روايات

رواية رامي وريم وقصة الحب الغريبة الفصل الرابع 4 بقلم ناهد ابراهيم

رواية رامي وريم وقصة الحب الغريبة الفصل الرابع 4 بقلم ناهد ابراهيم

 

 

البارت الرابع

 

-جمال-
امتحانات الميد عدت على خير، كلها شهرين ونخلص من سنة تالتة أخيرًا، حاليًا أنا مفتقد ريم جدًا، ومش عارف أتلم عليها علشان رامي مش راضي ينزل الكلية من بعد المشكلة اللي حصلت معاه في الامتحانات، فأنا مقضيها ضرب عشرات بقا دلوقتي لغاية ما * يسهل، قررت أنزل أدور على شغل علشان المصاريف زادت على ماما جدًا بما إنها بدأت تشتري جهاز ملك، وبما إني آداب قسم جغرافيا فأنا نزلت عروض على النت لو حد عايز درس خصوصي في الجغرافيا سواء في إعدادي أو ثانوي، كمان نزلت أدور على شغل لغاية ما * كرمني واشتغلت دليفري في مطعم سمك مشهور، بقيت بقضي الصبح في الكلية وبالليل شيفت في المطعم فكنت مطحون حرفيًا، رنيت على رامي أطمن عليه وأشوفه عمل إيه في مشكلته فقاللي إن الدكتورة منشفة دماغها ومش عايزة تعدل درجات أعمال السنة رغم إنه اتحايل عليها كتير، كنت كل كام يوم كدا أكلم ريم أخليها تبعتلي صور لبزازها أو كسها أي حاجة أصبر بيها نفسي وأضرب عليهم عشرة، ما أنا هايج بقا، واللي ينيك مرة مايقدرش يستغنى عن النيك أبدا، لكن للأسف ريم قالتلي إنها مش هتعرف تكلمني علشان امتحاناتها قربت ومضغوطة جدا، فبقيت مقضيها أفلام سكس بقا على الحاجات القديمة اللي عندي لريم.
دا آخر أوردر أوصله النهاردة، كان في الدور السادس وحظي الحلو إن الأسانسير كمان كان عطلان، طلعت لغاية الدور السادس وأنا بنهج، رنيت الجرس طلعلي واحد كدا لابس روب
– الحساب ٥٠٠ جنيه يا فندم + ٥٠ جنيه دليفري يبقى ٥٥٠ جنيه توتال
لقيته قاللي ثانية واحدة، دخل دقيقتين وطلع
معلش مش معايا غير ٣٠٠ جنيه كاش دلوقتي، ممكن توصل باقي الأوردرات اللي معاك وتعدي وانت راجع تاخد الباقي وهديك خمسين جنيه زيادة
أنا آسف يا فندم مش هينفع، أوردر حضرتك آخر أوردر معايا، لكن أنا معايا فودافون كاش ممكن تحوللي عليه
طيب تعالى اتفضل جوا طيب
لاء شكرا
تعالى بس
شدني من إيدي ودخلني جوا ؟
اسمك إيه ؟
جمال
عاشت الأسامي، وأنا شريف، بص يا جمال أنا مش هكدب عليك، أنا مش معايا غير ٣٠٠ جنيه دول، بس أنا ممكن آخد رقمك وبكرا أوعدك هسددلك الباقي
يعني إيه يا فندم الكلام دا، لاء مش هينفع، لو كدا هرجع بالأوردر
سمعت صوت واحدة بتنادي من جوا
– يا شريف، انت فين
أخدني من إيدي وقاللي تعالى معايا
على فين يا فندم
تعالى بس
مشيت معاه لغاية ما وصلنا لأوضة، فتح الأوكرة ولقيت ست مزة نايمة عريانة على بطنها على السرير
مين دا يا شريف
نوسا جمال، جمال نوسا
وبعد كدا بصللي وقاللي ممكن نسددلك الباقي بطريقة تانية، لقيت نوسا بتقوله
بس كدا هاخد الدوبل يا حبيبي
بس يا متناكة، دا تمن السمك اللي هتطفحيه
ماشي
ها قلت إيه يا جيمي
أنا بصيت للشرموطة اللي على السرير وأنا أصلا هيجان، دلوقتي قدامي أنيك كس لأول مرة، فقلتله ليه لاء
هي أول ما سمعت كدا نزلت على ركبتها قدامي وهي بتضحك وبدأت تفكلي حزام البنطلون وشدت البنطلون بالبوكسر فزبري اتنطر قدامها، شريف ابتسم أول ما شاف زبري
– باين عليك على آخرك يا جيمي
هي خدت. زبري في بقها وبدأت تمص فى الراس الأول وبعد كدا دخلته لحد زورها لدرجة إنها اتخنقت بيه، وابتدت تمص بهيجان بقا وتلحس عرق زبري وأنا عمال أطلع أصوات من المتعة، وبعد كدا لقيتها نقلت على بضاني وقعدت تمص فيهم وتاخدهم في بقها وترجع تمص زبري تاني، ولقيتها بتقوللي نيكني في بقي
أنا مسكتها من راسها وقعدت أدخل زبري للآخر وأطلعه بسرعة وزبري اتغرق من ريقها، وصوت المص مزود هيجاني أكتر
– وأنا ماليش نفس ولا إيه
لقيتها شالت زبري من بقها وابتدت تمص في زبر شريف وهي بتدعك زبري، وبعد كدا تبدل وتمص زبري وهي بتدعك زبر شريف، وبدأت تحاول تاخد الزبرين في بقها في نفس الوقت
– يلا، عايزاكم تنيكوني في نفس الوقت
شريف سألني عايز تبدأ بكسها الأول ولا طيزها، أنا قلتله كسها، هو خدها من إيدها وقاللها تعالي يا شرموطة، ونام على ضهره وهي قعدت بخرم طيزها على زبره وطلعت آااااااه عميقة، وبعد كدا ريحت ضهرها على صدره وفتحتلي كسها، دخلت زبري في كسها واحدة واحدة و آاااااه على الإحساس اللي حسيته، كسها دافي وإفرازاته كتيرة فزبري كان بيتحرك بأريحية، فضلت أنيك في كسها بغشومية وشريف شغال دق في طيزها وهي آااااه آااااه آااااه كمان آاااه كمان، نيكوني جامد آااااه آاااه
واحنا مش راحمينها وقعدنا على الوضع دا حوالي ربع ساعة، بعد كدا غيرنا الوضع، هي ركبت بكسها على زبر شريف وأنا جيت من وراها ورزعت زبري في طيزها وبقت زي الساندوتش بيننا واحنا شغالين نيك فيها وحرفيا كانت بتموت تحتينا وشغالة آااااه آاااااه آااااااااه

3bBPIcB.gif
شريف عمال يقفش في بزازها وأنا شغال سبانكات على طيزها، وهي بدأت تدوخ، شريف سألها وهو بيبوس شفايفها
مالك يا شرموطة ؟
مش قادرة، هموت مش قادرة
قومناها على ركبتها وخليناها تمص في أزبارنا تاني لحد ما شريف اتشنج وهو بيملا بقها لبن، وبعد كدا مشي وسابنا
– أنا لسا ماشبعتش منك يا متناكة
نيمتها على ضهرها ودخلت زبري في كسها على مرة واحدة وفضلت أنيك فيها بعنف وهي آاااااه، نيكني يا حبيبي آاااااه، أنا شرموطتك آاااااااه، أنا متناكتك آااااااه
عايزاهم فين ؟
في كسي، أنا عاملة حسابي
كملت نيك لغاية مابقيتش قادر أمسك نفسي ومليت كسها لبن وأنا بطلع آهات ولبني بينزل من كسها

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية رامي وعبير - عشق من قلب الألم الفصل الخامس عشر 15 بقلم زهرة الربيع

3bBsL8B.gif
– هاتي رقمك يا لبوة
اديتني رقمها وأنا ضربتها سبانك على طيزها قبل ما ألبس هدومي وأمشي
شريف قابلني وأنا خارج من عنده، سألني
كدا حسابك وصل ؟
وصل وزيادة
رحت على المطعم وصلت الإيراد ومانسيتش أحط ال ٢٥٠ جنيه اللي ناقصين من فلوسي وروحت على البيت وفضلت نايم لحد الساعة ٢ تاني يوم من التعب.
صحيت وأنا جسمي مكسر، مسكت الموبايل لقيت خمسة ميسد كول من رقم غريب، قلت أكلم رامي أشوفه وصل لإيه
إيه يا رامي، أخبارك إيه؟
تمام، الحمد ***
مالك يا ابني صوتك مكتئب ليه كدا
دكتورة شيرين يعم، عمال أحاول معاها تزودني في أعمال السنة شوية وهي مستقصداني
يعم كسمها فكك منها
أفكني منها إزاي بس، دا أنا كدا مش هنجح
ليه يعني، ما لسا فيه فاينل يا ابني
هو أنا ماقلتلكش، آية قالتلي إنها قالتلهم إن اللي هينجح في امتحان الفاينل دا هينجح بمعجزة
يا ساتر، إيه الولية دي
يلا، *** يستر، انت عامل إيه
أهو، من الشغل للجامعة ومن الجامعة للشغل، مطحون بعيد عنك
*** معاك
مش ناوي تنزل الجامعة بقا
مش دلوقتي، كمان كام يوم كدا
طيب براحتك، بص أنا لازم أقفل دلوقتي، عايز مني أي حاجة
حبيبي يسطا تسلم
يلا سلام
سلام
قفلت مع رامي ورنيت على الرقم الغريب اللي كان بيكلمني ردت عليا واحدة ست
ألو، الرقم دا رن عليا كذا مرة
ألو، مش دا رقم أستاذ جمال برده ؟
آه، مين معايا ؟
أنا أستاذة ميرفت، كنت شفت الإعلان اللي انت منزله إنك تدي دروس جغرافيا، كنت عايزة حضرتك تيجي تدي درس لابني
ابنك في سنة كام؟
تانية إعدادي، حضرتك مدرس صح ؟
لاء أنا طالب في آداب قسم جغرافيا
آه
فيه مشكلة ولا حاجة ؟
لاء بالعكس، أمير ابني عنده مشكلة في الجغرافيا علشان مافيش مدرس يحببه في المادة، أعتقد بما إنك شاب فتقدر تخليه يحب المادة ومستواه يتحسن فيها
تمام، هيبقا مناسب معاكم الصبح كدا أو بعد الظهر
لاء للأسف، علشان أمير بيبقى في المدرسة
أصل أنا شغال برا فصعب أجي بالليل
معلش لو تحاول، وأنا هراضيك يعني، هديك ٤٠٠٠ جنيه
٤٠٠٠! بس دا كتير
ولا كتير ولا حاجة، أهم شئ أمير مستواه يتحسن في الجغرافيا
أنا حسبتها في دماغي كدا لقيت إني شغال دليفري ب ٣٠٠٠ جنيه وبيطلع عيني طول الليل، بحيث لو اشتغلت الشغلانة دي هروح ساعتين بس يومين ولا تلاتة في الأسبوع وهاخد ١٠٠٠ جنيه زيادة
تمام اتفقنا، الساعة ٨ بالليل يوم الأربعاء اللي جاي مناسب ؟
آه مناسب جدا، شكرا لحضرتك، هبعتلك اللوكيشن على الواتس
تمام اتفقنا، مع السلامة
باي
ماما كانت واخدة أجازة النهاردة، هي بتاخد يوم الجمعة من كل أسبوع أجازة مش بتفتح فيه العيادة، قلتلها إني نازل المطعم وهي قالتلي ماشي، رحت المطعم وبلغتهم إني هسيب الشغل، رنيت على رامي علشان نخرج شوية بس هو ماردش عليا فقررت أروح على البيت ألعب بلايستيشن وخلاص.
روحت البيت وفتحت الباب بالمفتاح، وأنا معدي من قصاد أوضة ماما سمعت آهات طالعة من الأوضة، بصيت من خرم الباب بس ماكنتش شايف حاجة فقررت أفتح الباب فجأة علشان أتصدم من اللي شوفته، ماما قاعدة بكسها على وش ملك اللي بتلحسلها وهم الاتنين ملط، أنا أول ما فتحت ماما صوتت من المفاجأة وأنا جريت على أوضتي وقفلت عليا بالمفتاح.
مافيش دقيقتين ولقيت ماما جاتلي الأوضة وبتخبط عليا
– افتح الباب يا جمال
أنا ماردتش عليها وهي خبطت تاني وصوتها كان باين عليه إنها بتعيط
– يا جمال افتح الباب علشان خاطري
………. –
– يا جمال أبوس إيدك افتح الباب
أنا قمت فتحت المفتاح وهي دخلت عليا، لقيتني قاعد على السرير وحاطط راسي بين إيديا، سمعتها بتقول وهي لسا بتعيط
أنا آسفة يا ابني، أوعدك إن دا مش هيتكرر تاني
اللي هو إيه بالظبط اللي مش هيتكرر
…………. –
آه قصدك القرف اللي شفتك بتعمليه ومع مين، مع بنتك، بنتك اللي عندها ١٨ سنة
يا ابني أنا تعبانة، من ساعة ما باباك مات وماحدش لمسني، انت دلوقتي كبرت وتفهم يعني إيه الواحدة تقعد كل الفترة دي من غير ما حد يلمسها
دا مبرر لعملتك السودا دي يعني
لاء، أنا آسفة يا ابني ومش هتتكرر تاني أوعدك، بس ماتعذبنيش بنظراتك دي
أديلكم قد إيه على الوضع دا
…………… –
انطقي!
تلات شهور
تلات شهور!
لقيتها باستسلام بتقوللي
عايزني أعمل إيه دلوقتي
أنا هقولك عايزك تعملي إيه دلوقتي
أنا بدأت أقلع البنطلون قصادها، وهي زعقت
– انت بتعمل إيه؟!
أنا طلعت زبري قصادها وأنا بقولها
– تعالي مصيلي
لقيتها بتزعق بصوت عالي
انت اتجننت!
وطي صوتك، مالك في إيه، ما انتي كنتي مقضياها مع بنتك، فرقت إيه لما تقضيها مع ابنك شوية!
جمال، انت سامع نفسك
بصي من الآخر، إما تيجي تمصيلي، إما هسيبلك البيت ومش هتشوفي وشي تاني
هي فضلت مترددة شوية بس في الآخر جات مسكت زبري وبدأت تدعك فيه وبعدين حطته في بقها وابتدت تمص، وآااااه على المتعة، ماما كانت عارفة كويس هي بتعمل إيه
– اقلعي هدومك، عايز أشوف جسمك
هي اترددت شوية
بلاش يا جمال
طيب على الأقل وريني بزازك
طلعت بزازها من قميص النوم وآااااااه على دي بزاز، كانوا حلوين أوي، أنا هجت عليها أكتر، فوقفت ورزعت زبري في بقها وبدأت أنيك بقها وأدخله لحد زورها وأطلعه بسرعة وهي عمالة تطلع أصوات بنت متناكة

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية جاد ورحيل الفصل السابع عشر 17 بقلم حنان اسماعيل

3bBpcml.gif
شوية وقلبتها على ضهرها
جمال، بتعمل إيه؟
بردلك الجميل يا حلوة
ونزلت لحس في كسها، وهي عمالة تحاول تبعد نفسها عني وهي بتقول:
عيب يا جمال أنا أمك، جمال بلاش كدا، امممممم، جمال بليز، امممممم
عايزك تسيبيلي نفسك خالص
كملت لحس وأنا ببعبص كسها بصباعين، وإفرازات كسها مغرقة إيدي وسايلة على لساني وهي بدأ نفسها يزيد وصوتها يعلى آااااااه آاااااه براحة يا جمال آاااااه آاااااه
أنا مسكت زبري وبدأت أفرش بيه كسها وهي اتنفضت
لاء يا جمال بلاش كدا علشان خاطري
انتي خايفة ليه يا ماما، أنا ابنك حبيبك مستحيل هأذيكي، سيبيني أريحك وأريح نفسي
بس أنا أمك يا جمال
وإيه يعني، طالما مش هنأذي حد وهيفضل سر بيننا
وفجأة دخلت زبري في كسها من غير ما تاخذ بالها وهي عمالة تحاول تزيح في بطني علشان أطلعه بس مش قادرة تقاوم شهوتها
آاااااه، لاء يا جمال مش هينفع، امممممم، طلعه طل…، آاااااااه آاااااااه
سيبي نفسك يا حبيبتي علشان تستمتعي
هي شاورتلي براسها بحاضر، وأنا اشتغلت نيك فيها بكل حب وشهوة وهي آاااااه آاااااه بحبك يا جمال آااااااه ماتحرمنيش منك يا حبيبي آاااااااه ماتحرمنيش منك ومن زبرك آااااااه آاااااه آاااااه

3bCdFHu.gif
أنا حبيبك بس؟
انت حبيبي وجوزي ونياكي ما تحرمنيش من زبرك، عايزاك تنيكني في كل حتة في جسمي، عايزاك تملى كسي وطيزي بلبنك، آاااااه آاااااه
قمت وقعدت على الكرسي وأنا بقولها
– تعالي اقعدي عليه يا لبوتي
هي سمعت كلامي وجات قعدت على زبري وبدأت تتنطط عليه
إيه الزبر دا، آااااااااه آااااااه، إيه الجمدان دا آااااااااه آاااااااه، يخرب بيت زبرك آاااااااااه
قومي هجيب هجيب
في كسي آااااااااه جيبهم في كسي
أنا ما استحملتش وجيبتهم في كسها وأنا عمال أتأوه من المتعة، وهي مكملة تنطيط ومش عايزة تقوم ولبني بقا بينزل من كسها ويمشي على زبري وهي لسا قاعدة عليه

3bCKbGR.gif
– خلاص قومي يا لبوة، انتي استحليتي القعدة
ضحكت وهي بتقوللي
بصراحة آه، من ساعة ما أبوك ما مات وأنا ماحدش ريحني زي ما انت ريحتني النهاردة
عايز أطلب منك طلب بقا يا حبيبتي
اؤمرني
عايز أضم ملك معانا
ما بلاش يا جمال
أنا خدت شفايفها في بوسة طويلة كلها رومانسية وأنا بقولها
– ليه بس، عايزة تحرميها من المتعة دي ليه، وأهو سرنا يبقا مع بعضنا، مش بدل ما تريح نفسها مع حد برا البيت وانتي خلاص وريتيها الطريق وعارفة إن الشهوة ماحدش يقدر يتحكم فيها
هي فكرت شوية وبعد كدا قالتلي
خلاص أنا هظبط الموضوع، بكرا عايزاك تنزل على الساعة ١٠ بالليل كدا وماتطلعش غير لما أرن عليك، أول ما تطلع تدخل علينا على طول، هكون أنا وهي في أوضتي
اتفقنا
تاني يوم ملك ماكانتش قادرة تبص في وشي ومكسوفة مني على الآخر، اليوم عدى من غير ما يحصل أي جديد لغاية ما الساعة جات عشرة، ملك كانت في أوضتها وماما كانت في المطبخ بتغسل المواعين، أنا رحت وقفت وراها وبست رقبتها واديتها سبانك على طيزها وهي بشرمطة قالت
أي، طيزي
أنا نازل يا لبوتي زي ما اتفقنا
اشطا، بس روح عند باب الشقة وقول بصوت عالي إنك نازل علشان ملك تسمع
أنا سمعت كلامها ورحت عند باب الشقة وقلت بصوت عالي:
ماما أنا نازل، عايزة حاجة من تحت
عايزة سلامتك، يا حبيبي
أنا نزلت قعدت على القهوة اللي قصاد العمارة وبعد نص ساعة، ماما بعتتلي رسالة بتقوللي اطلع
طلعت الشقة وفتحت الباب بالمفتاح ورحت على أوضة ماما زي ما كنا متفقين، سمعت آهات طالعة من الأوضة، فتحت الباب، لقيت ماما منيمة أختي على بطنها وفاتحة طيزها وعمالة تلحس في خرم طيزها، أول ما فتحت الباب ملك اتخضت وحاولت تداري جسمها بس ماما قعدت تطبطب عليها وتطمنها:
– ماتخافيش، دا أخوكي مش حد غريب، سيبي نفسك خالص
أختي قعدت تبصلي كدا وهي مكسوفة وبعدين شالت إيدها عن بزازها وكسها ولقيت ماما بتقول لملك:
– يلا نكمل، وأخوكي هيتفرج علينا ماشي ؟
هي شاورت براسها بماشي بكسوف، ماما نيمتها على بطنها وفتحت طيزها ونزلت بلسانها على خرم طيزها الوردي تلحسه وهي اممممم، آاااااه آاااااه اممممم، براحة يا مامي اممممم آااااااه

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية حورية العمران الفصل الثالث 3 بقلم أروى عبدالمعبود

3bCnpkB.gif
وكل شوية كانت عمالة تبصلي، وخرم طيزها وماما بتلحسه كان حلو أوي يجنن وكسها البكر كان مفتوح قدامي، الوضع كان سكسي أوي، أنا ماقدرتش أمسك نفسي، رحت وقفت قدامها وطلعتلها زبري، هي مسكته وهي مترددة وبدأت تدعك فيه، ماما ابتدت تشجعها وهي بتقول
– مصيه يلا زي ما بتشوفي في الأفلام
هي طلعت لسانها في الأول ولفته حوالين راس زبري، وبعد كدا خدت راس زبري في بقها وهي بتدعك فيه وبعد كدا بدأت تمص وأنا آاااااه وبدأت أزق زبري جوا بقها وبصيت على ماما لقيتها بقت تلحس في كس أختي وأختي بتطلع آهات مكتومة بسبب زبري اللي شغال دق في بقها، فضلنا على الوضع دا حوالي سبع دقايق، ماما رفعت راسها من على كس ملك وبصتلي وزبري في بق أختي ولقيتها بتقول
– أنا كمان عايزة أدوق
نمت على ضهري وماما بدأت تمص في زبري وأنا قلت لأختي تيجي تقعد بكسها على وشي علشان ألحسهولها، كس ملك كان غرقان بالإفرازات وريق أمي وأنا عمال ألحس فيه وهي شغالة آااااه آااااه، براحة يا جمال امممممم آاااااه

3bCzOLF.gif

فضلنا كدا حوالي خمس دقايق أنا بلحس كس أختي وأمي بتمص زبري
– يلا أنا عايز أنيك
ماما نامت على ضهرها وهي بتقوللي تعالى نيك طيزي
أنا دخلت زبري في خرم طيز أمي وبدأت أنيك بعنف وهي آاااااه نيكني آاااااه نيكني جامد آااااااه أنا شرموطتك آاااااه أنا متناكتك آاااااه، قلت لملك تيجي تقعد عند زبري وبدأت أدخل راس زبري في طيز أمي وأطلعه وأديه لأختي تمصه وأمي شغالة اممممم تعبتني اممممم بحبك بموت فيك يا جمال

3bCuypR.gif
كملت نيك في طيز أمي وملك مبحلقة مش مصدقة إن زبر أخوها بيقطع طيز أمها وأمها عمالة تتلوى تحته ولا أجدعها لبوة، شوية وحسيت إني هكب لبني
– هجيب هجيب
أمي قامت بسرعة وقالت
– عايزاه على بزازي، عايزة أدعك بزازي بلبنك
وأنا ماقدرتش أستحمل أكتر من كدا وغرقت بزاز أمي باللبن وأنا بطلع آهات من المتعة وأمي بتدعك بزازها باللبن

3bC7LAJ.jpg
نمت على ضهري من التعب وعلى يميني وشمالي أمي وأختي نايمين على بطنهم
– أنا أكتر ابن محظوظ في الدنيا
هم الاتنين ضحكوا، أنا بصيت على طيز ملك وتفيت على صباعي وبدأت أمشيه على خرم طيزها وبعدين بعبصتها بصباع وهي كان باين عليها إنها مستمتعة، بس خرمها كان ضيق أوي، حاولت أدخل صباع تاني فهي اتوجعت وشالت إيدي بصيت لأمي وقلتلها:
ماما، عايزك تفتحيلي طيزها
من عينيا يا حبيبي، كمان كام يوم طيزها هتبقى ملك لزبرك
أختي ضحكت من الفرحة وباستني على خدي، أنا قلتلهم
– مش يلا دور تاني ولا إيه
ماما وملك قاموا وأمي سألتني
– عايزنا نعملك إيه يا حبيبي
أنا قعدت في وضع الدوجي وفنست طيزي وقلت لأختي تلحسلي خرم طيزي، ملك بصت لأمها باستغراب فأمي قالتلها
– سمعتي أخوكي، يلا
وزاحت راسها على طيزي علشان تلحسها، أختي بدأت تمشي لسانها على فلقة طيزي وبعد كدا بدأت واحدة واحدة تلحس خرم طيزي
– ادعكي زبري وانتي بتلحسي طيزي
هي سمعت الكلام وبدأت تضربلي عشرة بإيدها وتلحس خرم طيزي و أنا طلعت آاااااه من المتعة، مش ممكن الإحساس دا وأختي الصغيرة بتلحس خرم طيزي وأمي بتتفرج علينا وهي مبتسمة

3bCcyKB.md.jpg
قلتلها كفاية وبصيت لأمي وأنا بقولها
– الدور على كسك يا روحي
هي نامت على ضهرها و أنا دخلت زبري في كسها وبدأت أنيك برومانسية وبعد كدا زودت في السرعة وهي اشتغلت آاااااه آاااااه نيكني يا ابني آاااااه نيكني يا حبيبي آاااااه نيك أمك حبيبتك آاااااه آاااااه، أنا بصيت لملك وقلتلها تقعد بكسها على وش أمي فعملت كدا وأمي اشتغلت لحس في كس أختي وأنا شغال نيك فيها وهي مش قادرة تطلع صوت من ملك اللي كاتمة بقها بكسها فبدأت تاكل في كس أختي اللي هي كمان طلعت آااااااااه بصوت عالي وفضلت مكملة آاااااه مش قادرة لسانك حلو يا مامي آاااااه تاني يا مامي تاني
أنا ماستحملتش أكتر من كدا وجيبت شوية لبن في كس ماما وأنا بتشنج وطلعت زبري وكملت كب لبن على كسها من برا، ملك خدت زبري وبدأت تمصه وتنضفه من اللبن وأنا طلع مني آااااااه من قلبي من كتر المتعة

3bCEUbe.gif
ملك نضفت زبري من اللبن وميلت على كس أمي تلحسه وتنضفه من لبني وهي لسا قاعدة بكسها على وش أمي في وضع 69 وابتدت تطلع اللبن من كس أمي بصباعها وتلحسه لغاية ما لحسة كل نقطة لبن من كسها.
أنا بصيتلهم وأنا مبسوط
– كانت نيكة حلوة
اديت أختي سبانك على طيزها قبل ما أخرج وأنا بفكرها إن المرة الجاية هملى طيزها بلبني وهي قالتلي مش قادرة أستنى، رحت على أوضتي وسيبتهم وهم لسا شغالين بوس ولحس في بعض، ونمت الليلة دي وأنا في قمة سعادتي لأني نكت أمي وأختي

 

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *