رواية حرمان من قلب القاهرة الفصل الخامس 5 بقلم ناهد ابراهيم
رواية حرمان من قلب القاهرة الفصل الخامس 5 بقلم ناهد ابراهيم
البارت الخامس
الجزء الرابع وقفنا لما امل ادتني الورقة وانا من استعجالي مقرتهاش غير لما رحت الشغل لاني كنت متاخر ومجهد من ليله امبارح ..
اول ما رحت الشغل ومضيت حضور وكويس اني متاخرتش ..
المهم قعدت علي مكتبي وشربت نسكافية وخلصت معظم الشغل اللي اتكلفت بية . طبعا كان شغل خفيف وكمان انا تحت التمرين والملاحظة لاني لسة موظف جديد .
افتكرت امل والورقة اللي كتبتهالي فطلعت الورقة اشوف فيها اية .
امل . صباح الخير يا احمد . انا محبتش اقولك اللي انا عايزاة غير بالكتابة لان فية جرائة شوية .
انا بصراحة اول ما شوفتك وانت عجبتني اوى وخصوصا لما دودو حكتلي عنك كتير وانها بتحبك وعارفة انها حاكتلك اني متجوزة اخويا . انا ودودو مش بنخبي حاجة عن بعض خالص بس انا كتبتلك الورقة دي خصوصا علشان اقولك ان النهاردة عايزاك تفشخني وتقطعني ولازم تعمل حسابك علي كدة انا حاسة اني هاكون امتع شرموطة وانا في حضنك . بتمني تعمل حسابك اوي اني مش هارحمك وهافضيك جوايا .
امضاء شرموطتك امل
بصراحة انا استغربت من الرسالة دى اوي وخصوصا اني حسيت ان الورقة مش طبيعية زي ما يكون مدلوق عليها نقط وكمان مستغرب من جرئتها اوى وحسيت من كلامها ان هي بتقولي خد شريط فياجرا قبل ما تيجي علشان تقدر عليا . هههههههههههه مسكينة امل دى اصلها متعرفنيش بس هاتعرفني كويس لما اركبها وافشخها . بس لازم اخليها عابدة تحت مني ولازم اسيطر عليها .
مطولش عليكم انا من كلامها سخنت وفعلا لازم اخدلها حباية من المستورد اللي معايا . وكمان لازم اواظب علي الرياضة واهتم بصحتي علشان النسوان متضيعنيش ماهم كتير عليا بصراحة بس القدر وقعنا في بعض ولازم اسد واثبت فحولتي معاهم .
المهم لقيت الساعه اتنين وطبعا دا معاد خروجي من الشغل وقلت اعدي علي هاني اوصلة البيت وبالمرة اخد حباية علشان البرشام في اوضتي وبالمرة وانا في طريقي ارغي مع روني شوية ..
اتصلت بروني وقعدنا نتكلم وكل يوم اكتشف فيها حجات جديدة وهي كمان وقربنا من بعض اكتر وبصراحة حبتها وهي كمان حبتني بس طبعا لسة في حجات كتير متكلمناش فيها طبعا بعيد عن الجنس لاننا بردو لسة عارفين بعض وكمان لسة مفيش حاجة رسمي .
خلصت كلام مع روني كنت انا اخدت هاني وطلعنا الشقة وكانت هند معرفة اختي انها هاتقعد مع امل طول النهار وانا ابقي اروح اخدها ..
طلعت لقيت هالة سلمت عليها وعرفتها اني خارج مع واحد زميلي في الشغل وهاتغدي معاها ولما اخلص هابقي اعدي علي هند واجبها معايا . دخلت اوضتي واخدت دوش ولبست وجهزت واخدت الحباية وعقبال ما اروح تكون الحباية اشتغلت .
المهم ظبط نفسي ونزلت وبصراحة مشتاق اوي انيك امل لان جسمها عاجبني اوي اوي .. نزلت واتصلت بهند علشان تبعتلي اللوكيشن علشان اروح علي هناك علطول وفعلا بعتتلي اللوكيشن وطلعت العمارة وكنت علي اتصال بهند علشان اعرف شقة كام واول ما وقفت ادام الشقة الباب اتفتح ودخلت بسرعة لقيت هند اللي فتحتلي وقالتلي
هند . اقعد وامل هاتخرج دلوقتي من اوضتها بس اية الشياكة دى يا سي احمد
انا . دا العادي بتاعي يا دودو
لاحظت ان هند لبسة جلابية زي بتاعة فيفي عبدو بس الجلابية عليها تهيج ولاحظت كمان انها مش لابسة حاجة تحت الجلابية ..
انا . بس اية يا دودو الحلاوة دي الجلابية هتاكل منك حتة
هند . احم احم بعض ما عندكم يا سي احمد
انا . هي امل فينها كدة
هند . مستعجل علي اية . هي بتظبط نفسها وجيالك
انا . طب تعالي اقعدى علي حجري بالجلابية دي
هند . يادي الجلابية اللي انت وامل هيجانين عليها
انا . هايجانين ؟؟ دا انتي السكس لحس عقلك
هند . ومين يشوفك يا سي احمد وميتلحسش عقلة
انا . للدرجة دي انا سكسي اوى كدة
هند . دا موز مووووز .. بس ليا عندك طلب
انا . طبعا قولي
هند . النهاردة انت بتاعنا احنا نعمل كل اللي عايزينة
انا . لية هو انتي كمان هاتكوني معانا
هند . طبعا دا احنا نفسنا في الليلة دى من زمان
لقيت امل خرجت وجاية عليا بس اية دا .. قميص نوم تايجر يا دوب مغطي كسها وجسمها بيلمع .. واااو . يا بنت الاية جسمك نااار ولقيت زبي وقف مرة واحدة اول ما شوفت امل يلهوى علي الحلاوة والجمال ..
واول ما قربت مني لقيت نفسي حضنتها ورفعتها من الارض . معقولة انا هانيك الجسم دا .. ووااو بجد
فضلت ابوس في شفايفها وانا شايلها وهي في حضني ولفت رجلها حوالين وسطي وانا مش مركز في حاجة غير في مص شفايفها واكلهم وهي كمان بتمص في شفايفي كانها محرومة من النيك بقالها كتير ..
وكل دا ببوس وبمص شفايفها ومش مركز في حاجة تانية حتي هند مش شايفها اصلا . فضلت وقت كبير بمص وبلحس وبعضعض في شفايفها وايدي بتلعب في طيزها وضهرها واندمجت اوى اوى وبعد الوصلة دي نزلتها وببص لعنيها وباكل جسمها بعنيا . لاحظت هند واقفة مش علي بعضها وبتبصلي وعنيها كلها هيجان وكانها لعبت في نفسها شوية .
امل قالتلي تعالو ندخل اوضتي احسن . ودخلنا الاوضة ورحت علي السرير علي اساس ان امل هاتجيلي نكمل .. لقيت امل وهند حاضنين بعض وبيمصو شفايف بعض وفجائة امل قطعت الجلابية اللي لبساعا هند من فوق لتحت وبصتلي وقالتلي اللبوة بنت اختك عايزة تتناك منك وتفتحها زي ما انا مفتوحة . وهاندخل مسابقة مين اللي هايمتعك اكتر وهاتكسب لبنك اكتر وجريت عليا وزقتني ونيمتني علي السرير وركبت علي بطني وفضلت تتلوى وتمص شفايفي شوية . ولقيت هند جت وزقتها من عليا وهي ركبت مكانها . كانهم بيتخانقو وبيضربو بعض ..
اتاريهم اللبوتين متفقين علي كدة وعايزين يعيشو دور الضرتين ونفس الوقت يظهرو نوع السادية لبعض وانا فعلا اتبسطت اوى من اللي بيعملوة وحسيت انها هاتكون احلي نيكة . معايا بنتين صغننين وجسمهم افجر من بعض .
وكمان لاحظت ان جسم هند بردو بيلمع . اتاريهم بعد ما مشيو من الكلبية روحو وظبطو اجسام بعض والواضح ان الليلة دي مش هاتعدي علي خير وحسيت انهم هايخلصو عليا .
المهم مسكت الاتنين ونيمتهم جمب بعض وانا قمت ابوس ولحس لدي شوية ودي شوية وامص في دي شوية والتانية شوية . بس انا كنت مركز اكتر مع امل لان هند كدة كدة معايا في البيت لاكن امل ممكن اشوفها مرة كل اسبوع فكنت مع امل اكتر … فقلت لهند يلا انا وانتي ننيك امل ولما اخلص معاها انيكك انا وهي . هند وافقت وبقيت انا اقطع جسم امل وهند تاكل كسها وفضلنا علي كدة لغاية ما امل جابت عسل من كسها كتير اوي .. وبقيت انيك امل علي ضهرها شوية وبطنها شوية وكنا بناكل جسمها كلو وهو كل اللي عليها تصرخ وتترعش وتنزل عسل وتزوم اأااااااأه ااااااااأه اااااوف جسمي مش حاسة بية ااااااح اااااااه ااااااح اااااااه ااااااح هاموت مش قادرة ااااااح اااااااه ااااااح اااااااه جسمي بيتنفض اااااامممممم ااااااه اااااه اووووى كلني اوى اوى اااااامممممم اااااامممممم ااااااااه يلا دخلو جوايا نكني . نكني. نكني دخلو فيا بئي ادخل جوايا . اااااامممممم ااااااه اااااه اااااوف ااأأاح بنت الوسخة هيجتني كلامها قتلني شلتها ورفعتها علي وسطي ودخلت زبي في كسها اللي غرقان عسل وفضلت انيك وارفع وانزل كتير وهي عنيها بتروح وتيجي وشوية تغمض عنيها وانا مش راحمها وهي تصرخ ااااه ااااااح اااااااه ااااااح اووووووف ااااااه قطعني يا حبيبي وانا مش راحم كسها نيك وخلاص هانزل رحت نيمتها علي السرير وخلاص هانزل هانزل اااااه بنزل جوة كسها وانا هي بنتنفض وكنا بنزل احنا الاتنين في وقت واحد وهي تصرخ وانا اصرخ وجسمنا يترعش سوا في وقت واحد وكنا بنصرخ في وقت واحد . لغاية ما خلاص نزلت كل حاجة جوة كسها . ونمت جمبها بجد مش قادر بنت الشرموطة موتتني ولولا اني واخد حباية مكنتش طولت كدة . ولقيت هند بتلحس كس امل وتلحس لبني من كس الشرموطة امل .لاء شرموطة اية . دي استاذة نيك لا استلذة ورئيسة قسم النيك في مصر والعالم كلو …
بصيت لامل لقتيها مغمضة عنيها ومش قادرة تتحرك وانا قلتلها بجد اسف اني نزلت جوة انا مكنتش داري بنفسي وانا بنيكك . لقتها ضحكت وقالت انا عاملة حسابي ودا كنت بتمناة انك تنزل لبنك جوة كسي .
شوية هند قعدت تلعب في زبي وبدات تمص بس بتمص باحترافية غير المرة اللي فاتت كانها اتدربت علي المص وشوية تعمل زي الافلام وتخبط زبي في وشها زي الافلام وبقت تعمل حركات تهيج وانا سخت من حراكتها ولقتها بتقولي احمد كل كسي ونامت علي ضهرها وقمت الحس كسها فوجئت انها مش متطاهرة وزنبورها كبير ودا اتضطح ان دا سبب هيجانها كتير . بس منظر كسها بالزنبور يهيج وفضلت اشد في الزنبور وهي تشد راسي لكسها اوى وانل قامت وفضلت ترضع في بزازها الصغننين الحلوين وانا ارضع وهي تصرخ ااااه اااااااه اااااااه اااااامممممم اااااامممممم اااااامممممم وصوتها من الهيجان بيعلي وامل تمص شفايفها وتفرك بزاها وانا الحس كسها وهي تنزل وانا شديد راس امل وخلتها تلحس عسل هند ولما تخلص ارجع انا الحس كسها وشوية امل تسيب هند وتيجي ترضع زبي زي ما هند كانت بترضع بردو امل بترضع زيها . بس طريقتهم تهيج في الرضاعه . لغاية ما حسيت ان هند خلاص بتروح لدنيا تانية ولاحظت ان طيز هند مفتوحة كانها لسة متناكة في طيزها من شوية فعدلتها وبدخل زبي في طيز هند اللي دخل بسهولة ولمحت بعيني زبر صناعي موجود علي التسريحة عرفت انهم كانو بينيكو بعض قبل ما اجي . ولقيت هند بتقولي عايزاه في كسي نكني في كسي افتحني يا احمد نفسي تنكني وزبرك يدخل كسي . كل دا وانا بنكها في طيزها . قلتلها مستحيل ينفع غير لما تتجوزي واندمجت من طيزها اللي كانت احلي من الكس . وبدات انيك اسرع وهي بصوتها الرقيق وكلامها الجميل ااااااح اووووووف ااااااه اااااه اااااوف ااأأاح اااااااه ااااااح اووووووف اوى يا احمد اوى يا حبيبي . نيكني اوى دخلو كلو فيا . وصوتها هيجني اكتر ومبقتش حاسس بتعب غير تعب زبي اللي بينيك بنت اختي وامل مش سيباني عمالة تمص شفايفي ورقبتي وانا برزع في هند وبنيك اوى ومندمج في الرزع وهي تقول اه وانا ارزع وخلاص خلاص هاجيب هاجيب واول ما قلتلهم هاجيب قامت هند بسرعة ودخلت زبي كلو في بوقها وفضلت انزل وهي تريل لبني من بوقها وامل تاخدة تدعك بية جسمهها لغاية ما انا اتهديت ومش قادر حتي اخد نفسي ومن التعب اترميت علي السرير ولقيتهم الاتنين نامو في حضني واديهم الاتنين في حضن بعض ..
وفضلنا ساكتين ونايمين شوية واحنا خاضنين بعض لغاية ما انا قلتلهم ..
ها انا بنيك احلي ولا ولا حسام .. الاتنين بصولي اوى واستغربو من كلامي . قلتلهم انا عارف ان حسام فتحك يا هند من ورا وهو كمان بينيكك يا امل وكمان بينيك امك وكمان انتي بتنيكي امك وكمان حسام ناكو انتو الاتنين مع بعض . زي ما انا نكتكو دلوقتي .
الاتنين تنحو اوي لكلامي وازاي انا عرفت كل دا .
قلتلهم متستغربوش انا عارف كل حاجة لان بالصدفة دخلت علي هند بعد ما عملت معاها اول مرة وكانت نايمة وانتي بعتلها وقريت محادثتكم مع بعض وعرفت انكم ناويين علي الليلة دي وكمان ناويين ان حسام يكون معانا في ليلة تانية وطبعا حسام عارف اني معاكم دلوقتي وانتي يا امل عايزاني اكسر عين امك وانام معاها علشان تاخدي راحتك اكتر من كدة . وكمان انتي عايزة تسيطري عليا واكون ملكك لوحدك انتي وهند زى ما خليتي حسام عبد ليكي . امل تنحت اكتر ووشها احمر اكتر ما هو احمر. وقمت اخد كاميرة التصوير اللي الهوانم جهزوها ليا علشان اخضع ليهم …..
هههههههههههه اصل هما ميعرفوش اني فتحت واتس هند من الاب بتاعي ورجعت كل المحادثات المحذوفة وعرفت كل حاجة اتكلموها علي الواتس .
سحبت الكاميرا واخدت المومري منو اللي اتضح ان علية فيديوهات كتير لحسام وامة لا وكمان ام حسام وحد تاني
هههههههههههه مش سهل انا صح ..
الاتنين بلمو ومبقوش قادرين ينطقو . وقلت لهند قومي يلا البسي علشان نروح وانتي يا امل من النهاردة تكوني خدامتي واللي اللي اامرة انتي تنفذية مهما حصل فاهمة ووقت ما احتاجك تكوني تحت رجلي ..
بصراحة حبيت استغل امل في حجات تانية هاتبقو تعرفوها بعدين .بس البت بجد عجباني اوى جسمها نار ونكها جميل اوى .
المهم . هند لبست ووشها في الارض ومش قادرة تنطق بكلمة . ونزلنا وسبت امل بعد ما حضنتها وبوستها وقبل ما اخرج رزعتها بعبوص في كسها وسبتها ونزلت وهي لسة مبلمة ومش مصدقة اني عرفت كل حاجة وعرفت تخطيتهم ..
ركبت العربية ومشيت وهند بتعيط
انا . متعيطيش وامسحي دموعك
هند . بجد انا اسفة
انا . مفيش اسف
هند . و**** كنت هاقولك علي كل حاجة وغرضنا انك تكون معانا لينا لوحدنا وبس
انا . دا مش تفكير بني ادمين . دا تفكير شياطين
هند . بجد اسفة وارجوك تسامحني ومتفضحناش
انا . انتي عبيطة . افضح مين . افضح بنت اختي حبيبتي
هند . حبيبتك … واخدت نفس عميق
انا . ايوة حبيبتي وروحي كمان
هند . بجد يا احمد . يعني مش زعلان مني
انا . طبعا زعلان . بس بردو بحبك ومقدرش استغني عنك
هند . ابتسمت وكل عياطها اختفي … وانا بجد بعشقك ومش هاعمل حاجة تزعلك تاني
انا . وامل كمان عجباني ومش هاسبها لحد غيري
هند . وكلامك وتهديدك ليها دا اية
انا . علشان تكون خاضعة ليا ووقت ما اطلبها تجيلي
هند . طب والتصوير
انا . اخدتة علشان محدش ياخدة ويستغلكم اصلكم غوشم ولسة متعرفوش حاجة عن الدنيا . وممكن المومري دا يقع تحت ايد اي حد ويبهدلكم وانا اخدتة عشان احافظ عليكم . دا اذا لو مفيش تصوير تاني
هند . بجد مفيش تصوير تاني وكل حاجة في المومري دا
انا . طب تمام وياريت امل متعرفش حاجة عن اللي قلتهولك خليها فاكرة انا هاستغلها واي كلام بينكم لازم اعرفة
هند . حاضر يا حبيبي .. وقامت باستني علي خدي من فرحتها
المهم وصلنا العمارة وطلعنا وكان مفيش حاجة حصلت وهند طبعا هديت ومبقاش في خوف ..
دخلنا ولقيت سوسو مع هالة قاعدين بيتكلمو . دخلت سلمت عليهم وسالت عن روني . سوسو قالت لسة طالعه وبتاخد دوش .
قلتلهم طب اسيبكم اخد دوش واغير … سبتهم واتصلت بروني واتاريها رنت عليا كذا مرة وانا كنت قافل التلفون علشان الملحمة اللي كنت فيها . واول ما ردت
روني . ايوة يا احمد عامل اية
انا . كويس . انتي عاملة اية
روني . انا كويسة … انت تلفونك كان مقفول رنيت عليك كتير
انا . اه فصل شحن وانا كنتمع اصحابي بنتغدى
روني . الف هنا . بس قلقت عليك
انا . بجد قلقتي عليا
روني . طبعا يا حبيبي
انا . احلي كلمة حبيبي في الدنيا .. بقولك اية . تعالي اقعدي عندنا شوية نتكلم
روني . لا تعالي انت
انا . ازاي يعني هاقول لسوسو قومي نقعد عندكم علشان عايز اقعد مع روني
روني . هههههههههههه لا صح
انا . هما قاعدين برا هاروح اقعد معاهم . وكمان عايز سوسو في حاجة
روني . حاجة اية ؟ ها .. حاجة اية ؟ ها
انا . هاتعرفي لما هي تجيلك
روني . لا قول دلوقتي
انا . نو خليها مفاجئة
روني . اه مكنتش اعرف انك رخم
انا . انا رخم طب ماشي لما نبقي لوحدنا هاعرفك انا رخم ولا لاء
روني . حاضر . يلا بئي روح لسوسو وانا هاعرف منها كل حاجة
انا . هأ هأ هأ .. ماشي …. يلا باي مؤقتا
روني . باي يا اوحي يا اوحي
وقلت الخط وروحت لهالة وسوسو . واول ما قعد قلت لسوسو انا كلمت بابا وماما وهم مرحبين وعايزين يجو علشان نتقدم لروني واتمني انك تحددي معاد مع عمو ويجي علشان نتقدم
هالة . دا انت مستعجل اوي كدة يا احمد
سوسو . هههههههههههه اللي يشوفك امبارح يقول انك مش مستكفي وعايز كمان
انا . سوسو ممكن نفصل متعتنا عن روني
سوسو . اكيد طبعا ودا اللي كنت عايزة اكلمك فية
انا . من غير ما تقولي يا حماتي انا مش صغير
سوسو . يا حبيبي انت راجل وسيد الرجالة كمان
هالة .واي راجل دا انت سيدنا وتاج راسنا
سوسو . بس مستعجل لية
انا . مستعجل علشان حبيت روني وبتمني تكون مراتي النهاردة قبل بكرة
سوسو . يا بختك يا روني
انا . لية انتي لسة مشبعتيش
سوسو . ومعقولة اشبع من سيدي
انا . سوسو بجد الكلام دا لما نكون لوحدنا علشان متعتنا انما غير كدة انا خطيب وهاكون جوز بنتك فنتعامل علي كدة
هالة . فعلا يا حبيبي كلامك صح
سوسو . طبعا صح
هالة . بس اخرصي انتي يا لبوة
انا . هالة .. قلنا اية
هالة . حاضر يا حبيبي
انا . سوسو هاستني منك الرد بكرة تكوني ظبطتي كل خاجة وياريت يكون في اقرب وقت
سوسو . حاضر يا جوز بنتي
انا . احلي حاضر من حماتو حبيبتي
هالة . احمد . سوسو كانت عايزة تقعد معاك لوحدكو جوة
انا . لا مش كتير كدة سبوني اعوض اللي بذلتة انبارح وكمان عايز اخلي شوية لمراتي
هالة . يا حبيبي متشلش هم انا وسوسو هانغذيك ونقويك ولازم نحافظ عليك .. هههههههههههه
سوسو . دا انت راجلنا ودكرنا
انا . طب نخليها بكرة لاني فعلا تعبان
هالة . طب نسيبو علي راحتو النهاردة يا سوسو وبكرة نتجمع
انا . تمام اكون انا جمعت شوية
يلا اسيبكو وادخل انا انام لاني ملحقتش انام يلا تصبحو علي خير
……………….
سبتهم ودخلت اوضتي وقلت اكلم حبيبتي شوية
اتصلت علي روني وقعدنا نرغي كتير واحنا بنتكلم فنحت الاب بتاعي لقيت رسايل من امل لهند علي الواتس . قلت ابقي اشوف لما اخلص مع روني ..
المهم فضلنا نحب في بعض انا ورني اكتر من ساعتين وطبعا المكالمة انتهت ببوسة علي الهوا مني ليها وهي كانت هاتنام وانا كمان هنام لان الوقت هايتاخر بينا
قبل ما انام فتحت الاب وقلت اشوف قالو اية لبعض ولقيت الرسايل كالاتي
امل . دودو انتي روحتي
هند . ايوة
امل . احمد قالك اية بجد انا خايفة اوى احسن يفضحنا
هند . لا دا مش طبع احمد علي فكرة
امل . اكيد هاينتقم مني علشان التصوير
هند . لا متخفيش احمد اكبر من كدة بكتير ووعدني انو مش هايعمل حاجة
امل . انتي مشفتيش كان بيكلمنا ازاي . وقالي اني اكون عابدة لية وهايستغلني
هند . يا امل قلتلك متخفيش احمد بجد مش هايعمل حاجة ومستحيل يفضحنا
امل . بجد يا دودو انا حبيت احمد ونفسي اكون لية هو وبس اعيش خدامة لية . وحصوصا بعد ما شوفت احلي متعه معاه . بس خايفة احسن يستغلني ويخليني اكون لحد تاني
هند . بجد اتمتعتي
امل . طبعا انا عمري ما اتمتعت كدة قبل كدة
هند . وهو باين علية اتمتع معانا
امل . طب اية احمد مش هايفضحني بجد
هند . قلتلك متقليش بس لو احتاجك اوى تتاخري عنو مهما حصل
امل . انا من بعد ما اتمتعت معاه نفسي اعيش معاة طول عمري حتي من غير جواز المهم اكون معاة وبس
هند . طيب خليكي عادية خالص وهو اكيد هايكلمك وانا بردو مش هاقدر ابعد عن حضنة
امل . يا بختك يا دودو عاشة مع احمد
هند . احسديني بئي
امل . طب اية هو ممكن يوافق ينام مع ماما علشان يكسر عنيها ويكبرها انها توافق انة يدخل ويخرج عليا
هند . مش وقته علي الاقل ننام معاة مرة او اتنين . وبما ان كل حاجة انكشفت يبقي نقدر نتكلم معاة ونقولة علي خطتنا وينفذها معانا علشان يوصل لمامتك
امل . اوكي . بس اقولك علي حاجة
هند . اية قولي
امل . حاسة ان زب احمد لسة مالي كسي ونفسي فية دلوقتي
هند . يا بنتي انتي مش بتشبعي خالص
امل . لما انتي تشبعي انا هاشبع هههههههههههه
هند . اه لو ينفع نتجوز كنت خليتة ينام معايا كل ساعه
امل . وانا صحبتيك حبيبتك مش هاتسبهولي
هند . طبعا هاسبهولك انتي حتي مني . يلا جهزى نفسك زمان حسام جاي وتلاقية تعبان وعايزك
امل . لا لو هو طلب هاتحجج لية مش هايتمتع بزب حد غير احمد .. ااااه محتاجة زيرك يا احمد
هند . طيب يلا نامي وبكرة نكمل كلامنا في الكلية
امل . هو احمد هايوافق اروح معاكم
هند . اكيد . وكمان انا هاستاذنة وهاخلية يوافق
امل . متهيالي اول ما اشوفة تاني هاقولة بحبك ووحشتني واطلب منة يسامحني وينكني تاني
هند . لا اوعي سبية لما هو يطلب
امل . لية انا مش هاقدر مكلموش وهو معايا
هند . اصبري بس لما اقولة بكرة انة ياخدك في طريقنا
امل . ماشي بس علشاني خلية يوافق
هند . هاكلمة واقنعه
امل . اوكي يلا تصبحي علي زبر احمد
هند . هههههههههههه وانتي كمان يلا لاي
………
قفلت الاب ولقيت نفسي هجت وزبي وقف علي كلامهم . اية البنات دي معجونين في النيك ويعشقوة كدة
قعدت افكر اخد شقة واخليها للنيك وبس واعمل جدول للكل بس انا كدة هاختفي من كتر النيك وقررت انظم وقتي واروح الجيم واهتم بنفسي ولياقتي علشان اقدر علي اللي جاي . وكمان روني حبيبتي لازم امتعها واخليها اسعد انسانه في الدنيا ..
ومن كتر التفكير نمت ومحستش بنفي غير ومنبة التلفون بيرن . وقمت اخدت دوش ولبست واخدت هند وهاني ونزلنا علي الجراش . لقيت روني في الجراش بتدور عربيتها علشان تروح الشعل . سلمت عليها وطبعا بوسة علي الهوا وابتسامات وسبتها ومشيت .
هند اتحايلت عليا ناخد امل في طريقنا طبعا وافقت وعدينا علي امل اخدناها وركبت ورا جمب هند وهاني جمبي ووصلت هاني للمدرسة واول ما نزل لقيت امل جت جري ركبت جمبي وقالتلي
امل . احمد بجد انا اسفة واللي حصل مني علشان تكون ذكري وكمان متسبنيش لاني حبيتك
انا . تقومي تعملي كدة
امل . بجد انا اسفة سامحني واوعدك اني هاكون تحت امرك في كل حاجة
انا . خلاص يا امل محصلش حاجة ومش زعلان
امل . بجد مش زعلان
انا . بجد مش زعلان
امل . طب انت وحشتني اوى
انا . وانتي كمان
امل . طب لو انت بجد مش زعلان وانا وحشتك يبقي توافق اننا نعمل تاني مع بعض
انا . طب فين ماتك جت وعندي مينفعش يبقي فين
امل . طيب عندي فكرة . فكرنا فيها انا وهند انك تحاول مع ماما وانا هامهدلك دا وتنام معاة وانا اظبطكم مع بعض ونكسرها وبكدة تجيلي براحتك وتدخل وتخرج براحتك
انا . طيب مش وقتة علشان كليتكم وشغلي وهاشوف نتكلم مع بعض ونشوف هانعمل اية
امل . .. بصت لهند وفرحت … اوكي يا حبيبي
…….
كنت وصلت للكلية ونزلو وانا اتحركت رحت لشغلي وبردو عمال افكر والدايرة كبرت اوى
المهم انا اهتم بنفسي الاول وكل حاجة تبقي سهلة
رحت الشغل كالعادة وشربت النسكافية بتاعي ولقيت تلفوني بيرن لقتها سوسو بتقولي انها اتكلمت مع بابا روني وعرفتة الموضوع وفهمتة كل حاجة وهو موافق وحددو معاد بعد عشر ايام يكون حسن جوز اختي رجع ويكون بابا وماما جهزو نفسهم ونقعد ونقرا الفاتحة ونحدد معاد الفرح ونلبس الدبل ..
انا فرحت اوى واتصلت بروني افرحها
انا . صباح الخير علي ملكة قلبي
روني . صباح الحب يا حبيبي
انا . عندي ليكي خبر جميل
روني . هو في اجمل منك
انا . يا قلبي انتي … المهم جهزى نفسك اخدك النهاردة نشتري الكلابش اللي هاكلبشك بية
روني . كلبش . كلبش اية يا حبيبي
انا . دبلة الخطوبة لاحلي روني . علشان اهلي هايجو نقرا فاتحتك بعد عشر ايام
روني . ياه انت حددت كمان
انا . لا مش انا دا بباكي ويكون حسن جة
روني . بجد يا حبيبي
انا . طبعا بجد يا قلبي ودا هايكون اسعد يوم في حياتي
روني . واسعد يوم في حياتي انا كمان با حبيبي
انا . انا اتفقو مع سوسو بعد الشغل اخدك ونروح نشتري الحاجة
روني . اوكي يا حبيبي هتابع معاك . علشان متطرة اقفل علشان الشغل
انا . وانا كمان . يلا باي
وقفلت الخط وانا فرحان اوي ..
المهم خلصت شغلي وحان وقت الرحيل واتصلت بهند هاقولها تجهز علشان اعدي عليها . خرجت ولقيت هالة بترن وبتقولي انها رايحة مع سوسو عند مامتها علشان تعبت . وقالتلي نشتري حجات في طريقنا وانها جهزت الغدا . وانها قالت لهند وكمان هاني عندة تمرين وهو هايتاخر وهايبقي يرجع مع اصحابة .
قفلت مع هالة ويادوب دقيقة ولقيت روني بتتصل وتقولي انا هاتروح عن تيتة وهاتقابل سوسو وهالة هناك وهايرجعو سوا .. قلتلها مفيش مشكلة والف سلامة علي تيتا .
المهم عديت علي هند اللي كانت عارفة وقالتلي فرصة نروح البيت ونتكلم وامل معانا وكمان امل استاذنت مامتها انها هاتيجي عندنا وانا هابقي اوصلها .
طبعا امل ركبت قدام وكانت فرحانه اوى وبتبصلي وتضحك . لغاية ما وصلنا وطلعنا الشقة وسبتهم واخدت دوش وغيرت هدومي ولقيت هند قالت انهم هايخدو دوش مع بعض وبعدين هايجولي نتكلم وبعدين نتغدي .
وشوية وانا في اوضتي لقيتهم داخلين عليا وكانت امل لابسة روب من بتع هند وهند لابسة شورت وبادى كات وجم قعدو جمبي علي السرير وانا وقتها افتكرت كلامهم مع بعض امبارح ولقيت زبي هايبتدي يقف وامل حست ان زبري يدا يقف لقتها مدت اديها جوة الشورت اللي انا لابسة ومسكت زبي اللي كان وقف وقالتلة وحشتني اوى تسمحلي ابوس سعادتك ووطت وفضلت ترضع في زبي وهند جت جمبي وفضلت تمص في شفايفي وانا هجت اكتر ووقفت امل قدامي وقلعتها الروب اللي مكنتش لابسة حاجة تحتة ومن منظر جسمها وبزاها الجمال بدات ارضع فيهم وشوية امص شفايفها وشوية ارضع في بزازها واخدتها ونمنا علي سريري وهند كانت قلعت الشورت والبادي اللي بردو مكنتش لابسة حاجة تحتهم ودخلنا احنا التلاته في صراع دموي قاتل من تقطيع شفايف واكل لحوم الصدر والبطن وامتصاص جميع شفرات اكساسهم ..
يلهوى اية اللي انا بقولة هههههههههههه دا انا كدة هادخل علي فيلم رعب هههههههههههه
المهم فعلا كان فيلم بس مش رعب دا فيلم سكس ابطالة بنوتات هيجانة علي الاخر ومستعدين يتناكو ليل ونهار بس طبعا التركيز علي امل اللي مسكتها انا وهند فشخناها نيك والاجمل طريقة كلامها والاهااات اللي بتطلع منها من كتر الهيجان والمحنة مع اني كنت فاشخها امبارح بس هي مش بتستكفي .
ولقيت امل شدتني ووقفتني وهي اللي نطة في حضني الواضح ان عجبها الوضع دا وانا شلتها ودخلت زبي في كسها وقعدت انيكها . انا ارزع وهي تصرخ ااااه ااااااح اااااااه وانا ارزع بعنف وهي تصرخ ااااه ااااااح اااااااه ااااااح اووووووف احووووو نكني نيك اوي اااااامممممم ااااااه اااااه اااااممممممم ااااااح اووووووف ااااااه قطعني نكني نيك اوي افشخني وانا ارزع وانهج وهي تنهج وتصرح اااااامممممم ااااااه اااااه لغاية ما ارتعشنا احنا الاتنين ونيمتها وانا فوقها وبنزل جوة كسها وفضلت نايم فوقها شوية لغاية ما هديت . وطبعا لازم دور هند بس قلت لامل قومي نكيها لغاية ما اسخن .
امل قامت مسكت هند من شعرها وجابتها لكسها وقالتلها ارضعي لبن خالك اللي جوة كسي اللي ناكني وفشخني ولقيت هند سخنت وهجمت علي كس امل بتاكله بس بتاكلة بشراهة وجنون وهند تلحس كس امل وامل تصرخ من المتعه . وتبصلي وتغمزلي ونفس الوقت تقفش بزاز هند وتشد حلمتها الوردي الصغنين وهند تزوم واااااه ااااااح انا بئي من اللي شوفتة سخنت وقمت نيمت امل علي السرير وخليت هند تفلقس وترضع كس امل وجيت من ورا هند وبليت زبي بريقي ودخلتة في طيز هند اللي دخل بسهولة ماهي طيزها واسعه ومفتوحة وبدات انيك في طيز هند وهي تصرخ وتعض كس امل وامل تنزل عسل .
وانا بنيك هند قامت امل وبدات تلعب في كس هند وهند تصرخ من المتعه وتنزل عسل في ايد امل اللي امل تاخدة وتلحسة ببوقها وانا بسخن زيادة لغاية ما نزلتهم في طيز هند . واتقلبت ونمت من التعب بجد وهند نامت جمبي وكان لبني بيخرج من طيزها . وامل تاخد لبني من طيز هند وتدعك بية بزازها وانا نايم متهالك من التعب .
وشوية كتار قمت ودخلت اخدت دوش وهما كمان كانو اخدو دوش وراحو الاتنين جهزو الغدا وكانو لبسو هدومهم وقعدنا واتغدينا سوا بس انا اكلت كتير المرة دي لاني كنت جعان وبقيت اهتم بنفسي اوى في البروتينات والفسفور علشان اعوض اللي بينزل مني .
المهم خلصنا وقعدنا نتكلم ازاي نوقع مامت امل وانكها وامل تطب علينا وكانت امل راسمة كل حاجة باحترافية متقنة . وبدانا في التنفيذ لما وصلت امل لشقتهم انا وهند واتعرفت علي مامتها وعملت اللي امل قالتة بالحرف ..
ما انا بعمل كل دا علشان اكون مع امل وقت ما انا عايز
وفعلا بدات تنجح الخطة واول ما روحت لقيت هند بتديني الفون وتقولي طنط مامت امل عايزة تشكرك انك وصلت امل ..
اه يا بنت الاية يا امل دماغك دي دماغ شيطان .
المهم اخدت التلفون واتكلمت مع حنان مامة امل وكلام مجاملات وشكر وكدة ..
خلصت مع حنان مامت امل . وبعدين اتصلت بروني اتطمن علي تيتة ولقيت كل الامور تمام وهما جايين في الطريق وكلمت هالة وكلو تمام . وكانت هند دخلت اوضتها وانا دخلت اوضتي وشوية هاني جة وبعدة علطول هالة جت وكانت سوسو وروني دخلو شقتهم ..
طبعا هالة جت جهزت الاكل ليها ولهاني لاننا كنا اتغدينا وقعدنا شوية نتفرج كلنا علي التلفزيون وكانت الساعه بقت تسعه بليل وهاني استاذن دخل اوضتة هايذاكر وينام وكمان هند دخلت اوضتها وفاضل انا وهالة ..
هالة . بتبصلي … وحشتني اوى يا احمد
انا . وانتي كمان وحشتيني يا هولة
هالة . ياااه احلي هولة بتطلع من شفايفك
انا . لاء مفيش احلي من شفايفك
هالة . طب اية مش يلا ندخل اوضتنا
انا .. مع اني تعبان بس لازم امتع واتمتع باحلي عروسة . اوكي ادخلي جهزى نفسك وانا كمان اجهز ورنيلي
هالة دخلت اوضتها تجهز وانا دخلت المطبخ شربت شوب عصير كبير علشان بردو اعوض ودخلت اوضتي اتبرفنت ومستني هولة حبيبتي ترن عليا .
وبعد دقايق هالة رنت وانا خرجت رحت علي باب اوضة هند سمعت اهات مكتومة . قلت يا اما بتتفرج علي فيلم وبتضرب سبعه ونص يا اما مع امل بيمارسو فون وهاتنهد وتنام . ورحت علي اوضة هاني هوس هوس يبقي بيذاكر او نام . رحت قفلت اوضتي ورحت لهالة واول ما دخلت قفلت بالمفتاح . ولقيت هالة لابسة قميص نوم اسمر شبيكة ونايمة علي السرير وجسمها الابيض مع القميص الاسمر طير العقل ووقف الزوبر . لقيت هالة نزلت من السرير وحضنتني اوي وقعدت تبوسني ونمص في شفايف بعض اوى كانها محرمة وبقالها كتير متناكتش مع انهم يومين بس . بس اللي يدوق زبي ميقدرش يستغني عنو . حتي اسالو امل وسوسو وهند وطبعا هالة .
المهم .
هالة هي اللي بتاكل شفايفي وتدخل لسانها جوة بوقي وتلعب بلسانها وهي بتزوم مع البوسة ومع البوس بقت تقولي وحشتني ووحشني حضنك اااه انت واحشني اوى ووحشني زبرك جسمي وحشة جسمك اوي وكسي وحشة زيك اوي وكسي نفسة يرتوي من لبنك ..
اااه كلامها هيجني اوى بقيت انا اللي باكل فيها اوي قلعتها القميص وانا قلعت خالص ونمنا علي السرير وبقينا نفرك في بعض اوي شوية هي فوق وشوية تحت وندعك في بعض اوى لغاية ما خلاص اتهدينا قمت منيمها علي طرف السرير ورفعت رجليها علي كتفي ودخلت زبي في كسها وبدات ارزع في كسها وهي تقول اكتر نيك أوي أوي اااااه اووووى ااااااه اوي اااااه اااااوف دخلة كلة كلة جوايا وانا كل دا عمال ارزع في كسها الابيض المنفوخ وهي تصرخ ااااه ااااااح اااااااه ااااااح اااااااه ااااااح اووووووف افسخ كسي افشخ طيزي نكني ياحمد نيك قوى اااااه اااااوف نيك قوى اااااه اووووى كلني قطعني فضلت ارزع ربع ساعه كاملة رزع واهات وفرك لغاية ما نزلتهم واتعدلنا ونمنا جمب بعض ..
انا خلااااص خلصت وحسيت اني لازم اتقوى اكتر بس بجد النيك حلو اوي والمتعه مفيش اجمل منها والاخص لما يكون معايا ملكات جمال وبجسمهم الفتاك .
يا سعدك يا هناك يا احمد بجد انا محظوظ
واحنا نايمين مع بعض لقتها بتقولي
هالة . بجد يا احمد مشفتش المتعه غير معاك
انا . وانا محظوظ بيكي
هالة . بتمنا يكون ليك زبرين
انا . لية
هالة . واحد ادام والتاني ورا
انا . وانا نفسي انيكك من طيزك
هالة . وانا نفسي بس اخاف اتوجع وانزف .
انا . في كريمات وجحات تحطيها علشان متوجعكيش
هالة . بجد يعني ينفع تجبهالي وتنكني من ورا
انا . اسمها انيكك من طيزك
هالة . طيزى ملكك افشخها
انا . خلاص انا هابقي اجبهالك واقولك تعملي اية كل يوم لغاية ما طيزك تستعد لزبي
هالة . طيب بردو متحلتش
انا . اية هي
هالة . انت ملكش زبرين علشان واحد يدخل في كسي والتاني في طيزي
انا . طب ودي حلها اية . اجبلك واحد صناعي
هالة . صناعي اية بس دا ميمتعش
انا . هههههههههههه خلاص نجيب واحد لطيزك وانا لكسك
هالة . يلهوي وانت يرضيك اختك مراتك عشقتك واحد غريب ينكها معاك
انا . طبعا بهزر .. بس ازاي هانعملها يعني
هالة . اه لو حسن ينفع وتكونو انتو الاتنين عليا تقطعوني
انا . انتي مجنونة يا هولة . دا حسن هايطلقك لو عرف حاجة
هالة . ما انا مش عارفة في فترة اجازتة هاتمتع معاك ازاي
انا . سبيها للظروف
هالة . اوكي بس بردو انا بطريقتي هاعرف اتمتع
انا . ازاي يا مجنونة متفضحناش
هالة . متقلقش زي ما اتجوزتك وخليك تنام معايا هاعرف اتمتع بزبرين
انا . هالة بلاش جنان ارجوكي
هالة . انت مش بتثق فيا
انا . اكيد بس مش للدرجة دي دا جنان
هالة . ممكن تسمع كلامي واللي هاطلبة منك اعملة
انا . هاعمل اية بالضبط
هالة .هاتلي ازازة ويسكي وملكش دعوة
انا . انتي بجد مجنونة قوليلي هاتعملي اية
هالة . هاشرب حسن وبطريقتي هاخليكو تنكوني انتو الاتنين دا بعد ما توسعلي طيزي وهو كدة كدة زبة صغير وهاستحملة
انا . مش بقولك هاتفضحينا
هالة . اسمع بس كلامي ومش هاتندم
المهم . خلصنا كلامنا وسبتها وروحت اوضتي وانا بردو مش مقتنع بكلامها وقعد افكر كتير.. وبعد شوية قلت لا مش هاينفع اللي هاتعملة لازم اروح واقولها نبعد عن الفكرة دي . وانا قدام اوضتها ولسة هافتح سمعتها بتتكلم وتقول في الفون . خلاص يا حبيبي هاحققلك اللي انت عايزة وهو اقتنع بكلامي وهاكون تحت ازباركم انتو الاتنين . انا اتمسمرت من كلامها ويا ترا بتكلم مين ماهو مستحيل يكون حسن لاني عارف حسن راجل شرقي بحت احا امال مين . معقولة في حد تاني بينام معاه . لا لا لا انا دماغي هاتفرقع ولازم اعرف بتكلم مين .
رجعت علي اوضتي وقلت ارن عليها علشان اعرف مين اللي بيكلمها لقتها انتظار . وشوية بردو انتظار .
شوية لقتها بترن قلتلها افتحي انا داخلك . وقفلت ورحت اوضتها . وقلتلها
انا . اية انتظار انتظار . بتكلمي مين
هالة . ………………
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية حرمان من قلب القاهرة)