رواية احببت متمردة الفصل الثامن عشر 18 بقلم أسماء السيد
رواية احببت متمردة الفصل الثامن عشر 18 بقلم أسماء السيد
البارت الثامن عشر
#احببت_متمرده part18
بعد مرور اسبوع…. والي حصل ان رعد وملاك قربو من بعض ورعد اتأكد انه بيحبها وبيغير عليها بس خايف لتكون مبتحبوش والخطه لسا ماشيه زي ماهيا وهما اتأقلمو هناك ومروان ومرام قربو من بعض ومرام بقت بتحبه جدا ومروان معجب بيها بس ويارا لسا قاعده بتغل وتاكل في نفسها ومستنيه رعد بفارغ الصبر يرجع ومايا العيله كلها طايره بيها معادا يونس واياد الي مش مهتمين وندي واياد بقو يتكلمو كل يوم بليل في الجنينه وبقو صحاب ومايا مسألتش علي ملاك خالص
%%%%%%%%%%%%%%
في امريكا…… وتحديدا في الصالون
كان قاعد رعد مع ماكس وبيتكلمو وجمبه حسام وزياد جمب ماكس
رعد بحده:ماكس انا لا اثق في هؤلاء الأشخاص لا تختبر صبري
ماكس بهدوء:اسمعني جيدا ياروكي سنجرب هذه الثفقه كتسليه لحد وصول الرجال
رعد بتنهيده:اوكي
ماكس:جبريل اذهب وحضر الياخت لدينا رحله لمده يومين
زياد:تمام كم فرد
ماكس بإبتسامه:مارايك ياروكي
رعد:لايوجد مشاكل
ماكس:انا وانيتا واوليفيا وروكي وچون وتارا وماريا ومارلي ومرقس وانت اكيد
زياد بجديه:اوكي ياسيدي بس والسيد موسكو
ماكس بعد اهتمام:لم يأتي هو في فرنسا
زياد اومأ له وخرج ورعد اتنهد وقام واتجه للجناحه
…… في الجناح
كانت ملاك واقفه قدام المرايا ولابسه بيجامه هوت شورت ابيض وتيشرت بنص كم بينك وكانت بتسرح شعرها الطويل البني بهدوء وبتفكر في رعد لانها بدأت تحبه
فجأه دخل رعد ولاقها كدا وابتسم بخفه جدا وقلع التيشرت وبقا عاري الصدر وكان لابس بنطلون اسود رياضي ومريح وقرب منها وحضنها من ضهرها ولف ايده حواليين بطنها ودفن وشه في رقبتها وهيا بصت في المرايا واتوترت جدا
ملاك بتوتر:رع.رعد
رعد بهيام:امممم
ملاك بخوف:ممكن تبعد شويه
رعد:تؤتؤ انا عاجبني كدا….. وحاولت تبعد عنه لاكن هو مسك فيها اكتر
ملاك استسلمت لانها مش هتقدر عليه:تب ممكن اسرح
رعد ابتسم ودي اول ممره هيا تشوفه بيبتسم فلفت ليه وبصتله بدهشه:الله ما انت بتضحك اهو وعندك غمازات كمان هههههه
رعد برفعه حاجب:بتضحكي علي ايه
ملاك بضحك:الصراحه كنت فكراك مبتعرفش تضحك
رعد تاهه في ضحكتها وقرب منها وهيا كانت بترجع لورا بتوتر لحد ما خبطت في التسريحه وهو قرب منها جامد وفجأه مسكها من وسطها شالها وحطها عليها حط ايده علي حافه التسريحه وحاصرها
ملاك بتوتر:رعد هو هو في حاجه النهارده
رعد بهيام وهو بيبص علي شفت”يها:تؤ مفيش حاجه عادي
ملاك:تب هو..هو ممكن تبعد بقا
رعد ابتسم وقرب طبع قبله خفيفه جدا علي خاصتها
وهيا اتصدمت وفتحت بوقها ورعد مسك الفرشه وبدا يسرحلها شعرها وهيا مصدومه وهو ضحك جامد علي منظرها وهيا ابتسمت غصب عنها وهو حب يلعب علي اوتارها فقرب منها اكتر
وباسها بحنيه وبعد كدا بشغف وهيا ما منعتوش بالعكس دي تجاوبت معاه وهو فرح جدا انها طلع ليها مشاعر نحيته والا كانت بعدته وبعد فجأه وهيا اتكسفت جدا ونزلت وجريت علي الحمام وقفلت الباب وصدرها بيعلو ويهبط جامد وقلبها بيدق بقوه ورعد ابتسم عليها وكان فرحان
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في قصرالنجار……… وتحديدا علي الغداء
بيكون الجميع متجمع علي الغداء حتي يونس معادا مايا
قاسم بضيق:فين مايا مجتش ليه
نرمين بحب:كانت نايمه صحيتها وقالتلي هغير وانزل
محمود بفرحه:انا حقيقي مش مصدق نفسي وحاسس اني بحلم
نرمين:وانا كمان مش معقول مايا عايشه بجد
حسين بإبتسامه :ربنا يخليها لينا والله عملت حس في البيت
فجأه بتنزل مايا وهيا لابسه فستان احمر ناري وضيق جدا لفوق الركبه بقليل وسايبه شعرها وحاطه كثير من مساحيق التجميل والبرفيوم ولابسه كعب عالي جدا لونه أحمر
مايا بإبتسامه:مساء الخير
الجميع: مساء النور
قاسم بحب:عامله ايه ياحبيبتي
مايا:الحمدلله ياجدو انا كويسه
يونس بضيق :عمي متعرفش اي حاجه عن ملاك
محمود ببرود:لاء الي اعرفه انهم وصلو من اسبوع ومعتش اعرف اي حاجه
يونس بحزن:انا برن عليها كل يوم ومقفول وغير كدا بتكون اونلاين ومبتردش او بتكنسل عليا
نرمين بعدم اهتمام:فكك منها دي بنت عاقه انا مليش غير مايا
قاسم بتنهيده:ربنا يرجعهم بسلامه
مايا بستغراب:هيا ملاك فين اصلا انا مشوفتهاش خالص اتجوزت ولا ايه
محمود:ملاك بقت اهم ظابط في المخبارات وهيا دلوقتي في مهمه رسميه خارج مصر
مايا بصدمه وغل واضح:ظابط ازاي ملاك بقت ظابط
يونس ببرود:ملاك بقت من اكفيء الظباط وعموما ربنا يوفقها وترجع بسلامه
مايا جززت علي سنانه وبدأت تاكل:تب وعاصم السعدني
الجميع ضحك معادا يونس ومايا استغربت
قاسم بضحك:ملاك كانت عبيطه وطيبه فخانها مع واحده وهيا اتصدمت وسابته
مايا اتوترت ويونس بصلها بكره وقال:اولا عاصم ملوش ذنب ،،الذنب ذنب الواطيه الي كانت معاه اصلها كانت بتهدده بحاجه… وضحك بسخريه ومايا اترعبت
مايا:ما بردو ملاك الي غبيه انا ياما حذرتها تبعد عنه مكنتش بتسمع الكلام اكيد لسا ضعيفه وغبيه زي ماهيا
نرمين ببرود:ريحي نفسك ياحبيبتي ومتجبيش سيرتها
اياد بقرف:اتقو الله حرام عليكم
مايا بتمثيل الحزن:مش القصد بس انا زعلت عليها ياحراام دي غلبانه وضعيفه وياترا هتعمل ايه ولا هتحب تاني ازاي او مين هيتجوزها او ممكن متثقش في حد
يونس وقف بغضب:اسمعي يامايا انا مسمحلكش تتكلمي عنها كدا كل الي قاعدين دول ملهمش لازمه ولا عندهم ذره رحمه وانتي زيهم بظبط وملاك بقت شيطانه متعرفش الرحمه ولو علي مش هتتجوز فأحب اقولك ان ملاك متجوزه رعد الدمنهوري ظابط في المخابرات ورجل أعمال من اكبر رجال الأعمال في االشرق الاوسط وملاك لما هتيجي هتعرفك قيمتك ولو علي عاصم… وضحك بسخريه
،،، فهيا سابته واحب ااقولكم انكم كلكم منافقيين انا معتش جاي هنا تاني….. ولف ومشي
اياد وقف وبصلهم بكره وقرف:واناكمان همشي عشانكم منافقيين فعلا فينك ياملاك تيجي تعرفي كل كلب قيمته
وخرج ورا يونس والعيله كانو مصدومين ونيره وحسين وقاسم اتأثرو واتضايقو بس مش اوي
قاسم ببرود:كملو اكل يلا وما تخادوش في بالكو
(انا شخصيا اتشوقت ان ملاك ترجع بسرعه 🙂)
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في قصر الدمنهوري….. وتحديدا في الجنينه
كانت قاعده جميله وميرفت ويارا الي بتلعب في الموبايل
ميرفت:اومال فين ريم
جميله:راحت تقابل صحابها مشافتهومش من زمان
ميرفت:كلمتي رعد
جميله بقلق:لاء تليفونه مقفول ربنا يرجعهم بسلامه
ميرفت بطيبه:اللهم أميين
يارا بغيظ:هو رعد هيتأخر ولا ايه
جميله:والله ما اعرف عنه حاجه حتي لما كلمت نيره اسألها علي ملاك لو بيكلموها وكدا قالتلي لاء واه صح احنا معزومين عندهم علي العشا بكرا عشان بيقولو ان اخت ملاك التوأم رجعت
يارا بذهول:اختها التوأم
ميرفت:وهيا عندها اخت
جميله:بيقولو بس دي كانت ميته بس طلعت عايشه
يارا بستغراب:ازاي
جميله :والله ما عارفه بكرا هنروح وهنشوف ريحي دماغك
يارا فضلت تفكر والجميع كان مستغرب
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في اميركا…….. وتحديدا في جناح رعد
كان بيلبس بدلته وملاك كانت لسا في الحمام
رعد بصوت مسموع :اطلعي ياملاك متخافيش
فجأه الباب اتفتح وخرجت ملاك
ملاك بتوتر وضيق:انا مبخافش بس اوعك تفكر تعمل كدا تاني فاهم والا هفصل رراسك عن جسمك
رعد كتم ضحكته:ماشي تب يلا ادخلي البسي عشان خارجين رحله
ملاك برفعه حاجب:رحله رحلة ايه دي
رعد بهدوء:طالعين يومين علي ياخت
ملاك بسعاده:قول والله
رعد بإبتسامه خفيفه:والله ياستي
ملاك بفرحه طفوليه:واووو حالا هلبس
وجريت علي الدريسنج بس وقفت فجأة ورعد استغرب
ولفت وبصتله
رعد ببرود:ايه الي وقفك ما يلا البسي وبعدين انتي بتبصيلي كدا ليه
ملاك:انت هتروح كدا
رعد:ااه مالي
ملاك:يعني انا ملاحظه ان الرحله مش لايق عليها بدل
رعد بحده:لاء مش هغير انسي انا كدا تمام انا بحب البدل حتي وانا في مصر
ملاك ابتسمت بخبث وقربت منه بدلع:يعني ينفع يارعد تنزل كدا لاء عيب في حقي تعالي البس حاجه علي زوقي
رعد شدها من وسطها بخبث:خدي بالك اني حذرتك دلعك دا هيوديكي في داهيه
ملاك ضحكت بقوه وهو ابتسم علي ضحكتها وبهمس:اياكي تتجرأي وتضحكي قدام حد كدا
ملاك ابتسمت ومسكته ومن الجرافته واخدته وراها الدريسنج وهو كان سرحان في عيونها وماشي مش حاسس بنفسه
……. بعد مده بيطلع رعد من الدريسنج وهو لابس بنطلون جينز ازرق واسع وقميص بيج وكوتش ابيض وكان وسيم جدا وكان لابس ساعته وكانت من ماركه عالميه ومصنوعه لرعد خصيصا من الفضه الخالص ومصفف شعره ولابس نظارته الشمسيه
رعد بضيق:انا مش عاوز انزل كدا
ملاك برجاء:ارجوك ونبي ونبي دا انت كدا قمور اوي
رعد بخبث:عجبتك ايه. رايك
ملاك قربت منه بتوتر ووقفت علي رجله وباسته من خده وهو اتصدم بخفه وهيا جريت علي الدريسنج وقفلت الباب وهو ابتسم ابتسامه واسعه غصب عنه
…….. بعد مده بتخرج ملاك وبتكون لابسه فستان لونه اصفر فاتح مايل لابيض وطويل والزراعين نازل علي االاكتاف وسايبه شعرها ولابسه هيلز ابيض ولابسه سلسله رقيقه الماس وفيها فص اصفر صغير في النص ولابسه انسيال وكانت حاطه لمسات بسيطه جدا من الميكب وكان شكلها يجنن
ملاك بطفوله:ايه رايك
رعد رفع عينه وانبهر من كتله الانوثه والجمال الي قدامه
وقام وقف وقرب منها
رعد بهيام:ولا غلطه حقيقي ولا غلطه ياملاكي
ملاك ابتسمت بخجل:ايه ملاكي دي
رعد بحب:ايوا حبيت الاسم دا اكتر و…. قاطعه خبط الباب
رعد بضيق:من الطارق
حسام:انا مرقس ياسيدي ممكن ادخل
رعد:ادخل
دخل حسام وقفل الباب واتنفس براحه بس انصدم من للبس رعد
حسام بدهشه:اوبا دي الحكايه كبرت انت غيرت البدله والاسود امتا وايه الحلاوه دييابت
رعد بصله بغيره وحده ومسكه من قفاه:عاوز ايه الي جابك
حسام بتوتر وخوف:ماكس وچون مستنين تحت وقالولي اطلع ااندهلك
رعد بحده:تب انزل وانا جاي وراك
حسام بعند:لاء انا هنزل معاكم يلا انت وهيا
ملاك:خلاص يارعد يلا
حسام بذهول:رعد اوبا الله يرحم لما كنتو بتشدو في شعر بعض من يوميين
ملاك بصتله بغيظ ورعد قرب من ملاك ومسك اايدها ونزلو ووراهم حسام المصدوم
…….. تحت في الصالون
چون بضيق:هو اتأخر ليه روح شوفه ياجبريل
زياد بتوتر:اكيد هينزل
ماكس بهدوء:جون لو فكرت تغلط انا هقتلك فاهم روكي لو غضب مش هيسمي علينا فاهممم
چون بخبث:بس مراته دي مكنه الماني من الي خلصو دي جامده اوي يا ماكس
ماكس بحده:چون
تارا بضيق:وانا ليس لدي وجود في حياتك ياچون
چون بوقاحه:انتي قلبي وعقلي يا تارا… وباسها بخفه
زياد بإبتسامه:لقد وصل السيد روكي
بص الجميع علي السلم وكان شكلهم يجنن ولايقين علي بعض جدا وتارا اعجبت برعد جدا وچون كان بيبص لملاك بإنبهار وشهو*ه وماكس بيبصلها بإعجاب وزياد مصدوم ان رعد غير الاسود والبدله
رعد:مساء الخير
الجميع:مساء النور
رعد:هل سنرحل
ماكس بإبتسامه:نعم السيارات جاهزه تفضلو
ملاك :هل انتم قادمون معنا
انيتا:نعم ياسيدتي نحن قادمون معكم ولو سندايقكم لن نأتي
ملاك بسرعه وابتسامه:لا يا انيتا انا لا اقصد هذا اريد انا اعرف فقط
انيتا بصتلها بإبتسامه وملاك بدالتها اياها وتارا بصتلها بغل
مارلي:يلا يا جماعه
وخرج الجميع وركبو العربيات وانطلقو
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
استووووب
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية احببت متمردة)
لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها
أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)