روايات

رواية حرمان من قلب القاهرة الفصل الأول 1 بقلم ناهد ابراهيم

رواية حرمان من قلب القاهرة الفصل الأول 1 بقلم ناهد ابراهيم

 

 

البارت الاول

 

انا اسمي احمد وعندي دلوقتي 43 سنة

ابطال القصة وقت الاحداث

انا احمد وعندي 28 سنة خريج هندسة ومقيم مع اهلي في القاهرة

اختي هالة 39 سنه متزوجة من حسن 42 سنة وعندهم ولد وبنت

البنت اسمها هند 18 سنه الولد هاني 13 سنة

وصف هالة بيضة وشعرها ناعم وفيها شبة مي عز الدين بس هالة طيزها تكبر شوية

وصف هند زي امها بالضبط مع فارق السن وعنيها خضرا زي حسن

حسن مهندس شغال في شركة بترول ومقيم في الاسكندريه وهو اسكندراني وعندة شقتة في جليم واختي والاولاد طبعا معاه ..

انا اشتغلت في القاهرة في شركة كبيرة بس للاسف صفوني من الشغل انا وناس كتير كانو معايا . وقعدت فترة كبيرة مش شغال وبابا اللي كان بيصرف عليا .

انا مكنتش وقتها متجوز . وانا زيي زى شباب كتر عاطلين من الشغل ..

بابا كلم حسن جوز اختي انو يشوفلي معاة شغل في شركة البترول اللي هو مهندس كبير فيها

حسن بحكم منصبة في الشركة كان دايما بيسافر برا مصر وبيسيب اختي والاولاد لوحدهم .

اختي بكالريوس تربية انجلش بس مش بتشتغل .

حسن اتوسطلي اني اشتغل معاهم في الشركة وبالفعل تم قبولي واتعينت في الشركة وبمرتب جميل انا فرحت جدا بالشغل والمرتب بس كان عندي مشكلة السكن فكنت بتكلم مع بابا ماما علي اني اخد شقة لوحدي في اسكندريه علشان مقعدش مع اختي واكون حمل عليهم وطبعا هما مش هايعرفو ياخدو راحتهم في وجودي فبابا وافق وقالي هاكلم حسن يشوفلك شقة جمبهم ونفرشها وتقعد فيها .

رن علي حسن وتلفون حسن مش بيجمع فرن علي اختي هالة ..

بابا . ازيك يا هالة

هالة . كويسة يا حبيبي انت عامل اية وماما

بابا . كلنا بخير يا حبيبتي . هو حسن فين برن علية تلفونة مش مجمع

هالة . حسن سافر الامارات ومش هايرجع غير بعد شهر … في حاجة يا حبيبي

بابا . ايوة كنت عايزة يشوف شقة لاحمد علشان يقعد فيها

هالة . شقة اية يا بابا وانا موجودة يجي يقعد معايا

بابا . يا حبيبتي علشان هو ياخد راحتو وانتو كمان

هالة . اية يا حبيبي الكلام دا . احمد هايقعد معايا والشقة كبيرة

بابا . طيب هاشوف احمد هايوافق ولا لاء

هالة . طبعا هايوافق . انا فرحت انة هايشتغل هنا وهايكون معايا

بابا . طب هاشوف وبعدين اكلمك

هالة . يا حبيبي انا متاكدة ان احمد مش هايعارض

بابا . اوكي يا حبيبتي هابقي اكلمك

هالة . حاضر يا حبيبي .. باي

اة نسيت اقولكم ان انا وهالة قريبين من بعض اوى اوى ومش اخوات وبس لاء اصحاب كمان

المهم . بابا بعد قفل مع هالة لقيتة بيقولي اختك زعلانة ومش موافقة تقعد برا .

انا رديت وقلت طيب يا بابا ما انا كدة كدة هاخد شقة علشان لما اشوف بنت الحلال اتجوز فيها . ردت ماما وقالت يا احمد وقتها يبقي نشوفلك شقة جمب اختك

المهم اقتنعت بكلامهم وبعد ما جهزت شنطتي وحالي واخدت مسلتزماتي كلها وسافرت اسكندرية ..

وصلت كانت الساعه 7 بليل طبعا انا كان بقالي فترة كنت بروح وارجع علشان كنت بجهر اوراقي وتعييني . المهم وصلت كانت اختي وضبتلي الاوضة بتعتي . اه نسيت الشقة اربع غرف وريسبشن كبير واتنين حمام ..

المهم دخلت اوضتي وطلعت حاجتي ورتبت كل حاجة . ما انا هاعيش معاهم ..

بعد ما رتبت حالي ودخلت اخدت دوش وخرجت كانت هالة جهزت الغدا واتغدينا ودخلت اوضتي انام شوية من تعب السفر ورص الحاجة بتعتي

لقيت هالة اختي بتصحيني

هالة . قوم يا احمد احنا بقينا الساعه 7

انا . يووو يا هالة سبيني انام انا تعبان

هالة . لا اصحي علشان متسهرش

انا . ما انا مش ورايا حاجة ولسة هاروح استلم الشغل كمان تلت ايام

هالة . لا اصحي عايزة اقعد اتكلم معاك

انا . يوووووو اهو مش نايم في اية بئي يا ستي

هالة . لا قوم وفوق كدة عقبال ما اعمل عصير ونشرب سوا ونتكلم

انا . حاضر يا ستي اهو قومت

وخرجت هالة تجهز العصير وانا قمت اخدت دوش وخرجت الريسبشن وقعد وجت هالة

هالة . اتفضل احلي العصير للباش مهندس

انا . متشكر يا احلي هولة …. ما انا بدلعها كدة بس مش قدام الناس

هالة . قولي بئي بتفكر في اية بعد ما تستلم شغلك وتستقر هنا

انا . ولا حاجة هارضي بالامر الواقع واحاول اتعرف علي اصحاب فاشلين ونسهر كل يوم في الكابريهات

هالة . بطل رخامة بئي واتكلم بجد

انا . بجد بجد مش عارف

هالة . طيب مش بتفكر تتجوز

انا . لية جيبالي عروسة

هالة . بصراحة اة . بنوتة جميلة وفرفوشة زيك واستايل اوى

انا . ويا تري مين الفرفوشة دى

هالة . بنت واحدة صحبتي اوى

انا . ويا تري صحبتك دى حلوة

هالة . خلاص مش هاتكلم معاك . الحق عليا اني عايزة افرح بيك

انا . خلاص خلاص متزعليش مش هاهزر تاني

هالة . انت سديت نفسي عن الكلام

انا . لا بجد خلاص وادي يا ستي عشان اصالحك

جيت ابوسها من خدها لقيتها لفت راسها والبوسة جت في شفايفها . انا اتلخبطت وهالة كمان اتلخبطت وعدتها من غير اي كومنت انا قلتلها هادخل الاوضة ومشيت ولا كلمة وهي كمان سكتت متكلمتش

لما دخلت الاوضة بقيت اقول لنفسي ان داغصب عني واني مستحيل افكر في اختي . وشوية لقيت هالة بتخبط وتقولي

هالة . تعالي يا احمد عايزاك

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية تخطي حدود العشق الفصل الثاني 2 بقلم رحيق البيلسان

انا . حاضر

خرجت ولقتها قعدة مكان ما كنت سايبها

انا . ايوة يا هالة

هالة . مالك دخلت الاوضة علطول لية

انا . مش انا قلتلك اني هادخل

هالة . مسمعتش وكان اخر حاجة لما قولتلي انك هاتصالحني

انا . نعم ما انا قلتلك هادخل

هالة . لا مقلتش ومش هاسيبك غير لما تصالحني

انا . حاضر يا ستي

وقربت منها علشان اوبسها من خدها .

هالة . واحدة لا بوسني من خدي التاني

انا . حاضر يا ستي

هالة . وكمان من هنا …. بردو علي خدها

انا . اهو

هالة . لا بردو متصالحتش .. اقولك اتنين من هنا واتنين من هنا

انا . اهو امممواة امواة …. اموة امواااااة

حسيت ان هالة مش طبيعية في حاجة حاسسها غريبة فيها .. ما عليا وشوية جرس الباب ضرب وكانت هند وهاني رجعو من النادى

هند . هاي احمد

هاني . خالووووو . وجري عليا وباسني

انا . هاي يا حبايبي

هند . لا انا بس اللي حبيبتك

انا . كلكو حبايبي … وبغمزلها بعيني وببص لهاني

هالة . طيب يلا علشان نتعشي

انا . اية رائيكو نتعشي برا

هند . لا مش قادرة انا جاية تعبانة . هاتعشي وادخل علي اوضتي

هالة . خلاص يا احمد هما يتعشو وانت اعزمني انا

انا . اوكي حاضر

المهم هند وهاني اتعشو وكل واحد دخل اوضتو وانا قلت لهالة هادخل البس وهي كمان قالتلي انها هاتلبس

انا . بصفارة خفيفة … اية القمر دا .. كانت لابسة فستان شبة السوارية وميكب خفيف لانها جميلة ومش محتاجة لميكب

هالة . احمد مالك . مش احنا خارجين نتعشي فلازم البس كدة

انا . دا هايبقي عشا وراند فو مع بعض ههههههه

هالة . طيب يلا . هاسوق انا

انا . لا لا لا . القمر مينفعش يسوق كدة .. القمر يقعد جمبي علشان ينور الطريق

هالة . كلامك جميل ياريت حسن يتعلم منك

انا . وايش جاب لجاب

هالة . عندك حق .. يلا ننزل

ونزلنا واخدت منها المفاتيح وروحت مطعم هادى ودخلنا وقعدنا وطلبنا عشا

هالة . احمد عايزة اقولك حاجة

انا . اتفضلي يا عروسة البحر الابيض المتوسط

هالة . انا نفسي بعد العشا نخرج نتمشي علي البحر

انا . بس كدة . انا مش هاعتبرة طلب .. هاعتبرة امر من القمر دا

هالة . ابتسمت وسكتت

اتعشينا وخلصنا وطلبت الشيك وخرجنا اتمشينا

هالة . احمد ممكن تانجشني

انا . واحلي انجشة . وهو اوطل

ومشينا ولقتها ساكتة وكل شوية تبصلي وتشد ايدي عليها اوى وايدى تخبط في صدرها وانا مش عارف اتلكم وحسيت نفسي ماشي ما حبيبتي مش اختي لغاية ما قالتلي تعالي نقعد شوية .. وقعدنا وقالتلي

هالة . تعرف يا احمد ان بقالي كتير متمشتش كدة من سنين .

انا . لية ؟؟ . انتو مش بتخرجو مع بعض

هالة . من وقت ما حسن اترقي وبقي مشغول عني وعن الاولاد ومبقاش حتي يقعد معانا زي الاول

انا . معلش ما انتي عارفة ضغوط الحياة والمسؤلية

هالة . انا عارفة . بس انا فين من دا كلو . دا حتي مبقاش يقعد معايا ولا حتي بتكلم

انا . معلش المفروض تستحملي .

هالة. حتي انت بتقولي استحملي . انا انسانة وليا مشاعر واحاسيس

انا . لا شكلة الموضوع اكبر من الخروج والكلام

هالة . طيب تعالي نروح ونقعد مع بعض براحتنا ونتكلم

انا . يلا بينا

وروحنا وهالة دخلت اوضتها تاخد دوش وتغير وانا كمان اخدت دوش وخرجت الرسبشن مستني هالة

وشوية وهالة خرجت وشميت احلي برفيوم شميتة في حياتي وكانت لابسة روب طويل ورابطاةوربطاة وجت قعدت جمبي

انا .

انا . اية الجمال دا . واية البرفيون الجميل دا

هالة . بس بئي متكسفنيش

انا وقتها لقيت نفسي سخن وبقيت اقول في اية دي اختي ومش هاينفع . لاء مش هاينفع …

وانا مبقتش قادر بصراحة وطبعا انا شاب وغصب عني . المهم لقيت هالة بتقولي

هالة . مردش عليا في موضوع العروسة

انا . عروسة اية . انتي كنتي بتتكلمي بجد

هالة . ايوة المواضيع دى مفهلش هزار

انا . بصراحة انا مش بفكر في الجواز دلوقتي

هالة . طب شوفها بس الاول وانا متاكدة انها هاتعجبك

انا . طيب بعدين هابقي افكر

هالة . دا انت رخم وانا زعلانة

انا . لا متزعليش

هالة . لا زعلانه ويلا صالحني

انا . طيب متزعليش حقك عليا .. وعشان اصالحها قولتلها طيب اعزميهم هنا وانا اشوفها

هالة . مش لما تصالحني الاول

انا حسيت ان صوتها اتغير ولقيت نفسي سخنت وقربت منها ابوسها من خدها وحسيت ان جسمها هي كمان سخن وببوسها من خدها ولقتها لفت وشها زي ما حصل الاول والبوسة جت في شفايفها ولقتها علطول قالتلي تاني وجيت ابوس من خدها التاني عملت نفس الموضوع . انا خلاص دوبت وحسيت انها دابت . انا المرة دى وانا ببوسها تعمدت اروح علي شفايفها علطول وبدل ما اديها بوسة .. بوستها كتير من شفايفها بس بدون مص شفايف . وحسيت انها هاتتجاوب وفجأة وشها جاب الوان و زقتني وجريت علي اوضتها وانا خوفت كتير وروحت علي اوضتي ومش عارف اعمل اية وبقيت الوم نفسي كتير . ازاي انا عملت كدة وهاقعد في البيت باي وش وازاي اعرف ابص في وشها . وحجات كتير جت في بالي . زي اسيب البيت واشوف شقة . وزى ما هي السبب . وزي ما انا شاب ودى غريزة فينا . وحجات كتير . ولسة بفكر ولقيت الباب بيخبط .

انا . ايوة

هالة . احمد ممكن ادخل

انا . ادخلي يا هالة

هالة دخلت وانا كنت قاعد علي السرير وهي وقفت ادامي لثواني بتبصلي وانا مش عارف ابص لوشها وبعدين قعدت علي طرف السرير وقالت

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية رعد وتقى - اجببت مربية ابنتي الفصل الخامس 5 بقلم هالة محمد

هالة . بص يا احمد انا عارفة ان دا غصب عنك وكمان انت كبرت ولسة متجوزتش

انا . ببصلها ومش عارف اتكلم

هالة . انا مش بلومك لوحد .. انا بلوم نفسي كمان لاني بردو ست ومحرومة . ووقتها مشفتكش اخويا ..

انا . ببصلها وبردو ساكت

هالة . بصراحة انا شوفتك حبيبي وجوزي

انا . وانا كمان بجد شوفتك حبيبتي

هالة . احمد انت متعرفش اني في معاناه بقالي سنين بسبب حسن وانشغالة عني وسفر علطول ومبقاش يديني حقوقي الزوجية . وانا اتكلمت مع ماما كتير وكل شوية تقولي استحملي استحملي . وانا بصراحة مبقتش قادرة . وخايفة اوصل لمرحلة الخيانة . ما انا بشر يا احمد …… وعنيها دمعت

انا . اخدتها في حضني وقعدت اطبطب عليها

هالة . عمالة تعيط علي كتفي

انا . خلاص بئي يا هولة …. وقعدت العب في شعرها

هالة . اااه كان نفسي حسن اللي يحضني كدة ويطبطب عليا

انا . حضنتها اكتر

هالة . لقيت فيك حنية كان نفسي فيها من زمان

ورفعت وشها في وشي ونفسها جة لنفسي وبدون ارادة لقينا بنبوس بعض بشغف وهات مص شفايف ومص لسان وروحنا في دنيا تانية ..

قعدت امص في شفايفها ونزلت علي رقبتها ابوس الحس فيها واطلع تاني لشفايفها وعمالين نمص ونلحس شفايف بعض كتير ودا سبب حرمانا احنا الاتنين ….

ولقين نفسي بفكلها الروب وهي في دنيا تانية من المتعه . ولقتها استسلمت ومسكتها ووقفنا علشان اشيل الروب من جسمها وشوفت المفاجئة .. احلي واطعم وابيض جسم شوته في حياتي ولا ممثلات البورنو ..

وكانت لابسة تحتة طقم اشبة من البكيني ولونة اسمر ومع جسمها الابيض اللامع زادني اثارة . قعد ابوس في جسمها وهي مش قادرة تقف واعصابها كلها سابت .. نيمتها علي السرير وانا جمبها عمال ابوس في كل حتة في جسمها . ودي صورة اشبة ليها ..

p_2484s1pd92.jpg

 

 

دخلنت في ملحمة بوس ومص ولحس طوووويلة وريحة جسمها جميلة وهيجتني اكتر وانا خلاص مبقتش قادر بس عايز اشبع من اكل الجسم دا ومش هاين عليا اجيبهم دلوقتي خالص . قعدنا حوالي ساعه وهي مش هنا خالص وانا ماسك كل حتة في جسمها بوس ومص والحس جسمها بلساني وهي عمالة تتلوى من المتعه وتفرك بجسمها ونزلت بوشي لتحت وبشد الاندر وهي ساعدتني في خلعه دا بعد ما شلتلها البرا

واووووة علي كسها ونضافتة لا وريحتة كمان واااه من حول العسل اللي نازل من كسها وطعمة الجميل اللي اول مرة ادوقة .. قعدت نص ساعه الحس وامص في كسها وهي كل شوية تنزل عسل واهاااات وجسمها يرتعش واااااح اااااه اااااوف وتزوم وتقول كلام مش مفهوم واصوات بتخرجها من بوقها من كتر المتعه وانا الحسة لغاية ما بقي كسها احمر من كتر المص والبوس واللحس ..

واخيرا انا كان لازم انزل .. فقلتلها هانزل مش قادر . لقتها بتقولي نزل علي بطني .. ونزلت علي بطنها ودا كلو من غير ما ادخل زبي في كسها . نزلت كميات كبيرة من اللبن . لان دى كانت تالت مرة امارس الجنس وكان بقالي فترة كبيرة ممارستش .

بعد ما نزلت نمت جمبها وهي طبعا متحركتش من مكانها وفضلت نايمة . وانا نايم وعمال ابصلها وبصراحة انا مكنتش شايفها اختي . كنت شايفها حبيبتي اللي اتجوزنا .. ولفيت جسمي وحضنتها وانا نايم وقعدت العب في جسمها وهي لسة في دنيا تانية . وحسيت نفسي سخنت تاني بعد ربع ساعه وانا بلعب في جسمها . فقمت وواصلت البوس ولقتها اتجاوبت معايا من تاني بس كنا اشرس من المرة الاولي لقتها بتبادلني البوس والاحضان وشغلت وصلة الاهاااات . المرة الاولي مكنتش في وعيي اوى وانا ببوس وبلحس بس المرة دى ركزت والاكتر علي اماكن الاثارة وبقيت اطبق الافلام اللي كنت بتفرج عليها ومسكت جسمها من تاني بوس ولحس واللذي منة

في الاول مكنتش واخد بالي من تفاصيل بزازها وكسها بس المرة دى اخدت بالي وصدرها عامل زي حابية الرمان بس اكبر حجات بسيطة . وكسها من برا ابيض ومن جوة مايل للاحمر بس فاتح شوية . وزنبورها كبير سيكا ونزلت علي زنبورها الحس فية واشدة بين شفايفي وهي تصرخ من المتعه

p_2484sehn61.jpg

 

وهي عمالة تزوم واااااه ااااااح اووووووف ااااااه اااااه اااااوف وتزوم وتقول كلام مش مفهوم واصوات بتخرجها من بوقها من المتعه وتفرك بجسمها ااااااح اووووووف ااااااه دخلة يا حبيبي ااااااح اووووووف ااااااه اااااه اااااوف وتزوم اكتر وانا من كلامها هجت ورفعت رجلها وبدخل زبي واحدة واحدة وكان كسها شبة ضيق من قلة النيك وفضلت واحدة واحدة لغاية ما دخل واول ما دخل حسيتها اتنفضت من المتعه وتفرك بجسمها ااااااح اووووووف ااااااه اااااه اااااوف نيك حبيبتك نيك قوى مص ولحس ونيك جامد وحسيت نفسي سخنت اكتر وانا بنيك اكتر لغاية ما خلاص هانزل وطلعتة بسرعه ونزلت تاني علي بطنها ونمنا جمب بعض وكانت جوالي الساعه قربت علي 5 الصبح . وبعدين قامت وباستني من شفايفي وقالتلي بحبك اوى يا احمد وخرجت راحت علي اوضتها وانا دخلت الحمام اخد دوش ودخلت تاني علي اوضتي وقعدت افكر في اللي حصل وابرر لنفسي ولهالة حرمانا من الجنس واني لازم اعوضها عن الحرمان دا واكون لها زوج واخ وصديق وكل حاجة . ولسة بتكلم مع نفسي لقتها دخلت وفي اديها عصير وقالتلي اشرب العصير دا وانا هاجهز الفطار واصحي الاولاد علشان يفطرو ويخرجو علشان عايزة اتكلم معاك لوحدنا ..
قلتلها ماشي واخدت منها العصير وهي خرجت . وانا شربت العصير وقعدت افكر هي هاتقول اية وانا هارد باية .. وقاطعني التفكير بصوت هند بتقولي صباح الخير يا حمو . وكانت اول مرة تقولي يا حمو
فرديت الصباح وقالت يلا عشان نفطر .
خرجت وفطرنا والاولاد لبسو وهند قبل ما تخرج جت وباستني من خدى وقالت باي يا حمو وخرجت . انا بقيت مستغرب من افعال هند وكانت اول مرة تعمل كدة ..
هند طبعا بحبها كانها بنتي لانها اول عنقود عندنا وكنت بلعب معاها كتير وهي صغيرة لاكن بعد ما كبرت وبقت عروسة مبقتش اهزر معاها هزار زي الاول ولا بقيت ادلعها ولا اقعدها علي حجري . ماهي خلاص كبرت ..
المهم . بعد ما الشقة فضيت لقيت هالة بتقولي . خليك انا هادخل اوضتي شوية وخارجة علشان نتكلم مع بعض . انا قلتلها ماشي . وبعد حوالي نص ساعه من التفكير انها هاتقول اية وانا هارد باية . لقتها خرجت ولابسة شورت وتيشرت عادي لبس البيت بتعها العادي . وقالت
هالة . احمد مش عارفة التدي ازي . بس طبعا مش هالومك ولا الوم نفسي لان الظروف حطتنا في الموقف دت
انا . هالة انا !!!!
هالة . احمد استني لما اخلص كلامي
انا . حاضر . كملي
هالة . طبعا اول حاجة اللي حصل دا محدش يعرف بية ..
وتاني حاجة. عايزين نفكر عن مدي اللي حصل وهايودينا فين .
وتالت حاجة . عن علاقتنا كاخوات ..
انا . بجد يا هالة انا مش عارف دا حصل ازاى . بس وقتها انا شفتك حبيبتي مش اختي ..
وكمان عارف انه غصب عنك عشان محرومة وانا كمان محروم
هالة . بجد انا كمان مشفتكش اخويا . انا شفتك حبيبي وجوزي . جايز عشان حنيتك عليا . وانا مفتقدة الحنية دي .
انا . بصي انا ممكن اشوف شقة وابعد عنك شوية علشان اللي حصل ميتكررش
هالة . لاء مينفعش تبعد عني وخصوصا انا محتجاك جمبي .
انا . ما انا لو فضلت هنا اللي حصل هايتكرر تاني لاننا محتاجين لبعض
هالة . انا منكرش اني محتاجة حب وحنان ومتعه . طبعا مستحيل اعمل حاجة برا عشان سمعتي وسمعه حسن والعيلة .
انا . طيب واية الحل
هالة . الحل اننا نفضل مع بعض قدام الكل اخوات . ولما نكون لوحدنا . تكون جوزي وحبيبي .
خصوصا بعد اللي حصل بينا .
انا . وانا معاكي ومش هاسيبك
هالة . بصراحة يا احمد انا فكرت كتير اني اشوف حد يكون بديل لحسن يمتعني ويشبع رغباتي بس خوفي من الفضيحة كان بيخليني اتردد . وفكرت فيك كتير بس كنت خايفة من نظرتك ليا . فبعد اللي حصل خلاص مينفعش ابعد عنك وكمان خلاص كل واحد انكشف علي التاني . وبعدين في حجات كتير هاتعرفها واحدة واحدة لوحدك
انا . وانا اوعدك اني هاخليكي اجمل وامتع هولة في الدنيا .
واخدتها في حضن كتير وبدات ابوسها وامص شفايفها
هالة . اية مشبعتش لسة
انا . دا انا محروم ولا يمكن اشبع من القمر دا
هالة . طيب استني احنا لازم نهدا شوية علشان صحتك
انا . احنا عرسان جداد وعايز نشبع من بعض شوية
هالة . طب استني بس .. مش احنا عرسان
انا . اة وامبارح كانت دخلتنا
هالة . طيب استني اجهز نفسي لجوزى حبيبي
انا . طيب بسرعه
هالة . هههههههههههه مستعجلش
انا . بقي معقولة حد يكون معاه الملكة دي وميكنش مستعجل
هالة . وانت ملكي انا
هالة وسابتني ودخلت اوضتها وانا قلت انزل اجيب حباية تظبط معايا الدنيا علشان اهد الجمل دا .
وقلت لهالة انا هانزل اجيب حاجة وجاي . ونزلت لاقرب صيدلية وقلتلة علي اللي انا عايزة . وجابلي برشامة وقالي قبلها بساعه خدها .. واخدتها ومشيت وقبل ما اطلع اخدت الحباية وقلت العب من هولة شوية واقطعها تكون الحباية اشتغلت .
طلعت وطبعا اخدت مفتاح للشقة فتحت ودخلت وهالة لسة في اوضتعا فبخبط عليها قالتلي سوية وخارجة يا حبيبي . فانا دخلت اوضتي وفتحت الاب وقلت اتفرج واسخن نفسي شوية .. طب لية اتفرج وانا معايا اجمل من بنات الافلام وهاتكون في حضني طبيعي . فقلت اتفرج علي اوضاع علشان اعملها وامتع هولة حبيبتي .
اتفرجت شوية وسخنت . هولة طولت اوى كل دا بتجهز نفسها . رحت خبطت تاني وقالتلي ادخل اوضتك ومتخرجش غير لما اقولك او ارن عليك .. والبس بدلة حلوة واتشيك .طبعا انا مش فاهم حاجة اية اللي دخل البدلة في اللي بيحصل .
طبعا انا اوضتي بعيد عن الرسبشن باخر الطرقة . ودخلت اوضتي ولبست بدلة شيك عندي واتبرفنت وجهزت نفسي . وخمس دقايق ولقيت احلي رنة في الدنيا . وخرجت للرشبشن وكانت المفاجئة .؟؟
اية دا . اية اللي شايفة دا !!!
عروسة بفستان الفرح قاعدة علي الكرسي بجد عروسة لابسة فستان الفرح بتعها وكان احلي من ما كان وقت فرحها علي حسن .
قربت منها وانا مش مصدق عيني . قلتلها .
انا . صفارة واعجاب .. دا انتي عروسة بجد
هالة . اية رائيك يا حبيبي .
انا . انا مش مصدق عنيا انتي اجمل عروسة في الدنيا
هالة . النهاردة فرحنا ودخلتنا
انا . طب احنا هاننزل كدة ؟
هالة . لا احنا هاندخل اوضتنا ونعمل الدخلة
انا . بجد النهاردة اسعد يوم في خياتي
هالة . يلا يا جوزي ندخل .. قبل ما الاولاد يجيو
واخدتها انجشية ودخلنا اوضة النوم اللي كانت بجد اوضة عريس وعروسة …
وبكدة الجزء الاول خلص والجزء التاني قريب وهايكون فية احداث تانية . ونكمل فية ليلة دخلتي علي اختي ومراتي حبيبتي
بتمني تشجيعكم وارآئكم

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية ربما الفصل الرابع 4 بقلم سبأ النيل

 

لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها وتشوف الروايات الجديدة وتطلبها

انضم لينا على الفيس بوك (من هنا)

و

أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *