رواية عودة الحب كاملة – جميع الفصول في مكان واحد | بقلم رودي كوين
رواية عودة الحب كاملة – جميع الفصول في مكان واحد | بقلم رودي كوين
رواية عودة الحب هي واحدة من الروايات القوية التي تم نشرها مؤخرًا، وتعد من الروايات القوية جدًا التي نُرشحها لك ونرى بأنها واحدة من أقوى روايات السوشيال ميديا في الفترة الأخيرة ولهذا فنحنُ نُرشحها لك وكلنا ثقة فيها بأنها من الروايات التي ستعجبك جدًا، ولهذا نوفرها لك كاملة للقراءة المباشرة على الموقع بدون إعلانات.
اقرأ ايضًا:

رواية عودة الحب الفصل الأول
الروايه بتبدا ب البطله بتصحا علي اشعة الشمس
هدير: مين الي فتح الشباك ده اقفلو عشان الشمس
الام: اصحي يلا يابت كل ده نوم
هدير: يماما يماما حرام عليكي بتصحيني ليه انهارده اجازه من الكليه
الام: قومي يلا عشان نروق الشقه عشان خالتي جايه
هدير: خالتي مين دي الي جايه؟
الام: خالتك ولاء ياختي
هدير: لولو جايه خلاص انا قايمه
الام بضحك: قومي يامجنونه????
(استوب اعرفكو بنفسي انا المجنونه قصدي انا هدير عندي 22 سنه في كليه طب قسم جراحه ودي اخر سنه ليه طولي 165 بيضه شعري اسود طويل عيني بني مش محجبه / بس انا ابان مبسوطه بس في الحقيقه انا غير كده خالص ليه هتعرفو السبب بعدين ????
ودي ست الكل ماما اسمها اميره 48 سنه هي الكل في الكل هي امي وابويا واخويا وصحبتي وكل حاجه بالنسبالي متجوزتش بعد اما بابا مات عشان تربيني (بس انا ناقصه تربيه زي مابتقولي ????????)
اما بقا ولاء ولا لولو زي ما بندلعها عندها 49اصل هيا اكبر من ماما بسنه المهم هيا عندها ولد وبنت
الولد اسمو /كريم عندو 26سنه متخرج من كليه الهندسه ماسك شركات ابو كلها من بعد ما مات
طولو 176ابيضاني شعرو اسود عندو دقن بحبو بيها احم هنزل صورتو حاجه كدا قمرررر شبه مهند
♡♡♡♡♡♡♡♡
البنت اسمها /كرما عندها 22سنه قدي بحبها موت حتت بسكوتايه كدا في كليه طب قسم اسنان
طولها 158اقصر مني المهم بيضه شعرها بني من الاخر عسوله اوي
نبدا الروايه
♡♡♡♡♡
فوقت من النوم ودخلت اخد شور وخرجت لبست ترنج اسود كدا حلو هنزل صورتو
خرجت من الاوضه بتاعتي اخيرااا
•♡♡♡♡♡♡
ببص لقيت الصدمه لقيت ماما قاعده علي الارض
وادمها كرنب وورق عنب وانواع المحشي كلها بتعملها
هدير بصدمه: اي ياماما انتي عزمه الشارع كلو ولا اي
اميره: وانتي مالك انتي يلا تعالي ساعديني????
هدير: اساعد مين ياحاجه استهدي بالله كده في قلبك انا واحده فاشله مش بعرف اعمل اكل اصلا
اميره: يلا يابنت الجزم** امال اما تتجوزي هتاكلي جوزك اي طوب وي زلط
هدير: لما اتجوز بقا لما لسه فعل مستمر ياست الحبايب لسه قاعده علي قلبك ومربعه
اميره : طب انجزي يختي
•♡♡♡♡♡♡•
بعد ساعات علي العصر الكلام ده كان الصبح
كانو خلصو الاكل الباب بيخبط
اميره من المطبخ: انتي يابت ياهدير انتي ياهدير
هدير في نفسها(هي الوليه دي مش هتسكت ولا اي ????)
هدير بصوت عالي: مين الي بيخبط
راحت تفتح الباب اول لما فتحت اتصدمت
رواية عودة الحب الفصل الثاني
الفصل التاني
♡♡♡♡♡
بقلم /Rody samy
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
ياريت الي بياخد الروايه يكون مكتوب عليها اسمي وميتمسحش مش انا اتعب في الكتابه وايدي توجعني وحد يجي يخدها علي الجاهز مينفعش كدا تكون مش بتكب حاجه وتوهم الناس انك انت الي بتكتب وصحاب الروايه الحقيقي
وانت ولا صحبها ولا انت الي كتابها اصلا فا اي حد بياخد الروايه اسمي يفضل موجود اقبل ياادمن
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
وقفنا المره الي فاتت عند هدير لما فتحت الباب واتصدمت يلا بينا
هدير بصدمه: اي ده ????
كرما وكريم: مفجاءه
هدير: خشو خشو
ولاء: ازيك يا دودو
هدير: لولو وحشتيني اوي وعنيها دمعت
ولاء حضنتها: وانتي كمان وحشتيني اوي
اميره جت من المطبخ: يامرحب يامرحب دخليهم يابت ياهدير هما هيفضلو واقفين كدا
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
بعد شويه دخلو اعدو واتغدو واتعشو
كانو كلهم متجمعين وقاعدين يضحكو ويهزرو
هدير قامت وقالت : ماما انا طالعه فوق السطح
اميره: اعدي يابت مع ولاد خالتك ياجزم*** يعني هتسبيهم
هدير: يماما حرام عليكي بيرستيجي
كلهم ضحكو عليها ????????????
بعد شويه كان هدير طلعت فوق السطح وقاعده بتفتكر اليوم الي كريم جرحا في
(استوب استوب كريم وهدير ما بنهم قصه حب وهو جرحها هنشوف الموضوع ده بعدين)
فلاش باك
♡♡♡♡
هدير بحب: كريم عايزه اقولك حاجه
كريم ببتسامه: في اي يابنتي قلقتيني
هدير بكسوف : منا مكسوفه ياكريم
كريم: متتكسفيش ياستي قولي
هدير بحب: كريم انا بحبك
كريم بصدمه ضربها بي القلم: اي الكلام ده
هدير بصدمه: انت بتضربني ياكريم
كريم بعصبيه: واكسر عضمك كمان انت هبله جبتي الكلام ده منين
هدير بعياط: هو اي الي منين بقولك بحبك ياكريم
كريم: انا مسافر ياهدير ولما ارجع يارب تكوني نسيتي الكلام الفارغ ده
باااااااك
•♡♡•
هدير بعياط: ولهي لا تندم ياكريم
كريم من وراها: هدير بتعيطي ليه
هدير مسحت دموعها: لا مفيش خير ياكريم
كريم وهو مش مصدقها: عادي طلعت اعد معاكي اصل كلهم نامو تحت
هدير: اه تمام اتفضل
كريم: انتي بتعيطي بسبيي مش كده
هدير بنفيي: لا طبعا وكملت بمرح مسطنع وبعدين هعيط بسبكك ليه مفيش حاجه ده عشان افتكرت بابا
كريم بحزن عليها: الله يرحمو ياهدير علي طول اقري ليه الفاتحه
هدير بمرح عشان تخفف الجو: اي ياكيمو محبتش حد لما سافرت كدا او كدا ????????
كريم بضحك: لا يختي مفيش اطمني
وبعدين اعدو مع بعض شويه هزارو وضحكو ولعبو في الاخر
هدير بتعب ونوم: اه ياني يلا انا نازله انام تصبح علي خير
كريم بحب: ماشي وانتي من اهل الخير كمل في سرو(وانتي من اهلي ????)
وباس البارت خلص يارب يكون عجبكو
رواية عودة الحب الفصل الثالث
الفصل التالت
♡♡♡♡♡
روايه عوده الحب
♡♡♡♡♡♡♡
بقلم/Rody samy
♕♕♕♕♕♕♡♕♕
وقفنا المره الي فاتت عند كريم يلا بينا
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
في صباح يوم جديد
تصحا هدير بدري غير العاده بتاعتها
تقوم وتقول في نفسها صباح الخير يادودو
دخلت هدير تاخد شور وخرجت لبست بنطلون چينز واسع كده مقطع بس مش اوي وتشيرت ابيض بكم قصير وكوتشي ابيض بعدين راحت حطط برفان ولبس اكسورات الي هيا عباره عن حلق وانسيال وسلسله وخواتم وسيبت شعرها وجابت الشنطه البيضه بتعتها وخرجت الصاله في الصاله كانت اميره وولاء قاعدين
هدير ببتسامه: صباح الخير
اميره وولاء: صباح النور
اميره: هتتحسدي اي الي مصحيكي بدري كده انتي مش بتصحي الا بل الضرب
هدير بتوتر: عادي يعني يماما وكملت بمرح عشان تخفف الجو محبتش اتعبك ياميرو
اميره بخبث: هعديها بمزاجي (كتر خيرك ياطنط ولهي ????????)
هدير: اي مفيش فطار ولا اي
ولاء: انا وامك عملنا كوبيتين شاي بلبن وشندوشات جبنه وكلنا
هدير بغيظ: انتو كلتو واحنا ناكل اي وبعدين قالت بصوتتتتت عالي ياناس انا راحه الكليه جعانههه
اميره مسكت الشبشب وحدفتو علي هدير: يابنت الوسخ*** كريم وكرما نايمين
هدير بغيظ: مينامو جعانه ياناس جعانه
كريم وهو خارج من الاوضه: في اي علي الصبح
اميره: مفيش ياحبيبي صباح الورد
كريم: صباح النور ياميرو
اميره: حبيب ميرو انت
هدير بغيظ في سرها:اي محن الكلابي الي علي الصبح ده واعدد تقلد امها وكريم
هدير بغيظ: انا نازله
اميره: هتنزلي من غير فطار
هدير بهدوء: وانا كنت لقيت فطار وقعدت كلت
كريم: اي يابت الهدوء الي نزل عليكي مره واحده ده خايف احسدك ولهي
هدير بسخريه: احسد يااخويا احسد يلا باي وراحت ناحيه الباب
اميره ندهت عليها : هدير تعالي يروحي هعملك فطار واعدي كلي متنزليش علي لحم بطنك كدا يابنتي
هدير من برا: شكرا ياماما انا نازله
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
نزلت هدير وقفت تاكسي وركبت
سواق التاكسي: علي فين ياانسه
هدير: راحه كليه الطب
سواق التاكسي: ايوه انهي كليه طب لامؤاخذه
هدير قالتلو علي العنوان *********
سواق التاكسي بعد شويه علي وصلنا ياانسه
هدير شكرا تاخد كام
سواق التاكسي: 60جنيه
هدير: ليه راكبه اوبر وانا معرفش
سواق التاكسي: ياانسه المشوار بعيد
هدير بغيظ: خد يخويا واديتو الفلوس ودخلت الكليه قبلت صحبت عمرها والي هيكون اسمها لين
هدير بفرحه: لين وحشتيني
لين بحب وفرحه: وانتي كمان وحشتيني
هدير بزعل: مكلمتنيش امبارح
لين بعتزار: اسفه ياروحي سامحيني
هدير بحب: خلاص مش زعلانه
لين: احكيلي عملتي اي بقا امبارح
هدير: اسكتي دي كانت في مفاجاءه امبارح
لين بفضول: مفجاءه اي دي ياختي انجزي قولي قولي بسرعه (مهيا فضوليه بقا ????????????)
هدير بضحك : اصبري عليا هقولك اهو مش خالتي وكارما وكريم رجعو امبارح
لين كانت بتشرب شرقتت: كح كح كح كح
هدير بصدمه طبطبت علي ضهرها: اهدي اهدي
لين بصدمه: كريم رجع وعملتي اي
هدير بحزن: معملتش حاجه بس قلبي وجعني وقعدت افتكرت الي حصل زمان
لين بحزن علي صحبت عمرها: متزعليش نفسك بكره تلاقي احسن منو
هدير بحزن: للاسف مش عايزه احسن منو عايزه كريم وكملت بسرحان انا لسه بحبو يالين
لين بحزن: خلاص ياعمري اهدي كملت بمرح للتخفف الجو الا قوليلي صحيح فطرتي
هدير بزعل طفولي قالت: لا
لين بضحك : تعالي ياقلب اختك افطرك
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
في البيت عند هدير بعد اما نزلت
كريم بقلق: تفتكري زعلت ياخالتو
اميره: لا مزعلتش اكيد صحيت بدري عشان تشوف لين
كريم بستغراب: لين مين
اميره: لين صحبتها
كريم: اه تمام
ولاء: تفطر ياكيمو
كريم: ياريت اصل هموت من الجوع
ولاء واميره: بعد الشر عليك ياقلبي
كريم : بحبكو اوي و لسه مكملش الجمله ولقه كارما خارجه من الاوضه وبتقول صباح العسل عليكو جميعا
كلهم: صباح النور
كارما بستغراب: هيا هدير لسه نايمه
اميره: لا يحبيبتي هي نزلت الكليه
كارما: بدري كدا
اميره بضحك : شوفتي بقا
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
نرجع عند لين وهدير
كانو قاعدين يكلو
لين: وهتعملي اي مع كريم
هدير: ولهي معرفش ياختي ويلا عشان ندخل المحاضره
دخلو المحاضره وكانو قاعدين لقو الدكتور دخل وبيعرف نفسو
انا دكتور حازم هبقا الدكتور الي هيدرسكلو الماده عشان دكتور عبدالرحمن اتنقل لكليه تانيه
لين بصدمه من جمال حازم: هو اي الدكتور المز ده
هدير: بس يخربيتك هتفضحينا
لين: ده جامد اوي
(هنزل صور لين وحازم في اخر البارت وهنزلكو بقا تعريف الاشخاص كلهم)
هدير: طب بس طب
وبس خلص البارت علي خير اتمنا يكون عجبكو
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡&♡♡♡&♡♡♡♡&
تعريف الاشخاص
♡♡♡♡♡♡
هدير /بنت عاديه بس دبش شويه لسنها تلت امتار قدام ????عندها 22 سنه بتحب مامتها جدا جدا متعلقه بيها موتتت طولها 165سنتي في كليه طب اخر سنه ليها بيضه شعرها اسود طويل عينها بني وفي البارت الاول قولت مش محجبه
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
كريم يبقا ابن خالتها / شاب صارم جدا في شغلو قاسي جدا جدا وجسمو نفس جسم حازم بس مع عيلتو لا بره بس عندو 26 سنه بيحب امو واختو جدا وخالتو بردو وحد تاني ????متخرج من كليه هندسه ماسك شركات ابوه كلها بعد اما مات ابوه طولو 176 سنتي ابيضاني شعرو اسود عندو دقن مخليا قمر
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
كارما اخت كريم /بسكوته كدا وحاجه سكر عندها 22سنه اخر سنه ليها بردو كليه طب اسنان طولها 158بيضه شعرها بني من الاخر عسوله
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
لين صحبت هدير /بنت عسوله بتحب امها واخوها الصغير اوي اسمو ادم المهم عندها 22سنه في كليه طب قسم جراحه طولها 163 سنتي بيضه شعرها اسود بس قصير وعيونها سوده وعسوله بردووو
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
ولاء ام كريم وكارما /ست طيبه بتحب اولادها واختها جدا بتخاف عليهم اوي عندها 49 سنه ست جميله جدا
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
اميره ام هدير /ست جميله وطيبه بتحب بنتها جدا ومبتحبش حد ياذيها والي يقرب من بنتها تكلو بسنانها عندها 48سنه
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
حازم او دكتور حازم /شاب جسمو رياضي عندو عضلات مش عند حد يخراشيييي عليه طولو 174سنتي عندو26سنه قد كريم اصل صحبو ???? بيحب صحبو كدا الي هو كريم صارم جدا وبيكره صنف الستات بس في حد هيدخل قلبة ويغيرو تفتكرو مين المهم ابيضاني شعرو بني وعندو دقن مخليا قمريننن مش قمر واحد بيشغل مع كريم في الشركه ???? مشترك فيها لي اسهم فيها ???? هو نزل الكليه لحد اما حد يجي يستلم
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
الرائد عمر/صاحب كريم وحازم كانو صحاب من ايام الكليه هتقولو ازاي وكدا هقلكو مش هحرق الاحداث مش شكل كده في حاجه مستخبيه المهم
عندو 26 سنه بيحب اصحابو اوي امو وابوه متوفين بيضاني عندو دقن جسمو زي كريم وحازم كدا كلهم قمر مشاء الله طولو 175 سنتي
&♡♡♡♡♡♡♡♡&♡♡♡♡♡♡♡
ادم اخو لين /عندو 6سنين حاجه قمر بس مش هتسلك من لسانو
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
مامت لين اسمها نهي /ست جميله وعسوله وطيبه جدا بتحب عيالها جدا وعايشه عشانهم اصلا عندها 47
رواية عودة الحب الفصل الرابع
الفصل الرابع
♡♡♡♡♡♡
روايه عوده الحب
♡♡♡♡♡♡♡♡
بقلم /Rodysamy
♕♕♕♕♕♕♕♕
وقفنا المره الي فاتت عند هدير ولين وهما في الكليه
نبدا بقا
♕♕♕♕♕♕♕♕
بعد لما خلصو المحاضره
♡♡♡♡♡♡♡
هدير بتعب: اه ياني المحاضره كانت رخمه اوي
لين بتعب: اه ولهي وكملت بتوهان بس الدكتور عسول اوي
هدير بغيظ: انتي في اي ولا اي
لين: هشششش اسكتي
هدير: هسكت خالص يلا نمشي
لين: احله حاجه انهارده اني المحضرات اتلغت
هدير: اه ولهي
هدير: يلا باي
♡♡♡♡♡♡♡
عند لين بعد اما روحت بيتها قبلها ادم
ادم بفرحه طفولي: لين
لين ببتسامه تعب: دومي روح قلبي فا شالتو فين ماما
ادم بطفوله: ماما بتعمل اكل
لين ببتسامه: ماشي يادومي نزلتو هروح اغير هدومي وانام
ادم: ماشي يالينو
♡♡♡♡♡♡♡
لين دخلت الاوضه بتاعتها وغيرت هدومها لترنج زيتي كده ولمت شعرها وراحت علي السرير ونامت
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
بره في الصاله الام خرجت من المطبخ
نهي بستغراب : لين جت ياادم
ادم: اه يامامتي جت ودخلت تنام
نهي ببتسامه: ماشي ياحبيبي
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
نروح عند هدير بعد اما روحت قبلت اسلام ابن جارتهم الي بيحبها
اسلام ببتسامه: ازيك ياهدير
هدير بضيق: كويسه يااسلام
اسلام: كنتي فين كده
هدير ببرود: حاجه متخصكش انت مش جوزي يعني عشان اقولك
اسلام بغيظ من اسلوبها: قولي يارب اني ابقا جوزك
هدير بسخريه: يارب يخدك يابعيد
فا سبتو وطلعت
اسلام بعد اما طلعت هدير
اسلام بخبث: هتبقي ليا غصب عنك وهاخد الي عايزو
(تعالو اعرفكو علي اسلام اسلام شاب صايع بتاع بنات وهو عايز هدير مش عشان بيحبها غردو حاجه تانيه عندو 23 سنه في كليه صيداله امحاوي 170سنتي شعرو اسود معندوش دقن????)
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
ندخل عند هدير لما دخلت الشقه لقتهم كلهم قاعدين
هدير: السلام عليكم
كلهم: وعليكم السلام
اميره: تاكلي يهدير
هدير: لا يماما كملت بنوم عايزه انام
اميره: كلي ونامي
هدير برفض: لا هنام
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
دخلت هدير الاوضه غيرت هدومها لترنج بيتي
وراحت علي السرير ونامت
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
كارما: انا عايزه اقدم الورق بتاعي للكليه قبل ماالسنه تخلص
كريم: بكره الصبح نروح نقدم الورق بتاعك وهروح اشتري عربيه ونشوف الفيلا بتاعتنا لو عايزه تنضيف وحجات
ولاء: تمام ياحبايبي هي اكيد عايزه حجات كتير وتنضيف وكنان اول لما تخلص هننقل هناك احنا وخالتك
اميره برفض: لا طبعا ده ڤيلتكو انتو احنا هنقعد في شقتنا
ولاء بحزن: ڤيليتي وڤيلاتك اي هزعل ولهي
اميره بحب: خلاص متزعليش خلاص هنيجي معاكو
ولاء بحب حضنت اميره وقالت: ربنا يخلينا لبعض
اميره بحب: يارب
رواية عودة الحب الفصل الخامس
الفصل الخامس
♡♡♡♡♡♡♡
روايه عوده الحب
♡♡♡♡♡♡♡♡
بقلم /Rodysamy
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
وقفنا المره الي فاتت عند اميره وولاء
♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕♕
بعد شويه صحيت هدير من النوم وخرجت
هدير: مساء الخير
كلهم: مساء النور
هدير: انا جعانه
اميره: خشي الاكل في المطبخ
هدير: ماشي ياقلبي
♡♡♡♡♡♡♡♡
دخلت هدير المطبخ وطلعت اكل عشان تاكل
عند كريم بره: احم انا هقوم اجيب مياه
اميره بحب: هنادي هدير تجبلك
كريم بحراج: لا هخش انا اكيد بتاكل
اميره بخبث: تمام ياحبيبي
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
دخل كريم المطبخ لقه هدير قاعده بتاكل فضل يبص عليها بحب وسرحان فيها
هدير بتبص وراها اتفزعت منو
هدير بخضه: بسم الله الرحمن الرحيم انت بتعمل اي هنا
كريم واخيرا فاق: احمم احمم عايزه مياه
هدير ببرود وهي بتكمل اكل: هتلاقي المياه في التلاجه
كريم بحزن: تمام
راح جاب المياه وخرج
هدير لما خرج قالت بحزن: مستحيل احبك تاني يكريم مش هفتح قلبي تاني
????: انتي كدابه انتي لسه بتحبي كريم
????: اسكت بقا انت معندكش دم
????: لا مش هسكت انتي لسه بتحبي كريم مش بتحبي بس بتعشقي كمان
????: اسكت بقولك اسكت
????: لا مش هسكت اعترف يلا انك لسه بتحبي كريم اعترف
????: ايوه لسه بحبو ومقدرش انسا كريم ابدا
????: كنت عارف اننا لسه بنحب كريم
وهنا انتصر القلب والعقل
هدير بنهيار: كفايه كفايه
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
عند لين صحيت من النوم
&&&&&&&&&&&:&
لين ببتسامه: في اكل اي
نهي: الواحد يصحا يقول مساء الخير مش في اكل اي
لين بضحك: مساء النور حلو كده في اكل اي بقا
نهي بضحك: في رز وبطاطس وفراخ ياختي
لين بمرح: طب عايزه حاجه معايا معركه في المطبخ وكملت بستغراب: فين ادم
نهي بحب: نايم
لين: طيب ياقلبي
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
نروح لي اول مره في بيت حازم
عند حازم كان قاعد بيتكلم في التليفون
حازم: اي يايلا
عمر: خت عليا اوي
حازم بضحك: اخويا
عمر بضحك: فينك ياكريم دلوقتي
حازم بمرح: رجع بقا لحبو القديم
عمر: اه بس يعم مش جراحها
حازم بحزن: غصب عنو وانا وانت الي عارفين اي الي حصل
♡♡♡♡♡♡♡
نروح عند هدير تاني
اميره: هدير
هدير وهي بتقلب في التليفون: نعم ياماما
اميره: احنا هنروح نعيش في الڤيلا مع خالتك
هدير سابت التليفون: ده مين دول الي هيروحو معلش
ولاء: اي مش عايزه ولا اي ياهدير
هدير بتوتر: لا ياخالتو ولهي بس معلش وبصت لي امها وكملت لو عايزه تروحي انتي روحي انا مش هروح
اميره بياس: يرضيكي نزعل خالتك وكملت بحزن مصطنع انا بقالي كتير مش بشوف اختي ومتقبلناش يرضيكي نبعد تاني
هدير بحب: لا يحبيبتي خلاص نروح منروحش ليه
اميره بغمزه لولاء: طيب ياقلبي
ولاء ضحكت من قلبها
رواية عودة الحب الفصل السادس
الفصل السادس
♡♡♡♡♡♡
روايه عوده الحب
♡♡♡♡♡♡♡♡
بقلم /Rodysamy
♡♡♡♡♡♡♡♡
وقفنا عند العيله الكريمه
♡♡♡♡♡♡♡♡♕♡♕
نبدا بقا بسم الله الرحمن الرحيم
♡♡♡_♕♕♕♕♕♕♕•♡♡♡♡
عند اسلام كان قاعد بيفكر في هدير
اسلام بتصميم: هتبقي ليا غصب عنك ياهدير
ام اسلام دخلت: اسلام
اسلام مش مركز معاها وسرحان
ام اسلام هنسميها اسماء : اسلام
مردش اسلام عليها فا حدفت في الشبشب
(يستاهل ولهي عشان لو مكنتش ضربتو كنت جيت ضربتو انا ????????)
اسلام بفزع: في اي ياامي
اسماء بغيظ: بقالي ساعه بنادي عليك ياروح ام**
اسلام: خير يااسماء
اسماء بغيظ: اسماء يابن الوسخ***
اسلام بضحك: ولي الغلط طيب
(شكلي هغير راي فيك ولا اي ياواد يااسلام ????????)
اسماء: طب يلا يخويا روح هات بنت خالك من المطار
اسلام بغيظ: وهي جايه تعمل اي
اسماء بنفاذ صبر: جايه تلعب انجز يايلا
وخرجت اسماء
اسلام بغيظ في نفسه: جايه تعمل اي دي كمان تفضل تقولي بحبك يااسلام وتلزيق وقرف
(ولهي محد مقرف غيرك ????)
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
عند هدير كانت طلعت قعدت في البالكونه
كريم ببتسامه: سرحانه في اي ياهدير
هدير بهدوء: مفيش ياكريم حاجه خير
كريم ببتسامه حب: هدير انا
(اي هينطق ولا اي يلا نشوف)
هدير بستغراب: في اي يابني متقول
كريم خد نفس عميق: هدير انا انا بحبك
هدير بصدمه ودموع: انت بتقول اي انا مش فاهمه انت مش رفضني زمان
كريم بحزن مسك اديها: كان غصب عني صدقني ياحبيبتي
هدير بستوعاب: لا لا انت كداب بتكدب او انت كداب انت مش بتحبني وكملت بدموع انت بتكرهني ياكريم وكلمت بحبك بالنسبالك كلمه فارغه لا مستحيل
كريم بحزن: عندك حق ولهي بس حقيقي ندمان اني ضربتك زمان ورفضتك بي الطريقه دي غصب عني صدقني
هدير بحزن: طب قولي اي الي حصل وممكن اسامحك سعتها
كريم بيأمل: يعني في امل صح
هدير في نفسها: انا بحب ياكريم
هدير خدت نفس عميق: اه ياكريم
كريم بفرحه: قولي ولهي كده
هدير بضحك: بس يامجنون وكملت بتسال انت صح مش هتجيب عربيه والبت اختك اي مش هتقدم في الكليه ولا اي
كريم بضحك: اهربي اهربي بكره انشاء الله هقدملها وبعدين بقا كمل بحب انا بحبك
هدير بتوتر: طب عايز حاجه انا داخله انام
هدير دخلت بسرعه الاوضه بتاعتها
كريم بضحك: اه يامجنونه
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
عند اسلام نزل راح يجيب( ميرا النوري) تبقا بنت خالو كان قاعد مستنيها وهو مش طايق نفسو
ميرا قربت علي: هاي يااسلام
اسلام بصدمه وسرحان في جملها: هاي ياميرا
ميرا بهدوء: عامل اي
اسلام بهدوء: الحمد لله يلا
(اعرفكو علي ميرا النوري بنت جميله جدا بتحب اسلام بتحبو اي دي بتعشقو رغم انها عارفه انو مش بيحبها وبتاع بنات عندها 21سنه في كليه فنون جميله بيضه طولها 160 سنتي خجوله جدا جدا) بس البارت خلص
اي رايكو في اسلام وميرا وتفتكرو ممكن يكون ليهم حياه مع بعض واسلام هيتغير ولا لا
واي رايكو في هدير وكريم
رواية عودة الحب الفصل السابع
الفصل السابع
•♡♡♡♡♡•
روايه عوده الحب
♡♡♡♡♡♡♡♕
بقلم /Rodysamy
♡♡♡♡♡♡♡♡♡
وقفنا المره الي فاتت عن اسلام وميرا في المطار
♡♡♡~~~~«««~~~~~~~~~~~~~~
بعد ساعه وصل اسلام وميرا البيت
::::::::::::::::::::””””’‘؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛ ~~~~~«
اسلام بصوت عالي: ياحجه يااسماء
اسماء بفرحه لبنت اخوها: ميرا وحشتيني يانور عيني
ميرا بحب: وانتي كمان وحشتيني ياعمتو ولهي
اسماء: تكلي ياعمري
ميرا بمرح: نفسي اكل ولهي بس عايزه انام اوي
اسماء: جهزتلك الاوضه خشي نامي
ميرا بحب ونعاس: طيب تصبحي على خير
اسماء: وانتي من اهل الخير
اسلام بضيق: يارب تكوني خلصتي جو العشق الممنوع ده
اسماء: وانت مالك يابن الوسخ**
اسلام وهو خارج من باب الشقه: انا مالي صح يلا باي
•–••••••••••••••••••••
ومشي اسلام راح الديسكو
•••••••••••••••••••••••
نجري بالحداث بعد مرور شهر من اعتراف كريم وهدير لبعض بالحب
ورجوع ميرا وحبها الي بيزيد لي اسلام
ولين الي قربت هي وحازم من بعض هتقولولي ازاي هقولكو
فلاش باك
اسلام في اوضتو بغضب بيتكلم في التليفون: عايزك تجبهالي انت سامع ولا لا
المجهول بخوف من اسلام: حاضر حاضر
وقفل المجهول علي الساعه هدير كانت خارجه من الكليه هي ولين ومره واحده عربيه جت شديتهم جوها
لين وهدير بصريخ: انتو مين
الراجل واسمو فتحي: اسكتي يابت انتي وهيا
بدل مااقتلكو
لين وهدير سكتو بخوف
بعد شويه وصلو مكان ودخلهم فيه
وقفلو الباب وراهم
لين وهدير بصدمه: افتحو الباب افتحو
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
عند فتحي طلع التليفون ورن بي اسلام
الو يااسلام بيه الامانه وصلت في المخزن
اسلام بخبث: شكرا يافتحي
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡__
اميره بدموع هي ونهي ام لين: فينك يالين انتي وهدير يارب
كريم بعصبيه في التليفون: بقولك بسرعه ياحازم شكل هدير هي ولين اتخطفوا بسرعه تابع تليفون هدير بسرعه او لين
♡♡♡♡♡♡♡♕بقلم /رودي سامي ♡♡
بعد شويه وصل رساله لكريم بالمكان
•••••••«««««««««»»«««»««)«
ولاء: رايح فين وسيبنا
كريم وهو خارج من باب الشقه
هجيب لين وهدير
عند كارما قامت وراه
ونزلت وركبت معا العربيه
كريم بحده: انتي اي الي جايبك معايا اتطلعي
كارما برفض وعند: لا
كريم بصلها بغضب ومشي بالعربيه
(باكككك)
تسريع الاحداث تم رجوع هدير ولين لي اهلها وتم اعتراف حازم بحبو للين في المستشفي
وتم اعتراف بردو عمر لي لين بالحب وقالها لما سابها زمان كان لسه عشان صغيره وكده
اما بقا عند اسلام هدير قالت لي كريم مش ياذي اسلام وبصت لي اسلام وقالتلو ميرا بتحبك بلاش تكسر قلبها ياجاري ومشيت وسبيتو
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
اما بقا عند كارما بقت بتكلم عمر علي طول ومع بعض علي طول وجي اتقدم واتخطبو
/////(((///((((/////((((((((//////
وعند حازم اتخطب هو كمان هو ولين وعيشين زي القط والفار
•♡♡♡♡♡♡♡♡•
اما بقا ابطلنا الجمال
روميو وجوليت
كريم وهدير
عايشين قصه حب راهيبه بعد لما كتبو الكتاب
ايوه متصدموش كاتبو الكتاب
كل واحد فينا بيغلط وبيخاف يقول كل واحد فينا يبقا واقع في مشكله ومش عارف يلاقي فيها حل كل واحد فينا قلبو مكسور وي مش عارف يلم الجرح كل فينا عندو راي كل واحد فينا عندو حاجه بيخاف انو يخسرها مين فينا مش بيغلط ولا مين فينا مش واقع في مشكله ولا مين فينا قلبو مش مكسور ولا مين فينا مش عندو راي ولا مين فينا مش عندو حاجه خايف يخسرها اوع فيوم لو فيك كل الحاجه دي انك تستسلم لا متستسلمش وتقول تعبت متقفلش كده من الدنيا في حاجه اسمها ربنا ربنا الي حميانا من الدنيا ربنا الي بيدلنا علي الطريق الصح وربنا معانا
رواية عودة الحب الفصل الثامن
الفصل الثامن من رواية عودة الحب للكاتبة رودي سامي لايزال قيد الكتابة، لو حابب تقراه بمجرد نشره أنضم لقناتنا على تليجرام واكتب تعليق على الصفحة دي عشان نعرف نبعتلك أشعار بمجرد نشره.