رواية حياة سيف الفصل الثالث 3 بقلم بسملة حسن
رواية حياة سيف الفصل الثالث 3 بقلم بسملة حسن
البارت الثالث
«حياه سيف»
البارت الثالث
حياه قامت مفزوعه بدور علي البيبي مش لقياه جنبها
فجاء الباب اتفتح و دخلت دادا كريمه و ماسكه البيبي
حياه بخوف قامت خدت البيبي و فضلت تبوس فيه
حياه: حبيبي كنت هموت من خوفي عليك
كريمه: متخافيش يا بنتي انا خدته علشان تنامي براحتك
حياه و هي ماسكه البيبي علشان ترضعه: هتيجي منين الراحه يا دادا طول ما عمر موجود في حياتي
كريمه: انتي الي غلطانه يا حياه انتي الي مقولتيش لي سيف الحقيقه
حياه بعياط: كنتي عايزاني اقول اي كنت عايزاني اقولو ياسيف عمر هيقتلك عشان عرف اننا اتجوزنا ها اقولو ايه ولا اروح اقول لى عمر ياعمر انا اتجوزت السواق هما الاتنين انا معرفش رد فعلهم اي بس اللي متأكده منو اني لو كنت حكيت لعمر اني اتجوزت السواق كان قتلني وقتلو وانتي عارفه اني بحب سيف ومقدرش اشوفو بيتأذي
كريمه: بس لو كنتي قولتي لسيف كان هيتصرف كان هيقف قصاده زي مكان بيقف ليكي و هو بيضربك بس انتي الي استسلمتي من اول فرصه مش بس كده لا انتي خنتيه كمان
حياه بعياط: بس كفايه بقا كفااااايه
كريمه ثابت الاوضه و خرجت بره و حياه حضنت البيبي و فضلت تعيط و تفتكر اللي حصل
فلاش باااااااااااااااااااك
حياه بحب : انا بحبك اوى يا سيف و كانت هتنزل من العربيه سيف شدها ليه اكتر
سيف بحب: تو تو مينفعش تقولي الكلام ده و تنزلي علي طول
حياه بخوف لي عمر يشوف: سيف احنا قدام الفيله و ممكن عمر يشوفنا مع بعض
سيف: شششششش سيبك منو انا عايز يعرف انك بقيتي مراتي انا مش بعمل حاجه غلط
حياه: علشان خاطري يا سيف سبني انزل دلوقتي وانا هاجي شقتننا
سيف بغضب: انزلي يا حياه
حياه: يا سيف اسمعني
سيف بعصبيه: انزل يا حياه زعق فيها اكتر قولت انزليييييي
حياه نزلت بخوف و اول لما دخلت الفلا قلم نزل علي وشها وقعت في الارض
حياه برعب بترجع بضهرها لورا: ع.. عمر
عمر بغضب جنونى: ايوه عمر يابت “” “” “” “” “” عمر يا فاجره يابت “” “” “” “” اي فاكراني مش هعرف انك مع علاقه مع ابن “” “” “” “”
و نزل فيها ضرب ده انا هموتك انتي و عشيقك يا فاجره
حياه بعياط و خوف: لا ياعمر ونبي سيف لا
عمر بغضب: و خايفه عليه كمان و نزل فيها ضرب
علشان اريحكم انا هدفنكم في قبر واحد يا ولاد “” “‘” “”
حياه برعب: لا سيف جوزي يا عمر سيف جوزي علي سنه الله ورسوله
عمر سمع كده اتجنن و نزل فيها ضرب بدون رحمه
عمر بجنون: اقتلك و اقتله مش هخلي حد ياخد الورث مني فاهمه حياه من كتر الضرب اغم عليها
عمر سابها مرميه في الارض ولا حول ليها وله قوه
و راح يشرب خمره ويفكر ينتقم من حياه ازاي
كريمه جريت علي حياه بتفوقها لحد ما فاقت
حياه اول لما فاقت: سيف سييف يا دادا
كريمه لسه هتتكلم لقت عمر في وشها
عمر: امشي خشي اوضتك
كريمه ماسكه في حياه بخوف عمر شد كريمه بي العافيه و دخلها الاوضه و قفل بي المفتاح
حياه برعب: عمر انا انا
عمر بهدوء مرعب: شششششش بس مش عايز اسمع صوتك الي هقولك عليه تعمليه بالحرف ده لو عايز حبيب القلب يفضل عايش
حياه بخوف: حاضر حاضر
عمر: اول حاجه تمضي علي ورقه تنازل ليكي و اكتبي الأملاك كلها با اسمي
حياه: بس دي املاك ماما الله يرحمها
عمر ضربها بي القلم: امضي يا بنت “” “” انتي كمان ليكي عين تقاوحي معاياااا بس انا هعرفك تمضي ازاي وانتي بتشوفي حبيب القلب ميت قدامك
حسن حسسسسسسسن
دخلت حسن مساعد عمر الشخصى: ايوه يا فندم
عمر: ابعت هات سواق ابن “” “” “” ” بسرعه
حياه اول لما سمعت كده مضت علي طول
حياه بخوف علي سيف: خد انا مضيت بس بلاش يعمل حاجه لي سيف ونبي يا عمر
عمر زقها برجله بقرف: اوعي تلمسيني تاني انا بقرف منك
حياه بعياط: علشان خاطري بابا يا عمر متعملش حاجه لي سيف
عمر فضل ساكت بس خطرت في باله خطه شيطانيه
عايزاني مموتش حبيب القلب يبقي تعملي الي هقولك عليه
حياه من غير تفكير: موافقه موافقه اعمل اي حاجه بس بلاش تأذي سيف حرام عليك ده غلبان
عمر شد حياه من شعرها لحد ما وقفت علي رجلها
تعالي معايا و شدها لي بره علي العربيه
حياه واقفه هتموت من الخوف: احنا هنروح فين
عمر: مش حابه تودعي سواقك قبل ما يموت
حياه انهارت في العياط: لا ونبي يا عمر انا مضيت علي الاملاك كلها و هعمل الي انت عايز بس بلاش سيف ونبي
عمر يبقا اسمعي كلامي لي الاخر
حياه هزت رأسها و سكتت
و عمر ساق العربيه وراح الشقه اللي كان بيسكر فيها بيجيب فيها ستات
حياه بخوف: عمر انت موديني على فين
عمر بيقرب منها و حياه بترجع بخوف
عمر: اقلعي
حياه بصدمه: 😳😳
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية حياة سيف)
لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها
أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)