روايات

رواية رامي وريم وقصة الحب الغريبة الفصل السادس 6 بقلم ناهد ابراهيم

رواية رامي وريم وقصة الحب الغريبة الفصل السادس 6 بقلم ناهد ابراهيم

 

 

البارت السادس

 

– ريم –
صحيت تاني يوم على الساعة تمانية كدا، رحت أصحي رامي لقيته صاحي ومتشيك سألته
انت رايح الكلية النهاردة ولا إيه ؟
آه
اشمعنا كدا
عندنا محاضرة مهمة، وفيه غياب هيتاخد وعليه درجات، يلا أنا همشي علشان ماتأخرش، باي
باسني على خدي وهو خارج من أوضته بوسة أخوية كدا وأنا قلتله باي، خلي بالك من نفسك، بعدها بساعة ماما راحت المدرسة وهي بتوصي أسماء تجهز الأكل بما إن بنتها نايمة، ماما خرجت وأنا دخلت أوضتي أذاكر، خلاص امتحاناتي كمان شهر، عدى ربع ساعة ولقيت أسماء داخلة عليا، قربت مني وهي بتقوللي وحشتيني
– وحشتك ازاي، دا احنا قاعدين في نفس الشقة
مسكتني من دقني و قالت
– انت على طول بتوحشني يا جميل
بدأت تنزل بايدها على رقبتي وتحسس عليها وبعدين نزلت على بزازي تحسس عليها من فوق الهدوم
– يا أسماء مش هينفع دلوقتي، عندي مذاكرة كتير و الامتحانات قر…
لقيتها نزلت بإيدها تدعك كسي من فوق الهدوم وأنا نفسي بدأ يسرع وبحاول أجمع الكلام
– يا أس..يا أسماء عندي مذاك..،مذاكرة يا أسماء، مش دلوقتي، علشان، علشان خاطري
هي حطت شفايفها على شفايفي وهي بتهمسلي
– مش هنأخر أوعدك
بدأت تبوس شفايفي وأنا مستسلمة تمامًا ليها وأنا كمان بدأت أبوس شفايفها وقعدنا نبوس بعض بوس فرنساوي وهي تدخل لساني في بقها وأنا أدخل لسانها في بقي وفضلنا على الوضع دا خمس دقايق واحنا مقضيينها بوس رومانسي وكأننا اتنين عاشقين بعض من زمان

3mIAxcu.gif
بعد كدا نيمتني على ضهري بالراحة، فتحت زراير البيجامة بتاعتي، وحطت شفايفها على شفايفي وقطعتني بوس وإيدها بتتسحب وتدخلها جوا البنطلون وبدأت تدعك في كسي براحة وأنا أهاتي الممحونة بدأت تطلع اممممم أااااي امممم هي زودت في السرعة وشفايفها مش عايزة تسيب شفايفي وأنا صوتي بدأ يعلى آااااااااه ادعكي ادعكي آاااااه آاااااه آااااااه

3mIRIft.gif
قلعتني البيجامة وبقيت ملط قدامها، خلتني أقعد على ركبتي وابتدت تمص في بزازي وأنا بتشرمط عليها وبطلع آهات علشان أهيجها أكتر

3mI5opj.gif
قعدت تمص في بزازي شوية حلوين وبعدين قالتلي عايزة أدوق كسك يا ريم
عايزاني في وضع إيه
تعالي أقعدي على وشي
أختي نامت على ضهرها، وأنا جيت بكسي وقعدت على وشها وهي بدأت تلحسه بكل شغف وهيجان، إيدها كانت محاوطة وسطي وأنا عمال أروح وأجي بكسي على بقها وآهاتي بدأت تزيد آاااااه الحسي يا أسماء آااااااه الحسي كس أختك يا قلبي اممممم آاااااااااه آااااااااي بحبك بموت فيكي آاااااااه، ومغمضة عيني من المتعة

3mWqHX9.gif

غيرنا الوضع، نيمتني على ضهري وفتحت فخادي ونزلت على كسي تلحسه وأنا عمالة أزق راسها بإيدي ناحية كسي علشان تلحسلي أكتر وبتأوه بمحن وكأني غايبة عن الدنيا امممممم آاااااه اممممم يخرب بيت هيجانك يا أسماء اممممم

3mIYr7e.gif
– الدور عليكي يا حلوة، تعالي ألحسي لأختك
أنا في الأول نيمتها على ضهرها وبدأت أبوس شفايفها وبعدين بدأت أمص بزازها وهي بتدعك في كسها وشغالة اممممم حلو أوي امممممم جميل جميل أوي

3mWoXM7.gif
أنا نمت على ضهري، وهي قعدت بكسها على وشي وأنا قعدت ألحس فيه ولا أجدعها شرموطة، كسها كان حلو أوي، وردي ومفتوح قدامي، قعدت ألحس وهي صوتها بيعلى آااااااااي آاااااه الحسي الحسي لأختك يا ريم آااااه هجيب هجيب يا بت، عسلها نزل على بقي، كان لذيذ أوي ولزج شوية أنا قعدت ألحس عسلها من كسها وأشفطه ببقي وهي نفسها رايح منها وهي بتقول مش قادرة هموت مش قادرة يا ريم آااااه يا كسي

3mLMX3B.gif
أول ما هديت شوية لقيتها بتقوللي
– مش هينفع كدا، أنا لازم أتناك
أنا ضحكت وأنا بقولها ودي نعملها ازاي دي، رامي مش هنا، آخرنا بعبصة
– ثانية واحدة
قامت وطلعت من الأوضة عريانة ومافيش دقيقتين ولقيتها داخلة عليا بزبرين صناعي واحد وردي وواحد أسود، أنا اندهشت وقلتلها يخرب بيتك جبتيهم منين دول
عيب عليكي، أختك سالكة
بس أنا مالبستش واحد فيهم قبل كدا، وممكن مااعرفش أستخدمه
هي كيميا يا ريم !، تعالي
لبستني الوردي وربطت حزام الزبر الصناعي على وسطي وطيزي علشان تثبته، تفت عليه ودعكته بإيدها ونامت على ضهرها وهي بتقول بلبونة
– يلا تعالي نيكيني
أنا دخلت زبري في كسها وبدأت أحركه بالراحة وبعدين بدأت أنيكها جامد وهي شغالة آااااااااه آااااااه نيكيني نيكيني جامد نيكي أختك حبيبتك جامد
اهدي يا شرموطة مالك
آااااااه أنا شرموطتك آاااااه أنا متناكتك نيكيني جامد آااااااه افشخي كسي آااااااااه
أنا هجت عليها على الآخر أكتر ونكتها بأسرع حاجة عني وأنا بخنقها من رقبتها وبضربها على وشها وهي على نفس حالتها من الآهات والهيجان لغاية ما داخت مني

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية آمارة بالسوء (كاملة) جميع الفصول بقلم محمود الأمين

3mLwb6b.gif
– يلا الدور عليكي يا حلوة، لبسيني الزبر الصناعي التاني
خلعت الصناعي اللي كنت لابساه و لبستها الزبر التاني الأسود وهي نيمتني على جنبي وفتحت طيزي بإيدها وبدأت تلحس خرم طيزي وتحاول تدخل لسانها جواه، كان منظر يهيج فشخ وأنا كنت مستمتعة بلسانها على خرم طيزي على الآخر

3mLeLwN.gif
لحست طيزي شوية وبعدين خليتني أمص الصناعي وأغرقه بريقي، وراحت نيمتني على بطني وفتحت طيزي وتفت على خرم طيزي وبدأت تدعك خرم طيزي وتبعبصني بصباع وبعد كدا صباعين، وبعد كدا قعدت بزبرها على خرم طيزي ودخلته فيه وبدأت تنيك بعنف وغشومية وأنا شغالة آاااااااااه براحة يا أسماء آااااااه هموت يا أسماء براحة آاااااه آاااااه

3mL8Bvj.gif
– بس يا متناكة، العمارة كلها سمعتك
فضلت تنيك فيا وأنا مش قادرة أستحمل لغاية ما احنا الاتنين فرهدنا ونمنا جنب بعض
بعد شوية أسماء قالتلي
– تعالي أحميكي يا قلبي
دخلنا أنا وأختي تحت الشاور، شغلنا المياه وبدأنا نحمي بعض ونحضن بعض، وهي بدأت تبوس شفايفي برومانسية وهي ماسكة طيزي وأنا بحسس على ضهرها

3mLUaXp.gif
أنا بحبك أوي يا ريم
وأنا كمان يا أسماء بموت فيكي
ماتبعديش عني
أنا مستحيل أبعد عنك يا أسماء
خلصنا شاور ولبسنا هدومنا، روقت معايا أوضتي وطلعت تجهز الأكل قبل ما ماما تيجي من الشغل وأنا كملت مذاكرة عربي، ماكنتش فاهمة أي حاجة في الأدب، رامي جه من الكلية وكان باين عليه إنه مبسوط، سألته عن اللي مفرحه كدا
مبسوط يا ريم، مستكترة عليا أبقى مبسوط ولا إيه
لاء يعم، *** يبسطك على طول، المهم عايزاك تشرحلي أدب
يااااه، أنا نسيت الكلام دا من زمان
يعم حاول طيب علشان خاطري
هو كان بينفخ من الزهق بس قاللي
– هاتي الكتاب
جبت الكتاب واديتهوله
إيه اللي مش فاهماه
الفرق بين المدرسة الرومانتيكية ومدرسة أبوللو
هو قعد يشرحلي وكان شرحه حلو أوي بصراحة
ها فهمتي؟
آه فهمت
هي غريبة، بس ماشي
ضربته على كتفه وأنا بقوله انت رخم
فكرتي في موضوع آية ؟
موضوع إيه، مالها آية ؟
مالهاش، عندها برد
ألف سلامة عليها
انتي بتهزري يا ريم
لاء و***، مش قصدي، أنا فعلا مش فاكرة
مش قلتلك إني عايز أنام معاها
آه صح افتكرت، معلش يا رامي بس أديك شايف الزنقة اللي أختك مزنوقاها
يعني ما فكرتيش
بعد الامتحانات طيب
لاء امتحانات إيه، بصي أنا نازل أقعد معاها في كافيه النهاردة وقلتلها هجيب أختي ريم معايا علشان تتعرف عليكي
بس أنا عندي مذاكرة كتير أوي يا رامي و الامتحانات قربت
علشان خاطري، اعتبريها بريك من المذاكرة
خلاص ماشي، بس انت متأكد يا رامي إن ماحدش نام معاها قبل كدا
آه متأكد، آية دي أبيض خالص، أنا أول ولد في حياتها وهي بتموت فيا ودا اللي مشجعني آخد خطوات جريئة معاها
ضحكت وأنا بقوله
– مش عارفة عاجبها فيك إيه، ل*** في خلقه حكم
خرجنا أنا ورامي رحنا على كافيه هادي على النيل، عدى عشر دقايق و آية دخلت علينا، سلمت وقعدت
– هاي ازيك يا قمر، انتي أجمل بكتير من اللي بيقوله رامي عنك
آية بصت لرامي بطرف عينها وردت عليا
ازيك يا ريم، هو الأستاذ بيقولكم إني وحشة ولا إيه
لاء بالعكس، بيقول عنك جميلة وزي القمر بس الحقيقة انتي جميلة overdose يعني
ميرسي يا حبيبتي، أنا هاجي جنب جمالك إيه انتي اللي زي القمر، أنا ازاي ماشوفتكيش لما جيت عندكم
كنت في درس للأسف
رامي قال بهزار
– أقوم أمشي طيب ولا إيه
فأنا قلتله ياريت، آية ضحكت وهي بتقول
– آه ياريت فعلا، علشان القعدة تبقى لذيذة
الجرسون جه وخد طلباتنا واحنا قعدنا نتكلم عن مواضيع كتير
– امتى بقا أخلص الثانوية وأرتاح
رامي و آية ضحكوا عليا ورامي رد
هترتاحي آه، راحة أبدية
أكيد الكلية مافيهاش ضغط زي الثانوية كدا يعني
آه طبعا أومال
وجهت كلامي لآية و قلتلها
رامي قاللي إنك شاطرة أوي وبترتبي على الدفعة
الحمد ، بحاول و بيكرمني
يا بخته بيكي، انتي كتيرة عليه و***
رامي بصلي وقال
– أنا مش عارف إيه اللي خلاني أجيبك معايا
أنا كملت كلامي لآية
– بس بيحبك
هي وشها احمر من الخجل وقالت بكسوف
– وأنا كمان بحبه
بصوا هم الاتنين لبعض بحب كدا بس أنا قطعت عليهم اللحظة
– على رأي الست، آه على الحب وجمال الحب
بعد شوية وقت استأذنت علشان أدخل التويلت وقلت لآية تيجي معايا
– وأنا هقعد لوحدي
أنا قلت لرامي بهزار
– ماتخافش مش هتأخر، اوعى حد يخطفك
رحت أنا وآية التويلت، خلصنا وأنا خدت بالي إن مافيش غيرنا في الحمام فقلت أخد خطوة معاها وأشوف رد فعلها
آية، الدريس بتاعك عليه تراب
بجد !
آه، تقريبًا الكرسي اللي كنتي قاعدة عليه كان مش نضيف، تعالي أنفضهولك
ميرسي يا ريم
هو الدريس ماكانش عليه تراب ولا حاجة، بس أنا حاولت ألاقي مبرر علشان أخد الخطوة، عملت نفسي بنفضلها الدريس من ورا وبدأت أزود في القوة وأنا بضربها على طيزها اللي كانت بتتهز مع كل ضربة
أاااااي، براحة يا ريم
معلش بس التراب لازق في الدريس مش عايز يطلع
أنا كملت تنفيض ومرة واحدة مسكت فلقة طيزها بكف إيدي وضغطت عليها، هي بعدت عني وهي مخضوضة وسألتني والدهشة باينة عليها
– ريم بتعملي إيه ؟!
أنا حسيت إنها مش هتيجي بالطريقة دي، فقلت أستخدم طريقة تانية
آية انتي عارفة إن رامي بيحبك صح ؟
ودا إيه علاقته باللي انتي عملتيه دلوقتي
ردي عليا
آه عارفة
وانتي بتحبيه ؟
آه، في إيه يا ريم
كان باين عليها إنها جابت آخرها وقربت تفقد أعصابها، وأنا خدت الريسك و رميت آخر كرت معايا
– رامي عايز ينام معاكي يا آية
هي اتصدمت صدمة أكبر من تقفيشي لطيزها وقالت وهي مش مصدقة اللي سمعته
بتقولي إيه يا ريم ؟!
زي ما سمعتي
تبقى اتجننتي، انتي وأخوكي اتجننتوا
يا آية رامي بيحبك!
آه طبعًا!، علشان كدا عايز يضيع شرفي
مين قال كدا بس ؟!
أومال كلامك دا معناه إيه؟
مش معنى إنه ينام معاكي إنه لازم ينيكك، فيه حاجات تانية تمتعوا بيها بعض
هي سكتت شوية وكانت مترددة فأنا كملت
– أنا عارفة إنك بتتفرجي على سكس وفاهمة قصدي، وكمان عارفة إنك كنتي بتسيبي رامي يبوسك ويلمس جسمك وحتى يدعكلك كسك
هي سكتت وكان باين عليها إنها محروجة فأنا كملت
– كل اللي بطلبه منك، هو بدل ما يكون من فوق الهدوم تكونوا من غير هدوم
فضلت ساكتة وأنا مكملة كلام
– آية رامي بيموت فيكي، وانتي كمان بتحبيه، فماتخليش الشهوة الطبيعية اللي عندكم تقف ضد الحب دا، بالعكس خلوا الشهوة دي تقوي الحب اللي بينكم، فضوا شهوتكم مع بعض وهتبقوا في قمة السعادة انتوا الاتنين وماحدش هيتأذي
هي أخيرا اتكلمت وسألتني
انتي عايزاني أعمل إيه بالظبط
تعالي عندي بكرا على الساعة ١٠ كدا، ماتخافيش رامي هيبقى في الجامعة وماما هتبقى في الشغل
هي سكتت شوية وسألتني
وأختك ؟
نازلة تجيب هدوم للبيبي بتاعها
فضلت ساكتة فأنا كملت كلام
– تعالي ومش هتندمي، ولو الموضوع ماعجبكيش خلاص مش هنكمل، صدقيني ماحدش يقدر يغصبك على حاجة
خرجنا من التويلت وهي وشها كان متغير، استأذنت علشان تمشي، رامي عرض عليها يمشي معاها علشان يوقفلها تاكسي بس هي رفضت، رامي بصللي وسألني
عملتي إيه في البت يخرب بيتك
يلا نروح، هبقى أحكيلك في السكة
حكيت لرامي كل حاجة وهو ساكت مش بيرد وبعد ما خلصت قاللي
– بصي هو إما إنك بوظتي كل حاجة، أو ظبطتي كل حاجة
تاني يوم رامي راح الكلية، وماما وأسماء خرجوا، أنا رنيت على آية بس هي ماردتش، رنيت تاني وتالت وهي ماردتش برده، أنا قلت خلاص كدا باظت لكن بعد ربع ساعة لقيت حد بيرن الجرس، بصيت من العين السحرية لقيتها هي، فتحت الباب وأنا بقولها
– وأنا أقول عمارتنا منورة ليه، اتفضلي اتفضلي
هي دخلت قصادي وقبل حتى ما نقعد سألتني
أديني جيت، عايزة مني إيه بقا
طيب نقعد الأول حتى
دخلنا قعدنا في أوضتي وأنا رحت المطبخ عملتلنا عصير سألتها واحنا قاعدين مع بعض
ها، فكرتي في اللي قلتلك عليه ؟
فكرت
وقررتي إيه ؟
أكيد لاء طبعا، مستحيل أعمل كدا
طيب بصي أنا هطلب منك طلب، اعتبريه آخر طلب ليا، أنا عايزاكي تسيبيلي نفسك خالص لمدة نص ساعة مش أكتر، ومهما أعمل ماتعترضيش، وبعد كدا قرري، وهي كلها نص ساعة يعني
هي سكتت تفكر وأنا عمالة أستعجلها علشان توافق
ها..، موافقة ؟
ماشي
بس مهما أعمل ماتعترضيش
نص ساعة بس زي ما قلتي
أنا رحت عليها وبدأت أبوس في راسها وإيدها وخدها، وهي كانت متضايقة بس مستسلمة، ونزلت على شفايفها أبوس فيهم وهي مش عايزة تبادلني، بدأت أقلعها هدومها، حاولت تمنعني
– احنا اتفقنا على إيه ؟
سابت نفسها وخلعتها هدومها كلها وبقت قدامي ملط، بزازها كانوا متوسطين وطيزها كانت صغيرة وجسمها مشدود
– انتي مزة أوي يا آية
بصت في الموبايل بتاعها وقالتلي فاضل تلت ساعة، أنا ابتسمتلها وقلعت هدومي وبقيت أنا كمان ملط قدامها، نيمتها على السرير ونزلت بوس في رقبتها وهي ماسكة الموبايل ومتابعة الساعة، نزلت أمص في بزازها وهي كان باين عليها إنها مستمتعة بس كانت بتقاوم الشعور دا وبتداريه، سبت بزازها ونزلت أبوس في بطنها لحد ما وصلت لكسها
– انتي هتعملي إيه ؟
حطيت صباعي على شفايفها وأنا بقولها
ششششش، في بينا اتفاق
على العموم فاضل عشر دقايق والاتفاق يخلص
نزلت ألحس كسها الصغير البكر برومانسية وأدخل لساني ما بين شفراته، وهي ماقدرتش تكتم آهاتها أكتر من كدا وطلعت آهة ممحونة، اممممممم

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية ملك وسيف - حمقاء في المخابرات الفصل السابع 7 بقلم ايزيس

3mLPtee.gif
أنا كملت لحس وهي مغمضة عينها من المتعة، شوية ودخلت فخادي ما بين فخادها، هي كانت مستغربة فسألتها
– الوضع دا اسمه المقص، ماشوفتيهوش في أي فيلم سكس قبل كدا ؟
شاورت براسها بلاء، أنا بدأت أحك كسي بكسها وقلتلها اتحركي واعملي زيي، هي كانت مستسلمة ولسا أثر اللحس معلم معاها، فبدأت تحرك وسطها وبقينا نحك اكساسنا في بعض، لغاية ما جبنا عسلنا احنا الاتنين وطلعنا آاااااااه آااااااااه آااااااه

3mLsTnj.gif ماقدرتش تكتم متعتها أكتر من كدا، وأخيرا آية بدأت تلين، نيمتها على ضهرها، وخليتها تفتح فخادها، ونزلت لحس في كسها بكل الشغف والهيجان اللي في الدنيا وهي ماحاولتش تكتم آهاتها الممحونة واشتغلت آااااااااي آاااااه آاااااه آاااااه، لحد ما جابت عسلها لتاني مرة

3mLQPje.gif
نمت على بطني جنبها وهي كانت نائمة على ضهرها و مش واعية، بدأت تفوق فسألتها
– اتبسطي ؟
بصتلي وماردتش عليا، مسكت موبايلها وبصت في الساعة
– أنا اتأخرت ولازم أمشي
قامت لبست هدومها وخرجت، وأنا نايمة مبتسمة، قمت روقت الدنيا وغيرت الملاية، ولبست هدومي وبدأت أذاكر، بعد شوية رامي جه، دخل عندي الأوضة وسألني
عاملة إيه في المذاكرة
ماشي الحال
ماما وأسماء لسا ماجوش ؟
لاء لسا
طيب و آية جات ولا لاء
جات
وإيه اللي حصل
جابت عسلها مرتين
بجد ؟!
آه
يعني خلاص وافقت على اللي عايزينه
لسا ماردتش عليا بس ماتقلقش، هتوافق، مش هتقدر تقاوم المتعة دي
ريم أنا بحبك أوي
رامي بدأ يبوس شفايفي بحنية وأنا كمان بدأت أبوسه، و إيده نزلت على بزازي
يا رامي معلش لازم أذاكر علشان كدا هسقط بجد
طيب خلاص، مصيلي بس وهمشي
يا رامي!
معلش علشان خاطري تعبان ومش قادر
هو طلع زبره من البنطلون وأنا خدته وبدأت أمصه و أغرقه بريقي، كنت بمصه من على الجنب بشفايفي وأنا ماسكاه وهو مغمض عينه وبيقول أنا بحبك بحبك أوي يا ريم

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية نورهان وأمير - احببت لا احد الفصل الثاني 2 بقلم ندى الشرقاوي

3mLDVYQ.gif
شوية ولقيته بعدني عن زبره وقاللي أنا عايزك تبلعي كل لبني، بدأ يدعك في زبره وأنا قاعدة قصاده ولقيته بيقول افتحي بقك هجيب هجيب، حط راس زبره على لساني وجاب كل لبنه في بقي لدرجة إن اللبن وصل لزوري وهو بيطلع آااااااااه من الشهوة

3mLmKxt.gif
بلعت لبنه وفتحتله بقي علشان يتأكد إني بلعته كله
بحبك أوي يا ريم، انتي أجمل أخت في الدنيا
وأنا كمان يا رامي بحبك أوي أوي
المرة الجاية مع آية بقا
والعة معاك يا عم بس ماتنساناش
أنا عمري ما أقدر أنساكي يا روحي، أنا هسيبك بقا تكملي مذاكرتك، لو احتجتي مني أي حاجة تعاليلي الأوضة
تمام اتفقنا
رامي خرج من الأوضة وأنا مسكت كتاب العربي وأنا بذاكر بصوت عالي نص لخليل مطران
– شاكٍ إلى البحر اضطراب خواطري فيجيبني برياحه الهوجاء..!

إلى اللقاء في الجزء السابع..❤️
رأيكم بقا

 

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *