روايات

رواية بيت العايلة الأزرق الفصل الخامس 5 بقلم ناهد ابراهيم

رواية بيت العايلة الأزرق الفصل الخامس 5 بقلم ناهد ابراهيم

 

البارت الخامس

 

انا مسكت زوبري تاني ولنا خلصت دخلتو تاني
وفضلت انيك فيها وهيا نزلت رجليها ولقيتها بتقولي مش قدره اوقف انا ببوسها وزنقها ف الحيطه وهيا بتقولي خلاص ياعلي كده كتير انا مسكت زوبري وبقولها افتحي رجلگ هيا بفتح رجليها وبتقولي بلاش عشان خطري وانا دخلتو ف كسها وهيا اااااه وانا بنيكها وهيا حضنتني وبتقولي كمان اووووي اوووي
وانا بنيكها وبقولها هنزل هنزل قالت جوووه نزل جووووه وانا دخلت زوبري للاخر وزوبري بينزل ف كسها وهيا مع كل لبن بينزل ااااااح احححح
انا خرجت زوبري وكسها بينزل لبني ع الارض وهيا مبوسطه وبتدعك كسها وقالتلي اخرج بقي مش عملت الي انت عايزو انا مردتش وببوس شفايفها وهيا اندمجت معايا وانا خلصت وخرجت
وكنت مبسوط اووووي دخلت لبست تشيرت وولبست بوكسر خلاص مبقاش في قيود بيني وبينها
انا قعدت ف الصاله مستنيه تخرج ولقيتها خرجت ولبسه روب وخاجه ع وشها كده زي بتاع ااي بيحافظ ع البشره وانا لقيتها بتدخل الغرفه وطلعه علي السرير

وانا وقف بتفرج وهيا نامت ع ضهرها وعنيها مغمضه
والروب اتفتح من عند كسها الحمر
وهيا حطه منديل علي وشها مش عارف ليه
كسها اودامي وانا زوبري وقف تاني
وانا طلعتو من البوكسر وبدعك في وانا بتفرج عليها

وهيا بتحك ف جسمها والاجمل لما فتخت رجليها وفتخت الروب ولقيتها بتدعك ف كسها كان احمر اوووي شكلو بجنن
هيا مسكه صدرها وبتدعك ف كسها
انا بقيت اتفرج وبلعب ف زوبري وهيا فضلت كده واتا بتفرج عليها وهيا كاتمه صوتها وانا دخلت براحه الاوضه وهيا مش سمعاني
وانا وقفت اودام السرير وبلعب ف زوبري وهيا بتدخل صوابعها وبتنيك نفسها وانا بتفرج عليها
وهيا ف عالم تاني وهيا بتدخل صوابعها ف كسها وبتدعك في وصوت كسها يجنن كانك بتحرك ايدي ف ميه كانها معبيه عسل كسها ومستني الحظه ينزل وانا بتفرح وزوبري اودامي وهيا كتمت صوتها اااااااه ااااااه وكسها بينزل وهيا بتتحرك زي التعبان ف السرير وانا قربت من كسها براحه

وهيا بتحسس علي كسها وبتدعك كسها وبطنها من عسلها وانت ف لحظه كنت هجمت علي كسها بشفايفي وهيا اتخضت وشافتني وسكتت وانا بلحس وهيا قالت كفايه ياعلي انا تعبةنه
وانا فاتح رجليها ومكمل لحس
كنت بجرب الي اتعلمتو من السكس كلو
كسها تحفه فنيه
انا فضلت الحس ف كسها وزنبورها الصغير الي فضلت امص في ودخلت صباعين ف كسها وبلحس وهيا ااااااااه وانا بلحس ف كسها واتا طلعتهم وبحسس علي خرم طيزها ودخلت صباع وهيا اااااه دخلت التاني وفضلت انيكها بيهم
وهيا ماسكه ف الملايه وعمله زي التعبانه بتتحرك يمين وشمال
وانا فضلت كده شويه الحس ومص زنبورها
وانا طلعت ف حضنها ونمت عليها ببوس شفايفها وفي منديل ع وشها وانا بقولها طلعي لسانك انا بمصو ونزلت ع بزازها اااااااااه نزلت فيهم مص
كنت باكلهم اكل وزوبري علي فخادها انا مسمت زوبري وعدلت نفسي ودخلتو ف كسها وهيا ااااه وانا بمص شفايفها وزوبري ف كسها وبفعص ف بزازها
وهيا فضلت تتناك حوالي 3 دقايق
وقالتلي عايزه امص زوبرك بقولها ياريت
وقفت علي ركبي وهيا قامت ومسكت زوبري

3MzGWkx.md.jpg
ودخل ف بوقها وهيا بتمص زوبري
اول مره تمصلي واتا وقف وهيا بتمص في
وانا مسكت شعرها وانا بنيكها ف بوقها اووووي وهيا ااااعععع ااااععععع
وهيا خرجت زوبري وبتقولي براحه ياحبيبي
اتا دخلتو تاني وهيا بتمص وانا ارجع انيكها اووي ف بوقها وهيا وقفت ع ركبتها قصادي
وبتقولي براحه شويه
انا بقولها فينك البروكه ابتسمت وقالت مش بلبسها غير لجوزي
انا مسكت طيزها وبقولها وانا مين
ضحكت وقالت جوزي الجديد بس لسه شوي
بقولها ليه ضحكت وقالت لما تحسسني اني حلوه
عشان اهتم بيگ
انا بقولها اهتم ازاي
قالت مش لازم اقول انت راجل وعارف الست بتحب ايه انا بقولها الست بتحب تتناك
وزقيتها علي ضهرها وهيا بتضحك وانا نمت عليها وزوبري دخلتو ف كسها وبقيت انيكها وهيا تحتي وحضناني وانا لاول مره بقولها مبسوطه ياشرموطه وهيا بتقولي اوووي وانا وهيا فضلنا كده
وانا بنيكها وهيا قالتلي فينك من زمان ياعلي
ليه سيبني كل ده لوحدي
انا بقولها انا معاك ياشرنوطه وبنيكها وهيا ااااااه ااااااه كمان وانا بنيك اوووي
وهيا قالتلي خليك حضني فضلت خضنها
ووقفت وقلعت كل هدومي وهيا بتبص عليه ولسه بروب وانا خليتها تفنس زي الكلب
وبعدت الروب وكسها اودامي دخلت زوبري ف كسها

3MzkPqv.md.jpg
وانا بنيكها وكسها يجنن
وزوبري داخل طالع جوه
واتا بضرب طيزها الملبن وهيا بتهز طيزها علي زوبري وانا دخلت صباعي ف طيزها وهيا اممممم وانا بنيكها وبعبصها اووووي دخلت التاني ف طيزها وهيا مكمله عادي وانا بضرب طيزها وبقولها طيزك وكسك مفشوخين ضحكت وقالت البركه ف ابوك
مكنش بيرحمني
قولتلها منا كنت بسمع وصابر
وهيا قالت ياريتك مصبرت
وانا بنيكها بقولها ماشبعتيش
قالت انا نفسي اتناك طول اليوم واليل
انت بنهار وابوك بليل
فضلت كده شويه ونيمتها علي ضهرها وهيا فتحت رجليها وبتفتح طيزها بايديها وقالت دخلو ف طيزي انا بدخلو ف طيزها
وهيا ااااااااه اااااه دخلت اكتر من نصو ف طيزها

3Mz68xI.md.jpg
احساس حلو اوووي وانا شايفها مغمضه عنيها وبتعض ف شفايغها وبتقولي دخلو زوبرك يجنن
وانا بدخلو وطلعو براحه طيزها حاسس انها ضيقه
وانا بنيكها وبدعك ف كسها بصوابعي ونبيله اجمل اهات بصوت عالي وانا بنيكها وهيا تحت وانا بضرب كسها بايدي وبنيكها
وانا بقولها نامي ع بطنك
هيا قالت حاضر ياحبيبي انا طلعت زوبري وانا بضرب طيزها وهيا فاتحت طيزها وانا دخلتو ف كسها وانا قاعد علي طيزها وبنيكها ف كسها وزوبري داخل طالع ف كسها بقيت اطلعو ودخلو علطول بكرر الموضوع والمره دي دخلتو ف طيزها
كلو ونمت عليها وفضلت انيكها برحتي وانا ف دنيا تانيه اهات ومتعه بدون كلام
فضلت انيك ف طيزها وانا بنيكها وهيا ااااااه ااااااه اكتر من 5 دقايق كانت كفيله تخلي بركان من لبني بينزل ف طيزها هيا قفلت علي زوبري بطريقه نااااار حسيت ان زوبري هيتقطع وهيا بتقفلو وتفتحو
وهيا بعد ماخلصت ونمت ف حضنها
وهيا بتقولي اول مره لبن ينزل ف طيزي بقولها ليه
قالت ابوك مكنش ببحب ينزل ف طيزي
انا بقولها خسر كتير
وانا وهيا بتبوس بعض وهيا قالتلي خليني ارتاح انت تعبتني بقولها هنام ف حضنك قالت مش دلوقتي بعد كده هنام ف سرير واحد
بقولها كده انتي مراتي
ضحكت وقالت طبعا انا بقيت مراتك وانت جوزي حبيبي ورجلي انا ببوسها وبقولها واتا اوعدك ماهسيبك ابدا
قالت انا عايزاك تتجوز ياعلي
بقولها ليه قالت عشان تعيش حياتك وتخلف
بقولها لازم اسافر
قالت لا مش لازم انا معايا قرشين من ورث امي
هعملك بيهم الشقه بقولها مينفعش
قالت يا واد انا مش بخلف
وانت ابني وحبيبي هو انا عندي اغلي منك
اتا بحضنها وبقولها بس بشرط قالت ايه
بقولها انيكك وقت ماحب وانتي ماترفضيش ضحكت وقالت اعتبرني موجوده هنا عشانك انت وقت ماتحب انا موجوده
انا لقيتها بتقولي انت رجلي دلوقتي ياعلي
انا مش هخليك محتاج اي حاجه وانا ببوس شفايفها
وهيا قالت بكره نطلع ع البنك ناخد حزاء من الفلوس ونشوف هيعملو ايه انا بضحك وبقولها هو ينفع واحنا رايحين تركبي زوبري هيا ضحكت وقالت قليل الادب
انا نمت عليها بجسمي وبقولها تتجوزيني وخلاص
هيا قالت ياواد مانت جوزي
عايز ايه تاني اكتر من كده ده انت لبنك لسه ف طيزي وضحكنا وبقولها هروح اخد دش قالت انا هنام شويه بقولها ماشي هنسهر بليل
قالت طبعا خالي بالك من صحتك عشان تبسطني انا ببوسها وبقولها انتي كنتي وقعتي فعلا
ضحكت وقالت لا
بس انا مكنتش قدره بصراحه
ياعلي انت تعبتني انا طول اليل بتخيلك جنبي وانا بنزل انا ببوسها وبقولها بحبگ سيبتها وخرجت…….

الجزاء التاني

خرجت ودخلت الحمام كنت فرحان بالي حصل
اخيرا وصلت للي انا عايزو او للي هيا عايزاه
اتشطفت وطلعت ابص عليها كانت نايمه وفاتحه رجليها وكسها اودام حاي صدرها
نزلت ف مشوار ورجعت بعد ساعه
كانت نايمه لسه قعدت وبعد مش عارف كام ساعه صحيت وهيا عريانه قلعت الروب وانا بقولها صبحيه مباركه ياعروسه لقيتها بتقرب مني وبتبوس خدي
وانا مسكت طيزها وقعدتها علي حجري
وهيا بتضحك وبتقولي عيب تعمل معايا كده ولقيتها بتبوس شفايفي وقالتلي هو عشان بقيت جوزي تعمل معايا كده
قولتلها هو انا لسه عملت حاجه
هيا بتحسس ع صدري وبتقولي هتعمل ايه
انت خلاص عملت كل حاجه
بقولها لسه
قالتلي وهيا بتضحك لسه ايه
بقولها لسه كتير
قالت اكتر من كده انا كده هتعب
انا بقولها اتعبي منا كنت بتعب وانا بسمع صوتك
ضحكت وقالت انت غلطان كنت تعالي قولي وانا اريحك زي ابوك
بقولها كنتي هتقولي ل ابويا
قالت لا
كنت هدخل عليك بليل وخليك نايم
ومصلك وركب علي زوبرك وانت تنيمني تحتك وتفضل فوقي لحد ماتنزل عشان ترتاح
انا ببوسها وبقولها خلاص بقيتي مراتي اهوو
ضحكت وقالت انا هقوم زوبرك وقف
انا قعدتها علي زوبرك والبوكسر بس الي انا لبسو
وانا ماسك وسطها وهيا بطيزها علي زوبري
وهيا بتنط وبتتضحك
وبتقولي كده حلو
قولتلها اوووي خليك كده
وهيا بتتط ع زوبري وانا طبعا سبتها وهيا طلعت تجري وطيزها بتتهز وهيا بتضحك
وانا زوبري هيجان وجيت ادخل الاوضه كانت قفلت من جوه وقالت كفايه كده كل يوم مره واحده
انا رجعت قعدت ولقيتها بعد شويه خرجت لبسه بنطلون سماوي وستيان نفس الون
وانا طلعت زوبري وبقولها تعالي مصي
هيا قالتلي قولنا مره واحده ف اليوم
قولتلها احيه وده اعمل في ايه
قالت ماليش دعوه ادخل فك عن نفسك
انا بقولها ماشي ودخلت الاوضه وقفلت الباب
وانا عارف انها هتاجي قلعت البوكسر واتغطيت وبلعب ف زوبري وفعلا بعد شويه الباب فتح وانا مكمل لعب
وهيا بتقولي بتعمل ايه

3MgDfN1.md.jpg
بقولها بريح نفسي زي ماقولتي
هيا بتبصلي وبتقولي بتريح نفسك ازاي
بقولها ملكيش دعوه هيا بتضحك
وقالتلي انا كنت جايه اساعدك
بقولها ساعدي نفسك وهيا قالت بجد
ولقيتها بتطلع بز وقعدت ع السرير
وورجعت بزها تاني وهيا بتقولي
طب مش ملاحظ حاجه انا لحظت شعرها
اابروكه الي شوفتها كانت بتلبسها
قولتلها
قالتلي انت بتحب العيند طب اهو لقيتها قعدت علي زوبري وانا بقولها انا هريح نفسي
وهيا نامت ف حضني وبتحرك كسها
وبتقولي وهتسيبني مولعه
وهيا بتبوس شفايفي ونزلت تبوس صدري
وبقولها طب ليه قولتي كده
قالت بتدلع عليك مش انا مراتك
بقولها وفي واحده تسيب جوزها تعبان
قالت اسفه ياحبيبي
وانا ببوسها وهيا بتبوسني كنا بنمص لسان بعض
وهيا بتقولي انا بحبك اووووي
وانا ببصلها وكسها رايح جاي ع زوبري
ولقيتها بتقولي ف اي وقت انا ملكك حتي لو قاعده مع حد خدني ونكني زي ماتحب
بقولها بحبك
قالت وانا ياحبيبي وانا بقولها مدياق البطانيه
قالت اوووي انا عايزه زوبرك يقطع كسي بس حظك البطانيه رحمه زوبرك
انا بقولها هو مينفعش اتجوزك هيا قالت ياريت كنت صغيره بس مينفعش
قالتلي بس ايه رايك اجوزك عبير بنت اخويا
انا بقولها حلوه زيك
ضحكت وقالت يعني ماشوفتهاش
انا بقولها انا عايز واحد تبسطني زيك كده
قالت هنجربها يعني ولا ايه
بقولها هو جسمها حلو
بس انا عايزك انتي وانا دخلت صباعي ف بوقها وهيا بتمصو وقالتلي لو وفقت عرفني وانا اكلم اخويا
بقولها هو اخوك هيوافق اتجوزك واتجوزها
ضحكت وقالت هنبقي ضراير
انا بقولها ونيكها اودامك عشان تزعلي مني
ضحكت وقالتلي اهون عليك وبتمص شفايفي
وانا بقولها البروكه عليك حلوه اووي
قالت بجد
بقولها ايوه
قالت انا مش عايزه اي حاجه الا انك تكون مبسوط
ولقيتها بتقولي اطلب منك طلب
بقولها ايه
قالت هو انا ممكن امص زوبرك
انا بقولها لا
قالت ليه
بقولها كده عشان صحتي
وهيا نزلت تبوس شفايفي
وتقولي وكده اقولها لسه
وتمص شفايفي بطريقه ناااار ودخلت لساني ف بوقها
وفضلت تمصو ولسانها عليه
وبعدماخلصت قالتلي بكره نروح البنك نسحب فلوس اوعي تنكني هناك اودام الناس
بقولها كده مش بهيج ياشرموطه ضحكت وقالت مش زي ابوك
ابوك كان بيحب يسمع مني كلام
بقولها زي ايه
قالتلي كنت بقولو براحه ابنك هيسمعنا
وهو يقولي يسمع وانتي بتصرخي من ابوه
وكنت اقولو عايزاك توقفني ف الشارع اودام الناس وتنكني وانا بصرخ عشان الناس تعرف اني معايا راجل زوبرو جامد وانا بقولها وهو بيحب كده قالت اوي انا كنت بصرخ تختو
قولتلها هو لو اتجوزت بنت اخوك
هتزعلي
قالت لا طبعا اتا هكون مبسوطه اوي
ايه رايك اكلم اخويا وخطبهالك
قولتلها لو جسمها هيبقي زيك انا موافق
ضحكت وطلعت بزازها وقالتلي مفيش حد زيي ابدا ولقيتها بتنزل وزوبري مابين بزازها

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى