ظروف البيت عندي .
هشام وافق وقالي متقلقش المهم انك موافقه على المبدأ قولته موافقه بس لحد الوقت انا معرفش هيحصل إزاي وانت عايز الليله تمشي إزاي وبعدين صحبك لحد الوقت مش نطق بكلمه ولا اعرف اسمه ايه واضح اني مش عجباه ممكن معلش أولع سجاره وانا بتكلم معاهم سحبت الفلوس حطيتهم في البوك وطلعت علبه السجاير وولعت سجاره عزمت عليهم الاتنين مش بيشربوا …
لقيت صاحبه كح كحه بسيطه احم احم يبداء بيها الكلام بصي يا حنين انا اول مره اجرب العط واول مره في حياتي هكون مع واحده غير مراتي هي مسافره فرنسا تكمل دراسه هي دكتوره برضه بس انا تعبان من غيرها تقدري تعتبرني لسه خام ويا ريت مش تفكرني اني مراهق ولا عيل صغير عايز يبقى مع أي واحده والسلام وسبب اني وافقت عليكي لقيت هشام بيبص له وضحك قاله ايوه يا هشام موافق على حنين هي الي مزاجي عايزها عجبتني …
لقيت هشام بيقولي تصدقي انه شاف غيرك بتاع خمسين واحده بنفس الي حصل معاكي ومرضيش عليهم وكان بيدفع لهم الفلوس ومش يلمسهم وينزل وانا اتعامل لوحدي لقيت مازن اسم مستعار لقيته بيقول من فضلك يا هشام سيبني اكمل بصي يا حنين انتي من النوع الي يعجبني شكلك نظيف جسمك متناسق جدا لبسك شيك شعرك بنفس اللون الي بتخيله كل حاجه كل حاجه عموما انا معجب بيكي وبتمني تكوني موافقه انك تكوني معايا بمزاجك مش عشان الفلوس ولا عشان هشام …
لسه هتكلم شاور بصوبعه زي حركه ☝️ معلش ثانيه لو عايزه فلوس اكتر قولي وتنزلي عايزه هشام هنزل ومش هقعد حتى معاكم الشرط الوحيد اني ابقى معاكم ان حنين تكون موافقه عشان هي راضيه مش مغصوبه ولا عشان ترضي حد مننا على حساب نفسها ايه رايك يا حنين اتفضلي اتكلمي .
مازن مش ترك ليا مجال اني اقول اي كلام يزعله لسانه وطريقه كلامه وعنده لدغه مش طبيعه حسيته محترم اوي وشخصيه كرتونيه واول مره ادقق في تفاصيله لانه لفت نظري ليه اوي من كلامه هو نفس سن هشام وتقريبا نفس الدفعه وواضح اوي انهم أصحاب جدا جدا المهم شكله شيك اوي لابس تيشيرت ربع كم جسمه متناسق اوي عنده ذقن محدده شعره طويل وناعم ولابس نظاره حفظ نظر ماشيه مع شكله اوي ولكنة ونبره صوته مش طبيعه يجبر الي معاه على الاحترام وتنفيذ كلامه بدون تفكير …
وافقت وقلت لهم انا موافقه بس مش هينفع انتم مع بعض هيبقى كل واحد لوحده ينفع هشام ومازن فس نفس الصوت لاء طبعا مستحيل نعمل مع بعض احنا متفقين مازن الاول وينزل وانا بعده ايه رايك ؟ .. قولت الي تشوفه انا هنفذه خلصت سجارتين لحد ما خلصنا كلامي ولسه هطلع الثالثه لقيت مازن زعق فيا قالي كفايه يا بنتي هتتعبى من القرف ده لقيت هشام شغل موسيقي وطلبو مني ارقص شوي ضغننه طلبت اخلع قالوا لاء بالبس ده سكسي اوي عليكي لقيت كرافت ربط بها وسطي ونزلت رقص على الهادي لحد ما تعبت .
قعت جنب مازن وقولت له مش يله بقى عشان الوقت سرح مننا طلبت من هشام هيحصل فين قالي نفس المكان احفظي بقى يا بنتي قولت حد هيطلع معايا ولا اجهز وانادي عليكم هشام قالي اجهزي وقولي ومازن هيطلع لكي الأول مش هوصيكي ورزعني سبانك لقيت مازن قلب وشه زي ما يكون غيران عليا سبتهم تحت وطلعت الدوبلكيس الدور الثاني مشيت في نفس الطرقه ووصلت اوضه النوم الي حصل فيها امبارح .
بدأت اخلع كل حاجه وبقيت ملط وطلعت من الشنطه لانجري موف وبانتي فتله بتاعه لبست ووقفت أمام المرايه مشت شعري وطلعت ركسونا وعملت انتعاش تحت باطي وجهزت كل حاجه تمام وشيلت اللبس بعيد عن السرير بالشنطه واخدت نفس كبير واتمشيت رجعت من نفس الطريق..
وقفت على تربزين السلم ونادين على هشام انا جاهزه لقيته بص عليا كان القميص حماله رفيعه اوي ويدوب بزازي مغطي منها الحمله بالعافيه والسلم بحكم انه حديد مفتح كانت فخادي والاندر هم شايفنه لقيت هشام قعد يهمس في ودن مازن ومازن لسه هيطلع اول درجه جريت على الوضه دخلت وقفلتها ورايا ..
وفرد جسمي على نص السرير ورجلي مفروده على التانيه ووشي جاهز عشان اشوف الصدمه في عينه وفعلا مفيش نص دقيقه لقيت الباب خبط ودخل وقفل الباب وراه اول ما شفني برق وعينه كانت هتاكلني مشي بخطوات بطيئه ناحتي زي ما يكون متردد سألته ايه رايك فيا أعجبك ولا الممرضات اجمل مني ..
لقيته بلع ريقه وقالي بصراحه انتي أجمل واحده شوفتها في حياتي وفرد جسمه جنبي وهو لسه لابس هدومه وقبل ما يبداء معايا قعد يسألني اسئله لسه مبتدئ وفعلا كانت أول مره يجرب واحده غير مراته انتي بتتمتعي مع الرجاله على كده ؟ اكتر واحد اتمتعي معاه كنت امتى ؟ اخر مره اتناكتي كانت امتى ؟ جاوبت عليه كلام من وحي الخيال مفيش اجابه صحيحه بس في نفس الوقت في ناس مش مهم انه يموتني ممكن من خمس دقايق اتمتع مع واحد احسن من واحد ناك ساعتين ..
وعده اني هبقى معاه حلوه ومش عشان الفلوس خالص وطبعا كنت بضحك عليه عجبني احترامه وطريقه تعامله مكنش بيحب البوس معرفش ليه لقيته بيبوس رقبتي ونزل على بزازي وانا مشيت ايدي على البنطلون على زوبره لقيته واقف كان سريع الانتصاب من الحرمان وبدأت افك الحزام والسوسته وهو بيحضن فيا من فوق وانا شغاله من تحت ..
قولتله اخلع انا هجت عليك نزلت من على السرير خلع كل حاجه وشه بقى احمر زي الدم ولقيت جسمه ابيض قشطه زي اللبن ومفيش ولا شعره في جسمه كان ابيض يا ورد خالص الغريبه زوبره أصغر من الوسط او المعني الصح صغير اوي بالنسبه لراجل بالغ ..
طلع على السرير وكان واقف على ركبه نزلت عليه من غير مقدما قولت اكسب وقت مص في زوبره ساعدني حجمه الصغير كنت بدخله لحد البيض طلع بيحب المص او كان محروم منه قعدت ادعك الرياله على بيضه وبمص في الزوبر من فوق نام على ظهره وفتح رجله كأنه هيتناك مش هينيك نزلت اكمل مص نزلت تاني مص في زوبره ونزلت مص في البيض لقيته رفع رجله اكتر واكتر تخيلت نفسي وانا جويا الزوبر هو بيعمل كده ليه …
نزلت لحست بيضه من تحت فهمت انه عايز مص اكتر رفعت وشي عنه عشان اشوف صوره اكبر وايدي ماسكه زوبره من فوق لقيت خورم طيزه ولا شعره ومفيش اي سواد ولا اي حاجه بس لاحظت ان الخرم مدور وشكله احسن مني مش أخدت في بالي وكملت مص وهو زي ما يكون عايزني اعمل حاجه وانا كنت لسه عديمه الخبره مش فهمت .
اخر ما زهقت من المص وطبعا رفع ايدي كتير عشان مش ينزل مني نيمني كلاسك ولبس كاندم زي هشام بالضبط وبداء يدخل زوبره وبقى على آخره معايا وشه بقى ددمم بمعني الكلمه من كتر ما هو فينو قعدت اهدي فيه واقوله براحتك بالراحه مش هطير منك بالراحه عليا واصوت تحته وامشي ايدي على صدره اكتر..
حس انه هيجيب على اخر لحظه طلع زوبره وقعد يرجع ورى بعيد عني قالي نغير الوضع كل ده مش كمل معايا خمس دقايق كلاسك اخد نفسه وحس ان خلاص اللبن هرب منه نام على ظهره وطلعت فوق منه الفارسه ركبت زوبره وبداء بالراحه عشان لسه مش كمل حاجه ممكن يصعب عليه اوي يحس انه مش قوي ..
خرجه من المود اتكلمت معاه انه جميل اوي يبخت مراتك بيك انت حلو اوي في الاحساس وبتاعك جميل اوي وحراق وهو كمان بقى هادي شوي اول ما حسيت انه بقى راضي عن نفسه في انه فشخني بدأت اقمط كسي عليه وارزع جامد واتنطط عليه جامد اوي مفيش اقل من دقيقه مش لحق يطلع زوبره او يهرب مني نزل جوايا وهو لابس الكاندم…
قعد نفسه يهدي لحد ما زوبره نام جويا ونزلت من عليه.. اول ما خلص نزل من على السرير على الحمام خلع الواقي وغسل نفسه وطلع لبس كل لبسه وقالي انتي جمده اوي يا حنين يابخت جوزك بيكي بس انتي خساره في الشغل الزفت ده انا اول مره ابقى مبسوط وفعلا وراح حالف بالطلاق والقسم انه عمره ما اتمتع مع مراته كده ولا هي حاولت تمتعه زي ما انا عملت ..
مش عطاني فرصه اتكلم قالي انا نازل وهشام هيطلع ليكي طلع وقفل الباب وراه وانا دخلت عملت حمام وغسل مكان مازن غسلت وخلص ولسه طالعه من الحمام لقيت منظر ابن فاجره ….
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية ضيق الحال خلاني شمال)