روايات

رواية اصوات الحب الفصل الرابع 4 بقلم فاتن جمال

رواية اصوات الحب الفصل الرابع 4 بقلم فاتن جمال

 

 

البارت الرابع

 

 

البارت الرابع
فرح بابتسامه:
وانا كمان بحبك علشان انتي شبه هنومه
هنيه وهي بتكلم نفسها:
لازم اكلم مالك ويعرف أن طلع كلامي صح
في الصعيد
وخاصة في اسطبل الخيل
كان سعد واقف و قدامه نعيمه الشغاله وهي واقفه بدموع
سعد بخبث : يا بت استني هقولك حاجه
نعيمه بخوف: والنبي يا سي سعد سبني في حالي
سعد بخبث: مقدرش اسيب الملبن البلدي دا يا بوي عليكي
ونزل نظره علي جس*مها دا اموت ولا اسيبك يا جميل
مالك بهدوء رهيب من خلفه :

 

طب كويس انك اختارت الموت
سعد بخوف وبعد عنها :
مالك
مالك بهدوء:
جهز نفسك علشان تتجوزها
سعد بعصبية :
كيف يعني اتجوز خدامه
مالك بعصبية مكتومه:
لما انت شايف انها خدامه قربت منها لي ؟ اسمع يا ابن خالتي قدامك اسبوع تكون مجهز نفسك علشان تكتب عليها وكلامي واضح
نعيمه بخوف من نظرات سعد
مالك بهدوء:
عرفي ابوكي أننا جاين نطلب ايدك منه بعد المغرب
سعد بعصبية:
بس انا معوزش اتجوزها
مالك : بقي غصب عنك خلاص
في نفس الوقت فون مالك رن
مالك بعصبية مكتومه: انتي فين
هنيه بابتسامه: انا لقيت فاطمه وشهد
مالك حاله كأنه اتغير ١٠٠ درجه :
لقيتهم فين وازاي ؟
هنيه بابتسامه: لما تيجي هقولك انا هبعت ليك العنوان ،بس هما خايفين منك
مالك باستغراب:
مش فاهم
هنيه بدأت تقول لمالك كل حاجه شهد قالتها ليها
مالك بهدوء: تمام
هنيه بتوتر: ناوي تعمل اي
مالك : بعدين ودلوقتي سلام
مالك قفل الفون وطلب سيف
سيف : الو يا خويا
مالك بهدوء: انا نازل مصر كمان ساعه ومش عايز مخلوق يعرف حاجة ولا حتي جدك
سيف : حاضر يا خوي
في القاهره
فاطمه بهدوء : يا فرح يا فرح
هنيه بابتسامه: فرح نزلت تجيب طلبات ،محتاجه حاجه
فاطمه بابتسامه: كنت عايزها تجبلي علبة العدسات علشان اخلعها
هنيه باستغراب : هي دي مش عيونك
فاطمه بابتسامه: لا انا عيوني خضر وكملت يحزن بس مبحبش اشوفهم
هنيه سكتت وهي بتفتكر لي دايما مالك كان بيحب اللون الاخضر
بعد ساعات كان منتصف الليل خبط باب شقه فاطمه
فاطمه بقلق : يا تري مين اللي جاي دلوقتي
فاطمه قامت تشوف مين بخطوات بسيطة
وقالت مين
مفيش رد قرارت تفتح الباب وهي ماسكه في أيدها سكينه واول ما فتحت الباب اتفجئت بشاب بملامح رجوليه قوي وجذاب نظرات إليه وكأنها تعرفه منذ الصغر
مالك فضلت مركز علي جمالها الطبيعي ليس زي ما هي جميله عيونها الخضر خصلات شعرها اللي باينه من الطرحه
مالك بحمحه : هنيه موجوده
فاطمه بتوتر : أأنت مين
مالك بهدوء: انا اخوها
فاطمه قربت السكينه منه وقالت : لما انت اخوها جاي دلوقتي لي
مالك رفع حجبه وقال : انتي بتعملي اي
فاطمه بتوتر : ولا حاجه ونزلت السكينه
مالك بهدوء: ناديها انا عرفت انها هنا

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية اسيل وعاصم - حدائق ابليس الفصل العاشر 10 بقلم منال عباس

 

فاطمه : طيب خليك هنا
مالك بهدوء: تمام
فاطمه دخلت بسرعه وهي قبلها هيقف من صوت ضرباته العاليه اللي متعرفش سببها اي
فاطمه بهدوء : هنيه
هنيه استغربت أن فاطمه بتخبط عليها في الوقت دا :
فاطمه ادخلي
فاطمه بهدوء: هنيه اخوكي برا
هنيه بخوف وسرعه : مالك
فاطمه اول ما سمعت اسمه قلبه دق اكتر بس وركزت في اسم هنيه ومالك وقالت لنفسها اكيد مش صدفه
فاطمه خوف : ه هو انتي مين
هنيه بتوتر: ااانا مين ازاي
فاطمه : انتي هنيه بنت عمي
مالك دخل في اللحظه دي وقال : ايو
استتتتوووب
الحلقه الجايه هتكون مفاجاه للكل الصغير قبل الكبير في بيت آل الشيخ

 

____

لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها

أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *