روايات

رواية رامي وريم وقصة الحب الغريبة الفصل الثالث 3 بقلم ناهد ابراهيم

رواية رامي وريم وقصة الحب الغريبة الفصل الثالث 3 بقلم ناهد ابراهيم

 

 

 

البارت الثالث

 

-رامي-
خرجت النهاردة على أساس إني رايح الجامعة، بس في الحقيقة كنت متفق مع آية إن إحنا هنزوغ ونروح نقعد في كافيه كدا على النيل، آية معاملتها ليا اتغيرت تماما، بقت بتخليني أحسس على فخادها وطيزها وأقفش في بزازها كل ما نبقى في حتة لوحدنا وماحدش واخد باله مننا، في الأول كانت رافضة تماما بس واحدة واحدة بدأت تلين، خصوصا إنها خايفة على زعلي، آخر مرة واحنا قاعدين في الكافيتيريا بتاع الكلية خليتها تمسك زبري من فوق البنطلون، هي حاولت تشيل إيدها بس أنا ثبت إيدها على زبري وهي خافت تتحرك علشان الناس ماتلاحظش، كمان بقت تبعتلي صور كتير لها وهي بالداخلي بس لسا مش عايزة تبعتلي صور ليها وهي ملط، وأنا بعتلها كذا صورة لزبري، حتى الشات بيننا اتطور وبقينا نتكلم في الجنس، هي كانت أبيض خالص، فكان معظم الوقت أنا اللي بكلمها عن وضعيات النيك وأبعتلها مقاطع علشان تفهم، والمص ونيك الطيز، وهي واحدة واحدة بدأت تتكلم أكتر وتبقى جريئة أكتر، قابلت آية قريب من الجامعة ووقفنا تاكسي وخليناه يودينا الكافيه، روحنا قعدنا على ترابيزة بعيدة نسبيا عن الناس، واحنا أول ما قعدنا، حطيت إيدي على فخادها من تحت الترابيزة، كانت لابسة بنطلون جينز أسود و شميز أبيض
وحشتيني
الناس هتاخد بالها يا رامي
ماتخافيش
قعدت أحسس على فخادها و إيدي طلعت تحسس على كسها
انت بتعمل إيه ؟!
سيبي نفسك خالص
قعدت أدعك في كسها، وهي بدأت تغمض عينها وتتنفس بسرعة وكاتمة صوتها بالعافية، وإيدها اليمين على إيدي وأنا بدعك في كسها، وهي في قمة هيجانها لقيت الجرسون جاي علينا قمت شيلت إيدي بسرعة
تشربوا إيه يا فندم
أنا هاخد قهوة مظبوط، وانتي هتاخدي إيه ؟
…………….. –
آية
ها
هتشربي إيه ؟
كان باين عليها إنها لسا مش في وعيها بس بلعت ريقها وقالت بصوت مسموع بالعافية
عصير برتقال
انتي كويسة؟
شاورت براسها بأيوة
– انت عملت فيا إيه ؟
ضحكت وأنا بقولها
– كل خير يا حبيبتي
خمس دقائق والجرسون جاب الطلبات
أنا نفسي أنيكك يا آية و أملى طيزك وكسك لبن
بلاش الكلام دا بقا علشان مش هستحمل وهنتفضح
هفضل أنيك فيكي لغاية ما تغرقي زبري بعسلك
خلاص يا رامي كفاية
بحبك يا شرموطتي
وأنا كمان بموت فيك
قعدنا شوية نتكلم عن الكلية و الامتحانات اللي قربت
خلاص كلها يومين ونبدأ امتحانات الميد
يا مسهل، ما تيجي تذاكريلي في الشقة
يا سلام، إحنا لو مع بعض في مكان مقفول هنذاكر برده
دا احنا لو مع بعض في مكان مقفول هقطعك مذاكرة
ضربتني بخفة على إيدي وقالتلي إنها عايزة تمشي، فرحت حاسبت ومشينا
هتيجي الكلية بكرا ؟
لاء هقعد أذاكر في البيت اليومين دول
اشطا، أنا كمان هعمل كدا
وقفتلها تاكسي علشان تروح وحاسبته
باي يا روحي
باي
وقفت لنفسي تاكسي وطلعت على محل الموبايلات علشان أجيب تليفون ريم، وصلت المحل لقيت الموبايل اتصلح، فتحته وجربت التاتش لقيت كل حاجة تمام، وصلت للعمارة و أنا طالع في الأسانسير قررت أفتح الجاليري أشوف فيه صور حلوة ليها كدا ولا إيه وآاااااااه على اللي لقيته
صور ليها وهي ملط و فاتحة طيزها وكسها، وصور وهي بتتف على بزازها وصور وهي بتعض على شفايفها، ولقيت صورة ليها وهي حاطة خيارة في خرم طيزها، أحا دي بتنيك طيزها

3i9Wv7n.md.jpg
كمان لقيت فيديو ليها وهي بتضرب سبعة ونص في الحمام وبتنزل نافورة عسل

3i9j1d7.gif
ساعتها عرفت إن أختي دي شرموطة وقررت إني أنيكها، نقلت كل دا على موبايلي و دخلت الشقة ورحت على أوضة ريم، فتحتها من غير ما أستأذن لقيت ملك قاعدة على السرير لوحدها واتخضت أول ماشافتني، أنا ارتبكت بس مسكت نفسي
آسف يا ملك، كنت فاكر ريم هنا لوحدها
ريم، طنط لبنى كلمتها تجيب طلبات من تحت، هي نزلت من خمس دقائق كدا
تمام
دخلت الأوضة وهي خدت جنب بسرعة على السرير
مالك يا بنتي هو أنا هاكلك، انتي هنا من امتى كدا ؟
من ساعتين كدا، نزلت أذاكر مع ريم علشان نشجع بعض
امممم، وعاملين إيه في المذاكرة
ماشي الحال، الحمد ***
**** يوفقكوا
انت جيت بدري يعني، ريم كانت بتقول إنك هتيجي على الساعة اتنين
آه ما احنا خدنا محاضرة واحدة النهاردة، والباقي اتلغى
قربت منها وأنا بسألها
أخبار أفلام السكس إيه، لسا بتتفرجي؟
لاء و***، خلاص بطلت
يا ملك ماتكدبيش عليا
بصت في الأرض وهي بتقول
اتفرجت مرة واحدة من ساعتها
من ساعة إيه
من ساعة ما قفشتني وأنا بتفرج
الفيديو اللي قفشتك وانتي بتتفرجي عليه كان عبارة عن إيه بقا
هي وشها قلب ألوان وبدأت تفرك إيديها من التوتر
– ماتتكسفيش يا ملك، أنا عمري ما هأذيكي، انتي زي ريم أختي
فضلت ساكتة شوية بتحاول تجمع الكلام وقالت بصوت مش مسموع
واحدة بتاخده من ورا
لاء قولي الفيديو كان عبارة عن زبر تخين بينيك طيز شرموطة
وشها بقا زي الطماطم بس سمعتها بتقول
كان زبر تخين بينيك طيز شرموطة
أيوة كدا، إيه رأيك في زبري بقا ؟
فضلت ساكتة ومش عايزة ترد
شاوري براسك طيب لو مش قادرة تتكلمي، حلو ؟
شاورت براسها بأيوة، أنا قربت منها وحطيت إيدي على طيزها
لاء يا رامي بليز بلاش كدا
ماتخافيش يا ملك، أنا مش هأذيكي خالص، أنا بس عايز أشوف طيزك
لاء مش هينفع
أوعدك هشوف طيزك وأحسس عليها وأطلع برا على طول، مش هعمل أي حاجة تاني غير بموافقتك
فضلت مترددة وباين عليها الخوف
يلا يا ملك، هيبقا سر بيننا ماتخافيش
ماشي، بس ماتعملش أي حاجة تاني
حاضر
هي نامت على بطنها وأنا بدأت أقلعها بنطلون الترينج اللي كانت لابساه علشان يظهر قصادي طيزها الجميلة الصغيرة، أنا زبري وقف على آخره وجيت مسكت طيزها وقعدت أرج في فلقتها اليمين وبعدين نقلت على فلقتها الشمال، آاااااه على الجمدان، إيه الطيز دي وإيه الكس دا

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية احببت متمردة الفصل السابع والثلاثون 37 بقلم أسماء السيد

3i9kUib.gif
كان نفسي أنزل على خرم طيزها وكسها ألحسهم بس خوفت تقفش عليا وكنت عايزها تثق فيا فسيبتها وأنا بقولها انتي جميلة أوي يا ملك
ميرسي
لو احتاجتي مني أي حاجة تاني أبقي عرفيني، ممكن تديني رقمك
أكيد
خدت رقمها ورحت على أوضتي، وأنا عمال أفكر ازاي هواجه ريم باللي شوفته وازاي الموضوع بيني وبين ملك هيتطور، شوية وريم جات ودخلت عند ملك يكملوا مذاكرة، وبعد شوية ماما جات وملك استأذنت علشان تروح، قعدنا اتغدينا وأنا كل شوية أبص على ريم وهي ولا هنا، خلصنا أكل وأنا دخلت أذاكر وعلى الساعة تمانية كدا لاقيت نور باعتالي
ازيك يا رامي
ازيك يا نور عاملة إيه
أنا تمام ، انت أخبارك إيه
أنا الحمد ***
بتعمل إيه كدا ؟
بذاكر
*** معاك، انت في كلية حاسبات صح؟
آه، عرفتي ازاي؟
عيب عليك، أنا فليت الأكونت بتاعك
وانتي في كلية إيه ؟
أنا يا سيدي في تانية حقوق
يااااه هي حقوق فيها بنات حلوة كدا
ههههه، ميرسي، أنا هسيبك بقا تكمل مذاكرتك، خلي بالك كل اما أبقا زهقانة كدا هبعت أرخم عليك
يا ستي رخمي براحتك
اتفقنا يلا باي
باي
كملت مذاكرة وعلى الساعة اتناشر كدا مسكت الموبايل وبعت لآية
– كسك عامل إيه يا روحي
بس كانت قافلة نت وماردتش، خرجت من أوضتي ورحت على أوضة ريم، دخلت عليها من غير ما أستأذن، وهي اتخضت
ريم عايزك في موضوع
إيه ؟
طلعت موبايلي ووريتها الصور بتاعتها وهي ملط
– ممكن أعرف إيه دا
هي فضلت ساكتة وباصة في الأرض
زعقت فيها وأنا بقولها اتكلمي وهي لسا ساكتة ومش عايزة تبصلي.
– مش عايزة تتكلمي يعني، خلاص أنا هبعت الصور دي لبابا وهو يتصرف معاكي
لقيتها نزلت على ركبتها قصادي ومسكت في رجلي وهي بتترجاني وبتعيط
– لاء يا رامي علشان خاطري ماتقولش لبابا، بابا هيموتني علشان خاطري آخر مرة
أنا وقفت وعملت نفسي بفكر، وهي مسكت إيدي وقعدت تبوسها
علشان خاطري يا رامي، هعمل اللي تقوللي عليه بس ماتقولش لبابا
يعني هتسمعي الكلام وهتعملي اللي هقولك عليه
آه، آه و***
طيب
قومتها ووقفت قصادها وأنا بقولها
– اخلعي هدومك
اتفاجأت باللي قلته
إيه، ليه يا رامي
كدا، إما هقول لبابا
بس أنا أختك
كررت كلامي بس المرة دي بنبرة تهديد
– بقولك، اخلعي هدومك
هي عرفت إن مافيش قصادها حل غير إنها تسمع كلامي فخلعت الدريس اللي كانت لابساه ووقفت قصادي بالبرا والأندر

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية باسل وإيناس - دواعي أمنية الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم منال سالم

3i9UTep.gif
– ودول كمان، اخلعيهم
خلعت البرا والأندر، وهي بتحاول تداري بزازها وكسها بإيديها ووشها في الأرض من الكسوف، رحت عليها وشيلت إيدها من على بزازها وكسها
– مكسوفة من إيه، ما أنا شوفت كل حاجة في الصور
هي بان عليها إنها هتعيط فخدتها في حضني وأنا بقولها
– ماتخافيش، أنا عمري ما هأذيكي
هي هديت شوية وقالتلي
يعني مش هتقول لبابا
لاء، بس انتي اسمعي الكلام
شاورت براسها بحاضر، خدتها في بوسة من شفايفها وقعدت أمص فيهم وهي بدأت تتجاوب معايا، وحرفيا كنت مقطع شفايفها من البوس

3i9rVs9.gif
وبعد كدا نزلت على بزازها وقعد أمص فيهم برقة وهي امممم،خلاص يا رامي، آااااااه كفاية يا رامي آاااااه

3i96xnI.jpg
بعد كدا نيمتها على ضهرها ونزلت ألحس في كسها وهي آااااه آااااه كمان يا رامي كمان، وأنا عمال أمشي لساني على كسها وهي بتموت من الهيجان، امممم كمل يا حبيبي امممممم

3i9Qrjj.gif
– تعالي مصيلي زبري يا لبوة
نزلت على ركبتها وخدت زبري في بقها وقعدت تمص ولا أجدعها ممثلة بورنو

3i9mzbe.jpg
آااااه، اممم، اتعلمتي تمصي فين يا متناكة
من النت
وكمان بتتفرجي على سكس، دا أنا هقطع طيزك دي النهاردة
قومتها وخليتها تقعد على ركبتها في وضع دوجي ومشيت صباعي على خرم طيزها
– هي دي طيزك اللي بتنيكيها بالخيارة، النهاردة هتدوق زبري يا شرموطة
وبعد كدا نزلت ألحس خرم طيزها بلساني وأنا بفتح طيزها بإيدي

3iHJKSR.gif
upload photo
– بس يا رامي بتكسف، آاااااه امممم كفاية كفاية
وأنا مقضيها لحس ومش معبرها، شوية ونيمتها على الأرض على ضهرها ومسكت زبري وحشرته في طيزها وهي آااااه آاااااه مش قادرة مش قادرة
وأنا شغال فيها رزع وابتدى صوتها يعلى امممم آااااااه آاااااه

3iHK5jp.gif
– وطي صوتك يا كسمك، أمك هتصحى
هي كتمت صوتها بإيديها وأنا قعدت أرزع في طيزها ربع ساعة، وأنا بعد كدا خدتها في وضع 69

3iHTJWJ.gif
وهي اشتغلت مص في زبري وأنا لحس في كسها لحد ما حسيت إني خلاص هجيبهم، قعدتها على ركبتها
– افتحي بقك يا متناكة
هي فتحت بقها وأنا قعدت أدعك في زبري لغاية ما جبت كمية لبن مهولة في بقها مليت بيه بقها وهي ابتسمت وكانت مبسوطة من كمية اللبن دي

3iHA1Kx.gif
مسكت دقنها اللي غرقانة باللبن وأنا بقولها
اعملي حسابك إنك بقيتي شرموطتي خلاص، كل ما يبقى ليا مزاج أنيكك هنيكك اتفقنا
حاضر أنا خلاص بقيت شرموطتك
اوعي حد يعرف اللي بيننا
لاء أكيد، هو أنا هفضح نفسي
سيبتها ومشيت على أوضتي علشان أنام وأنا مش مصدق اللي حصل بيني وبين أختي ريم.
صحيت الصبح على صوت ريم وهي بتصحيني
يلا يا رامي علشان تروح الكلية
لاء أنا مش رايح النهاردة، هقعد أذاكر علشان عندي امتحان بكرا
تمام
ناديت عليها قبل ما تخرج من الأوضة
– ريم، مافيش بوسة لأخوكي حبيبك
جات عليا واديتني بوسة على خدي، مسكت إيدها قبل ماتمشي و شاورت على شفايفي
– وهنا كمان
جات باستني من شفايفي بوسة سريعة من غير ما تتردد وطلعت تجري على تحت، أنا قمت مسكت الموبايل لقيت آية ردت على الرسالة بتاعتي
كسي بينز من ساعتها، مش عارفة أركز في المذاكرة
لاء ذاكري عايزين نعدي السنة دي
قفلت الموبايل وقعدت طول اليوم أذاكر، كان عندي بكرا مادة الدكتورة شيرين وهي أصلا مش بتطيقني، فكان لازم أجيب درجة حلوة في الامتحان علشان عارف إنها هتديني درجة زبالة في أعمال السنة، لميت المادة وروحت الامتحان وحليت فيه كويس، حسبت اللي حليته صح لقيت نفسي هجيب ٢٠ من ٢٥، حمدت *، وقلت لآية عملتي إيه قالتلي إنها هتقفل إن شاء *، فضلت أسبوعين على الوضع دا، مش عارف أتلم على البت ريم وهي كمان عمالة تذاكر علشان امتحاناتها قربت، كنت كل شوية كدا أطلع أخد منها كام بوسة أو أحسس على كسها ولا حاجة وهي خلاص بدأت تاخد عليا، ومرة دخلت عليا بالليل خالص لقيتني بذاكر طلعت زبري وقعدت تمص فيه لغاية ما جبت لبني على في بقها وبلعت اللبن وطلعت راحت على أوضتها.
امتحانات الميد خلصت واتفقت مع جمال إن إحنا هنتجمع عنده نقضيها بلايستيشن النهاردة، روحت وقلت لجمال هطلعلك على الساعة أربعة كدا، وفعلاً الساعة جات أربعة وأنا طلعت على شقته، رنيت الجرس طنط رباب اللي فتحتلي، كانت لابسة عباية بيتي وشق بزازها كان باين، سلمت عليها وسألتها عن جمال قالتلي إنه نزل يشتري شوية حاجات وجاي دلوقتي، دخلتني وقعدتني في الصالون وقالتلي خد راحتك.
ملك عاملة إيه؟
كويسة، هي في درس دلوقتي
*** يوفقها
شد حيلك بقا علشان أجوزهالك
ضحكت وأنا بقولها
– إن شاء ***
هي دخلت جوا وأنا بعد شوية كنت عايز أدخل الحمام، قمت من نفسي علشان أروح الحمام، كدا كدا ملك مش هنا وأنا عارف مكان الحمام فمالوش لازمة أقول لطنط رباب يعني، رحت ناحية الحمام لقيت الباب مزنوق ببص وآااااه على اللي شوفته، طنط رباب كانت واقفة بطقم داخلي يجنن ومدياني ضهرها، طيزها كانت كبيرة وحلوة ومن غير ترهلات

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية زينة و العاصم الفصل الثالث عشر 13 بقلم ندى علي حبيب

3iH7Z0J.jpg
أنا رجعت مكاني في الصالون وزبري وقف عليها، وفجأة لقيتها داخلة عليا، حطيت المخدة على زبري علشان أخبيه، قالتلي عايز حاجة يا رامي، أنا هنزل بقا علشان ماتأخرش على العيادة.
تمام، هو جمال هيأخر؟
لاء زمانه جاي هرنلك عليه وأنا نازلة يلا باي
باي
دخلت الحمام وطلعت زبري أضرب عشرة وأنا بتخيل طيز طنط رباب لغاية ما جبتهم، نضفت نفسي وخرجت لقيت جمال جه
أخيرا جيت
يعم ما انت معتبر نفسك في بيتك أهو، ماما نزلت من امتى
يعني من عشر دقايق كدا
فل، يلا على البلايستيشن، دا أنا هقطعك النهاردة
قعدنا نلعب لغاية الساعة عشرة بالليل وبعد كدا استأذنت وروحت
ابقا سلملي على ماما يا رامي
حاضر يا طنط
نزلت الشقة لقيت ماما لسا صاحية، سلمت عليها وبلغتها سلام طنط رباب
– أختك أسماء هتيجي هتولد بكرا وهتيجي تقعد معانا
أنا فرحت أوي لأختي وإني خلاص هبقا خال، بس اضايقت إن الجو كدا مش هيخلى ليا مع ريم، ما أكيد أسماء هتقعد مع ريم في الأوضة
طيب وبابا هييجي امتى؟
كمان أربع أيام
ييجي بالسلامة، هي ريم نامت ولا إيه؟
آه يا حبيبي، بتذاكر من الصبح لغاية ما تعبت ونامت
*** يوفقها
دخلت أوضتي وفتحت الموبايل لقيت نور باعتالي
هاي
هاي
لاقيت نفسي زهقانة قلت أبعتلك، عامل إيه ؟
أنا تمام، الحمد ***، انتي أخبارك إيه ؟
زي الفل، بقولك تيجي نلعب لعبة؟
لعبة إيه ؟
أي حاجة، اقترح انت ؟
امممم، تلعبي truth or dare ؟
اشطا هبدأ أنا، truth or dare ؟
truth
حبيت كام مرة قبل كدا ؟
مرتين، الدور عليكي، truth or dare ؟
truth
إيه أسوأ صفة فيكي ؟
مافيش، أنا perfect يا ابني
ماشي يا ستي هصدقك
truth or dare ?
truth
إيه أكتر حاجة بتحبها في جسم البت ؟
انتي أسألتك كلها جنس ليه كدا ؟
براحتي ثم دا أول سؤال
انتي جريئة أوي
عارفة، يلا جاوب
ماشي يا ستي، طيزها
امممم
truth or dare ?
dare
ابعتيلي صورة لطيزك
أكيد مش هعمل كدا، اختار حكم تاني
لاء
خلاص مش لاعبة
وعاملة نفسك جريئة، يلا روحي نامي
مش للدرجة دي، كمان أنا ماعرفكش كويس لسا
تمام اشطا، تحبي نكمل ولا لاء
لاء كفاية كدا أنا هروح أنام، سلام
انتي زعلتي؟
لاء عادي، انت فاجأتني بس
على العموم أنا آسف
ماحصلش حاجة أنا مش زعلانة فعلا، بس لازم أنام علشان هصحى بدري، تصبح على خير
وانتي من أهله
نمت وصحيت رحت على الجامعة، درجات الميد لقيتها ظهرت، اتفاجأت بإني جايب في مادة دكتورة شيرين ٢٢ من ٥٠، رحتلها علشان أراجع الورقة بتاعتي، لقيتني جايب ٢٠ من ٢٥ في الامتحان فعلا زي ما كنت حاسبها
– بس يا دكتورة حضرتك كدا مدياني ٢ من ٢٥ في أعمال السنة
لقيتها بتقوللي أنا حرة وسابتني ومشيت و
أنا قعدت مكاني مصدوم وعينيا اتملت دموع وجنبي آية بتطبطب عليا..

 

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *