رواية احببت متمردة الفصل التاسع 9 بقلم أسماء السيد
لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها
أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)
رواية احببت متمردة الفصل التاسع 9 بقلم أسماء السيد
البارت التاسع
#احببت_متمرده part 9
في المطعم
بتدخل ملاك وبتقعد علي احد التربيزات الي بتطل علي النيل وبيجلها الويتر وبتطلب الاكل وبعد شويه بيوصل
وبتبدأ تاكل وبيكون عباره عن شاورما وبطاطس
ملاك بضحك:مبسوطه ياحلوه يلا بسم الله
علي تربيزه تانيه كان قاعد بعض البنات ومن ضمنهم يارا
البنت:بتبصي علي ايه
يارا:ببص علي البت الي هناك. دي
بنت اخري:مالها دي
يارا:ثواني وراجعه
وملاك مأخدتش بالها ان يارا معاها صحابها في نفس المكان قربت يارا عليها
يارا:مش معقول ملاك النجار مش كدا
ملاك بهدوء:ااه اهلا
يارا :ممكن اقعد معاكي
ملاك ببرود:.اتفضلي
يارا:انتي فكراني
ملاك:ااه فكراكي مش انتي من عيله الدمنهوري
يارا بخبث:ااه وخطيبه رعد الدمنهوري وبنت عمه
ملاك ولا همها وببرود:ااه الف مبروك بس انا مسألتش انتي تقربيله ايه
يارا:لاء عادي قولت اعرفك اصلي مبحبش حد يبص في حاجه بتاعتي
ملاك بعصبيه:تقصدي ايه
يارا وقفت وبخبث وغضب:اقصد اني اخدت بالك انك عينك عليه فعوزاكي تبعدي عنه عشان مقتلكش
ملاك وقفت بغضب:اسمعي يابت انتي انا ملاك النجار مبتدهددش فاهمه
يارا بتوتر:انا مش بهددك انا بنورك
ملاك غمضت عينها بغضب وبتحذير:اقسم بالله لو فتحت عيني ولقيتك قدامي لهخبطك طلقه تجيب اجلك
يارا اترعبت وجريت من قدامها وملاك فتحت عينها وقعدت كملت اكل بلامبالاه وبرود
عاصم بإبتسامه:لسا بتحبي الشاورما ياملاك
ملاك مبصتلوش حتي وكانت بتاكل ببرود وعاصم قرب وقعد قصادها ويارا بصت عليهم بفضول
عاصم:رغم انهم بيقولو انك اتغيرتي بس انتي لسا بتحبي النيل والشاورما والاماكن الهاديه
ملاك ببرود:والله دي حاجه متخصكش واتفضل قوم عشان مزعلكش
عاصم بهدوء :عاوزك تزعليني
ملاك بغضب:ايه اللقمه الي مبصوص فيها دي مش عارفه اطفحها حتي اوووف
عاصم:ماتاكلي انا معملتش حاجه بس حبيت اتطمن عليكي بس
ملاك بكره:مش عاوزك تتطمن عليا واتفضل امشي من هنا
عاصم:انا رحت ليونس وسامحني انتي مش هتسامحيني
ملاك اتعصبت اكتر وقالت بصوت مخيف:لاء مش هسامحك لو السما اتطربقت علي الارض هاخد حقي منك. انا بكرههك ولو علي يونس فحتت عيل مش فاهم حاجه
وعاصم اتوتر وملاك وقفت وطلعت فلوس وحطتها علي التربيزه واخدت تليفونها والمفاتيح وكانت ماشيه بس عاصم مسك ايدها ويارا كانت بتبص بترقب
عاصم بحزن:انتي بتكرهيني بجد ياملاك ليه وانتي عارفه ان مايا الي عملت كل حاجه وقالتلك حتي
ملاك عطتله وشها وبصتلها نظره اقسم انه خاف منها وفجأه ضربته بالبوكس في وشه ومسكته. من ياقه البدله
والمطعم كله بص عليهم
ملاك بغضب وجنون :قفل علي الحوار عشان مقتلكش مكانك ياعاصم انت وس*خ وانا هدفعك تمن وساخت”ك الي عملتها معايا جامد اوي
وزقته بقوه وضربته بالبوكس تاني ولبست نضرتها ومشيت ببرود والمطعم كله انبهر بقوتها وجمالها وعاصم اتحرج وكان بيتوعد لملاك وسابها تضربه عشان عارف انه وجعها اوي بس اتعصب لما لاقا الناس بتبصله وخرج من المطعم ويارا كانت مصدومه
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في المساء في قصر النجار
بيكون الجميع في الصالون وبيتفرجو علي التلفزيون
قاسم:اعملو حسابكم كلنا معزوين علي الغدا بكرا عند عيله الدمنهوري
حسين:اه والله دول محترمين اوي حتي إبراهيم ابنه محترم اوي
قاسم:سالم دا صاحب عمري من ايام ابتدائي مولدين في بلد واحده. بس الحياه فرقتنا
نيره بإبتسامه:ربنا يخليكم لبعض
قاسم:اه صحيح ملاك لازم تحضر
عه. هه؟
محمود:مستحيل هترضي
قاسم:هنعمل ايه دي مطلوبه بلأسم ويونس كمان لازم يحضر
حسين:ممكن يونس يوافق انما ملاك. متوقعش
قاسم:تب كلمها انت ياحسين هتسمع كلامك
حسين:تمام هكلمها
قاسم بتنهيده:والله انا مش عارف البت دي هتعقل امتا
محمود بقلق:لاء وكمان مسافره بعد بكرا
قاسم:راحا المهمه اياها بردو
محمود:ااه انا قلقان عليها اوي
قاسم:ربنا يستر بس بكرا ياريت يانرمين متتعمليش مع ملاك
نرمين ببرود:وانا مالي بيها ما يكش تولع حتي
اياد:يامرات عمي حرام عليكي انتي متعرفيش هيا بتمر بأيه
نرمين بقسوه:وانا مالي دي بنت عاقه ومتستهلش هيا مكنش غيرها مايا حبيبتي وبس
قاسم بحده:نرمين ياريت تعامليها حلو كفايه بقا
نرمين نفخت بزهق وطلعت فوق
نيره:ربنا يهديها
الجميع:يارب
فجأه دخل عليهم كبيره الخدم
كبيره الخدم:لو سمحتي يانيره هانم
نيره:اتفضلي في ايه
كبيره الخدم:في واحده غلبانه وكانت محتاجه شغل ومعايا هنا
نيره:لو كدا اشوفها
كبيره الخدم: تعالي ياندي
طلع من ناحيه المطبخ بنت جميله في العشرينات
نيره:مشاء الله اسمك ندي
ندي هزت راسها
قاسم:اهلك فين يابنتي
ندي بحزن:ابويا الله يرحمه
قاسم:تب وامك
ندي بتوتر:عايشه بس مع جوزها
قاسم:ااه عندك كام سنه بقا
ندي:عندي 24 سنه
قاسم:مشاء الله دوقيني قهوتك بقا ياندي
ندي بفرحه:بجد
قاسم:بجد يا ندي
ندي بفرحه:حالا حالا عن اذنكم….. وبتجري علي المطبخ
نيره بطيبه :شكلها غلبانه
حسين:استني هرن علي ملاك
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في شقه ملاك
كانت قاعده قدام التلفزيون وبتتفرج علي مسلسل تركي
ملاك بزهق:هوا اتأخر لييه انا هموت من الجوع
قاطع كلامها رنه الموبايل وكان حسين
ملاك:الووو
حسين:الووو عامله ايه يا حبيبتي
ملاك:انا كويسه ياحسونه انت عامل ايه بقا
حسين:حسونه حسونه انا حلو انتي فين كدا
ملاك:موجوده خير في حاجه
حسين:لاء كنت عاوزك في حاجه كدا هتعمليها
ملاك :اتفضل ياحسونه لو في مقدرتي هعملهالك
حسين بتوتر:كنت عاوزك تيجي معانا بكرا قصر الدمنهوري علي الغدا
ملاك بضيق:دا مستحيل انا مش هاجي
حسين:ملاك ارجوكي دي اول مره اطلب منك حاجه
ملاك بغضب:اولا انا عارفه ان جدي الي قالك تكلمني ثانيا انا مبطقش شباب العيله دي
حسين:ارجوكي ياملاك
ملاك اتنهدت بغضب: بس ياعمي … ماشي بس وربي لو حد دايقني هخبطه طلقه حتي لو كانت نرميين هانم
حسين بفرحه:متقلقيش هوصل هناك وابعتلك اللوكيشن
ملاك ببرود:تمام…. وقفلت
ملاك بزهق:يوووه هشوف الزفت بكرا اصلها ناقصه اووف
………. بعد مده بيخبط الباب وبتقوم تفتح
ملاك:كل دا
الدليفري:معلش ياهانم الطريق وحش
ملاك:تمام ولا يهمك
الدلفيري:اتفضلي….. ومدلها كيسه
ملاك اخدت منه الكيسه:حسابك كام
الدليفري:حسابك 885 جنيه
ملاك:تمام اتفضل دول 1000وخلي الباقي عشانك
الدلفيري بفرحه:بجد شكرا ياهانم الف شكر
ملاك ابتسمتله ودخلت جوا وقفلت الباب
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في مكان مجهول
صحي يونس ولاقا نفسه مربوط في كرسي وعلي وشه كيسي اسود
يونس:في حد هنا انا مش شايف حاجه
مجهول:اهلا ياابن النجار
يونس:مين الصوت دا مش غريب عليا
مجهول:فين الفلاشه يايونس
يونس بسخريه:ااه ههه هوا انت انا معرفش انت ببتكلم عن ايه وفلاشه ايه
مجهول:يونس فين الفلاشه عشان مقتلكش مكانك
يونس بتحدي:الي عندك اعمله ياجمال انا مش هديك فلايش وبعدين حتي لو قتلتني مش هتعرف طريقها بردو
جمال بغضب:يعني مش هتتكلم يايونس
يونس ضحك :لاء والي عندك اعمله
قرب جمال وشال الكيس من علي وشه
جمال بخبث:يونس النجار متقبلناش من 10سنين
يونس:هههه ولا عاوز اشوف وشك ياوس*خ
جمال:والله انا مش وس”خ لوحدي انت كمان كدا
يونس بغضب:عاوز ايه وجبتني هنا ليه
جمال:الفلاشه يايونس
يونس:مش هديك الفلاشه مستحيل
جمال رفع عليه س.لاح:لو مطلعتش الفلاشه هقتلك وهجيبها بطريقتي
يونس بتفكير:خلاثص اديني تليفونك وانا هكلم حد. عارف مكانها وهوا هيجبها
جمال بشك:ماشي بس والله لو فكرت تغدر هقتلك
يونس:لاء انا قدامك اهو بس فكني
جمال قرب وفك دراع واحد ويونس اخد الموبايل ورن علي ملاك
يونس في نفسه:يارب تردي ياملاك يارب
ملاك:الووو
يونس:الووو ملاك
ملاك:مين
يونس:انا يونس ياملاك
ملاك بضيق:عاوز ايه
يونس:ملاك انا عاوز الفلاشه الي معاكي
ملاك برفعه حاجب:فلاشه ايه دي
يونس:الفلاشه اياها هاتيها وعاوزك تثقي فيا
ملاك بضيق:انجز يازفت انا مش طايقك استني استني اثق فيك انت فين
يونس:مش مهم دلوقتي انا فين ملاك عاوزك تثقي فيا تمام يا صاحب صاحبه
ملاك بقلق:صاحب صاحبه يونس انت كويس
يونس:خلاص هاتي الفلاشه وانا هكلمك تاني اقولك هاخدها ازاي…..وقفل الخط
جمال بشر:كويس انك شطور وبتسمع الكلام بس مين ملاك دي ياشقي
يونس:ملكش فيه مش عاوز الفلاشه خلصنا
جمال بضحكه خبيثه:اديني مستني
يونس في نفسه:يارب ياملاك تكوني فهمتي
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
عند ملاك
ملاك بتفكير:ثقي فيا وصاحب صاحبه دي وراها حاجه ااه ثقي فيا يعني انا في مصيبه وصاحب صاحبه اللوكيشن ااه انا لازم اتحرك
وقامت دخلت غرفتها وغيرت هدومها واخدت حاجتها ونزلت بسرعه
……… بعد مده بتوصل ملاك شقه يونس وبتدخل بالمفتاح الي معاها وبتقفل الباب وبتجري علي غرفه يونس وبتشيل لوحه من الحيطه
وبيطلع وراها خزنه وبتفتحها لانها عارفه الباسورد وبتطلع منها موبايل غريب وبتفتحه وبتلاقي لوكيشن يااه دا بعيد اوي عن هنا وبتحول الوكيشن علي موبايلها وبتحط الموبايل مكانه تاني وبتاخد سلاح من الخزنه وبتاخد حاجه غريبه وبتقفلها وبترجع كل حاجه مكانها وبتتحرك جري وبتنزل تركب عربيتها وبتتحرك لهناك
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
استوووب
كفايه كدا نعست بقا هروح انام 😴
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية احببت متمردة)
لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها
أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)