رواية دودو وابنها العاشق الفصل الثالث 3 بقلم ناهد ابراهيم
رواية دودو وابنها العاشق الفصل الثالث 3 بقلم ناهد ابراهيم
البارت الثالث
الجزء السادس
امي: ها اتبسطت معاها
انا: اتبسطت مع مين
امي: انت هتصيع عليا مع اللي كنت بتنيكها النهاردة
انا من الصدمة الكلام بقي يطلع من بوقي بالعافيه
انا: اانا انا انا بنيك مين
امي: انت مفكرني مش عارفه انك كنت نايم مع سحر النهاردة
انا: انتي بتقولي اي سحر مين اللي كنت نايم معاها
امي: فكرتك هتيجي تحكيلي من نفسك مكنتش متخيلة انك هتخبي عليا
انا: اخبي عليكي اي بس يماما
امي: وكمان بتقولي ماما واحنا لوحدنا دلوقتي خلاص انا مبقاش ليا لازمة مبقتش مراتك ولا حبيبتك زي ما كنت بتقولي ولا خلاص بقي منت لاقيت واحدة اصغر مني وجسمها احلي مني
انا: انتي سخنه ولا اتخبطتي في دماغك ولا فيكي اي بالظبط عشان انا مش فاهم
امي: لا سخنه ولا اتخبطت في دماغي وشكرا جدا ع اليومين الحلوين اللي قديتهم معايا انا اسفه اني صدعتك
ولاقيت عينيها اتملت بالدموع وقامت من جنبي وده قهرني اوي روحت قايم وراها ودخلتلها اوضتها لاقيتها نايمه علي طرف السرير ومتغطيه وعماله تعيط زي العيال الصغيرة روحت رايح قاعد جنبها
انا: طيب اي اللي حصل لكل ده
امي: لا مفيش روح لحبيبة القلب اي اللي جايبك عندي
انا: طيب منا عند حبيبه القلب اهو
امي: لا و**** لما انا حبيبة القلب الهانم اللي جوة دي تبقي اي
انا: تبقي اختي
امي: بردو بتكدب عليا ده انا شايفاك بعنيا ونت نايم معاها
انا: شايفاني ازاي يدودو اهدي بس انتي شكلك تعبانه
امي قامت عدلت نفسها وبصيتلي في عيني وهي منهارة في العياط
امي: تعبانه عشان بغير عليك تعبانه عشان مش عايزاك لغيري ع العموم انا معدتش عايزاك اصلا وقوم من جنبي عشان انا مش طايقه ابص في وشك
انا: مش طايقه تبصي في وشي للدرجه دي ع العموم انتي عارفه اني بحبك ومقدرش اعيش من غيرك ولو عايزة تسمعيني وتعرفي انا نمت معاها لي هتلاقيني في اوضتي ده لو كان يهمك انك تسمعيني وانك بتحبيني زي ما بتقولي
وسيبتها وخرجت من الاوضه ودخلت اوضتي ومسكت تليفوني ومددت علي السرير وعدي شوية وقت حلوين وهي مجتش فقولت خلاص بقي براحتها انا عملت اللي عليا وهي اللي مرضيتش تسمعني
وسيبت التليفون وسحبت جسمي لتحت ولسه هنام لاقيت باب الاوضه اتفتح وامي شغلت النور وفضلت واقفه عند الباب ودموعها نازلة علي خدها زي المطر ولاقيتها مغيرة العباية اللي كانت لابساها ولبست قميص نوم ابيض شفاف
انا: تعالي يدلال ادخلي انتي واقفه كده لي
امي: لا احسن مراتك تدخل تلاقيك قاعد مع واحدة تانيه وتزعل
انا: ههههههههه يستي خشي متبقيش قماصه كده معني انك جيتي انك لسه بتحبيني ومش زي ما قولتي مش طايقاني وابعد عنك والكلام العبيط ده
وجت امي وقفت قدامي
انا: يعني هتفضلي واقفه كده يعني متقعدي يماما في اي
امي: بص احكي بقي وقول اللي عندك عشان انا عفاريت الدنيا كلها بتتنطط قدام عيني
انا بصي يستي الموضوع كالاتي(وحكيتلها كل اللي سحر قالتهولي وكل اللي حصل بينا هتلاقيه في الجزء اللي فات لو مش فاكر)
امي قاعدة بتسمعني
امي: انت اكيد بتهزر انا حاسه ان لساني اتشل انا مش عارفه اتكلم
انا : و**** كل اللي قولتهولك ده حصل ولو مش مصدقاني هي هتفاتحك كده كده في حوار طلاقها من رامي
امي: وانت اي رايك بقي في الكلام ده
انا: انا مش عارف اعمل اي حاسس اني ضارب لخمه ومش عارف اتصرف
امي: بص احنا ممكن نخليها متطلقش من رامي عشان مينفعش بيتها يتخرب
انا: طيب ما هي اللي عايزة هو انا اللي قولتلها
امي: يابني دي هتطلق عشانك بص انا هسيبك ترتاح ولما تصحي الصبح لينا كلام مع بعض
انا: ارتاح اي هو انتي فعلا مبقيتيش عايزاني
امي: لا طبعا انا مقدرش استغني عنك انا بعشق التراب اللي انت بتدوس عليه برجلك يا احمد بس حسيتها هتاخدك مني فمحستش بنفسي انا بقول اي
انا: ونا بموت فيكي يدودو ومتزعليش مني بس و**** انا فعلا مش عارف اتصرف
امي: خلاص يحبيبي انا مش زعلانه منك بس نام انت بس
انا: طب تعالي نامي في حضني
امي: طيب استني اطفي النور واقفل الباب وربنا يستر واختك متصحاش تلاقيني فحضنك وتخرب بيتك
انا: لا فعلا انتي مش زعلانه خالص تعالي يبت انت في حضني يلا
وجت امي ونا فتحتلها دراعاتي وهي دخلت في حضني زي متكون بتستخبي في حضني ولاقيتها حضنتني اوي ونا حسيت بسخونيه جسمها في جسمي ولاقيتها بتبوسني وبتحسس علي صدري مردتش اقولها انتي بتعملي اي ولا اكلمها وسبتها براحتها بس ضميتها في حضني اكتر لاقيتها بتعيط
لسه بفك ايدي عشان اشوفها بتعيط لي لاقيتها كلبست فيا اكتر
امي: انا بحبك اوي ياحمد متطلعنيش من حضنك انا حاسه بامان غير عادي وانا في حضنك يحبيبي
روحت ضاممها اكتر وروحت بايس راسها
انا: حقك عليا لو كنت زعلتك يجبيبتي انتي عارفه اني مهما هحب ومهما هقابل عمري ما هحب اي حد زي ما بحبك انتي بتقولي بتحسي بالامان في حضني ونا بلاقي راحتي والدنيا كلها بتضحك في وشي لما انتي بتضحكي يروح قلبي
لاقيت امي عدلت نفسها واديتني ضهرها ونا بقيت حاضنها من ضهرها في اللحظة دي انا مكنتش بفكر فيها اني عايزها اني انيكها خالص كل اللي كان في دماغي اني اطمنها لاني فعلا عمري ما حبيت ولا هحب زيها بس فاجئة لاقيت امي بترفعي ايدي اللي حضناها من وسطها وبترفعها علي بزازها انا مرضتيش اكلمها وسبتها براحتها لاقبيتها نزلت براسها علي ايدي وباستها روحت شادد ايدي ومسكت ايدها وبقيت ببوسها
امي: انا بحبك اوي يا احمد والنبي متسيبني
انا: اسيبك اي بس يبت انتي انا بعشقك
وعدلتها وبقي وشها في وشي مسكت شفايفها بقيت باكلها وقعدنا حوالي ١٠ دقايق واحنا بنبوس في بعض ومندمجين اوي وهي بقت حضناني وبتحسس علي ضهري حسيت فعلا بطاقه حب عمري ما حسيت بيها ابدا حسيت بحب حقيقي من لمستها ليا لاقيتها سابت شفايفي وقامت شغلت الاباجورة اللي جنب السرير وكان نورها هادي اوي وشالت الغطا اللي كان علينا وركبت فوقي ونزلت عليا بشفايفها وبقت بتبوس وشي كله وونزلت علي رقتي ورفعتته شوية وطلعت فردة بزها اليمين واديتهالي في بوقي وقالتلي ارضع من حبيبتك ونا بقيت برضع بزها وبعصر البز التاني وهي بقت بتحسس علي شعري وتبوس دماغي ولسه بقومها من عليا لاني هيجت اوي لاقيتها بتقولي انا النهاردة عايزة بالراحه وعايزاك ورومانسي اوي
روحت قالع البوكسر لاني عادتي اني مبنامش غير بيه اصلا وقلعتها القميص اللي كانت لابساه وبقيت بحسس علي جسمها كله وهي بقت تترعش كل ما المسها ونزلت علي شفايفها بوستها ونزلت علي رقبتها وبوستها وبقيت بلحس رقبتها وعملتلها لاف بايت وفضلت انزل لحد ما وصلت لبزازها وبقيت ببوسها ومسكت حلمت بايدي وقرصتها قرصه خفيفه وهي راحت مطلعه اهه خلت زبي بقي حديد اكتر ما هو واقف روحت سايب حلمتها ودفست وشي بين بزازها راحت هي ضامه بزازها بايديها علي وشي ونا بقيت ببوسها وبلحس بين بزازها وسيبت بزازها وبقيت بنزل تحت ونا ببوس جسمها كله لحد ما وصلت لكسها لاقيتها ضمت رجليها علي بعض جامد فرفعت وشي وبصيتلها لاقيتها ابتسمت وقامت راحت منبماني علي ضهري وبقت تعمل زي مانا كنت بعمل وباست جسمي كله لحد ما وصلت لزبي وبقت تبوسه كله بتبوسه مش بتمصه وسابت زبي ونزلت لبضاني وباقت تمسك وتلعب فيها بايديها وراحت مصلعه لسانه ومشيته علي زبي من تحت لفوق لحد ما وصلت للراس وراحت مدخله لسانه في فتحه زبي انا حسيت نار مسكت في جسمي كله واترعشت رعشه بسيطه لاقيتها بصيتلي وابتسمت ونا مغمض عيني وفي دنيا تانيه خالص مستمتع بطريقه غريبه حاسس اني مبسوط اووي وهي بقت تمص في زبي براحه وعلي الهادي خالص لحد محسيت نفي مكتفي اوي من المص روحت مقومها وخليتها في وضع الدوجي وهي وطت بجسمها من قدام وطيزها وكسها بقو ظاهرين قدامي بوضوح اوي بقيت ببوس فردة طيزها ووقربت من خرم طيزها ونفهت فيه براحه لاقيتها اترعشت جامد ورفعت وشها وبصيتلي وابتسمت جامد روحت مقرب لساني من خرم طيزها وكنت قرفان في البداية بصراحه بس لما شميتها ولحستها هي كانت نضيفه او وكان ريحة خرمها حلو اوي بقيت بلحس خرم طيزها وبايدي بلعب في كسها وبقي بزود في لحس طيزها وبقيت بدخل لساني في طيزها وبنيكها بلساني وهي عماله تأن تحت ايدي واهاتها كانت طالعه بمتعه اوي روحت ماسك زبي ومشيتها علي خرم طيزها ولسه هدخله لاقيتها بصيتلي وكتمت وشها في المخده عرفت انها موافقه بس خايفه روحت باعد زبي عن خرم طيزها ووطيت بوستها في ضهرها وروحت مدخل راس زبي في كسها وهي رفعت وشها لاقيتني ببتسملها وهي كمان ابتسمت جامد روحت مدخل زبي واحدة واحدة لحد ما دخل كله وهي بقت بتحرك نفسها براحه
ونا بقيت بنيكها براحه اوي وكنت حاسس بمتعه ونا بنيكها براحه اكتر من ونا برزع وبقيت بدخل زبي لاخرها واطلعه وادخله براحه وطلعت زبي خالص ونيمتها علي جنب ونمت نا في ضهرها ورفعت رجليها شوية وحطيت زبي في كسها من ورا وبقيت بنيك بس بسرعه شوية وهي سخنت اوي وبقت بتتحرك جسمها معايا اوي
امي: اه اه اه اه بحبك اوي يحبيبي بموت فيك امممممم بعشقك وبعشك زبك اه اه هجيب يروحي هجيب مش قادرة
ولاقيتها طلعت زبي من كسها ونامت علي ضهرها وبقت تلع في كسها جامد ونطرت كمية عسل كبيرة جدا وانا هجمت علي كسها الحسه واشرب عسلها اللي بيخرج منها
امي: بحبك وبحب لحسك وبحب زبك وبحبك كلك يحبيبي عمري اهههههه كسي بيحبك اوي يا احمد اوعي تبعد عنه وتسيبه يا احمد
انا رفعت وشي وبقيت بقيت باكل شفايفها وهي بقت تلحس عسلها من علي وشي وتبوس شفايفي جامد عضبتني في رقبتي وعملتلي كذا لاف بايت في رقبتي ولاقيتها بتقولي ارتاح ونام علي ضهرك فعلا نمت علي ضهري وهي ركبت فوقي ودخلت زبي في كسها وبقت بتحرك نفسها عليه جامد اوب ونا حسيت بكسها سخن مولع اوي مكنتش قادر بس لاقيتها متمتعه محبيتش افصل متعتها روحت مغمض عيني وسرحت وشتت افكاري عشان مجيبش دلوقتي
لاقيتها نزلت بجسمها عليا وبتبوس شفايفي
امي: انا اول مره اتمتع كده من اول ما كسي اتفتح حاسه اني مش علي الارض واني طايرة
انا: انا اللي اول مره احس بالمتعه دي حاسس اني مش عايز اوقف ابدا او اطلع من جواكي
امي: اه اه كلامك سخني اوي انا هجيب تاني ولا اي دنا لسه جايبه اهههه ولاقيتها طلعت زبي من كسها ولاقيت عسل كسها نزل علي زبي وعلي جسمي وكان سخن اوي بصراحه مقدرتش استحمل روحت مدخل زبي في كسها وبقيتبنيك فيها بسرعه اوي
انا: هجيب يحبيبتي هجيب كسك مولع اوي يدودو
راحت قايمه من علي زبي بسرعه ومسكته فضلت تمص فيه لحد ما نطرت كمية لبن اكتر من اللي نطرتها في بوق سحر
وراحت هي بالعاه كلها مخليتش نقطه واحدة تقع من بوقها
انا: اتبسطتي يا حبيبتي
امي: اتبسطت ده اي انا حاسه اني طايرة انا جوايا سعادة لا توصف
انا: يارب دايما تبقي مبسوطه يحبيبتي
امي: و**** انت اللي حبيبي انا مقدرش اعيش من غيرك يا احمد
انا: طب تعالي ناخد دش سوا
امي: طب واختك
انا: مش عايزك تفكري في اي حاجه سيبيلي نفسك خالص
امي: عنيا ليك ده انا امشي وراك ونا مغمضه
مسكت تليفوني بص في الساعه لاقيت ان كان بقالي ساعه وربع كاملين بنيك في امي من كتر المتعه واخدتها ودخلنا اخدنا دش سوا وعملنا واحد تاني تحت الدش وخرجنا سوا وهي دخلت لبست عبيه ونا لبس شورت بس وقولتلها انا مش جايلي نوم تعالي نتفرح ع التليفزيون وطلعن قعدنا قدام التليفزيون
وامي جت قعدت جنبي ع الكنبه ودخلت في حضني وكانت لسه الساعه ١٢ بليل
لاقيت فوني بيرن وكان رقم منه
امي: مين اللي بيرن عليك في الوقت ده
انا دي البت منه اللي تحتنا مش عارف مالها الصبح كلمتني ع الارضي وبعدها كلمتني ع الواتس ودلوقتي بترن عليا
امي: طب رد عليا لاتكون محتاجه حاجه
انا: طيب ماشي
ورديت علي منه وفتحت الاسبيكر
انا: خير يمنه
منه: يعم في حاجه اسمها الو
انا: خلاص الو عايزة اي
منه: مفيش بصراحه لاقيت نفسي زهقانه وانت مبتردش علي الواتس قولت اتصل بيك انت صاحي ولا نايم
انا: لا متنيل صاحي عايزة اي يلا عشان هنام
منه: طب بص انا هقول حاجه وهقفل علطول
انا: ياريت تقفلي قبل ماتقولي لاني مصدع
وامي جنبي وبصالي اوي وعايزة تعرف في اي مهو لا انا ولا هي فاهمين البت دي مالها
منه: انت رخم كده لي يعم انت ادي اخرة اللي يحب حد… قصدي زي اخويا يعني وكده
لاقيت امي بتضربني في بطني روحت عامل المكالمه ميوت
انا: بتضربيني لي يولية انتي
امي: يعني التانيه وقولنا اختك ومش هينفع تكسر قلبها لاكن هتجيبلي واحدة كمان هطلع عين امك
انا روحت ضاحك جامد وكل ده منه عماله تتكلم واحنا اصلا مش معاها
روحت فكك الميوت
انا: منه بقولك اي متجيلي ضغري عشان انا مبحبش اللف والدوران
منه: بصراحه انا بحبك يا احمد
امي راحت ضرباني في بطني تاني
انا: اههه(من وجع ضربة امي)
منه : في اي مالك
انا طبعا عشان الم الموقف
انا: معلش يا منه مش هينفع و**** عشان انا مرتبط وغير كده انا بحب حبيبتي (وقربت من امي وبوستها لاقيتها ابتسمت وراحت حضناني جامد)
منه: كده طيب انا اسفة باي
انا: باي( انا من جوايا مش عارف لي عملت كده بس حسيت امي مبسوطه فمرضيتش اني افتح الموضوع تاني)
امي: **** يخليك ليا يقلب حبيبتك ونا و**** مش هحرمك من حاجه ابدا
وانا بوستها وحضنتها بدراع واحد كده
انا: بقولك اي انتي دلوقتي امي ولا مراتي
امي: لا طبعا مراتك
انا: طب بصي هتخي الاوضه عندب هتلاقي في الدرج بتاع الكومدينو علبه السجاير والولاعه هاتيها وتعالي
لاقيت امي بتبصلي جامد ومستغربه اللي نا بقوله
روحت مقرب من شفابفها وبوستها
انا: يلا يحبيبتي عشان مصدع اوي
امي قامت منغير كلام وهي بتقوم روحت رازع بعبوص جامد اوي
امي: هييي اههه اخص عليك كسي مش مستحمل خالص انت فشخته النهاردة
انا: يلا يبت عشان مصدع
امي ابتسمت عشان حست اني بعاملها علي انها مراتي فعلا ودخلت جابت علبة السجاير وسحبت منها سجارة وولعتها في بوقها واديتهالي مولعه ونفخت الدخان اللي سحبته في وشي فانا ضحكت وهي اترمت في حضني ولاقيتها بتنام روحت مدخلها تنام في اوضتها ونا خلصت السجارة وقومت نمت محستش باي حاجه من التعب
وصحيت علي زعيق عندنا في البيت وامي داخله بتصحيني
امي: احمد احمد قوم بسرعه رامي جوز اختك هنا
يتبع……
الجزء السابع
وصحيت علي زعيق عندنا في البيت وامي داخله بتصحيني
امي: احمد احمد قوم بسرعه رامي جوز اختك هنا
وقومت بسرعه وخرجت زي ما انا بالبوكسر وكان زبي واقف طبعا انتصاب صباحي
خرجت لاقيت رامي وامه قاعدين مع امي واختي (وصف سناء ام رامي ارمله وطويله شوية و***** وبزازها كبيرة ومشدودة شوية مش اوي وطيزها ضخمة ومرفوعه لفوق)
انا: رامي استناني في البلكونه وسيب الحريم قاعدين مع بعض
لاقيت حماة اختي مبرقالي جامد وعينيها متشالتش من علي جسمي ولا من علي زبي وكلهم باصينلي ومستغربين انا ازاي اطلع كده وسيبتهم ودخلت اوضتي غيرت واخدت علبه السجاير وندهت علي سحر
انا: سحر تعالي عايزك
سحر: حاضر يا احمد جايه اهو
وجاتلي سحر عند باب اوضتي
انا:ناوية علي اي
سحر: انت بتسالني؟ هتطلق طبعا
انا: طيب مش شايفه انك تديله فرصه يصالحك وتسمعيه يمكن تقتنعي بكلامه
سحر: انت ازاي عايز مراتك تقف تتكلم مع واحد غريب
انا: طيب امسكي العقل شوية مش وقته الكلام ده وبعدين غريب اي ده جوزك يبنت الهبله وعلي العموم اعملي اللي انتي عايزاه دي حياتك ونتي حرة فيها بس لما انده عليكي ونا واقف معاه لو عليتي صوتك ولا صغرتيني هلطشلك
سحر: اخص عليك وانا اقدر اللي انت عايزني اعمله اعتبره اتنفذ
انا: خلاص روحي اعمليلنا كوبايتين قهوة انا واللي انا رازعه في البلكونه ده
وسيبت سحر ودخلت لرامي وبدون مقدمات او سلامات
انا: بص يا رامي انا مش هحاسبك انك جيت وزعقت في بيتي ومكبرتليش ومش هحاسبك انك مزعل اختي بس ده مش عشان خاطرك عشان مينفعش اعمل كده عشان في بينا عيش وملح وعشرة اللي انت مصونتهوش وداخل تزعق مع حريم البيت ومكبرتش لراجل البيت
رامي واقف بيبصلي ومستغرب انا ازاي بكلمه كده بس عشان انا بتكلم في الصح مفتحش بوقو بكلمه
انا: ثانيا بقي وده الاهم انا عمري ما هسعي لخربان بيت اختي بس اللي هي هتقوله هيمشي
رامي: طيب ازاي يا احمد دي بتقولي عايزة تطلق
انا: هي حرة تطلق تكمل تعمل اللي هي عايزاه حياتها وهي حرة فيها وانا دلوقتي هنادي عليها ولو قالت هتكمل معاك هخليك تاخدها ونت ماشي بس لو قالت طلاق هتنزل تجيب المأذون وتيجي يرامي واحنا مش عايزين اي حاجه منك لا هقولك الشقه من حق الزوجه والكلام ده سحر مش محتاجه حاجه وبيتها وبيت ابوها موجود
رامي: بس انا بحبها يا احمد ومش عايز اخسرها
انا: رامي انت بمجيتك النهاردة وزعيقك في البيت ده انت خسرتها خلاص بس القرار قرارها في الاخر وقرارها هيتنفذ
انا: القهوة يسحر
وجات سحر بالقهوة وحطت الكوبايتين واديتني كوبايتي في ايدي ولسه هتخرج
انا: سحر تعال اقعدي جنبي عشان عايزك
سحر: حاضر
انا: دلوقتي يا سحر احنا عايزين حل لحوارك انتي ورامي ده عشان اللي بينكو مش شويه بردو يسحر
سحر بتبصلي باستغراب جامد بس مش بتتكلم
رامي: افتكريلي اي حاجه حلوة بينا ومتخليش مشكله صغيرة بينا تهد كل اللي بنيناه
انا: ها قولتي اي يسحر
سحر(ببرود): احمد بعد اذنك انا مش عايزة اكمل انا عايزة اعمل اسرة واولاد…. وسكتت
انا: يعني ده اخر كلام عندك
سحر: ايوة خلاص يرامي كل اللي بينا انتهي انت اي واحدة تتمناك بس مش هينفع نكمل سوا
رامي مصدوم ومش بينطق زي اللي يكون حد دلق عليه جردل تلج وعينو احمرت جامد وكان كاتم دموعو عشان متنزلش
رامي: يعني خلاص كده يسحر
انا: خلاص يرامي استاذنك تنزل تجيب مأذون وشاهد كمان واعمل اللي سحر عايزاه ولو **** كاتبلكو ترجعو هترجعو غصب عن عينها
وقام رامي وقومنا وراه علي طول
رامي: يلا يا ماما
سناء: في اي يرامي
رامي دموعه كانت هتنفجر خلاص
رامي: مفيش يحبيبتي يلا بينا بس
انا: متسيب والدتك انت كده كده راجع يرامي
سناء: طيب لي كده بس يا رامي طب انزل انت وسيبني انا هتكلم مع سحر شوية
ونزل رامي وسابنا وقعدت ع الكنبه وجات سحر لزقت فيها وقعدت جنبي
امي: متراجعي نفسك يا سحر رامي بيحبك
سناء: ايوة و**** يا سحر بيحبك اوي
سحر ردت برد صدمنا كلنا
سحر: بقولك اي يا ام رامي متعمليش دلوقتي الحماة اللي مش عايزة تخرب بيت ابنها انت كنتي بتزني عليه يطلقني ويتجوز واحدة غيري عشان كنتي مفكراني فيا حاجه واني مبخلفش ولما دلوقتي عرفتي اني كويسه وانه هو اللي عنده مشكله بقي والنبي يسحر اديله فرصه لا يا طنط انا عايزة اعمل اسرة ويكون عندي ولاد
امي من صدمتها قامت ضربت سحر بالقلم
انا: اي اللي انتي بتعمليه ده يا ماما انت بتضربيها لي
وسحر دخلت في حضني زي متكون بتستخبي وبقت تعيط
سحر: انتي بتضربيني عشان عايزة اكون ام
سناء: لا يبنتي حقك وحقك عليا لو كنت غلطت ف حقك يا بنتي
انا: خلاص يا ام رامي ملهوش لزوم الكلام ده انتي زي امها بردو وسحر مكانتش تقصد تعلي صوتها عليكي هي بس نفسيتها تعبانه شويه حقك عليا
سناء: لا يا احمد مش زعلانه ولا حاجه انا مقدرة و****
انا: خلاص يا ام رامي انا هتصل برامي هقولو ميجبش الماذون النهاردة ونا هتكلم معاها واللي فيه الخير يقدمه **** انشاء ****
واتصلت برامي وقولتله ميجبش الماذون النهاردة وقولتله اني هوصل امه وقفلت معاه
وسحر وامي باصنلي باستغراب انا بعمل اي
واخدتها ونزلت واخدت عربيه واحد صاحبي واحنا في الطريق
سناء: **** يخليك ياحمد ومتحرمش منك طالع راجل زي ابوك **** يرحمه
انا: **** يخليكي يا ام رامي احنا في الاول والاخر اهل بردو مش هنجري في خربان البيوت بس انا عملت كده عشان مش هينفع اكسر بنفس رامي بس بينا وبين بعض لو كلمت سحر وفضلت مصممه انها تطلق انا مش هجبرها
سناء: حقها يا ابني ومن حقها انها تعمل اسرة واولاد
انا: بس خلاص بس انا قولت رامي اني مش هحاسبه انه جه وزعق مع حريم البيت ومكبرش لراجل البيت ومصانش العيش والملح وعشان العشرة اللي بينا دي بس انا مش هكلمه
سناء: حقك عليا يا احمد انا مش عارفه اودي وشي منك فين و****
انا: مفيش بينا الكلام ده يا ست الكل
ووصلتها للبيت ولاقيت رامي مستنينا عند البيت واتحايلو عليا شوية اني اطلع معاهم اشرب حاجه بس نا قولتلهم اني هروح عشان سايبهم في البيت لوحدهم ورجعت وديت العربيه لصاحبي وطلعت البيت واول ما فتحت الباب المره ده جريت عليا سحر الاول وامي وراها شايطه روحت غامزلها تهدي
سحر: اتاخرت كده لي يحبيبي
انا: عقبال ما وصلتها ورجعت علي طول و**** يسحورة
امي: طيب يسحر لو مفيهاش ازعاج ليكي اسلم علي ابني لو مش هضايقك يعني
وبعدت عني سحر وجات امي في حضني وباستني في خدي واول ما حضنتني راحت قرصاني في ضهري قرصه خفيفه وهمست في ودني
امي: عشان تبقي تفعص فيها قدامي تاني المره الجايه هموتك
سحر: انت بتتوشوشو بتقولو اي
انا: مبنتكلمش بس امك بتحضني حضن مطارات يسحورة خشي اعمليلي كوبايه شاي من ايدك الحلوة دي عقبال ما اغير لاحسن حاسس ان الهدوم دي كتماني اوي
امي: ايوة عايزاك ترحرح كده
وضحكت وسيبتهم ودخلت اوضتي غيرت هدومي ولبست شورت بس من غير بوكسر وملبستش تيشرت عشان اشوف رد فعلهم ومعرفش لي جت في دماغي سناء ام رامي وفي نفس اللحظه جاتلي رساله ع الواتس فصلتني خالص من سرحاني فتحت الموبايل ولاقيت رساله من منه
منه: انا اسفه مش عارفه ازاي قولتلك كده
انا شوفت الرساله ومكانش جاي معايا ارد عليها بس معرفش لي خوفت علي زعلها وقولت لا هرد
انا: لا يا منه من غير اسف خلاص مفيش حاجه احنا ممكن نكون اخوات وصحاب لو تحبي يعني
منه في نفس اللحظة شافت الرساله وردت علطول
منه: اكيد طبعا احب
انا: هنام شوية ولما اصحي هكلمك بقي اشطا
منه: خلاص هستناك بس هتنام بدري كده لي
انا: لا مفيش مرهق شوية بس
وقفلت الشات وخرجت قعدت برا علي الكنبه جنب امي واول ما قعدت روحت ممدد علي ضهري وساند راسي علي رجلها
امي: انت قولت اي لرامي خليته العياط في عينو مكتوم لدرجه انه هينفجر كده
انا: مقولتلهوش حاجه بس الحاجه اللي قولتهاله اني هعمل اللي سحر عايزاه واللي هي هتقوله هيمشي علي رقبتك
وسحر قاطعتنا في الكلام
سحر: الشاي يا حبيبي
امي: هي اي حكايتك يا سحر بقي عشان مابقتش فهماكي من كام يوم كنتي بتحبي رامي والنهاردة مش طايقاه وهتطلقي
انا: ماما بصي بصراحه كده هي حقها تعيش حياتها زي ما هي عايزاها عايزة تطلق تطلق عايزة تكمل تكمل هي حياتها ولا حياتنا هي ادري بمصلحتها
سحر: اهو احمد قالك اللي في نفسي طول عمره هو اللي فاهمني وبيعملي اللي في نفسي
امي: و**** اللي بياكل علي ضرسه ينفع نفسه انتي حرة بس انتي اللي هتتحملي نتيجه اختيارك لوحدك
انا: لا متقلقيش انا هشيل معاها
امي: سحر خشي بقي خديلك دش كده وغيري وفوقي عشان عايزة اخوكي في موضوع مهم
سحر: بتوزعيني يعني عايزة تستفردي بالواد يدلال هههه
امي: امشي يبت يجزمه انتي
وقامت سحر ودخلت الحمام ولاقيت امي وطت باستني في دماغي
امي: ناوي تعمل اي يحبيبي
انا: مش عارفه و**** يدودو بس حاسس ان دماغي هتنفجر
امي: طب بص يا احمد عايزة اقولك علي حاجه مهمه لازم تعرفها بس خايفه تحصل مشكله بسببها
انا: حاجه اي دي **** ميجيب مشاكل
امي: استني هقوم اجيب حاجه وجايه
وقامت امي من جنبي دخلت اوضتها ورجعت في ايديها فايل كده وجت قعدت جنبي
انا: اي اللي في ايدك ده
امي: بص بقي ابوك قبل ما يموت باسبوع كان اشتري حتة ارض في المنصورة والارض دي مبني عليها بيت والبيت ده بيتأجر
وهو كتب نص البيت باسمك والنص التاني باسمي
انا: ارض اي وبيت اي طب وسحر ازاي ينساها
امي: كان خايف جوزها يضحك عليها وياخد نصيبها وهو قالي لو جرالي حاجه اقسمي نص الارض بينك وبين سحر وكان ناوي يقولك بس حصل اللي حصل بقي
انا: طيب انتي كنتي مستنيه اي عشان تعرفيني
امي: استني بس انا مخدتش جنيه واحد من فلوس الايجار انا عامله وديعه في البنك باسمك وحاطه فيها الفلوس كلها اللي ابوك سايبهالك وفلوس الايجار كلها
انا: انا مجبتش سيرة الفلوس انا بسالك كنتي مستنيه اي واشمعنا بتقوليلي دلوقتي
امي: عشان الاول كنت انا ونت بس اللي عايشين ومرتبك ومعاش ابوك كانو مكفينا لاكن دلوقتي معانا سحر هو اه مرتبك والمعاش هيكفينا بس لازم تكون عارف ان عندك فلوس واملاك عشان لو حصلي حاجه كده كده المحامي كان هيقولك
انا: يحصلك حاجه اي بس هو نا اقدر اعيش من غيرك يحبيبتي
وسبت العقود والورق اللي هي اديتهملي و ضميتها جامد في حضني حضن فعلا حسيت فيه بالدفا جدا وهي عيطت وهي في حضني وخرجت سحر لاقيت امي في حضني وكانت متعصبه بس اول ما لقت امي خرجت من حضني ووشها متغرق بدموعها جريت عليها وحضنتها ونا حضنتهم هما الاتنين وبوست دماغ الاتنين
انا: بقولكو اي كفايا نكد بقي انتو قرفتو ميتين امي هسيبكو وانزل و****
الاتنين في نفس واحد: تنزل اي! مفيش نزول النهاردة
وانا غمزت لسحر وهي فهمت اني هعمل حاجه بس متعرفش انا هعمل اي
انا: بقولك اي يا دودو عايزك في موضوع مهم وبما ان سحر قاعدة اهي يبقي الكلام كله ع المكشوف
امي: موضوع اي
انا: بصو بقي انتو الاتنين كل واحدة فيكو شافت التانيه معايا
لسه سحر هتقاطعني
انا: سحر بعد اذنك متقاطعنيش ايوة زي ما سمعتيني ماما شافتنا في اليوم اياه وانتي كمان شوفتيني انا وماما يبقي احنا التلاته عارفين كل حاجه عن بعض بصي يا دودو
امي(بصدمه من اللي نا بعمله): نعم
انا: دلوقتي انتي عارفه اني بعشقك وخلاص مقدرش اعيش لحظه من غيرك بس اللي انت متعرفيهوش ان انا وسحر كمان بنحب بعض وسحر كده كده عارفه اللي بينا ونا قايلها اني بموت فيكي فانتي اي رايك لو نكون احنا في التلاته نتعامل كزوج وزوجه وقدام الناس احنا ام واولادها
امي: انت بتهزر يا احمد صح
انا: لا مش بهزر يا حبيبتي انا مش عايز اني لما احب اقول حاجه لواحدة منكم او اتكلم مع واحدة فيكم نوزع التانيه انا عايز نعيش براحتنا عايز لما نكون لوحدنا لو حبينا نمشي ملط كلنا في الشقه نعملها منبقاش مكسوفين من بعض
ولو انتو مش حابين خلاص بس انا بقولكو اننا لازم نكسر الحاجز ده عشان انا بحبكو انتو الاتنين ومش عايز غيركو ومش عايز اتجوز انا هعيش عشان احاول علي قد مقدر اني اسعدكو ومش عايز اسمع رد واحدة فيكم دلوقتي عايزكو تفكرو كويس وانا معاكو في اي حاجه انتو تحبوها بس دلوقتي انا عايز انام هخش اريح حبه لحد ما تحضري الغدا يا ماما
امي(مصدومه): ماشي
وسيبتهم فعلا وقومت دخلت اوضتي ونمت
برا عند امي وسحر
سكوت تام محدش فيهم بيفتح بوقه لحد ما سحر بادرت في الكلام
سحر: بصي ياماما بقي انا عارفة ان احمد بيحبك اوي وهو قايلي كده من اول ما اعترفتلو اني بحبه وعارفه ومتاكدة انه عمره ما هيحبني زيك وانا مش عايزاه يحبني و**** بس انا عايزاه جنبي وانتي ست زيي وعارفه يعني اي واحدة بتحب راجل
امي: يسحر القرار في الاول وفي الاخر في ايده هو الراجل وهو اللي يقرر بس انا كنت عايزاكي تتجوزي وتعيش حياتك ويكون عندك ولاد واشوفك فرحانه
سحر: صدقيني يا ماما انا مش هكون فرحانه او سعيدة غير ونا مع احمد وهو عنده حق احنا لازم نكسر الحاجز اللي بينا ده
امي: بس ده احمد لسه صغير احنا الاتنين كتير عليه كده هيتعب اوي يا يحبة عيني بصي يسحر انا عيشت حياتي وكبرت خلاص اخدت كفايتي من الدنيا انا مش هخلي احمد يلمسني تاني وطلاما انتي هتكوني مبسوطه ونتي معاه انا هكون مبسوطه ونا شايفاكي مبسوطه
سحر: اي اللي انتي بتقوليه ده يا ماما هو نا بقولك كده عشان تقوليلي هتبعدي عنه انتي كده عايزه احمد يتعب فعلا بقولك احمد بيحبك انتي انا عارفه ومتاكدة من كده وعارفه انه بيعمل معايا كده عشان مش عايزني ازعل ولا عايز يكسر بخاطري
امي: طيب انتي شايفه اي
سحر: انا شايفه اننا ننزل السوق نجيبله اكل يروم عضمه عشان هو داخل علي مشقه
امي: لا ننزل اي انا عندي كوارع وعكاوي في الفريزر انا هطلعهم نعملهمله
سحر: طيب انا هنزل اجيب حاجه ساقعه من تحت واحطها في التلاجه وهجيبله سجاير وهطلع
امي: امي انتي اللي هتجيبي السجاير
سحر: انا طول عمري انا اللي بسرقله السجاير من علبه بابا هههه
ونزلت سحر جابت الحاجات من تحت وطلعت ووقفو هي وامي عملو الاكل سوا
وبعد حوالي ساعتين تلاته صحيت علي نفس دافي علي وشي وعلي شفايفي فتحت عيني لاقيت امي واقفه جنبي وبتبوسني في شفايفي براحه روحت شاددها وخليتها من فوقي وبقيت باكل شفايفها
روحت مندمج معاها في البوسه ولاقيتها فكت نفسها وبتاخد نفسها
امي: قوم يلا عشان تاكل
انا: متخليكي شوية يملبن انتي
امي(بمحن): قوم يولا عشان تاكل بلاش دلع
وخرجت امي من عندي ونا عشان الاوضه كانت ضلمه مكنتش شايفها وقومت وعدلت الشورت اللي كنت لابسه وخرجت لاقيت امي واختي قاعدين علي السفرة ولاقيت شوربه كوارع وطاجن عكاوي وفته واكل من اللي بيوقف الزوبر ده
انا: اوباااا اي الحاجات الحلوة دي هو نا عريس جديد ولا اي
ضحكو الاتنين ومردوش ونا قعدت ع السفره وكان قدامي طبق فيه شوربة كوارع وبقت امي تاكلني بايديها شويه وسحر تاكلني شويه وارجع انا ااكلهم الاتنين وحسيت مرة واحدة بتاعي وقف اوي وكنت هايج بطريقه مش طبيعيه وخلصنا الاكل ونا عمال اصب في عرق وجسمي مولع ووشي احمر فشخ قومت غسلت ايدي وخرجت البلكونه وولعت سيجارة وكانت اخر واحدة في العلبه وجات سحر وقفت جنبي وحطيتلي كوبايه البيبسي واديتني علبه السجاير اللي هي جايبهالي ونا بوستها وشكرتها بس قولتلها متعملش كده تاني ومتنزلش تشتري سجاير تاني
ورجعت معاها بس كان جسمي ولع اكتر وزبي واقف اوي روحت ناده علي امي قالتلي انها في الاوضه سبت سحر ودخلتلها لاقيتها ممدده علي السرير ولابسه قميص نوم ساتان لونه بنفسجي ومرفوع من علي فخادها شكلها هيجني اكتر منا هايج
امي(بمياصه): عايز حاجه يا حبيبي
انا بدون تفكير هجمت عليها ومسكت شفايفها بوس وعض ومص بدرجه جنون اول مرة اوصلها بقيت باكل شفايفها حرفيا وهي هاجت من هيجاني وبقت بتتلوي تحتي وبتفرك جامد اوي تحت ومندمجه معايا في البوسه وبقيت بفرك في بزازها من فوق القميص بعنف غريب من كتر هيجاني مكنتش حاسس بنفسي نهائيا اول مرة اوصل لدرجه الهيجان دي وطلعت بزازها من القميص وبقيت باكل واعض في حلمتها واضربها علي بزازها
امي:اه اه اه براحه علي بزازي يا احمد فيك اي اول مرة اشوفك هايج كده اه اه اه براحه بزي مش هيطير
ووقلعتها القميص وبقيت بشم جسمها كله وبلحسه ونزلت عضيتها في سوتها وهي ساحت اكتر وبقت تشخر وتتفاعل مع كل لمسه بلمسهالها واول ما وصلت لكسها لاقيتها مبهدله الدنيا وجايبه عسل كسها واول ما شميت ريحة عسلها هيجت اكتر وزوبري شد اكتر واول ما لمست كسها بلساني جابت عسلها تاني في وشي وشربته كله حرفيا وحسيت ان عسلها بيغسلني حرفيا وهي نزلت قلعتني الشورت وبقت ماسكه زوبري بترضعه وبتمصه بشراهة وبتدخله لاخر زورها حرفيا
امي: اممممممممم طعمه حلو اوي يخربيته اللي مبهدلني ده وخلي كسي بينقط اححححححح
انا: مصي يا شرموطه اهه بوقك ولعني اوي قومي نامي علي ضهرك يلبوه
وقامت نامت علي ضهرها وانا مسكت رجلها رفعتها لفوق وفشختها علي الاخر ودخلت زبي واحدة واحدة
امي: اه اه اه براحه طلعه والنبي مش قادرة اوووف اححححح
وبقيت بنيك في كسها وادخله واخرجه في كسها زي المنشار وبقيت بنيك في كسها بسرعه جدا وهي بقت بتصرخ من المتعه ولاقيتها مره واحدة اتشنجت وبقت تترعش وزقتني من فوقها وبقت بتنطنر عسل كسها وانا حاسس بمتعه رهيبه
امي:اههه مش قادرة انت هايج كده لي يا احمد انت فشختني كسي بيتفشخ اوي حاسه زوبرك هيطلع من بوقي
انا: استنيني هعمل حاجه وجاي( في دماغي هطلع اجيب سحر وهنيك الاتنين سوا)
وسيبتها وخرجت لاقيت سحر نايمها علي ضهرها ملط وعماله تلعب في كسها
سحر: اهه براحه علي كسي يا احمد كسي مش قد زبك الكبير يا حبيبي
روحت مقرب عليها وهي في دنيا تانيه وحطيت ايدي علي كسها لاقيتها شخرت جامد ورقعت واحدة اه تهيج الخول
روحت مقومها ووقفتها ورايا وخليتها واقفه علي باب الاوضه ودخلت لامي جوا
امي: انت روحت فين وسيبتني كده ده انا هقطعلك زوبرك ده عشان تسيبني وتقوم كده
وهجمت عليا وقعتني علي السرير وركبت علي زبي ونزلت عليا بجسمها كلها وبقت بتهبد بطيزها الكبيرة كلها عاي زبي لدرجة اني حسيت ان زبي اتبلع كله بالبضان جوه كسها وبقت بتتنطط وبتصوط جامد وانا شاورت لسحر تيجي وفعلا اول ما جت فتحت طيز امها وبقت تلحس في خرم امها وامي من هيجانها سابتها لان امي بتهيج من خرم طيزها وبقت سحر بتلحس خرم طيزها وتنزل تلحس كسها وزبي بينيك فيها ولاقيت سحر قامت قعدت علي وشي وبقيت انا بلحس في كسها ودخلت هي وامي في بوسه
في الاول امي كانت مترددة بس بعد كده من متعتها اندمجت معاها وبقو بياكلو شفايف بعض ونا تحت فاشخ كس امي بزبي ومقطع كس اختي بلساني وقومتهم وخليت الاتنين يعملو وضع الدوجي ودخلت زبي في كس سحر من ورا
سحر: احححححححح طفي ناري يا جوزي طفي نار كس اختك يدكرها اه اه اه نيك كسي اكتر يحبيبي
وبقيت بنيك في كس سحر وببعبص في كس امي والاتنين اتفرهدو علي الاخر وكل ده ونا مش حاسس اني عايز اجيب واني عادي كاني لسه مدخل زبي
بس كس سحر كان ضيق اوي حاسس نيك بنيك في فرن من سخونيته
وبقيت برزع في كس سحر جامد بزبي كله وبقيت بنيك فيها بكل قوتي وهي عماله تصوت وتصرخ جامد ونا حرفيا من متعتي بقيت اطرش ومش سامع حاجه لدرجه ان كف ايدي كامل دخل في كس امي وهي عماله تصوت وسحر بتصوت ونا في قمة متعتي ولاقيت سحر اترمت علي بطنها وخرجت زبي من كسها وبقت تترعش جامد وكسها بقي ينزل شلال عسل وهي عماله تترعش وتتنفض جامد ونا وطيت بوستها في كسها ونيمتها علي ضهرها وجيبت امي زي ما هي في وضع الدوجي وخليتها تلحس كس سحر ونا دخلت زبي في كس امي وبنيكها وبرزع فيها وهي مقطعه كس سحر وكاتمه اهاتها في كسها وسحر جابت تاني في بوق امنا ونا خلاص حسيت اني خلاص هجيب
انا: اه مش قادر هجيب اه
امي: انا كمان هجيب وطلعت زبي من كسها وبقيت ببعبصها جامد لحد ما جابت وقامت سحر نزلت علي ركبتها وقعدت مسكت زبي رضاعه وقامت امي قعدت جنبها والاتنين بقو بيبدلو علي زبي لحد مخلاص مبقتش قادر وطلعتو من بوقهم ومسكته وفركته ومكملتش دقيقه ونطرت علي وشهم كمية لبن كبيرة جدا واترميت علي السرير ولاقيت الاتنين ماسكين وش بعض بيلحسو لبني من عليه ويتفوه في بوق بعض ويبلعوه وانا خلاص مبقتش قادر اقف وحسيت اني اول مره انيك في حياتي
والاتنين جوم اترمو في حضني وبقو يبوسو جسمي كله
انا: اتبسطو
الاتنين في نفس واحد: جدا
قومت بوست كل واحدة فيهم بوسه في خدها ودخلت عشان اخد دش ولاقيت الاتنين جاين ورايا واخدنا دش سوا احنا التلاته وبقيت ببعبص الاتنين واقفش فيهم وخرجنا قعدنا كلنا علي سرير واحد انا في النص وهما جنبي من علي الناحيتين ونمنا احنا التلاته في حضن بعض من كتر التعب وصحيت علي صوت سحر
سحر: صباحية مباركه يعريس
انا: صباح العسل يقمر
وجات باستني في خدي
سحر: قوم وفوق كده لحد ما نحضر الفطار
وسحر سابتني وخرجت ونا قومت وراها كانت امي في المطبخ صبحت عليها ودخلت غسلت وشي وظبطت نفسي وخرجت كانو هما حضرو الفطار ع السفرة قعدنا فطرنا سوا ومحدش بيكلم التاني بس كلنا بنبص في وش بعض ونبتسم
وخلصنا فطار ونا سيبتهم ودخلت البلكونه وولعت سيجارة ومسكت تليفوني للقيت رسايل من منه
منه: هو ده اللي هنام شوية وهكلمك ماشي يعم براحتك
رديت عليها
انا: معلش و**** يمنه من الارهاق والتعب نمت محستش بنفسي غير من شوية
وهي كانت قافله نت قولت الحمد لله عشان مترغيش علي دماغي
وسيبت الفون ولاقيت امي جابتلي الشاي ووقفت جنبي
امي: انت امبارح كان فيك اي اول مره اشوفك كده
انا: مش عارف بس تقريبا الكوارع عملت مفعول جامد شوية
امي: شويه بس ياخي حرام عليك ده انا مش قادرة امشي لحد دلوقتي
انا: بس اي رايك يعني ف اللي حصل امبارح ده
امي: بصراحه كنت مستغربه في الاول بس حسيت بمتعه حلوة اوي
انا: يعني اعتبر ده ردك انك موافقه
امي: انا خلاص وافقت وهعمل اي حاجه عشان اشوفك مبسوط بس خايفه علي صحتك
انا: متقلقيش ياا حبيبتي انا زي الفل قدامك اهو
وخجرنا انا وهي من البلكونه ولاقيت فعلا امي ماشيه بالعافيه وضحكت عليها وعلي ماشيتها وهي مشيه مفشخه كأن عندها تسلخات
وخرجنا الصاله كانت سحر خلصت غسل اطباق مكان الفطار وخرجت قعدت معانا
انا: متطمنيني عليكي يا سحر هههه
سحر: انا انا زي الفل انت كويس
انا: انا فل الفل بس واضح اني اتغابيت شوية علي دودو
امي: علي قلبي احلي من العسل اتغابة براحتك
سحر: من الواضح كده ان الرد وصل
امي اتكسفت وضحكت وانا بصيت لسحر
انا: ونتي اي ردك يسحر
سحر: انت لسه مستني ردي من بعد اللي حصل
انا: احب اسمعها منك
سحر ردت منغير متفكر لثانيه واحدة
سحر: موافقه طبعا
انا: اذا كان كدة تعالي اقعدي جنبنا بقي سحورة
وقامت سحر نطت جنبنا
ولاقيت فوني بيرن وكان رامي
انا: اي يرامي
رامي: صباح الخير يا احمد طمني عملت اي
انا: مكلمتهاش يرامي لسه دي امبارح قفلت باب الاوضه عليها وقعدت تعيط كان صوتها جايب اخر الشارع ومرضيتش تتكلم مع حد لما تصحي هكلمهاك
صوت سناء جنبه
سناء: قالك اي يا رامي
رامي:لسه مكلمهاش يا ماما
سناء: طب هاته
رامي: خد امي عايزة تكلمك يا احمد
سناء: صباح الخير يا احمد ازيك
انا: الحمد لله يا ام رامي انت كويسه
سناء: نحمد **** الحمد لله طمنا يا احمد علي سحر
انا: انا لسه مكلمتهاش يا ام رامي بس انا امبارح رجعت لاقيتها قافله اوضتها علي نفسها وعماله تعيط
سناء: يا حبيبتي يبنتي طيب متضغطش عليها يا احمد وسيبها لحد لما تهدي يومين تلاته وبعد كده كلمها
انا: كده كده كنت هعمل كده يا ام رامي
سناء: ماشي يا احمد بس ابقي طمني عليها وانا هاخد رقمك من رامي وهبقي اكلمك اطمن عليها
انا: في اي وقت يا ام رامي براحتك
وقفلت معاهم وكانت سحر بتبصلي وكاتمه ضحكتها
امي: فعلا يقلب امها كانت عماله تعيط وتصوت طول الليل
واتفتحنا كلنا في الضحك
انا: بقولكو اي بقي اللي انتو لابسينه ده انا عايزكو تقومو تقلعو وتقعدو بكلوتات بس مش عايز اشوفكو لابسين حاجه تانيه
امي: ازاي بس يا احمد
انا: ازاي اي بس انا قاعد ما مراتاتي الاتنين يعني مفيش بينا كسوف
امي:ايوة بس انا مكسوفه
سحر: انا بقي مش مكسوفه هتكسف من جوزي ولا من ضرتي حبيبتي
انا: اهو يدودو شوفتي سحر بتقول عليكي حبيبتها يبقي مفيش كسوف بقي انا خش الحمام ولو طلعت لاقيت واحدة فيكو لابسه هطلقها هههه
وقمت دخلت الحمام وسيبتهم مع بعض
امي: هسالك سوال وتردي بصراحه انتي اديتي لاحمد برشام ولا حاجه امبارح عشان انا متاكدة انه مكانش طبيعي
سحر ضحكت
امي: يبقي اديتيله طب هو وافق ازاي ياخده ده لسه صغير وده غلط عليه
سحر: بصي يا ماما هو انا مديتلهوش برشام زي منتي فاهمة هو ميعرفش اصلا انه اخد برشام لما نزلت جبت الحاجه الساقعه اتمشيت لصيدلية بعيدة عن البيت شوية ودخلت جبتله احسن نوع فياجرا كان رامي بيجيبه بس مكنش بيأثر معاه ودوبتله البرشامه في الشوربه واهو بقي
امي: يخربيتك اوعي تديله برشام تاني ده كده ممكن يتعب
سحر: لا تعب ولاحاجه مش كلنا اتبسطنا وخلاص متخافيش بقي
امي: وهو انا يسحر عشان اتبسط مرة يتعب ويروح مني لا ياختي وبعدين مين قالك انه مش باسطني وهو طبيعي ده بيشقني اتنين اوعي يسحر تديله حاجه تاني
وقامت سحر قلعت العبايه البيتي اللي كانت لابساها وفكت السنتيانه وبزازها نزلت لتحت واخدت راحتها
سحر: تصدقي و**** يماما ده طلع عنده حق كده احسن بكتير قومي انتي كمان قبل ما يطلع من الحمام ولا عايزة تطلقي يعروسه
قامت امي قلعت وهي متردده وبقو الاتنين بالكلوت بس وبزازهم عريانه ونا خرجت من الحمام لاقيتهم كده روحت مصفر
انا: ينهار لبن اي الجمدان ده ع الصبح
وروحت قعدت ع الكنبه وجت سحر قعدت جنبي وامي كمان جت من الجنب التاني ونا في النص ومن منظرهم لاقيت زبي وقف في الشورت وسحر سندت براسها علي كتفي وبقت تمشي ايدا عل زبي حسيت ان امي غارت منها وراحت مقربه مني وسندت علي صدري وقعدتت تحسس عليا وتمشي ايدها علي صدري وجسمي
امي: انت حنين اوي يا احمد
انا: لو مش هحبكو انتو واكون حنين عليكو هحن علي مين يدودو هو انا ليا غيركو
سحر: واحنا ملناش غيرك ومش عايزين غيرك
ونزلت سحر براسها علي زبي وبقت تبوس في زبي وهو واقف من فوق الشورت
واتفصلنا كلنا بجرس الباب بيرن
يتبع….
بكده يكون الجزء السابع خلص اتمني يكون عجبكو+ انا مكنتش هكمل القصه اصلا بسبب التعليقات السلبيه بس كتبتها عشان لاقيت في ناس فعلا مستنيه القصه وناس تانيه دعمتني
وحابب اشكر علي وجه الخصوص Xmo7amedX عشان هو كان اكتر حد داعم ليا في الفترة دي ومبخلش عليا بافكار او ونصايح
شكرا..
الجزء الثامن
واتفصلنا كلنا بجرس الباب قومتهم يدخلو الاوضه وظبطت نفسي وداريت زبي اللي واقف ده وروحت افتح ولاقيت راجل غريب
انا: مين حضرتك
الشخص: مش ده بيت محمد السفير (السفير ده لقب عيلتنا)
انا: ايوة مين حضرتك بردو انا ابنه ابويا اتوفي **** يرحمه
الشخص: محمد مات؟ لا حول ولا قوة الا ب**** و**** انا معرفش انا عصام السيوفي صاحب ابوك **** يرحمه انت احمد صح
انا: ايوة انا اهلا وسهلا طب اتفضل يا عم عصام
واخدته ودخلنا البرندا وسالته قهوته اي وخرجت روحت لامي الاوضه قولتلها متخرجش وتخلي سحر تعمل قهوة وتنده عليا ونا هدخل اخدها منها
ودخلتله البرندا
عصام: سامحني يابني و**** انا معرفش انه اتوفي كنت جيت انا لسه راجع من السفر وابوك كان اعز صاحب ليا
انا: لا ولا يهمك يا عم عصام بس هو حضرتك تعرف بابا من زمان
عصام: ابوك ده كان صاحب عمري قبل ما يا تجوز الست والدتك كنت انا وهو بنشتغل في الكويت بس هو نزل اتجوز ونا عيشت هناك وكنت انا وهو شركاء في شركه واتصلت كذا مره عليه عشان كنا المفروض هننقل كل اعمال الشركه هنا في مصر
انا: طيب ازاي ابويا كان عنده شركه وهو كان شغال في البنك
عصام: ابوك **** يرحمه مكنش بيحب القعدة كان بيعشق الشغل وهو اللي عملني ووصلني لكل اللي نا فيه ده
انا: طب هو مقالناش ليه من زمان
عصام: لا مش عارف بصراحه بس هو كان قايل اننا لما ننقل شغلنا هنا انت هتنزل الشغل معاه عشان تبقي في ضهره
انا: معلش يا عم عصام انا عارف اني صدعتك بأسألتي بس هي الشركه دي بتشتغل في اي؟
عصام: بنستورد من مصر هنا المواد الغذائية ونوزعها في كل دول الخليج
انا ساعتها كنت حاسس اني مش عارف اقول اي مبسوط ان ابويا كان راجل ناجح ولا زعلان انه كان بينزلني اشتغل من ونا عيل صغير واحنا عندنا كل ده لي يمرمطني كده
عصام: انت روحت فين يا احمد
انا: لا معاك يا عم عصام
ولاقيت سحر بتنده عليا روحت اخدت القهوة واديتهاله شربها
عصام: طيب هستاذن انا بقي واديني تليفونك عشان اكلمك ونعمل ورق الشراكه بتاعتي انا وابوك هيبقي باسمك انت بقي
واديته رقمي ووصلته ولاقيته معاه عربيه bmw x6 وكنت مبهور بيها اوي وسلمت عليه وهو مشي ونا طلعت البيت ونا مش فاهم اي حاجه
امي: مين الراجل ده وعايز اي
انا: مش عارف بيقول انه اسمه عصام السيوفي وبيقول انه كان شريك بابا **** يرحمه
لاقيت امي تنحت جامد زي متكون مصدومه
انا: انتي مالك متنحه كده لي هو انتي تعرفيه
امي: عصام السيوفي!!!
انا: اه مالو ده بيقولي انه هو وبابا عندهم شركه استيراد في الكويت وان ابويا كان شريكه وان بابا اللي عمله ووقفه علي رجله
امي: سحاااار انتي يا بت يا سحر
سحر خرجت من جوه
سحر: نعم
امي: عايزاكي تنزلي تشتريلي شوية حاجات من تحت
واديت امي فلوي لسحر وبعتتها تجيب حاجات ملهاش علاقه ببعض اصلا بس من اماكن بعيدة عننا شوية وانا استغربت هي بتعمل كده لي بس سايبها تخلص وبعد كده ابقي افهم هي عايزة اي
ونزلت سحر وقعدت انا وهي وهي جت قعدت جنبي
امي: ملكش دعوة بالراجل ده ابعد عنه خالص
انا: انا مش فاهم حاجه هو في اي بالظبط
امي: اسمع الكلام بس اللي بقولك عليه
انا: لا مش هسمع الكلام ماله سي عصام ده ومالك قلبتي لما سمعتي اسمه كده
امي: هحكيلك ابوك كان شغال في الكويت قبل ما يتجوزني ونزل مصر وجه هو وابوه وقابلو ابويا وجوزونا لبعض ومكنتش انا وابوك بنحب بعض
بس نفذنا اللي اهلنا عايزينو عشان ميزعلوش وبعد جوازنا بشهر ابوك قال هيسافر وعايزني اسافر معاه بس جت ستك تعبت ومنفعش اني اسافر معاه وقعدت انا هنا وهو سافر وسابني وخاب حوالي ٣ شهور ونا كنت لسه عروسه ونزل مصر تاني وقالي انه شارك واحد مصري صحبه من زمان هناك في الكويت في شركه استيراد وتصدير وكده ابوك بعلاقاته هناك لانه كان عايش قبل الراجل ده وابوك سابله الادارة ونزل هنا لان ستك كانت تعبانه اوي ومكانش ينفع اسافر مع ابوك هو مرضيش يسيبني لوحدي فجه عاش معانا هنا وبقي كل فترة يسافر يطمن علي الشغل ماشي ازاي ويرجع لحد ما في مرة رجع وقالي ان شريكه قاله ان ارصدة الشركه كلها اتجمدت عشان في بلاغات كتير عن جودة المنتجات فكان لازم ابوك يسافر يقعد هناك مده بس قبل السفر ستك اتوفت فمعرفش يسافر وقعد هنا وشريكه اللي هو عصام ده عرف يحل المشكله دي وابوك عاش هنا واشتغل في البنك وفي نفس الوقت هو المشرف علي المنتاجات اللي بتتصدر من هنا لهناك وواحدة واحدة الشركه كبرت وكانت زمان دول الخليج مش اغنيا زي دلوقتي فكانت الشركه دي هي اللي بتدخل المنتجات البقولية كلها ليهم فالشركه كبرت بس جت سحر كبرت وبقي عندها حوالي ١٧ سنه وعصام وابنه كانو موجودين هنا في مصر
ابن عصام ده شافها وخلي ابوه يكلم ابوك عشان يجوزهم لبعض بس ابوك رفض يجوز سحر لابنه لانه عاؤف ان ابن عصام ده طايش وبتاع نسوان ومش قد المسؤلية
فعصام ده زعل ومبقاش يتكلم مع ابوك غير ساعة ما يديه حصته من الارباح بس وابوك حس بكده وكلمه وعصام قاله يا اما الواد يتجوز سحر يا امتا يفضو الشراكه اللي بينهم وكل واحد يشتغل لوحدو فابوك حس ان عصام بيلوي دراعه وقالو لما العيال يكبرو شوية يبقي يحلها **** وقالو ان ابن عمها متكلم عليها ومستنيها تخلص دراستها وعصام اقتنع وقاله خلاص ومش عارفه اي والتعامل بينهم اتحسن شوية بس مبقاش زي الاول خالص
وابوك كلمه قبل موته بفترة وقالو ينقلو شغل الشركه لمصر عشان كان شاكك ان عصام بيلعب في الحسابات وبيسرقه هو وابنه وعصام اتعصب ورفض واتخانقو مع بعض وابوك قالو يا تتنقل مصر يا امتا هيروحلو الكويت وابوك هيمسك الادارة لانه سايبهاله من اول ما اشتغلو وابوك زهق من شغل البنك وعايز يرتاح شوية وبعدها ابوك مات وعصام فضل يبعت الحصه بتاعتنا زي مهي وموقفتش وبسبب موت ابوك هو فكر ان ابوك غير رايه وهيسيبله الادترة عشان ابوك بطل يكلمه خالصه ميعرفش ان ابوك مات
انا: طيب هو طلاما احنا عندنا كل ده لي ابويا كان ممرمطني من صغري وبيخلني انزل شغل ونا بدرس هو كان مستكتر عليا الراحه
امي:انت ملاحظتي في ولا مرة ان ابوك كان بينزلك شغل في مجال التجارة عشان تبقي فاهم ولا عمرك لاحظت اشمعني انت الوحيد تللي بتقبض اكتر من اللي شغالين معاك عشان ابوك هو اللي كان بيزودلك ع القبض بتاعك من صاحب الشغل وكان بيدفعهولك من جيبه
انا: طيب انا مفهمتش لي مش عايزاني اتعامل مع عصام ده
امي: عشان ده راجل استغلالي وممكن يستغل انك سنك صغير ويخليك تتنازل عن تعب وشقي ابوك طول عمره
انا: وهو انا صغير يعني عشان واحد زي ده يضحك عليا
امي: بس انا اخاف عليك
انا: لا متخافيش من النهاردة مفيش خوف وهنفذ اللي ابويا كان عايزو وهنقل شركته هنا في مصر ونا اللي هديرها
امي: بس عصام مش سهل روح للمحامي بتاع ابوك وهو يفهمك كل حاجه وهو هيقف جنبك وهو اللي معاه عقود الشركه اصلا
انا: طيب ماشي انا هقوم البس واروحله بس لما ارجع نبقي نشوف حوار اسرار ابويا دي عشان حاسس اني مكنتش عايش معاكو انا عمال اكتشف حاجات غريبه
وسبتها ودخلت غيرت هدومي ونزلت روحت للمحامي واستنيته عشان كان عنده ناس وبعد كده دخلتله
انا: ازي حضرتك يا متر
المحامي: ازيك يا احمد يا ابني خير في حاجه ولا اي
انا: لا خير انشاء **** بس عايز اعمل اعلام وراثه عايز اعرف اي كل املاك ابويا **** يرحمه
المحامي: حاضر بس اشمعنا دلوقتي يعني
انا: اصل في واحد اسمه عصام السيوفي جالي وقالي انه شريك بابا وانه هينقل ورق الشراكه باسمي وكده
المحامي: غريبه ده جالي بردو وطلب عقود الشركه وانا كنت هكلم مداد دلال اقولها بس انشغلت شويه
انا: اوعي تكون اديته العقود هو جالك امتي بالظبط
المحامي: لا طبعا دي امانه انا كنت شايلها لليوم ده عشان كنت عارف انك هتيجي تطلبها هو جالي من حوالي ٤ ايام كده وسالني علي ابوك ونا قولتله انه **** افتكره وطلب مني العقود بس نا رفضت اديهوله وقولتله لازم الورثه كلهم يكونو هنا وهو سابني ومشي
انا: انا بقي كده يعني جاي يستعبط عليا ويقولي انه لسه عارف مني ان ابويا لسه ميت لا ده كده تمم طب بص يا متر انت هتعملي اعلام وراثه عشان عايز اعرف كل املاك ابويا وثانيا هتتصل بعصام ده وتقوله اني طلبت منك انك تشوفلي مين عصام ده وتعرفلي عنه كل حاجه وبكده تبقي كسبت بونط عنده وفي المقابل هيبقي ليك نسبه في تركه ابويا اتفقنا؟
المحامي: اتفقنا منغير اي حاجه ابوك ده عشرة العمر
انا: انا عارف يا يمتر ابويا كان بيقولي انك في مقام عمي
وخرجت من عنده وروحت اقعد في الكافيه اللي خرجنا فيه انا ط قبل گ
في المككتب عند المحامي
المحامي: مريم وصليني بعصام السيوفي علي التليفون
مريم: حاضر يفندم
واتصلت بعصام
عصام: خير يا متر
المحامي: استاذ عصام احمد ابن محمد السفير جالي وسالني عليك وعن ورق الشركه
عصام: وجاي بتقولي لي
المحامي: هو المفروض مقولكش
عصام: لا **** ينور عليك يا متر اي حاجه تحصل بلغني بيها علي طول وحلاوتك محفوظه
وقفل معاه والمحامي اتصل بيا
المحامي: انا عملت اللي قولتلي عليه يا استاذ احمد
انا: **** ينور عليك يا استاذ مدحت واحنا زي ما احنا علي اتفقنا
المحامي: بس في حاجه شاغله دماغي انت لي خليتني اعمل كده
انا: عصام لو كان جاي ناوي علي خير مكانش استعبط عليا ومكانش جه طلب منك العقود من ورانا ولما انت قولتله اني سالتك عليه يعني كده انا مش واثق فيه ساعتها هو هيعمل اي حاجه عشان يثبتلي اني اقدر اثق قيه وساعتها اقدر الاعبه براحتي
المحامي: سبحان **** كأني بتكلم مع ابوك بالظبط **** يديك الصحه يبني
انا: اهم حاجه بس تعملي اعلام الوراثه عشان عايز اعرف اي اللي ليا انا واختي
المحامي: بس ابوك مش كاتب اي حاجه باسم اختك خالص
انا: اوعي تقول كده قدامها يا متر انت عايزها تكره ابوها بعد ما مات ولا اي
المحامي: خلاص اللي تشوفه يابني **** يوفقك
وقفلت مع المحامي وحاسبت في الكافيه ومشيت روحت
بس ونا طالع لاقيت منه قاعدة ع السلم جنب باب شقتهم فاستغربت من قعدتنا واستغربت اكتر من اللي هي لابساه كانت لابسه عباية بيتي زرقاء بنص كم ضيقه ومحزقه عليها اوي مرسومه علي جسمها انا بصيتلها وتنحت
انا: اي اللي مقعدك كده يا منه
منه: بابا نزل راح مشوار ونا كنت طالع انفض السجاد بس الباب اتقفل والمفاتيح والتليفون وكل حاجه جوه مش عارفه افتح
انا: سجاد اي اللي انتي طالعه تنفضيه باللي انتي لابساه ده قومي قومي اطلعي اقعدي مع امي وسحر فوق لحد منشوف ابوكي ده جاي امتي
وقامت فعلا وطلعت قدامي وهي طيزها وسط مش صغيرة ومش كبيره بس هي من الاخر البت مرسومه كاريكاتير وطالعه قدامي مع كل سلمه طيزها بتتقصع ونا بحاول مبصش عليها بس غصب عني من منظرها زبي وقف لحد ما وصلنا عند باب الشقه رنيت الجرس الاول وبعد كده فتحت لاقيت سحر بتجري عليا وهي لابسه قميص نوم انا لمحتها لما فتحت الباب حته صغيرة ومنه ورايا
انا: خشي غيري اللي انتي لابساه ده انا معايا ضيوف
وهي مشيت ونا دخلت ومنه ورايا بس مش قادر اداري زبي اللي واقف ده واللي زاد وغطا اني شوفت طيز سحر بتترج وهي بتجري وقعدت منه في الصاله ونا قلعت الجاكيت اللي كنت لابسه وبقيت بداري زبي بيه ودخلت المطبخ لاقيت امي بتعمل الاكل بوستها في خدها
انا: بقولك اي البت منه قاعدة برا اخرجيلها
راحت امي بصت لزبي وهو واقف
امي: ابوها طب عليكو ولا اي
انا: ابوها اي بس دي سحر السبب
امي: سحر اه هبلعها بمزاجي لحد ما اشوف الوسخه اللي انت جايبهالي دي
وخرجت امي لمنه ووراهم سحر وكانت غيرت هدومها ونا غيرت ولبس ترينج وخرجتلهم كانت امي بدئت معاها فقرة كرسي الاعتراف
انا: اي يدودو مكفايا اسأله للبت هي دخلت بيتنا ولا مقر المخابرات
وطلبت من سحر تعملي قهوة وهي قامت جري تعملهالي ونا سيبتهم ودخلت البلكونه وقفت ولعت سيجارة وعمال افكر هعمل اي مع عصام ابن المرا ده وقطع تفكيري سحر اختي وهي جايه بتديني القهوة
سحر: اي بتحب جديد ولا اي و**** اموتك
انا: لا و**** يحبيبتي دنا مصدع بس
سحر: الف سلامه عليك بس بردو مش مرتاحالك
انا: يخربيت شيطانك يبت و**** ما في حاجه
سحر: طيب انا مش وحشاك
انا: يخربيت امك يبنتي انتي مبتشبعيش
سحر: وهو انت يتشبع منك
انا: ولا انا بشبع منك يحبيبتي
وسحر خرجت من البلكونه ونا شربت القهوة وخرجت وراها وقعدت معاهم برة
منه: سحر بتقول انك تعبان مالك الف سلامه عليك
طبعا امي وسحر باصينلها وعايزين يولعو فيها ونا اخدت بالي بس حبيت فكرة غيرتهم عليا كده فرديت علي منه
انا: اه و**** يا منونه عندي صداع مخليني مش شايف
منه: الف سلامه عليك طيب خدلك برشام ولا حاجه
راحت امي قايمة بسرعه وجت جنبي
امي(بغل): الف سلامه عليك يحبيبي
وراحت مطبطبه علي ضهري وقرصتني في ضهري
وانا رنيت علي ابو منه واديت التليفون لمنه تكلمه وقالتلو انها عندنا ويبعت لها المفتاح بتاع الشقه وقفل معاها
منه: معلش انا متقله عليكو معلش انا اسفه
انا: عيب يبنتي اللي انتي بتقوليه ده ده بيتك انت زيك زي سحر اختي
لاقيت سحر بتبصلي باستغراب (اللي هو دي زيي انا؟!!)
منه: **** يخليك يا حمادة
هنا الاتنين بصولها وخلاص ومبقوش قادرين يمسكو نفسهم
سحر: متقوليلي كده يمنه مش ناوية تفرحينا بيكي قريب
منه: انشاء**** هيحصل قريب اوي(وصت نحيتي وضحكت)
امي في سرها:عشم ابليس في الجنه
منه: بتقولي حاجه يطنط
امي:لا يحبيبتي بقولك **** يسعدك
ومعداش كتير من السكوت ورن تليفوني وكان ابو منه اديتلها التليفون وكان ابوها جه وهي نزلتله
وامي وسحر كانو عمالين يبصولي بقرف وقامت امي وسابتنا ودخلت المطبخ وفضلت انا وسحر ومحدش بيتكلم
انا: طيب بما انك مش هتتكلمي انا داخل انام ولما تحبي تتكلمي متبقيش تصحيني
حتي هي مردتش عليا وانا سيبتها وقومت وحتي مدخلتش لامي ودخلت علي اوضتي علي طول وقلعت التيشرت ولبست بوكسر بس وفردت جسمي علي السرير وعيني راحت في النوم بس منظر طيز منه وهي بتتقصع قدامي مفارقنيش خالص وفعلا كان شكلها يهيج الحجر ونمت محستش بنفسي خالص ونا بتقلب حسيت ان في حد نايم جنبي ففتحت عيني وكانت امي فحضنتها من ضهرها وكانت نايمه بالكلوت بس من غير سنتيانه او اي حاجه راحت هي لافت جسمها وبقي وشها في وشي وقربت مني واتدفست في حضني بس ساعتها انا هيجت وزبي وقف من سخونية جسمها الطري وبقي محشور في بطنها ويدوب اللي حايشه البوكسر اللي نا لابسه
انا: صاحية يدودو
واستنيتها ترد شوية بس مردتش عليا
انا: طيب بما انك مش صاحية خلاص
روحت مدور جسمي الناحية التاني وبقي وشي في الحيطه وضهري ليها
امي: اه صاحية
انا: طلاما انتي صاحية مبترديش لي
امي: مش عايزة ارد
انا: خلاص براحتك
وبعدت عنها شوية
امي: انت رخم اوي
انا: منتي مش عايزة تردي عليا ولا تكلميني اعملك اي انا
امي: وهو انت مش شايف اللي انت عملته النهاردة
انا: لا مش شايف عملت اي قوليلي
وعدلت نفسي ونمت علي ضهري
امي: لا و**** طيب انا قايمة وسع بقي
انا: هو نا لمستك اصلا متقومي ولا هي تلاكيك بقي
امي: طب و**** انت رخم فعلا
ولسه هتقوم روحت شاددها ووقعت فوقي بقت بمرمية ببزازها علي صدري
امي: اه ابعد عني انا مش طايقاك
انا: يبت انا جيت جنبك منتي اللي مصدقتي وبتحكي نفسك فيا
امي: بس يرخم انا مخصماك
انا: هو انا اقدر علي زعل القمر ده دي الدنيا تسود في عيني
امي: سلامه عينك يا حبيبي يوووه بقي انا نسيت اني زعلانه منك وبقت بتتحرك اسرع وبتحك كسها في جسمي جامد وحسيت بكلوتها بقي مبلول جامد
انا: واضح انك زعلانه اوي يدودو
امي(بتنهج جامد): ايوة زعلانه منك اوي امممم
انا: طيب متسيبيني اصالحك بطريقتي
امي: لا انا اللي هربيك عشان تبقي تبص لواحدة تانية
انا: واحدة تانيه اي بس انتي عارفه اني مبحبش غيرك
امي: اومال منه تبقي اي دنت اكلتها بعينك وهي عينيها متشالتش من عليك غير انها كاانت بتلقح عليك بالكلام
انا: متشغليش بالك بيها دي بت هبله وثانيا انا مبصتلهاش اصلا
امي: ماشي ماشي هعمل مصدقاك وهكدب عيني
وهي عماله تزود في حركتها لحد محسيت جسمي كلو ولع روحت مقومها وعملنا وضع69 وهي طلعت زبي من البوكسر ونا جيبت كلوتها علي الجنب مقلعتهاش وبقيت بلحس في كسها وهي مسكت زبي جامد وبتضغط عليه جامد وبقت تحطو في بوقها كله وتشفط فيه وبعد كده تطلعه وتبوس في الراس وتمص فيها وتدخل لسانها في فتحة زبي ونا بقيت باكل في كسها ودخلت صباعي في خرم طيزها وبقيت ببعبص طيزها وباكل كسها ببوقي وهي بقت تتحرك اكتر وتاكل في زبي بسرعه لما حسيت نفسي خلاص مش قادر وعايز انيكها روحت مقومها من فوقي
انا: بما انك مراتي من حقي افتحك صح
امي: مش فاهمة تفتحني ازاي
روحت مقرب منها وضربتها علي طيزها
انا: هفتحلك طيزك عشان تعرفي اني مبحبش غيرك عايز اعيش معاكي ليلة دخلة
امي: لا والنبي هتوجعني اوي
انا: متخافيش لو حسيتي بوجع هشيله بس نفسي افتحك ينفع عريس ميفتحش عروسته
امي: بس انا خايفه اوي بس مش عايزة ازعلك
انا: انا مش هغصبك علي حاجه براحتك
امي: طيب بس براحه عليا والنبي
انا: طب استنيني ثانيه
قومت من جنبها وجبت علبة فزلين من الدرج وخليتها تعمل وضع الدوجي ونزلت علي خرمها بلساني وفضلت الحس فيه لحد ما حسيت خرمها بقي طري ورفعت وشي ودخلت صوباع واحد ودخل بسهولة لانها متعودة عليه وبقيت بنيكها بصوباع واحد شوية لحد محسيتها مستمتعه فشخ طلعت صوباعي وجبت علبة الفزلين وحطيت منها علي خرمها وبقيت بدلكه براحه وبقيت بدخل صوباعين وهي جسمها اتشنج شوية
امي: اه اه بيوجع اوي طلعهم والنبي مش قادرة
انا: استحملي شوية بس
ونزلت بايدي التانيه بقيت بعكلها كسها عشان احساس المتعه ينسيها الوجه وفعلا هي بقت تتفعا معايا وتحرك جسمها ونا بقيت بنيكها بصوباعين جامد وهي بقيت بتصوت من الوجع والمتعه بس متعتها غالبه وجعها طلعت صوابعي منها وجبت علبة الفزلين وحطيت منها علي زبي وعلي خرم طيزها ومشيت زبي علي خرمها براحه وبقيت بزقه براحه وهي روحها كانت بتطلع
امي: اههه مش قادرة كبير اوي عليا طلعه يا احمد طلعو والنبي
ونا راس زبي جواها وبقيت بحركها براحه خالص ياكد يكون مكنتش بتحرك اصلا بس مع حركتي الضعيفه دي هي كانت بتموت حرفيا
انا: استحملي شوية كمان بس يا حبيبتي هتتعودي عليه
لاقيتها كتمت وشها في المخدة عرفت انها موافقه
روحت زاقق سنه كمان لاقيته صرخت بصوت مكتوم ورفعت وشها اللي كان باين ان روحها رايحه خالص ووشها احمر خالص
روحت سايبه جواها عشان تتعود عليه حبه ونزلت بايدي بقيت بدعك في كسها جامد اوي
امي: يخربيتك مش قادرة طيزي اتفشخت نصين وكمان بتلعب في كسي اهههههههه
ولاقيتها صرخت جامد وبقت بتجيب شلالات عسل من كسها وكانت بتحاول تطلع زبي من طيزها بس نا ثبتها ومسكتها من وسطها بس ونا بمسكها زبي جرا جواها وبقي لحد نصه تقريبا لاقيتها رقعت بالصوت وبقت تجيب شلالات عسل اكتر
امي: طيزي بتوجعني اوي ياحمد والنبي كفايه انت قولتلي لو وجعني هتشيله والنبي شيله
انا: طب هشيله بس خليه جواكي شوية عشان كل اللي عملناه ميضيعش
امي: طيب كفايا والنبي طيزي بتوجعني اوي اهههه
وبقيت بلعبلها في كسها لحد ما تتعود علي زبي جواها بس خرم طيزها كان ضيق اوي كنت حاسس اني بنيك في حجر نار من سخونيتها وبقيت ببعبص كسها وزبي جوا طيزها وهي اتعودت عليه شوية وبقت تحرك نفسها شوية وبراحه ونا من حركتها دي حسيت بمتعه رهيبه وبقيت بتحرك معاها براحه انا كمان ومع حركتها وفي وسط متعتنا ووجعها زقيت زبي كله
امي: اههههههه طيزي اتفشخت مش قادرة علي زبك اووووف اهه اه
وبقت تصوت جامد ونا حسيتها بتتوجع فعلا ومش قادرة روحت مثبتها من وسطها وبقيت ببوس في ضهرها ووطيت عليها بجسمي كله وبقيت ببوس في ضهرها وبقفش في بزازها وهي مدلدله لتحت كنت حاسس اني خلاص من شدة خرم طيزها علي زبي خلاص مبقتش قادر حرفيا روحت مفضي كل لبني جواها
امي: ده بيلسع اوي وسخن اوي احححححححح
طلعت زبي من طيزها وكان زبي احمر ددمم من خنقته في طيزها وخرم طيزها كان باين اوي من جوه واترميت علي ضهري جنبهت وهي نامت علي بطنها وفشخت رجليها علي الاخر
امي: مش قادره خالص ولبنك بيكوي طيزي بس مش هطلعه من جوايا
روحت مقرب منها وماسك شفايفها وبقيت ببوسها وهي حاولت تنام علي جنبها بس معرفتش روحت قايم مجمع قوتي شوية وشيلتها وخلت قعدتها علي قعدة الحمام ومليت البانيو ماية دافيه وخليتها تقعد فيه الاول مكانتش مستحمله الماية بس خليتها تيجي عي نفسها وتقعد شوية
انا: كل اللي فات بقي ده تنسيه لانك من النهاردة مراتي رسمي يعروسه
لاقيتها قربت مني وحضنتني جامد
امي: عارف ان ابوك ليلة دخلتنا اول ما جابهم اترمي جنبي ومسالش فيا اذا كنت متوجعه ولا تعبانه ولا اي حاجه بس انا **** عوضني بيك حنين وبتهتم بيا وبتحس بوجعي متحرمش منك يروح قلبي ويا حب عمري روحت بايسها وخليتها زي ما هي قاعدة في البانيوخرجت جيبتلها قميص نوم من اوضتها ودخلتلها بيه
امي: لا انا عايزة انام جنبك زي ماانا عريانه
وهي قامت وقفت بالعافيه وشيلتها وهي اتشعلقت في رقبتي وسندت براسها علي كتفي ودخلتها الاوضه وحطيتها علي السرير لاقيتها نامت علي بطنها وبوستها في خدها وسيبتها ودخلت اخد دش عشان حاسس بتعب جامد اوي وفعلا اخدت علبة السجاير ودخلت مليت البانيو وقعدت فيه وولعت سجارة وسرحت خالص
حتي محستش بنفسي خالص ولا حتي حسيت بسحر اللي دخلت عليا الحمام وعنيها كانت بتطق شرار
يتبع….
وبكده يكون الجزء الثامن خلص معلش لو كان في تاخير ومفيش مواعيد ثابته زي الاول بس ضغط شغل و**** هحاول اظبطها بعد كده انها تبقي كل يوم او يومين بالكتير اوي
الجزء التاسع
ودخلت عليا سحر الحمام من غير ما احس بيها وكان باين عليها انها متضايقه
سحر: هي ماما مالها
انا: سحر! ايدا انتي دخلتي امتي
سحر: بقالي شوية اي منه اخدة عقلك ولا اي
انا: يادي منه وسنين منه السوده شكلها ليله مش معدية
سحر: خلاص متزعلش عليها اوي كده
انا: طب بقولك اي انتي هتفضلي تكلميني من بعيد كده ولا اي متيجي هنا
وقربت سحر علي البانيو وقعدت علي طرفه كده وبقي وشها في وشي
روحت مادد ايدي علي وسطها وشديتها في البانيو بسرعه فوقعت والعبايه اللي كانت لابساها غرقت مايه
سحر: يبني انت مجنون استني اقلع بقي وقامت سحر وقفت في البانيو بين رجليا وقلعت العباية وبقت بالكلوت بس لانها مش لابسه سنتيانه بس لاحظت انها بتتشرمط وهي بتقلع ونزلت بايديها بتحسس علي طيزها وبعد كده راحت قالعه الكلوت وفنست قدامي عشان تجيب الكلوت وظهر كسها وخرم طيزها قدامي ونزلت قعدت بين رجلي ونا زبي واقف اصلا من شرمطتها وبحكم ان هي اقصر مني كانت رافعه نفسها لفوق وكان زبي محشور بين فلقة طيزها وكنت حاسس بسخونيتها
روحت بايسها في رقبتها وهمست في ودنها
انا: مش عيب يبقي معايا بطايه في ايدي واروح ابص لورك فرخه
لاقيتها ضحكت بشرمطه جامدة
سحر: طب متقول لنفسك
انا: مهو انتي يسحورة بردو دايما بتشكي فيا مع اني معملتش حاجه
سحر: طيب مهو انا بغير عليك ولا مليش حق اغير علي جوزي
انا: لا حقك يا حبيبتي بس المفروض تكوني واثقه فيا اكتر من كده
سحر: انا واثقة فيك بس انت عينك زايغه انا حافظاك
صح مقولتليش اي رايك في منونه
وزقت جسمها من تحت وبقت زانقه زبي وبضاني وبقو محشورين في فلقتها
انا: طب ولما حمادة يتكسر دلوقتي هتبقي مبسوطه
سحر: لا سلامته ده حبيبي ده
انا: كنتي داخله شايطه لي كده قوليلي
سحر: بصراحه كنت عايزة اموتك واجيب البت منه دي من شعرها واولع فيها
روحت مقرب ايدي من بزازها فاركها ووقرصتها في حلمتها اللي بقت واقفه زي المسمار
سحر: اههه ايدك تقيلة
ورجعت راسها لورا وبقت دافسه جسمها كله فيا ونا بقيت حاسس ان زبي خلاص هينفجر من خنقته
سحر: مش هتقولي دلال مالها
انا: عقبال عندك دخلتها كانت النهاردة
لاقيتها وسعت عني شوية وزبي خرج من فلقة طيزها حسيت ان الروح ردت فيا تاني واخدت نفسي تاني
سحر: دخلتها ازاي يعني
شديتها ليا وقربتها عليا
انا: اصل النهاردة فتحتها
ومسكت شفايف سحر وبقيت ببوسها
سحر: فتحتها! فتحت اي بالظبط اوعي يكون اللي في دماغي
روحت مقرب ايدي من خرم طيزها وبعبصتها لاقيتها اتنفضت
سحر: اهههه يخربيتك وهي تستحمل
وضربتني في صدري ضربه خفيفه بدلع كده
انا: وهو حد قالك اني غشيم ومش عارف بعمل اي ولا اي يسحورة
سحر: طب كفايا عشان انا هايجه لوحدي من صويت امك
انا: طب مش عايزة تعرفي هي كانت حاسه بأي؟
سحر: نفسي بس مش هقدر
انا: واي اللي مش هيقدرك
سحر: كسي مولع ولو مطفيتش ناره هولع فيك انت سيب طيزي في حالها
انا: ده انا عنيا وزبي ليكي ولكسك
وقومت نا وسحر خرجنا من الحمام وشيلتها وهي متشعلقه في رقبتي وماسكه شفايفي بوس ومص ودخلنا اوضتها وزنقتها في الحيطه زي ما انا شايلها ومسكت شفايفها تقطيع بوس وعض ومص وهي ساحت مني خالص وفضلنا انا وهي بنبوس في بعض ونا زانقها في الحيطه وهي متشعلقه فيا
سحر: انا تعبانه اوي كسي مولع اوي يا احمد طفي نار اختك امممم كس اختك بيحرقها اوي يا احمد
واخدتها زي ما ونيمتها علي ضهرها وفشخت رجليها اتنين ودخلت في حضنها ومسكت بزازها وبقيت برضع فيهم وببوس واعض في حلمتها
سحر: اهههه اممممم ارضع بزاز اختك ايوة عض حلمتي كمان
وفضلت انزل لحد ما وصلت لكسها ومسكت شفراته بسناني وشديتها لفوق ووسعت شفرات كسها ودخلت لساني عند البظرة وبقيت بلحسلها بظرتها وبلحس كسها وبشفطه كله في بوقي
سحر: احححح كسي مولع نار الحس كس اختك يا احمد الحس كس مراتك
الحي كس لبوتك وشرموتطك اختك كسها مولع يا احمد محدش هيعرف يطفي ناري غيرك يا حبيبي
وقومتها من تحت ومسكت زبي اللي بقي حديد واول ما مسكته نزلت علي ركبتها ودخلته بين بزازها وبقيت بنيكها في بزازها
سحر: نيك بزازي بص بزاز اختك شافطه زبك ازاي
وبقت تطلعه من بين بزازها وتتف عليه وتحطه تاني وبعد كده طلعته وبقت تمص فيه وتاكله وبقت تاخد بضاني تمصها وتحطها كلها في بوقها وتطلعها وبقت تدخل زبي لاخر زورها وتخنق نفسها بيه روحت مقومها وقعدت نا علي طرف السرير وهي جات ركبت علي زبي ودخلته في كسها علي طول وبقت في الاول تتنطط عليه بالراحه وتنيك كسها بزبي براحه خاالص
سحر: يخربيت زوبرك كبير اوي علي كسي ده جميل اوي خخخخخ
ونزاتت مسكت شفايفي بقي تاكاها وهي بتتنطط علي زوبري وبقت بتهبد نفسها جامد علي زوبري وبتاكل شفايفي وكاتمه اهاتها في البوسه اللي قربت تكتم نفسي بس كنت مستمتع فشخ
وقومتها من علي زبي ومن كتر العسل اللي كان مغرق زبي لاقيتها نزلت مسكت زبي لحس ومص ونضفته من عسلها كله
انا: قومي يلبوة نامي علي ضهرك
سحر: اححح انا لبوتك
وقامت نامت علي ضهرها وفشخت رجلها ورفعتها لفوق ومسكتها باديها الاتنين
انا: اه يشرموطه مبتصدقي انتي
سحر: مبتشرمطش غير معاك انت الوحيد اللي بتعرف تخليني شرموطه تحت ايدك
وقربت منها وبقيت بفرش كسها بزبي وادخل راسو بس واطلعها تاني
سحر: حرام عليك دخلو بقي معدتش قادرة ارحم كسي ونيكني
ونا عملت نفسي مش هنا وفضلت ادخل الراس بس واحرك زبي علي كسها من بره ولاقيتها بتترعش وبتشخر جامد
سحر: اههه نيكني بقي كسي ولع نيكني يولا
وروحت مدخل زبي براحه فيها
سحر: نيكني جامد عايزاك تقطع كسي مش عايزاك ترحمني عايزة كسي يتفشخ
كلامها هني اوي روحت حاشر زبي كله مره واحدة جواها لاقيتها سابت رجلها وراحت مصوته جامد وبقيت بنيك وبرزع في كسها بسرعه جنونيه
سحر: اه اه اه اه اممممم اححححح مش قادرة نيكني كمان انا متناكتك نيك مراتك واختك اووووف براحه عليا
انا: براحه اي يشرموطه انا هفشخ كسمك النهاردة
وبقيت بنيك فيها جامد لحد محسيت ان كسها بيقفل عل زبي وسخونيته زادت اوي روحت مطلع زبي من كسها ونطرت شلال عسل من كسها
وروحت عادلها وخليتها في وضع الدوجيوهي نزلت جسمها لتحت ورفت طيزها لفوق اوي روحت رايزع زبي كله مره واحدة فيها وبقيت بنيكها بسرعه زي الغشيم اللي اول مرة يشوف كس قدامو بس كنت مبسوط اوي ونا برزع في كس سحر وهي كمان كانت مستمتعه اوي بالوضع ده واني برزع فيها
سحر: اه اه اه كمل كمان نيكني اوي هجيب اه اه اه اههههه خخخ
ولاقيت سحر بتترعش جامد وبعدت عني ونامت علي بطنها وبقت تنطر شلالات عسل من كسها اول مره اشوفه وكانك فتحت حنفيه
وسحر عينها قلبت وبقت بتتنفض من علي السرير وبتترعش بطريقه اول مرة اشوفها فخوفت اكمل نيك فيها يحصلها حاجه فقربت منها
انا: سحر انتي كويسه
ملقتش منها اي رد روحت لاطشها بالقلم علي وشها وهي بردو ما بتنطقش خالص
فقلقت عليها اوي خوفت الا يجرالها حاجه
انا: يسحر فيكي اي طمنيني عليكي
وهي بقي بتتحرك زي الملبوسه وبتتشنج جامد بصراحه خوفت من منظرها فجيبت ازازة الماية من جنب السرير وكبيتها علي وشها
سحر: هييييييييي في اي
انا: **** يحرقك يشيخه قلبي وقع في رجلي انتي كويسه
لاقيت سحر قربت مني واترمت في حضني
سحر: انت عملت فيا اي انا اول مرة اترعش كده
بس انا كنت اتفصلت خالص
انا: يبنتي انتي كويسه طيب ولا فيكي اي
سحر: و**** انا كويسه مفيش حاجه بس حاسه اني طايرة من الفرح انت وصلتني لمرحله اني من كتر المتعه كنت هموت
انا: انتي عبيطه يسحر وسعي كده قومي استحمي
سحر: لا والنبي كمل دنت مرتحتش حتي
انا: سيبك مني المهم تكوني كويسه
سحر: طب وسع انا هريحك
وقامت سحر ومسكت زبي اللي كان نايم نص نومه وحطيته في بوقها وفضلت ترضع فيه بس من غير فايدة خالص وفضلت تعصر وتمص في زبي وتضفط فيه لما خلاص مبقتش قادر وجبتهم في بوقها وهي بلعته كله وقامت قعدت جنبي
سحر: انا اسفه يا حبيبي بس و**** مكانش بايدي …
وكانت لسه هتكمل كلامها بس انا قاطعتها
انا: يا حبيبتي كفايا المهم صحتك وسلامتك وانا كمان تمام يلا بينانقوم ناخد دش عشان عايز انام حاسس اني تعبت اوي
وقومنا انا وهي وهي كان باين عليها الزعل عشان مقدرتش تبسطني بس انا مكانش فارق معايا غير انها تكون كويسه ودخلنا خدنا دش سوا وبقينا بنبوس في بعض وولما حسيت نفسي ههيج وزبي هيقف تاني بعدت عشان عارف انها مش هتقدر وخلصنا وخرجنا وكنت خلاص هموت وانام
انا: انا هموت وانام مش قادر
سحر: طب هو ممكن اطلب منك طلب
انا: انتي تؤمري مش تطلبي يحبيبتي
سحر: **** يخليك ليا يرب هو ينفع تيجي تنام جنبي نفسي انام في حضنك
انا: بس كده عنيا خشي ع الاوضه ونا جاي وراكي
وسحر باستني ودخلت علي الاوضه ونا دخلت بصيت علي امي لاقيتها نايمه ولا كانها في الدنيا روحت بايسها في راسها لاقيتها فتحت عينيها
امي: مش كفيك اللي فيا رايح تكمل ع البت
انا: يحبيبتي نامي وارتاحي انتي بس وبكرة هزقيني براحتك
امي: لا اهزقك اي هو نا قادرة اتحرك انا حاسه اني مفشوخه نصين
انا: معلش يا حبيبتي حقك عليا
امي: حقك عليا اي يا عبيط انت ده انا مبسوطه انك انت اللي فتحتني
انا: بحبك اوي يا دودو
امي: انا اللي بعشقك بس يولا براحه ع البت دي كانت بتصوت جامد
انا: الصبح بقي لما اصحي هحكيلك يلا نامي نتي بس وارتاحي
وبوستها وسيبتها وخرجت من عندها ودخلت لسحر الاوضه لاقيتها نايمه ملط زي ما هي دخلت نمت جنبها واول ما نمت جنبها لاقيتها لفت وشها واتدفست في حضني جامد
سحر: اتاخرت لي يحبيبي
انا: كنت بطمن علي امك دي يعيني مفشخه عايزك لما تقومي الصبح تعمليلها اكل يخليها تصلب طولها
سحر: عنيا يا حبيبي انا هصحي الصبح هطلعلها فرخه وعملهالها
انا: **** يخليكي يروح قلبي
سحر: قولي بقي ناوي تعمل اي مع منه
انا:هي اي حكاية منه انتي تقوليلي منه وامك تقوليلي منه
سحر: ما انتو الاتنين موريبين بصراحه انت تقولها يا منونه وهي لما امك تسالها هتتجوزي امتي تبصلك وتلقح الكلام عليك
انا: طب بصي يسحر انا هجيلك سكه وضغري منه كلمتني من فترة في التليفون وقالتلي انها بتحبني بس انا رفضت وقولتلها اني مرتبط وبحب اللي مرتبط بيها
سحر: ينهار اسود انت كمان ارتبطت
انا: يبنت الهبله اومال انتي تبقي اي
لاقيت سحر ابتسمت جامد وقربت مني وباستني وفاجئة بعدت عني وكشرت
انا: في اي تاني
سحر: يعني بنت الوسخه دي بتحبك وعايزه تقربلك دنا لو شوفتها هولع فيها
انا: يحبيبتي ملهوش لزوم فكك منها ويلا نتخمد بقي عشان انا تعبان موووت وعايز اناااااام
لاقيت سحر دخلت في حضني ونا ضميتها عليا كنت حاسس ان بزازها هتنفجر
انا: انتي مرتاحه كده يسحر
سحر: هو انا مدايقاك
انا: ولا مدايقاني ولا حاجه بس حاسسهم هينفجرو
ومديت ايدي ومسكت بزها
سحر: اهه ايدك تقيلة لا سيبهم هما مرتاحين كده
انا: طيب اللي يريحك
ونمنا انا وهي في حضن بعض ومحستش بالوقت خالص مصحيتش غير وسحر داخله تصحيني
سحر: صباح الخير يحبيبي قوم بقي كفايا نوم بقينا العصر
انا: صباح النور سايباني نايم لحد دلوقتي لي يسحورة
سحر: كان شكلك تعبان اوي مرضيتش اصحيك بس امك حالفه متاكل غير لما تقوم وتاكل معاها
انا: طيب خلاص اسبقيني انتي وحضري الغدا عقبال ما اقوم
وسابتني وخرجت ونا خرجت من اوضتها علي الحمام علي طول لانه قريب منها وخرجت الصاله ملاقيتش حد دخلت المطبخ لاقيت سحر بتحضر الاكل سيبتها وقولت ادخل ابص علي امي ودخلتلها اوضتي
انا: صباح الفل يعروسه عامله اي دلوقتي
امي: صباح الخير والهنا يروح قلبي اي كل ده نوم
انا: مش عارف يدودو و**** عارفه بعد كل ده عايز انام تاني
امي: اتهد حيلك يحبيبي معلش
انا: معلش اي بس اسكتي يدودو **** يسترها معاك انا امبارح قلبي وقع في رجلي
امي: لي في اي حصل
انا: امبارح كنت مع سحر وفئة لاقيت عنيها قلبت وبتترعش جامد زي الملبوسه وكانت عماله تتنفض علي السرير زي اللي بتطلع في الروح
امي: يا بختها
انا: يا بخت مين بس بقولك دي كانت بتموت
امي: يا عبيط هي كده استكفت خالص من ال انت فاهم بقي
انا: ايدا يدودو انت مكسوف مني
راحت امي مبتسمه كده
امي: بس بقي اتكسف اي ده انا مش عارفه اتقلب ولا يمين ولا شمال بسببك من امبارح
انا: معلش يحبيبتي هو النهاردة ولا بكرة بالكتير وهتبقي زي الفل يروحي وهتقومي تجري في الشقه
كل ده وامي نايمه علي بطنها وعريانه ملط قومت جبتلها قميص نوم قطن وطويل عشان يغطيها ولبستهولها وهي كانت مبسوطه اوي وكانت بتتدلع عليا بمحن ونا بلبسهولها ووقفتها عشان انزلها القميص لتحت وكانت طيزها كلها عريانه ونا بنزلها القميص ودخلت علينا سحر وفي ايدها صينية الاكل
سحر: الظاهر اني جيت في وقت مش مناسب
انا: اوعي تفهمينا غلط ده انا بقلعها قصدي بلبسها القميص
وقعدنا ضحكنا كلنا وسحر حطت صينية الاكل علي المكتب بتاعي وخرجت جابت ترابيزة صغيرة وقعدنا كلنا ناكل وفضلنا نهزر ونضحك ونهون علي امي تعبها وخلصنا اكل وقومت امي عشان تغسل ايدها ولاقيتها ماشيه بتعرج ومش قادرة تمشي خالص وماشيه مفشخه كأن عندها تسلخات فضلنا نضحك عليها انا وسحر
امي: يولاد الجزمة بتتريقو عليا ونت يا بيه مش انت اللي عملت فيا كده افوقلك بس
وكملت مشي لحد الحمام واحنا ميتين ضحك عليها
وفاجئة تليفوني رن
انا: اهلا يا استاذ عصام ازيك
عصام: حبيبي يحمادة انت اي اخبارك
انا: كلو زي الفل
عصام: دايما يارب قولي بقي انت فاضي امتي كده
انا: افضالك يا استاذ عصام خير في اي
عصام: لا خير باذن **** اصل انا كلمت المحامي وقولتلو عايز العقود عشان هننقل الشركه هنا في مصر بس هو رفض يديهوملي وقالي ان الورثه لازم يكونو موجودين
انا: لا تحت امرك شوف حضرتك تحب نروح امتي ونروح
عصام: خلاص انا هعدي عليك كمان ساعه في البيت وهنروح سوا
انا: خلاص تمام انا في انتظارك
وقفلت نا وهو واتصلت بالمحامي
انا: سلام عليكم يا استاذ مدحت
المحامي: عليكم السلام يا ابو حميد طمني عليك
انا: بخير الحمد الحمد لله انا بس بتصل بيك عشان اقولك ان عصام كلمني وعايز نجيلك انا وهو عشان ناخد عقود الشركه
المحامي: طيب كويس انك قولتلي عقبال بقي ما انتو تيجو اجهزلكو الورق
انا: بالعكس يا متر انا عايزكك متجهزش اي ورق وتمطوحنا باي معاد اسبوع اسبوعين اي حاجه
المحامي: خلاص تمام اللي تشوفه
وقفلت معاه وخرجت برا لاقيت امي ممده علي الكنبة وسحر قاعدة علي الكرسي جنبها
انا: اي يحلوين
سحر:اتاخرت جوا كده لي يحبيبي
انا: كان معايا مكالمه كده
امي: وبتكلمين انشاء **** مصيبه لاتكون بتحب جديد
انا: ولا بحب ولا بتنيل يدودو و**** بس مشوار كده في السريع هروحه وهرجع علي طول
وسيبتهم ودخلت اخدت دش وغيرت هدومي وخرجت قعدت معاهم شوية لحد ما عصام اتصل بيا وقالي انه قرب عليا روحت نازله ولاقيته داخل عليا بالعربيه بتاعته بس الغريبه انهكان معاه واحدة في العربيه وكانت راكبه جنبه واول ما وقف قدامي هي نزلت وركبت في الكرسي اللي ورا
انا: استاذ عصام ازيك
ولفيت وشي عشان اشوف مين دي
عصام: دي مريم بنتي يا احمد (وصف مريم عندها ١٨ سنه جسمها رفيع بس اللي هو منحنيات ده بزاز كبيرة نسبيا ووسط صغير وطيز كبيرة شوية)
انا: اه **** يخليهالك يلا بينا بقي ولا اي
واتحركنا بالعربيه وكل شوية انا وهي عنينا تيجي في عنين بعض في المرايه ووصلنا وطلعنا عند المحامي بس مريم مطلعتش معانا وقعدت في العربيه
واول ما دخلنا المكتب دخلتنا السكيرتيره ليه علطول
ودخلنا قعدنا معاه
المحامي: اهلا وسهلا يا استاذ احمد ازي حضرتك يا استاذ عصام
انا: اهلا بيك يا متر
عصام: بخير يمتر بص انا مش عايز اضيع وقت كتير انا واستاذ احمد جاينلك النهاردة عشان عايزين عقود الشركه عشان ناوين هننقلها هنا لمصر
المحامي: وحضرتك اي رايك يا استاذ احمد
انا: مفيش كلمة بعدة كلمة استاذ عصام يا متر ده في مقام عمي
استاذنك تجيبلنا الورق بس
المحامي: طيب كلام جميل عقبال ما استاذ عصام يجهز اوراق النقل اكون انا جهزت العقود
عصام: اعتبر ورق النقل جاهز انت قدامك قد اي وتجهز الورق
المحامي: يعني حوالي اسبوع ونص اسبوعين بالكتير اوي
عصام: لي كل المده دي ده كتير اوي
انا: خلاص يا استاذ عصام اسبوعين ولا اسبوع ونص مش هتفرق لما استاذ مدحت يقول الورق جاهز هنيجي ناخده منه
عصام: بس انا لازم ارجع الكويت تاني عشن اظبط حاجات هناك
المحامي: خلاص انا لما اجهز الورق لو حضرتك موجود تيجي انت واستاذ احمد لو مش موجود هكلم استاذ احمد واديله الورق
انا: خلاص يعني يجماعه محلولة يعني
وعصام بان علي وشه التوتر بس كان بيحاول يداريه
ونزلنا من عند المحامي وركبنا العربيه
عصام: انت اي رايك في كلام المحامي ده
انا: هو مغلطش بصراحه انت ف حاجه دايقتك ولا اي
عصام: بصراحه انا مش مرتاحلو احنا بعد ما نجيب العقود نجيب محامي كويس ونريح دماغنا
انا: سيبها لله وربنا هيحلها
وهما وصلوني لحد البيت ومشيو هما ونا طلعت البيت
بس ونا طالع السلم
يتبع…..
وبكده يكون الجزء التاسع انتهي اتمني يعجبكو واسف علي التاخير
شكرا
الجزء العاشر والأخير
بس ونا طالع علي السلام سمعت صوت حد بيعيط فطلعت واحدة واحدة وكل شوية الصوت بيقرب لحد ما وصلت للدور بتاع ابو منه
والصدمه لما لما لاقيت منه مضروبه ووشها وارم وقاعدة علي السلم بره
انا: اي دا في اي يمنه اي اللي عمل فيكي كده واي اللي مقعدك كده
منه: مفيش يا احمد اطلع انت ملكش دعوة بيا
انا: مليش دعوة بيكي ازاي احنا مش اخوات ولا اي متنطقي اي اللي حصل
منه: انا خايفه احكيلك بابا يعرف ويضربني تاني
انا: لا احكي متخافيش
ومكنتش متخيل اللي منه هتحكيه ولا اللي هسمعو منها نهائيا (مش هقولو دلوقتي)
واخدتها وطلعت بيها علي فوق ورنيت الجرس الاول بعد كده فتحت
انا: يسحر يماما انا معايا ضيف هه
امي: تعاله ياحمد تنور انت وضيوفك
وخدت منه ودخلت علي جوا
امي وسحر اول ما شافو منه متعلقه في دراعي كان هاين عليهم يقومو يولعو فيها بس ركزو شوية في وشها اللي وارم فسكتو متكلموش
انا: ماما منه هتقد معانا يومين كده ولو ابوها سال عليها احنا منعرفش عنها حاجه
سحر: ازاي يا احمد يعني
انا: سحر بعد اذنك انا قولت كلمه هتنفع معاكي تمام مش هتنفع هاخدها وانزل من هنا ونا هعرف اتصرف واقعدها في مكان
سحر: لا خلاص خلاص اللي تشوفه
كل ده وامي ساكته وباصالي ورافعه حاجب ومنزله التاني
انا: سحر خدي منه تنام في اوضتي ونا هنام جنب ماما او علي الكنبه هنا
منه: انا لغبطتلكو الدنيا خالص لا ملهوش لزوم انا هنزل
انا: تنزلي اي يعبيطه انتي اقعدي مش ناقصه هبل ماما تعالي بعد ازنك عشان عايزك
قامت امي من ع الكنبه بالعافيه وبتحاول تداري انها مش قادرة تمشي انا وسحر بصينا لبعض وضحكنا في سرنا واخدت امي ودخلت بيها الاوضه
امي: بص بقي انا مرضيتش اصغرك واحترمت كلمتك واحنا برا بس لو مفهمتنيش دلوقتي انا هطلع عين امك وهكرشك انت وهي عشان انا شاكه فيكو انتو الاتنين اصلا
انا: يستي اومال انا جايبك هنا لي هحكيلك
فلااااااش باااااااااااك
منه: انا خايفه احكيلك بابا يعرف ويضربني
انا: لا احكي متخافيش
منه: الحكاية ابتدت ونا لسه عيلة صغيرة كان عندي حوالي 10 سنين وسمعت امي وابويا بيتخانقو ان ابويا اتجوز علي امي ست كبيرة في السن وهو قعد يحلفلها انه مش متجوزها وهي عشان بتحبه صدقته مع انها كانت متاكدة انه بيكدب بس بسبب حبها ليه كدبت نفسها وصدقته بعدها بشهر تقريبا لاقينا ابويا داخل علينا ومعاه حاجات كتير اوي لعب وعرايس ليا وجايب لنفسه ولامي هدوم كتير انا وامي فرحنا اوي بالحاجات اللي هو كان جايبها بس امي مكانتش متطمناله لانها كانت طالبه منه حاجات وهو قالها انه معهوش فلوس وبعد كده جاب الحاجات دي كلها بس دارت قلقها وخوفها وكتمت في نفسها عشان متنكدش علينا وعدي فترة ولاقينا ابويا بقي يبات برا البيت بحجه انه جاله سفرية شغل برا البلد او اي حاجه
وانا وامي كنا اوقات كتير بنقعد في البيت باليومين والتلاته لوحدنا واوقات مكانش بيبقي في اكل عشان الباشا مش فاضيلنا
لحد ما في يوم دخل علينا البيت وجه اخدني انا وامي وجابنا هنا وورنا المحل والشقه دول وقالنا انهم بقو بتوعنا وانه مش هيسافر تاني وروحنا البيت بس امي مكانتش فرحانه خالص وكان الزعل باين علي وشها حتي لو بتبتسم واول ما دخلنا البيت امي خدت ابويا في الاوضه
امها: مش هتقولي بقي جبت الفلوس دي منين
ابو منه: رزق وجالنا هتتبطري علي النعمة ولا اي
امها: لا مش هتبطر علي النعمة بس من حقي اعرف اذا كنت باكل حلال ولا لا
وابو منه اتعصب علي امها وقام ضربها علقة موت
وكل ده وانا سامعة من بره صوت عياط وصويت امي من ضرب ابويا فيها
وجريت استخبيت في اوضتي وبعد كده سمعت صوت باب الشقه بيتهبد فدخلت الاوضه بصيت علي امي في اوضتهم لاقيتها مرميه جنب السرير ومتعورة في ايديها ومنهارة في عياطها واول ما شافتني حضنتني وقعدت تبوس فيا بعد كده قامت لبست ولمت هدومنا ولسه هنمشي من البيت كان ابويا رجع من برا وشافنا راح شاددني؟ من امي ومسك امي من شعرها ورماها برا باب الشقه ومسك شنطة هدومها رمهالها علي السلم ومكانش فارق معاه لا عياطي ولا عياطها وبعديها نقلنا هنا وكنا كل فترة ياخدني يعرفني علي واحدة ويقولي دي مامتك الجديدة وبعد كده اعرف انه اخد فلوسها وسابها وكان جه الدور علي مامتك بعد موت باباك بس انت بعد ما كشمتله حسيت انك فعلا اول حد اشوفه يقف قدامه وكنت فرحانه اوي اني لاقيت حد مش خايف منه وحبيتك اوي و**** بس بعد كده هو اجبرني اني اتقربلك عشان اللي هو معرفش يعملو مع مامتك انا اعملو معاك
(ونا كل ده قاعد متنح للي منه بتقولهولي بس مبنطقش بكلمه)
بس انا اخدتها فرصه عشان اعرفك اني بحبك بجد مش عشان مصلحه ولا عشان انفذ اللي ابويا عايزو و****
انا: طب كملي يمنه كملي
منه: حاضر وبعد كده هو اللي خلاني اكلمك واحنا نازلين علي السلم وبعد كده اجبرني اني اطلعلك علي السلم في اليوم اللي خدتني فيه هنا وهو اللي كان ملبسني اللبس الغريب ده عشان اعجبك بس و**** غصب عني انا مقدرش اقف قدامه والنهاردة كان عايزني اطلع اقعد مع مامتك لحد ما انت تيجي وتلاقيني فوق ولما رفضت ارخص نفسي اكتر من كده ضربني وقالي لو معملتيش اللي نا عايزه اعتبري نفسك ملكيش قعاد في البيت هنا تاني فطلعت استخبيت علي السلم هنا عشان مش عارفه اعمل اي
انا كل ده قاعد بسمعها ومش مستوعب ازاي حد ممكن يعمل كده عشان الفلوس بس محستش بنفسي غير ونا بقرب منها وضميتها ليا وبوست دماغها ومعرفش هل ده تعاطف معاها ولا انا بدئت احس بحاجه نحيتها ولا اي اللي بيحصل بالظبط
انا: طب تعالي نطلع فوق يا منه كفايا قعدة علي السلالم ومتقلقيش هتتحل
عودة من الفلااااش باااااك
انا: وبس كده يستي هو ده كل اللي حصل
امي: يا حبيبتي يا بنتي كل ده حصلها
انا: ده كل اللي هي حكيتهولي و**** يماما
امي: طب ناوي تعمل اي
انا: مش عارف بس اكيد مش هسيبها
امي: اللي انت شايفو يحبيبي ونا هفهم سحر عشان مترخمش عليها بس البت دي باين عليا بتحبك بجد يا احمد
انا: انتي اللي بتقولي الكلام ده يا ماما
امي: متنساش اني في الاول امك وست زي زيها مفيش ست تحكي الكلام ده لحد الا اذا كانت بتحبه بجد
انا: مش عارف بصرحه يماما
وخرجنا انا وامي قعدنا معاهم برا
سحر: اي الاجتماع خلص الحمد لله
امي: بس يبت نتي قوليلي يمنه اتغديتي
منه اتكسفت ونزلت وشها في الارض
امي: انتي مكسوفه مني يبت يهبلة انتي انا زي مامتك
سحر قاعدة ومش فاهمة التغير المفاجئ اللي حصل لامي
منه: بصراحه لا
امي: قومي يسحر حضري لاختك تاكل
وفعلا قامت سحر منغير رد خالص وحضرت لمنه واكلت وهي مكسوفه خالص ونا قومت غيرت هدومي ولبست بنطلون وتيشرت وخرجت قعدت معاهم وقضينا اليوم هزار وضحك وفكينا منه شوية انا وامي وسحر قاعدة شايطه وهي شايفاني بهزر وبتكلم معاها وامي كمان اخدت بالها من زعل سحر
امي: سحر متيجي تدخليني اوضتي عشان عايزة اريح شوية
انا فهمت ان امي اخدت بالها وهتاخد سحر تفهمها
ودخلت سحر وامي الاوضه وقعدت امي فهمتها
انا ومنه برا بقي قعدنا اتكلمنا شوية
منه: انا مش عارفه اردلك جمايلك دي ازاي
انا: جمايل اي يهبله انتي مفيش بينا الكلام ده
منه: بجد و**** انا مش عارفه اعمل معاك اي انت الوحيد اللي حسستني اني لسه عايشه **** يخليك ليا يا احمد وانا بكرة هنزل ادور علي ماما وهروح اعيش معاها
انا: تنزلي اي بس مفيش نزول من البيت قوليلي بس اسم مامتك اي بالكامل ونا هتصرف
منه: سمية حسن عبدالرؤف
انا: خلاص ماشي انا هعرفلك فين مكانها وهاخدك بنفسي لحد عندها
منه: بجد يا يحبيبي قصدي يا بجد يا احمد شكرا اوي
انا: لا من غير شكر ولا حاجه
وخرجتلنا سحر وقعدت معانا وكان باين عليها انها اتغيرت خالص يعني مش هي سحر اللي اول ما منه جات
وقعدنا كلنا وفضلنا نهزر ونضحك ونتكلم لحد ما رن التليفون الارض وقامت سحر ردت
وبعد كده نهدت عليا
سحر: احماااد تعاله كلم في حد عايزك
وقومت رديت ومنه جات في ضهري علي طول
انا: الو مين معايا
الشخص: ازيك يا احمد انا ابو منه
انا: اه اهلا يا ابو منه خير في حاجه
ابو منه: لا خير انشاء **** بس هي منه مجاتلكوش النهاردة
انا: منه! وهي منه اي اللي هيجيبها عندنا
ابومنه: اصلها نزلت من بدري ولحد دلوقتي مجاتش وسايبه تليفونها في البيت
انا: متقلقش يا ابو منه تلاقيها نسيته ولا حاجه وشوية وهتيجي
ابو منه: يارب يا ابني
انا: طب انت مش محتاج حاجه انزلك نبص عليها ولا حاجه
ابو منه: لا **** يخليك يا ابني
وقفلت معاه ولاقيت منه اتفتحت في العياط وسحر اخدتها في حضنها وبقت تطبطب عليها وتهديها وخرجنا قعدنا في الصاله كلنا ومنه مابطلتش عياط وانا وسحر بنهديها
وهديت شوية وغمزت لسحر
انا: بقولك اي يا سحورة متجيبيلنا الكوتشينه وتعالي نلعب الشايب حبه
سحر: طب و**** فكرة جامدة اي رايك يامنه
منه ابتسمت ابتسامه خفيفه وقامت سحر جابت الكوتشينه وقعدنا احنا التلاته علي السفره وفضلنا نلعب ونهزر ونضحك لحد ما منه فكت خالص وبقت تهزر معانا ولاقيت ان سحر بقت بتتعامل معاها عادي مش بتتعاطف معاها بتعاملها كانها اختها او صاحبتها من زمان وفضلنا علي كده لحد ما الساعه بقت 10 بليل
سحر: بقولك اي يا احمد متشغلنا فيلم علي الشاشه وتعاله نقعد نتفرج عليه
انا طب حلو ده يلا بينا وقومنا ونا شغلت فيلم me before you وده فيلم رومانسي وقعدنا علي الكنبه انا ومنه ودخلت سحر تعملنا فشار وجات سحر قعدت جنبنا وقعدنا نتفرج ع الفيلم وجات لقطه في الفيلم البطل فشخ شفايف البطله بوس لاقيت منه مركزة اوي مع الفيلم بصيت لسحر لاقيتها بصيتلي وعضت علي شفايفها
روحت ضاحكلها لحد ما لقيت راس منه بتسند علي كتفي مرضيتش اتحرك ولا اضايقها ولاقيتها بعد شوية عنيها راحت في النوم فقومتها انا وسحر ودخلناها تنام في اوضتي وخرجنا انا وسحر نكمل الفيلم
سحر: مش قادرة اقولك انت كبرت في نظري ازاي بعد اللي انت عملته النهاردة
انا: انا معملتش غير اللي المفروض يتعمل يسحورة صحيح فكرتيني
ومسكت تليفوني واتصلت بالمحامي
انا: معلش يمتر لو اتصلت في وقت متاخر
المحامي: لا براحتك يا حمادة اتصل في اي وقت
انا: **** يخليك يا عمي اسمحلي اقولك عمي بقي
المحامي: انت تقول اللي انت عايزو يا ابن اخويا
انا: في واحدة عايز اعرف عنها كل حاجه ومعرفش عنها غير اسمها
المحامي: صعبه بس مش مستحيلة انت تأمر يبن الغالي
انا: هو ده العشم بردو يا متر اسمها سمية حسن عبدالرؤف
المحامي: اديني بس شوية وقت ونا هحاول اعرفلك كل حاجه عنها واول ما اوصل لحاجه هبلغك علي طول
وقفلت انا وهو وسيبت التليفون
انا: سحورة متجيبلي سجايري من الاوضه عشان مينفعش اخش ع البت دي وهي نايمه
سحر: لا حتي وهي صاحية بردو يروح امك
وقامت عشان تجيبلي السجاير وضربتها علي طيزها لاقيتها بصيتلي وعضت علي شفايفها
وجابت السجاير وجاتلي قعدت معايا ونا طلعت سجارة عشان اشربها واول ما ولعتها لاقيتها اخدتها من بوقي وبقت تشربها هي انا استغربت من اللي هي بتعمله بس مدققتش معاها وخدت سجارة تانيه ولعتها وشربتها واحنا بنتفرج ع الفيلم وطول ما احنا قاعدين عمال اقفش فيها وهي بتحسس علي زبي لحد ما الفيلم خلص
سحر: انا تعبانه اوي متيجي تنام جنبي النهاردة
انا: منا كنت نايم جنبك امبارح وبعدين البت هنا مش هينفع
سحر: يادي النكد طب والحل
انا: بلاش النهاردة وهعوضك و****
ودخلت سحر اوضتها ونا دخلت نمت جنب امي بس من كتر ما سحر لعبت في زبي مكانش راضي ينام ومش عارف اعمل اي فرفعت العبايه اللي امي لابساها وهي نايمه علي جنبها وتفيت علي زبي وحشرته في خرم طيزها بالراحه لاقيتها اتنفضت من مكانها وصحيت
امي: اههه يخربيتك مش قادرة
انا: مش هنيكك يا دودو انا هسيبه جواكي بنتك لعبتلي فيه ومش راضي ينام هسيبه فيكي لحد ما ينام بس
امي كانت تعبانه ومش مستحمله بس جات علي نفسها علشاني
امي: بس براحه عليا والنبي انا مش قادرة وقومت من جنبها وقفلت باب الوضه بالمفتاح ورجعت جنبها وهي رفعت رجلها لفوق شويه ودخلت زبي كله جوه طيزها وهي مسكت المخدة حطيتها في بوقها عشان تكتم وجعها فيها بعد كده حضنتها من ضهرها وهي كانت زانقه علي زبي بخرمها اوي وطيزها كانت سخنة اوي وحضنتها جامد وبقي زبي كله جواها وبعد شوية لاقيتها بتتحرك براحه وبتأن
انا: لو اتحركتي ههيج اكتر ما انا وهقوم انيكك اثبتي
امي: اصله بياكلني اوي
انا: هو اي اللي بياكلك
امي: خرم طيزي بيحرقني اوي يا حبيبي حاسه ان في نار قايدة فيه
ساعتها بعد ما زبي كان هدي شوية شد تاني جواها وهي حست بيه بيكبر جواها
امي: هو بيكبر لي كده هو انت هيجت من كلامي ولا اي
انا: انتي كلك مهيجاني يدودو نفسي انيك كل حته في جسمك واكل كل حته فيكي
ومن غير ما احس بنفسي بقيت بتحرك وبدخل زبي واخرجه في طيزها وهي صوت نفسها بقي عالي
امي: يعني انا بهيجك امك شرموطتك مهيجاك
انا: امي دي متناكه كبيرة بس متناكه لزبي انا بس
امي: ايوة اممم انت دكري وفحلي وابني اللي بيشرمطني
وبقيت بتحرك جامد من تحت وبنيك فيها وهي بدأت تأوه
انا: وطي صوتك هتفضحينا يماما
امي: امك هايجه اوي يحبيبي ريح ماما حبيبتك ونا هكتم صوتي بس هدي ناري
وامي قلبت نفسها ونامت علي بطنها وكتمت وشها في المخدة ونا ركبت فوق طيزها ودخلت زبي في طيزها وبقيت بنيك فيها براحه وهي بقت تمسك المخدة بايديها وتكتم وشها اكتر ونا شغال رزع وهبد فيها لحد ما لقيتها بتترعش جامد تحتي روحت مطلع زبي لاقيتها رفعت وشها اللي كان احمر زي الطماطمايه ومش قادرة تاخد نفسها قلبتها علي ضهرها وحطيت ايدي علي بوقها ودخلت زبي في كسها وبقيت بنيك وبرزع فيها وشيلت ايدي ونزلت علي بوقها بشفايفي وبقيت باكل شفايفيها
وهي بقت تأن بصوت عالي اوي بس مكتوم في شفايفي وبقيت برزع في كسها وهي مره واحدة فكت من شفايفي فضلت شوية بنهج
امي: اممممم مش قادرة هجيب خلاص وكلبشت علي وسطي برجليها الاتنين وبقيت انا بنيك اسرع وهي كاتمه صوتها ومره واحدة زقتني ونا طلعت زبي وبقت تدعك في كسها لحد ما لقيتها جابت عسلها نافورة وبتنهج ونا حسيت اني عايز اجيب روحت طالع علي بطنها وحطيت زبي بين بزازها وهي ضميتهم عليه وبقيت بنيك في بزازها ومكملتش 5 دقايق ونطرت علي وشها وبين بزازها واترميت جنبها علي السرير
وعيني راحت في النوم بس حسيت بامي وهي بتقوم وبعد عشر دقايق جت جنبي تاني
وصحيت لوحدي كانت الساعه 5 الفجر مش عارف اي اللي صحاني
اصلا بس قومت اخدت دش وعملت كوبايه قهوة وولعت سجارة وطلعت قعدت في البلكونه ف ايدي كوبايه القهوة والايد التانيه السجارة ومشغل اغاني علي التليفون وقاعد رايق اوي بس جات في دماغي فكرة هنفذها مع عصام بس مش عارف هعملها ازاي
بس مش عاؤف لي سرحت وجات في دماغي تخيلات اني انا ومنه بنتجوز وشكل مشاعري نحيتها اتحركت لحد ما فصل تفكير حد حط ايده علي كتفي فبصيت ورايا لاقيتها منه وكانت لسه صاحية
منه: يا روقانك يا عم
واخدت من ايدي كوبايه القهوة وقعدة علي الكرسي جنبي وبقت بتشرب ونا وهي عنينا منزلتش من عين بعض وبنتبادل ابتسامات ونظرات
انا: طب هتفضلي بصالي كتير كده
منه: ياريت افضل بصالك كده العمر كلو
انا: اشمعنا يعني
منه: عشان انت مش عارف انا بحبك قد اي مستعدة اعملك اي حاجه عشان بس تفضل جنبي
انا: للدرجه دي
منه: واكتر كمان انا نفسي تاخدني ونمشي لمكان بعيد اوي ميبقاش في حد غيري انا وانت
انا: طب لي كل ده
منه: مش عارفه لي بس كل اللي عارفاه اني بحبك ومحدش هيقدر يحميني من ابويا غيرك
انا: طب ناوية علي اي النهاردة
منه: انت زهقت مني ولا اي عايزني امشي
انا: يبنتي هو نا جيت جنبك انا بسألك عشان لو كده انا رايح كام مشوار النهاردة لو كده اخدك معايا
منه: هو هينفع انزل ده ممكن يكون في المحل ويشوفني
انا: عندك حق خلاص خليكي هنا ونا هخلص مشاويري وهجيلك
منه: اشطا اتفقنا
ومحسناش بالوقت خالص والساعة بقت 8 وفاجئة موبايلي رن
انا: الو صباح الفل عملتلي اي في اللي طلبته منك
الشخص: اعتبره منتهي وبكرة بالكتير هتكون القصه دي خلصانه
انا: خلاص تمام
الشخص: متديش ثقتك لاي حد يا ابن السفير
انا: تقصد اي بالظبط
الشخص: يعني خلي بالك علي نفسك
وقفلت معاه وكلام الشخص ده عمال يلف في دماغي طب يتري قصدو مين بالكلام واساله كتير كانت بتلف وتدور في دماغي
وقاطعت تفكيري منه
منه: اي يا ابني روحت فين
انا: ولا اتحركت من مكاني معاكي اهو
منه: هي المكالمه دي جالك منها خبر وحش ولا اي
انا: لا وحش اي **** ما يجيب وحش
وسكتت منه ونا ولعت سجارة ورنيت علي عصام
انا: صباح الخير يا استاذ عصام
عصام: صباح النور يا ابن الغالي اي اللي مصحيك بدري كده
انا: لا عادي و**** تعودف
عصام: شكلي كده لاقيت اللي هيريحني لما ننقل الشركه هنا
انا: منا بكلمك بخصوص الموضوع ده انا بفكر كده ابيعلك نصيبنا في الشركه انت عيشت عمرك كلو تبني فيها ونا مكنتش اعرف عنها حاجه دلوقتي من حقك انت اللي تكمل بناها
عصام: بس اي القرار المفاجئ ده ممكن اعرف السبب
انا: و**** زي ما تقول كده انا مليش في شغل الشركات فكده احسن
اول ما المحامي بجهز الورق تكون حضرتك مجهز الفلوس
عصام: وانت قدرت نصيبك في الشركه بكام
انا: و**** لو حسبناها بنسبه وتناسب هيبقي رقم كبير لاكن لو مشيناها انك في مقام ابويا يبقي متقلقش مش هجزرك
عصام: تمام اللي تشوفه نقعد مع المحامب ونخلص كل حاجه
وقفلت معاه
عند عصام في البيت
مريم: خير يبابا مالك مبسوط كده لي
عصام: خلاص يمريم حلم عمري بيتحقق والشركه هتبقي بتاعتي لوحدي
مريم: اي ده بجد طب ازي ده هيحصل
عصام: احمد دلوقتي اتصل بيا وبلغني انه هيبيع نصيبه في الشركه
مريم: طب هتدفعله كام
عصام: بس مين اللي قال اني هدفعاه اصلا
مريم: اومال هناخدها ازاي
عصام: هقولك مدحت المحامي بيبلغني باي حركه احمد بيعملها فانا هشتري مدحت وهطمعه اكتر وفي المقابل لو قولتله اي حاجه هيعملها
مريم: طيب انت واثق فيه ولا اي
عصام: الايام هتثبتلنا
نرجع تاني للبيت عندي
بعد ما قفلت مع عصام لاقيت منه قاعدة بصالي اوي
انا: بصالي كده لي
منه: ها لا مفيش
انا: طيب
وقعدنا شوية وبعد كده هي دخلت تنام ونا دخلت معاها عشان اخد هدوم ولبست ونزلت روحت لصاحب الشغل اللي نا شغال معاه وفهمته اني هوقف شغل فترة وهو صفالي واداني بقيت حسابي وبعد كده جالي تليفون من شخص
الشخص: انا هتحرك دلوقتي
انا: طيب تمام ابقي طمني
وقفلت مع الشخص ده وروحت قعدت في كافية وبعد ساعه بالظبط حد خبط علي كتفي من ضهري
واول ما دورت وشي لاقيت راجل وست زي القمر
الشخص: اتاخرت عليك
انا: في معادك بالظبط اقعد
وقعد قدامي وطلع تليفون واداهولي
الشخص: ادي اللي كنت هتحبس بسببو
انا: هو ده تليفونه
الشخص: عيب عليك افتح وشوف
مسكت التليفون وشيلت الشريحه منه وحطيتها في جيبي وشغلته
انا: تمام بس عايز اسالك سوال بقي انت جيبته ازاي
فلاااااااش بااااااك( حصل في الجزء التاسع)
انا: سلام عليكم يا استاذ مدحت
المحامي: عليكم السلام يا ابو حميد طمني عليك
انا: بخير الحمد الحمد لله انا بس بتصل بيك عشان اقولك ان عصام كلمني وعايز نجيلك انا وهو عشان ناخد عقود الشركه
المحامي: طيب كويس انك قولتلي عقبال بقي ما انتو تيجو اجهزلكو الورق
انا: بالعكس يا متر انا عايزكك متجهزش اي ورق وتمطوحنا باي معاد اسبوع اسبوعين اي كل اللي
المحامي: خلاص تمام اللي تشوفه
انا: بقولك اي يا متر هو انا لو عوزت حاجه تعملهالي
المحامي: حاجه زي اي بالظبط
انا: هفمهمك يعني تعرف توصلني بحد يكون نشال محترف
المحامي: عندي واحد كان عايزني احضر معاه جلسه بس عيل ابن حرام انت عايزو في اي
انا: هيقضيلي مصلحه كده
المحامي: خلاص هكلمه واديله رقمك وهخليه يكلمك بس هستناك تحكيلي ماشي
انا: ماشي يمتر نخلص بس وهفهمك كل حاجه
وقفلت معاه وبعدها بنص ساعه رن رقم غريب
الشخص: سلامو عليكو استاذ احمد معايا
انا: عليكو السلام مين
الشخص: انا عادل استاذ مدحت قالي انك محتاجني
انا: اه اهلا يا عادل بص هخش في الموضوع علطول في واحد انا عايز تليفونه عشان عليه حاجات تخضني
عادل: سهلة يباشا اديني عنوانه وصورته ويومين بالكتير يكون عندك
انا: هبعتهالك في رساله
عادل: بس انا هاخد في الشغله دي باكوين
انا: اعتبرهم في جيبك بس الحاجه تكون عندي
عادل:يبقي خلاص اتفقنا
وقفلت معاه
عودة من الفلااااش بااااك
انا: تمام بس عايز اسالك سوال انت جيبته ازاي
عادل: دي اسرار شغل بس هقولك و**** ده كان راجل بصباص اخدت معايا ايمان وقعدتها في الكافيه اللي هو كان قاعد فيه وهو اندمج معاها اوي وهي بدورها غمزتله وجابت رجله وقامت هي خرجت من الكافيه وهو خرج وراها واول ما طلع انا خبطت فيه وشديت التليفون من جيبه وهو محسش
انا: لا **** ينور يا عادل شكلي هحتاجك في شغل كتير
عادل: وانا تحت امرك في اي وقت يباشا
وطلعت من جيبي ٢٠٠٠ جنيه اللي نا كنت متفق معاه عليهم واديتهمله وطلعت ١٠٠٠ جنيه كمان واديتها لايمان
عادل: بس كده كتير و**** يباشا
انا: ولا كتير ولا حاجه تشربو اي اي
وعادل قهوة وايمان طلبت عصير
ونا فتحت التليفون ونقلت كل حاجه فيه علي تليفوني وحطيت الشريحه تاني في التليفون واخدت رقم مريم بنته كتبته في ورقه وقفلته
انا: خد يا عادل
عادل: ايدا يا باشا
انا: هتاخد التليفون واول ما اتصل بيك واقولك نفذ تتصل علي الرقم ده من رقم غير رقمك وتقولها انك لاقيت التليفون ده وانك فتحته ولاقيت عليه حاجات تودي الباشا في ٦٠ داهيه واطلب منهم مبلغ محترم عشان تديهم التليفون وسيب الباقي عليا واهم حاجه متشغلش التليفون غير ساعة المكالمه بس غير كده هيعملولك تتبع ويجيبوك
عادل: طب ونا اي استفادتي من القصه دي
انا: استفادتك انك هتشتغل معايا وساعتها هتنسي شغل السرقه والنشل ده وهتشوف عز عمرك مشوفته ولا حلمت بيه قولت اي
عادل: انا قولت امين ومن النهاردة انا معاك
انا: يبقي اتفقنا
وخلصنا مشاريبنا وهما مشيو ونا روحت ع البيت كانت امي وسحر صحيو بس منه كانت لسه نايمة وسحر جريت عليا باستني
ساغير حمد**** علي سلامتك يحبيبي
انا: **** يسلمك يروح قلبي
سحر: اي اللي نزلك بدري كده
انا: كنت بخلص شوية شغل كده هي البت منه صاحية
سحر بصيتلي بزعل كده
سحر:داخل تسال عليها هي
انا: يبنتي انتي غبية مهي متنيلة نايمة في اوضتي ونا عايز اغير هدومي
سحر: اذا كان كده ماشي هدخل اجيبلك الهدوم بس تيجي تغير في اوضتي
انا: ومالو اغير في اوضتك اي اللي يمنع
سحر: طب خش استناني لحد ما اجيبلك هدومك
ودخلت اوضه سحر وقعدت استناها هناك وقلعت الهدوم اللي نا لابسها وفضلت بالبوكسر بس وهي جابتلي شورت وتيشرت من غير بوكسر
انا: حلو فين البوكسر
سحر(بمياصه): يووووه نسيته يدكري
حسيت ان الكلمة نزلت عليا زي السهم
انا: نعم؟
سحر قربت عليه وقعدت علي رجلي
سحر: بقوولك نسيته يدكري
وبتتكلم بالراحه وبصوت ناعم اوي هيجني فشخ
انا: سحر مش هينفع عشان البت الغريبه اللي برا دي
وانا اصلا كنت دفست وشي بين بزاها وايدي من تحت بتقفش في فردتين طيزها
سحر: امم عندك حق مش هينفع
وعملت نفسها بتقوم بس هي حركت نفسها يمين وشمال لاقيت كسها مبلول اوي لدرجة انه بللي البوكسر
انا: صدقيني مش هينفع نيك النهاردة انتي صوتك عالي هنتفضح
حسيتها زعلت ووشها قلب وبقت بتبعد عني بجد بس نا ماسكها كويس
سحر: سيبني انا غلطانه ابعد عني وملكش عوة بيا بقي
وقبل ما تكمل كلامها روح عاضض حلمتها الةاقفه من فوق القميص لاقيت اترعشت رعشه خفيفه كده
انا: ده انتي تعبانه بجد
سحر: اممم اهه ملكش دعوة مش انت خايف خلاص بقي
هنا اتاكدت انها بتستفزني عشان اقوم انيكها
انا: قولتلك مش هينفع بس في حل
وقومتها من علي رجلي ونيمتها علي ضهرها هي فكرتني هنيكها ووشها ابتسم
روحت ماسك المخدة وحطيتها فوق وشها
انا: مش عايز اسمع صوتك
ونزلت لتحت رفعت العباية اللي كانت لابساها وظهر قدامي كسها وهو مقفول بسب افرازاتها فشخت رجلها علي الاخر ونزلت الحسه وفضلت اللحس في كسها واكل فيه وهي كاتمه صوتها في المخدة وعماله تتلوي زي الافعي وبعد شوية لحس لاقيتها شدت جسمها جامد وجابت عسلها كله في بوقي ووشي وشالت المخدة من علي وشها وي بتنهج جامد
سحر: امممم هو نت بتعمل فيا اي يخربيتك انا عمري مكنت بجيب عسلي اوووف
ووشها احمر وبتاخد نفسها بالعافيه روحت طالع لفوق وماسك شفايفها فضلت اكل فيها وهي مسكت زبي باديها وطلعته من البوكسر وبتدعكهولي جامد وتمسك الراس تقرص عليها وتدعكها ونا كنت في قمة متعتي وبعد كده قامت مسكت زبي باسته كله من اول الراسل حد البضان وبعد كده حطيته في بوقها وبقت بتمص الراس لوحدها الاول لحد ما بقيت حنرة فشخ وهي مش راحمها وفضلت تمص فيه لحد مبقي زبي بيخش لاخر زورها هي كانت بتتخنق بس كانت مستمتعه نيك ونا كمان كنت طاير وهي بتمصلي وبقت تشفط بضاني تحطها في وقها وتاخد زبي كله تمص فيه والرياله كانت بتنزل من بوقها ووشها كان احمر فشخ
وفضلت كده لمدة عشر دقايق كمان ولاقيت نفسي هجيب فشديت جسمي وهي فهمت من غير ما اتكلم وهي قفلت علي زبي جامد ببوقها وبقت بتسرع في المص وتلعب بلسانها في فتحة زبي لحد ما كبيت مافع لبن في بوقها وهي اخدته كله ووريتهولي وبلعته قدامي واترميت بجسمي كله ع السرير وهي جت جنبي
سحر: المرا دي مش محسوبه ماشي
انا: اكيد وجهزي نفسك عشان المرة الجاية هفتحك
سحر: بجد يا حبيبي بس انا خايفه اوي دي ماما بقالها يومين تعبانه
انا: متخافيش يحبيبتي هلعب معاكي بالراحه بعد اذنك بقي لو ينفع تمليلي البانيو ماية سخنة عشان اخد دش
سحر: انت بتستأذن انت تأمرني امر
وقامت عدلت هدومها وخرجت وسبقتي ونا لفيت فوطه علي وسطي وخدت تليفوني وخرجت بعدها بشوية ودخلت الحمام لاقيت ترابيزة صغيرة محطوطه جنب البانيو ومحطوط عليها علبة السجاير والولاعه حطيت التليفون جنبهم ونزلت في البانيو شوية وبعد كده ولعت سجارة ومسكت التليفون وفتحت الداتا اللي نقلتها من علي تليفون عصام ولاقيت بلاوي سوده وفيديوهات ليه مع بنات شمال وحاجات كتير اوسخ
روحت متصل علي عادل
انا: ايوة يعادل
عادل: ايوة يباشا انفز
انا: لا انا عايزك ترجع التليفون عن طريق حد تبعك
عادل: تبعي ازاي يباشا
انا: عايزها تبان ان حد ابن حلال لقي التليفون ورجعه لصحابه
عادل: تمام يباشا اللي تؤمر بيه
انا: خلص الحكاية دي وكلمني
عادل: تمام يباشا
وقفلت معاه واتصلت بابو منه وقولتلو يجيلي البيت بعد ساعتين وخرجت من الحمام كانت منه صحيت وقاعدة معاهم برا
انا: قومو غيرو هدومكو عشان في ضيوف جيالي
وقامت امي وسحر وفضلت منه
انا: عامله اي دلوقتي
منه: انا كويسه الحمد لله
انا: هسالك سوال يمنه وعليه هحدد قراري
منه: قرار اي
انا: قرار جوازنا
منه: ايه هنتجوز بجد طب اسال براحتك
انا: ابوكي كان هيديكي اي لو كنا اتجوزنا
منه: اي السوال ده يا احمد
انا: سوال غريب شوية معلش
منه: بصراحه هو غريب اوي مش شوية
انا: ردي بس
منه: معرفش بس هو كان طلب مني كده وحصل اللي حصل
انا: اممم يعني مقالكيش
منه: هي اي كل الاسئلة دي
انا: هو نا مقولتلكيش اني قعدت مع ابوكي وحكالي كل حاجه
منه: ها ايه حكالك اي مش فاهمة
انا: قالي ان هو اللي باعتك هنا وانك بايته هنا بامر منه وبعلمه وقالي كمان انك كنتي هتخليني اتجوزك وانك هتقربيلي باي طريقه حتي لو حصلت اني انام معاكي قبل الجواز
منه: ايه يعني اي وهو يقول كده لي
انا: اصل لما اديلو نص مليون جنيه عشان يفهمني بس اكيد هيقبل انه يحكيلي كل حاجه
منه: يعني هو باعني عشان الفلوس طيب انا هحكيلك كل حاجه
انا: ايوة احكي يحلوة
منه: اول حاجه انا مش بنته هو جه اخدني من الملجئ ونا لسه صغيره عشان مراته مبتخلفش اصلا وبعد ما جابني اتخانق هو ومراته واتطلقو ومن ساعتها ونا عايشه معاه ولما بقي عندي ١٤ سنه كان يتحرش بيا لحد ما في مره ونا نايمه قومت هلي وجع كأني اتعورت وصحيت لاقيته نايم معايا وفي ددمم كتير بينزل مني وهو مش هامه ومكمل زما هو ونا كنت من الوجع حاسه اني بموت لحد ما خلص وقام ونا فضلت زي مانا حابسه نفسي في الاوضه ومش مبطله عياط وفكرت اهرب منه كتير بس لو هربت هروح فين هقعد في الشارع فكنت برجع تاني في قراري وهو كان بيعاملني اني زي زي الحمام يرجع يعمل اللي يعمله ويسبني ويطلع وفضلنا علي كده لحد ما قرر انه يتجوز مامتك وياخد فلوسها ولما معرفش بعتني انا وانت عارف الباقي
انا: باقي اي اه الباقي كل الكدب اللي حكيتيهولي قبل كده وانك بتحبيني تعرفي بقي اني صدقتك بس ع العموم ابوكي ولا جوزك ولا اللي بينام معاكي ده محكاليش حاجه ونت مشاء **** حكيتيلي كل حاجه وسجلتلك كل حاجه انتي قولتيها عشان لو مخك وزك تعملي حاجه ولا تفتحي بوقك هوديكي في داهية
والباب خبط وروحت فتحت وكان ابوها
انا: خش يا ابومنه ولا اقولك يا جوزها
لاقيته برقلي واتصدم
ابو منه: ايه جوزها اي
انا: لا متحطش في دماغك ده انا بخرف بس
واخدته ودخلت بيه ودخلنا الصاله وكانت منه قاعدة وهو جري عليها
ابو منه: بنتي حبيبتي كنتي فين يا منه
انا: لا بنتك اي يا ابو منه قول راجلها جوزها اي حاجه تانيه
لاقيته اتعدل وبصلي وامي وسحر باصنلي اوي ومش فاهمين حاجه
ابو منه: تقصد اي بالظبط
انا: يعم متتكسفش ما منه حكيتلي كل حاجه
ابومنه: حكيتلك اي بالظبط
انا: يعم متتكسفش انت في اي دنت طلعت سوسه و**** راجل كبير بس عقلك سم بقي يراجل يناقص البت اللي تربيها تنام معاها وتفتحها لا وعايز تجوزهالي عشان تقلبني لا لعبه حلوة ونا بقدر اللعبه الحلوة تستاهل سقفه
وقومت وقفت وسقفتله وونا بسقفله الباب خبط
انا: الظاهر الضيوف اللي انا مستنيهم جم استاذنكو ثانيه افتحلهم
وسبتهم قاعدين يضربو اخماس في اسداس وبيبصو لبعض
وروحت افتح الباب
انا: و**** مواعيدك زي العسل انت ظابط نفسك مع السقفه ولا اي
المحامي: من الواضح كده انك مبسوط يا ابو حميد
انا: وحد يشوفك وميتبسطش
واخدته ودخلنالهم جوه
انا: جبت العقود يا متر
المحامي: جاهزين يا باشا
والمحامي طلع الورق
انا: امضي يا ابو منه
ابو منه: امضي علي اي انا مش همضي علي حاجه
انا: حقك كمواطن وحقي انا كمان كمواطن شريف ابلغ عنك وعن نصايبك السوده
ابو منه: تبلغ عني بأي انا معملتش حاجه
وبعت التسجيل للمحامي
انا: اسمع التسجيل اللي بعتهولك ده يا متر
والمحامي شغل التسجيل وسمعناه كلنا
المحامي: اي كل الجرايم دي انا لازم ابلغ الحكومه
انا: شوفت بقي يمتر البلد اتقل خيرها دي فيها كام سنه دي
المحامي: مش اقل من تأبيده
انا: طيب التسجيل معاك تطلع دلوقتي علي مدريه الامن وتديهم التسجيل ده وترفع قضيه عليهم
المحامي: انهي قضية بالظبط اغتصاب قاصر ولا قضية النصب عليك
انا: كلو بقي يا متر متحرمهمش من حاجه
المحامي: امرك يا باشا
وقام وقف وبيلم العضود من علي الترابيزه
ابو منه: خلاص انا هعمل اللي انتو عايزينو بس بلاش سجن والنبي
انا: لا لا لا انت حلك السجن يا ابو منه
ابو منه: يا احمد انا زي ابوك ب**** عليك لا
انا: انا ابويا مكانش وسخ زيك اوعي تشبه نفسك بيه
ابو منه: خلاص انا همضي ع اللي انت عايزو
المحامي: خلاص يا احمد باشا عشاني المره دي هو هيمضي
انا: يعني انت عشان عارف غلاوتك يا متر خلاص ماشي عشان خاطرك
وابو منه مسك العقود مضي عليها
انا: يا عم اضحك كده بدل مفكر ان مش عاجبك وفعلا ضحك
وصورته بتليفوني وهو بيضحك وهو بيمضي العقد من غير ما ياخد باله
ابو منه: انا مضيت ومعرفش انا مضيت علي اي خلاص كده مفيش سجن صح
انا: انا كلمتي واحدة خلصت خلاص تنزل من هنا ومشوفش وشك في المنطقه كلها هنا تاني ولا المحك بتقرب من بالبيت تاني
ابو منه: طيب انا اروح فين طيب انام في الشارع
انا: و**** تنام في الشارع تنام تحت كوبري دي مش مشكلتي حل مشاكلك مع نفسك افتكر كل واحدة ست عشمتها وسرقت فلوسها وبعد كده رميتها في الشارع حس بيهم بقي يدكر
واخدت منه مفتاح الشقه والمحل وقومت كرشته برا باب البيت دخلتلهم تاني
انا: منه انا عارف انه ظلمك وعارف ان ده مكانش بايدك اللي حصل معاكي دي مفاتيح شقته خديها ودي مفاتيح المحل خديها بردو ولو احتجتي اي حاجه امي امك وسحر اختك واحنا كلنا معاكي وفي ضهرك
منه: طب ونت هتعمل اي معايا
انا: انا عملت كل ده علشانك بس انا سبق وقولتلك اني مرتبط وبحب اللي انا مرتبط بيها بس عقد البيت والشقه هيبقو معايا عشان لو رجع تاني مياخدهمش منك
منه: حاضر واسفه علي كل اللي حصل واني سببتلد المشاكل دي كلها
انا: لا مفيش اي مشاكل انتي من النهاردة اختي زي ما سحر اختي
ونزلت انا والمحامي وصلتها لشقتها وغيرتلها المفتاح واطمنت عليها وطلعنا تاني
انا: معلش بقي يمتر دوشتك انا النهاردة بس انت طلعت عفريت
المحامي: انت رجعتني بالزمن٢٠ سنه للشقاوة القديمة بس انت اللي طلعت جن مصور
فلااااااش بااااااك
روحت متصل علي عادل
انا: ايوة يعادل
عادل: ايوة يباشا انفز
انا: لا انا عايزك ترجع التليفون عن طريق حد تبعك
عادل: تبعي ازاي يباشا
انا: عايزها تبان ان حد ابن حلال لقي التليفون ورجعه لصحابه
عادل: تمام يباشا اللي تؤمر بيه
انا: خلص الحكاية دي وكلمني
عادل: تمام يباشا
انا: تمام يا عادل
عادل: مدحت باشا بيسلم عليك
انا: اي دا انت عنده ولا اي
عادل: اه قاعدين بنخلص ورق القضيه بتاعتي
انا: طب وصله التليفون اسلم عليه
عادل: اتفضل معاك اهو يباشا
انا: ايوة يمتر عامل اي يباشا
المحامي:بخير يا ابو حميد صحيح الست اللي انت قولتلي اسالك عليها الست دي ميته من زمان اوي يا احمد
انا: طب متعرفش الست دي مخلفه ولا لا
المحامي: انا جبتلك قرارها كله الست دي كانت متجوزة واحد عقيم ولما قرر انه يتبني *** هي سابته ورفعت عليه قضية خلع بس جوزها ده كان بيلعب بالتلت ورقات يتجوز الست من دول ياخد فلوسها ويرميها في الشارع
انا: يولاد الكااااالب دنتو يومكو اسود
المحامي: ونا عملتلك اي يا احمد
انا: ايه انا مش بكلمك انت يا عمي طب بص انا مستنيك عندي في البيت وهات معاك ورق نقل ملكية مختوم ومتوثق في الشهر العقاري عشان مش لسه هروح
المحامي: اعتبره حصل بس ساعتين زمن ويكون عندك
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية دودو وابنها العاشق)