رواية حرمان من قلب القاهرة الفصل الثامن 8 بقلم ناهد ابراهيم
رواية حرمان من قلب القاهرة الفصل الثامن 8 بقلم ناهد ابراهيم
البارت الثامن
يلا بينا نكمل اللي حصل من الجزء السابع
كنت وقفت لما هالة شربت ومسكت سوسو تفشخها وتجبها من شعرها عشان ترضع زبي وزب حسن وانا هجت اوى من المنظر وخصوصا اني مش شايف هالة كانها اختي .. لا انا شايف واحدة تانية . عاشقة المتعه بكل انواعها ..
حسن مسك سوسو من شعرها وكانت بتمصلة زبة واحنا قاعدين جمب بعض وجت هالة جمب سوسو ونزلك علي ركبها وقعدت تمص زبي وكل شوية تبص لسوسو وتقولها مصي كويس واعملي زيي ولا مش عاجبك زب حسن يا لبوة .. سوسو تسمع الشتيمة وتزداد في مص زب حسن بجنون وهالة ماسكة زبي بتاكلة .. والاتنين يزومو واحنا نهيج . وقعدو يمصو اكتر من ربع ساعه وبعدين هالة مسكت سوسو ووقفتها قدامي وانا قاعد ولفتها وقعدتها علي زبي وبقت سوسو تتحرك فوق وتحت والاهات شغالة اااااه ااااااه اااااه اااااممممممم ااااااح اااااااه ااااااح اااااااه .
وهالة تسخنها اكتر وتقولها . اتناكي اوى يا لبوة اتناكي من اخويا اتناكي من جوز بنتك يا شرموطة ..
وسوسو تسخن وتصرخ جامد وتقول كلام مش مفهوم واصوات بتخرجها وااااااااه ااااااح اووووووف ااااااه اااااه وطلعت هالة وجابت كسها علي بوقي وتقولي كل كسي يا اخويا افشخ اختك ادام جوزها .
وري جوزها وعلمة النيك ازاي . نيك اختك اوى نيك يا دكر افشخ كسي وكلة .. وسوسو بتتنطت اوى علي زبي لغاية ما تعبت .. قمت انا ونيمت هالة علي الكنبة وطلعت فوقها ورفعت رجليها وقعدت انيك فيها وسوسو راحت لحسن علي الكنبة التانية وفضلنا احنا الاتنين ننيك وهم اهاتهم بتعلي . وهلة تبص لحسن اللي بينيك سوسو وتغمزلة وحسن يرزع اكتر في سوسو .. وسوسو تسخني وتقولي شوف حماتك بتتناك اهي حماتك لبوة يا احمد حمات شرموطة يا احمد وانا اسمع كدة واهيج ..
اية الشراميط دول بيولعونا والاجمل اهاتهم تهيج بلد بحالها استمرينا علي كدة وقت طويل لغاية ما لقيت حسن نزل وسوسو قامت وسابته وجتلي وانا لسة بنيك في هالة . وقالتلي جوز اختك ناكني ومشبعنيش . عايزة اتناك . نكني يا جوز بنتي . هي تقول كدة وانا اسخن اكتر . وانيك هالة اسرع وهالة تصرخ ااااه ااااااح اااااااه ااااااح اااااااه جسمي ناااار نكني يا اخويا افشخ كس اختك . اختك لبوة ااااااح اااااااه ااااااح اااااااه ..
وسوسو تقول نيك اختك يا دكرنا نيكها جامد وانا اسمع كدة وازيد لما خلاص تعبت . قمت من علي هالة ونمت علي ضهري واول ما نمت سوسو بسرعة ركبت علي زبي وهالة تبرقلها وسوسو مش هنا وعمالة تتنططت علي زبي . قامت هالة ومسكت بزها واخدتة في بوها وعضت حلمة سوسو اوى لدرجة ان سوسو صوتت اوى وقالتلها ااااه براحة بزازي بزازي سيبي اخوكي ينكني انا عطشانة عايزة اتناك . سبعولي ينكني ابوس رجلك وبردو عمالة تتنططت وتزوم وهي علي زبي . حسن كل دا قاعد وشكلة هاج . وراح لهالة ينكها . وهالة نامت ومسكت دماغ حسن وخلتة يلحس كسها وقالتلة زبك دا ميدخلش كسي النهاردة . كسي عايز زب احمد ..
الحس كسي يا خول وانا هاخلي احمد ينيكك .. وحسن سمع كدة ومسك كسها باسنانة زي المجنون وقعد ياكل في كسها وهي تصرخ وسوسو تصرخ والاتنين يزومو وسوسو تتنطتت اكتر لدرجة ان صوت خبط كسها علي زبي كان مسمع المكان ..
وهالة سخنت من اكل حسن لكسها وقامت بعدت سوسو وشدتني علي الاوضة وقفلت الباب بالمفتاح ونامت علي الشازلونج وانا ركبت عليها وقعدت انيك وهي تصرخ وتعالي صوتها كانها بتسمعهم برا …. اااااه اووووى نيك يا احمد اوى ااااااااه اااااامممممم ااااااه اااااه اااااممممممم نكني نكني افشخني .. انا بتناك يا حسن . اخويا بينكني يا جوزي . اااااااه ااااااح اااااااه ااااااح اااااااه اااااممممممم نيكني اكتر يا احمد نكني يا حبيبي ااااااه افشخني ااااااااه اااااامممممم اااااامممممم اااااامممممم اااااااه ااااااح اااااااه افشخ كس اختك يا حبيبي …
انا خلاص مش قادر ونار في زبي وهي خلاص بتنزل ااااه بنرتعش احنا الاتنين مع بعض . اااه نار نازلة من زبي . وهي تترعش وانا النار بتدخل كسها وانا خلاص نزلت ومش قادر اقف ونمت علي هالة اللي حضناني .. فضلنا نايمين شوية لغاية ما قدرت اقف . وخرجت وهالة كانت لسة نايمة واول ما فتحت الباب لقيت حسن في وشي وسابتي ودخل بسرعه لهالة وكانت سوسو قاعدة ورحت ريحت علي الكنبة . سوسو دخلت لهالة وخرجت بسرعة وقالتلي تعالي اتفرج بسرعه ..
قمت لقيت حسن ماسك كس هالة وبيلحس لبني من علي كسها . ويطلع يحطة في بوقها . منظر يهيج ويجنن بصراحة . حسيت اني سخنت بس بجد مش قادر انيك . لاني اتهديت من النيك النهاردة وبجد مش قادر حتي اتحرك .
رجعت تاني مكاني وحسن خرج من الاوضة وصب كاس وشربة . وشوية لقيت هالة وسوسو خارجين ولابسيت كل واحدة لابسة قميص نوم افجر من التاني .
سوسو راحت علي المطبخ وبتجهز حاجة ناكلها وجابت لبن وعصاير . وقدنا ناكل ما عدا حسن .
انا الاول شربت شوب لبن كبير وبعدين اكلت ساندوتش حلاوة . وهالة فتحت التلاجة الصغيرة وجابت شوية شكلوتات . وانا اكلت كتير بصراحة .
حسن . اسبكم انا وانزل انام وانتو خدو قاعدتكم مع بعض
انا . بالنسبالي انا هنام هنا لاني مش قادر انزل
حسن . خلاص خليك براحتك والمفتاح خلية معاك علطول دي نسختك
انا . تمام ماشي
هالة . وانا كمان هانزل لاني النهاردة اتهريت بصراحة .. هههههه
سوسو . وانا هافضل هنا مع احمد لغاية الصبح علشان لو احتاج حاجة
هالة . احتاج حاجة بردو ولا عايزة تنفردي بية
سوسو . ههههههه .. بس يا هالة بئي
هالة . اية مكسوفة يا لبوة
سوسو . هانكسف من دكري وجوز بنتي
حسن . خلاص يا هالة سبيها مع احمد
هالة . هاسبهواك بس براحة علي كسك
انا . اية اية . هو انا هوا وسطكم
سوسو . متقولش كدة دا انت دكرنا
انا . يبقي محدش يتكلم يا شوية شراميط
هالة . حاضر يا حبيبي تحت امرك
……….
حسن وهالة نزلو وبقيت انا وسوسو ولقتها بتقول
سوسو . حبيبي تحب ارقصلك
انا . بتعرفي ترقصي
سوسو . اتفرج واحكم
انا . طيب الاول اية حكاية حامد دا
سوسو . ها . حامد . انت مين قالك علية
انا . انا اللي اسال وانتي تحكي من غير كلام
سوسو . بلاش السيرة دي وخلينا كدة احسن دي صفحة واتقفلت
انا . انتي هاتحكي كل حاجة وان حسيت انك بتكدبي هاتشوفي مني شكل تاني
سوسو . حاضر يا سيدي
انا . ها احكي
سوسو . بص يا قلبي .. حامد دا كان بواب العمارة هنا وصعيدي بس من الصعايدة الجامدين وكان بيقضي حاجة كل اللي في العمارة . وانا وقتها كان بابا روني سايبني بقالة فترة . وانت عارف الواحدة لما تكون محرومة بتبقي عاملة ازاي . وكمان حامد طول بعرض وبتاعة عامل زي بتاعك كدة طويل وعريض وكان بيبان اكتر لما بيمسح السلم وبتاعة باين من الكلسون وانا لما بشوف المنظر دا بهيج . وكانت علاقتي بهالة مكنتش متطورة كدة وكنا صباح الخير وصباح النور ..
المهم يا حبيبي حامد دخل دماغي اوى ومبقتش قادرة فحاولت معاه . يعني بقيت اغرية واخرج وهو بيمسح الدور بتعنا . واوريلة جسمي واهيجة . وفي مرة ولسة روني كانت وقتها في الكلية ومحدش معايا قلتلة في ريحة غاز في الشقة ودخلتة الشقة وانا كنت لابسة روب وتحتة قميص نوم وكنت مجهزة نفسي . ولما دخل عملت ان الروب اتفك غصب عني وبينتلة جسمي وهو هاج عليا ولقيتة مسكني وعايز يغتصبي . عجبتني الفكرة وعملت نفسي اني بقاومة وشوية شوية سبتلة نفسي بس كان غشيم وكل همة بدخل بتاعي فيا . ولما سبتلة نفسي . نزل الكلسون بتاعة وخج زبة كنت انا نايمة تحتة من غير اندر . ومرة واحدة دخل زبة وقعد ينيك لغاية ما نزلهم بس نزلهم برا فوق كسي . وعملت نفسي بعيط . وقعد يطبطب عليا ويتاسف ويقولي غصب عنو وانو اول ما شاف جسمي مقدرش يمسك نفسة ..
واتفقنا انة كل يوم او يومين يطلعلي ينام معايا وينزل احيانا وروني في الكلية واحيانا بليل متاخر وروني نايمة ..
انا . ها كملي
سوسو . بعد كدة هالة حست وراقبتني ومرة حامد كان عندي ولقيت جرس الباب بيرن وببص لقيت هالة . فقلت اكيد عايزة حاجة وتمشي . ففتحت عادي وكان حامد في اوضة نومي . واول ما فتحت لقيت هالة دخلت بسرعه الشقة وبصت علي الاوض ودخلت الاوضة اللي فيها حامد ولما لقتة زعقت وقالت هافضحكم .
انا . تمام كملي
سوسو . حامد اول ما سمع كدة سبنا وجري علي برا وانا قعدت اعيط وهالة كانت واقفة ادامي وصعبت عليها واخدتني في حضنها وبديت احكيلها عن حرماني وان جوزي سايبني بقالة فترة . وفضلت احكيلها وعلاقتنا اتطورت وبقيت اقعد معاها كتير وقربنا من بعض وبقت تظبطني لما حامد يطلع وتستني لما ينزل وتجيلي احكيلها علي اللي حصل ..
انا . طب وحامد طلعلك ازاي بعد ما هالة شافتكم
سوسو . كنت اتفقت مع هالة اني هاكلها كل حاجة واكون خدامتها بس متفضحنيش . ولنا صعبت عليها وافقت بس شرط اني احملها علي كل حاجة واكون خدامتها
انا . وانتي وافقتي ازاي تموني خدامة لهالة
سوسو . في الاول كان غصب عني عشان متفضحنيش وكمان حامديطلعلي براحتة . بس بعد كدة انا حبيت الموضوع وبقيت خدامة وعابدة لهالة .
انا . طب وحامد اتطمن ازاي وبقي يطلعلك بعد ما هالة شافتة ..
سوسو . انا كلمت حامد وفهمتة انها مش هاتتكلم وطمنتة . وعشان يتطمن اكتر قلتلة اني ماسكة وصلات امانة علي هالة ومش هاتقدر تفتح بوقها . وبعدها خامد اتطمن وبقي يطلعلي وياخد راحتة اكتر معايا . وبقيت احكي لهالة كل حاجة ..
انا . طب واللي انتو بتعملوة مع بعض .. السحاق .. دا ابتديتو ازاي
سوسو . طب ما خلاص اللي انت كنت عايز تعرفة قلتهولك وبلاش اللي حصل تاني
انا . شكلك مخبية حاجة وانا لازم اعرف كل حاجة . ما خلاص مبقاش في حاجة تتخبي عننا ما احنا كلنا بنام مع بعض
سوسو . طيب هاحكيلك بس وحياتي متقولش لهالة اني حكتلك عشان متبهدلنيش
انا . متقلقيش هالة خاتم في صباعي . احكيلي بس علي كل حاجة
سوسو . حاضر .. لما كنت بحكي لهالة علي اللي بيحصل بيني وبين حامد كانت هالة بتهيج اوى . ومرة وانا بحكلها وهي هاجت قمت مسكت صدرها وقربت من شفايفها وبوستها وهي هاجت اكتر واندمجت معايا ورحنا مع بعض وقلعنا وعملنا مع بعض . وكل مرة حامد يطلع واحكي لهالة كما بنمارس مع بعض ..
انا . طب وحسن لما بيكون مسافر هالة اكيد بتكون عايزة زب يمتعها
سوسو . ماهي …..
انا . ماهي اية احكي ومتخبيش
سوسو . بصراحة كدة هالة صورتني مع حامد وهددتني ان لو حامد منمش معاها هاتفضحنا .
انا . هااا .. وحامد نام مع هالة
سوسو . ايوة . هيات الجو ما بين حامد وهالة وبقي ينام معاها عندي .
انا . ها كملي كملي
سوسو . بعدها بقي حامد ينام معانا احنا الاتنين وقعد سنة علي كدة . لغاية ما بقي يستغلنا وياخد منا فلوس والا هايفضحنا … كنت انت وقتها بتيجي لهالة وتبات .
ومرة وهالة بتصحيك وكنا في الصيف وانت نايم بالبوكسر وهالة شافت زبك وعجبها وكمان زبك احلي من حامد . وهالة بتحكيلي ومن كلامها انت عجبتني وخصوصا لما انت كنت عند هالة من سنتين وشوفتك عجبتني اكتر واتفقت مع هالة اني اوقعك وتنام معايا . بس هالة قالتلي انك كمان عاجبها وهاتوقك وتنام معاها واتفقنا انها لما توقعت هاتخليك تنام معانا احنا الاتنين .
انا . يلهوى دا انتو طلعتو شراميط بجد ومش باين عليكم
سوسو . احنا محرومين وخصوصا ان حسن ضعف جنسيا عن الاول ومبقاش زي الاول مع هالة .. وهالة مش بتشبع وعايزة علطول .
انا . طب كملي . وكمان عايز اعرف حسن نام معاكي ازاي . وكمان حسن بقي ديوث ازاي . انا عايز اعرف كل حاجة
سوسو . طب وقت تاني علشان خلاص الوقت اتاخر وعايزة انام شوية
انا . مفيش نوم غير لما اعرف كل حاجة
سوسو . حاضر هاحكيلك بس باختصار
انا . اوكي احكي
سوسو . بعد ما رسمني الخطة ان هالة هاتوقعك بس قلتلها العقبة في حسن . قالتلي ان حسن نفسة يشوف هالة نايمة مع غيرة لان الموضوع دا بيجبلة اثارة وكانو بيتخيلو مع بعض وقت العلاقة ان في حد تاني نايم مع هالة وكان دا بيثير حسن اوى واتطورو مع بعض في موضوع التخيلات لدرجة ان حسن بدل ما كان بينام معاها مرة كل اسبوعين بقي ينام معاها كل يوم بسبب التخيلات . وهالة جددت التخيلات بيك انت كانك نايم معاهم والفكرة اتطورت وكبرت في دماغ حسن وبقو يتكلمو ويتفقو ازاي يوقعوك ويحققو اللي هم عايزينة . وهالة كانت بتحكيلي علي كل اللي بيحصل . وبدانا نرسم كل حاجة مع بعض لغاية ما هالة قالت ان لازم حسن بنام معايا علشان كلنا نتجمع لما يكمل تنفذنا ونكون جماعي كلنا مع بعض . واتفقت مع حسن انة يوقعني وانا اديتة الفرصة وفعلا نام معايا وبعدها بقي ينام معانا احنا الاتنين وبنتخيلك معانا واتفقنا كلنا . وبدانا اننا نوقعك واهو نجحنا واديك معانا
انا . يا ولاد ال….. ولا بلاش علشان انا كمان مبسوط ومتمتع معاكم
سوسو . بصراحة انت عضوتنا وامتعنا معاك يا دكرنا
انا . طب صحيح وحامد مشي ازاي
سوسو . كان المفروض حامد يمشي والا كنا اتفضحنا ورسمنا خطة انا وهالة اننا نخرجة بفضيحة وميفكرش يجي نحيتنا ويسيب اسكندرية كلها
انا . عملتو اية
سوسو . فوق الشقة دي شقة ظابط كبير في الشرطة ومراتة اسمها بثينة وكان ببهاها حاجة كبيرة بردو فقررنا اننا نوقعهم في بعض . وعرفنا حامد ان بثينة عايزاة ينام معاها بس بثينة متعرفش اللي بينا والظروف وقفت معانا وعرفنا ان جوز بثينة مسافر واخترنا معاد التنفيذ وفهمنا حامد انها هاتستناة بكرة الساعه خمسة اخر النهار ويطلع يدخل من باب المطبخ اللي كان بيفضل مفتح طول النهار وان الشغالة مش هاتكون موجودة ويدخل علي بثينة وينام معاها بس قبل ما يدخل عليها يقلع خالص وهي كمان هاتكون قالعه ومستنياه ويوم التنفيذ قابلنا الشغالة وخلنها تجيب حجات لينا علشان نعرف هي هاتطلع امتي ونحاول نخليها تكبس علي حامد وهو بيتهجم علي بثينة
انا . ها كلمي
سوسو . وزي ما رسمنا كل حاجة اتنفذت زي ما احنا عايزين وطلع لبثينة واتهجم عليها وهو كان فاكر انها عايزاه وبثينة لمت الجيران واتصلت لجوزها والشرطة جت وقبضت علي حامد وغار في داهية .
انا . يا ولاد الشياطين . كل دا يطلع منكم
سوسو . وبعد ما حامد غاز بدات هالة وحسن ينفذو الخطة التانية لغاية ما انت اهو معانا ومدلعنا
انا . طب وحسن عارف ان حامد نام مع هالة
سوسو . لا طبعا هو عارف ان حامد كان بينام معايا انا بس
انا . طيب متعرفيش هالة اني عرفت حاجة عن حامد
سوسو . دا انا اللي كنت هاقولك متعرفهاش اني حكتلك حاجة
انا . متقلقيش . بس ياريت ميكنش في حاجة تاني مستخبية
سوسو . لامفيش بجد حاجة
……..
بعد ماحكينا كتير نمت وسوسو نامت جمبي وكان نفسها انها تبات جمبي . وقالتلي انها هاتسبني نايم الصبح وتنزل علشان روني متحسش بحاجة . ونمت نوم عميق بس صحيت علي …..
يلهوى هو في اية .. اية اللي بيحصل
صحيت علي صوت سوسو واهات سوسو فقلت الشرموطة سخنت وبتلعب في نفسها ولا اية . انا كنت نايم مديها ضهري . فقلقت ..من صوت سوسو . بس سمعت صوت نفس تاني مع صوت سوسو فقلت يا اما هالة او حسن بيلعبو في كسها ..
لفيت نفسي بسرعه لقيت هند بتلحس كس سوسو .
اية دا هند . طب ازاي . وازاي هند طلعت الشقة وازاي عارفة مكان الشقة . وازاي هند مع سوسو …
اول ما لقيت كدة في وشى اتفاجئت واتخضيت ومبقتش عارف اقول اية ..
انا . هند . اية اللي انتي بتعملية واية مدي العلاقة مع سوسو واية اللي عرفك الشقة ودخلتيها ازاي
سوسو . ماهو انت كان لازم تعرف كل حاجة
انا . اعرف اية تاني دا انا عمال اتفاجئ كل شوية بحاجة
سوسو . ان كان علي هند فدي بتعتي انا وحبيبتي
انا . هند انتي ازاي كدة
سوسو . اصل انا حسيت ان طيزها بتاكلها ومحتجالك فقلت اطلعهالك تريحها شوية
انا . يا بنت الكلب يا سوسو
سوسو . طبعا بنت كلب وانا اصلا كلبة
هند . اخرسي انتي يا سوسو
سوسو . حاضر يا ستي
انا . ؟؟ . مستغرب من كلام هند
هند . انا عارفة كل حاجة وعارفة بالي بيحصل وعارفة انهم كلكم كنتو هنا . ماهي سوسو مش بتخبي عني حاجة
سوسو . طبعا يا ستي وهو انا اقدر اخبي عنك حاجة
انا .. قمت اتعدلت … لا فهموني كل حاجة يا اما هاقتلكم هنا
هند . انا هاعرفك .
انا . ها قولي
هند . بعد ما سوسو حكتلك علي موضوع حامد . انا شوفت سوسو وماما بيتساحقو مع بعض وصورتهم . فذليت سوسو وخلتها خاضعة ليا وحكتلي كل حاجة فبقيت انا بتساحق مع سوسو وكمان خلتها كلبة ليا . اة كلبة اهي قدامي تعترض .
سوسو . انا مقدرش اتكلم في وجودك يا ستي
هند . اخرسي انتي . المهم يا حبيبي بقت تعرفني علي كل حاجة وبالي بيحصل واللي هايحصل
انا . وانتي اية اللي عرفك بالي حصل امبارح
هند . سوسو كانت فاتحة معايا الخط وسايبة الفون وانا سامعة كل حاجة حصلت بينكم بليل
انا . يا نهارك اسود
هند . يا حبيبي انا لازم اعرف كل حاجة فملقتش غير الكلبة دى هي اللي تعرفني . وكمان كسها مبيهداش وعارفة اية اللي يجبها
انا . ولسا طبعا في مفاجئات تانية
هند . انا كنت اخر حاجة
انا . طب وروني اية وضعها معاكم
سوسو . لا يا احمد روني بعيدة خالص عن اي حاجة
انا . انتي تخرصي خالص يا سوسو ..قولي انتي يا هند
هند . بصراحة روني بجد متعرفش حاجة وبعيدة خالص عن اي حاجة
انا . مش متطمن
هند . بجد اتطمن روني ملهاش في اي حاجة . وروني محترمة جدا ومؤدبة
انا . انتي اللي بتقولي كدة يا هانم
هند . انا حسستك اني مبحبهاش ودا عشان انا كنت عايزاك تبقي معايا انا قبلهم وانا فعلا بحبك يا احمد . ومكنتش عايزة اللي حصل دا يحصل بينك انت وماما وبابا وسوسو
انا . دا انتي مصيبة
هند . بصراحة كنت عايزاك تتجوز امل علشان تكون ملكنا احنا الاتنين وبس
سوسو . وانا يا دودو
هند . انتي يا سوسو تجبيلي الكريم وتدهنيلي علشان سيدك ينكني
سوسو . حاضر يا ستي
انا . استني استني . قومو انتو الاتنين اطلعو برا يا شوية شراميط وانا هاعرف ازاي اربيكم
هند . بس انا محتجاك يا حبيبي
انا . انتي بالزات مشفش وشك ومتطلعيش من اوضتك طول ما انا موجود .وانتي يا سوسو يا كلبة حسابك معايا عسير
سوسو . ابوس ايدك . انا مليش دعوة انا بنفذ كلمهم وبس
انا . حاضر حاضر . غورو من وشي لغاية ما افوقلكم
…..
كرشتهم وقفلت الباب ودخلت اوضة النوم وقعدت افكر في كل اللي بيحصل ..
وبعد تفكير قررت اني …….
قررت اكمل الجزء اللي جاي وكفاية عليكم كدة النهاردة
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية حرمان من قلب القاهرة)