رواية احببت متمردة الفصل العشرون 20 بقلم أسماء السيد
رواية احببت متمردة الفصل العشرون 20 بقلم أسماء السيد
البارت العشرون
#احببت_متمرده part20
فتح مروان الباب وكانت الشرطه وهنا كانت الصدمه
مروان بتوتر:في حاجه ولا ايه
الظابط :معانا امر بالقبض علي مرام سعد
مروان بقلق:ليه في ايه
الظابط:انت مين
مروان بتوتر:انا مروان الدمنهوري
الظابط بخوف:حضرتك تقرب لرعد الدمنهوري ايه
مروان برفعه حاجب:اه انا اخوه الصغير ودي شقتي ومرام دي تبقا صاحبتي
الظابط بإحترام:حضرتك احنا اسفيين بس محتاجين الانسه مرام متهمه بسرقه 50الف جنيه من بيت والدتها الست سعديه
مرام برعب:انا انا مروان والله ماعملت كدا
مروان بهدوء:اهدي اهدي خالص ياحبيبتي انا هتصرف الليله صدقيني انا عاوزك تثقي فيا تمام
مرام بثقه:تمام يامروان …… ومشيت معاهم ومراون قفل الباب ونزل وراها علطول وهيا ركبت البوكس وهو ركب عربيته وراح وراها بظبط عشان يطمنها
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في الصباح….. في اميركا… وتحديدا في غرفه رعد وملاك
بتصحي ملاك وبتحس بحاجه تقيله عليها لقت رعد حاضنها ونايم بعمق وهيا اتوترت وحاولت تبعد عنه بصعوبه لحد ماعرفت
وقربت وحطت ايدها علي وشه وابتسمت:انت جميل وقوي وراجل حقيقي وانا بحبك والله بس احنا الاتنين سوا مينفعش صدقني مينفعش انا جوايا وجع محدش هيقدر يخففه ابدا وانا هكتفي اني احبك في صمت وربنا يرزقك الزوجه الصالحه يارعد….
.. وقربت وباسته بخفه ودموعها نزلت غصب عنها لدرجه انها نزلت علي خده وهيا قامت بسرعه ودخلت الحمام بس رعد فتح عيونه وابتسم ومد ايده مسح دمعتها وحط ايده علي شفايفه بعدم تصديق
رعد بحب:وربي ياملاك ماهسيبك انا كنت حاسس انك بتحبيني اصلا ولازم اخفف عنك اي وجع ياملاكي.
……. بعد مده بتطلع ملاك من الحمام وهيا لابسه بنطلون رياضي رمادي وعليه هودي قصير بينك وعامله شعرها ديل حصان وكانت جميله جدا
اتخضت لما لقت رعد قاعد علي السرير وبيدخن وبيبصلها اتوترت ومشيت نحيت التسريحه وكانت بتلعب في اي حاجه عشان متتكلمش معاه بس فجأه حست بيه بيحضنها من ضهرها ودافن وشه في رقبتها ومحاوطها بقوه
ملاك بصتله بتوتر:في حاجه ولا ايه
رعد بحب:لاء مفيش بس حبيت اقولك اني مش هستسلم وكلام العيال الي قولتيه امبارح ولا شغلني انا لما بعوز حاجه باخدها ياملاكي وانتي خلاص بقيتي ملكي من يوم ماحبيتك…
ملاك اتصدمت وهو حب يلعب علي اوتارها وباس رقبتها بخفه وملاك الكهرباء سارت في جسدها وهو ابتسم لما حس برعشتها وتوترها
ملاك بتوتر وخجل:ممكن تبعد ارجوك
رعد بعد ولفها ليه وباس خدها وسابها وواتجه الحمام
رعد بإبتسامه:طلعيلي هدوم لحد ما اخد شاور…. ودخل وهيا حطت ايدها علي خدها وابتسمت
…….. بعد مده بيطلع رعد وهو لافف فوطه علي خصره وعاري الصدر وملاك كانت طلعت الهدوم علي السرير
ولما شافته حطت ايدها علي وشها واديتله ضهرها
ملاك بغيظ وتوتر:انت ازاي تطلع كدا مش معاك بنت في الاوضه يا جدع انت
رعد بخبث:بيتهيألي انك مراتي …… وبدأ يلبس وهيا لسا مخبيه وشها
ملاك بخوف:رعد والله هعيط عيب الي بيحصل ده
رعد بضحك وكان لبس هدومه كلها معادا القميص ولسا عاري الصد”ر:يابنت الناس انا معملتش حاجه
وقرب ولفها ليه وهيا بدأت تترعش:اولا انا مش كل يوم هلبس الوان انا عاوز البس اسود
ملاك بسرعه:انت لبست ولا لسا
رعد ضحك بقوه عليها :لاء لسا شويه… وشد ايدها وهيا غمضت عيونها بقوه زي الاطفال
ملاك بخجل وكان علي وشك البكاء:ارجوك مينفعش
كدا بقا
رعد بإبتسامه:فتحي ياعبيطه
ملاك فتحت ببطيء وبراءه وبصت لقته لبس فتنهدت براحه:متفكرش تطلع كدا تاني
رعد بضحك:حاضرر بس دلوقتي انا مش لابس التيشرت ده انا عاوز اسود
ملاك بطفوله:لاء اسكت هتلبس دن وبس … وكان البنطلون رمادي جينز واسع وتيشرت ابيض وفيه بعض اللماسات الرمادي وكوتش ابيضو ساعته ذات اللون الاسود والمرصعه وبلالماس وكان وسيم جدا
رعد اتنهد وقرب ولبس التيشرت وقعد علي السرير:وانتي كمان مش هتطلعي برا كدا لان الهودي ضيق ومفصل جسمك يا ملاك
ملاك بعند:عاجبني مالو حلو اهو
رعد بحده:ملاك الي بقول عليه يتنفذ…. وقرب وفتح الدولاب وقعد يدور وبعدين ابتسم وطلع فستان رقيق جدا لون ابيض وفيه ورود بنفسجي صغيره وبحملات عريضه وضيق لحد ما من عند الصدر ونازل بوسع لبعد الركبه بقليل وحقيقي كان فستان تحفه
رعد بحب:الفستان دا هيليق عليكي اكتر انتي جميله في اي حاجه بس البسي ده انا هعدي علي حسام وهرجع ……
وخرج بهدوء واتجه لغرفه حسام وملاك اتنهدت وبصت لنفسها في المرايه وكان فعلا ضيق ومبين مفاتن جسمها
……. في غرفه حسام
كان نايم بعمق وبيحلم بأكل لانه مش بيحب اكل الاغنياء
مع انه غني جدا بس مش بيحب الاكل بتاعهم
حسام بنوم:ياسلام مكرونة بشاميل كبده استني ياكبده
فجأة الباب اتفتح ودخل رعد وقفل الباب
حسام بغيظ:تك شلل يا وانتي حتت كبده بارده زي رعد اه والله استني
رعد برفعه حاجب:كبده ورعد؟! هو مش هيبطل يحلم بلأكل دا بقا هههههه
وقرب وفتح التلاجه الصغيره وجاب منها ازازه ميه بس حطها علي الكومدينو وابتسم بخبث وجاب منديل
رعد بهدوء:حسام
حسام بنوم:اممم
رعد بخبث:افتح بوقك جبتلك كبده
حسام ابتسم وفتح بوقه ورعد حط فيها المنديل وحسام بدأ ياكل فيه ورعد مصدوم واتنهد وجاب ازازه الميه وفتحها وكبها عليه وحسام شهق بخضه ولاقا حاجه في بوقه فتفها وكانت المنديل
حسام بغيظ:اييه ياعم دا ايه القرف دا
رعد بحده:اخرس ووطي صوتك وانت بتتكلم عربي ياغبي
حسام :ااه نسيت نسيت عاوز ايه
رعد:انت عارف وان بتتكلم لو حد دخل عليك هتكشفنا
حسام بضيق:جعان ياعم مش باكل وانت عارف تاني مبحبش الاكل ده فينك ياجميله ياحبيبتي انتي ومرفت روح قلبي عليهم صنيه بشاميل ولا الفراخ
رعد بضحك:تب قوم ووهجبلك اكل حاضر هسبقك انا
وخرج وحسام كان مبسوط عشانه اتغيير ودخل الحمام
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
استوووب
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية احببت متمردة)
لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها
أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)