رواية حرمان من قلب القاهرة الفصل السادس 6 بقلم ناهد ابراهيم
رواية حرمان من قلب القاهرة الفصل السادس 6 بقلم ناهد ابراهيم
البارت السادس
الجزء السادس
في الجزء اللي فات وقفت ان هالة بتكلم حد في التلفون وتقولة خلاص يا حبيبي هاحققلك اللي انت عايزة وهو اقتنع بكلامي وهاكون تحت ازباركم انتو الاتنين .
…..
المهم لما دخلت عليها الاوضة وبقولها بتكلمي مين ودا اللي وقفنا علية في الجزء اللي فات .
لقتها بتقولي
هالة . دي سوسو
انا . اها .. طيب يا هولة ازاي في حد يوافق ان حد يشارك معاه في مراته لاء وكمان اخوها
هالة . شوف الوقت اتاخر وانا عايزاك تنام علشان شغلك وبكرة لما ترجع نبقي نتكلم
انا . ازاي هايجيلي نوم وانا خايف احسن تعملي حاجة تفضحنا
هالة . يا حبيبي انا لازم اخاف علي نفسي واخاف عليك وعلي سمعتنا .
انا . بس تفكيرك دا مجنون وهايودينا في داهية
هالة . طيب ممكن بكرة نتكلم تكون رجعت من الشغل ونكون علي راحتنا وكمان هند وهاني هايكون. طول اليوم في النادي
انا . اوكي يا هولة اما نشوف اخرتها
…. رحت اوضتي وانا دماغي هاتتشل من التفكير واللي هاله عايزة تعملة . رحت في النوم وصحيت علي المنبة بيضرب وقمت اخدت دوش وكانو الاولاد جهزو . ونزلنا للعربية ورحت اخدت امل ووصلنا هاني للمدرسة .
واول ما هاني نزل لقيت امل بتقولي .
امل . وحشتني يا احمد
انا . وانتي كمان
هند . وانا موحشتكش يا سي احمد
انا . دودو انتي بتوحشيني وانتي معايا
هند . يا سلام ماهو واضح . دا حتي مدتنيش بوسة قبل ما انام ولا النهاردة
انا . خلاص النهاردة جهزي نفسك في السهرة ونعوض امبارح
امل . يا بختك يا دودو
هند . احسدينا بئي
امل . صح يا احمد ماما سالتني عليك وشكلها كدة السنارة غمزت
انا . لية اية اللي حصل
امل . بليل قالتلي واحمد بيوصلك اعزمي علية يطلع يشرب الشاي واشكرة انة بيوصلك
انا . طب كويس . وهانعمل اية تاني
امل . بص . ماما بتهيج اوى من اللي يسرح في شفايفها ويحرك شفايفة وهو بيبصلها . وانا هاتحلك الوقت انكم تقعدو قصاد بعض وتعمل الحركة دى وتحسسها انك هايجان عليها
انا . يلهوي عليكي وعلي تخطيتط
امل . احم احم . بعض ما عندكم يا بية
انا . ها كملي
امل . ولا حاجة هاسبلكم الشقة وانزل وانت وشطارتك بقي . لو عرفت تنكها الشرموطة دي النهاردة نكها لو ملحقتش يبقي اكيد هي هاتكلمك . لاني ادتها رقمك علشان لو تلفوني حصلة حاجة او حابة تشكرك
انا . يا بنت اللعيبة
امل . يلا ورينا شطارتك بس لازم كل دا يكون قبل الساعه سته علشان حسام بيرجع البيت ستة ونص
انا . تمام . ابقي اتصلي بمامتك وقوليلها انك كلمتيني وعزمتيني علي الشاي وانا وفقت علشانها
امل . اوكي . كدة انت فهمت دماغي
انا . حتي تجهز نفسها علشان لو حصل حاجة تكون جاهزة
امل . متقلقش هي دايما جاهزة دي اكبر شرموطة
المهم وصلنا الكلية وهم نزلو وانا رحت الشغل وكالعادة بخلص الشغل اللي عليا .
ولقيت تلفوني بيرن طلع حسن جوز اختي بيتطمن عليا ويشوف اخبار الشغل اية وعرفني انه هاينزل اجازة اخر الاسبوع اللي هو بعد يومين ..
عدي اليوم وخرجت من الشغل ورحت لهند وامل وعديت علي هاني واخدتهم ووصلتهم للنادي وامل فضلت معايا علشان نروح عندهم واول ما وصلنا العمارة امل رنت علي مامتها وعرفتها اننا طالعين . واحنا في الاسانسير لقيت امل هجمت عليا بوس وقالتلي اني وحشتها وكسها تاعبها ونفسها تدوقة . المهم هي عملت كدة علشان اكون هيجان وانفذ الخطة .
دخلنا شقة امل اللي مامتها كانت مستنيانا علي الباب تستقبلني . بس اية دا كانت لابسة ترنج فاجر اوي يهيج الواحد وكانت تفاصيل جسمها باينة اوي .. جسمها متناسق اوى ورغم انها اربعينية بس مش باين عليها خالص .
حنان مامت امل طولها 170 سم ووزنها 65 ك وبيضة اوى وعيونها واسعه وصدرها مش كبير . بس باين من الترنج ان كسها منفوخ وطيزها مدورة ومفيش اي ترهلات في جسمها .
نرجع لموضعنا ..
حنان . ازيك يا بشمهندس اتفضل
انا . اهلا يا فندم . انا تمام
حنان . اتفضل اتفضل في الصالون هنا
انا . اتفضلي يا فندم
امل . اتفضل هنا يا بشمهندس
قعدتني علي كرسي قدام الكنبة وحنان قعدت علي الكنبة قصادي وامل راحت تعملنا حاجة نشربها
حنان . انا حبيت اشرك انك بتوصل امل
انا . لا شكر ولا حاجة يا فندم
حنان . اية يا فندم اللي انت بتقولي . ممكن تقولي حنان عادي زى الاولاد ما بيقلولي
انا . ماشي يا ….
حنان . ها قول حنان . حنان . حنان …. ههههه
انا . اوكي يا حنان .. بس انتي تندهيلي بردو زيهم .. احمد
حنان . خلاص يا احمد .. هههههههههههه شكلنا هانبقي اصدقاء
انا . وانا اطول يا حنان
حنان . انت شكلك شهم وراجل
انا . ببص لعنيها وساكت وشوية ببص لشفليفها زي ما امل قالتلي . وطلع كلام امل صح وبديت اشوف حنان متلخبطة . وحسيت انها هاتبداء تهيج . وانا مش راحمها وببص لجسمها اللي فعلا جميل وهي كل شوية تبصلي وتبص للباب تشوف امل جاية ولا لاء …
حسيت ان ارتباكها زاد ونزلت بعنيا ناحية كسها وهي بدات تفرك وهي قاعدة . وعملت حركات اني هايج عليها . علشان هي تهيج اكتر .
حنان . احمد شكلك عايز تقول حاجة
انا . بصراحة عايز اقول حاجة وخايف تفهميني غلط
حنان . لا قول
انا . انتي جميلة اوي
حنان . احمد انت بتقول اية . وبردو بتبص علي باب الاوضة عشان تشوف امل
انا . بقول اللي جوايا . انتي فعلا جميلة وصورتك من المقابلة اللي فاتت مش قادرة تفارق خيالي
حنان . وانت بصراحة جميل اوى يا احمد . بس ..
انا . بس اية
حنان . بس انا ام وكبيرة وانت شاب ولسة العمر قدامك وياما هاتقابل كتير
ولسة هاتكمل كلامها لقينة امل داخلة علينا جاببة العصير . وهي بتحط العصير انا غمزتلها . هي فهمت انها تسبنا لوحدنا ..
لقيت امل بتقول لحنان . عقبال ما تشربو العصير هانزل اصور شوية ورق ..
حنان . اوكي يا حبيبتي
امل . انا هاسيب المفتاح هنا وابقي اخبط
حنان . اوكي بس متتاخريش
امل . حاضر يا حنون
امل نزلت وقفلت الباب وانا قمت من مكاني وقعدت جمب حنان اللي حستها هايجة اوى . وبصيت لشفايفها وبقولها انا من ساعه ما شوفتك اول مرة ومش قادر انساكي . اتلخبطت اكتر ومبقتش عارفة ترد وانا مش راحم نظراتي ما بين عنيها وشفايفها وجسمها وهي خلاص دابت ..
قالتلي احمد بجد انت جميل اوى وانا بردو من اول ما شوفت وانا حسيت اننا قريبين لبعض . انا سمعت كدة ومسكت اديها بفرك فيها وعمال ابص لشفايفها واقرب ليها لغاية ما خلاص فتحت شفايفي وداخلي علي شفايفها اللي بردو اتفتحت وهوب ضمينا الشفايف علي بعض . وهي غمضت عنيها وانا باكل في شفايفها وهي اندمجت معايا . واحنا بنبوس ومندمجين بقيت افتحلها الترنج وهي بتقلعني الكرافت والقميص وبتلعب في شعر صدري وانا ايدي بتلعب في بزاها وفي بطنها وهي خلاص سلمت نفسها علي الاخر واخدتني واحنا في وضع البوس وشدتني فوقها وهي نامت وانا فوقها وقلعتها الترنج وانا طبعا كنت قلعت وفضلت بالبوكسر . واية اية اية دا . حنان جسمها ولا بنت العشرين ومفيش اي شعراية في جسمها وكانها عارفة انها هاتتناك . وانا عمال بردو باكل فيها وهي تتلوي من المحنة تحتي وفي ثواني كنا احنا الاتنين قالعين خالص وابتديت بوس ولحس من رقبتها لغاية سوتها وشوية ونزلت علي كسها اكلة وهي تزوم من المحنة والاثارة والاهااات اللي بتطلع منها وانا باكل كسها لغاية ما خلاص قالتلي دخلة بئي مش قادرة خلاص دخلة يا حبيبي وانا اتعدلت وبدخل زبي اللي دخل علطول جوة كسها واللي ساعد الافرازات اللي علي كسها وبقيت انيك بس نيك انتقام . وارزع اوى وهي تقول اكتر نيك قوي نيك جامد يا حبيبي اااااه ااااااه اااااه نيك اوى اوى افشخني يا حبيبي .. وانا من هياجي عمال ارزع وصوت الرزع مالي المكان وهي بردو بتزوم اااااامممممم ااااااه اااااه اااااممممممم ااااااح اااااااه جسمي كله ملكك اعمل اللي انت عايزة نكني اوي نيك جامد وانا خلاص بنزل هانزل خلاص وهوووب دفستة جوة كسها وبنزل وهي كمان تترعش وتنزل معايا وكسها قافل علي زبي كانها حبساه لغاية ما تفضي لبني كلة جوة كسها وفضلت نايم فوقها لغاية ما هدينا .. وقمت امسح زبي بمنديل البس بسرعه وهي قامت جري علي الحمام واخدت هدومها معاها ودقيقتين تلاتة لقتها جاية ومبتسمة وكان الفرحة مش سيعاها وقعدت جمبي ..
حنان . بجد يا احمد انا مبسوطة اوى
انا . دا انا اللي مبسوط اني مع اجمل ملكة جمال في الكون
حنان . بصراحة اول ما شوفتك وانا حبيتك وكان نفسي فيك
انا . نفس اللي حصل معايا . واهو حصل وكنت بين احضان ملكة جمال
حنان . احمد ممكن توعدني ان اللي حصل محدش يعرف بية . وانا هاكون ملكك للابد
انا . دا انا اللي كنت هاطلب منك اننا منسبش بعض ابدا
حنان . بجد يا احمد
انا . طبعا بجد
حنان . بحبك اوى
انا . انا اللي بموت فيكي
وشوية جرس الباب رن وقامت حنان تفتح ودخلت امل اللي اول مادخلت عليا وغمزتلها . هي فهمت وابتسمت . وانا قمت وقلت استاذن انا وسلمت عليهم وجت امل توصلني للباب وقلتلها كلو تمام .
ويادوب نزلت وركبت عربيتي ولقيت حنان بتتصل
حنان . متشكرة اوى يا حبيبي . انك خلتني سعيدة اوى معاك
انا . دا انا اللي سعيد بيكي
حنان . ممكن يا احمد نكررها تاني
انا . دا انا اللي كنت هاطلب منك نكررها
حنان . طب اية رائيك بكرة وانا هافضيلك الشقة ونكون براحتنا
انا . طيب وامل هاتروح فين
حنان . هاتكون في الكلية علشان بكرة يومها طويل وكمان هحاول ابعتها لعمتها بكرة تجيب ايراد المعرض
انا . معرض اية
حنان . معرض بتاع المرحوم واحنا ورثناة وهي اللي بتديرة
انا . اها طب تمام وانا اول ما اخلص شغل اجيلك
حنان . ما تحول تستاذن بدري علشان نبقي مع بعض طول اليوم
انا . مع انه صعب بس هحاول
حنان . اوكي يا خبيبي مستنياك علي نار
وقفلت الخط ولقيت فويس من امل بتقولي .
ها يا احمد احكيلي عملتو اية . اتصلت عليها وقلتلها كل حاجة وعن مقابلتنا بكرة وهي لازم تطب علينا وتكمل بقيت خطتنا . وقفلت معاها وانا خلاص مش قادر اتكلم ولا قادر اصلب طولي . يووو تلفوني بيرن وطلعت روني ..
بجد مش وقتك بس لازم ارد .
انا . روني ازيك وحشتيني
روني . وانت كمان وحشتني .. انت فين
انا . راجع علي البيت
روني . طيب انا في البيت وجاهزة شوف انت هاجهز امتي علشان نخرج
انا . طيب ممكن ساعتين اكون ظبطت نفسي واتغديت واكلمك
روني . ما تيجي تتغدي معايا
انا . ياريت بس مينفعش لغاية ما كل حاجة تبقي رسمي
روني . خلاص اللي تشوفة يا حبيبي . هاستناك ترن
انا . اوكي يا روحي . باي
قفلت وانا بجد مش شايف قدامي وحاسس اني لو ماهتمتش بنفسي اكتر ممكن اضيع . كل يوم نيك مرة واتنين . انا لو هولاكو مش هاعمل كدة .
ما علينا المهم اني بجد لازم اتغذي واقوي نفسي اكتر .. وصلت وطلعت الشقة وكانت هالة مستنياني ودخلت اخدت دوش وطبعا البيت فاضي علشان الاولاد لسة مرجعوش من النادي ..
هالة جهزت السفرة وكانت السفرة كلها فسفور سمك وجمبري وسلطة بحر وهيصة فسفورات .. ايوة كدة ما انا لازم اتغذي علشان اقدر اسد علي الهيلمان اللي معايا . واحنا بناكل لقيت هالة بتقولي ..
هالة . احمد جبت اللي اتفقنا علية
انا . يا هولة مش هاينفع اللي بتفكري فية
هالة . لية مش هاينفع . انا عارفة حسن وعارفة لما بيشرب بيكون عامل ازاي . وحصلت قبل كدة لما بيكون شارب بيقولي انة عايز يشوفني نايمة مع اتنين وهو يتفرج علينا
انا . اية اللي انتي بتقولية دا
هالة . زي ما بقولك كدة وانا من كلامة بسخن وهو كمان بيسخن
انا . دا مجرد كلام علشان بيكون سكران وفي حالة هياج جنسي
هالة . طيب وبعد ما بنخلص وبيتخيل انة في اتنين نايمين معايا . دا بردو هياج جنسي
انا . لا دا تاثير انة سكران
هالة . طيب وعلشان سكران هانعمل اللي نفسنا فية
انا . يا حبيبتي صعب . وازاي هاخل انام معاكي قصادة وكمان انتي بتقولي اتنين يعني مش اخوكي
هالة . ماهو بردو مرة اتخيل انك نايم معايا قصادة
انا . نعم دا ازاي ومنين جتلة الفكرة دى
هالة . بصراحة في مرة وهو سكران وكنا احنا الاتنين هايجانين وبيتخيل ان في حد معاة نايمين معايا . انا قلتلة استحالة نجيب حد غريب ويفضحنا . لقيتة قالي خلاص مفيش غير احمد اهو واستخالة يفضحنا وانا من وقتها وانا بتخيلك
انا . يا نهاركم اسود . اية اللي انا سامعه دا
هالة . وانا من وقتها وانا بفكر ازاي اتمتع بيك معاة
انا . انتي بجد مجنونة يا هولة
هالة . خلاص سبني اكمل اللي انا بخططتلة وانت ما عليك الا انك تسمع الكلام
انا . اسمع اية بس يا هولة اللي انتي بتقولية دا جنان
هالة . طيب اسمع الريكول دا وانت تتاكد
انا . ريكول اية
هالة . من اسبوع كنت بكلم حسن وهو سكران وكنا بنعمل سكس فون … اسمع كدة
بسمع الريكول وكان حسن فعلا صوتة كانة سكران وبيقول لهالة انا بضرب عشرة هنا وانتي مسكينة مش لاقية اللي يريحك بس اقولك خلي احمد يريحك ولما اجي نبقي احنا الاتنين نريحك مع بعض ونقطعك ونفشخ كسك اللي واكلك علطول يا شرموطة …
انا سمعت كدة وكان عقلي هايطير من الجنان بقي معقولة دا حسن اللي اعرفة . دا حسن الراجل الشرقي الغيور ..
انا اتصدمت من اللي سمعتة بس فعلا كلام هالة صح
لقيت هالة بتقولي …
هالة . ها اية رائيك . كدة اتاكدت
انا . ايوة اتاكدت بس بردو مش متخيل ان دا يحصل
هالة . سيب كل حاجة عليا ووقت ما اقولك تنفذ
انا . ماشي خلاص . بس امتي
هالة . حسن بكرا هايوصل ويوم الجمعة هند وهاني هايكونو طول اليوم في النادى وطبعا هو هايشرب طلما الاولاد مش في البيت ولما يشرب هانعمل اللي قلتهولك
انا . طيب تمام .. انا هاقوم البس علشان خارج مع روني تشتري الدبل وشوية حجات لزوم الخطوبة
هالة . طيب وقلت لسوسو
انا . ايوة مظبط كل حاجة معاها
هالة . طب مفيش حاجة تريحني كدة علي السريع
انا . لا خليها لما حسن ينزل علشان تكوني تعبتي
هالة . ما انا تعبانة علطول
انا . خلي سوسو تريحك
هالة . اة نسيت اقولك .. سوسو زعلانه انك مهملها وعايزاك تصالحها معايا
انا . انتو مش بتشبعو خالص
هالة . وهو حد يشبع منك يا دكرنا
انا . طب خلوها بعدين لغاية ما نشوف اية اللي هايحصل
هالة . حاضر يا حبيبي
انا . يلا هاقوم البس واجهز نفسي واخد روني وننزل
وقومت اخدت دوش ولبست وكنت رنيت علي روني وخرجت ونزلنا اتمشينا بدون عربية وكنا بنتكلم عن الخطوبة واللي هايحصل وبعد الخطوبة وفرش الشقة وكلام عن مستقبلنا . وشوية وصلنا لمحل دهب هما بيتاعملو معاة ودخلنا واختارنا دبلتين وخاتم واتصلت ببابا وعرفتة وقالي هاتلها سلسلة هدية مني ليها وهي فرحت اوي بهدية بابا . وطبعا كان بابا محولي فلوس علي الفيزة بتعتي لما انا قلتلة اني هاشتري الدهب ..
خلصنا واخدنا الحاجة ورحنا كافية نشرب حاجة مع بعض وطبعا مخلناش من مسكة ايد ونظرات الحب وكدة
وخرجنا اشترينا شوية حجات ليا وليها وروحنا علي البيت اللي كانت هالة وسوسو في انتظارنا علشان يتفرجو علي الحاجة . وفرحو اوى من اختيارنا والحجات اللي جبناها وقعدنا شوية مع بعض كلنا وطبعا القاعدة مكنتش خالية من نظرات سوسو السكسية ليا ومحنتها عليا وانا طبعا مش مبين حاجة علشان روني .
وخلصنا القاعدة اللي انتهت ان روني وسوسو دخلو شقتهم وكانت هند وهاني جم من النادي وسبتهم ودخلت اوضتي استريح شوية . لقيت هند بعتتلي علي الواتس انها عايزة تقعد معايا علشان وحشتها وكمان احكلها علي اللي حصل مع حنان مامت امل .
المهم بعد شوية خرجت قعدنا في الصالة مع بعض ولقيت هالة بتقول انها هاتروح تقعد مع سوسو شوية . وفضلت انا وهند وهاني اللي هاني سبنا ونزل يسهر مع صحبة اللي تحتنا ومفضلش غير انا وهند .
ولقيت هند قالتلي هادخل اوضتي هاعمل حاجة وهاجيلك . دخلت هند وانا فضلت لوحدى افكر علي اللي هايحصل مع هالة وحسن . وقطع تفكيري وهند بتندة عليا . وتقولي تعالي يا احمد هنا . قمت ودخلت علي هند لقتها لابسة طقم بكيني قطعتين بس تحفة لونة اصفر بيلمع اوى وهي بيضة اوى والطقم عليها يجنن .
اة نسيت اقولكم اني بحاول اجمع صور تشبة ابطال قصتي كلهم في منشور هابقي انزلة علشان تتخيلو اكتر اللي بيحصلي من اجسامهم اللي تخبل …
المهم . منظر هند بالبكيني شدني اوي وبداء يهيجني ونفس الوقت قلت اريحها علشان متزعلش واول ما دخلت وقفلت الباب وريا لقتها هجمت عليا وقعدت تقولي وحشتني وتبتبوسني وتقولي جمسي محتاجك عايزاك تاكلة وتشبعة . جسمي بيتنفض محتاجك . كل حتة فيا محتاجة لمسة اديك . يااابوي علي كلامها اللي بجد خلي زبي يقف ويهيج عليها . وكل دا بتبوس شفايفي باوضاع شفايف تهيج وشوية دخلت لسانها جوة بوقي وانا بمص لسانها وشوية دخلت لساني وهي تمصة وتشفطة لجوة بوقها . يلهوي علي الهيجان . انا من هيجاني مستحملتش ورفعتها ونيمتها علي السرير ومسكت رقبتها مص ولحس مرورا ببطنها ونزلت علي كسها ووراكها وكانت بتتنفض وتترعش وتنزل من الهيجان وانا اندمجت علي الاخر وريحة جسمها جميلة كانت داهنة كريم علي جسمها ريحتة تهيج اوى . انا مستحملتش ولقيت نفسي بضرب بزبي علي كسها وهي تتاوة وانا نازل تفريش علي كسها لدرجة انها فتحتلي رجليها وكانت عايزاني ادخل زبي جوة كسها بس انا مسكت نفسي ورحت قالبها ومسكت زبي بحاول ادخلة في طيزها لقيت خرمها مدهون كريم وطبعا خرمها واسع من كتر النيك فية . وزبي دخل بسهولة وبقيت ادخل واطلع وهي كلعادة بتتاوة بصوتها الرقيق الجميل اللي كلة برائة وتقول ااااااح اااااااه ااااااح اااااااه حلو اوي زبك يا احمد . دخلة كلة جوايا ااااااااااااه ااااااااه اااااامممممم اااااامممممم ااااااه والبت صوتها هيجني اوى . وانا عضم زبي واجعني من كتر النيك بس من هيجاني عليها مش حاسس غير زبي وهو بيرزع ويدخل ويخرج جوة طيزها ومنظر طيزها يطير العقل وخصوصا بالبكيني اللي لابساه وانا برزع وهي تصرخ انا ارزع وهي تصرخ. لغاية ما نزلتهم جوة طيزها كانت هي اتنفضت اوي وسائل نازل من كسها كتير وفضلت نايم فوقها شوية لغاية ما زبي ارتخي وطلعتة ونمت جمبها وقدنا نتكلم علي بكرة واللي هايحصل وترتيب امل . بس لقيت هند بتقولي ولسة يا احمد هاتتمتع اكتر معانا وامل في دماغها متعات كتير وهايكون في اثارة اكتر من اي حاجة . وقالتلي اصبر وهاتشوف المتعه بعينك .
حسيت من كلام هند ان في احداث تانية جديدة هاتحصل وحاولت اعرف قالتلي الاثارة لما تتفاجئ بيها هاتكون احلي .
يا تري يا هند انتي وامل شرمطتكم هاتودينا علي فين وافتكرت كلامهم مع بعض لما قالو انهم عايزين يتناكو مني انا وحسام اخو امل . فقلت اما اشوف اية تللي هايحصل تاني . وشوية وسبت هند بعد ما اتكلمنا شوية ورحت علي اوضتي وقلت استريح لغاية ما اشوف اية اللي هايتم بكرة ويومي الطويل اللي هايكون ما بين حنان وامل اللي هاتقفش امها وحسن اللي هايجي بكرة . وانا بفكر لقيت روني بترن عليا وقعدنا نرغي وبسالها عن هالة قالتلي كالعادة مع سوسو في اوضتها . فانا استنتجت انهم بيتساحقو مع بعض لان هالة كانت لابسة روب وتحتة الطقم الداخلي بس ..
المهم رغيت شوية مع روني وكلام معسول وبوس علي الهوا وكلام اتنين بيحبو بعض وكمان بنتفق اننا مش عايزين نطول الخطوبة ونتجوز علطول علشان اشتقيانا وحبنا . وحرمانا وكل حاجة .
قفلت مع روني بعد ساعه رغيي وحب وكدة . وحسيت ان هالة جت . وشوية قفلت مع روني وهالة ندهت عليا . ودخلت عليا الاوضة ووشها منور
هالة . احمد انت مجبتش لية اللي قلتلك علية
انا . مش كدة كدة حسن بيجيب معاه
هالة . ايوة صح
انا . وكمان مش عايزين نعمل حاجة تشد انتباهه
هالة . عندك حق . خلاص نخلي كل حاجة طبيعية بس انت جهز نفسك
انا . متقلقيش انا جاهز في اي وقت
هالة . ايوة ايوة . .. وتبص علي زبي … دا جاهز علطول هههههههههههه
انا . بس بردو مش مقتنع
هالة . سيب انت بس كل حاجة وهافجائك
انا . ماشي
هالة . طب يلا حاجة علي الماشي
انا . اية مرتحتيش اني وسوسو بما فية الكفاية
هالة . يلهوى عليك . بتعرف كل حاجة
انا . ماهو اللبس دا لازم يكون وراة متعه وخصوصا رقبتك اللي سوسو عضتها
هالة . بنت الشرموطة هاجت اوى وعضتني في رقبتي . طب وحياتك هافشخها المرة الجاية وهادوس علي رقبتها برجلي
انا . هههههههههههه دي سبهالي لما اروقلها
هالة . هههههههههههه عنيف انت يا حبيبي
انا . طب يلا روحي نامي عشان انا هنام
هالة . اوكي يا حبيبي
هالة سابتني وخرجت وسمعت الجرس بيرن وحسيت بهاني دخل ولقيت باب اوضتة اتقفل يبقي هاني طلع من تحت ودخل اوضتة علطول . بس حاسس ان هاني انطوائي اوى ومش زي هند وعلطول ماسك تلفونة وجوة اوضتة علطول . مع اني حاسس ان فية حاجة مش طبيعية مع هاني بس مسيري هاعرف ومش وقته .
المهم . نمت وطبعا نايم مجهد علي الاخر وصحيت بالمنبة بيرن قمت وبجهز نفسي وكان هند وهاني مش هايخرجو النهاردة . وهاينامو براحتهم . خلصت وخرجت من اوضتي علشان انزل فسمعت صوت في اوضة هالة وبنتبة سمعت هالة بتتكلم في الفون وبتقول .. خلاص يا حبيبي جهزتلك كل حاجة وهو اقتنع وكل حاجة دخلت علية مش فاضل غير التنفيذ …..
انا اتوهمت اكتر وحسيت ان هالة اد اية شرموطة وكمان مرتبين كل حاجة مع بعض وحسن الراجل الحمش طلع ازاي . طب ماشي ان ما ورتكم ..
خرجت وعامل حسابي ان بليل هاروح اجيب حسن من المطار وكمان اتصلت بامل علشان اخدها . ولما رحت لامل ركبت معايا وعرفت ان حنان وزعتها وامل قالتلي انها هاتروح الكلية ساعه وبعدين تروح لعمتها تجيب الفلوس اكون انا خلصت شغل ورحت عندهم ونكمل بقيت اللي اتفقنا علية .. وعرفت امل اني رايح وقالتلي ساعه وهاطلع تكون انت خصلت بس متسبهاش تلبس وخليها عريانة في حضنك علشان ادخل عليكم ..
وصلت امل ورحت الشغل وقضيت يومي وخرجت في معادى واتصلت بحنان وقلتلها اني في الطريق ليها وقالتلي انها مستنياني علي نار ..
وصلت وطلعت لحنان ويادوب هارن الجرس لقيت الباب اتفتح كانها كانت مستنياني . دخلت ولقتها ورا الباب ولابسة روب وريحتها جنان . ولسة هاخدها في حضني لقتها بتقولي استني . اقعد هنا وهابقي اندهلك تدخلي
. قعدت علي الكرسي وريحة الشقة جميلة اوى . وشوية لقيت حنان بتقولي . حمودي تعالي ادخل . قمت ورحت ناحية اوضة نومها ودخلت لقيت حنان واقفة مدياني ضهرها وتقولي تعالي يا حبيبي . وكانت لابسة قميص نوم اسمر قصير اوى ومبين طيزها البيضة المدورة وفوقة روب شبيكة خفيف طويل لغاية رجليها بس مبين كل حاجة . اول ما دخلت وكانت مدياني ضهرها وحضنتها من ورا . وبايدي بلعب في بزاها وهي تفرك ضهرها علي صدري وتقولي اقلع كل حاجة يلا . انا قلعت هدومي كلها وهي لسة واقفة ومدياني ضهرها ورجعت احضنها تاني وانا المرة دى عريان وبلعب في بزاها تاني وبنزل ايدي علي كسها وهي رجعت اديها ومسكت زبي وبتلعب فية . وانا بردو ايد علي بزها وايد علي كسها وببوس رقبتها وقفاها وهي تلعب في زبي وتحك ضهرها علي صدري . لفتها واخدت شفايفها بوس وهي طبعا مندمجة معايا في البوس بس اية حريفة بوس افظع من بنتها . وكل دا ادينا بتلعب في اجسامنا وزبي في اديها بتفرك في. وانا ببوس وبلعب بايدي في كل حتة في جسمها . كنت قلعتها الروب والقميص اتقلعو بسهولة كانهم طارو لوحدهم واترمو علي الارض . قمت برفعها وبنيمها علي السرير . لقتها بتقولي لاء لاء مستعجل علي اية ووقفت تاني ومسكت دماغي بتنزلها علي كسها عايزاني الحس كسها وهي واقفة . وفعلا نزلت بشفايفي علي كسها وهي واقفة وانا باخد زنبورها باسناني وادخل لساني جوة كسها وهي تفتح رجليها اكتر ويظهرلي كسها اكتر ونازل فية تقطيع وهي تنزل وبوقي يغرق بعسلها وهي تتاواه وتزوم وانا شغال وهي ماسكة راسي وتاخدها علي كسها اوي كانها بتقولي قطعلي كسي .. فضلت علي كدة شوية لغاية ما وشي غرق عسل . ولقتها بتوقفني ومسكت وشي وقعدت تلحس عسلها اللي مغرق وشي .. بجد حركات هيجتني اكتر وخلتني زي المجنون . صحيح الخبرة افضل من كل شيئ . الواحدة الخبرة تعيشك ملك وكمان الراجل الخبرة يعيش اللي معاها ملكة .
المهم فضلت تلحس وشي وانا اتجنن اكتر لغاية ما لحست عسلها كلو . وانا بردو بقطعها باسناني لغاية ما خلاص خلتني اتجنن . ونزلت علي زبي ترضعة وكنت خايف مع الهياج ومصها زبي ينزل من غير ما انكها . هي حست بكدة ماهي خبرة .. سابت زبي وطلعت مسكت صدري وشعر صدري وبقت تبوسة وتعضعض صدري . ااااه منك يا حنان خبرة بصحيح .
المهم زبي هدي شوية واستعد للدخول العظيم . نيمتها علي السرير وجيت اركب فوقها علشان ادخلة لقتها ادتني ضهرها وقربت مني ورفعت رجل واحدة . انا فهمت ونمت علي جمبي ومسكت زبي وبدخلة فيها من ورا وبدات انيك وهي نفسها بيعلي وبدات تزوم وانا عمال انيك وبايدي ماسك بزاها وحلمة بزاها وبنيك وهي راحت خالص ااااااه اااااه اووووى ااااااه اااااه جامد ااااااه اااااه اوي اااااااااه ااااااااه جامد اوي نيك اوي اااااامممممم اااااامممممم وصوتها بيعلي وهيجني وبرزع اكتر ..
شوية وعدلت نفسها ببطئ علشان يكون زبي هدي ومينزلش بسرعة . وادتني وشها ورفعت بردو رجل . ودخلت تاني زبي وبنيك قالتلي ارضع وانت بتنيك وفعلا انا انيك وارضع وهي تصرخ ااااه ااااااح اااااااه ااااااح اووووووف ااااااه اااااه اووووى كلني اوى ااااااه
هي تزوم وانا ازود خلاص هاينزلو بقيت اقول اة من حرقة التنزيل وهي كمان بتقول اااه وهي بتنزل واترعشنا مع بعض واخدتها في حضني لغاية ما نهدي هي بقت تبوس وشي وانا حاضنها وكانت مبسوطة اوي من النيكية ..
وهوب لقينا امل داخلة علينا الاوضة وماسكة تلفونها وبتصورنا وهي بتقول .
امل . لية كدة يا ماما لية تعملي كدة مع الشخص اللي حبيتة واتمنيتة يكون جوزي . لية بتحبي تاخدي كل حاجة . اخدتي حسام واخدتيني انا ليكي وبقينا عبيد لشهوتك طيب كنتي سبتيلي احمد
… كل دا حنان مذهولة من امل وكلامها وانا عامل نفسي مذهول وبحاول اداري نفسي .
امل . بتعمل انها بتعيط … لية لية يا ماما اشمعنا احمد . ما انا اهو بعمل كل حاجة معاكي وحسام كمان مش سيباه لية لية .
………..
بدات امل تقلع هدومها قدامنا وكانت سابت تلفونها قلعت لغاية ما بقت بالندر والبرا . وطبعا حنان مذهولة . وامل وقفت قدامنا وقالت لازم ينام معايا قدامك طالما كل حاجة انكشفت احمد بتاعي ومش هاسيبة . ولقتها بتبصلي وتقولي اذا منمتش معايا قدامها انا فافضحكم . حنان قالتلها موافقة . موافقة يا امل . ولقيت حنان بتبصلي وتقولي نام معاها يا احمد ارجوك بدل ما تفضحنا . وانا عامل نفسي بردو مخضوض وهزيت راسي بالموافقة ..
ومسكت امل من اديها واخدها علي السرير جمب حنان امها وببوس فيها لقت امل بتقول لحنان الحسيلي كسي .
حنان بقت تلحس كسها وانا بمص شفايفها وشوية لقيت حنان مسكت زبي اللي نايم وبتمصة . وزبي بداء يقف تاني . قمت عدلت امل ونيمتها ورفعت رجليها وبقيت انيك في امل وحنان بردو مش سايباها فضلنا ننيك في امل وهي تزوم واندمجنا احنا التلاتة في النيك وحنان بتاكل بزاز امل وتاكل بطنها وفضلنا ننيك لغاية ما خلاص مش قادر وطلعت زبي وبقيت انطر ما تبقي من لبن علي جسم حنان وامل قامت وبقت تلحس جسم امها لغاية ما هدينا ونمنا جمب بعض وسكتنا .
لاكن امل قطعت السكوت وقالت ..
امل . بصو بئي انتو الاتنين . انا مش هامسح الفيديو وكدة كدة الفيديو كان مباشر في رسالة مع هند . وامل بصتلي .. وانت يا احمد بتاعي انا بتاعي وبس .. وصت لحنان . وانتي يا ماما انا هاسبلك احمد بمزاجي واكون بعد ما انا اخلص الاول براحتي معاة
حنان . لاكن
امل . قاطعتها في الكلام … مفيش لاكن . اسمعي كلامي ونفذية وكمان حسام عندك اهو انا مش عايزاة خلية ليكي
انا . انتو اية بتتسمو علي مزاكم ولا اية . طب اسمعوني بئي انتو الاتنين .. انا كل حاجة هاتكون بمزاجي انا اخد مين ومخدش مين وكمان انا هنا الحاكم الامر حتي علي حسام الخول بتعكم واهو واقف وسامع كلامي … كان فعلا حسام واقف وكان علي اتفاق مع امل انهم يقفشو امهم معايا … طبعا انتو التلاتة ليكم فيديوهات معايا . بامارة ما انتي يا حنان اتناكتي من صاحب ابنك اللي اتعرف علية من النت وكمان اتنكتي منهم الاتنين وكدة كدة يا حسام صاحبك ناكك وكل الفديوهات معايا .. فياريت نكون حلوين ونسمع الكلام …
وقمت اخدت تلفون امل وقفلتة ولبست هدومي وهما التلاتة قدامي وقلت لامل حسابك معايا عسير .
وسبتهم ونزلت . كدة خلاص التلاتة بقو تحت امري واستغلهم زي ما انت عايز وبقو زي الخاتم بصباعي .
بس فاضل الفديو اللي مع هند لما اروح هامسحو من عندها .
اخدت العربية ومروح فقلت افتح الفديو اللي امل صورتة . ولما فتحت. اتاري امل موجودة من بدري بتصور وسمعت صوت حسام جمبها وشكلهم كانو سخنو عشان سمعت صوت امل بتقول بشويش يا حسام العب بالراحة علشان الصوت وسمعت اهات مكتومة من امل . يبقي حسام كان سخن وناك امل علي منظر امهم وانا بنكها .
وصلت البيت وطلعت لقيت هالة . فقلت في سري وانتي يا هالة حسابك عسير انتي وجوزك . وسلمت وكان مفيش حاجة وهالة كانت جهزت الاكل وانا كنت اخدت دوش وغيرت وخرجت للسفرة والاكل كان متجهز وقعدنا كلنا بناكل . هند وهي بتاكل كانت بتبصلي كل شوية وبتبسم في الخباثة وهالة بتبص من تحت لتحت ..
المهم خلصنا اكل وهالة بتشيل السفرة لقيت هند بتوشوشني وبتقول انت طلعت جماد اوى وتضحك . قلتلها دورك جاي . وسكتنا .
المهم الساعه بقت 9 وكان لازم نجهز علشان نروح نستقبل حسن من المطار.
انا بجد مجهد اوى بس كان لازم اكمل واستحمل . وقمنا كلنا نجهز وانا خلصت اول واحد علشان طبعتي مش باخد وقت في اللبس ورحت علي اوضة هند .
اول ما دخلت لقتها بتقولي انت جامد اوى يا احمد . فرديت وقلت هاتي تلفونك . بقي انتو متفقين تصوروني وانا معرفش طب ماشي . اخدت تلفونها ومسحت الفيديو من علي تلفونها وقلتلها لينا قاعدة مع بعض بس مش وقتة وسبتها وخرجت . استنيت لما كلهم جهزو . بس لاحظت ان هالة لابسة لبس غير العادة ..
لابسة فستان شيك اوى اوى . ماهي رايحة تستقبل جوزها بقالة شهر مسافر . بس اية دا هالة مش لابسة اندر وباين اوي انها مش لبساة وطيزها باينة اوي انها بتترج . معقولة هالة متعودة انها تنزل من غير اندر . انا اول مرة اخد بالي من كدة . اخدتها علي جمب وبقولها .
انا . اية دا يا هالة
هالة . اية في اية
انا . فين الاندر . باين اوي انك مش لابسة اندر طبعا الفستان شيك اوى . بس قصير شوية وواضح ان مفيش تحتة اندر
هالة . عادي احنا معانا العربية ومفيش حد هايشوف
انا . ما انتي هاتقفصي في صالة الاستقبال وفي ناس هاتشوفك
هالة . انا متعودة اقابل حسن كدة كل ما يسافر
انا . طيب انا معاكي ومش هاينفع تخرجي معايا من غير اندر . ممكن تتفضلي تلبسي والا مش هانزل
هالة . حاضر حاضر خلاص هالبس بس متزعلش
ودخلت هالة تلبس الاندر ونزلنا رحنا المطار وقابلنا حسن وبعد السلامات والاحضان ركبنا العربية وروحنا الشقة . وطبعا حسن دخل اوضته ويظبط نفسة وكل واحد دخل اوضتة ونسبيهم براحتهم وبكرا نبقي كلنا نقعد مع بعض .
دخلت اوضتي وغيرت هدومي واتصلت بحبي وقعدنا نرغي ونتفق ان نقعد شهر او شهرين خطوبة نكون جهزنا شقتنا ونتجوزبئي وناخد راحتنا . وانا بتكلم مع روني لقيت اشعار علي تلفوني فببص وانا بتكلم لقيت رسالة علي الواتس من هالة باعته صور . قفلت الواتس وكملت كلام مع روني وبعد شوية رغي قفلت .
فبفتح الواتس لقيت شوية صور هالة بعتهالي لجسمها وتجهزها للنيك من حسن . اية دا ؟؟
هالة بتبعت صور ليها هي وحسن وهما عريانين . اة يا شرموطة . وشوية لزبر حسن اية دا في اية هي اتجننت خالص . وشوية والواتس اتقفل . انا سرحت بصراحة في اللي هما بيعملوة وزبي وقف بس مكنتش قادر اعمل حاجة . فلقيت الباب بيخبط . هند اللي بتخبط فقمت فتحت الباب لقيت هند داخلة ولا بسة روب ومقفول .
انا . عايزة حاجة يا هانم
هند . هانم . اية اللهجة دي يا سي احمد
انا . يعني مش عارفة
هند . سيبك بس انا جاية اقولك ان ينفع بابا وماما بيعملو سكس وانا لا
انا . يخربيتك اسكتي
هند . ماهما تعبوني ولازم ارتاح
ولقتها فتحت الروب ومكمتش لابسة حاجة تحتة . يلهوي منظرها هيجني بس طبعا مش هاعمل حاجة . والبنت بردو مش ساباني وعمالة تهيجني . انا مسكت نفسي ..
انا . اقفلي الروب واقعدي نتكلم الاول لاني مقفول منك
هند . مقفول مني لية
انا . انتي لية مقلتليش ان امل هاتصورني وكمان جايبة حسام معاها
هند . انا بحسبك متفق مع امل
انا . لا مش متفق ولا كنت اعرف انها هاتصور ولا هاتجيب حسام معاها . وكان اتفاقنا انها هي بس اللي هاتظبطنا
هند . بجد انا معرفش . بس ماشي يا امل لما اشوفك
انا . لا خلاص ما انا جبتهم تحت رجلي هم التلاتة وبقو زي الخاتم في صباعي وبجد مش هارحمهم
هند . انا اسفة بجد وصدقني معرفش
انا . ولا يهمك خلاص
هند . بس انت يا حمودي طلعت جامد اوى ومسكت حنان قطعتها
انا . وانتي عندك شك
هند . بصراحة لا انت جامد طول عمرك . وهو دا اللي دوبني فيك
انا . تشكرات تشكرات
هند . بس يا سي احمد في حد متشوق انك تزورة
انا . مين تاني انا خلاص خلصت
هند . لاء لاء متقولش كدة انت اجمد من كدة
انا . ومين دا اللي متشوق ازورة
هند . دا .. وفتحت الروب تاني وشاورت علي كسها
انا . لاء دا هازورة لما تتجوزي
هند . لاء نفسي انت تكون اول واحد يفتح
انا . مينفعش لازم تنجوزي وانتي بكر ودا اللي يفتحة جوزك واوعدك اني هاهرية زيارات
هند . اااااه مش قادرة استني نفسي فيك
انا . متبقيش شرموطة واتهدي . صحبتك وامها شفطوني النهاردة
هند . طب خلاص مش مهم تدخلة هنا .. دخلو ورا اهو احس بية جوايا ..
ومدت اديها وحسست علي زوبي وبتحاول تطلعه علشان تلعب فية . انا شديت اديها وقلتلها مش وقتة . لقتها بتقولي طب تعالي اسمعك حاجة وبتشدني من ايدي وراحت علي المطبخ اللي فية منور وعندة شباك اوضة نوم هالة وحسن . وقالتلي تعالي اسمع ..
انا . يخربيتك انتي بتتصنتي عليهم
هند . هوس وطي صوتك .. انا علطول بسمعهم
انا . كدة غلط ويلا نخرج
اخدتها من اديها ودخلتها اوضتها وقلتلها اللي حصل دا ميتكررش والا بجد هازعل . وكمان لازم تانمي لاني مجهد ولازم انام . وسبتها ودخلت اوضتي . وانا قاعد جالي فضول اروح اسمع هالة وحسن . واتسحبت وروحت المنور وقربت ودني ويا رتني ما سمعت
حسن . خلصي يا روحي تعالي نشرب كاسين
هالة . حاضر يا حبيبي خلصت وبلبس
حسن . مستنيكي
هالة كانت بتاخد دوش بعد النيكة وخرجت لحسن
حسن . ها احكيلي اية اللي حصل الشهر دا بالتفصيل
هالة . ما انا حكتلك ياحبيبي
حسن . التلفون شيئ ولما تكوني في حضني شيئ تاني . وصب حسن كاسين وبيشربو
هالة . زى ما قلتلك سخنتو ووقعتو وناكتي
حسن . وزبرو كبير
هالة . يوووة اكبر من بتاعك بكتير . دا لما دخل حسيت اني هاتقطع
حسن . يوووو شوقتيني امصة
هالة . متستعجلش هاتمصة وتبلع لبنة كمان
حسن . امتي بس
هالة . كلها ساعات يا حبيبي
حسن . طب وسوسو قالت علية اية
هالة . سوسو دي شرموطة كبيرة شفطت زبة كلة جواها
حسن . يا بنت اللبوة يا سوسو شرموطة طول عمرها
هالة . دي حتي قالتلي ان زبك لما يدخل جواها بعد احمد مش هاتحس بية
حسن . شوفي الوسخة بس لما اشوفها . بس قوليلي عرفتو احمد الشقة التانية
هالة . لا مش وقتو . هاعرفو بس لما ينام معانا كلنا ويعرف كل حاجة
حسن . طيب وسوسو لفتة ليها ولا لاء
هالة . متقلقش انا مسيطرة علي سوسو من وقت ما مسكناها مع حامد
حسن . طب تمام واهو حامد غار في داهية وسوسو ملهاش غيرنا
هالة . يا حبيبي سوسو كلبتي وخدامتي متقلقش منها
حسن . طيب المهم ان بكرا كل حاجة تتم زي ما اتفقنا
هالة . حاضر يا حبيبي وانا فهمت سوسو انها تاخد هند وهاني يباتو عندها
حسن . تمام بس بكرا احمد بتاعي انا وانتي وسوسو وقت تاني
هالة . ما انا متفقة معاها علي كدة وكمان هانكون عرفنا احمد علي الشقة وبعدين يبقي احنا الاربعة براحتنا في الشقة التانية
حسن . زي الفل وانا من عندي هاظبط احمد في الشغل وهاعمل. ماموريات كتير علشان ميجيش الشغل
…………….
انا طبعا اتوهمت ودوخت من الكلام اللي سمعتة . معقولة دا يطلع منكو وانت يا بشمهندس حسن لاء واختي هالة المحترمة الشيك الراقية . احا وسوسو بنت الزوات بنت السفير السابق الالستقراط بتاعي ببا ومما ..
طيب ان ما ورتكم انتو كمان وخلتكم عبيد ليا ماشي منك ليها ليها . ورجعت اوضتي وبدات اخطط هاعمل اية معاهم .. انا دلوقتي عرفت هند طلعت شرموطة لابوها وامها .
طب وروني حبيبتي اللي هاتكون مراتي يا ترا عارفة حاجة من اللي بيحصل وهل روني بنت وهل روني شرموطة زي امها ولا لاء ..
مسيري هاعرف زي ما عرفت اللي فات بس لو عرفت ان روني ليها علاقة بحاجة انا هاقتلها .
واية موضوع حامد دا كمان ….
كل دا هانعرفو في الاجزاء اللي جاية ..
وكمان هانعرف اية اللي هايحصل مع حسن وهالة…
بس ليا عندكم طلب .. انا بتعت كتير في الكتابة ومش بلاقي تشجيع منكم .
اتمني منكم ارائكم
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية حرمان من قلب القاهرة)