روايات

رواية أحمد وداليا الفصل السابع 7 بقلم ناهد ابراهيم

رواية أحمد وداليا الفصل السابع 7 بقلم ناهد ابراهيم

 

 

البارت السابع

 

بعد ما رجعنا البيت ماما دخلت اوضتها ونا دخلت البلكونة علشان اشوفها واول ما هي دخلت لقيتها جريت قلعت بسرعه ومكانتش لابسة كلوت ولقيت زبر هزاز الي هو صغير دا جوه كس امي بس كان شغال هزاز خفيف واول ما ماما شالتوا لقيت كسها ناطر عسل زي الافلام الاجنبي وقالت اححححح ( خلاص ماما بقا كسها سايقها بقت شرموطة برخصة) انا دخلت اوضتي وصحيت الضهر لقيت رامي بيتصل عليا<br/>

رامي/ الو اي يا احمد عامل اي

انا/ انا تمام انت اخبارك اي

رامي/ زي الفل اي مش هنروح الجيم سوا

انا / ايوا رايح بص قابلي عند شارع ****

رامي / ماشي يا زميلي<br/>

انا / يلا سلام متتاخرش<br/>

وقفلت السكة حسيت ان انا ورامي هنبقا صحاب وهخرج من جو الوحدة والروتين دا المهم رحنا الجيم وقعدنا نشجع قعدنا ساعتين في الجيم وقالي انه عازمني علي سهرة ف الليل ونا وافقت<br/>

روحت البيت اتعشيت لقيت ماما قاعدة لابسة القميص الستان الي جابوا مصطفي والي ناكها بية وحاطه رجل علي رجل وبتتفرج علي التليفيزون قعدت اتكلم معاها شوية علي فرح بنت خالتي وسبتها ونزلت<br/>

قابلت رامي ورحنا كافية للسهرات كده وقعدنا فية وشربنا ولقينا بنتين قاعدين لوحدهم لقيت رامي بيقولي ما تيجي نشقطهم<br/>

رامي / بص ياسطا المزتين دول<br/>

انا / ايوا مالهم<br/>

رامي / مالهم اي ما تجي نلاغيهم<br/>

انا / لا انا مليش في الكلام دا وبعدين شكلهم محترمين<br/>

رامي / هههه محترمين اي محدش محترم بييجي هنا<br/>

وراح عندهم ونا قعدت اتفرج علية لقيتوا بيكلمهم وهما متضايقين منوا راحت وحدة صوتت ولقيت ييجي 5 رجالة واقفيين محاوطين رامي (انا ساعتها كنت عايز اجري واسيبوا بس قلت مينفعش هيقول عليا اي) دخلت كأني مصلح اجتماعي وقلت<br/>

انا / خلاص يا جماعه حصل خير هو مكانش يقصد<br/>

راجل من الرجالة / خخخخخ وانت مال امك دي بنتي<br/>

رامي / انا كنت فاكرها قريبتي معرفش وحياتي<br/>

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية أحفاد عمران الفصل السادس 6 بقلم ضحى اليوسف

الراجل لقيتوا ادا بوكس لرامي وقالوا علشان تعرف بعد كده<br/>

لقيت رامي شتموا راحوا الرجالة اتلموا علية ضرب ونا واقف رحت داخل اضرب مع رامي خدنا انا وهو العلقة التمام محدش لحقنا غير الناس الي بتحجز كنا انا ورامي وشنا كلوا دمم ومش عارفين نقوم لقيت واحد جابلنا توكتوك وقالنا متجوش هنا تاني ركبتت مع رامي وقلتوا هنروح فين بشكلنا وهدومنا المتقطعة دي<br/>

رامي قالي انا مش هقدر ارجع البيت كده ابويا واخواتي هيقطعوني قلتلوا خلاص هتيجي معايا كده كده بيتناا اقرب من بيتكم ورحنا البيت فتحت ماما وهي لابسه القميص ولقيتها اتخضت وقعدت تصوت رحت حطيت ايدي علي بوقها وقلتلها مفيش حاجة احنا بس عملنا حادثة التوكتوك دخل في عربية<br/>

رامي / اه يا طنط السواقين بقوا مدمنين مخدرات<br/>

ماما مكانتش مصدقة علشان هدومنا المتقطعة وشكلنا الي مش شكل حادثة خالص<br/>

قلت لماما ان رامي مش هينفع يروح كده علشان اهلو ماما قالت ماشي<br/>

قعدنا في الصالة رامي دخل ياخد شاور وجبتلوا هدوم من عندي وماما جابت مطهر جروح وقطن<br/>

رامي كان طول القعدة منزلش عينوا عن ماما وهي كانت لابسة قميص النوم ماما جات وقعدت تحطلنا مطهر وقطن وراحت تحط لرامي كانت قريبة اوي منوا وبزازها ظاهرين قداموا وشعرها نازل عليهم وكانت مايلة علية جامد وهو كان وشوا هيدخل في بزازها<br/>

ماما خلصت ولقيت رامي وشوا احمر وبقا بيبلع ريقوا بالعافية ولقيت زبوا واقف في البنطلون وهو بيحاول يدارية<br/>

قلت لرامي انت لو روحت كده اهلك هيعرفوا بردوا<br/>

قالي واي الحل قلتلوا تبات معايا النهاردة وبكرا تروح لقيت عينوا زغللت وفرح وقالي ماشي واتصل باهلوا وقالهم انوا هيبات عند واحد صاحبوا وفعلا جهزت الاوضة التانية الي هينام فيها وقلت لماما وهي قالت ماشي<br/>

ماما حضرت الاكل وقعدنا ناكل علي الارض واحنا بنتفرج علي التليفيزون وماما جابت الاكل وجات تقعد وطبعا رجليها كلها باينة<br/>

رحت انا جبتلها طرحة حطتها علي رجليها وهي قاعدة اصل كان الكلوت بتاعها ظاهر وقعدنا ناكل ونتكلم ونضحك<br/>

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية عشق رحيم الفصل الثامن 8 بقلم إيمي نور

وخلصنا اكل وماما عملت عصير وشربنا ورامي وهو بيحط الكوباية علي الصينية راحت وقعت علي الارض واتكسرت وماما قالت خير خير وراحت تجيب حاجة تلم فيها الازاز وجات ونزلت علي الارض قدام رامي زي الكلبة وطيزها قدام رامي والقميص اترفع نصوا وباين من تحت خالص كسها ( احاااا ماما من شوية كانت لابسة كلوت لية قلعتوا) رامي راح نزل معاها وكان بيساعدها وبيمسك ايديها وهي بتتمحن زي اللبوة<br/>

ماما وهي بتلم راحت اتعورت في صباعها.. بسرعه رامي مسك ايدها وراح شال الازازة من صابعها وقعد يبوس في صابعها ويدخلوا في بقوا وماما بتضحك<br/>

قام قالها انا اسف اني وقعد الكوباية ماما عملت انها زعلانة<br/>

قام وقف وهي وقفت وقالتلوا بمياعه يعني ينفع صباعي يتعور كده قام مسك صباعها وقعد يبوس فية وقعد يبوس في ايدها وودراعها لحد ما وصل لبزازها قالها سامحتيني ماما هزت دماغها كانها بتقول لا قام حط ايدية علي طيازها من ورا وانا كل شوية اقوله خلاص كفاية يقولي لأ لسه مش سامحتني .. قام ضاغط على طيزها جامد قام لحم طيازها اللي زي الملبن باظظ من عالجنب في ايديه وهو بيبوس فيه بقى بيعض كمان وبيسيب سنانه تغرز في لحمها.. وماما باين نفسها بيزيد. لقيته قعد يبوس في بزازها من علي القميص وحلماتها بقوا واقفين وماما ساحت خالص وانا واقف عايز احوش الي بيحصل دا بس مش قادر او مش عايز لقيتوا قام راح مطلع بزازها برة القميص لقيتوا بيقول خخخخخ اي البزاز الجامدة دي رحت عندوا وقلتلوا سيبها يا حيوان وكنت هضربوا لقيت ماما مسكتني وقالتلي معلش يا حبيبي انا هستحمل معلش هو تعبان وقالتلي خليك جنبي يا حبيبي ورامي قعد يرضع من بزازها وبيمضغ في حلماتها جامد وماما كانت بتشدوا عليها اكتر وانا وماسك ماما ساندها لقيتوا مسكها ونيمها علي الكنبة علي ضهرها ونزل بدماغة يلحس كسها ماما بقت بتتلوي زي الافعي وبتقول اوي اوي الحس يا حبيبي ريح كسي التعبان خلص اكل كس امي اصلوا مكانش بيلحس لا دا كان بياكل كسها بقي احمر زي الجمر وسخن مولع رحت عند ماما وقلتلها لية كده يماما مردتش عليا رحت زاقق رامي من عليها ومسكنا في بعض لقيت. ماما جات وضربتي قلم علي وشي وقالتلي ملكش دعوة يا كسمك ولقيتها سحبت رامي وقلعتوا البنطلون وطلعت زبوا وقعدتوا علي الكنبة قامت وقعدت فوق زبوا علي طول وبتتنطط علية وبزازها برا القميص وماما كانت بتتغنج اووي اااااااااااي اااااااي ااااه امممم وانا واقف وشايفها وعنيها في عيني كانت كانها هي الي بتنيك رامي بكسها مش هو الي بينيكها من شده هيجانها قام رامي نيمها وضح الكلبة بس قعد يضربها علي طيازها جامد وهي بتصرخ من المحنة وقعد يشتم فيها يا رخيصة يا قحبة عمالة تتمايعي من اول ما جيت وكمان مش لابسة كلوت يا شرموطة قام غرس زبو مرة وحدة في كسها المشتاق قامت طلعت صرخة ولا اجدعها شرموطة<br/>

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية اسيل وعاصم - حدائق ابليس الفصل الثالث عشر 13 بقلم منال عباس

قام جابني وقالي تعالي شوف امك وهي مستنية زبي يشق كسها ويريحها ماما بتقولي تعالي يا حبيبي علشان تشوف شرفك قام شاددني ونيمني تحتها وهي في وضع الكلبة بيقت شايف كسها وزب رامي بيشق كسها شق وبقا المنظر قدامي وزب رامي داخل خارج في كسها زي المتور ااااه كمان وماما بتقول لأة ماتطلعوش ارزع في كسي كمان اييييي.. صاحبك بيفشخني يا قلب ماما زوبرو حديد يخرب بيتة ورامي بيقول خدي كمان يا لبوة يا شرموطة شايف امك يا حمادة لقيتوا مسرع اوي قام قالها هجيب قالتلوا هات جوة قام مسرع اوي راح جابهم لقيت شلال لبن دخل جواها قام مطلع زبو ونا جيت اقوم لقيت ماما قالتلي استني يا حبيبي شوف لبن صاحبك وهو بينقط من كس امك لقيتها راحت قعدت فوق وشي بكسها وقالتلي الحس كسمك انا بقيت الحس كسها ولبن رامي وكسها كان مولع نار……

 

لو عاوز تقرأ الفصول الجديدة من الرواية دي بشكل حصري قبل صدورها وتشوف الروايات الجديدة وتطلبها

انضم لينا على الفيس بوك (من هنا)

و

أنضم لقناتنا على تليجرام (من هنا)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *