روايات

رواية نجاتي الفصل التاسع 9 بقلم فاتن جمال

لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها

أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)

رواية نجاتي الفصل التاسع 9 بقلم فاتن جمال

 

البارت التاسع

 

أسوة بغيظ: ولا حتى انت تقدر تزعقلي
اسر بتحدي : اقدر
أسوة بتريقه: انننني
فيفي بعصبية: اسر شو عم تعمل
اسر ببرود: ولا حاجه يا روحي تعالي نخرج شويه
ليان بزعل: اسر
نور وليان بصوا لاسر بعيون طفوليه
احمد كان داخل لاسر علشان ورق شغل
احمد : اسر انا كنت عايز
بتر كلامه لما شاف نور وهي لابسه فستان اسمر شكلها كان تحفه
احمد بإعجاب : قمر
اسر بص لأحمد بعصبية: هي مين اللي قمر

 

احمد بتوتر : ااانا اقصد لولي حببتي
أسوة حبت تغيظ اسر بس متعرفش لي : احمد ممكن تيجي توصلني البيت
اسر بحده : ما ترد يا احمد
احمد عارف كويس بصت اسر دي معناها اي
احمد بتوتر : والله يا مرات اخويا غصب عني مقدرش أخرج من الشركه لأن باختصار شديد اسر ممكن يدفني حي
أسوة بغيظ بصت لـ اسر اللي كان مستني بس رد منها علشان يولع فيها
نور بابتسامه: ازيك يا احمد
اسر ببرود: كويس وملكيش دعوه بيه
احمد بغيظ: هو انت شوفتها عملت حاجه
اسر بخبث: ابقى غير خطك فاتورة التليفون جايه تلات آلاف جنيه
نور بصدمه بصت لاسوة
احمد بتوتر: اه اصلي ساعات بسبب الداتا مفتوحه
اسر ببرود: اه في بيتي وكمل بعصبية مكتومه عارف يا احمد انا مستني بس الشغل اللي جاي يخلص علشان بعدها اخلص عليك
احمد عمل نفسه مش فاهم حاجه: قصدك اي مش فاهم
اسر ببرود: بعدين تفهم
نور عيونها دمعت لأنها عرفت أن اسر عارف وساكت وهو ناوي علي شر
أسوة شافتها وهي دموعها في عينيها
أسوة : نور ياله نروح
اسر : انتي هتيجي معايا ونور وليان هيروحوا معا احمد
أسوة : انا جيت معا نور وهمشي معا نور
اسر ببرود قعد مكانه وفيفي راحت تقعد على رجله تاني
اسر ببرود: تمام روحوا واعملي حسابك لو لمحتك في الشركه تاني من غير اذني هولع فيكي سمعتي
أسوة بخوف : اااه
اسر بعصبية: اسمها حاضر

 

اسوة : حاضر
نور بدموع بصت لـ احمد اللي حرك دماغه بمعني متخافيش
ليان بدموع: اسر انا زعلانه منك
اسر قوم فيفي من علي رجله وقرب من ليان اللي استخبت في حضن أسوة
اسر بهدوء : طب مش هتكلمي بابا
ليان هزت راسها بمعني لا
أسوة كانت واقفه وهي شيله ليان وأسر قريب من قرب*تها علشان يكلم ليان احمد شافهم كدا حب يخلي اسر يقرب من أسوة فشاور لفيفي تخرج بس هي كانت متغظه بس احمد شدها من أيدها ونور خرجت معا احمد
احمد بغيظ: مدام فيفي تقدري تاخدي معاد تاني وكمل وهو بيبص لـ رقية سكرتيرة اسر المدام فيفي متدخلش مكتب اسر غير لما المدام بتاعته تخرج
رقيه بصدمه : المدام هووو اسر باشا اتجوز
احمد : اممم مش عايز كلام كتير وكمل وهو بيمسك ايد نور وهي بتعيط
احمد دخل مكتبه ونور معا
احمد بحب وهدوء: الجميل زعلان لي
نور بدموع حضنت احمد : خايفه اسر يعمل ليك حاجه
احمد بابتسامه: طب يا ريت علشان اخد ساعتها حضن كمان
نور بعدت عن احمد بكسوف : احمد انا بتكلم جد
احمد بحب : وانا بتكلم جد اسر ميقدرش يعملي حاجه
نور باستغراب : بس هو قال بعد الشغل اللي جاي
احمد بهدوء : حببتي انا عارف اسر يقصد اي ومتخافيش عليا وبعدين هو الشغل اللي جاي بيخلص انا عارف اخوكي من اعدادي ولما دخلنا الكليه وخلصنا اشتغلنا معا بعض وبعدين إن كان علي موضوعنا ف اسر عارف بس ساكت علشان انا أكلمه ودا دليل أنه موافق
نور بابتسامه: بجد يا احمد
احمد طبع بوسه علي ايد نور : بجد يا عيون احمد وقلبه

 

 

 

 

____

لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها

أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *