رواية رامي وريم وقصة الحب الغريبة الفصل السابع 7 بقلم ناهد ابراهيم
رواية رامي وريم وقصة الحب الغريبة الفصل السابع 7 بقلم ناهد ابراهيم
البارت السابع
-رامي-
خلاص امتحانات الفاينل بدأت، كنت مطحون مذاكرة الفترة دي، آية لسا بتتجنب تتكلم معايا، وريم بدأت امتحاناتها، كلنا كنا مضغوطين، بكرا آخر يوم في الامتحانات، كنت قاعد بذاكر لمادة دكتورة شيرين في الوقت اللي اتبعتلي رسالة على رقمي الجديد منها، كان تسريب لامتحان بكرا بالإجابات، بعتتلي رسالة بتقول فيها
دا امتحان بكرا بالإجابات، أعتقد كدا أنا عملت اللي عليا
تمام يا قلبي ❤️
مش هتمسح بقا الصورة اللي معاك دي !
زي ما اتفقنا بقا، لما النتيجة تطلع
ماشي
قفلت معاها وبعت نسخة الامتحان لآية، الامتحان كان صعب فشخ لدرجة إني ماكنتش هعرف أحل غير سؤال واحد ممكن لو الامتحان ماتبعتليش، آية شافت الرسالة وماردتش وأنا ماشغلتش بالي، طنشت المذاكرة بعد ما بقا معايا الامتحان، في الأول كنت بذاكر تحسبًا لدكتورة شيرين ماتبعتش الامتحان، لكن بما إن الامتحان معايا فإيه لازمتها المذاكرة، طلعت من أوضتي لقيت البيت هادي، رحت على أوضة ريم سمعتها بتذاكر فمارضيتش أقطع عليها مذاكرتها، بعد كدا رحت على أوضة ماما لقيت أسماء نايمة على السرير وماسكة الموبايل
أومال ماما فين يا أسماء ؟
طلعت تقعد مع طنط رباب شوية
و القمورة الصغيرة عاملة إيه
أهي رايحة في سابع نومة
أنا دخلت وقفلت الباب ورايا ورحت قعدت جنبها وبدأت ألعب في شعرها وأشم فيه، هي سألتني
مالك يا رامي
وحشتيني
انت مش عندك امتحان بكرا، روح ذاكر
أنا خلصت مذاكرة وراجعت وحليت أسئلة
دا انت مجتهد بقا
بدأت أبوس خدها ورقبتها وأنا بقولها
– مجتهد أوي
قلعت التيشيرت اللي كنت لابسه ووقفتها قصادي وكانت لابسة قميص نوم قلعتولها وبقت قدامي بالبرا والأندر، خدت شفايفها في بوسة طويلة وهي بقت بتبادلني البوس وفضلنا حوالي خمس دقايق وشفايفي مش عايزة تسيب شفايفها ولساني مش عايز يطلع برا بقها
FHCYemF.gif
بتحبيني يا أسماء ؟
بموت فيك يا رامي
نيمتها على ضهرها ونزلت أبوس رقبتها وهي غمضت عينيها من الشهوة وبدأت تطلع اممممم آاااااااه امممممم
FHCGbup.gif
نزلت من على رقبتها وبدأت أبوس كل حتة في جسمها، بزازها وبطنها وفخادها لحد رجليها، هي هاجت عليا وقلبتني على ضهري وبدأت هي كمان تبوس في صدري بكل محن
FHClOeS.gif
my images
وفضلت نازلة بوس في جسمي لحد ما نزلت عند البوكسر، قلعتني البوكسر ومسكت زبري وهي بتقوللي
– انت أغلى حاجة عندي في الدنيا يا رامي، انت مش بس أخويا انت أخويا وحبيبي وجوزي وكل حاجة حلوة في حياتي
أنا قلعتها البرا ونمت على ضهري تاني وهي بدأت تمص في راس زبري وتلحس فيه بلسانها وعينها مركزة على عيني، وأنا كنت في قمة المتعة و الهيجان
FHCZCb4.gif
file sharing website no registration
– مصي حلو لأخوكي حبيبك
هي كانت لسا شغالة مص وبتحاول تاخد زبري كله في بقها لحد زورها وكانت بتطلع أصوات بنت متناكة
زبرك كبير أوي
تعالي أنيكك بيه في بقك يا روحي
وقفت قدامها وهي قعدت على ركبها وأنا مسكتها من شعرها وبقيت أدخل زبري في بقها لحد زورها لغاية ما تتخنق بيه وأطلعه تاني
FHCsabp.gif
مبسوطة ؟
أوي يا روحي
عايزة إيه دلوقتي ؟
عايزاه في كسي
أنا نيمتها على ضهرها ورفعت رجلها على كتفي ودخلت زبري في كسها، هي أول ما دخلته طلعت آااااااااااااه وأنا ابتديت أنيكها براحة وبعدين زودت السرعة واحدة واحدة وإيديا متثبتة على بزازها وهي شغالة آااااااااه اممممممم آاااااااه أسرع أسرع يا رامي آاااااااه، أنا زودت السرعة وهي صوتها بقا عالي أوي ولسا شغالة آااااااااه آااااااااااه تاني تاني آااااااااه آاااااااااه نيكني آاااااااااه نيكني آااااااااااه آااااااه، فجأة لقينا باب الأوضة بيتفتح وريم واقفة قصادنا وبتقول
– ينفع توطوا صوتكم شوية، عندي امتحان بعد بكرا
أسماء ردت عليها
ما تيجي تشحني طاقتك بنيكة حلوة معانا
لاء وانتي الصادقة أنا لو جيت هفضي طاقتي مش هشحنها، وطوا صوتكم شوية بس معلش
خرجت ريم وقفلت الباب وراها، وأنا وأسماء ضحكنا وكملت نيك فيها برومانسية وأنا ببوس شفايفها
FHCPtwB.gif
عايزة أغير الوضع
انتي تؤمري عايزة وضع إيه
خليني أركبه بليز
أنا نمت على ضهري وهي قعدت بكسها على زبري وبدأت تتنطط عليه وهي شغالة آااااااااه آااااااااااه آااااااااي اممممم زبرك جامد آااااااه زبرك بيقطعني آااااااااه، هي تعبت من الحركة وأنا بدأت أحرك وسطي وأنيكها وأنا ببعبص طيزها وهي كملت آااااااه يخربيت زبرك آااااااه بحبك، بحبك أوي
FHC6Jig.gif
عايز أنيك بزازك
عينيا يا حبيبي
قامت من على زبري ونامت على ضهرها وأنا حطيت زبري بين بزازها وهي بايديها قفلت بزازها على زبري وأنا بدأت أحركه، كنت مبسوط أوي بضغطة بزازها الطرية على زبري وهي كمان كانت مبسوطة بزبري اللي كان مبلول من كسها وهو رايح جاي على صدرها
FHCrdI1.gif
– تعالي اقعدي على وشي، عايز أدوق كسك
أنا نمت على ضهري وهي قعدت بكسها على وشي وابتدت تمص في زبري في وضع 69 و آهاتها بدأت تطلع وهي بتحاول تكتمها بمص زبري
FHCUeKx.gif
– بس كفاية
قامت من على وشي وأنا بدأت أبوس شفايفها برومانسية وأنا محاوط رقبتها بإيدي
– طيزك جاهزة يا روحي ؟
شاورتلي براسها بأيوة وهي بتعض على شفايفها من الهيجان،
قعدتها في وضع الدوجي وخليتها تضم رجليها، وبدأت أنيك في طيزها بالراحة وبعدين زودت السرعة وهي شغالة آااااااااه آااااااااااه ارحمني آاااااااه آااااااااه ارحمني يا رامي آاااااااه
وطي صوتك يا لبوة
مش قادرة يا رامي
هي نفسها بدأ يروح منها وأنا بدأت أدخل زبري براحة شوية وأطلعه كله علشان أتفرج على خرم طيزها وزبري طالع منه
FHCeksR.gif
عايزة لبني فين يا روحي
في طيزي، املا طيزي بلبنك
كملت نيك فيها لحد ما حسيت إني هجيب، نيمتها على بطنها على الأرض وخليتها تفتح طيزها بإيديها، وخرم طيزها بقا مفتوح قدامي وواسع أوي من كتر النيك، بدأت أدعك في زبري وشوية ونزلت لبني اللي كان عارف طريقه ناحية خرم طيز أختي على طول.
FHCNuLl.gif
أنا جيت من وراها وهي لسا نايمة على بطنها وهمست في ودنها
إيه رأيك في لبني يا روحي
حاسة بيه مدفيني من جوا
طيب أنا عايز أدوق لبنك
بس دا للبيبي
مستخسراه في أخوكي حبيبك يعني
أنا ماقدرش أستخسر حاجة فيك، تعالى
هي قعدت على ركبتها وأنا قعدت قصادها وفتحت بقي ناحية بزازها وأنا مطلع لساني وهي بدأت تضغط على بزازها علشان حلماتها تطلع اللبن على بقي على طول
FHCXQsI.gif
يابخت البيبي باللبن دا، أنا كدا مش هخليلها حاجة
تحت أمرك يا حبيبي
أنا هلبس وأروح أنام بقا علشان امتحان بكرا
وأنا بلبس سألتها
أخبار حسام جوزك إيه ؟
كويس
أقصد أخباره معاكي إيه، باين عليه مقصر معاكي شويتين
شويتين، شويتين بس، قول تلات شويات أربع شويات
ليه كدا بس
ماعرفش يا رامي، هو أنا ماستمتعتش معاه غير أول شهرين في الجواز، بعد كدا كل كام يوم يدخل يرزع زبره في كسي ومافيش خمس دقايق ويتنفض ويسيبني وينام، حتى من غير ما يقلعني هدومي ولا يبوسني ولا يقوللي كلمة حلوة، حاسة إني بقيت زي البهيمة
هي عينيها دمعت وأنا خدتها في حضني وأنا بهديها
مش عايزاك تسيبني يا رامي أبدًا، انت الوحيد اللي مخلي لحياتي طعم
أنا مستحيل أسيبك، بكرا هنبقا نتكلم عن الموضوع دا ونحاول نشوفله حل
هي مسحت دموعها وهي بتقول
أنا مروحة بكرا، حسام هيعدي ياخدني الصبح
ليه كدا؟
بيقول إن إحنا تقلنا على ماما بما فيه الكفاية، أنا الشوية اللي قعدتهم هنا والكام مرة اللي كنا فيها مع بعض هم اللي ردوا فيا الروح، مش عارفة ازاي هرجع للعيشة دي تاني
أنا مسكت وشها ما بين إيدي وأنا بقولها بحنية
هو أنا مش قلتلك مستحيل أسيبك، عادي هجيلك البيت وهنقضي مع بعض أحلى وقت
بجد يا رامي ؟!
بجد يا قلب رامي
هي حضنتني جامد وأنا حاوطها بإيدي وأنا بقولها
– أنا كدا مش هضمن اللي ممكن أعمله دلوقتي وأنا محتاج أنام وماما ممكن تنزل في أي وقت
هي ضحكت وبعدت عني وقالت
بحبك
وأنا كمان
رحت على أوضتي علشان أنام، صحيت الصبح وقريت إجابات الامتحان تاني وأنا في الطريق، معظم الدفعة كانت طالعة تعيط من الامتحان باستثنائي أنا و آية وكام حد تاني كنت متأكد إن دكتورة شيرين بايعالهم الامتحان، أنا خلصت وقعدت أدور على آية لحد ما لاقيتها في الكافيتيريا، أول ما جيت ناحيتها هي قامت علشان تمشي، أنا مسكتها من إيدها وأنا بقوللها
مافيش شكرا حتى
شكرا
اقعدي يا آية عايز أتكلم معاكي
مش عايزة أتكلم
ماتبقيش غلسة بقا، هم عشر دقايق مش أكتر
هي قعدت وأنا سألتها
مالك يا آية؟
مافيش
كل دا ومافيش، دا انتي أديلك حوالي شهر أهو مش بتكلميني
يعني هو دا اللي مضايقك، ولا علشان ماوافقتش أنام معاك بعد كل محاولاتك دي
يا آية انتي عارفة إني بحبك
لاء مش عارفة
تبقي عبيطة يا آية
هي سكتت وأنا كملت كلامي
عايزاني أثبتلك ازاي إني بحبك طيب ؟
تيجي تتقدملي
إحنا اتكلمنا في الموضوع دا قبل كدا، وقلتلك لما أشتغل ويكون معايا فلوس على الأقل أجيبلك خاتم أخطبك بيه
دي حجج فاضية، باباك ممكن يساعدك عادي
أبويا عمره ما هيدفع جنيه طول ما هو شايف إني مش جاهز أرتبط، ولو أصريت عليه هيقوللي روح اشتغل وحوش واخطب زي ما انت عايز
ماليش دعوة اتصرف
يا آية أنا بحبك، أنا عايزك بس تصبري عليا وأنا…..
أنا خلصت كلامي يا رامي، لو بتحبني بجد اثبتلي
سابتني ومشيت وأنا كنت متضايق من طريقة كلامها معايا ومتضايق أكتر من الحيرة اللي أنا فيها، قمت روحت لقيت ماما في البيت بتجهز الغدا
ازيك يا ماما
*** *** يا حبيبي
أسماء روحت ولا إيه؟
آه حسام جه خدها الصبح
طيب
خلي بالك بابا جاي النهاردة
بجد ؟
آه، هيوصل كمان ساعتين كدا أو تلاتة
طيب كويس علشان كنت عايزه في موضوع
موضوع إيه؟
أنا عايز أخطب يا ماما
ماما قالت بفرح
بجد ؟!
آه بجد
مين ؟
آية زميلتي في الكلية، اللي جات زارتني قبل كدا هنا فاكراها
آه طبعًا فاكراها، مش هي دي اللي انت قلتلي إنكم مجرد زمايل
آه بالظبط، بس تفتكري بابا هيوافق
مالكش دعوة أنا هقنعه
أنا حضنتها وأنا بقولها
*** يخليكي ليا يا أحلى أم في الدنيا
كبرت يا رامي وبقيت عريس
أنا هروح أوضتي قبل ما تقلبيهالنا فيلم هندي
هي ضربتني على كتفي بهزار وأنا رحت أوضتي ورنيت على جمال علشان نطلع
إيه يا ابني فينك كدا ؟
عندي حصة و***
حصة إيه يا ابني، الناس كلها خلصت امتحانات
آه ما أنا عارف، هي مش حصة أوي يعني، كل الحكاية إن أمير الواد اللي بديله درس جاب درجة حلوة في الجغرافيا فأمه يا سيدي عزمتني على الغدا كنوع من أنواع الشكر يعني وكدا
طيب يا سيدي، *** يسهلك، هنخرج يعني النهاردة ولا إيه
آه يعم هنخرج، أنا محضرلك مفاجأة هتعجبك أوي
قدامك قد إيه طيب
أنا في الطريق أهو، ساعة بالظبط وهرن عليك
اشطا
فتحت فيسبوك وقعدت اسكرول لحد ما جاتلي رسالة على الواتس من نور، كنا مش بنتكلم كتير الفترة اللي فاتت بسبب الامتحانات إلا إن إحنا كنا بنطمن على بعض على طول
هاي
ازيك يا نور، إيه الغيبة دي كلها
الامتحانات بقا وكدا
طيب عملتي إيه ؟، عدت على خير ؟
آه باستثناء آخر امتحان بتاع النهاردة دا، *** يستر
خير إن شاء ***
طيب وانت طمني عليك، عملت إيه ؟
تمام، النهاردة كان آخر امتحان بتاع الدكتورة شيرين
يا ساتر🤦
لاء ماتقلقيش، الامتحان كان معايا قبل ما أدخل
بجد، ازاي ؟
هو أنا ماقولتلكيش؟!
لاء🙂
أنا حكيتلها اللي عملته مع دكتورة شيرين
إيه الدماغ دي يا ابني
إيه رأيك
لاء مالكش حل بجد، المهم كنت بتعمل إيه دلوقتي كدا
مافيش كنت بسكرول على الفيس وشوية وهخرج مع جمال
طيب يا عم، *** يسهلك
وانتي كنتي بتعملي إيه ؟
ولا حاجة، نايمة على السرير من الإرهاق من ساعة ما جيت، حاسة إني عجزت خلاص
لقد هرمنا بجد😅
دا حقيقي😂، بقولك ليك في الأفلام؟
آه شوية، اشمعنا؟
هنلعب لعبة كل واحد يقول اتنين ممثلين مثلوا مع بعض والتاني يقول الفيلم اللي مثلوا فيه ؟
اشطا
أحمد عز وأحمد السقا ؟
امممم، المصلحة
صح، اسأل انت
طيب، أحمد عز ونور
بص فيه فيلمين فاكراهم، الرهينة وأعتقد برده ملاكي اسكندريه
انتي شكلك دحيحة أفلام وأنا مش قدك😂
آه بصراحة، طيب محمد هنيدي ومنة شلبي؟
امممم، لاء مش عارف
الإنس والنمس
أول مرة أسمع عنه، دا جديد دا صح؟😂
يعني تقريبا😂😂
طيب، كريم عبدالعزيز و إياد نصار؟
آه، الفيل الأزرق ٢
صح، أنا بعشق الفيلم دا
وأنا كمان🥰
جمال رن عليا فأنا كنسلت عليه وبعت لنور
جمال بيكلمني علشان ننزل
عايز تهرب علشان انت خسران😂، ماشي يا عم انچوي😅
هنكملها بعدين، أكون ذاكرت شوية😂، يلا باي
باي❤️
قفلت نت ورنيت على جمال
ها يا ابني خلصت ؟
آه، لسا طالع من عندهم أهو
طيب هستناك على القهوة اللي قصاد البيت
لاء قهوة إيه، هبعتلك لوكيشن
ماشي اشطا
غيرت هدومي وخرجت، رحت على اللوكيشن اللي جمال بعته، كانت حتة شبه مقطوعة، رنيت على جمال
إيه يا ابني المكان اللي انت جايبني فيه دا
بص هتلاقي بيت كدا من دورين
آه مافيش غيره في المنطقة
هو دا، هتلاقي الباب بتاعه مفتوح، ادخل هتلاقيني مستنيك جوا
دخلت لقيت جمال قاعد في الصالة
إيه يا ابني المكان اللي انت جايبنا فيه دا بس
يعم اصبر عليا، الصبر حلو
جمال تليفونه رن وهو رد وقال
أيوة احنا جوا ادخلي
مين دي اللي تدخل
يعم اصبر، مستعجل ليه
دخلت علينا مزة ببنطلون جينز وبلوزة لونها زهري، كانت أكبر مننا، حوالي تلاتين سنة ولا حاجة
– أعرفكم ببعض، نوسا رامي..رامي نوسا
أنا سلمت عليها وهي وجهت كلامها لجمال
صاحبك جامد زيك كدا ولا إيه
هتشوفي يا قطة
طيب، فين الحمام علشان أغير هدومي
آخر الطُرقة دي على اليمين
هي دخلت الحمام وأنا مسكت جمال وأنا بسأله
مين دي يخرب بيت جنانك ؟
دي يا سيدي نوسا، أول كس في حياتي
انت يطلع منك كل دا ؟!
أنا قلت أعمل خدمة لصاحب عمري وأخليه يجرب النيك بقا، بدل ما هو مقضيها أفلام سكس وتحسيس، ولا انت نكت قبل كدا ومخبي عليا؟
أنا ارتبكت بس داريت ارتباكي بسرعة وأنا بقول
هكون نكت مين يعني
طيب ابسط يا عم، النهاردة دخلتك، تعالى ورايا
دخلنا المطبخ وهو كان مجهز بيرة وسجاير حشيش، مدللي إيده بازازة وهو بيقول
امسك، لزوم القعدة
لاء يا حبيبي، أنا عايز أبقى فايق
براحتك
نوسا طلعت من الحمام وكانت لابسة لانجيري أسود سكسي فشخ بشبك كدا ومفتوح من على طيزها، خدتها على أوضة النوم، وجمال جاب البيرة والحشيش ودخل ورانا وهو بيقوللي
خدلك جولة كدا عقبال ما اظبط دماغي
انت بتشرب من امتى ؟
لسا أول مرة أجرب وحياتك، أنا قلت علشان أقفل الفجر كله في يوم واحد
تعالي يا لبوة
أنا مسكت نوسا وبدأت أبوس شفايفها وأمص في رقبتها وأنا ماسك طيزها وبهزها
FHnKSdx.gif
– يلا يا شرموطة، انزلي مصي زبري
هي نزلت قلعتني البنطلون بالبوكسر مرة واحدة ونيمتني على ضهري على السرير، وبدأت تمص زبري بهيجان وتاخده كله في بقها لحد بضاني وهي بتلحسه بلسانها، وأنا بدأت أطلع آهات من هيجانها اممممم مصي زبري يا لبوتي اممممم أنا هفشخك النهاردة يا متناكة امممممم آااااااااه
FHxM27s.gif
أنا وقفت وقلعت التيشيرت اللي كنت لابسه وقلتلها تمص بضاني، هي مسكت زبري تدعك فيه ونزلت على ركبتها قدامه وخدت بضاني في بقها وبدأت تمص فيهم وتشفطهم في بقها وأنا في قمة متعتي وهيجاني
FHxVAFt.gif
– يلا علشان تتناكي يا لبوة
هي بدأت تقلع اللانجيري
بتعملي إيه ؟
بقلع
أنا لسا هستناكي لما تقلعي، تعالي
أنا قطعت اللانجيري من عند كسها من كتر هيجاني
– اقعدي عليه
هي قعدت بكسها على زبري وبدأت تتنطط عليه وهي شغالة آااااااااه آااااااااااه آاااااااااه زبرك جامد آاااااااه آااااااااه افشخني آااااااااه آااااااااااه
FHxhB9e.gif
هقطع كسك يا لبوة
اعمل فيا اللي انت عايزه، أنا لبوتك آااااااااه آااااااااااه أنا متناكتك آااااااه آاااااه
بصيت لجمال اللي كان قالع هدومه وبيدعك زبره وهو بيتفرج علينا وعمال يشرب بيرة
مش هتنضم لينا ولا إيه
كمل وأنا جاي
وجهت كلامي لنوسا وأنا بسألها
أخبار طيزك إيه يا حلوة
تحت أمرك يا حبيبي
أنا نيمتها على جنبها ورزعت زبري في خرم طيزها وابتديت أنيكها بعنف وهي شغالة آااااااااه اممممممم آاااااااه آااااااااه طيزي آاااااه آاااااااه طيزي ورمت آاااااااه آااااااااه ارحمني ارحم طيزي آاااااااااه آااااااااااه
FHxjkkF.gif
تعالي دوقيني كسك يا شرموطة
بجد
هي فرحت أوي ونامت على ضهرها، وأنا بدأت ألحس كسها واشفط زنبورها بشفايفي، وهي صوتها علي فشخ آاااااااااه آااااااااااه الحس آااااااااه مش قادرة آااااااااااه كسي كسي
FHxNsbn.gif
إيه يا لبوة ماحدش لحسلك قبل كدا ؟
لاء، ماحدش لحسلي من زمان، كلهم بيبقوا عايزين ينيكوا وخلاص
جمال قام وقلع نوسا اللانجيري اللي كانت لابساه وقعدها على ركبتها قدامه تمصله زبره، وهي اشتغلت مص في زبره وهي بتدعك بضانه بإيد والإيد التانية بتدعك بيها زبري
FHxOe7S.gif
– تعالي يا متناكة
جمال قوم نوسا ونام على ضهره وخلاها تنام بضهرها على بطنه وفلقتين طيزها كانوا مريحين على فخاده ودخل زبره في طيزها، وأنا حطيت زبري في كسها، وبدأنا ننيكها احنا الاتنين في نفس الوقت وهي شغالة آااااااااه اممممممم آاااااااه آااااااااه افشخوني آااااه قطعوا طيزي وكسي آااااااه آاااااه مش قادرة مش قادرة آاااااااه آاااااااه
FHxkFKx.gif
upload photo
قعدنا ننيك فيها لحد ما جابت عسلها على زبري، وبعد كدا قومناها وجمال نام على ضهره ورفع رجليه لغاية ما بان خرم طيزه قدامي وقال لنوسا تيجي تلحسهوله
إيه اللي بتعمله دا يا ابني
اتفرج بس
نوسا قعدت ووشها ناحية طيز جمال وإيدها على فخده وبدأت تمشي لسانها على خرم طيزه وتلحسه بكل هيجان وهو شغال آاااااه آااااه على المتعة آااااه
FHxSQz7.gif
هي كانت عمالة تلحس في خرم طيز جمال اللي قاللي
حابب تجرب ؟
لاء يعم، ماليش في الشغل دا
براحتك، انت الخسران
جمال قال لنوسا كفاية ونام على ضهره وخلاها تركب بكسها على زبره واشتغل نيك فيها وهي عمالة تتأوه تحته، شوية وقام بيها وبقا ينيكها وهو واقف
– دخل زبرك في طيزها يا رامي
أنا جيت من وراها ورزعت زبري في طيزها وبقينا ننيكها احنا الاتنين على الواقف وهي زي الساندوتش بيننا وشغالة آااااه آاااااه آاااااه هموت آااااااااي آاااااااه آااااااااه كفاية حرام عليكم كفاية
FHxg2af.gif
جمال نزل نوسا من على زبره وقعدها على الأرض وبدأ يدعك في زبره وهي مطلعة لسانها مستنية اللبن لحد ما اتنفض وهو بيغرق وشها كله لبن
FHxrYJf.gif
نوسا بصتلي واللبن مغرق وشها وهي بتقوللي
يلا الدور عليك، تعالى غرق وشي بلبنك
أنا لسا ماشبعتش من كسك يا روحي
لاء مش قادرة، انت إيه مش بتتهد
تعالي بس
أنا نيمتها على ضهرها وبدأت أنيك كسها وهي شغالة آااااااااه آااااااااااه هاتهم بقا آااااااااي آاااااااه مش قادرة كفاية بقا آااااااااي آاااااااه، حسيت إني هجيبهم فطلعت زبري وجيبتهم على بطنها وصدرها وأنا جسمي بيترعش من النشوة
FHx4EpR.gif
نوسا هديت شوية وقالت لجمال
صاحبك دا مجرم
مش قلتلك هتشوفي
هي بدأت تلبس هدومها وجمال طلع الفلوس وحاسبها
عايزة ٤٠٠ جنيه زيادة
ليه بقا ؟!
حساب اللانجيري اللي صاحبك قطعه
جمال اداها ٥٠٠ جنيه وهو بيقوللها
– يلا مش خسارة فيكي
أنا ضربتها على طيزها وهي ماشية قدامي
هاتي رقمك يا لبوة
خده من صاحبك، يلا باي
هي مشيت و أنا بصيت لجمال اللي كان لسا ملط قدامي
– عرفتها منين الشرموطة دي ياض ؟
ضحك وهو بيقوللي
من دليفري
من دليفري ازاي يعني ؟
مافيش كنت بوصل أوردر لما كنت شغال دليفري، ماكانش معاها فلوس تدفع فدفعت بكسها
بس البت حامية أوي
أوي أوي
وجبت الفلوس دي كلها منين؟
من الشغل يا ابني، ما انت عارف إني شغال
وانت الفلوس اللي خدتها صرفتها على النيك
هو فيه أحلى من كدا الواحد يدفع فلوس علشانه، وعلشان انت أقرب صاحب ليا مارضيتش أستخسر فيك النيكة الحلوة دي
ودفعت كام على كدا ؟
يعني الشقة إيجار يوم وعلشان صاحبها يسكت عن اللي بيحصل فيها خد ١٠٠٠ جنيه و البت نوسا خدت ٥٠٠ جنيه عن كل واحد فينا يعني ألف جنيه تاني و ٥٠٠ جنيه تمن اللانجيري اللي حضرتك قطعته يعني توتال ٢٥٠٠ جنيه
يا نهار أبيض، طيب بص انت كدا ليك عندي ١٢٥٠ جنيه
عيب اللي بتقوله يا رامي، انت زي أخويا ودي هدية، حد بياخد تمن الهدية
ماشي يا جيمي، هردهالك قريب
وأنا مستني
ماما بعتتلي رسالة بتقوللي ماتأخرش علشان باباك وصل، أنا بدأت ألبس هدومي وقلت لجمال يلبس علشان نروح، روحت البيت وسلمت على بابا وقعدنا نتعشى مع بعض، ريم ماكانتش قاعدة معانا فبابا سأل عليها وماما ردت إنها بتذاكر فهتعملها ساندويتشات وتدخلهالها
بابا عايزك في موضوع
خير يا رامي ؟
أنا سكت وماكنتش عارف أبدأ منين، فماما كملت بدالي
– رامي عايز يخطب
بابا ضحك وهو بيقول بهزار
مبروك
زميلته في الكلية، بنت جميلة ومؤدبة وابنك بيحبها
وإيه كمان ؟
بابا احنا بنتكلم جد
هو بان عليه إنه اتضايق ورد
وهتخطبها منين بقا يا سبع البرمبة
فيها إيه لما تساعده يا فؤاد
لبنى، ماتتكلميش، رد هتخطبها منين ؟!
أنا كنت مستني منك تخطبهالي يعني وأنا هنزل أشتغل السنة دي
لاء الكلام دا مايمشيش معايا، أول شرط علشان ترتبط إنك تكون راجل معتمد على نفسك مش عيل، أنا مش هدفع جنيه في خطوبتك سامع ؟!
بس دا ابنك يا فؤاد
ما هو علشان ابني عايزه يطلع راجل ويعرف يعني إيه مسئولية
بعد كدا بصللي وكمل كلامه
– بص يا رامي، أنا بحبك وعمري ما هستخسر فيك حاجة، لكن المسألة مسألة مبدأ مش فلوس، عايز تخطب انزل اشتغل وكمل تمن خاتم وتعالى أخطبلك، غير كدا ماتفكرش في الموضوع نهائي
أنا قمت من على الأكل وأنا متضايق ومخنوق، ما هو مافيش أب يكون رافض إنه يساعد ابنه في بداية حياته خصوصا في ظروف المعيشة الصعبة اللي عايشينها دلوقتي، قعدت أفكر هعمل إيه لحد ما ريم دخلت عليا على الساعة ١٢ بالليل كدا
– بابا وماما ناموا ؟
هي شاورت براسها بأيوة
عاملة إيه في المذاكرة ؟
ماشي الحال
آخر مادة بكرا ولا إيه ؟
لاء لسا فاضل مادة تاني كمان
طيب خلاص هانت
على رأيك، بقولك إيه
قولي
أنا تعبانة أوي
معلش يا حبيبتي كلها كام يوم وتخلصي السنة دي خلاص
لاء قصدي دا تاعبني أوي
شاورت على كسها، فأنا قلتلها وأنا مستغرب
بس انتي عندك امتحان بكرا يا ريم
ما أنا مش عايزاك تنيكني، عايزاك تريحني بس شوية
ما تخليها بكرا طيب
مش قادرة أمسك نفسي يا رامي، ومش عارفة أركز، علشان خاطري
طيب تعالي يا حبيبتي
خدتها ببوسة من شفايفها، وبدأنا نبوس بعض برومانسية وهي كانت هايجة فشخ لدرجة إنها كانت بتعض شفايفي بسنانها
FHxt6dP.gif
نزلت أمص في رقبتها وأنا محاوط خدها بإيدي
بحبك يا ريم
وأنا كمان، بحبك أوي يا رامي
قلعت التيشيرت اللي كنت لابسه وهي كانت لابسة قميص كدا خفيف وليجن قلعتوهملها وبقت واقفة قدامي ببرا وأندر أبيض، رجعت أبوس شفايفها وإيدي بتقفش في طيزها وهي بتدخل إيدها جوا بنطلوني بتدور على زبري وبتحسس عليه من فوق البوكسر
FHxbdFV.gif
نيمتها على ضهرها ورجعت أبوس شفايفها برومانسية وهي مستسلمة تماما ليا ومغمضة عينيها من المتعة
FHxb6Dg.gif
قلعتها البرا، ونزلت ألحس في بطنها وأطلع من بطنها على بزازها أمص فيهم وهي عينيها لسا مغمضة من المتعة وبتطلع آهات مكتومة اممممم امممممم حلو حلو أوي اممممم
FHxpUwF.gif
رجعت أبوس شفايفها تاني وهي كانت بتبادلني البوس وبتدخل لسانها جوا بقي في أجمل بوسة فرنسية في الدنيا، نزلت من شفايفها بوس على رقبتها وبعدين بزازها وبعدين بطنها لحد ما وصلت لكسها وبدأت أبوس فيه وألحسه من فوق الأندر وهي شغالة امممممم آاااااااه امممممم آااااااه
FHxyjDX.gif
– قلعهولي بقا
قلعتها الأندر ببقي علشان يظهر قصادي كس أختي البكر الجميل، كان مبلول بيلمع من العسل، أنا بدأت أدعك فيه وأنا باصص في عيون ريم اللي غمضتها من الشهوة وكانت ماسكة بإيديها الاتنين في ملاية السرير من كتر هيجانها
دا انتي على آخرك يا روحي خالص
الحسه، الحسه علشان خاطري
أنا بقي نزل على كسها لزق فيه ومارضيش يسيبه ولساني شغال لعب في شفراتها و بظرها وهي هايجة فشخ وآهاتها بتطلع رغم إنها كانت بتحاول تكتمها بس مش قادرة وكان طالع منها آااااااااه آااااااااااه اممممم بالراحة يا رامي بالراحة آااااه آااااااه
FHzusyP.gif
أنا فضلت ألحس لحد م جابت نافورة عسل في بقي، أنا بلعت عسلها كله وبعدت أخيرا ببقي عن كسها وشفايفي كانت لسا بتنقط من عسل كس أختي حبيبتي
كدا تعمل في أختك الصغيرة كدا
انتي لسا شوفتي حاجة، تعالي اقعدي على وشي
هي قعدت بكسها على بقي، وأنا اشتغلت لحس في كسها ومص في شفرات كسها وإيدي قافشة طيزها وهي بتتلوى فوقي وشغالة آااااه آاااااه كمان كمان آااااااااه آااااااااااه
FHzTIf4.gif
ريم قامت من على وشي بعد ما جابت آخرها
ها إيه رأيك في لحس أخوكي
يجنن
بدأت تبوس شفايفي بكل حب وامتنان كأنها بتشكرني على اللي عملته فيها
تعالي
لاء خلاص مش قادرة
سامعة ؟
سامعة إيه ؟
طيزك بتقولك اشمعنا كسك اتلحس وأنا لاء
هي ضحكت وأنا خليتها تلف وتديني ضهرها وترفع رجلها على الكومود علشان تفتحلي أجمل كس وأجمل طيز في الدنيا
نزلت على ركبتي ووشي بقا مواجه لطيزها وبدأت أمشي لساني على خرم طيزها رايح جاي وهي شغالة امممممم حلو آااااااه بحبك أوي آااااااه الحس طيزي يا حبيبي اممممم آااااه
FHzz9mg.gif
upload
– يلا الدور عليكي، تعالي مصيلي عايز أجيب
هي نزلت على ركبتها قدامي ومسكت زبري وابتدت تمص الراس وتلف لسانها عليه وبعد كدا دخلت زبري كله في بقها واشتغلت مص فيه وإيدها بتدعك في بضاني، زبري كان غرقان بريقها وهي شغالة مص مش عايزة تطلعه من بقها لحد ما حسيت إني خلاص هجيب
– هجيب هجيب
هي فتحت بقها وأنا جسمي اترعش وجبت لبني على شفايفها وهي فاتحة بقها بطريقة سكسي فشخ واللبن نازل من شفايفها على بزازها
FHz3cxI.gif
ميرسي يا رامي
العفو يا قلب رامي من جوا
أنا هروح آخد دش بسرعة وأنام بقا علشان أصحا فايقة لامتحان بكرا
تمام يا روحي، شدي حيلك
يلا باي
هي خرجت من الأوضة وأنا جبت فوطة من الدولاب ومسحت الأرض مكان اللبن اللي نزل عليها وغيرت ملاية السرير اللي كانت مليانة عسل علشان أغسلها بكرا من غير ما ماما ولا بابا يعرفوا، نمت على ضهري وأنا بفكر في حل لموضوع آية لغاية ما جات في دماغي فكرة جامدة، مسكت موبايلي وبعت لدكتورة شيرين من الخط الجديد على الواتساب إن إحنا لازم نتقابل بكرا الساعة ٨ بالليل، وقفلت الموبايل ونمت.
صحيت من النوم ومسكت الموبايل لقيت دكتورة شيرين باعتالي
نتقابل ليه ؟
هقولك لما نتقابل
بعد خمس دقايق ردت
فين طيب
كافيه قريب من الجامعة، هبعتلك لوكيشن لما أروح
تمام
اليوم عدا طبيعي، ريم كانت راجعة من الامتحان مبسوطة علشان كان سهل، وبابا قال هنروح كلنا لأختي أسماء النهاردة
– معلش مش هعرف أروح معاكم
بابا رد عليا وهو بيقول
ليه يا رامي؟
خارج مع واحد صاحبي
طيب الخروجة دي ينفع تتأجل عادي
لاء للأسف، هقابل واحد صاحبي من الجامعة، هو من الفيوم ونازل النهاردة وهيمشي بكرا
تمام مافيش مشكلة
الساعة جات سبعة ونص وأنا كنت في الكافيه، بعت لدكتورة شيرين اللوكيشن وهي ردت وقالتلي نص ساعة وتبقى هناك
هي جات وكانت لابسة جيبة سودا وبلوزة بيضا عليها جاكيت أحمر، سلمت عليا وقعدت
عايزني في إيه يا رامي ؟
واحدة واحدة طيب
ناديت على الجرسون وسألتها تشرب إيه
عصير فراولة
وأنا هاخد زيها
الجرسون مشي وهي بصتلي علشان أبدأ كلام
بصي أنا عارف إنك بتبيعي الامتحان بتاعك للطلبة
وبعدين، انت مالك ؟
بتبيعيه ب ١٠٠٠٠ جنيه، أنا متأكد إن فيه أكتر من خمسين واحد على الأقل بيشتروه منك، يعني انتي كدا على الأقل بتعملي نص مليون جنيه من غير أي تعب
انت عايز إيه بالظبط ؟
ميت ألف جنيه
نعم!!!!!
هي صوتها علي في الوقت اللي الجرسون جه فيه ونزل العصير ومشي
وطي صوتك، إحنا في مكان عام
انت اتجننت صح ؟!
بالعكس، دا تمن الصورة اللي معايا
بس دا ماكانش اتفاقنا
اعتبريني غيرت الاتفاق، ثم إن الامتياز اللي أنا عايزه في مادتك مش تمنه الصورة أكيد
هي اتريقت وقالت
أومال تمنه إيه بقا ؟
اجتهادي، اجتهادي وتعبي ومذاكرتي
مذاكرتك!، انت لولا خدت تسريب الامتحان كنت هتسقط
دا علشان انتي معقدة مش أكتر وعايزة عدد أكبر يشتري منك الامتحان، المهم قلتي إيه اتفقنا ؟
هي قالت بغيظ
ماشي
أنا قلت برده إنك ذكية يا قلبي، هعدي عليكي بكرا في الكلية آخد الفلوس، يلا باي
طيب والصورة ؟
ما أنا قلتلك لما النتيجة تطلع
هي سابتني ومشيت، وأنا كملت العصير وأنا مبتسم ومنتشي بلذة الانتصار.
روحت البيت وكان فاضي، كانوا كلهم عند أسماء، فتحت التليفزيون أتفرج عليه، وبعد نص ساعة لقيتهم داخلين عليا،
بابا أول ما شافني قاللي
يعني ماخرجتش قابلت صاحبك؟
خرجت وجيت
هو كان داخل على الأوضة بس أنا وقفته بكلامي
– بابا عايز أتكلم معاك شوية
بابا غير اتجاهه وجه قعد في الصالون معايا
خير ؟
أنا عايزك تيجي معايا علشان أخطب آية
ماما وشها اتغير كانت خايفة لنتخانق أنا وبابا بسبب الموضوع دا، وريم اتفاجأت علشان ماكانتش عارفة أي حاجة خالص.
إحنا مش اتكلمنا في الموضوع دا وقفلناه؟
مش عايز منك فلوس
أومال ناوي تخطبها منين بقا ؟!
أنا استلفت من واحد صاحبي خمسين ألف جنيه
انت بتستعبطني ياض، صاحبك مين دا اللي معاه خمسين ألف جنيه ؟!، ولو معاه مين في الزمن دا بيسلف أصلا ؟!
صاحبي اللي قابلته النهاردة، هو شغال في التجارة مع أبوه ومعاه فلوس يعني، وافق إنه يسلفني مقابل إني أردله المبلغ بعد سنة ستين ألف جنيه
يخرب بيتك، اوعى يكون مضاك على وصولات
لاء، بالحب كدا، وأنا هشتغل وأردله الفلوس، كل اللي عايزه منك إنك تيجي معايا علشان أخطبها
بابا سكت وهو بيفكر فأنا كملت كلامي
– يا بابا أنا بحبها وخايف تضيع مني، ولو استنيت عقبال ما أشتغل وأحوش الأول ممكن حد يخطبها قبلي، علشان خاطري لو سعادتي فارقة معاك تعالى معايا اخطبهالي
فضل ساكت شوية وماما شاركتنا في الكلام
ما خلاص يا فؤاد بقا، الواد اتصرف في فلوس أهو، ماتكسرش بخاطره ب*** عليك
تمام، حدد معاد مع أهلها بس يكون بكرا ضروري، علشان مسافر بعد بكرا
ماما ردت عليه وهي مش عاجبها إن بابا هيمشي بعد بكرا
بس انت ماكملتش أسبوع حتى، وكمان المرة دي انت نازل بعد شهرين يعني مفروض تقعد أسبوعين كمان
ظروف الشغل يا لبنى
بابا وجه كلامه ليا
انت حاطط في دماغك هتجيب بقد إيه دهب
يعني ب ٣٠٠٠٠ جنيه، وباقي الخمسين ألف هصرفها في الخطوبة بقا
تمام، على بركة ***
رحت تاني يوم الصبح على الجامعة عند دكتورة شيرين في المكتب لقيتها مجهزة الفلوس في شنطة، خدتهم منها ورحت البنك حطيت منهم خمسين ألف جنيه في حساب باسمي، والخمسين ألف التانية خدتها معايا البيت، رحت مع بابا وماما عند آية على الساعة تسعة بالليل وكنت محدد معاها المعاد دا من امبارح، ريم كان نفسها تيجي معانا بس كان عندها امتحان تاني يوم فماعرفتش تيجي، قعدنا نتكلم مع أبوها وأمها، وأختها سوسن كانت قاعدة معانا هي كمان، أبوها اسمه محمود شغال مصلحة الضرايب ، وأمها اسمها نجوى وهي ست بيت، أما سوسن فهي أكبر من آية بسنتين، طالبة في كلية طب بشري، كانت في سنة خامسة السنة دي
أبو آية سألني:
انت مع آية بقا في الكلية يا رامي صح ؟
صح يا عمي
حلوة حاسبات بقا ؟
آه، وكمان المستقبل كله للبرمجة ففرص الشغل فيها كتير دلوقتي جوا مصر وبرا مصر
باين عليك طموح
أهو أدينا بنحاول
*** يوفقك
آية دخلت علينا شايلة صينية عليها عصير وباين عليها الكسوف وكانت لابسة فستان أسود رقيق وجميل أوي،
قدمتلنا العصير وماما قالتلها تيجي تقعد جنبها، بابا وجه كلامه لعمي محمود وهو بيقول
– احنا جايين نطلب إيد بنتك آية لابني رامي
عمي محمود بص لآية وسألها
إيه رأيك يا آية ؟
اللي تشوفه يا بابا
على بركة ***
آية جريت على جوا وهي مكسوفة واحنا ضحكنا كلنا، أبويا وعمي محمود اتفقوا على الشبكة ومعاد الفرح يبقى أول ما نتخرج و ظبطوا كل حاجة، عمي محمود قام ينادي آية علشان تقعد معايا شوية بما إني خلاص بقيت خطيبها، بعد كدا أخد بنته سوسن وأبويا وأمي على البالكونة علشان يسيبونا أنا وآية لوحدنا شوية، هم أول ما مشيوا أنا قلت لآية
إيه يا بنتي الكسوف دا
نعمل إيه بقا، ما هو بابا ماينفعش يحس إن كان فيه بيننا حاجة
بس انتي زي القمر
وانت كمان، شكلك حلو أوي
أنا قربت منها وأنا بقوللها
– عرفتي بقا إني بحبك بجد
هي شاورت براسها بأيوة وأنا بصيت حواليا أتأكد إن مافيش حد مراقبنا، وقربت من شفايفها وهي مابعدتش عني وخدت شفايفها في بوسة رومانسية وهي بادلتني البوسة وهي باصة في عيني
FHIcgjV.gif
بحبك يا آية
وأنا كمان
شوية وكلهم دخلوا علينا وأبو آية بيسأل
ها، إيه الأخبار يا ولاد ؟
زي الفل يا عمي
طيب يلا تعالوا نتصور مع بعض
اتصورنا كلنا صور جماعية مع بعض، واتصورت أنا وآية صور رومانسية كلها حب، مرة وهي حاطة إيدها على قلبي وأنا باصص في عينيها، ومرة واحنا عاملين قلب بإيدينا مع بعض، وصور تانية كتير زي كدا، روحت البيت وأنا مبسوط، أول ما دخلنا لقيت ريم بتقوللي بصوت عالي
مبروك يا عريس
*** يبارك فيكي يا ريم، عقبالك
دخلت غيرت هدومي وفتحت فيسبوك لقيت آية ناشرة صورة لينا توضح إن إحنا اتخطبنا وعاملالي منشن وكاتبة فوق الصورة كابشن كدا باللغة العربية: (وأخيرًا زار الهوى قلبي، وأشرقت سمائي بنجم رامي ❤️)
أنا بعتلها على الواتس وقلتلها
مبروك عليا يا حبيبتي 🤍
مبروك علينا يا حبيبي، أنا مش مصدقة، أخيرا بقينا مع بعض قصاد الناس واحنا مش مستخبيين
أنا وعدتك إنك هتبقي ليا ووفيت بوعدي
أنا بحبك أوي يا رامي، بحبك لدرجة مش هتتخيلها ❤️
وأنا كمان بموت فيكي
بس يا فندم فيه حد يجي يخطب من غير ما يجيب خاتم، فين الخاتم بتاعي😂
أنا مارضيتش أجيب حاجة على ذوقي أحسن ماتعجبكيش، فبكرا ننزل نجيب أحلى خاتم لأحلى آية في الدنيا ❤️
أنا أي حاجة منك هتعجبني يا رامي، كفاية إنها منك
*** يقدرني وأسعدك
وأنا كمان هعمل كل حاجة علشان أسعدك، وبالمناسبة الجميلة دي أنا عاملالك مفاجأة 🥰
مفاجأة إيه ؟
هي بعتت صورة ليها وهي ملط ومفنسة، وكسها وخرم طيزها باينين زي الشمس، وهي باصة
للكاميرا وبتضحك
FHI5xDP.jpg
banner para facebook
أنا زبري وقف على منظرها اللي يهيج أي حد، بعتت رسالة وقالتلي فيها
– أنا تحت أمرك في أي حاجة يا حبيبي ❤️
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية رامي وريم وقصة الحب الغريبة)