رواية احببت متمردة الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم أسماء السيد
رواية احببت متمردة الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم أسماء السيد
البارت الحادي والعشرون
#احببت_متمرده part21
في الصباح…. في القصر النجار…… وتحديدا علي الفطار
كان الجميع قاعد علي الفطار معادا يونس الي رجع شقته
قاسم:صباح الخير
الجميع:صباح النور
حسين:انهارده عندنا عزومه لعيله الدمنهوري
قاسم:ااه نيره قالتلي
نيره:انا مش عارفه دي كانت جميله رافضه بس حبيت اخليهم يجو عشان ييتعرفو علي مايا
مايا بغرور:ليه كدا انا مش مهتمه حد يعرف اصلا
اياد بضيق:اصلا العقد الي المفروض نمضيه مع عيله الدمنهوري مش نافع
قاسم بقلق:ليه
اياد ببرود:عشان محتاجين امضاء رعد الدمنهوري
حسين بستغراب:ازاي وهو ظابط
اياد بلامبالاه:رعد الدمنهوري من اكبر رجال الاعمال في الشرق الاوسط هو صح درس شرطه بس عنده خبره كبيره جدا مش في اخوه مروان الي درس هندسه وليه مكتب اكبر من بتاع مروان اضعاف
محمود :بس ازاي رعد ظابط
اياد:رعد بيتابع وبيحضر الاجتماعات المهمه والكبيره وبس انما الاجتماعات العاديه بيسبها لمروان وبعدين دا %75 من اسهم الشركه الرئيسيه بتاعته والباقي ملك جده وعنده شركات في جميع الدول ومن انجحها واسم الدمنهوري مسمع في اكبر واحسن الدول والبلاد ومش هنعرف نمضي لان دا عقد سنوي وكبير وفي ملايين هتروح وهتيجي ومحدش يقدر يمضي غيره وهو مش موجود فهنتستنا لحد مايرجع
مايا بإعجاب:واو دا شكله مهم جدا بس ازاي معرفوش قبل كدا
اياد بهمس:كويس انه فلت من تحت ايدك
مايا بغل:هو رعد دا الي متجوز ملاك مؤقتاً اصل مامي حكيتلي
قاسم:ااه هو وبعدين لما هيرجعو هيطلقو
مايا ابتسمت بخبث وكانت بتفكر في حاجات كتير قاطع تفكيرها ندي الي ظهرت وقربت من اياد وعطيتله الجاكيت بتاعه لانه طلب منها تجيبه من فوق
ندي:اتفضل
اياد بإبتسامه:شكرا يا ندي…. واخده منها وهيا ابتسمتله ومشيت
مايا بخبث:استني عندك
ندي بتوتر:اتفضلي
مايا بغرور:تعالي امسحيلي الهيلز لاني حاسه اتوسخ
الجميع مهتمش انما اياد الي اتعصب جامد
ندي بصت لاياد بقله حيله وكانها بتستنجد بيه وقربت
اياد بصوت عالي وغضب:استني ياندي
ندي فرحت وبصتله بتوتر
اياد بغضب:انتي هنا بتشتغلي وبتتعبي مش بتمسحي جزم وهيا متشلتش عشان تمسحها
نرمين بعصبيه:جرا ايه يا اياد عيب الي بيحصل دا وبعدين ومالو لما تمسحلها الهيلز مش خدامه
مايا بخبث:قوليلو يا مامي انا مش عارفه مالو محموق كدا لييه ولا عشان انا قفشتكو امبارح في الجنينه مع بعض
الجميع:ايييه!!!!
اياد بغضب:اولا انا مش محتاج ابرر لحد حاجه ثانيا ندي صديقتي المقربه وثالثاً بقا انها معتدتش هتشتغل هنا
قاسم بصرامه:اياد في ايه وبعدين ايه الهبل الي أنت بتقوله دا بتصاحب خدامه
اياد بصلهم بقرف وكره وقرب من ندي وشال المريله البيضه الصغيره الي علي وسطها وقرب فكها ورماها علي الارض ومسك ايدها
اياد بغضب:كدا هيا مش خدامه وانا هاخدها وان كان عاجب……. وشدها وخرج وهيا وراه متوتره بس فرحانه ان في حد دافع عنها
نيره:هو ممكن إياد يعمل ايه في البت دي
نرميين:ابنك اتهبل في مخه باين
مايا بحربقه:اوبس انا اسفه لو عملت مشكله
قاسم بحب:لاء ياحبيبتي سيبك منهم
……….. في الخارج
وصل اياد عربيته وركب ندي ولف ركب ودور ومشي وهيا دموعها نزلت
ندي بدموع:اياد…
اياد بغضب:نعممم
ندي اتنفضت وبخوف:انا انا معملتش حاجه انا اسفه
فرمل اياد مره واحده وبص لندي وحاول يهدي
اياد بهدوء ومسك ايدها:تتجوزيني ؟
ندي بصدمه:اييي!!!!!!!
اياد بضيق:انا بتكلم جد تتجوزيني انا اتعلقت بيكي وحبيتك كلمه ورد غطاها موافقه ولا لاء
ندي بصت في عينه وبهدوء:موافقه يا اياد
اياد ابتسم وحط ايده علي شعرها وحركه بلطف ودور العربيه وانطلق
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في اميركا….. وتحديدا…… في غرفه رعد
دخل رعد وقفل الباب
رعد:خلصتي ياملاكي
فجأه ظهرت ملاك قدامه وا انبهر من جمالها كانت لابسه الفستان وعقد رقيق جدا من الالماس وكوتش ابيض وفيه لمسات بنفسجي خفيفه وسابت شعرها بس لمت بعض الخصل من الجانبين بتوكه علي شكل فيونكه بيضه وفيها لؤلؤ وكانت حاطه روج نبيتي قاتم وزادها اغراء وكانت حقا في قمه الجمال والانوثه
ملاك بخجل:ايه رايك؟
رعد قرب منها :حقيقي ملكه جمال مشاء الله بس في حاجه غلط
ملاك بستغراب:اييه
رعد قرب وجاب منديل وقرب منها ومسك فكها وبدأ يمسح الروج لحد ما ظهر لون شفايفها الطبيعي وهو الوردي
ملاك بغيظ:ليه كدا !!
رعد بإبتسامه:كدا احلي بكتير ياملاكي
ملاك بهدوء:يلا
رعد بجديه:خدي بالك احنا هنطلع هنلاقي رجال اعمال من العصابه وفيهم الي كان في شرم فخليكي حذره لانهم هيكلموكي وهيسئلوكي وخليكي حاده وجديه ولما تحسي انك هتقعي شاوريلي انا مش هسيبك تمام
ملاك :تمام يلا
قرب رعد ومسك ايدها وخرجو وهيا اتوترت
%%%%%%%%%%%%%
في الاعلي كان في رجال كثيرون من العصابه وكان هناك
مقاعد كثيره وحسام وزياد واقفين بجانب بعض
احد الرجال:اين السيد روكي يا ماكس
ماكس بتوتر:دقائق فقط ويأتي
مارلي:مرقس اين روكي واوليڤيا
حسام بتوتر:دقائق وسيأتي يا سيد مارلي
زياد:ها هم وصلو ياسيدي
نظر الجميع نحيه الباب وانبهرو ببنيه رعد القويه ووسامته ولاكن انبهرو اكثر بجمال ملاك الي حقا كانت جميله جدا
وقف الجميع احتراماً لهم
الرجل الي كان في شرم والي اسمه ويليام :اهلا سيد روكي
رعد ببرود:اهلا
ماكس:تفضل اجلس ياروكي تفضلو
قعد رعد وقعدت ملاك جمبه بكل وقار وانوثه
رعد ببحده:اجلسو…. جلس الجميع بعد ان اذن لهم
احد الرجال اليكس:سيد روكي انا اليكس انا العضو الرئيسي في هذا الاتحاد ارجو منك ان تقبل عرضنا
رعد ببرود:تفضل اعرض ما لديك
اليكس:هناك كميه كبيره من الاسلحه الذي استوردنها من ايران ونريد انا نصدرها لمصر ونحن نعلم انك الوحيد الذي لك القدره علي هذا ياسيدي
رعد بحده:عرفت انكم تأتون ببعض الفتيات المصريات وبذات في المدينه السياحيه شرم الشيخ ولكم مقر هناك وتعطيهم المخد$ر وتصوروهم بوضعيات غير لائقه وتفعلو معهم ما حرمه الله وتنشروهم علي المواقع السيئه هذا صح
اتوتر الجميع وبصو لبعض
رعد بحده اكبر:هذا الهراء صحييح
ويليام بتوتر:سيدي هو هو
رعد ببرود:مرقس
حسام قرب منه وعطاله ريموت تحكم صغير
ورعد ضغط علي زر معين واشتغل علي الشاشه الكبيره الفيديو الي ملاك صورته في شرم
رعد بغضب:ما رايكم
الجميع اتوتر واترعبو ووليام لانه هو الي ظاهر جدا
ماكس برعب:اهدأ ياروكي انه انه فقط
رعد بحده:ماكس انا سأعقد معكم عقد مهم ولكن لا يجب ان يكون هذا في عملي لاني انا بدوني لن تعملو
موسكو:سيد ااوليڤيا مارايكي
ملاك ببرود:انا مقتنعه بإجابه روكي وايضا هذا هراء نحن ععملنا يتوقف علي الاسلح”ه والمخد@رات والاعضاء فقط انما هذا لا يجب
چون :سيد روكي نحن نعتذر اليك وغدا الاجتماع الاكبر الذي سنأتي فيه بلبضاعه وايضا ستتم الشركه وامضاء العقود
رعد بغضب:لو عرفت ان هذا الشيء المقرف حدث مره اخره سأدفنكم امكانكم فاهمون
الجميع بتوتر:فاهمون ياسيدي
ملاك بقوه:غدا ستتم الشراكه ونحن لا نحب الاخطاء يارجال و لا التأخر فعليكم بلإنظباط معنا موافقون
الجميع:اجل سيدتي موافقون
ملاك بحده:وايضا نحن اربحانا غيركم اوكي
ماكس:سيدتي كل شيء سيدون في الاوراق والعقود
رعد ببرود:اوكي غدا المقابله في قصر ماكس
ماكس بتوتر:لاء انه في المقر
رعد بحده:وانا اريده في القصر وعليكم بإحضار البضائع لاني سأخذها معي الي امريكا الجنوبيه وسأصدرها الي مصر لانني سأرحل غدا
الجميع اومأ له وچون كان بيبص لملاك وملاك بصتله وابتسمت وهو فرح
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في قسم الشرطه….. وتحديدا في مكتب الظابط
مروان:انا هنا من امبارح ملاحظ وانا مبحبش الانتظار
الظابط بتوتر:حضرتك انا مقعدك في مكتبي وقاعد معاك لحد ما النيابه تفتح ود لجل خاطر رعد بيه
مروان بضيق:مرام مش هتتعرض علي النيابه شوفلنا حل
الظابط:في حل واحد ان الست سعديه والدتها تيجي وتتنازل
مروان وقف وهو بيفكر :ساعتين زمن وهتكون هنا وهتتنازل بس مرام متروحش النيابه تمام
الظابط بتوتر:تمام متقلقش
وخرج مروان بسرعه وركب عربيته واتجه للقصر ورفع تليفونه ورن علي مجهول
مروان بغضب:10دقايق ويكون عندي عنوان بيت مرام سعد الي كانت في شقتي الي في الشيخ زايد
المجهول:حالا ياباشا….. وقفل
….. بعد مده بيوصل القصر
%%%%%%%%%%%%%%
داخل قصر الدمنهوري
كان الجميع متجمع علي الفطار
سالم:صباح الخير
الجميع:صباح النور
سالم:فين مروان
جميله بقلق:مش عارفهشكله مجاش امبارح
فجأه بيدخل مروان
مروان :صباح الخير
الجميع:صباح النور
ابراهيم:كنت فين يامروان
مروان بسرعه:ثواني يابابا هغير وانزل….. وطلع
ابراهيم:علي فكره يابابا عقدنا مع عيله النجار متمضاش
سالم:لييه
ابراهيم:عشان محتاجين امضاء رعد انت ناسي انه المساهم الاهم والاكبر في الشركه الرئيسيه
علي:هو حسين كلمك
ابراهيم بعد اههتمام:اممم كلمني وانا قولتله لما رعد يرجع
ميرفت:احنا معزومين عندهم النهارده
ريم:اعفوني انا مش هاجي مش فاضيه
ابراهيم:لييه
ريم:مش بحب العزومات يابابا وكدا
جميله:لاء لازم تيجي احتراما يا حبيبتي وبعدين ايه البنت الي ظهرت لهم فجأه دي
سالم:هنعرف كل حاجه لما نروح انا سمعت انها تؤام ملاك
فجأه بينزل مروان وبيقرب يقعد جمب ريم
ابراهيم:كنت فين ياولد
مروان:كان عندي كام حاجه كدا بعملها بخصوص الشغل
ابراهيم:تمام الوفد الايطالي وصل
مروان :ااه الوفد الايطالي و الالماني هنا من اربع ايام ومقيمين في الفندق
ابراهيم:وممضيتش معاهم ليه
مروان:محتاجين رعد وهما طالبينه هو ببساطة وعاوزين امضاءه
جميله:هو كل حاجه رعد
مروان:لاسف بس خير ان شاء الله….. قاطعه رنه تليفونه
مروان:اممم
المجهول:العنوان………
مروان:تمام…. وقفل…. عن اذنكم ياجماعه عندي ميتنج ،،
وخرج بسرعه
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في منزل اهل مرام
كان مسعود قاعد بيتغدي هو وسعديه
مسعود:تب وكدا الفلوس هتيجي
سعديه:الخمسين الف هيا هتعرف ترجعهم تاني زي ماجابتهم اولاني
مسعود بوقاحه:يعني بت مشيها بطال وكمان ياعالم بتجيب الفلوس دي منين
سعديه بعدم اهتمام:ريح دماغك يا اخويه
مسعود بيجاحه:انا لحد دلوقتي مش مصدق الي هيا كانت عاوزه تعمله
سعديه بجبروت:مسعوود قفل علي الحواار
مسعود اتوتر وسكت بس فجأه الباب خبط جامد
سعديه بعصبيه:يوووه مين الحمار الي بيخبط دهسعديه بعصبيه:يوووه مين الحمار الي بيخبط كده
وفتحت الباب بغضب واتصدمت لما لقت مروان ووراه حاشيه من الرجال الضخمه
سعديه برعب ورجعت للخلف:انتو ميين وعاوزين مننا ايه
مروان دخل وقلع نظارته الشمسيه وبصلهم بغضب وتحديدا مسعود الي اترعب
مروان بغضب:هيا كلمه واحده ياوليه انتي هتيجي معايا حالا وتتنازلي عن المحضر الي عملتيه لمرام
سعديه بعصبيه:وانت مين بقا عشيقها ولا ميين
مروان بصوت جوهري هز البيت:اخرسي قطع لسانك يامرااا حالاً هتيجي معايا وتتنازلي يا اما هوريكي وشي التاني فاهمه
مسعود برعب:موافقين يابيه بس سيبنا بالله عليك
قرب منه مروان و فجأه ضربه بالبوكس ونزل فيه ضرب وسعديه كانت هتصرخ بس الرجال كتمو بقها وهيا اترعبت
وبعد شويه بعد مروان وبصله بقرف
مروان بحده:عشان تتجرايء وتعتدي عليها تاني يا زب”اله
سعديه برعب:هاجي معاك يابيه بس ونبي تسيبني في حالي ونبي ..ونزلت علي ركبها
مروان بحده:هاتوهم ….وخرج ووراه رجالته الي ماسكين سعديه المرعوبه
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في قسم الشرطه…..وصل مروان
مروان ببرود :افتح المحضر ياباشا
الظابط بستغراب:لييه
مروان:الست سعديه وصلت وهتتنازل عن المحضر
الظابط:هيا فيين
مروان بحده:دخلوها….بيدخل احد الرجال وهو ماسك سعديه الي مرعوبه والظابط اتصدم
وسعديه جريت عليه:ابوس رجلك ياباشا انا متنازله عن المحضر بنتي بريئه ومسرقتش حاجه
الظابط:ياشاويش هات الانسه مرام وتعالا خد الست دي بتهمه البلاغ الكاذب
سعديه بسرعه:لاء يابيه دا مسعود جوزي الي محرضني والله يابيه
الظابط بحده:فين جوزك ده
سعديه بصت لمروان برعب:برا يابيه
الظابط بصوت عالي:هاته يا امين
دخل مسعود والعسكري ماسكه ورماه جوا
مسعود بخوف:اتفضل ياباشا
الظابط بحده:الست دي بتقول ان حرضتها تقول ان الانسه مرام سرقت مبلغ50الف جنيه
مروان بص لمسعود بغضب ومسعود اترعب
مسعود بسرعه:حصل يابيه وكمان بنتها بريئه وانا الي حاولت اغتصبها
سعديه بصدمه:ااه ياواطي يانج*س
الظابط :وادي قضيه كمان
اتفتح الباب ودخل الشاويش. وهو جمبه مرام الي اول مادخلت مروان وقف وهيا جريت عليه وحضنته وهو حضنها بقوه وعيطت
مروان بهدوء وهو بيمسح علي شعرها:اهدي يامرام اهدي خلاص انا هاخدك معايا ياحبيبتي
مرام بصتله بدهشه لما لقت امها ومسعود واستخبت ورا مروان ومسكت في قميصه ومروان بصلهم بغضب
مروانبغضب:هنمشي احنا بقا ياباشا
الظابط:اكتب يابني تم اخلاء سبيل الانسه مرام سعد بوجود الادله وشهاده الست سعديه وزوجها مسعود وايضا اعترافه بانه حاول الاعتداء عليها والتحفظ عليهم وعرضهم علي النائب العام صباح الغد
مرام بصت لمروان بصدمه وهو طمنها بعيونه وسعديه قربت منها وهيا مسكت في مروان اكتر
سعديه بحزن:سامحيني يامرام سامحيني ياضانيا اناهاخد عقابي غلي ظلمي ليكي وهطلع نعيش سواا ماشي
مرام اومأت لها ودفنت وشها في ضهر مروان ومتكلمتش
ومروان مسك ايدها واخدها معاه برا وركبها العربيه واتحرك للشقه
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
في اميركا ……..وتحديدا في قصر ماكس
كانت قاعده ملاك وزهقانه لان رعد راح مع ماكس يتطمن علي البضاعه وكان الباقي في غرفهم
ملاك بزهق:اوووف بقا ايه دا
فجأه الباب خبط وفكرت رعد فجريت تفتح ولقته چون
ملاك بحده:ماذا تريد
چون زقها لجوا ودخل وقفل الباب
ملاك بغضب:ماهذا ياچون اخرج حالا والا سأخبر روكي وسيقتلك
چون ابتسم بخبث:ان روكي ليس هنا ولن يأتي الا متأخر انتي اعجبتيني وابتسمتي لي في الصباح وانا اريدك
ملاك قربت منه بخبث ودلع:اوكي ياچون ماذا تريد
چون بشهو*ه:اريدك انتي انتي حقا ملكه جمال يا اوليڤيا
ملاك قربت ولفت ايدها حوالين رقبته بدلع وووو
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
استووووب
سورري التليفون هيفصل 🤐
- لقراءة باقي فصول الرواية أضغط على (رواية احببت متمردة)
لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها
أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)