رواية أخوات الأنسة مروة الفصل الخامس 5 قصة محارم وتحرر - The Last Line
روايات

رواية أخوات الأنسة مروة الفصل الخامس 5 قصة محارم وتحرر

رواية أخوات الأنسة مروة الفصل الخامس 5 قصة محارم وتحرر

 

 

البارت الخامس

 

شاهي وقت ما وصلت لحد ما قالت ان ابنها عمرو ناك ام هبه جارتهم
وهنا صرخ ابراهيم قبل ما شاهي تكمل ثواني بقي علشان دماغي هتنفجر هو ناكك وناك اخته وناك ام هبه جارتكم ناك حد تاني علشان دماغي لفت

ومش مستحمل مفاجآت تاني
ردت شاهي وقالت لاء احنا الثلاثه بس
رد ابراهيم وقالها كملي ردت شاهي وقالت بعد ما عمرو ما ناكني بخمس شهور بدات العمليه الحنسيه بيني وبينه تقل زي ما بيحصل مع اي اتنين ممكن تبقي 5 مرات في اليوم او 4 او 3 وتبداء تقل تدريجي لحد ما توصل مره في اليوم او يوم ويوم لاء كان عمرو اتحول من مراهق هايج علي طول وما بيصدق يشوف اي حتة لحمه لنسوانحي خبير عارف هو بيعمل ايه ويرمي شبكته علي مين وكانت ام هبه جارتنا ايناس
وايناس علشان نعرف كان عندها 30 سنه لانها اتجوزت صغيره سن 16 سنه وخلفت بنتها هبه وبعدها ما خلفتش تاني واطلقت من 3 سنين بسبب خلافات ما بينها وبين جوزها انتهت بالطلاق وايناس رغم انها ام هبه بس اللي يشوفها مكنش يصدق انها امها لان ايناس جسمها قليل ونوصفها هي قصيره حوالي 155 سنتي بزازها زي البرتقال شعرها اسود وناعم واصل لنص ضهرها او اقل وكانت دايما تعمله ضفيره وسط منحوت وطيز كبيره شويه بالنسبه لجسمها تمشي كيرفي اكتر منها فرنساوي وعمرو كان دايما يقولي نفسي انيك ايناس بت ملبن ومعرفش ليه كنت بحس يغيره منها وفي يوم بتقول لعمرو عايزاك تنقل معايا الصالون علشان هركب شاشه

فعمرو بيرد عليها وبيقولها هبه موجوده بتقول ليه لاء ليه بتسال قالها خلاص اما تبقي موجوده علشان مينفعش انا وانتي نبقي لوحدنا وايناس تفكره بيضحك وخايف علي نفسه مكنتش تعرف انه خايف عليها هي وهو بيرمي ورقه الاول يشوف ميتها ايه
ايناس بتضحك وبتقول ليه ما تخافش مش هخطفك عمرو قالها يا ريت تخطفيني انا خايف عليكي انتي علشان الشيطان هيبقي تالتناوضحك ايناس بتضحك وبتقوله ياض ده انت لسه ما طلعتش من البيضه رد عمرو وقالها ما هو اللي قبلك كان بيقول كده برضوا لحد مة وقعوا تحت ايدي وبعدها كانوا بيصوتوا ايناس اتاخدت وقالت ليه انت بتقول ايه وامك تعرف الكلام ده قالها لاء ما تعرفش وبعدين لو عرفت انا مبقتش صغير

ده انا حتي بدور علي عروسه بقولك يا نونا ما تتجوزيني قالت ليه يا واد ده انا من سن امك قالها لاء طبعا وبعدين امي مزه زيك وهنا مهما كانت ايناس كبيرة بس في الاول والاخر ست زيها زي اي ست في الدنيا بتحب تسمع كلام المديح من الراجل وخصوصا لو كان اصغر منها وعمرو سابها ومشي هو رمي ورقته ومستني يشوف هيحصل ايه

ودخل عندي لقيني واقفه في المطبخ بعمل الاكل حضني من ورا وبيقولي شاهي القمر بتعملنا ايه قلت ليه لحمه ورز وخضار وزبه كان داخل بين فلقتين طيزي مش حايشهم غير الهدوم مد ايده طفي البوتجاز وحضني جامد وشدني ليه وقالي تعالي بس سيبك من الاكل دلوقت ومد ايده مسك صدري وبيقولي في ودني كسك وحشني قوي وزبي واقف عايز يرتاح بقول ليه طيب بعد الغدا يا عمرو قالها دلوقت وبعد الغدا تعالي بس عايزك وشدني علي الحمام وخدني في بوسه يجي 5 دقايق كانت اطول بوسه اخدتها منه من يوم ما ناكني وعشنا مع بعض زي اي اتنين متجوزين وبعدها بداء يقلعني هدومي وهو بيقلع لحد ما بقينا ملط وفتح دش الميه علينا وبداء يغسلي كسي وقالي مصي بقي واحنا تحت الميه بقول ليه ولازمته ايه المص ما هو واقف مش محتاج حاجه قالي انا بحبك تمصيه وتلفي لسانك علي راسه بتهيجني قوي الحركه دي نزلت فعلا قعدت بتاع دقيقتين امص زبه وبعدها وقفني وقعد يلحس في كسي وكان بيجنني من لحسه

شفايفه بتاكل في زنبوري ويشفطه كله ببوقه وصباعه داخل طالع في كسي وكان يسيب زنبوري ويدخل لسانه في كسي كانه بينيكني بيه ودي اما كان بيعملها معايا كنت بولع اكتر ما انا مولعه وبعد يجي 5 دقايق وهو بياكل في كسي اعصابي سابت ومكنتش قادره اقف قلت ليه يا عمرو مش قادره اقف خلاص اعصابي سابت قعد علي الحمام وشدني وقالي اقعدي عليه والمره دي فعلا كانت غير كل مره علشان الحمام واطي واما كنت بنزل واطلع علي زبه كنت بحس اني بتفشخ حرفيا وكنت بحس انه عايز يدخل كمان البيوض لحد ما تعبت من الوضع ده وقلت ليه يا عمرو مش قادره تعالي نطلع بره قالي نطلع ايه بس هو فيه احلي من النيك في الحمام ووقفنا خلي ضهري للحيطه وجه من قدامي ودخل زبه في كسي وايديه بتعصر بزازي واما كان بيدخل زبه في كسي كنت بترفع معاه من علي الارض واما يطلعه كنت انزل تاني وبعدها خلاني اخدت وضعية الكلب في الحمام ودخل في كسي وانا اللي كنت بروح وبرجع علي زبه وهو عمال يضرب علي طيزي بايديه الاتنين وبداء يفتح طيزي ويدخل صباعه الاول وجعني قلت ليه طلعه يا عمرو بيوجع قوي طلعه فعلا وبداء يعمل علي طيزي حركات دائريه ويدخل اول عقله ويخرجه تاني ويرجع يعملها تاني ويدخل عقلتين لحد ما بداء يدخل صباعه كله وهنا هياجي زاد ومبقتش عارفه انا بقول ايه وهو كمان بداء يشتم ويقولي مبسوطه يا شرموطه مبسوطه يا متناكه وانا بدات اتفاعل معاه واقوله ايوه يا قلب المتناكه نيك امك الشرموطه نيك امك المتناكه امك بقت شرموطه لزبك وهو بداء يرزع في كسي ويخبط علي طيزي وصوتنا علي
ولقيته شدني عليه وحسيت بلبنه نار نازل في كسي وانا كمان كنت بنزل معاه ومش عارفه المره دي حسيت اني جبت شهوتي يجي 6 مرات وانا اترميت علي ارضية الحمام علي بطني مش قادره اتحرك وهو فوقي مش قادره اتنفس وحاسه اني مضغوطه هو من فوقي وارضية الحمام من تحتي وبعد يجي دقيقه اما زبه كش وطلع من كسي قلت ليه انزل يا عمرو مش قادره اتنفس نزل نام علي ضهره وقعدنا كده حوالي دقيقتين نايمين علي ضهرنا في الحمام لحد ما هدينا وقمنا دخلنا تاني تحت الدش وكنا بنهزر مع بعض وهو غسلي كسي وانا غسلت ليه زبه وكان يشد زنبوري ويقولي زنبورك طويل قوي ياشاهي وبعدها نشفنا جسمنا وطلعنا ملط من الحمام هو لبس فانله وبوكسر وانا لبست قميص علي اللحم بدون اندر وسنتيان ولافه شعري بالفوطه وقعدنا وبقوله انا تعبت قوي قالي وانا كمان بس اتمتعت الحمام ده طلع متعه زي ما بيقولوا عليه فعلا قلت ليه بيقولوا مين دول اللي بيقولوا قالي النت بيقولوا ان نيك الحمام والمطبخ ليهم طعم تاني خالص قالت ليه فعلا انا اول مرة اتمتع كده بس تعبت قوي قالها احنا جربنا الحمام المره اللي جايه نجرب المطبخ قومي بقي يا شوشو اعملي الاكل علشان ندخل نريح كفايه الرز واللحمه مفيش داعي للخضار علشان جعان قمت فعلا حمرة شوية رز وكانت اللحمه استوت وقعدنا اكلنا واحنا بناكل قالي افتحي رجليكي يا شوشو بقوله ليه قالي بحب اتفرج علي كسك وانا باكل بيهيجني قوي خصوصا زنبورك الطويل ده خلصنا اكل وشربنا الشاي والنوم كبس علينا دخلنا نمنا اخدني في حضنه ورحنا في النوم صحينا علي العشا شربنا شاي وقالي هنزل اخرج مع اصحابي شويه وهرجع وعايزك اما ارجع نتعشي وتجهزي نفسك كده بحاجه حلوه قميص سكسي قلت ليه انت ناوي تعمل حاجه تاني انت ايه مش بتشبع رد عليا وقالي بقي فيه واحد عاقل يبقي معاه القمر ده ويشبع منه وراح واخدني في حضنه وباسني حسيت بفرح بصراحه اني لسه مرغوبه وفيه حد بيحبني وبيقولي كلام حلو حتي لو ابني وهنا مروه بتلاحظ ان اخوها عز زبه شادد وهيفرتك البنطلون وهي كمان كسها بداء ينزل ما هي ست برضوا مش حجر وهنا مروه احتارت مبقتش عارفه تعمل ايه تدخل الحمام تهدي كسها الهايج اللي بداء ياكلها والا تهدي زب اخوها اللي واقف
الدكتور قايل ليها لازم يفرغ وهو مش بيعرف ينزل لوحده ولحد النهارده لابس كيس الخصيه وممكن الدوالي ترجع تاني وهنا مروه بتقول ليه قوم معايا ياعز نعمل شاي علشان شكل الليله دي طويله عز جاب زبه علي جنب وغدير اللي مش بتتكلم خالص اخدت بالها بس ما قالتش حاجه مروه دخلت مع عز جوه وشدته بتقول ليه انت حكايتك ايه بالظبط قالها انتي شايفه بتقول ايه ده كلامها يخلي الحجر ينطق وبتقول كل حاجه كانها مش مكسوفه كسي وزبه وطيزي ده انا بشر من لحم ودم مش حجر

وهنا مروه بتقلعه البنطلون وتبداء تمص زبه وهو سند ضهره وبداء يتجراء عليها بس برضوا خايف وهنا عز مد ايده علي صدر مروه مسكه الاول من فوق الهدوم واما مروه سكتت بداء يتجراء اكتر ومد ايده مسك صدرها من جوه وهنا حرفيا مروه كسها بداء ينزل واندرها غرق وشد عز حلمة صدرها ونطر لبنه في بوق مروه وبلعت مروه لبنه لتاني مرة في يوم واحد وهو لسه ماسك صدرها ومره ساكته وهو بعد ما نطر لبنه وهدي ساب ايده من صدرها وقالها اسف مكنتش اقصد مروه قالت ليه ولا يهمك اعمل الشاي اما ادخل الحمام وارجع عز سابها ووقف يعمل الشاي وحس انه قريب قوي هيوصل لحلمه وينيك مروه اهم حاجه ما يستعجلش ومروه دخلت الحمام كسها كان غرقان عملت سبعه ونص وشطفت نفسها وخرجت وكانت هديت بعد ما ارتاحت وعز دخل بالشاي ومروه طلعت من الحمام وقعدوا وغدير بصت ليهم وابتسمت ابتسامه خفيفه مكملتش ثواني واختفت بس مروه وشاهي اخدوا بالهم منها بس سكتوا مقالوش حاجه ومروه حست ان غدير فهمت حاجه بس عملت عبيطه شربوا الشاي وبدات شاهي تكمل وتقول بعد ما عمرو نزل يقعد مع اصحابه زي ما قالي بس الحقيقه هو كان نازل يجيب فياجرا حريمي جاب قرصين وجاب مخدر موضعي ليه ورجع البيت لقي شاهي قاعده مستنياه وبتقول ليه هتتعشي قالها اه بس البسي حاجه حلوه كده بدل قميص البيت اللي انتي لابسه ده قالت ليه اختار انت عايزني البس ايه قالها طيب تعالي معايا وفتح الدولاب طلع منه قميص اسود واندر فتله وقالها البسي دول بنقول ليه والاندر لازمته ايه قالها علشان زنبورك طويل اما يحك في الاندر تسخني لبست شاهي فعلا القميص والاندر وكان يدوب القميص مغطي نص طيزها وقت ما تقعد كسها وطيزها يبانوا وعمرو لبس بوكسر وفانله ورش علي زبه بخه من المخدر الموضعي وقعدوا اتعشوا وبعدها شاهي عملت الشاي شربوا الشاي وقالها نشرب قهوه بقي علشان نصحصح علشان النهارده يبقي النيك صباحي وانا اللي هعمل القهوه قام عمرو طحن حباية فياجرا حريمي وحطها في كوباية امه وعمل القهوه وطلع وامه بتقول ليه البن مر كده ليه قالها مش عارف نبقي نجيب نوع تاني او نغير اللي بنشتري منه وعمرو مش عايزها تاخد بالها وتشرب القهوه علشان تهيج معاه ويشوف هي هتسخن بعد اد ايه علشان يصل للي بيفكر فيه وشربوا القهوه وعمرو دخل غسل زبه من المخدر وطلع قعد جنب شاهي وسابها براحتها لحد ما الفياجرا اشتغلت وشاهي بدات تحط ايدها علي زبه وتبوسه وهنا عمرو بيبص في فونه يشوف امه اخدت اد ايه علشان تسخن ولقيها نص ساعه وشاهي بتقول ليه بتبص في الفون ليه قالها ابدا هطمن علي غدير وهنقل الفونات مش عايزين ازعاج ورن علي غدير سلم عليها وبيقولها هتيجي امتي قالت ليه بعد بكره قالها طيب مامتك فونها فصل شحن وسابته وقالت انها مصدعه وهتنام وانا كمان هقفل فوني وانام علشان تعبان واصحابي ممكن يرنوا عليا وانا راجع من الجيم مهلوك ومش قادر انزل قالت ليه تمام وقفل معاها وشغل وضع الطيران وقفل فون شاهي هو كمان بتقول ليه هو انا مصدعه وهنام قالها كسك مصدع وهتنامي علي زبي وضحك هو وشاهي وكانت الفياجرا اشتغلت مع شاهي ووشها بداء يحمر اخدها في بوسه وايده بتحسس علي كسها وبيمد ايده لقي كسها غرقان بيقول ليها ما انتي كسك غرقان اهو امال ازاي مكنتيش عايزه يا لبوه قالت ليه مش عارفه كسي حارقني قوي قالها هبردهولك ده انتي هتموتي النهارده ونزل علي بزازها بزازه في بوقه والتانيه في ايده وبيبدل عليهم واوقات كان بيشفطهم للاثنين في بوقه ونزل قعد يلحس في سرتها حواليها وكمل لحس لحد ما وصل لكسها وقعد يمص في زنبورها والا ندر عليه وهنا شاهي كانت انهارت وقالت ليه مش قادره يا عمرو دخل زبك حاسه ان كسي نار قالها مش بسرعه كده ده النهارده بقولك هتموتي قومي مصي قامت شاهي اخدت زبه في بوقها وكان كاشش من تاثير المخدر وقعدت تمص فيه يجي 5 دقايق اممممم اممممم لحد ما بقي زي الحديده وعمرو نايمها علي الكنبه اللي في الصاله وفتح رجليها وقعد ما بينهم وجاب الاندر علي جنب وبداء يخبط ليها علي زنبورها ويدخل راس زبه ويطلعه تاني وشاهي تحس ان زبه داخل وتشهق واما يطلعه تحس ان روحها بتتسحب منها وهي هتموت ويدخل بسبب هيجانها وتقوله دخله يا عمرو يقولها اهدي يا شرموطه انت هايجه ليه كده تقوله كسي مولع نكني يقولها انيكك تقوله ايوه يقولها انيكك فين تقوله في كسي يقولها وتبقي متناكه تقوله اه انا متناكة ابني وشرموطة زبه دخله وريحني بقي وسابها عمرو وقالها تعالي علي السرير يا شرموطه وسابها ودخل الاوضه وهي قامت جري وراه نام علي السرير وقالها مصي زبي يا شرموطه وعملوا وضع 69 وعمرو كانت طيز شاهي مهيجاه وعايز يفتحها واستغل هيجانها وبداء يجيب عسل من كسها ويدعك طيزها ودخل صباعه في طيزها وقعد كده لحد ما طيزها اخدت علي صباعه وبداء يدخل ويطلع بسهوله بسبب عسل كسها اللي غرق طيزها ولسانه وبعدها بداء يدخل الصباع التاني وعلشان شاهي ما تحسش بوجع بداء يدعك في زنبورها وشاهي بتصوت ما بين وجع طيزها وهيجان كسها وبتصوت اه اه احححححح اه اه
مش قادره يا عمرو كفايه دخله بقي وعمرو حس ان شاهي خلاص استوت قام خلاها تفقس وجه من وراها ومسح زبه ومسح كسها وحشره مره واحده في كسها خلاها صوتت وبداء يرزع في كسها ولف ايده علي شعرها كانه راكب فرسه وماسكها من اللجام علشان ما تتحركش وايده التانيه اسبناكات علي طيزها مره خفيفه ومره قوي وهو بيرزع ومش حاسس بزبه بسبب المخدر وشاهي بتصوت وبتقول ليه هعمل حمام اه اححححح اه وشاهي كسها بينطر كانها عملت حمام علي نفسها وعز بيعرف انه جاب الجي اسبوت بتاعها وشاهي بتصوت اه اه اه مش قادره وعمرو نيمها علي بطنها وحط مخده تحت بطنها علشان ترفع طيزها ومد ايده يدعك زنبورها وايد تانيه فاتحه طيزها وحط زبه علي طيزها وضغط ودخلت راس زبه في طيزها وهنا شاهي بتصوت من الوجع ااااااااااه خرجه بسرعه وهنا عمرو بداء يسرع من دعكه لزنبورها

ومره واحده ساب زنبورها وضغط عليها زبه دخل كل في طيزها وبتصوت شاهي اااااااااااه اااااااااه طلعه يا عمرو حارقني قوي بس عمرو كان خلاص زبه دخل في طيزها ومش ناوي يسيب الفرصه من ايده طيزها اللي عامله زي الجلي ونام فوقيها وسبتها علي السرير وهو سبت نفسه وعمرو حس ان زبه دخل فرن وشاهي بتصوت ااااه اححححح بيوجع يا عمرو وعمرو قالها في الاول بس وبداء يتحرك يالراحه ويطلع وينزل لحد ما طيزها اخدت علي زبه وشاهي مش بتقول غير ااااااه اححححح فشخت طيزي وعمرو حس ان طيزها ضيقه وقارصه علي زبه وسخنه نار وحس انه هيجيب راح مطلع زبه من طيزها لحد ما هدي وقلب شاهي علي ضهرها ودخل زبه في كسها اللي كان اوسع من طيزها واقل سخونه منها وفضل عز ينيك فيها يجي نص ساعه وشاهي كانت خلاص جابت يمكن للمره العاشره وبقي زبه حاسه انه حديده بتدخل في كسها بعد ما نشف عسلها وهي بتصوت بس اااااه اححححح ااااه هات يا عمرو امك بتموت يا عمرو كسي اتفشخ وطيزي ااااه اححححح وهنا عمرو وبعد يجي ساعه ونص نيك في طيز شاهي وكسها بيجعر وينطر لبنه في كسها ويترمي فوقيها محدش منهم قادر يتحرك ومفيش صوت غير صوت انفاسهم وكانها سينما والمخرج سبت المشهد عمرو زبه في كس شاهي اللي بينبض وهو فوقيها وبعد ما كسها طرد زبه بره ولبنه بداء ينزل من كس شاهي علي السرير وبعد يجي 5 دقايق شاهي تقوله انزل يا عمرو وعمرو ينزل من فوقيها جنبها علي السرير بدون كلام ومحدش قادر يتكلم ويروحوا في النوم ويصحي عمرو بالليل يروح الحمام ويرجع يلاقي شاهي نايمه مفشوخه وكسها مفتوح وزنبورها واقف المنظر هيجه بس كان تعبان اتلقح نام جنبها صحي تاني يوم الصبح علي صوت شاهي وهي بتقوله قوم الساعه بقت 12 قالها صباحيه مباركه يا شوشو قالت ليه هو انا اول مره اتناك قالها اه تتنامي في طيزك قالت طيب قومي علشان عايزاك قام اخد شاور وطلع لقي الفطار محطوط وشاهي قاعده مفشوخه مش قادره تلم رجليها بيقولها مالك كده مفشوخه كده ليه قالت ليه من اللي حصل امبارح انت كنت واخد حاجه قالها لاء طبعا انتي كنتي هايله قالت ليه انا كسي ورم مش قادره الم رجليا علي بعض ومش عارفه فيه حاجه غريبه حصلت امبارح انا كنت حاسه بنار في كسي وكنت متمتعه قوي بس في الاخر كنت حاسه بحديده بتدخل في كسي مش زب وجبت يجي 10 مرات لحد ما كسي نشف قالها ابدا كانت عاليه معانا احنا الاتنين وسكتت شاهي وسكت عمرو وهو بيفكر هيوصل لايناس ازاي مطلقه من 3 سنين وهايجه مع قرص فياجرا هتسلمله نفسها
وهنا عز بتاعه بيقف تاني وغدير بتلاحظ ده ومروه كمان وابراهيم زبه وقف هو كمان وغدير وشاهي لاحظوا كمان ومروه قرت المشهد كله وحست انها لو قعدت هتقلب مدعره وكله هينط علي كله وهنا كل واحد بيفكر في ناحيه مختلفه

غدير هتخلي ابراهيم ينيكها وتحاول معاه
وشاهي بتتمني ده
ومروه كسها بياكلها بس بتحاول ما تقعش مع عز
وعز زبه وقف وعايز ينيك مروه بعد ما مسك بزتها وبلعت لبنه مرتين وسكتت
وهنا مروه بتقول ليهم كفايه كده بكرة نكمل انا تعبت وعز كمان لسه طالع من دور تعب ولازم يرتاح نكمل بكره ومحدش اعترض
وقامت مشت هي وعز
ويتبقي هنا كام سؤال
هل ابراهيم هينيك غدير
هل عز هينيك مروه والا فيه مفاجات هتحصل تمنع ده كله
وده اللي هنعرفه في الاجزاء القادمه
وهنا ينتهي الجزء الخامس
ونلتقي في اجزاء قادمه

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *