روايات

رواية علي وسماح الفصل الأول 1 بقلم ناهد ابراهيم

رواية علي وسماح الفصل الأول 1 بقلم ناهد ابراهيم

 

 

البارت الأول

 

 

انا علي 22 سنه قاعد مع ابويا وامي ف البيت دورين احنا الدور الاول والتاني عم سعد هو مش عمي بس بحترمو راجل كبير مراتو سماح دي ملبن حرفيا بتلبس النقاااااب والعبايه ضيقه وف البيت بتلبس لبس يهيج انا ابويا كبير عندو 62 سنه انا اخواتي متجوزين وكل واحد ف بيتو
سماح عندها 45 سنه كنت بقولها دايما يامرات عم وهيا تقولي قولي ياسماح بس
بس انا بقولها لا بقيت اكتر الاوقات رايح جاي عليهم اقعد معاهم واوقات اتغدا معاهم وانا ببص ع احلي جسم ف العبايه وهيا من احترامها كانت اودامي او اودام ابويا وجوزها موجود تلبس النننققاب مش مهم بقي تحت ايه بنطلون او عبايه ضيقه انا سماح دي كنت بضرب عليها عشرات كتير من حلاوتها ف يوم طلعت وكنت عايز عم سعد
خبطت ولقيتها بتقول مين قولتلها انا علي قالت دقيقه ياعلي فتحتلي وانا هتجنن لقيتها لبسه بنطلون لازق علي جسمها وابيض ملامح كسها واضحه ولبسه بتاع زي الستيان نص بزازها بره وعمله زي الملبن انا وقف وقالت عايز ايه ياعلي قولتلها عم سعد فين قالت مش هنا قولتلها خلاص قالت تعالي ادخل قولتلها لا همشي انا قالت ياواد عايزاك ف موضوع دخلت وهيا ماشيه اودامي طيزها بتتهز قالت تعال لقيتها دخله اوضه النوم وماسكه فوطه وبتروق السرير وانا ببص ع طيزها وهيا بتتهز وبتقولي عايزه اشهدك علي عمك قولتلها ايه وهيا بتروق السرير انا زوبري وقف من منظرها

JytiB6b.md.jpg
بقت تروق السرير وقالتلي عمك سعد انبارح يشتمني ويقولي انتي شرموطه
قولتلها معلش زعلان بسبب حاجه قالت مفيش حاجه حصلت انا وهو ع السرير وبطلب منو حقي هو قالي تعبان انا ببلع ريقي بقولها مايمكن تعبان فعلا لقيتها قعدت ع طيزها وصدرها ف وشي

وقالتلي وقف ليه تعال اقعد قعدت وانا لابس شورت وزوبري وقف
JytLHIS.md.jpg
وهيا بتقولي يرضيك كده ياعلي لما اقولو عايزه حقي يقولي انتي شرموطه انا بقولها عم كبر يامرات عم قالت مرات عم مين اسمي سماح
قولتلها ماشي ياسماح قالت انت قولي ياموحا
قولتلها بتحبي تدلعي انتي قالت ومين مايحبش يتدلع وانا مش عارف اخبي زوبري الي وقف ف الشورت وهيا بتقولي طب اعمل ايه انا تعبت معاه
قولتلها بصراحه انتي جمل ياموحا وهو عم سعد هيقدر عليك ازاي قالت انا بحاول معاه ولما بكون جنبو بلبس احلي حاجه ليه ولما بس يلمسني بطلع اصوات عشان يسخن انا بقولها بتقولي ايه قالتلي مثلا لما يمسك دراعي بقول ااااه وانا قلبي بيسمع وهيوقف وقالت ولما بيحسس تحت بقول ااااااحححح انا زوبري خلاص بقي ع اخرو
وهيا بتقول انبارح حولت معاه نضفت نفسي وبقيت زي العروسه ولما قربت منو قالي تعبان انا بقولها معندوش حق ياموحا
انا كنت علي اخري وحسيت ان دي فرصه
بقولها الي عم سعد مايعرفش يعملو احنا نعملو لقيتها ضحكت بصوت عالي ضحكت الباوي وقالت دي حاجات مينفعش تعملها الا مع مراتك قولتلها انا لسه ماتجوزتش قالت وانت مش ناوي تتجوز بقي
قولتلها لسه بدري وبعدين مفيش حد قالت وانت عايزه عمله ازاي قولتلها تكون ملبن كده بقولها زيك وهيا ضحكت وقالت لم نفسك ياواد عيب انا بخبي زوبري بدراعي وهيا ابتسمت وقالت كبرت ياعلي انت ياواد جيتو هنا وانت 7 سنين
كبرت اودام عيني كنت باخدك من ايدك وانت تعمل حمام اودام عيني دلوقتي كبرت وبتخبيه مني انا سمعت الكلمه بقولها بخبي ايه منك ياموحا انا كلي ليك لقيت بتمد ايديها وبتحسس ع زوبري

JyDR7yu.md.jpg
هيا ايديها بقت ع زوبري وقالت كبير اووي ياعلي انا حطيت ايدي علي ايديها وبقولها ماينفعش ياموحا وببعد ايديها وبقولها انا بحبك بس مينفعش قالت ليه هو انا وحشه ياعلي قولتلها ابدا انتي اجمل ست شوفتها انتي لو واحده غريبه كنت هنزل ده

JyDROZv.md.jpg
وبمسك عند بزها كان زماني نزلتو وطلعتهم وبقيت امص فيهم وهيا قالت اااااححح انا بقولها اااح قالت اااحح دي للستات الراجل مابيقولش اااححح قولتلها والست بتقولها ليه قالت لما بتحس احساس جميل بتقول ااااححح قولتلها احساس جميل زي ايه قالت حاجات كتير بس اهمهم لما بتاع الراجل يدخل ف الست هيا بتحس احساس جميل وبيطلع منها ااااححح
قولتلها عايز اسمعها منك قالت اااااححح قولتلها تاني وعايز اشوف وشك قالت لا بلاش وشي عشان عايزه اخبي ملامح وشي منك
عشان لو شوفت ملامحي هتتهجم عليه انا بقولها يعني كل ده ولو شوفت ملامحك هتهجم قالت انا تعبانه وانت مش عايز تساعدني وبتاعك وقف اودامي وانا مش لابسه حاجه تحت وفوق انا بسمع الكلام وكنت خلاص ع اخري وانت مش راضي تعمل حاجه هتنبسط لما موحا تشوف راجل غريب انا وقفت ع ركبي اودامها وهبا مسكت زوبري وبتلعب في قولتلها عم سعد قالت مش جاي غير بليل سافر عند قريبو انا بقولها مش عايز اعمل معاك حاجه لنندم ف الاخر هيا مسكت زوبري وقالت اندم ايه انا هبقي تحت امرك ليل نهار هسيب سعد نايم وطلعلك نقعد ونسهر وتركبني لو عايز انا خلاص قولتلها هو انتي مش لابسه حاجه تحت قالت لا انا مسكت بزها بحسس عليه وقفشت بزها اوووي وهيا ااااااه وهيا طلعت زوبري من الشورت وقالت ياخرابي كل ده انا روحت زقيتها وهيا نامت ع ضهرها
ونمت فوقها وزوبري بيحك فوق كسها وانا ببص ف عنيها وهيا قالت طلع بزازي زي ماقولت انا طلعتهم وكانو يجننو حلمات بني ووقفه وبزاز ملبن انا ببوقي نزلت امص فيهم وهيا مسكه دماغي وبتضمني اووووي وانا بمص فيهم وزوبري فوق كسها ووقفت وهيا قالت تعال جنبي وقفت جنبها وهيا نايمه ومسكت زوبري تدعك فيا وانا بحسس ع بزها وهيا قالت عجبك بزازي

JyD1BLu.md.jpg
قولتلها اوووووي قالت هتريح موحا ياعلي ولا هتسيبها وتمشي وهيا تعبانه
انا بقولها لو نمت معاك هتخليني انام معاك علطول ولا المره دي وخلاص قالت علطول هتبقي جوزي وهكون مراتك وشرموطتك انا حطيت ايدي ع كسها وهيا ااااااااححححححح ايدك حلوووه اووووي وانا بدعك ف كسها وهيا بتقولي انت نمت مع حد قبل كده قولتلها ايووه مع نورهان قالت نورهان مين قولتلها الي ف اول الشارع
قالت ياخربيتك دي متجوزه من 3 شهور قولتلها من شهر جوزها رن عليه وطلب مني اعملو المطبخ بتاعو حطت ايديها ع بوقي وقالت هوووس كمل بعد مانخلص انا بايدي الي ع كسها بدعك اوووووي وهيا اااااااااه روحت ضربت كسها وبدعك اووووووي لقيتها بتقول ااااااااااه ولقيت كسها بينزل وبنطلونها اتغرق وهيا ااااااااه اااااه انا مصدقتش انها تنزل بسرعه كده روحت بايدي الاتنين مسكت بنطلونها من عند كسها وقطعتوو وهيا بتقولي انت فشخت البنطلون انا بكف ايدي علي كسها وهيا ااااااااااااه مسحت عسلها
وبقولها هفشخك وهيا بتضحك انا روحت مابين رجليها وفتحتها اووووي وهيا مسكتهم وانا مسكت زوبري وبحطو علي كسها وهيا ااااه

JybrW3x.md.jpg
وبقيت احكو ف كسها وهبا قالت يلا دخلو جووووووووه انا زوبري دخلتو ف كسها ودخلتو للاخر وهيا اااااااااااااه وانا مسكت رجليها وبقيت انيك فيها وهيا اااااه اااااه وانا نازل نيك فيها ومتعه رهيبه وصوت كسها يجنن
انا بنيكها وهيا اااااااااه نيك ياعلي موحا نيك سماح مراتك انا تحت امرك علطول وانا بنيكها ودخلتو ورفعت الننققااااب وهجمت ع شفايفها وهيا مسكت وسطي وبتشدني عليها عشان مهربش وزوبري ف كسها وبنيك فيها
وانا بنيكها وهيا رجلي تعبت كفايه انا طلعت زوبري وهيا نغير وضع وبقولها برحتك لقيتها بتفنس وعطتني طيزها انا مسكت زوبري ودخلتو ف كسها هيا ااااااااه

JybZe1t.md.jpg
انا زوبري ف كسها وهيا ااااه زوبرك يجنن وانا بحسس ع طيزها بقولها طيزك كبيره ياموحا فتحت طيزها خرم طيزها واسع انا خرجت زوبري من كسها وحطيتو ع خرم طيزها ودخلتو وهو دخل ف طيزها وهيا اااااااااه طيزي وانا بنيكها
وبضرب طيزها وطيزها ملبن بتتهز وانا بهز فيها وحسيت اني قربت خرجتو من طيزها دخلتو ف كسها وكملت نيك وهيا ااااااااه اااااااي لحد مازوبري بينزل ف كسها وهيا اااااااااااه نزل ياحبيبي لبنك سخن نزلت لبني وهيا نامت ع بطنها وبتلعب ف كسها ولبني بينزل وهيا بتضحك وقالت مش مصدقه انت تعمل فيا كده ياعلي
قالت كل مارن عليك تطلع قولتلها ماشي وقالت انت خلعت عني النننقققاب وبوستني المره الجايه قولي الاول قولتلها المره الجايه مش هعمل حاجه غير لما تمسكي زوبري تمصيه لحد ماتتعبي
هيا قالت لبنك كتير اوووي وانا تحت امرك
بس انا بلبس النننقققاب عشان تحس بمتعه اكتر
ورفعتو وقالت انا جسمي كلو تحت امرك. امر بتاعك انا بقيت ابوس فيها ومن هيجاني زوبري وقف تاني فتحت رجليها ودخلتو تاني وهيا ااااااه وفضلت انيك في كسها ونزلت ع وشها وهيا مبسوطه وانا لبست وقالت تعالي بليل ريح موحا انا نزلت وبقيت مبسوط ونمت نوم طويل وصحيت علي رسايل منها واتس وكانت بتقولي موحا عجبتك وانا حسيت بندم بعد ماصحيت من النوم رديت عليها وقولتلها بلاش نعمل كده تاني وهيا تاني يوم تنزل عندنا ولما اطلع ل عم سعد اشوفها تمسك بزازها وانا ببصلها بعد 3 ايام علي الحال ده رقمها رن كنت جاي من بره
رديت وهيا قالتلي مالك ياعلي انا عملت ابه عشان ماتردش عليه قولتلها معملتيش حاجه بس انا مش عايز قالت علي انا لوحدي وتعبانه اووووي انا بزازي بره الترنج

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية عمر وحبيبة - سيد القمر الأسود الفصل التاسع 9 بقلم زينب مصطفى

Jym1L3G.md.jpg
Jym1mjS.md.jpg
بلعب فيهم وبفتكر وانت بتمصهم ولقيتها بتقولي اسمع كده وبتضرب كسها وهيا انا كسي تعبان بلعب في وكسي بيسال ع زوبرك ياعلي
قالت علي انا مستياك تعالي انا هستناك زي منا
وقفلت وانا مش عارف اعمل ايه
روحت وطلعت فوق وقفت اودام الباب خبطت وهيا ف لحظه فتحت دخلت وهيا بتبوس وشي وايدي ونزلت ع رجلي كمان تبوسها وبقولها بتعملي ايه قالت ببوس كل حتي فيك بقولها انتي عمله ليه كده قالت انا قولتلك هفضل كده لحد ماتاجي قولتلها افردي كان حد تاني قالت كان هيبقي نصيبي انا بقولها هتتنتكي منو قالت طبعا
وبتضحك وقالت تعالي امصلك زوبرك قعدت وانا وقف طلعت زوبري واخدتو ف بوقها والنننقققاب ف جنب وبقولها بردو النننقققاب قالت حاسس بايه وفي واحده منققببه بتمصلك قولتلها احساس جميل قالت انا عايزه كده وكملت مص

JymhCtR.md.jpg
وانا اكتر من 5 دقايق بتمصلي وانا ف عالم تاني طلعتو وبقولها كفايه هيا قالت تعال نيك بزازي انا دخلت زوبري ف بزازها وهيا بتمسكهم اووووي وتنزلهم ع زوبري فضلت كده وحسيت اني هنزل طلعتو وبقولها بزازك نعمه اووي وملبن
قالت تعال نكني ع سرير سعد انا اخدتها ودخلنا جووه قلعتها البنطلون والكلوت ودخلتو ف كسها

JymOEzb.md.jpg
وهيا فاتحه رجليها وانا حاسس بمتعه
وبقيت انيك في سماح وهيا نزلت ع زوبري وانا بقولها عسلك سخن اوووي
قالت يلا دخلو انا دخلتو ف كسها وبقيت انيك فيها وانا طلعت زوبري ودخلتو ف طيزها وهيا ااااااححححححح وانا حسيت اني هنزل خرجتو من طيزها وهيا قالت نزل جوووه كسي انا دخلتو ف كسها وهيا عنيها جننتني اوووووووي

Jymgrt1.md.jpg
انا بقيت انيك فيها وهيا عمله كده انا مدخل زوبري وبرفع الننققاب لقيت عماله تعض ف شفايفها وعنيه مغمضها انا دخلت زوبري وهجمت ع شفايفها وهيا بتبوسني وبقينا نبوس بعض وزوبري جوووه كسها لحد منزلت وهيا نزلت معايا ونمت عليها من التعب وانا نايم فوقها وزوبري لسه ف كسها وانا لقيت الباب الي بره بيتفتح انا قلبي وقف اخدت هدومي ونزلت تحت السرير وهيا وقفت وفتحت الباب هو كان ع الباب وقالها ايه الريحه دي قالتلو ريحه ايه قالت ريحه نيك كان معاك حد قالتلو منين كنت بلعب لنفسي يمكن ارتاح قالها هترتاحي قالتلو ياراجل انت من امتي مالمستنيش قالها انتي شرموطه وعايزه تتناكي دايما قالتلو صحبتي قالتلي من الاول لما تكبري هو مش هيقدر بس انا قولت مستحيل ده زوبرو حلو وكنت بتنام معايا كل يوم قالها معتش لبن
قالتلو خلاص ندور علي حد عندو لبن قالها مانتي شرموطه قالتلو ياحبيبي اعمل ايه ولقيت الشرموطه دخلت ايديها ف كسها وقالتلو شوف انا كسي نزل قبل ماتاجي قالها غصب عني ياسماح انا كبرت وتعبان قالتلو طب اعمل ايه
قالها انا عارف ان اليوم ده جاي جاي واحد صحبي قالي لو انت خلاص وعايز توقف زوبرك تخيل واحد تعرفو بينيك مراتك هتلاقي زوبرك وقف
وهيا قالتلو لا مينفعش وانا بسمع الكلام قالتلو بس نجرب وقربت منو ووقفو ف وش بعض وهيا بتحسس ع زوبرو وقالت تخيل حد قالها مش عارف تخيلي انتي قالت ايه رايك ف علي
قالها علي بلاش قالتلو ليه ده تخيل وبعدين علي راجل وصحتو حلوه هيريحني ويمتعني
وقالتلو علي لو دخل عليه وانا لبسه كده هيغتصبني ويفضل ينيك في كسي وانا بقيت اقولو نيكني نيكني عمك سعد حرمني من النيك وانا بسمع الكلام وهيا بتقولو علي قلعني ودخل زوبرو فكسي وبقت تكلمو كده وانا شوفت زوبرو وقف وهيا طلعت زوبرو وبدون كلام نزلت البنطلون ولقيت لبني علي فخادها وهيا مسكتو ودخلتو ف كسها وجوزها ااااااه ولقيتو بينيكها ف كسها وهيا ااااااااه كمان ياعلي وهو بينيكها
وبقت تجيب سيرتي وبعد دقيقتين نزل ف كسها وهيا قالتلو علي عمل مفعول قالها ايوه قالتلو نعمل كده علطول واخدت البن تبلعو وقالتلو ادخل الحمام وانا جايه وراك هو قلع ودخل الحمام وهيا قالتلي لما تسمع صوت الباب اخرج وهبقي اكلمك طلعت جري بعد ماسمعت صوت الباب نزلت وامي امال شافتني وانا داخل اوضتي وريحتي جنس
امي امال 50 سنه
انا رشيت معطر وسماح كلمتني وتاني يوم وانا ف الشغل قالتلي انها رايحه يومين عند قريبها عشان فرح بنتهم وتاني يوم كلمتني وهيا هناك وبعتتلي فيديو ليهاووهيا بتلعب ف نفسها وانا بتفرج

Jyp4xN2.md.jpg
Jyp6ZYJ.md.jpg
JypPenI.md.jpg
وبقولها مقطع جميل
انبارح تخيلتك مع جوزي بتنكني معاها وجوزي زوبرو وقف ومصيتو ونزل ف بوقي وبقيت العب ف كسي وقولو فينك ياعلي تاجي تنكني وخليتو جوزي يصورني وهو كان بيقول نيكها ياعلي ريحه وانا نزلت علي صوتو وهو بيقول نيكها ونزل ف كسها بس الصوت مش شغال ليه مش عرفه
قالت انبارح حكيت اليوف قلبي ل سعد اني عايزه اتناك منك انت هتبقي سر لينا وهو موافق بس مش عايز انت تشوفو بطريقه وحشه
واتفقت معاها انك تجيلي وهو بره وتقعد معايا وانا هغريك ونشوف هتعمل ايه فيا وانا احكيلو بليل كل حاجه حصلت وهو هينكني وانا بحكيلو
قولتلها ياخربيتك انتي عرفه بتعملي ايه
قالت عرفه قولتلها هتفضحينا قالت انا مش صغيره عيب وبعدين بعد بكره هجيلك تعبانه عايزاك تغتصبني ومهما اقولك ماترحمنيش وانا قفلت معاها
وتاني يوم الصبح لقيت جايه ومعاها شنطه هدومها وبنقولها ف ايه عرفنا انها اتخانقت مع جوزها وامها اخدتها ودخلت يتكلمو وبليل سمعت امي بتقول ل ابويا جوز بنتك مش بيلمسها والبت بتشتكي منو ويوم مابينام مابيكلمش والبت عايزه تطلق قالها هنعمل ايه قالتلو مش عرفه
قالها كنا هنعرف منين انه تعبان يعني هو اي عريس هياجي هنقولو بتعرف ولا لا
قالتلو وطي صوتك حد يسمعنا انا عرفت ان اختي عايزه تتناك من كلامهم تاني يوم رجعت سماح وكلمتني وانا طلعت واحنا ع الباب وقالت عايز ايه انا ببصلها غمزتلي انا بقولها مش فاهم قالت سعد جوه جيت اخرج لقيتها قالتلي بصوت واطي لا هو عايز يشوفك معايا انا مش عارف اعمل ايه
قالتلي عمك سعد مش هنا ياعلي قولتلها انا عايزك انتي قالت عايز ايه قولتلها عايزك ف موضوع قالت ايه قولتلها في واحده بحبها ومش عارف اقولها بحبك قالت صغيره قولتلها كبيره قالت قد ايه يعني قولتلها 45 سنه
قالت مين دي قولتلها انتي قالت اعقل ياعلي قولتلها جسمك حلو اوووي ف العبايه السوده وعنيك جميله ف الننققاااب
قالت علي انا مرات عمك قولتلها صدقيني مش قادر قالت تعال نقعد بس ونتفاهم لقيتها اخدتني ع الغرفه وقالت اتكلم عن جسمي وانتي لبسه ايه تحت العبايه ولقيتها بتقولي اقعد ياعلي انت عارف ان انا بحبك وانا زي امك ياحبيبي ماينفعش الي بتقولو ده انا قولتلها انا جاي وناوي انام معاك
قالت ياحبيبي ماينفعش كده انا قلعت الشورت والبوكسر والتشيرت وزوبري اودامي قالت عيب ياعلي قولتلها ادعك زوبري بس هيا قالت وهتمشي قولتلها ايوه همشي

JyylA9R.md.jpg
وقفت اودامها وهيا مسكت زوبري وبتدعكو
وبقولها ايدك حلوه اووووي يامرات عم
قالت مرات عمك بتلعب ف زوبرك بقولها دخليه ف بوق هيا قالت احنا اتفقنا العب ليك بس
قولتلها طب اخلعي الننققاب قالت لا قولتلها هو كل حاجه لا روحت موقفه وحضنتها من ورا وزوبري ف طيزها وانا مسكت بزازها

JyylNV9.md.jpg
وهيا ااااااه بتعمل ايه ياعلي قولتلها مش لبسه حاجه تحت زوبري عايز يدخل ف طيزك وهيا بلاش ياعلي وانا حضنها وبقولها طيزك حلوه اوووي اخيرا هنيكها ونيمتها وهيا فنست
وانا بايدي بدعك ف كسها وطيزها وهيا اااااااااححححح وانا بقولها مالك ده لسه

Jyy0A0u.md.jpg
وهيا بتقولي بلاش عمك سعد هيعرف قولتلها عايزو يعرف وانا بقولها مش لبسه كلوت ليه ياشرموطه كنت بتكلمي مين وانا بدعك ف كسها اووووي وهيا اااااه ياعلي براحه كسي وانا قولتلها مالو ياشرموطه ورفعت عبايتها وبقولها مش لابسه كلوت ليه وكسمك لدخلو ناشف ف طيزك
وفتحت طيزها وزوبري دخلتوو وهيا ااااااااااااااه
Jyy0vst.md.jpg ااااااااه طيزي وانا بقولها اااااه حلووووه اووووي وهيا بتقولي براحه ياعلي طيزي بتوجعني وانا بقولها اتمتعي ياشرموطه انا عارف ان سعد مابقاش ينيكك انا هنا مكانو وفضلت انيك فيها وهيا اااااااه اااااااه وطلعتو من طيزها وهيا بتبصلي وقالت كفايه بقي قولتلها لسه بدري ياموحا ودخلتو ف كسها وانا وهيا اندمجنا ف النيك ولقيتها بتنزل علي زوبري وانا بقولها نزلتي ياشرموطه زوبري اتغرق منك وتقوليلي مش عايزه طلعتو من كسها ودخلتو ف طيزهاووقفت ع رجلي وبقيت انيكها كاني بفحر ف الارض

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية انتقام أنثى ازهار وفارس الفصل الخامس 5 بقلم شروق حسام

JyyE96X.md.jpg
بقيت انيك ف طيزها وهيا اااااااااه اااااااه وفضلت انيك فيها لحد منزلت ف طيزها وهيا ااااااحححح سخن اوووي لبنك قولتلها مبسوطه قالت اووي
بس مينفعش نقررها تاني قولتلها هنكررها وهجيلك اريحك ولو وصلت انيكك اودام عم سعد هنيكك قالت لو طلبت منك تنكني وعمك سعد بيتفرج هتوافق قولتلها طبعا ولقيتها بتقولي طب يلا امشي وبعدين هكلمك انا لبست ونزلت اختي كانت نزله شافتني وانا نازل من فوق بتقولي كنت فين قولتلها بشوف عم سعد عايز ايه قالت ريحتك غريبه انا انصدمت انا نزلت ف طيزها وهيا نزلت ع زوبري وانا مغسلتش حتي زوبري
اختي شكلها شكت فيا ولا ايه
بليل حكتلي سماح ان جوزعا انبسط اوووي ونكهت ونزل وانا تاني يوم كنت عندها بنيكها اتقرر الموضوع كذا مره واختي بتشك اكتر نظرتها صعبه وانا كبرت دماغي وف يوم بليل سمعت اااه من اوضه اختي بقيت اسمع وكانها بتتناك من حد انا زوبري وقف كانت الساعه 2 وفضلت اسمعها وعرفت انها بتسمع سكس من صوت التلفون شكل السماعه اتشالت وسمعت صوت اااااااااه واحده بتتناك والصوت راح تاني
وانا فضلت مستنيها اودام الباب بتاعي كنت ف الاوضه ولقيت باب اختي بيتفتح ولبسه قميص روب طويل ودخلت الحمام اتشطفت وانا دخلت انام وانا عارف ان جسم اختي حلو عمري مافكرت فيعا جنسيا هيا ببضه وخدودها وردي ودايما بتهتم بنفسها كعب رجليها احمر رباني بعد يومين كنت فوق وعم سعد قاعد معايا ومراتو بتدلع عليه تقعد جنبي ولبسها المفضوح وانا زوبرك وقف وهيا قالتلي تعالي عايزاك تظبط معايا الدولاب
دخلت معاها وهيا قالت اسمع جوزي خلاص قالي اعملي كل الي نفسك فيا عايزاك جرئ عشان انا تعبت عايزاك تكون معايا وف اي وقت
ومسكت زوبري بتدعكو قالت وقفو وخرج اقعد هو وقف وهيا دخلتو ف الشورت وهو وقف وقالت حط ايدك ع وسطي حطيتها وهيا طلعت وجوزها بيقولها مالك قالتلو ضهري وجعني وانا برفع رجل السرير قالها علي اهو قولتلو قولتلها ارفع انا قالت لا انا زوبري وقف قالتلو مش عايزين نتعب علي
قعدت وهيا بتقولي ادعك ضهري ياعلي انا بحسس ع ضهرها وهيا ااااااه وجعني اوووي وانا بنزل لطيزها بحسس عليها وطلع وهيا بتطلع اااااااه وانا بقولها سلامتك ياموحا وبحسس ع ضهرها وزوبري وقف وهو بيقولي موحا بتدلع قالت مادلع علي ده حبيبي وبعدين بطني بتشد علي انا ايدي حطيتها ع بطنها وبقولها هنا قالت اها خليك هنا وهنا انا ايدي من ضهرها بقت بتمسك طيزها وصباعي بحطو ف نص طيزها
وبحسس ع بطنها وزوبري وقف وقالتلي علي بقولها نعم قالت ده وقف ليه اتحرجت بجد قولتلها غصب عني قالت هو انا الي عملت فيك كده ومسكتو اودام جوزها وقالت مكنتش اقصد اعمل فيك كده ومسكه زوبري
وقالتلو علي كده هيتعب لو سيبتو كده قالها لازم يرتاح بس يبقي سر قولتلو هيبقي سر وهيا مسكت ايدي حطيتها ع بزها وانا بفعصو وهيا نزلت تمص ف زوبري وانا قاعد وببص ع سعد وهو بيبص علينا وانا كنت مبسوط وهيجان من الموقف
خلصت مص انا نيمتها ع ضهرها وهيا بتقولي بلاش كده انا همصلك بس الحقني ياسعد وهو ساكت بيتفرج وبيدعك ف زوبرو وانا روحت مقلعها البنطلون والكلوت ولسه بتتكلم زوبري دخلتو ف طيزها الي مهيجاني وجوزها بيلعب ف زوبرو وهيا ااااااه ااااااااه وانا بنيكها وزوبر جوزها وقف وهو قالي خليني ادخلو ف طيزها انا نمت وشديتها وهيا فوقي وانا من تقلها مش عارف ادخلو لقيت سعد هو الي مسك زوبري ودخلو ف كسها وراح مدخل زوبرو ف طيزها وبقينا انا وهو ننيكها خمس دقايق كامله ولقيت سعد بيقول اااااه اااااااه وبينزل وانا لقيت كس سماح بينزل كمان وانا بنيك لسه وجوزها نزل ف طيزها وسماح كسها نزل وانا بنيكها اووووي وزوبري انفجر ف كسها
وهيا بتبوسني ومبسوطه وقالت انا تحت امرك ف اي وقت دلوقتي لبست ونزلت ويوم والتاني وانا بطلع انيك سماح وف يوم بليل كنت بره رجعت اختي كانت قاعده قالتلي علي عايزاك ف موضوع روحت ليها وبقولها ايوه قالت نتكلم بصراحه قولتلها ايه ف حاجه قالت شوف انا اختك وخايفه عليك الي بتعملو ده غلط قولتلها بعمل ايه قالت انت عارف قصدي ايه قولتلها مش عارف حاجه
قالت انت بتطلع كتير وبتنزل متاخر وريحتك كلها الي بالي بالك انا بقولها مش فاهم قالت علي سماح ست وسخه ومش عايزه غير راحتها ولو جوزها عرف هتتحبس قولتلها قصدك ايه قالت انت فاهم قصدي كويس احترم نفسك يا اما هتلاقي امك وابوك عرفين
قولتلها دليلك ايه قالت هيصدقوني
قولتلها قولي وانا هقول علي الي بتعمليه قالت بعمل ايه قولتلها بليل بتسمعي قالت علي اخرس قطع لسانك قولتلها زعلتي ليه انت بتعملي كده عشان نفسك وانا بعمل كده عشان نفسي
قالت انت ازاي تكلمني كده ياوسخ قولتلها اقولك ايه ماتقرفنيش قالت ياواد عمك سعد لو عرف هيعمل نصيبه قولتلها عمك سعد بيتفرج علي وانا نايم معاها اختي جتلها صدمه ومش عرفه ترد
بقولها هو بيكون موجود وانا معاها وايام بيدخل معايا واحنا الاتنين عليها
وانا مرتاح كده وهيا وعمك سعد مبسوطين
انتي زعلانه ليه ومالك بيه اصلا
قالت ياواد حرام عليك
وضربتني بالقلم قولتلها انتي بتضربيني ليه لقيتها بتمسك ايدي وبتاخدني علي اوضتها وقالت عشان محدش يسمعنا قولتلها بتضربي ليه مانتي بتسمعي سكس وبتلعبي لنفسك انا قولتلك حاجه هيا انصدمت من كلامي
وضربتني ع وشي انا روحت زقيتها ع الارض وهيا قامت وقولتلها مش ذنبي انك اتجوزتي واحد مابيعرفش زعلانه ليه اني بنيك سماح
لقيتها بتقولي ياخربيتك انت مجنون ياوله وبتزقني جامد اتخبط ف الحيطه وروحت مسكتها اوووي من ايديها وهيا ااااااه حاسب ايدي انا بقولها ملكيش دعوه بيه اعمل كل الي انا عايزو قالت انا خايفه عليك وهيا بتحاول تفك نفسها انا حضنتها من ورا وكتفاها اووووي وزوبري علي طيزها وهيا بتقولي سيبني انت فكرني شرموطه ابعد عني وانا زوبري بيوقف عليها وهيا حست بيه وقالت بصوت واطي علي كغايه لحد كده سيبني وانا حاسس بطيزها مكنتش عايز اسيبها وبعدت وهيا قالتلي انت حر بس مبقاش ليك كلام معايا انا خرجت ونمت وتاني يوم فضلت ف الاوضه وبليل طلعت وكان معايا نسخه من المفتاح
طلعت دخلت وهما نايمين نمت وراها ونزلت كلوتهت ودخلت زوبري ف كسها هيا صحت فضلت انيك فيها نص ساعه نيك ونزلت واختي قاعده وتاني يوم سمعت اهات اختي وعرفت انها بتتفرج ع سكس وبعد اسبوع سعد اتفق مع ابويا ع المصيف واختي مكنتش عايزه تاجي
بس ابويا صمم انها تاجي اخدنا بعضنا وروحنا ف شقتين انا اول يوم روحت عند سماح وف البلكونه بليل وجوزها قاعد طلعت زوبري وهيا قعدت عليه وفضلت تنط وانا اخدتها ع الارض ونكتها ورجعت واختي سهرانه وتاني يوم الصبح اختي مكنتش موجوده ف الشقه دورت عليها ونزلت كنا الساعه 7 طلعت ع البحر وشوفت اختي لبسه بنطلون فيزون وتشيرت وطرحه وماشيه وفي عيال وراها انا جريت وهما مشيو لما شافوني جاي جري
كانو اتنين بقولها ايه مخرجك بدري كده قالت مفيش زهقانه قولتلها انا اسف معرفش عملت كده ازاي انتي اختي الكبيره وخايفه عليه
وهيا دمعت وقالتلي مش زنبي ان جوزي يطلع مابيعرفش انا مش وحشه انا احلي اخواتك بس حظي وحش لما اطلقت كلهم فرحو وعملين نفسهم زعلانين حتي الي اتقدمولي عايزني جسمي مش عايزين يعيشو معايا انا حضنتها وبقولها مش ذنبك ياختي مش ذنبك وانا بقولها انتي احلي واحده ف الدنيا كلها مش العايله بس
يابت انتي عليك كعب مجنن الناس وبمسك رجليها وبقولها شوفي الكعب بيدل ع جمال البنت ونضفتها وانتي كعب رجلك احمر ددمم
وانا دماغي راحت مكان تاني وهيا قالت يلا نمشي ياعلي قولتلها يلا ايدي ع كتفها وروحنا وعملتلي فطار وانا هتجنن ع جسمها وبيني وبينكم مفيش احلي من كده كل تفكيري ياتري كسها عامل ازاي وهيا بتبصلي وانا بزغزغ رجليها وهيا بتضحك وبقولها **** لو اتجوز واحده ف جمالك ماطلقها ابدا دي تبقي ملكه تعملي اكلي وشربي وفسحها ونرجع نعمل احلي سيكو سيكو هيا احترم نفسك وبتضربني ع دماغي مسكت رجليها وكانت نعمه اوووي بحسس عليه وبقولها انتي جميله اوووي قالت قولي انت ازاي نمت مع سماح مسكت رجليها وهيا قاعده ع السرير وقعده ع المخده وسنده ضهرها وانا بلعب ف رجليها وبحكيلها كل حاجه وازاي نمت معاها وانا حاسس باختي انا رفعت رجليها وببوس رجليها من تحت كانت بيضه اووووي وكعبها احمر وهيا بصالي معرفش قولتلها كدا ازاي قولتلها رجلك حمره اووي ياتري هو عامل ازاي هيا بصتلي وقالت هو مين قولتلها مفيش وقولتلها انا ماشي قالت ماشي خرجت ودخلت اوضتي وبعد الضهر اختي صحت وانا قاعد ف الصاله دخلت الحمام وانا دخلت اوضتها كان معاها فوطه ولبسه روب انا دخلت اوضتها لقيت كلوتها تحت المخده وكلو ميه بشمو كان عسل انا اخدتو وطلعت وبقيت اشم في وزوبري وقف واخدتو وببص عليه ف الاوضه يدوب مغطي الكس وربع الطيز شكلو اسود واثر العسل واضح عليه خبيتو معايا واختي طلعت وبعد ماخرجت وشها مخطوف ودخلت الحمام وحسيت انها بتدور عليه انا عملت نفسي ولا اعرف حاجه قالت انت دخلت اوضتي قولتلها لا امك هيا قالت احيه وانا بضحك بقولها ف ايه مالك قالت مفيش مفيش
وقفت وبقولها خودي وعطيتها الكلوت وهيا مسكتو وخبتو وقالت امال بتكدب ليه قولتلها بس ايه الجمال ده تعمل ف نفسك كده لما امشي قالت احترم نفسك ياعلي قولتلها طب دلوقتي انا ادخل اوضتي وريح نفسي ولا اروح ل سماح ونام معاها قالتلي لا ولا ده ولا ده قولتلها لازم حاجه قالت اوضتك احسن قولتلها طب خليني اروح عندها بقول شوفي رنيت ع سماح بقولها انت فين قالت قاعده مع سعد قولتلها انا مولع قالت انا بعمل محشي تعالي اوقف معايا ف المطبخ وانا بعمل المحشي انا تحشي كسي وضحكنا قولتلها انا هحشي الاتنين قالت عارفه انك تقدر يلا هستناك بقولها لبسه ايه قالت قميص نوم لتحت طيزي وبدون كلوت وستيان قولتلها جيلك
قفلت واختي بتقولي ياخربيتكم ده انا هبلغ عنكم وبضحك قولتلها سبيني بقي قالت هستناك تحكيلي حصل ايه قولتلها ماشي وروحت شقه سماح جوزها قاعد دخلت وسماح وقفه وانا بقولها وحشتيني قالت بالحق نسيت كملي عملت ايه ف البت الي كلمتني عليه الي متجوزه قولتلها اها نونو قالت نونو وبتضحك قولتلها جوزها قالي تبقي اعمل المطبخ ضلف بتاعت المطبخ وقعت بتاعت الالمونتال روحت فتحتلي مراتو وانا دخلت وهيا وقفت معايا ولبسه ترنج وانا وقف هيا قربت مني وانا بربط لقيتها مسكت زوبري وانا بقولها بتعملي ايه وهيا نزلت بنطلوني وقالت بعطيك حسابك ولقيتها بتمص ف زوبري وانا وقف ع كرسي وهيا بتمصلي وانا طلعتو وهيا نزلت هدومها وانا دخلتو ف كسها وبقيت انيك فيها لحد مانزلت بره كسها ولقيتها بتقول جوزي كان عطيني 200 جنيه ليك
انت نكتني بالفلوس لو جوزي سالك قولو اخدتها
وانا بقولها ليه عملتي كده قالت بعشق الجنس
واتكرر الموضوع تاني بس انا الي روحت ليها وبقولها كل حاجه تمام قالتلي ادخل شوف دخلت ع غرفه النوم وفضلت انيك فيها اكتر من نص ساعه نزلت مرتين وهيا نزلت مرتين وبعدها ماكررتهاش ووقفت ورا سماح وهوب مدخلو ف كسها وبنيكها وهيا كانت خلصت وعايزه تطلع وانا رافض وهيا جرت مني علي جوزها وانا بجري وراها وهيا ملبن راحت ورا جوزها وبتقولي اصبر قولتلها هصبر قلعت هدومي ولقيت جوزها بيقولها هتروحي فين مش شايفه وقف ازاي ولقيتو مسكهالي وحضنها وانا وقفت وراها ودخلتو ف كسها وبقيت انيكها اوووووي وجوزها قعد يتفرج وانا بنيكها وبضرب طيزها الملبن وعطيتلو تلفون يصور وهو سمع كلامي وانا زانقها ف الانتريه وبحشرو ف كسها وهو ببصور ونزل من تحت يصور زوبري وهو ف كسها وانا بنيك هيا نزلت وانا زوبري انفجر ف كسها والبن نزل كان كتير وهيا اااااه اااااه حلو اوووووي اخدت التلفون وسجلتو قالي امسح قولتلو هتمتع بيه لما اكون لوحدي وهمسحو ونزلت اختي قالتلي يلا ننزل البحر قولتلها يلا قالت بالمره تنزل القرف انا ماشي بقولها صورتلك حته من القرف عايزه تتفرجي قالت لا روحنا البحر ونزلنا وجسمها يجنن رجعنا وبليل واحنا سهرنين بقولها تاخدي الفيديو تتفرجي عليه قالت لا قولتلها طب برحتك بس الكلوت هيبقي بتاعي قالت كلوت ايه قولتلها الي هتنزلي في قالت انت عيل وسخ ودخلت اوضتها وانا بعتلها رساله بقولها لما تنزلي اقلعيه وانا هاخدو منك قالت هتعمل بيه ايه قولتلها هلحس عسلك سكتت ومردتش ولقيتها بتقولي ابعت الفيديو بعتو ليها وهيا قالتلي الكلوت تعالي خدو انا قومت جري ودخلت وهيا متغطيه بالحاف وقالت الكلوت اهو وبتساور ع الكرسي ودراعها كلو ملط بقولها انتي عريانه قالت ملكش دعوه قولتلها ياريتني كنت جوزك قالت ليه ماشبعتش من سماح ده انت جامد يعني قولتلها وحياتك ماشبعت منها اخدت كلوتها وبشمو اودامها وفتحتو ومكان كسها بلحسو وهيا بصالي وانا شايف ايديها بتتحرك تحت ةلحاف ع كسها عرفت انها بتدعك كسها وانا بقولها ريحتو تجنن وعسلك حلو وهيا بصالي وسمعت اااه منها وانا بقولها سلامتك وهيا بعدت ايديها وانا بقولها كملي قالت اكمل ايه قولتلها الي بتعمليه مش ماشي غير لما تخلصتي هيا كملت وانا وقف وزوبري وقف وهيا بتبص ع زوبري وهيا شغلت الفيديو وبقت تتفرج وصوت النيك طالع وهيا بتنزل ع زوبري وانا نزلت ف كسها لقيت اختي بتدعك اووووي انا قربت منها وبقولها نزلي عليه هيا اخدتو وحطتو ع كسها وبتنزل وهيا اااااه ااااااااه وجسمها بيرتعش وعطتني الكلوت انا اخدتو ولحستو وبقولها طعمو حلو اوووي عقبال مالحس المصدر وخرجت وانا حطيت الكلوت ع زوبري وبدعك في وتاني يوم الكلوت بتاعها عطيتو ليها وبشكرها وهيا مبتسمه واخدتها ونزلنا البحر الصبح وبقبنا نلعب مع بعض وانا كنت خلاص فاضل تكه ونيك اختي
والتكه دي حصلت رابع يوم لما كنت سهران معاها وبحكيلها وهيا قاعده ببنطلون فيزون احمر وقميص اسود وانا بحكيلها نكت نورهان ازاي
اختي قاعده هيجانه

دي رواية مميزة جدًا جرب تقرأها  رواية العزف على نياط القلوب الفصل الرابع 4 بقلم الكاتبة أماني سيد

d99b7Bj.md.jpg
حطه رجل ع رجل والبنطلون شفاف وكسها واضح وانا بحكيله ولقيت اختي نزلت رجليها وانا شوفت ملامح كسها وانا بحكي ازاي نكت سماح اودام جوزها انا اختي ايديها راحت ع كسها ولقيت اختي بتدعك ف كسها اودامي من الهيجان

d99b4CG.md.jpg
بقيت احكي وهيا تدعك اووووي وكاني مش موجود وانا بقولها الجو حر وبقولها لما عمك سعد زوبىو وقف قالي عايز ينيكعا انا نمت تحت وهيا قعدت ع حجري وانا مش عارف امسك زوبري عشان ادخلو لقيت عمك سعد مسك زوبري ودخلو ف كس سماح وهو دخلو من ورا ولقيت اختي بتضرب كسها وانا شديت اختي ع حجري وهيا بتقولي بتعمل ايه قولتلها اسكتي وحطيت ايدي ع كسها ادعك في وهيا ساحت وانا روحت وقفتها وحضنها من ورا وزوبري ع طيزها وبدعك ف كسها وبقولها اخيرا قالت العب بس ياحبيبي ماتدخلو جوايه ادعك في بس وريحني انا بدعك كسها اووووي ومسكت بزازها مكنتش كبيره اوي بس حلوه ايد ع كسها وبزها واختي مش قدره توقف روحت نيمتها ع ضهرها وهيا فتحت رجليها

d99m4N1.md.jpg
وبتحسس ع كسها وانا قلعت وزوبري وقف وهيا قالت بلاش تدخلو انا دخلت مابين رجليهاوحطيت زوبري علي كسها وبقولها كسك ظاهر شكلو يجنن وبقيت اضرب بزوبري علي كسها انا قلعتها البنطلون وبقت عريانه وبتقولي خلاص كفايه انا بقولها حاضر خلاث مسكت زوبري وبحكو ف كسها وهيا لا ياعلي كفايه مش قدره ابوس ايدك وزوبري ع كسها وبقولها ماتخفيش مش هدخلو انا فضلت كده واختي كسها احمر اوووووووي
راس زوبري كان بتدخل مابين شفايف كسها
اختي لقيتها اتهبلت لما راس زوبري لمست طيزها وانا بحكها ف طيزها الوردي ولقيت اختي بتدعك ف كسها وبعد ثواني لقيت اختي بتنزل عسل كتير اووووي كانها بتشخ ميه واختي بترتعش انا قولت دي فرصتي دخلت راس زوبري ف كسها وهيا ولا هنا زوبري كلو حصلها ودخل ف كسها

d9HHFfa.md.jpg

 

وهيا ااااااااااااااه وبصالي وانا زوبري كلو ف كسها وبقولها غصب عني لقيت مسكت وسطي وبتقولي دخلو وطلعو انا اخدت الاذن بقيت انيك ف اختي وانا بنيكها واحلي متعه وانا بنيكها وشوفت الباب بيتفتح انا خوفت وببص بطرف عيني كانت امي وقفه وانا خوفت اوووي ومش عارف اعمل ايه اختي بتقولي كمان ياحبيبي كمان انا تعبانه ياعلي ابوس ايدك ماتسبنيش وانا مكمل نيك وعيني ع الباب شايف خيال امي واختي بتقول انا تعبانه اووووي محرومه عوضني عوضني وانا بنيكها ولقيت اختي بتنزل وانا بنيكها لسه وهيا بتقولي كفايه مش قدره ياعلي وانا بقولها هشبعك ياحبيبتي انا اخوك حبيبك وهيا حضنتني اووووي وبتقولي شكرا ياعلي انت رجعت فيا الروح تاني وانا بنيكها ولقيت لبني بينزل ف كسها واهيا اااااااه سخن اووووي وانا مردتش اقولها ان امك شافتنا الباب اتقفل وانا بوستها ومشيت وهيا نايمه وكسها متعبي من لبني قفلت الباب ودخلت اتشطفت وكانت احلي نيك مع اختي الي كسها يدوب اي زوبر يدخل جوووه زي مادوب زوبري كلمت اختي وهيا كانت زعلانه وقالت مينفعش نعمل كده تاني بس اكيد انا لازم انيكها ومش هبعد عنها تاني وسماح الشرموطه عايزه تتناك جوه البحر 😂

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *