روايات

رواية منزل أخي يجمعنا الفصل الثالث 3 – قصة تحرر مصري

رواية منزل أخي يجمعنا الفصل الثالث 3 – قصة تحرر مصري

 

البارت الثالث

 

انا كنت باكل جسمها بعيني رغم انها في الخمسين بس جسمها جامد اوووي

قمحيه وبزازها مرفوعه وبارزه من الستيان
واحنا ف الميه
وانا ببص ليها وهيا بتبصلي وقربت مني
وبتقولي بتبصلي ليه كده
انا بقولها انتي حلوه اوووي
قالت انت بتعكسني انا ام صحبك
انا بقولها وايه يعني قالتلي تحب نخرج بره
انا بقولها زي ماتحبي
لقيتها بتقولي بتعرف تعوم بقولها ايوه قالت عايزاك تعلمني انا كنت هيجان اووي من كلامها بس
انا لقيتها بتقولي انا هنام ع الميه وانت ترفعني هزيت دماغي وهيا بتعوم وانا رفعها بايدي
وطيزها تجنن انا ايدي علي بطنها والتانيه علي فخادها بس انا مصبرتش وروحت طلعت ايدي علي كسها من فوق المايوه
وهيا سبتت مكانها وانا بحرك صباعي الطخين علي كلوتها وبقولها وقفتي ليه هيا قالت بتعمل ايه
انا بقولها ف ايه وقفت علي رجليها
وقالتلي بتعمل ايه بقولها مفيش
كنت خايف بس لقيتها قربت مني اوووي ولقيت رجليها ع رجلي
وقالت انت عايزني
انا مردتش ولقيت ايديها بتحسس علي زوبري وهو وقف اووووي وانا ببص يمين وشمال اقرب حد لينا ع مسافه 50 متر
وانا مسكت طيزها وضميتها عليه وهيا اااااه
وانا ببصلها وهيا بصالي وبتقولي بتبصلي ليه كده
انا دخلت ايدي تحت الكلوت ومسكت طيزها وهيا اااااح مش خايف ان حد يشوفنا
بقولها كسم الناس لقيتها قالت طب دخلو جوايه
انا بقولها هنا لقيتها نزلت بايديها ومسكت زوبري وطلعتو وانا ببص يمين وشمال
وهيا بعدت كلوتها ولقيت زوبري بيدخل ف كسها واحنا وقفين وهيا ااااااااه وانا ضميتها اووووي وهيا زوبرك يجنن وانا زوبري ف كسها وهيا قالتلي تعالي نروح الشاليه احسن انا طلعت زوبري وطلعنا وهيا مشت جنبي وانا وهيا ساكتين
وانا اول مادخلنا من باب الشاليه روحت زنقها ف الحيطه وهيا متحركتش وانا قطعت كلوتها وهيا بتضحك وانا طلعت زوبري ودخلتو ف كسها وهيا اااااه انا بنيكها بسرعه وببوس شفايفها وهيا قلعت الستيان وانا رفعتها ع زوبري ومشيت بيها لجوه السرير ونمت عليها ودخلتو ف كسها وهيا تحت مني وانا بهبد ف كسها اوووووي السرير بيتهز وهيا اااااااااه اااااااااااه وانا بنيكها اووووي
وهيا اهاااات عاليه وزوبري فاشخ كسها وانا قلبتها ع بطنها وفتحت طيزها وشوفت خرم طيزها مفتوح دخلتو ف طيزها دخل بسهوله
وانا نمت عليها وبقيت انيك فيها اووووووي
وهيا ااااااااااه اااااااااه براحه وانا بقولها اسكتي ياكسمك وانا بقثت انيكها بعنف اوووي
هيا قالت نام ع ضهرك نمت وهيا قالت قلعت الستيان ولقيتها بتقولي انا بحب العنف اوووووي
بحب الراجل الشديد يعملني زي الكلبه انا وقفت ع ركبتي زيها وروحت خنكه من رقبتها و3 صوابع ف
كسها وهيا وشها احمر وانا بدعك كسها اوووووي وصوت كسها يجنن كانك بتلعب ف ميه وهيا اااااااااي ااااي اااااي وانا شوفت ميه بتتزل منها وانا بدعك وشوفت كسها بينزل عسلها ع ايدي وهيا بترتعش وانا بضرب كسها بكف ايدي وبقولها احنا لسه ف اول اليله هيا بصالي وبتقولي انا عايز تاكل كسي انا لقيتها وقفت ولقيت كسها عند وشي وبتحكو ف بوقي انا مسكت طيزها وبقيت امص كسها وهيا ااااااااه ااااااااه انت ايه وانا بسحب شفايف كسها لبرا وهيا اااااااااااااه وانا دخلت صباعين ف كسها وبمص زنبورها اووووووي وهيا قالت هنزل هنزل وانا بدعك كسها وهيا نزلت تاني ومقدرتش توقف وقعدت ع ركبتها وانا بقولها انا هفشخك نصين ورميتها ع السرير وفتحت رجليها للاخر وبقولها لو قفلتي رجلك هضربك هيا هزت دماغها انا زوبري كان صاروخ انا حطيت ايدي علي كتفها وزوبري عارف طريقو علي كسها دخل وهيا فاتحه رجليها وقالتلي نيك اووووي فضلت انيكها وهيا لقيتها ضمت عليها علي ضهري وانا بنيكها اووووووي والسرير بيتهز بينا وفعلا في واحده انكسرت وهيا وانا مكملين وهيا نزلت تاني وكسها كانو بينبض ع زوبري وانا حضنتها اوووووي وزوبري انفجر ف كسها وهيا ااااااااه نااااااار نااااااار وانا فضلت نايم عليها ونمت ع ضهري وهيا بتحسس ع صدري وقالتلي
تسلم ويسلم زوبرك
وحياتك لخليك تعيش احلي ايام
انا بقولها انتي شرموطه
قالت ايوه شرموطه انا قولتلها فكره يوم ماكنت عندكم ف الحفله بتاعت سالم لما اتخرج
قالت ايوه فاكره بقولها كان في حد طلع معاك
ضحكت وقالت دي جوزي بقولها جوزك مين
قالت ده شريك جوزي ف الشغل وفيا
بقولها فهميني
قالت تعرف عن الجماعي
بقولها ايوه قالت انا وجوزي وهو بنكون سوا
واليوم ده كان هو مسافر ورجع وانا اخدتو فوق عشان ارحب بيه زي مانت عملت كده فيا
بس انت طولت عنو
انا بقولها جوزك راضي
قالت الفلوس بتعمل كل حاجه
انا معايا ف حسابي فلوس متتعدش
وانا بقولها هو متجوز
قالت متجوز ومراتو بتتناك بردو بس هو مايعرفش
بقولها من مين قالت من صحبو
بقولها الواحد مش عايش
قالت وانا هخليك واحد مننا بس تسمع كلامي
بقولها ازاي لقيتها قالت انت عجبتني اوووووي ولو حابب تكمل معايا عرفني وانا هبسطك
بقولها طبعا اكمل
قالت تمام قامت وفتحت شنطتها ومسكت دفتر شيكات وكتبت رقم واسمي
وقالت مش خساره فيگ
انا ببص لقيت مليون جنيه انا ببصلها ومستغرب بقولها ده بجد
قالت امال بهزار لما نرجع هتكون معايا دايما
بقولها ماشي بس سالم
قالت مالو سالم
بقولها مش هيتكلم
قالت لا ماتقلقش من اي حاجه
انت بلفلوس الي معاك تشتري كذا بدله حلوه وعربيه حتي لو غاليه مش مشكله انا هبقي اعطيك الباقي
بس ظبط نفسك
انا من فرحتي شديتها تاني ونمت عليها ووببوس شفايفها وهيا اندمجت معايا
وانا بقولها بتحبي الجماعي قالت بعشقو
بحب يكون زوبرين جوايه
انا بقولها وانا مستعد انيكك مع اي حد
قالت بجد بقولها ايوه بجد قالت كويس بس مش انهارده انا بقولها زوبري وقف قالت كفايه انا تعبت انا بقولها ليه وبحرك زوبري ع كسها ودخل وهيا اااااه لا خرجو بلاش بجد تعبت انا ببوسها وبقولها وهتسيبني كده قالتلي خلاص نام في حضني وماتتحركش وانت هتنزل لوحدك
انا نمت ف حضنها ووببوس شفايفها وطلعتو وبقولها خلاص نكمل بعدين
قالت بليل مش هسيبك وفر صحتك وانا بقولها ااصحه موجوده قالت واضح اوووي
لقيتها قالت زي مانت مسكت تلفونها وبتصور زوبري وهيا نزلت طلعت لسانها ع زوبري وبتمص راسو وقفلت وبقولها ليه ده قالت هتعرف بعدين
قامت وااشطفت وهيا خرجت وانا ف الشاليه وهيا رجعت وانا قاعد وهيا سكرانه
وبقولها كنتي فين وهيا مش عرفه تمشي وانا وقفت وقربت منها وبقولها اتاخرتي ليه كده
قالت كنت بتناك وهيا دايخه وانا اخدتها للاوضه وهيا نامت ع ضهرها قلعتها هدومها وفغلا كسها وطيزها فيهم لبن ولما سالتها مين
قالت معرفش ف اتنين رقصو معايا واخدوني لشقه وانا اتناكت منهم ووصلوني ل هنا
انا طلعت زوبري ودخلتو ف كسها وبنيكها وهيا ااااااه ااااااه وانا بنيكها براحه وهيا حضنتني وانا خرجت زوبري وخليتها تمصو ووقفتها ودخلتها الحمام شطفتها ومسحت شعرها ولبستها كلوت وبنطلون وقميص شفاف خالص ابيض
وهيا قعدت وبتقولي بجد مش عارفه ده حصل ازاي انا سكرت حد طلب مني ارقص معاه وقفت ولقيت اتنين بيحضنوني واخدوني للعربيه وانا حسيت اني بتناك اوووي ونزلو فيا
انا بقولها وليه روحتي لوحدك
قالت انت بتغير عليا
وبتبوس شفايفي قالت كنت عايز ارجع من بره سكرانه وجيلك وطلب منك تقطعني حته حته
انا بقولها مبسوطه قالت ايوه مبسوطه اني معاك
وبتحسس ع صدري وقالت بحب جسمك المعضل اووووي وقسوتك عليه
اطلب منك طلب
بقولها ايه قالت عايزاك تموتني بس من غير ماتنكني بقولها هتستحملي قالت خليك عنيف
انا بقولها انا عطشان قالت تعالي نشرب دخلنا المطبخ وشربنا
وهيا وقفت وسندت ع الرخامه وبصالي

2snXzD7.md.jpg
وهيا بتقولي انت ليه ملبسني كده بقولها كده تجنني
قالت انت قد سالم بقولها ايوه
قالت تعرف انك جامد وجسمك شديد
بقولها عجبگ
قالت اووووي تعالي قربت منها وقالت شوف دي فتحت تلفونها وانا شوفت واحده قمر
بقولها مين دي قالت دي بنت صحبتي 32 سنه
عايزاك تتجوزها شهر وطلقها بقولها ليه
قالت هتبقي محلل بقولها وجوزها
قالت جوزها حلف عليها كتير بطلاق والشيخ قالت لازم تتجوز وهيا شرطت ع جوزها عيند في انها تتجوز شهر كامل وهو وافق
قولتلها ليه يوافق قالت دي مصالح بقي
المهم موافق وطبعا ماتنساش فلوسك منو ومنها كمان قولتلها موافق
قالت تمام هكلمها وعرفها وقالت ع فكره دي الي انا صورت ليها الفيديو وانا بمص زوبرك عجبها اووي
وقالت اعرفك
بقولها هو جوزها عارف اني هنام معاها ضحكت اووووي وقالت وكمان هتسافرو الشهر ده بره
انا بقولها انتي هيجتيني لقيتها بتخرج وبتقولي بعينك انا جريت وراها مسكتها من ورا اودام الاوضه ودخلت ايدي علي بزها بفعصو

2snS5hv.md.jpg
وهيا بتقولي زوبرك وقف اووووي
انا حطيت ايدي ع كسها
والتانيه ع بزها وانا بفعص فيهم وهيا ف عالم تاني
وانا دخلت صباعين ف كسهاوهيا مش قدره توقف وانا مسكتها من وسطها ومكمل نيك بصوابعي وطلعتهم وهيا بتمصهم
وبقولها اخر مره بلعتي لبن امتي
قالت من زمان
بقولها ليه مش بتحبيه
قالت بحبو بس بحبو ف كسي اكتر
بقولها انا عايزك تبلعي لبني قالت برحتك اعتبرني شرموطتك انا نزلتها ع الارض وقلعت البوكسر وزوبري وقف وهيا بتبوس زوبري وانا بقولها افتحي بواق هيا فتحتو وانا دخلتو في

2sn6pBj.md.jpg
في بوقها وهيا مسكتو وطلعتو وقالت براحه وبعدين برحتك انا بقولها ماشي
هيا فضلت تمص زوبري وتلحسو وقالتلي يلا انا د خلتو لظورها وهيا بتتخنق وانا طلعتو ورجعت انيكها اوووووي وهيا اااااااه اااااااااه وانا بدخل زوبري للاخر وهيا بتمص ف زوبري وانا رفعت قميصها وطلعت زوبري ودخلتو ف بزازها وهيا ضمت بزازعا ع زوبري كنت اخرجو من بزازها لبوقها وهيا مبسوطه وفرحانه وانا وقفت بالجنب ومسكت بزازها افعص فيها وهيا لفت وشها وبتحاول تمص زوبري

2snDWUG.md.jpg
وانا بفعص ف بزازها وبقرص حلماتها وهيا بتمص زوبري وانت بضغط ع بزازها اوووووي وهيا قالت
انا مش هستحمل كده انا كسي هينزل بدون ماتلمسو لقيتها قالت نيكني اووووي بس نزل ع وشي عشان مراتك تشوف لبنك
انا بضربها ع بزها وهيا بتقولي براحه وان بقولها الموله اتكسرت
قالت انت زوبرك خرم كسي ووصل للموله
انا خليتها تفنس ودخلتو ف كسها وفضلت انيكها فيها ف جميع الاوصاع واحنا وقفين وهيا نزلت 3 مرات وانا بنيكها ف وضع الكلب بس قبل مانزل وقفت وهيا بتمصو ونزلت ع وشها كتير

2sonZ0J.md.jpg
وهيا اخدت لبني من وشها بتبلعو
وانا نزلت اخر نقطه ع وشها
وهيا بتمص الراس وهيا بصالي نظرتها نااااار
وقفتها ودخلنا ناخد دش وطلعنا عريانين ونمنا من التعب ف حضن بعض تاني يوم نكتها الصبح وبليل وال3 ايام كنت فشخها كل يوم مرتين او تلاته وهيا لولا كبيره كانت هتحبل مني بسبب النيك ونزول لبني ف كسها
رابع يوم الصبح كنا هنمشي وانا لبست هدومي وهيا لبست وانا شايف لبسه شبه عريانه ولما دخلت المطبخ كانت وقفه وقالت لما نرجع تروح وبليل تاجي نروح ل ولاء
بقولها مين ولاء قالت مراتك
انا قربت منها وحطيت ايدي علي كسها العريان
وبقولها امال انتي ايه
هيا ابتسمت ومحروجه

2socB71.md.jpg
انا بقولها مش الشرع حلل اربعه
اتجوزك كمان وهيا مسكت ايدي الي ع كسها وبتقولي بتعمل ايه بقولها انتي شايفه ايه
وطلعت بزها وهيا هتعمل ايه وانا بمص حلماتها وهيا سمعت منها اممممم
وقالت يلا عشان منتاخرش انا بقولها مانتاخر برحتنا مش مستعجل
قالت كلامك حلو بقولها عايز الحس كسك وطيزك
قالت خليني نمشي عشان نروح انت ماشبعتش مسكت ايديها ع زوبري وبقولها هتسبيه كده
قللت اعملو ايه انت مش بتشبع
قولتلها زوبر ع السريع قالت ماشي انا رفعتها علي الرخامه وبقولها مش لبسه كلوت ليه
قالت بصراحه مش بحبهم انا طلعت زوبري وبحكو ف كسها وهيا بتقولي تعرف اقولك بصراحه زوبرك كبير وجامد الست بنسبالها الاحسن يكون زوبر شديد مش مرخي تخيل انت بقي عند الطول والطخن المناسب وزوبر شديد
انا بحكو ف كسها وهيا قالت دخلو ونزل ف كسي انا دخلت راسو وبدخلو للاخر وهيا اااااااااه وانا بقيت انيك فيها وهيا ااااااااااااه هنزل انا طلعتو وشوفتها بتنزل لوحدها عسل كسها انا نزلت ع كسها الحسو

2sot9ls.md.jpg
وانا بلحس كسها الناعم وبمص شفايف كسها
وعسلها الي مغرق كسها وانا بلحس تلفونها رن وانا مكمل لحس وهيا ايوه ياسالم
انا اول ماسمعت اسمو وقفت وهيا بصالي وانا دخلت زوبري ف كسها وهيا اااااااااه لا لسه هنخلص وهنخرج انا لقيتها فتحت المايك وحطت التلفون جنبها وهيا اااااااااه براحه وهو ساكت وانا بنيكها اوووووي وهيا هنزل هنزل ولقيت كسها بينزل وانا
نزلتها وقفلت تلفونها ورميتو ف جنب وهيا بصالي وانا لفيت طيزها ليه ورفعت رجليها ع الرخامه
ودخلتو ف كسها وهيا ااااااااااااه ااااااااااه براحه براحه وانا بنيكها اوووووووي وطلعتو من كسها لطيزها وهيا ااااااااااه

2sxx3xI.md.jpg
ببقيت انيك ف طيزها وهيا ااااااه ااااااااااه براحه براحه وانا فضلت انيك فيها ونزلت ف كسها وهيا طلعت زي ماهيا وفتحت رجليها وانا بسوق ومسحت كسها وقالت شوف ولاء دي سنها صغير بس معاها فلوس من ابوها لو وقفت عليها تطلعك السما
انت هتتجوزها شهر وترجع تاني تطلقها وخلاص قولتلها ماشي
قالت جوزها رجل اعمال كبير هيا اتجوزت قبل كده وجوزها مات وخلفت منو بنت
واتجوزت الراجل ده عشان فلوسو مع انها مش محتاجه فلوس بس ده طمع احنا بقي مع دول ومع دول المهم مصلحتنا انت هتاخد الي ف النصيب وانا كذالك قولتلها تمام
وصلت الفيلا وانا روحت وسلمت ع امي وعلطول روحت البنك سحبت الفلوس روحت بيها ومعرفتش امي ولساعه 3 روحت ل نجلاء البيت كانت وحشاني وهيا كانت زعلانه بس ع مين
اخدتها الاوضه وطلعنا زي السمنه ع العجينه
وهيا مبسوطه اووووي وشها منور ونور اكتر لما نكتها تاني والعيال بيلعبو
كانت بتنط علي زوبري
انا مخرج زوبري بس وهيا قطعه البنطلون ومش لابسه كلوت وقعدت علي زوبري ووقت النزول نزلت علي وشها وروحت والساعه 11 كلمتني عبير
وروحت عندها وكانت معاها ولاء عرفتها من صورتها كانت لابس بلوزه وبنطلون جينز وشعر ناعم اصفر
ومعاها راجل لابس بدله وهما اتكلمو معايا وانا كنت مسهل الامور حاضر ونعم
وعيني علي جمالها وحلوتها
وهيا زي القمر انا تخيلت كسها هيبقي عامل ازاي
هما مشيو واتفقنا بعد اسبوع كتب الكتاب
قعدت مع عبير وهيا بتقولي تشرب اي قولتلها اي حاجه قالت تعال مشيت وراها ودخلنا المطبخ وهيا بتعمل عصير وانا مسكت وسطها وهيا قالت مش بتشبع لفت وشها وانا وهيا روحنا ف بوسه طويله محسيتش غير بجوزها بيقولها وهو معانا انتي قبلتي كاظم هيا قالتلو لا انا انحرجت اوووووي وهيا لقيتها كملت بوس في وانا مش مصدق وهيا بتقولي كفايه انت تعبت اليومين الي فاتو روح ارتاح وبعدين نكمل
بقولها بعدين اكون اتجوزت
قالت كمان يومين تعالي تفضل معايا طول اليوم وبعدين توفر صحتك للمدام ولقيت جوزها بيقول ايوه اسمع كلامها هيا مش بتشبع مهما تقعدو مع بعض ف الساحل قالتلو كنت تعال اتفرج ومراتك بتتقطع منو
قال لما ياجي هتفرج واخد راحتي كمان انا مستغرب وهيا قالت يلا روح
انا مشيت رجعت بيتي
وكنت مبسوط دخلت علي الفلوس انا طلعت معايا 50 الف جنيه اشتريت تلفون جديد ب 20 الف
واشتريت طلبات كتير للبييت وكلمت امي عرفتها ان انا رايح شغل الاسبوع الجاي وعطيتها 5 الاف معاها
وعرفتها ان التلاجه مليانه اكل يكفيها شهرين
وتاني يوم عملت حساب ف البنك وحطيت الفلوس في وانا اشتريت شويه هدوم ع الرايق وفضلت يومين كده كلمتني عبير وقالت انت نسيتنا ولا ايه
بقولها لا طبعا قالت عايزاك
روحتلها الفيلا ولبسه قميص نوم للركبه وقعدنا نتكلم كلام تافه بس ف الاخر عرفت انها عايزه تتناك اخدتها ودخلنا الاوضه وفضلت انيك فيها وهيا بتصرخ من النيك العنيف الي بيتعشقو وجوزها دخل علينا وانا خوفت بس قعد يتفرج غلينا
وانا بنيكها وهو بيتفرج وانن نزلت ف كسها ولقيتوو ركب عليها وبينيكها وانا لبست ومشيت
واليوم والتاني والتالت كنت عند نجلاء طول يوم الخميس نكتها 3 مرات وعرفتها اني هسافر
ويجمالك يا نجلاء وانتي مشتاقه للزوبر

اخيرا يوم الجواز روحت الفيلا كانت قاعده وحطه رحل ع رجل وركبتها واضحه وجوزها واتنين شهود وماذون سلمت عليهم وكل حاجه خلصت بسرعه وهيا قامت وقالتلي انهارده هنام فوق وبكره نخرج وجوزها وكلو خرجو بس الي كنت عامل حسابو محصلش هيا نامت وقالت نام عشان نمشي بكره
نمت وانا طول اليل افكر فيها بس نمت
وتاني يوم عرفت انها حجزت لينا وانا كنت عامل جوازي لسفر السعوديه للشغل بس طلعت ع السويد
وهيا كانت زي القمر
بس بتلبس ضيق ومكشوف اوي
قالتلي انا بحب السفر اوووي
بحب اروح من بلد ل بلد مش بحب اقعد ف مكان واحد قالتلي خود راحتك انت جوزي
مش عايزاك تكون مكسوف من حاجه او خايف
انا قولتلها مش خايف ولا بتكسف
قالت طب ساكت ليه
قولتلها ليه لبسه كده حسيت انها اتخانقت من سؤالي هيا مردتش وفضلت تسمع اغاني السماعه ف ودنها وصلنا اخيرا
ركبنا عربيه وصلتنا لبيت عليه سور كبير وجوه جنينه وقفت اودام الباب طلع واحد بيتكلم انجليزي وكنت فاهم كلامو
وعرفت انها ماجره البيت ده شهر وعربيه كمان وهو خرج وهيا وانا دخلنا وكانت جنينه واسعه والبيت منظرو تحفه وانا لقيت المكان كلو اخضر من الاشجار والزرع دخلنا جوه وهيا قالت تعالي نخرج ناكل بره بقولها هو في مطاعم هنا قالت ايوه قالتلي هدخل اخد دش وانت خد دش في حمام هنا
بقولها انتي بتاجي هنا علطول قالت ايوه
دخلت اتشطفت ولبست وهيا اتاخرت بس طلعت زي القمر هيا وقفه اودامي قمر وقف

2sIGS94.md.jpg
انا ببصلها وهيا ابتسمت وقالت يلا
هيا خرجت وانا وراها وطيزها نااااااااار
ركبت العربيه وبعد 5 دقايق وصلنا مطعم واكلنا اكل غريب بس جميل وانا بكلمها عن جمالها وهيا سالتني عن نفسي عرفتها كل حاجه وازاي عرفت عبير
وهيا قالتلي لكل وضوح انا وفقت اتجوزك عشان شب وحلو وانا طبعا عرفه ان احنا هنطلق بعد شهر
بس انا مش عايزه الشهر ده يعدي كده
بقولها مش فاهم
قالت بحب المغامره
انا بقولها وضحي
قالت هتفهم بعدين
بقولها هو انا لو طلبت منك ننام سوا هتزعلي
هيا ضحكت وكلمتين بس قالتهم
انت جوزي وانا مراتك
انا ابتسمت واكلنا وكلو تمام وقالت تحب نروح فين
بقولها للبيت بصتلي وقالت ماشي يلا انا كنت مستعجل اووووي خايف اقرب منها ف العربيه
وصلنا البيت ودخلنا وهيا مسكت ايدي ودخلنا اوضه النوم هيا قعدت اودامي وانا وقفت وهيا قالتلي وقف ليه مردتش عليها وهيا فهمت ولقيتها
نزلت ع ركبتها وبقت اودامي وانا لقيتها بتحسس علي زوبري احساس جميل
وهيا بتفك الحزام بتاعي انا قلعت التشيرت وهيا نزلتلي البنطلون بالبوكسر وزوبري وقف وهيا مسكتو وعنيها ف عيني ولقيتها بتبوس راس زوبري

2sIkNaI.md.jpg
انا وقف وهيا بتيوس زوبري من كل جنب وانا بااصص ليها وهيا بتحسس ع فخادي
وانا نفسي تمص زوبري بس سيبها برحتها وهيا كانها سمعتني نص زوبري ف بوقها بتمص في طلعت بتمص حلو اوووي من حركت لسانها وشفايفها ع زوبري ورفعت زوبري لفوق وبالسانها علي العرق بتاع زوبري رايح جاي وانت شوفت منظر جنني وهيا بتمصلي وكانها نزلت ع نفسها

2sIiniF.md.jpg منظر عنيها اتكرر كام مره
وهيا بتمص اكتر من 10دقايق بتمص زوبري وبضاني وهيا حطتو ع وشها وبتضرب وشها بيه وانا مسكت دماغها وهيا بتمص زوبري كلو وطلعتو وهيا بترجع تمصو تاني وهيا طلعت زوبري ولقيتها بتنزل الفستان وظهرت بزازها الجميله الي خلتني امسك زوبري ودعكو بسببها وهيا وقفت ومسكت زوبري بتحسس علي ومسكت بضاني وانا وقف وهيا طلعت ع السرير وفنست وهيا بصالي

2sTRLNe.md.jpg
انا ببصلها وهيا بتهز طيزها
وانا شايف طيزها تجنن وهيا بتطلع وبترجع
وانا ماسك زوبري وهيا بتحسس ع طيزها
وبتضرب طيزها بايديها وبتقولي
بتبص عليه ليه كده
ولقيتها بترفع الفستان من علي طيزها وشوفت كلوتها الفاتله

2sT7baV.md.jpg انا روحت مقرب منها وهيا بترجع بطيزها علي زوبري الي دخل مابين كسها وهيا اااااااه
زوبري الي منعو يدخل الكلوت الي مخبي كسها مسكت طيزها وبحركها يمين وشمال ع زوبري احساس جميل اووووي انا بعدت كلوتها خالص وشوفت كسها شفايفو تحفه انا مسكت زوبري وبحكو ف كسها وهيا اممممم انا فتحت طيزها ونزلت الحس كسها وهيا اااااه ااااااه وانا بمص كسها ولحست طيزها وهيا اااااااه وانا مش مصدق كل حاجه بتحصلي كل ده كان فين
انا وقفت ودخلت زوبري ف كسها
2sTYHwF.md.jpg
احساس جميل اووووي وزوبري ف كس ولاء او مراتي وهيا اااااااااااااه كسها كان يجنن مكنتش مصدق انه ضيق كده دخلت زوبري للاخر وهيا ااااااه وانا بطلع ودخلو وهيا ااااااه ااااااه وانا بنيكها ف كسها وهيا الي بقت تطلع وترجع ع زوبري
وانا وقف وهيا تبلع زوبري كلو وتهز طيزها ع زوبري
وهيا بتهز بتطلع وترجع احساس يجنن وانا مسكت طيزها وبقيت انيك فيها اوووووي وهيا نامت ع بطنها وانا نمت عليها بالكامل وزوبري بيطلع وبينزل وهو ف كسها وصوت النيك عالي وانا بنيكها وهيا
قالتلي نام ع ضهرك انا نمت ع ضهري وهيا طلعت ع زوبري وبقت تنط علي زوبري براحه وانا مسكت طيزها وبمص بزها الي خارج

2sT8h9S.md.jpg
كنت بمص الحلمه وهيا طالغه نزله ع زوبري
وهيا نامت ف حضني وانا وهيا بنبوس بعض كنت باكل شفايفها وهيا كانت بتمص لساني وبتسحب لساني تمصو ف بوقها
وانا اول مره اشوف حد يبوس كده
بتمص لسانك وشفايفك انا فضلت انيك فيها
وانا ماسك طيزها وبنزلها وطلعها
علي زوبري وهيا بتبوس وشي وانا رجعت لشفايفها تاني امصها وزوبري ف كسها وهيا قالت خليني انط شويه علي زوبرك انا بعدت ايدي وهيا وقفت ع ركبتها
ومسكت زوبري بتحكو ف كسها وانا ببص عليها وبزازها اودامي وهيا دخلت زوبري وقعدت عليه
وبلعت زوبري ف كسها وفضلت تنط واهات منها وانا مستمتع بيها اووووووي وانا مسكت بزازها وهيا لسه بتنط ولما تتعب بتقعد علي زوبري وبتدعك كسها
انا روحت حضنها وببوس شفايفها وهيا بتضحك وبتحاول تقوم وانا قلبتها ونمت عليها وبقيت انيكها انا اوووي وهيا بتحسس ع ضهري وزوبري ف كسها وانا وهيا ف عالم تاني مافوقتش منو غير لما حسيت اني هنزل بقولها هنزل قالت نزل بره انا بسرعه طلعت زوبري من كسها وكنت عايز انزل ع وشها زوبري نزل ع الفستان

2s5Mgwb.md.jpg
انا نزلت لبني علي الفستان وبزازها ولاخر نقطه نمت عليها تاني وفضلت ابوس فيها وهيا بتبوس شفايفي وبتقولي مكنتش اعرف انك هتعمل فيا كده
انا ببوس شفتها وبقولها ازاي
قالت انا شوفت زوبرك وعبير بتمصو
انا قولت عادي هيا ست كبيره ومش هتستحملك
وانك مش هتعرف تطول معايا
بس لقيتك غير كده خالص
انا بقولها وانتي ممتعه زي ماتوقعت
قالت عجبتك بقولها انتي تعجبي اي حد
عطتني بوسه وقالت تعالي ندخل ناخد دش ونام
قولتلها ماشي اخدنا دش انا وهيا
وكان احلي دش طيزها كانت حاجه تاني خالص وبزازها كنت بحضنها وزوبري ف طيزها وانا بدعك جسمها وهيا بتحك طيزها ف زوبري طلعنا واحنا هايجنين علي بعض زوبري وقف وهيا لما مسحت جسمي مسكتو بالفوطه خرجت وهيا لبسه قميص توم ونمت انا وهيا ف حضن بعض وهيا
قالتلي انا بحب اغير اماكن بكره نخرج وتنكني بره
بقولها بره فين قالت ف الجنينه ف الغابه اي حتي
بقولها ليه
قالت انا بحب اغير كل مكان وانا هلبسلك احلي لبس يخليك تدوب لما تشوفني نام كويس عشان بكره هتتعب معايا بقولها انا جاهز اتعب لو هبقي معاك اخدنا بعض ف بوسه وبعدها نمنا لتاني يوم من التعب

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى