روايات

رواية رنا وجلال – زواج بالقوه الفصل السابع عشر 17 بقلم لولو الصياد

لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها

أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)

رواية رنا وجلال – زواج بالقوه الفصل السابع عشر 17 بقلم لولو الصياد

 

البارت السابع عشر

 

 

مر وقت ليس بقصير وجلال داخل الحمام يحاول ان تهدا المياه البـ.ـاردة من غضبه خرج من الحمام بعد مرور بغض الوقت.لولو الصياد. يرتدى منشفه على وسطه فقط ولكن كانت المفاجأة عنـ.ـد.ما خرج ولم يرى رنا بالغرفه شعر بالغضب كيف اتت لها القوه حتى تخرج نن الغرفه ارتدى ملابسه وخرح مسرعا من الغرفه وتوجه الى غرفه فتح الباب بقوه وجد رنا وجدها تجلس على كنبه بالغرفه …
جلال بغضب …انتى ازاى تخرجى من الاوضه وانا فى الحمام …
رنا…وقفت وتحدثت بغـ.ـصـ.ـب مماثل …انا حره وانا مش هقعد ما واحد طول النهار بيشك فيا وفى اخلاقى حـ.ـر.ام بئه انا تعبت وانت مش بتحس ومن النهارده مش هعمل اى حاجه انت تقول عليها ولازم تعاملنى باحترام…
جلال. …وهو يصفق بيده…والله كويس جدا لا بتعرفى تزعقى وبتعرفى تتكلمى اهو القطه المغمضه فتحت بصى يا حلوه الكلام ده ينفع مع اى حد غيرى انما انا لا انتى سامعه..
رنا….براحتك بس انا مش هرجع فى كلامى …كانت رنا تحاول تمثيل القوه ولكن من داخلها تشعر بالخـ.ـو.ف الشـ.ـديد ولكن اهانته لها اثارت غضبها للغايه ولم تعد تطيق حتى سماع صوت جلال. ..
جلال…اتقى شرى احسن ويله بينا على اوضتنا …
رنا…قلتلك لا ايه مبتسمعش أجيب ميكريفون واقولك فيه يمكن تسمع….
جلال لم يرد عليها وإنما توجه اليها ةامشكها من شعرها بقوه وقلم بجرها من شعرها من غرفتها الى غرفته .لولو الصياد .وسط صراخ وبكاء رنا ولكن لا احد يستطيع او يتجرأ على ان يتدخل فى حياتهم حتى لو مـ.ـا.تت. ..
رنا…سيبنى يا حـ.ـيو.ان …صفعها جلال بقوه على وجهها بعد ان قالت ذلك قام برميها على السرير بقوة. ..
رنا…انت حـ.ـيو.ان وكل اللى يهمك رغباتك الحـ.ـيو.انيه اللى جايبنى هنا علشانها وبس
جلال ..بغضب رغبات حـ.ـيو.انية ما انتى كنتى مستمتعه بيها ولا انا غلطان…
رنا..اخرس فعلا حـ.ـيو.ان …
جلال…وهو يخلع ملابسه ويتقدm اليها بتصميم …انا بئه هوريكى الرغبات الحـ.ـيو.انيه تبقى ازاى وانا حذرتك كتير بس واضح انك مش بتفهمى ….
تقدm جلال منها وقام بتقطيع ملابسها نعم كانت اسوء وسائل التعذيب لرنا هو اغـ.ـتـ.ـsـ.ـابها بتلك الطريقه البشعه من قبل زوجها الذي من المفروض ان يعاملها بكل رقه وحنيه ولكنه يعاملها بطريقه وحشيه للغايه فى تلك اللحظات تذكرت رنا حادثة اغـ.ـتـ.ـsـ.ـاب على التليفزيون وكانت تحكى الفتاه عن معاناتها وهى الان تشعر بما شعرت به تلك الفتاه بعد مرور بعض الوقت ابتعد جلال عن رنا التى حمعت قدmيها الى صدرها وقامت بسحب الغطاء عليها حتى تدراى جسدها الذى لا تستره ملابسها الممزقة وكانت تبكى بدون صوت على حظها وسوء حياتها
جلال…وهو يوليها ظهره ويستعد للنوم …علشان بعد كده تطولى لسانك واتخمدى بئه علشان انام….
تمددت رنا وكانت دmـ.ـو.عها تنول مسرعة وكانها فيضانات من الماء وتشعر بالخـ.ـو.ف كلما شعرت بحركته على السرير ظلت تبكى وقت كبير جدا الى ان غلبها النوم بعد هذ التعب الجسدى ةالنفسى الذى تعرضت له ….
استيقظت رنا على صوت هاتفها المحمول الموضوع بجانبها نظرت بجانبها لم تجد جلال حمدت ربها على ذلك ان لن تراه وتذكرت نا حدث شعرت بالدmـ.ـو.ع تكاد تخـ.ـنـ.ـقها نظرت فى هاتفها لتعلم من المتصل وكانت داده نجوى اتصلت بها رنا…
داده نجوى…رنا حبيبتي مبروك يا عروسه صبحيه مبـ.ـاركه جلال قالى أنكم اتجوزتم امبـ.ـارح مبروك يا قلبى
رنا بصوت حاولت كثيرا ان يبدو طبيعيا ….ربنا يخليكى يا داده ميرسى كتير…
داده…مالك يا حبيبتى صوتك ماله اوعى يكون جلال زعلك…
رنا. ..لالا ده عندى برد بس ولسه قايمه من النوم.. داده…معلش يا حبيبتي صحيتك من النوم والف سلامه وخلى بالك من نفسك وؤنا يسعدكم مع السلامه….
رنا…الله يسلمك يا داده …
اغلقت رنا الهاتف وتوجهت الى الحمام تاخد شاور كانت تبكى كثيرا اختلطت دmـ.ـو.عها بماء الدش وكانت تبكى كثيرا وتتذكر ما حدث معها وقالت لنفسها نعم تزوجنى ادهم غـ.ـصـ.ـب عنى ولكن لم يعاملنى ابدا بذلك السوء ابدا ولكن لماذا يعاملنى جلال هكذا …انتهت من الحمام وخرجت وهى تلف منشفه حول جسدها فقد نسيت ان تاخد ملابسها وجدت جلال فى الغرفه….
انتفضت رنا من وجوده وشعرت بالخـ.ـو.ف الشـ.ـديد منه وماذا سيفعل بها ثانيه . ..
جلال…البسى متخافيش كده انا مش فاضيلك اصلا ..اه وعلى فكره عاوزك فى حاجه مهمه جدا ..
رنا..بصوت هامس نعم….
جلال …ابوكى …..
يا ترى فيه ايه…
يتبع

____

لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها

أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *